Vaimoni raiskattu.

Vitun kyrpiintynyt

En tiedä onko oikea paikka kirjoittaa asiasta.

Mutta...
Vaimoni on raiskattu joku kuukausi sitten ja kertoi minulle vasta viikko sitten.
En saa nukuttua ja tunnen itseni niin vitun avuttomaksi.
Nyt tiedän missä tämä mies asuu, mutta hän ei ole avannut ovea.
Se on varma että se mulkku saa perseeseensä jotain tavaraa heti kun nään sen äijän,
mutta en tiedä kestääkö pääkoppani sen odottamista...
Katselin joitakin kirjoituksia, joissa miehet antaneet asian vain olla.
Hävetkää saatanan pellet!
Eikö tällainen kuulu aviomiehen velvollisuuksiin??
Kyllä sitä halia ja itkua saa naisilta.
Jopa pieni mies voi saada pahaa aikaan kun on rakkaasta ihmisestä kyse!!!
Jos annan asian olla, niin hän saa ehkä sakot tai pienen linnatuomion.
Vaihdan mieluusti osia sen kyrpänaaman kanssa ja hakkaan jollakin kättäpidemmällä sen persereiän paskaksi!
Pitäisikö vetää oikeasti sen ovi matalaksi ja tunkea vessaharjaa sen vitu raiskaajan perseeseen vai odotan kunnes nään??!!

Helvetti, että osaa sapettaa tuollaiset mulkut!

68

7518

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • M

mitä täytyy. Saat olla ylpeä itsestäsi sillä tuollaisia miehiä ei juurikaan tunnu olevan, mikä on täysin käsittämätöntä!!! Onneksi itselläni on sellainen. Tsemppiä tehtävään.

• ja järkeä

Olen kylläkin nainen, mutta ajattelen samoin kanssasi, mutta tarkemmin ajatellen ehkä olisi parempi muutenvaan tehdä sen paskiaisen elämästä täys helvetti. Mieti asiaa ja tee suunnitelma, koska toi mitä kerroit haluavasi tehdä on kuitenkin aika lyhytaikainen kosto ja tollanen pervo kyllä toipuu siitä aika nopeasti.
      Pitkäjännitteisyyttä peliin.

• wanhanaikainen

Ei muuten kannata alkaa liikaa miettimään asioita, muuten jää tekemättä.

Mutta miten ihmeessä vaimosi edes joutui raiskattavaksi?

• ihmettelen itsekseni

Raiskaus on aina poliisiasia eikä raiskaajaa pidä päästää vastuustaan vaikenemalla. Eikun vaan harjaa perseeseen ja ilmoitus poliisille.
        Sitä ihmetellen, että jos aloittajan vaimo tiesi miehensä olevan ymmärtäväinen ja vaimonsa puolia pitävä mies, miksi ei kertonut asiaa aiemmin? Ymmärrän, että asia on kamala, mutta siltikin pistää ihmettelemään.
        En haluaisi pilailla vakavalla asialla, mutta pistää miettimään, onko raiskaus tapahtunut vai peitteleekö vaimo esim. pettämistään kertomalla vasta nyt?
        Anyway, harjaa perseeseen ja heti!

• onneksi olkoon+++++

Miten ihmeessä? Mikä ihme se on, luuletko sä että raiskaajat on aina vieraita: suurin osa on tuttuja. Luuletko sä että ne kyselee ja varaa ajan? Miten ihmeessä kukaan joutuu raiskattavaksi? Oletko idiootti, vähäjärkinen vai itse raiskaaja, kun edes kyselet noin typeriä? Yrität ehkä vierittää perinteiseen raiskaajan tapaan syytä raiskatun niskoille, että niin, raiskatuksihan juoudutaan jotenkin omaa syytään..? Ai ettei miehet ja naiset nää toisiaan, tapaa toisiaan, tunne toisiaan, ettei mahdollisuuksia ole vai?! Tommoset on se syy, miksi se mies ei saa kun pienet sakot ja soo-soota, koska ainahan riittää paskiaisia todistelemaan, miten raiskatuksi joutuu omaa vikaa ja miten raiskaaja ei lopultakaan ole 100%:sti vastuussa teostaan.
        Todella, olet vanhan aikainen.

