Onko kellään kokemusta Jet Set rannekellosta ja miten hyvin ne kestävät vettä?
Sain kavereilta lahjaksi Jet Set rannekellon kuin täytin vuotta viikonloppuna.
Tarvitsen kellon joka kestää vettä töissä niin mietin nyt että toimiiko minun uusi kello siinä.
Olen uimahallissa fysioterapeuttina niin olen altaassa joka päivä 3-4 tuntia, välillä jopa 5-6 tuntia.
Rannekello pitää siksi olla vesitiivis. Ennen oli Adidaksen urheilukello käytössä 5 vuotta mutta hajosi vähän aikaa sitten
Uusi JetSet kello on tämän mallinen.
http://keskisenkello.valmiskauppa.fi/addiction-rannekello-j1223818-p-2585.html
Kokemuksia JetSet kelloista
21
4599
Vastaukset
- Kurt Klaus
tuon kellon ilmoittava tiiviys on 50m, joka tarkoittaa että kellon voi kastaa veteen kun se on uuden veroisessa kunnossa. Kun kellon tiiviys on ilmoitettu olevan 100m/10bar. silloin kello kestää uimista.
Noin halpaa kelloa tuskin on testattu minkälaista painetta se oikeasti kestää ja nuo meteriaalin eivät luultavasti kestä uimahallin kloorattua vettä. - Matkaopas'
Minulla on hyviä kokemuksia JetSet rannekelloista. Ostin eka JetSet kello noin 5 vuotta sitten Tukholmasta. Kello on vielä käytössä. Tällä hetkellä minulla on noita JetSetin muovikelloja 6 kappaletta. Löytyy valkoinen, transparent, pinkki, lila, keltainen sekä oliivin vihreä.
Käytän niitä joka päivä ja ne ovat mukana kaikkialla. Ei ole tähän mennessä ollut mitään ongelmia veden eikä iskujen kanssa.
Olen matkaoppaana Kanariansaarella 8-9 kuukautta vuodesta niin käyn melkein joka päivä aikakin kerran uima altaassa tai meressä uimassa. Kello on saanut olla mukana aina. Ainot mikä ei ehkä ole tykännyt on ollut minun valkoinen JetSet kello. Valkoinen muoviranneke on tullut aika likaisen näköiseksi sisäpuolella kloorivedestä ja kaikista aurinkorasvoista. Kaikki muut ovat tosi hienot vielä.
Minun mielestä JetSet kellot ovat toisi hienot ja ne ei kuitenkaan maksaa niin paljon jos ne menisi rikki niin ei tuntuisi samalla kuin esim. joku 200–300 euron kello. - amriamylli
En usko tämän hintaluokan kellon pysyvän vesitiiviinä kauan. Luulen myös rannekkeen kärsivän klooratusta vedestä. Itse käytän töissä, työkseni siivoan ja välillä kello saa vesiroiskeita mutta veteen en sitä upota vaan suojaan kumihanskalla.
- Oona~
Ostin viime kesällä oman Jet Set Addiction kellon. Kello on valkoinen ilman timantteja. Olen käyttänyt sen päivittäin. Pieniä naarmuja on tullut käytöstä mutta ei mitään sellaisia jota häiritsisi. Valkoinen muovi ranneke on melkein kun uusi paitsi että farkku takki on vähän värjännyt sen. Kävin viime kesällä ehkä 20-25 kertaa uimassa kellon kanssa ja olen välillä ollut sen kanssa suihkussa muutenkin. Nyt kesällä tulee varmasti taas käyty uimassa paljon sen kanssa.
Hieno rannekello ja rakastan sen =)
http://www.kultajousi.fi/PublishedService?file=page&pageID=9&itemcode=A23912 - myymmmeli
Olen todella pettynyt omaani.
Joululahjaksi sain läpinäkyvän, ja ranneke meni hetkssä tosi törkyisen näköiseksi, vaikka oli ihan normaali käytössä. Olen yrittänyt liottaa ja pestä, mutta joka nivel on ihan musta.
