Mä oon seurustellu nyt muutamia kuukausia mun jätkän kaa ja ollaan ihan onnellisii. Ja seksi on aikas hyvää muuten (ja tuntuu et paranee vain kokoajan), mutta en ole saanut orgasmia yhtään kertaa kun ollaan pantu. Joudun tyydyttään itseni käsin salaa seksin jälkeen, tai sit en ollenkaan jolloin oon tosi turhautunut kun en saa tyydytystä. Tunnen et mun on turha edes kiihottua kauheena, koska se on tavallaan turhaa kun sitten harmittaa viel enemmän kun en tule. Eli joskus tuntuu et kuhan kostun sen verran et seksi onnistuu nii se on ok. Oon about kk sit ohimennen sanonut tälle miehel et en oo tullut ikinä seksissä, se vaan sanoi jtai, ehk läpäl ehkä ei et ootsä jotenki viallinen, et vähä ois kauheeta olla nainen ku ei sais joka kerta. En oo puhunut tästä miehelleni toista kertaa, mutta viimeksi olin tosi mietteliäs ja jotenki allapäin seksin jälkeen tän asian takia, mies kyl kysyi et mikä on, sain melkeen sanottua mut mun on jotenki vaikee ottaa asiaa puheeksi. Ja toisel kertaa vähän seksin jälkeen hieroin klittaani sängyl, et mieheni ois hoksannut et en tyyydyttynyt. Sit se kysyi et mitäs sä oikeen teet, saanks mäkin vähä koittaa? ;) ja vaan kosketti pikaisesti. juu tiiän et ei miehet yleensä tajuu vihjailua, vaan pitäis sanoo suoraan. Tää asia on vaivannut mua alusta asti, ja on tosi turhauttavaa. Tiedän et mun pitäis vaan puhuu miehelle uudestaan tästä, mut sen on niin helvetin hankalaa puhua suunsa puhtaaks, varsinki jos mies ottaa sen arvosteluna ja loukkaantuu :/ Tuntuu vaan oudolt et kai se nyt huomaa et en saa ikinä, tuntuu et kiinnostaako sitä oikeesti vaan oma orgasmi? :/ Ei oo ikinä kysynyt et tulitko sä tai mitään vastaavaa. Tai ei kai se oleta et tuun joka kerta :D se nyt ois jo kaiken huippu.. Muilla samanlaisia kokemuksia, auttakaa? :(
orgasmi ongelmia
24
1245
Vastaukset
- ole rohkea
Ehdotan, että sinä ehdotat, että voisit samalla kun hän tekee työtään myös sormeilla itseäsi.
Saat maailman isoimman orgasmin jos mies kestää. Ja tästä eteenpäin ainakin minä sain jo ihan tavallisiakin orgasmeja. Tosin, molemmin paremmin. Se vapauttaa molempia - ja mies saa todella kokea olevansa mies.
Kunhan vain miehessä on miestä kestää tämä - niin henkisesti kuin fyysisesti. On kuulemma niin kiihottavaa se mitä se saa aikaiseksi - että vaatii mieheltä hammasten kiristystä hetkeksi.
Kehoitan - ole rohkea - se kannattaa!- sukupuolielin
Nyt on hyvä aika alkaa opettaa siitä pojasta mies. Se vaatii sinulta (aloittaja) puhumista, näyttämistä ja vähän vaatimista. Mutta se kannattaa. Saat itse parempaa seksiä ja jos mies jostain syystä kuitenkin menee vaihtoon, saapahan seuraavakin...
Näytä hänelle, mikä tuntuu hyvältä. Kerro hänen itse kokeillessaan, miten tahtoisit tulla kosketetuksi. Tee hänelle myös asioita, joita haluat itsellesi tehtävän. Ja vaadi orgasimi ennen kuin päästät miehen pukille. Ainakin muutaman kerran.
Jos mies ei näistä huolimatta ole kiinnostunut sinun tyydyttämisestäsi, laita vaihtoon.
- 17 + 14
Vähemmistö naisista saa orgasmin pelkällä yhdynnällä. Poikakaverisikin olisi syytä tiedostaa tämä. Hän saa kiittää tähtiään, että ylipäätään haluat ja saat orgasmin.