• olet mitä olet
        ihmettelen itsekseni kirjoitti:

Raiskaus on aina poliisiasia eikä raiskaajaa pidä päästää vastuustaan vaikenemalla. Eikun vaan harjaa perseeseen ja ilmoitus poliisille.
        Sitä ihmetellen, että jos aloittajan vaimo tiesi miehensä olevan ymmärtäväinen ja vaimonsa puolia pitävä mies, miksi ei kertonut asiaa aiemmin? Ymmärrän, että asia on kamala, mutta siltikin pistää ihmettelemään.
        En haluaisi pilailla vakavalla asialla, mutta pistää miettimään, onko raiskaus tapahtunut vai peitteleekö vaimo esim. pettämistään kertomalla vasta nyt?

Niin, vai pelkäiskö se vaimo just tota syyttelyä, että varmaan oli itte pilluaan tarjoamassa ja varmaan oli pettämässä ja varmaan peittelee jotain... Joo, pikkujuttu sulle, mutta oisko raiskatulle vähän isompi asia?
        Mistä se vaimo ois edes tiennyt miten mies reagoi: luuletsä että se on joku sääntö? Luuletsä että se on selvännäkijä tai raiskattu viikottain että tietää miten mieskin reagoi? Luuletko sä että kaikki tosiaan on automaattisesti puolia pitäviä, ethän säkään ole kun epäilemässä heti.
        Pistää miettimään, että onko ihmisillä kaikki kotona, koska sulle tietty toi juttu ois semmonen kahvipöytäkeskustelu ja tosi helppoa, koska seksuaalinen nöyryytys ja rikos ei ole sulle mitään... Jos pystyisin, sanoisin, että toivottavasti saat sen sitten kokea, niin tiedät mistä puhut, mutta en pysty toivomaan sitä kenellekään. Mutta tietäsit, miten helppoa on puhua ja oisit ehkä sen jälkeen tietävä enemmän ja neuvomassa vähemmän.

Että ET sä et todellakaan ymmärrä asian kamaluutta pätkän vertaa, kuten ei kukaan joka ei sitä joudu kokemaan ja jos ois edes mitään ymmärrystä, ymmärtäisi edes sen, ettei voi ymmärtää.

• wanhanaikainen
        onneksi olkoon+++++ kirjoitti:

Miten ihmeessä? Mikä ihme se on, luuletko sä että raiskaajat on aina vieraita: suurin osa on tuttuja. Luuletko sä että ne kyselee ja varaa ajan? Miten ihmeessä kukaan joutuu raiskattavaksi? Oletko idiootti, vähäjärkinen vai itse raiskaaja, kun edes kyselet noin typeriä? Yrität ehkä vierittää perinteiseen raiskaajan tapaan syytä raiskatun niskoille, että niin, raiskatuksihan juoudutaan jotenkin omaa syytään..? Ai ettei miehet ja naiset nää toisiaan, tapaa toisiaan, tunne toisiaan, ettei mahdollisuuksia ole vai?! Tommoset on se syy, miksi se mies ei saa kun pienet sakot ja soo-soota, koska ainahan riittää paskiaisia todistelemaan, miten raiskatuksi joutuu omaa vikaa ja miten raiskaaja ei lopultakaan ole 100%:sti vastuussa teostaan.
        Todella, olet vanhan aikainen.

" luuletko sä että raiskaajat on aina vieraita: suurin osa on tuttuja."

Niin, mutta suuri osa raiskauksista sattuu sellaisessa tilanteessa, johon vaimolla ei ole mitään asiaa. Eli tutun tai puolitutun mieshenkilön kanssa kahdestaan baarin jälkeen jatkoilla.

Tämmöisessä tilanteessa mies sais ensin turpaansa ja vaimo sitten avioerolapun käteensä.