Lisäksi lukko aukeaa herkästi ja kun pukkasin sen pöydänkulmaan, lähti kello-osasta pala, onneksi ranneke pysyy vielä kiinni.
Kolme timanttia tipahti itsekseen heti alkuunsa.
On ihan aito ja kultasepänliikkeestä ostettu. - nonnnnnneli
Miten olette saaneet pienennettyä jet set addiction kellojen ranneketta? Tilasin omani netistä ja nyt on tenkkapoo kun pitäis ainaki kolme palasta saada irti muttei uskalla alkaa repimään mitään nappeleita irti ennenkuin löytäis jostain vähä infoa :)
- mullaturkoosi
Kelloliikkeestä käy kysymässä jos ne suostuis pienentämään :)
- tyytyväinen
minä olen ollut tyytyväinen jetsettiin olen uinut merissä altaissa ei ole vuotanut. kaaduin betonille ja lasi meni säröille en ole sen jälkeen uinut kello on vuoden vanha .
- Äaäaäa
En tiedä JetSet-kellojen vedenkestävyydestä, mutta suosittelen Prologue-kelloja, sillä ne kestävät vettä erinomaisesti, ja niiden hinta-/laatusuhde on kellomarkkinoiden huippuluokkaa, ellei paras.
- kellotietäjä
Tiedän JetSet kellojen olevan huomattavasti laadukkaampia kuin edellä mainostettu halpistuote joka ei täytä minkäänlaisia laadullisia kriteeseitä.
- Äaäaäa
kellotietäjä kirjoitti:
Tiedän JetSet kellojen olevan huomattavasti laadukkaampia kuin edellä mainostettu halpistuote joka ei täytä minkäänlaisia laadullisia kriteeseitä.
Prologue kestää vettä erinomaisesti. Teenkö asiasta YouTube-videon?
Prologue on erittäin kestävä ja tarkka kello. Mitä "laadullisia" (tarkoitat varmaan laatu-) kriteereitäsi Prologue ei täytä? - Näin on
Äaäaäa kirjoitti:
Prologue on erittäin kestävä ja tarkka kello. Mitä "laadullisia" (tarkoitat varmaan laatu-) kriteereitäsi Prologue ei täytä?Testaa kaikki testit mitä täällä on sanottu. Esim astianpesukone, vasaralla hakkaaminen, uiminen 200m syvyydessä, pakastin, seinälle heittäminen ja testaa vielä miltä kelloseppien ilme näyttää kun he menevät takahuoneeseen vaihtamaan paristoa.
- Prolopoika pois!
Äaäaäa kirjoitti:
Prologue on erittäin kestävä ja tarkka kello. Mitä "laadullisia" (tarkoitat varmaan laatu-) kriteereitäsi Prologue ei täytä?Mene pois tältä palstalta prolopoika. Mene pois. Täällä halutaan puhua kelloista. Mene pois. Hus prolopoika hus.
- kelloharrastus rules
Prolopoika pois! kirjoitti:
Mene pois tältä palstalta prolopoika. Mene pois. Täällä halutaan puhua kelloista. Mene pois. Hus prolopoika hus.
Me prologuen puolustajat suostumme poistumaan kun Prologue-julistusta aletaan täyspäiväisestä noudattaa.
Tällä hetkellä ketkään muut kuin Prologuen puolustajat eivät noudata joten luultavasti osallistumme keskusteluun vieläkin.
Meitä aitoja kelloharrastajia nimittäin kiinnostaa keskustelu kelloista ja siksi haluamme osallistua siihen aktiivisesti oman näkökulmamme, eli Prologue-näkökulman kautta. - Äaäaäa
Näin on kirjoitti:
Testaa kaikki testit mitä täällä on sanottu. Esim astianpesukone, vasaralla hakkaaminen, uiminen 200m syvyydessä, pakastin, seinälle heittäminen ja testaa vielä miltä kelloseppien ilme näyttää kun he menevät takahuoneeseen vaihtamaan paristoa.