(Vastavuoroisesti naisten on syytä tiedostaa, että käsi- ja suuseksi tuntuu miehestä yleensä paremmalta kuin yhdyntä ja että paraskaan seksi ei vieroita miestä itsetyydytyksestä ja muiden naisten kaipuusta.)- no minä vain
tuosta muiden naisten kaipuusta en olisi niinkään samaa mieltä tai sitten olen vähemmistöä. Harvoinhan sitä nainen saa varsinaisessa touhussa mutta meillä ongelma on ratkaistu niin että ennen tai jälkeen yhdynnän annan suuseksiä tai sormeilen toiselle taivaallisen olon ja molemmat ovat olleet tyytyväisiä seksiin.
- taivaallinen
no minä vain kirjoitti:
tuosta muiden naisten kaipuusta en olisi niinkään samaa mieltä tai sitten olen vähemmistöä. Harvoinhan sitä nainen saa varsinaisessa touhussa mutta meillä ongelma on ratkaistu niin että ennen tai jälkeen yhdynnän annan suuseksiä tai sormeilen toiselle taivaallisen olon ja molemmat ovat olleet tyytyväisiä seksiin.
olo? Suokaa anteeksi, mutta pakko sanoa, että olen harrastanut seksiä yli 35vuotta, enkä mitenkään usko että sormeillen saisi taivaallista tyydytystä. Tietysti asia on niinkuin haluaa uskoa, mutta hyviä orgasmeja voi saada sormeillen tai nuollen, mutta taivaalliseksi seksin tekee hyvä syvään liukuva yhdyntä. Luoja toivottavasti varjelee, ettei mun taivaallinen seksi muutu pelkäksi sormipeliksi.
- ...............
taivaallinen kirjoitti:
olo? Suokaa anteeksi, mutta pakko sanoa, että olen harrastanut seksiä yli 35vuotta, enkä mitenkään usko että sormeillen saisi taivaallista tyydytystä. Tietysti asia on niinkuin haluaa uskoa, mutta hyviä orgasmeja voi saada sormeillen tai nuollen, mutta taivaalliseksi seksin tekee hyvä syvään liukuva yhdyntä. Luoja toivottavasti varjelee, ettei mun taivaallinen seksi muutu pelkäksi sormipeliksi.
rouva tai neiti täydellisyys että valitsin sanani väärin tai etten ole ollut sinua nypläämässä.
Muitakin naisia maailmassa on oletko huomannut? - taivaallinen
............... kirjoitti:
rouva tai neiti täydellisyys että valitsin sanani väärin tai etten ole ollut sinua nypläämässä.
Muitakin naisia maailmassa on oletko huomannut?toki olen huomannut muitakin naisia olevan maailmassa. Voit huokaista helpotuksesta, en todellakaan ole haluamassa, tai olisi halunnut sinua nypläämään. Anteeksipyyntösi on turhaa, samoin kuin tuollainen tuohtuminen. Puhuin v a i n itsestäni.
- Vanha rouva
Paitsi ettei se ole mikään vika, päinvastoin! Olet nuori (jos 19 on ikäsi) ja todellakin tyttönen. Eli vasta alkutaipaleella seksin iloissa. Kyllä sekin aika sulle vielä koittaa että saat! Innokkaasti vaan harjoittelemaan...
Avoimuutta tarvitaan, miksi ette voisi seksin aikana harrastaa muutakin kuin yhdyntää? Aika tavallista on, että mies kiihottuu ja laukeaa nopeasti, nainen tarvitsee enemmän aikaa. Sormi- ja kielileikkejä esileikkeinä, kesken yhdynnän ja lopuksi, jos miehesi tulee ja sinä et kerkeä. Siinä ei ole mitään noloa tai hävettävää! On kuule enemmän miehestä kiinni se homma jos ei saa tyydytettyä naistaan, eikä se aina yhdynnällä onnistu vaan tarvitaan muita kikkoja.