"Miten ihmeessä kukaan joutuu raiskattavaksi?"

Miten ihmeessä kukaan joutu hakattavaksi? Olisko omallakin käytöksellä vaikutusta asiaan?

" Oletko idiootti, vähäjärkinen vai itse raiskaaja, kun edes kyselet noin typeriä? "

Itse olet idiootti, jos et ymmärrä mitä riskikäyttäytyminen on ja mitä siitä voi seurata. Tiesitkö että jopa 20% raiskausilmoituksista on turhia ja osalla yritetään peittää omaa uskottomuuttaan? En nyt sano että tässä on turha ilmoitus (jos olis kyseessä mielikuvituksen tuota, niin vaimo tuskin olisi maininnut mitään vaan pysynyt hiljaa), mutta ikävä kyllä mies joutuu _aina_ ottamaan myös tuon mahdollisuuden huomioon.

"Yrität ehkä vierittää perinteiseen raiskaajan tapaan syytä raiskatun niskoille, että niin, raiskatuksihan juoudutaan jotenkin omaa syytään..?"

Älä taas jauha paskaa, sillä minä olisin muotoilemassa kaverin naamaa uusiksi täysin riippumatta siitä, onko raiskausta tapahtunut vai ei. Käytännössä minun toteuttama turpasauna on kovempi rangaistus mitä raiskauksesta Suomessa annetaan.

Mutta silti esimerkiksi varatulla naisella ei ole MITÄÄN asiaa tuntemattoman miehen kanssa jatkoille. EI MITÄÄN! Tämmöisessä tilanteessa ei heruisi vaimolle minkäänlaista sympatiaa, ainoastaan kengän kuva perseelle. Oli ensin menossa naimaan, sitten muuttikin mielipidettään mutta tulikin raiskatuksi. No se on vaan voi, voi sitten (ja raiskaajalle turpaan).

"Tommoset on se syy, miksi se mies ei saa kun pienet sakot ja soo-soota"

No se on kuule naisten oma vika kun eivät tee ilmoituksia heti, vaan ensimmäiseksi juoksevat suihkuunt uhoamaan kaikki todisteet ja sen jälkeen arpovat kuukausitolkulla että tekeekö ilmoitusta vai ei. Luuletko että AP:n tapauksessa saadaan tuomiota, kuin raiskauksesta on KUUKAUSIA???? Kuvitteletko että jostain nakkikioskitappelusta saataisiin tuomiota, jos ei ole silminnäkijöitä, ei vammoja ja ainoastaan sana sanaa vastaan? No ei todellakaan saada.

Tajuatko, ettei miehiä voi laittaa linnaan vain siksi, että nainen sanoo sen raiskanneen joskus muinoin ilman mitänä todisteita? Jos pelkkä sana riittäisi, meillä istuisi isot kasat syyttömiä miehiä linnassa ihan vaan siksi kun vittumainen akka halusi niin.

"koska ainahan riittää paskiaisia todistelemaan, miten raiskatuksi joutuu omaa vikaa ja miten raiskaaja ei lopultakaan ole 100%:sti vastuussa teostaan. "

Raiskaaja on aina itse vastuussa, mutta kyllä raiskatulla on monesti paljon omaa vikaa mukana. Kaikkein älyttömimmät jutut ovat niitä, kun nainen on lähtenyt tuntemattoman ulkomaalaisen miehen kyytiin. Voi elämän kevät mikä idea! Minä en lähde yhdenkään tuntemattoman miehen, olipa suomesta tai ulkomailta, kyytiin, enkä varsinkaan kännissä! Ja minä sentään olen mies! Tuolla tyylillä kun saa vain turpaansa tai joutuu ryöstetyksi tai raiskatuksi.

