Sitten EI kiitos rasistisia kommentteja!!!
kyselen kun en kauheesti tiedä romani kulttuurista... olen tapaillut romani miestä jonkun aikaa..mitä jos suhde menee vakavemmaksi, täytyykö minun laittaa mekko päälle? en tiedä millainen heidän perheensä on (onko valkolaistunut) sisko on ainakin naimisissa valkolaisen kanssa. veljet pukeutuu kylläkin. tämä mies sillointällöin on ollut ns. valkolaisten vaatteissa. ja mistä tiedän etten vain ole leikkikalu hänelle? kun en tiedä heidän kulttuuristaan mitn. kun tuskin romani mies vie naisen treffeillä esim. kävelylle? ei ainakaan ole ikin lenkkipolulla tullut vastaan yhtään romania :D niin mitä heillä on yleensä tapana tehdä naisensa kanssa, suhteen alku metreillä...? pitää nyrkin ja hellan välissä vai? ;)
Kiitos etukäteen Ystävällisistä vastauksista!
romani mies
8
2381
Vastaukset
- Valkolainen mies
Kyllä niin sisäpiirin juttuja on noi mustalaisten asiat.Tuskin mustalaismies vie sinua kävelylle,sillä mustalaiset eivät harrasta minkäänlaista liikuntaa.Ne ei kävele,juokse,ui,eikä aja polkupyörällä.Ei myöskään mopolla,tai moottoripyörällä.Ne ei ota kesällä aurinkoa.Ne harvoin käy baareissa.Pukeutumisessa on ihme sääntöjä.Kesälläkin on pidettävä pitkiä housuja,shortsit ei käy.Tämä koskee siis miehiä.Myös t-paita on kielletty,eikä pitkä hihaisenkaan paidan hihoja saa kääriä ylös,eikä myöskään puseron.Ne ei harrasta mitään,koska harrastukset kuuluvat henkisesti kehittyneille ihmisille ja mustalaisethan eivät sellaisisa ole.Poikkeuksia on tietysti esim.musiikin alalla ansioituneet.No,ehkä ne harrastaa raveissa käymistä ja tekevät hevos kauppaa ja auto kauppaa.Mustalais naiset taas harrastaa myymälävarkauksia.
En tiedä,vaatiiko manne sua pukeutumaan hameeseen,mutta luulen,että jos sä alat niitten kanssa veljeilemään,niin sä pian omaksut niitten pukeutumistyylin.Olen nähnyt valkolaisia naisia mustalaisten kanssa ja osalla heistä on ihan romanien kansallispuku vanne hameineen.Osalla taas on pitkä musta kapea hame ja ainakin talvella musta,tai ruskea nahkapusakka,tai toppatakki.Kiiltävä nahkaiset korkokengät säästä riippumatta ja mustat sukat joskus pilkahtaa hameen alta.
Huomasin käyttäneeni mustalais sanaa.Mannet ei siitä tykkää,ne haluaa itseään kutsuttavan(miimkuin sinäkin teet)itseään romaaniksi,tai tummaksi. - Kaalelapsi
No en oikeen psaa sanoo ku oon vasta 14 mutta mun isä on romani ja äiti ei mutta äiti käyttää hameita silti.
- ei-rasismille
Manne>muslimi.
- hrtrttyyu
oliko miesystäväsi missä töissä vai onko jo viitteitä että tarvis rahaa
- ettähäh
miks sä sitten kyselet jos luulet että joteskin poikkee normimiehestä?
- Tnsf
Kuulostaa tutulta... Mutta, ei romanimies ei ota valkolaisnaista tosissaan. Ne tietää miten puhuttaa, miten tehdä kaikki naisen eteen, mutta rehellisiä ne ei ole. Ja kyllä, jos homma etenisi, mikä muuten tuossa kulttuurissa taphtuu nopeasti, on sinun laitettava edes pienihame. Jos tämä sun lenkkeilijä romanisi on lahdesta niin varoitan, et ole ainoa nainen sille.
- Anonyymi
Tnsf ei ole pakko laittaa hameita, kuin suoriakaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166040Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334137- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2552083Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441846- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569