Minuun ei noi puheet päde, että nainen ei laukeaisi pelkässä yhdynnässä, sillä lähes aina laukean.Tosin helpoimmin ja nopeimmin runkkaamalla itse. Ja se on kyllä todettu, että miehelle suuseksi on parasta mitä voi antaa. Sen jälkeen kakkosta ja vasta sitten ykköstä. Vastaavassti naiselle voi tuottaa suurinta nautintoa ihan muut asiat kuin yhdyntä, esim. rintojen imeminen voi olla naiselle todella nautinnollinen kokemus. pitää olla tietenkin rintafriikki mies, että tykkää imeskellä. Samoin eiväthän kaikki tykkää suuseksistäkään, mutta kokeilemalla omat nautintotapansa löytää.- tyttönen19
Olen kyllä sormeillut klittaa seksin aikana melkein joka kerta, mutta vähän ajan päästä mies haluaa tehdä sen omalla kädellään, joka on vähän huono juttu koska se ei tietenkään tunnu yhtä hyvälle kuin silloin kun itse teen, ja koska mies ei pysty keskittymään siihen täysillä vaan keskittyy panemiseen enemmän ja silloin sormetus ei oo kovinkaan taitavaa, lopettaa sen myös usein aika lyhyeen jolloin en kerkeä tulla.
Olemme joka kerta tehneet esileikiksi kieli- ja sormileikkejä, ja myös kesken seksin mies nuolee lyhyitä aikoja. Sen jälkeen kun mies on tullut, hän ei ole koskaan jatkanut mun tyydyttämistä käsin tai suulla, jota en ole tosin vielä ehdottanutkaan. Minusta nuoleminen ei tunnu oikein miltään, sen sijaan haluaisin enemmän klittan hyväilyä sormilla, joka tuntuu hyvälle. Tässäkin mies kuitenkin tekee joskus niin kovaa, että se sattuu ja siitä olen pari kertaa huomauttanut.
Juu olen vielä nuori ja harjoittelulla tämä toivottavasti onnistuu, mut vielä lisää vinkkejä ja apua kaipailisin :) - ::::::::::::::::::::
tyttönen19 kirjoitti:
Olen kyllä sormeillut klittaa seksin aikana melkein joka kerta, mutta vähän ajan päästä mies haluaa tehdä sen omalla kädellään, joka on vähän huono juttu koska se ei tietenkään tunnu yhtä hyvälle kuin silloin kun itse teen, ja koska mies ei pysty keskittymään siihen täysillä vaan keskittyy panemiseen enemmän ja silloin sormetus ei oo kovinkaan taitavaa, lopettaa sen myös usein aika lyhyeen jolloin en kerkeä tulla.
Olemme joka kerta tehneet esileikiksi kieli- ja sormileikkejä, ja myös kesken seksin mies nuolee lyhyitä aikoja. Sen jälkeen kun mies on tullut, hän ei ole koskaan jatkanut mun tyydyttämistä käsin tai suulla, jota en ole tosin vielä ehdottanutkaan. Minusta nuoleminen ei tunnu oikein miltään, sen sijaan haluaisin enemmän klittan hyväilyä sormilla, joka tuntuu hyvälle. Tässäkin mies kuitenkin tekee joskus niin kovaa, että se sattuu ja siitä olen pari kertaa huomauttanut.