• wanhanaikainen
        olet mitä olet kirjoitti:

Niin, vai pelkäiskö se vaimo just tota syyttelyä, että varmaan oli itte pilluaan tarjoamassa ja varmaan oli pettämässä ja varmaan peittelee jotain... Joo, pikkujuttu sulle, mutta oisko raiskatulle vähän isompi asia?
        Mistä se vaimo ois edes tiennyt miten mies reagoi: luuletsä että se on joku sääntö? Luuletsä että se on selvännäkijä tai raiskattu viikottain että tietää miten mieskin reagoi? Luuletko sä että kaikki tosiaan on automaattisesti puolia pitäviä, ethän säkään ole kun epäilemässä heti.
        Pistää miettimään, että onko ihmisillä kaikki kotona, koska sulle tietty toi juttu ois semmonen kahvipöytäkeskustelu ja tosi helppoa, koska seksuaalinen nöyryytys ja rikos ei ole sulle mitään... Jos pystyisin, sanoisin, että toivottavasti saat sen sitten kokea, niin tiedät mistä puhut, mutta en pysty toivomaan sitä kenellekään. Mutta tietäsit, miten helppoa on puhua ja oisit ehkä sen jälkeen tietävä enemmän ja neuvomassa vähemmän.

Että ET sä et todellakaan ymmärrä asian kamaluutta pätkän vertaa, kuten ei kukaan joka ei sitä joudu kokemaan ja jos ois edes mitään ymmärrystä, ymmärtäisi edes sen, ettei voi ymmärtää.

"Niin, vai pelkäiskö se vaimo just tota syyttelyä, että varmaan oli itte pilluaan tarjoamassa ja varmaan oli pettämässä ja varmaan peittelee jotain... Joo, pikkujuttu sulle, mutta oisko raiskatulle vähän isompi asia?
        Mistä se vaimo ois edes tiennyt miten mies reagoi: luuletsä että se on joku sääntö? "

Niin, ehkä oli jatkoilla miehen kanssa ja joutui raiskatuksi. Silloin on syytäkin miettiä tarkkaan, uskaltaako kertoa vai ei, koska monet miehet eivät sulata vaimon jatkoja ihan siistä syystä että siellä yleensä naidaan.

Ja kun sitä joutuu pitkän aikaa miettimään, ei ole todisteita eikä raiskaajalle saada minkäänlaista tuomiota, ainoat vastatoimet on se mitä aviomies keksii tehdä. Toivottavasti keksii.

Simppeliä.

• ihmettelen itsekin
        olet mitä olet kirjoitti:

Missä vaiheessa sanoin, että seksuaalinen nöyryytys ei olisi rikos? Tottakai se on ja joka sellaisen tekee, hänen on jouduttava siitä vastuuseen.
        Raiskaus ei ole raiskatun syy, ei missään tapauksessa. Mutta voitko väittää, etteikö kukaan nainen olisi koskaan keksinyt syyttää miestä raiskauksesta, kun kävikin kaduttamaan jälkeenpäin?

Raiskaus on niin paha rikos, että tekijältä pitäisi leikata munat pois.

• aikuinen nainen.
        wanhanaikainen kirjoitti:

Niin, mutta suuri osa raiskauksista sattuu sellaisessa tilanteessa, johon vaimolla ei ole mitään asiaa. Eli tutun tai puolitutun mieshenkilön kanssa kahdestaan baarin jälkeen jatkoilla.

Tämmöisessä tilanteessa mies sais ensin turpaansa ja vaimo sitten avioerolapun käteensä.

Miten ihmeessä kukaan joutu hakattavaksi? Olisko omallakin käytöksellä vaikutusta asiaan?

" Oletko idiootti, vähäjärkinen vai itse raiskaaja, kun edes kyselet noin typeriä? "

Itse olet idiootti, jos et ymmärrä mitä riskikäyttäytyminen on ja mitä siitä voi seurata. Tiesitkö että jopa 20% raiskausilmoituksista on turhia ja osalla yritetään peittää omaa uskottomuuttaan? En nyt sano että tässä on turha ilmoitus (jos olis kyseessä mielikuvituksen tuota, niin vaimo tuskin olisi maininnut mitään vaan pysynyt hiljaa), mutta ikävä kyllä mies joutuu _aina_ ottamaan myös tuon mahdollisuuden huomioon.