Kuten Prologue-faktassa 3 sanotaan:
3. Prologue kestää. Heitä vaikka kello seinään, ja mitään ei tapahdu! Prologue on varusmiesten suosikki. Prologue kestää myös astianpesukoneen ja saunan.
Mikäs siinä, voin kyllä tehdä vaikka kaikki nuo testit.
- 9+14
Hassua, että puhut kelloharrastuksesta, vaikka prologueta ei voi luokitella kelloksi. Keskustelu kelloista olisikin ihan ok, jos et olisi häiriköimässä jokaisessa ketjussa. Jos et ole huomannut, niin kaikissa ketjuissa ei keskustella prologuesta, mutta silti sinun pitää mainostaa sitä joka paikassa.
No meitä on moneen junaan, ja jotkut jäävät asemalle. Sinä et ole edes päässyt asemalle asti, vaan olet jäänyt kotiin peräkamariin tuijottamaan prologueta.- aito kelloharrastaja
Et selvästikään tiedä mikä on Prologue julistus.
Prologue julistus on Prologuen voiton kunniaksi tehty julistus, joka oikeuttaa Prologuen erinomaisen hinta-/laatusuhteen mainitsemisen jokaisessa keskustelussa. Se velvoittaa korjaamaan Prologuesta tehdyt väärät (eli negatiiviset) väittämät totuuden mukaisiksi (eli positiivisiksi).
Me olemme monesti jo sanoneet, että lopetamme Prologue-näkökulman antamisen keskusteluun heti kun Prologue-julistusta aletaan noudattaa.
Tämä voi tapahtua esimerkiksi mainitsemalla keskustelun avauksessa Prologuen erinomaisen hinta-/laatusuhteen. Myös tulee muistaa, että kelloista uljainta ei saa haukkua, sillä ne väittämät tulee korjata oikeaksi.
Prologue - kelloista uljain!
- Äaäaäa
Miten niin Prologueta ei luokitella kelloksi?
Kello (lat. cloca) on ajan mittaamiseen tarkoitettu laite.
Minun Prologueni täyttävät tuon määritelmän aivan mainiosti. Silti Prologue ei sinun mielestäsi ole kello. Voisitko kertoa, mikä sitten se kello on? - jetset3
Jet setit eivät todella kestä vettä, muutakuin pieniä roiskeita. Itsellä on arkikäytössä tälläinen jetsetti http://www.rannekelloja.fi/kello/jet-set-addiction-cerise-satisfaction-1
Edullinen kello ja sopii monen kanssa, miettinyt kuitenkin pitäisikö ainakin hienompiin tilaisuuksiin ostaa vähän arvokkaampi kello...- Jetsettari
Minulla on arki/työkellona Jetsetin addiction valkoinen rannekello.
Olen päiväkodissa töissä joten Jetset on sopivan halpa kello siihen.
Oma kello on kyllä joutunut toista sataa kertaa veden alle esim. vaippojen vaihdossa.
Ei ole ollut koska ongelmia sen kanssa. Viime kesällä kun pesimme mattoja koko päivän rannalla kello oli ranteessa. Ranneke ei ole ihan valkoinen enää mutta kello on kestänyt tosi hyvin kaiken
- leena_811
JetSet on halpa ja hyvä laatuinen.
Oma on noin puolitoista vuotta vanha. Olen pari kertaa ollut ihan yllätyin siitä paljon se kestää.
Ainakin 15 kertaa olen ollut suihkussa sen kanssa vahingossa ja pari kertaa kännissä saunomassa sekä uimassa sen kanssa muutama tunti. Kerran viime kesänä kellossa oli pientä kosteutta mutta sen oli poissa vuorokauden sisällä.
Nyt taas kun tulee kesää niin voi olla että se joutuu uimaan.
Toivottavasti vielä kestää ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961886- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693