Juu olen vielä nuori ja harjoittelulla tämä toivottavasti onnistuu, mut vielä lisää vinkkejä ja apua kaipailisin :)Hei,
Meillä sama juttu, en laukea ilman klitoriksen hyväilyä seksin aikana. Tämä on tehty eri konsteilla, kutittimilla, vibraattoreilla, omin käsin ja miehen käsin. Mielestäni on hyvä jos mies haluaa tehdä, meillä tuo ainakin toimii mutta nimenomaan on erityisen tärkeää että mies tekee sen oikein! tehkää näin miten meillä, käskin miestä lopettamaan liikkumisen ja neuvoin kädestä pitäen miten käsitellä klitorista yhdynnän aikana. Eli ilman yhdyntäliikettä laita mies oppimaan tuon, ollessaan sinun sisälläsi. Ja keskeytät yhdyntäliikkeen joka kerta kun ote herpaantuu ja käsket hänen etsimään oikein kohdan ja tuntuman uudestaan! Tämä toimii jos mies on kärsivällinen!! Meillä toimii ikää n32 ja m31 ;) muista että mies ei voi tietää miltä tuntuu jos et sano, koska jokainen nainen on yksilönsä ja kohdat mitkä tuntuvat hyvältä, myös! Sopikaa että mies ei laukea ennen kuin sinä olet lauennut tai haluat hänen laukeamistaan ennen kuin omaasi...Jos tapahtuu vahinko, pyydä ettei laukea sisälle tai jos on kortsu, että hän tyydyttää sinut haluamallasi tavalla jälkikäteen. Minun miehelleni tämä on ihan normaalia ja mielellään haluaa myös minun tyydyttymistä! Mutta tätä hän ei olisi automaattisesti tiennyt/tehnyt jos en asiaa olisi ottanut puheeksi. Miehet eivät osaa tulkita naisen haluja vaikka ne kuinka itsestäänselviltä meistä tuntuisivatkin. Tsemppiä ja kokeilkaa näitä, et tule pettymään ! - Man 63
tyttönen19 kirjoitti:
Juu olen vielä nuori ja harjoittelulla tämä toivottavasti onnistuu, mut vielä lisää vinkkejä ja apua kaipailisin :)miehenä en koskaan saanut sen aikaista tyttö kaveriani laukeemaan panemalla. Temput tehtiin jos toisetkin. Oltiin alle parikymppisiä. Seurusteltiin joku 3v. Mutta tyttönen kertoi mitä mun piti tehdä ja mikä tuntu hyvältä ja mikä pahalta. Ja arvaa vaan monetko orkut tuotin hänelle niillä neuvoilla. Suihku oli yks parhaista:) Suu auki vaan ja puhumaan. Minä tykkäsin kovasti kun tyttönen kiemurteli orkuissaan.
- 4 + 3
tyttönen19 kirjoitti:
Juu olen vielä nuori ja harjoittelulla tämä toivottavasti onnistuu, mut vielä lisää vinkkejä ja apua kaipailisin :)Anna ensin miehen tuottaa sinulle orgasmi ja vasta sitten siirrytään yhdyntään tai miehen kiihotukseen.
Valitettavasti on tapauksia, joissa mies on kertakaikkiaan liian kömpelö tai nainen liian monimutkainen, jotta mies voisi tuottaa naiselle orgasmia. Silloin saattaisi olla eron paikka -- molempien osapuolien tähden. - Boa Morte
tyttönen19 kirjoitti:
Juu olen vielä nuori ja harjoittelulla tämä toivottavasti onnistuu, mut vielä lisää vinkkejä ja apua kaipailisin :)Sano sille miehellä vaan jotenkin mukavalla tavalla, että haluat hieroa klittaa itse. Tai sitten kun lopettaa, niin jatkat itse. Mun kokemuksen mukaan naiset harvemmin saavat yhdynnässä ilman klittakiihotusta, mutta sen kanssa melkein joka kerta.
- Vanha rouva
tyttönen19 kirjoitti:
Juu olen vielä nuori ja harjoittelulla tämä toivottavasti onnistuu, mut vielä lisää vinkkejä ja apua kaipailisin :)Eihän sussa mitään sellaista vikaa voi olla, että et pystyisi lainkaan laukeamaan. Nautit kuitenkin seksistä. Luulisin, että kyse on nyt vaan siitä, että yhdynnästä on tullut sulle liian orgasmiin tähtäävää, ja jännität tietämättäsi, kuinka taas käy. Laukeamiseen tarvitsee pystyä paitsi kiihottumaan, myös rentoutumaan.Olen joskus kuullut tälläisestakin, että voi olla liian kiihottunut lauetakseen, eli siis silloin puuttuu se rentoutumisen kyky.
Älä ota asiasta mitään stressiä! Mutta sovi miehesi kanssa, että sinun nautinnostasi täytyy myös huolehtia, sellaisilla tavoilla, mitkä tuntuvat sinusta hyvältä. - sitä mieltä olen
Minä uskon että vika ei yleensä ole naisessa vaan miehessä...tai oikeastaan pikemminkin siinä, ettei nainen osaa ohjata miestä. Ex sanoi, että olen "vaikea" tuossa asiassa, mutta nykyinen mies antaa minulle orgasmin ihan muutaman minuutin sisällä yhdynnästä ja sen jälkeen voin valita, haluanko kaksi vai kolme vai neljä orgasmia (se riippuu omasta jaksamisestani koska orgasmi on niin voimakas kokemus). Se on ihan miehen tekniikasta kiinni...ei se orgasmi jumputtamalla tule...Taitavan miehen kanssa orgasmi tulee yhdynnässä paljon helpommin kuin millään käsipelillä...ja miehen taitavuuden lisäksi naisen täytyy tuntea itsensä ja olla rohkea. Näin minä ajattelen.