"Yrität ehkä vierittää perinteiseen raiskaajan tapaan syytä raiskatun niskoille, että niin, raiskatuksihan juoudutaan jotenkin omaa syytään..?"

Älä taas jauha paskaa, sillä minä olisin muotoilemassa kaverin naamaa uusiksi täysin riippumatta siitä, onko raiskausta tapahtunut vai ei. Käytännössä minun toteuttama turpasauna on kovempi rangaistus mitä raiskauksesta Suomessa annetaan.

Mutta silti esimerkiksi varatulla naisella ei ole MITÄÄN asiaa tuntemattoman miehen kanssa jatkoille. EI MITÄÄN! Tämmöisessä tilanteessa ei heruisi vaimolle minkäänlaista sympatiaa, ainoastaan kengän kuva perseelle. Oli ensin menossa naimaan, sitten muuttikin mielipidettään mutta tulikin raiskatuksi. No se on vaan voi, voi sitten (ja raiskaajalle turpaan).

No se on kuule naisten oma vika kun eivät tee ilmoituksia heti, vaan ensimmäiseksi juoksevat suihkuunt uhoamaan kaikki todisteet ja sen jälkeen arpovat kuukausitolkulla että tekeekö ilmoitusta vai ei. Luuletko että AP:n tapauksessa saadaan tuomiota, kuin raiskauksesta on KUUKAUSIA???? Kuvitteletko että jostain nakkikioskitappelusta saataisiin tuomiota, jos ei ole silminnäkijöitä, ei vammoja ja ainoastaan sana sanaa vastaan? No ei todellakaan saada.

Tajuatko, ettei miehiä voi laittaa linnaan vain siksi, että nainen sanoo sen raiskanneen joskus muinoin ilman mitänä todisteita? Jos pelkkä sana riittäisi, meillä istuisi isot kasat syyttömiä miehiä linnassa ihan vaan siksi kun vittumainen akka halusi niin.

"koska ainahan riittää paskiaisia todistelemaan, miten raiskatuksi joutuu omaa vikaa ja miten raiskaaja ei lopultakaan ole 100%:sti vastuussa teostaan. "

Raiskaaja on aina itse vastuussa, mutta kyllä raiskatulla on monesti paljon omaa vikaa mukana. Kaikkein älyttömimmät jutut ovat niitä, kun nainen on lähtenyt tuntemattoman ulkomaalaisen miehen kyytiin. Voi elämän kevät mikä idea! Minä en lähde yhdenkään tuntemattoman miehen, olipa suomesta tai ulkomailta, kyytiin, enkä varsinkaan kännissä! Ja minä sentään olen mies! Tuolla tyylillä kun saa vain turpaansa tai joutuu ryöstetyksi tai raiskatuksi.

Kyllä aikuisella varatulla( ja vapaallakin..) naisella pitää olla sen verran järki päässä viinasta huolimatta, että jatkoille ei yksin vieraan miehen kanssa lähdetä vain "keskustelemaan"...
        Ei voi olla niin naivi, että mulkulla varustettu mies vain kättä siellä pitelisi.... :))))
        Itse saan ravintolassa kotiin lähtiessä jatkuvasti ehdotuksia ja tiedän tasan tarkkaan, mitä tulee tapahtumaan, jos miehen mukaan lähden...naimaan mennään ja kummankin halusta.
        Siinä vaiheessa, kun miehellä jo vekotin jököttää emättimen suulla, ja nainen on tilanteen päästänyt siihen pisteeseen, on turha alkaa puhumaan väkisinnaimisesta.

• ftycyv

Pitääkö tässä muka kaikkia miehiä alkaa pelkäämään kuollakseen kuin jotain hirviöitä? Totta helvetissä uskallan mennä tutun miehen kanssa jatkoille. On mielestäni lupa olettaa myös että on turvassa!

Olen jatkoillut myös vieraiden kanssa eikä tosiaan ole aina ollut seksistä kyse. Eikä minua ole raiskattu, ei edes yritetty!

Ja tämän linkin takaa voi sitten lueskella niitä miespuolisen mahdollisia suhtautumisia raiskattuun naiseen. Itselleni tuli vähän yllärinä. http://keskustelu.plaza.fi/ellit/ihmissuhteet/ihmissuhteet/1755827/kelpaako-raiskattu-nainen-miehille/

• tyypistä kiinni?
        ftycyv kirjoitti:

Pitääkö tässä muka kaikkia miehiä alkaa pelkäämään kuollakseen kuin jotain hirviöitä? Totta helvetissä uskallan mennä tutun miehen kanssa jatkoille. On mielestäni lupa olettaa myös että on turvassa!

Olen jatkoillut myös vieraiden kanssa eikä tosiaan ole aina ollut seksistä kyse. Eikä minua ole raiskattu, ei edes yritetty!

Ja tämän linkin takaa voi sitten lueskella niitä miespuolisen mahdollisia suhtautumisia raiskattuun naiseen. Itselleni tuli vähän yllärinä. http://keskustelu.plaza.fi/ellit/ihmissuhteet/ihmissuhteet/1755827/kelpaako-raiskattu-nainen-miehille/

Oletko jotenkin "ei niin kiihoittavan" näköinen? Vähemmän seksikkään?
        Itse en ole koskaan välttynyt seksiltä miehen mukaan lähtiessäni, olenkin kyllä aika seksikkään näköinen, se voi ollakkin se syy, miksi jotkut naiset saa niitä ehdotuksia jatkuvasti. Ja jotkut miehet sitten eivät hillitse millään itseään tällaisen kiihokkeen edessä.
        Eihän kaikki miehetkään herätä minkäänlaista intohimoa naisissa. Toisten miesten kimppuun sitten tekisi naisihmisenkin mieli käydä..

• tycyv
        tyypistä kiinni? kirjoitti:

Oletko jotenkin "ei niin kiihoittavan" näköinen? Vähemmän seksikkään?
        Itse en ole koskaan välttynyt seksiltä miehen mukaan lähtiessäni, olenkin kyllä aika seksikkään näköinen, se voi ollakkin se syy, miksi jotkut naiset saa niitä ehdotuksia jatkuvasti. Ja jotkut miehet sitten eivät hillitse millään itseään tällaisen kiihokkeen edessä.
        Eihän kaikki miehetkään herätä minkäänlaista intohimoa naisissa. Toisten miesten kimppuun sitten tekisi naisihmisenkin mieli käydä..

No tuota, onko se nyt ihme jos et ole välttynyt seksiltä lähdettyäsi miehen mukaan jos siis et edes lähde mukaan ellei aikomuksenasi ole harrastaa seksiä?

Joo todentotta, olen varmasti vähemmän seksikäs. Jos pukeutuu tavalliseen asuun ja juttelee miehen kanssa koko illan niitä näitä (Niiden otusten kanssa voi jopa keskustella!) niin onhan se vähän eri asia kuin että kuuntelee lirkutteluja ja kiehnää tanssilattialla puolipukeissa ja päättää sitten miehen luona ettei oikeastaan mitään tarkoittanutkaan? Ei sillä etteikö siihenkin olisi ihan täysi oikeus vaikka typerää käytöstä se kyllä olisi.

Jossain on kyllä vika jos mies ei voi hillitä itseään. Miehessä? Vaiko sittenkin siinä kiihokkeessa ja sen käytöksessä? Kai niitä ehdotuksia tulee kaikille mutta on riittänyt tähän mennessä kun sanoo ei.

• ?
        ihmettelen itsekin kirjoitti:

Missä vaiheessa sanoin, että seksuaalinen nöyryytys ei olisi rikos? Tottakai se on ja joka sellaisen tekee, hänen on jouduttava siitä vastuuseen.
        Raiskaus ei ole raiskatun syy, ei missään tapauksessa. Mutta voitko väittää, etteikö kukaan nainen olisi koskaan keksinyt syyttää miestä raiskauksesta, kun kävikin kaduttamaan jälkeenpäin?