- ////////////
jos kumpikin jättää itsekkyyden seksistä,niin orkkuja rupeaa tuleen.
nainen kun tuijottaa vain omaan saantiinsa,jää saamatta,se on paljolti omassa pääkopassa.
vaikka mies on minkälainen häärääjä,niin jos nainen odottaa miehen "tekevän" orkun eikä ole itse mukana sitä hommaamassa,niin eipä taida tulla.
sen olen miehenä huomannut.- dadada-
Sitä minäkin yritin sanoa tuolla, että naisen pitää olla rohkea. Rohkeita, rajujakin otteita kehään. Kyllä ne miehet sen kestää. Tai jos ei kestä, niin anti olla. Minulta meni yksi suhde poikki, koska mies halusi mieluummin omien sanojensa mukaan sen "tavallisen lahnan". Ei tykännyt näin aktiivisesta naisesta.
- 3-kymppinen nainen
Minä luulin lähes 3-kymppiseksi, etten saisi mitään irti suuseksistä. Se ei tuntunut kenenkään miehen kanssa miltään. Sitten tapasin miehen, joka osasi tehdä sen oikein ja sehän tuntuikin ihan mahtavalta! Aikaisemmin en olisi uskonut, että voin laueta suuseksin avulla, mutta nyt sekin on koettu monta kertaa.
Mitä tuohon sormettamiseen tulee, niin opeta sitä miehellesi siten, että ohjaat hänen kättään. Ehkä voisitte jonakin kertana ottaa tavoitteeksi, että nimenomaan sinä saat orkun ja että saat sen käsipelillä. Teette sen yhdessä sinulle. Mies on saanut jo monta kertaa tyydytyksensä, nyt on sinun vuorosi.- van..
epäilen, että asiaa mutkistaa se, että aloittaja kertoo salaa sormeilleensa klitoristaan.. kahden välinen seksi kun on sellaista, että siihen heijastuu kaikki. Tehdä jotain salaa tai hävetä jotain johtaa melko varmasti siihen, että rento, itsensä ja toisensa hyväksyvä antautuminen ja avautuminen ei onnistu. Sitä ikäänkuin jäkittää omissa salaisuuksissaan. Joku voi miettiä miltä näyttää orgasmin kourissa, ja yrittää pitää naamansa kurissa, joku saattaa pitää omaa ääntelyään vastenmielisenä, ja siksi yrittää säätää päästöjään, joku voi olla varma, ettei saa orgasmia ollenkaan. Tyydyttävä seksi vaatii aitoa heittäytymisen taitoa.. ja halua.
- tyttönen19
van.. kirjoitti:
epäilen, että asiaa mutkistaa se, että aloittaja kertoo salaa sormeilleensa klitoristaan.. kahden välinen seksi kun on sellaista, että siihen heijastuu kaikki. Tehdä jotain salaa tai hävetä jotain johtaa melko varmasti siihen, että rento, itsensä ja toisensa hyväksyvä antautuminen ja avautuminen ei onnistu. Sitä ikäänkuin jäkittää omissa salaisuuksissaan. Joku voi miettiä miltä näyttää orgasmin kourissa, ja yrittää pitää naamansa kurissa, joku saattaa pitää omaa ääntelyään vastenmielisenä, ja siksi yrittää säätää päästöjään, joku voi olla varma, ettei saa orgasmia ollenkaan. Tyydyttävä seksi vaatii aitoa heittäytymisen taitoa.. ja halua.
kiitos vinkeistä! Mulla on ehk toi heittäytyminen vähän vaikeaa, et siinä vois petrata.. voisi todellakin olla jo mun aika saada tyydytys, mies kun on saanut jo joka kerta :) eli voisin tosiaan ehdottaa, että keskitytään jonain kertana ensin mun tyydyttämiseen, ja sit vasta miehen.