Raiskaus on niin paha rikos, että tekijältä pitäisi leikata munat pois.

Miksi kukaan sitä katumista tuolla tavalla osoittaisi, kun oikeasti voisi vain pitää suunsa kiinni?

• 4343y34y
        ihmettelen itsekseni kirjoitti:

On totta että raiskauksen kuuluis olla poliisiasia, ja se ON vakava rikos. Mutta tosiasiassa sitä ei kannata lähteä ilmottamaan mitään. Paljon helpommalla pääsee.
        Omassa tuttavapiirissä on jokunen jotka eivät ilmoittaneet, ja kolme jotka ovat tehneet rikosilmoituksen. Vain yksi tapaus meni oikeuteen asti, ja tyyppi jätettiin tuomitsematta, siitäkin huolimatta että tätä etelän ihmettä oli syytetty samasta rikoksesta kolme kertaa aiemmin, ja niilläkin kerroilla jätetty tuomitsematta. Ja en ikinä unohda sitä kun istuin ystävän tukena samassa tilassa odottamassa oikeudenkäynnin alkua, ja se tyyppi vaan virnuili ja naureskeli. Sen minkä olen oppinut, on se että hae apua mutta turha on oikeutta hakea, ainakaan laillisin keinoin.

• m.t.t.t.t

Minihameet ja naisten vapaa seksuaalikäyttäytyminen (joista raiskausten yhteydessä naisia aina tupataan syyttää) ovat suht nuori ilmiö. Naisia sen sijaan on raiskattu aina. Kaikkein eniten naisia raiskataan epätasa-arvoisissa yhteiskunnissa, joissa naisen "vapaalla ja estottomalla" käyttäytymisellä ei taatusti ole osuutta asiaan.

Toki joissain tilanteissa raiskaajan käytös on vaikuttanut asiaan, eli on esmes lähdetty tuntemattoman miehen kanssa baarista. Ja myös perättömiä ilmiantoja tapahtuu. Mutta silti ärsyttää tällaiset yleistykset, että naisessa olisi _monesti_ osuutta asiaan.

• afaaafer

"Niin, vai pelkäiskö se vaimo just tota syyttelyä, että varmaan oli itte pilluaan tarjoamassa ja varmaan oli pettämässä ja varmaan peittelee jotain... Joo, pikkujuttu sulle, mutta oisko raiskatulle vähän isompi asia?
        Mistä se vaimo ois edes tiennyt miten mies reagoi: luuletsä että se on joku sääntö? "

Niin, ehkä oli jatkoilla miehen kanssa ja joutui raiskatuksi. Silloin on syytäkin miettiä tarkkaan, uskaltaako kertoa vai ei, koska monet miehet eivät sulata vaimon jatkoja ihan siistä syystä että siellä yleensä naidaan.

Ja kun sitä joutuu pitkän aikaa miettimään, ei ole todisteita eikä raiskaajalle saada minkäänlaista tuomiota, ainoat vastatoimet on se mitä aviomies keksii tehdä. Toivottavasti keksii.

Simppeliä.

"Ja kun sitä joutuu pitkän aikaa miettimään, ei ole todisteita eikä raiskaajalle saada minkäänlaista tuomiota, ainoat vastatoimet on se mitä aviomies keksii tehdä. Toivottavasti keksii. "

Toivottavasti ei keksi sellaisia toimia että itse joutuu linnaan.