- oooooooooooooooooooo
tyttönen19 kirjoitti:
kiitos vinkeistä! Mulla on ehk toi heittäytyminen vähän vaikeaa, et siinä vois petrata.. voisi todellakin olla jo mun aika saada tyydytys, mies kun on saanut jo joka kerta :) eli voisin tosiaan ehdottaa, että keskitytään jonain kertana ensin mun tyydyttämiseen, ja sit vasta miehen.
Ja sanot miehelle että siihen voi mennä aikaa. Tuo aika jos se käytetään oikein ja oikeassa mielentilassa tarkoittaa aikaa jolloin sinä nautit, on pääasia että juurikin tuo orgasmin tekemisen harjoittelu tuo sinulle nautintoa tuli orgasmia tai ei! Silloin opit nauttimaan seksistä myös siitä ajasta jolloin tuntuu hyvältä mutta et tiedä saatko lopullista orgasmia vai ei. Tämän kun oppii, tulee seksistä nautittavampaa, eikä vain pelkkää kilpajuoksua orgasmiin.
- tyttönen19
oooooooooooooooooooo kirjoitti:
Ja sanot miehelle että siihen voi mennä aikaa. Tuo aika jos se käytetään oikein ja oikeassa mielentilassa tarkoittaa aikaa jolloin sinä nautit, on pääasia että juurikin tuo orgasmin tekemisen harjoittelu tuo sinulle nautintoa tuli orgasmia tai ei! Silloin opit nauttimaan seksistä myös siitä ajasta jolloin tuntuu hyvältä mutta et tiedä saatko lopullista orgasmia vai ei. Tämän kun oppii, tulee seksistä nautittavampaa, eikä vain pelkkää kilpajuoksua orgasmiin.
Moi taas :) Kerroin sit poikkikselle ihan suoraan et en oo saanut orkkuu viel ja et mua haittaa se. Se sanoi sitten et on se huomannut et se haittaa mua tosi paljon, ja et aikoo ens vk loppuna antaa mulle tyydytyksen :) No, nyt oli sit ihana vk loppu poikaystävän kans :p ja sain orgasmin seksin aikana ekan kerran ;) Tein sillee et hyväilin omilla sormil seksin aikana. Oon nii onnellinen nyt :D
- daftrwe
tyttönen19 kirjoitti:
Moi taas :) Kerroin sit poikkikselle ihan suoraan et en oo saanut orkkuu viel ja et mua haittaa se. Se sanoi sitten et on se huomannut et se haittaa mua tosi paljon, ja et aikoo ens vk loppuna antaa mulle tyydytyksen :) No, nyt oli sit ihana vk loppu poikaystävän kans :p ja sain orgasmin seksin aikana ekan kerran ;) Tein sillee et hyväilin omilla sormil seksin aikana. Oon nii onnellinen nyt :D
olen 25v nuori nainen, ja mullakin oli vaikeuksia nuorempana saada orgasmi.
asiaan auttoi se että juttelin poikaystäväni kanssa ja ohjasin hänen kättään ja kerroin mikä tuntuu hyvältä, ja myös sanoin siitä, jos sormenliikkeet olivat liian rajut..
samat neuvot olen antanut nykyisellekin miesystävälleni ja tulen joka kerta:)
myös erilaisia asentoja kannattaa kokeilla. yksi varmin "orgasmiasento" on ns.ratsastus..
siinä olet miehen päällä "ratsastamassa"..toimii meikäläisellä.
ja muista käyttää lantiota, sillä se auttaa orgasmin saannissa.
kyllä se siitä..harjoittelu tekee mestarin!
;)
- ..........
Siis tietääkseni kovinkaan moni nainen ei saa yhdynnässä orgasmia. Voit kertoa miehelle kuinka sinä saat orgasmin ja neuvoa häntä. Ehkä se on miehellekin vaikea paikka jos hän ei tiedä saatko vai et, eikä ehkä kehtaa sitä kysyäkään? Mutta on paljon miehiä jotka luulevat että nainen saa joka kerta yhdynnässä orgasmin ja tämä johtuu luultavasti siitä että tälläisellä miehellä on ollut nainen/naisia jotka ovat teeskennelleet orgasminsa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä293215- 1201279
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu101185- 58991
- 71988
Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu178939olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26927Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä38901Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.66870Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹75804