• Nainen**

Yksi mun tuttuni petti miestään eikä tietenkään kertonut mitään miehelleen mutta, muutaman viikon päästä mies alkoi ihmettelemään mistä hän on saanut sukupuolitaudin??? Siinä vaiheessa vaimo (tuttuni) sitten sanoi miehelleen että hänet on raiskattu muutama viikko sitten eikä uskaltanut kertoa miehelle pelätessään hänen reaktioitaan. Siitäkös se meinasi varsinainen hulabaloo tulla. Ei siitä sen enempää, mutta näinkin jotkut naiset saattavat käyttäytyä. En todellakaan väitä että aloittajan vaimo olisi toiminut noin, mutta kaikki on tässä maailmassa mahdollista.
        Miettikää naiset ennenkuin vieraaseen petiin tms hyppäätte, sillä voi olla ikäviä seurauksia vaikkette tahtoisikaan. JOku saattaa alkaa varattua naista, tai miestä, kiristämäänkin jollain lailla. Kannattaa miettiä ennen kuin tekee tyhmyyksiä. Jos ei pysty olemaan yhden kanssa niin ei kannata silloin alkaa vakituiseen parisuhteeseen ollenkaan.

• ymmällään.

Tämä ei nyt minuun aivan mene. Jos tulee raiskatuksi oikeasti, pitää heti hakeutua terveydenhoitoon tekemään testi että on näyttöä onko raisktattu ja saadaan dna, ja on otettava heti yhteyttä poliisiin. Vasta sen jälkeen voi alkaa raiskauksesta rangaistusta vaatimaan. Myöhemmin on hankalaa antaa näyttöä. Pane nyt vaimos lujille ja kysy miten kaikki kävi. Itse ei pidä kostaa, voi vaan joutua syytteeseen päällekäymisestä. Jotakin tässä on outoa, miksi vaimo ei ole aikaisemmin ottanut asiaa selville, oliko hän millään tavalla itse vaikuttamassa asiaan? Kokemus on traumaattinen varmastikin ja sekin on otettava huomioon.

• wanhanaikainen

"Itse ei pidä kostaa, voi vaan joutua syytteeseen päällekäymisestä"

Tuomiot ovat suomessa todella lieviä, niin raiskauksesta kuin pahoinpitelystäkin.

Eli jos joku vaimon raiskaa, niin ei siinä miehelle muuta vaihtoehtoa jää kuin raiskaustuomion lisäksi käydä hoitamassa asia omankäydenoikeudella kuntoon.

• kannattaa miettiä..

"Itse ei pidä kostaa, voi vaan joutua syytteeseen päällekäymisestä"

Tuomiot ovat suomessa todella lieviä, niin raiskauksesta kuin pahoinpitelystäkin.

Eli jos joku vaimon raiskaa, niin ei siinä miehelle muuta vaihtoehtoa jää kuin raiskaustuomion lisäksi käydä hoitamassa asia omankäydenoikeudella kuntoon.

Mutta kannattaa varautua siihenkin, että itsekkin voi joutua tiilenpäitä lukemaan, tai ainakin maksamaan sitten korvauksia tälle raiskaajalle, jos oman käden oikeuteen rupeaa.
        Ei tartte tyhmäksi kuitenkaan heittäytyä..

• mitta täynnä

Johan on raiskaajia puoltavia kirjoituksia!

Ap, pitäis laittaa joku kansalaisjärjestö pystyyn asian tiimoilta.. Laki kun suojelee kaikkia oikeita rikollisia. Jos tarvitset apua niin uskon että moni auttaisi sua mielellään...

• kukaan ei puolla

raiskaajien puolta pitää? Ei kukaan. Jos raiskauksesta on noinkin kauan, niin vaikeaa se vaan on todistaa enää millään. Eli oikeus ei toteudu, ellei ap ota sitä omiin käsiinsä.

• mitta täynnä
        kukaan ei puolla kirjoitti:

raiskaajien puolta pitää? Ei kukaan. Jos raiskauksesta on noinkin kauan, niin vaikeaa se vaan on todistaa enää millään. Eli oikeus ei toteudu, ellei ap ota sitä omiin käsiinsä.

Raiskattu on ihan hyvin voinut käydä antamassa näytteet. Ei kai sitä ole missään kielletty? Eri asia sitten kertoa muille ihmisille...

• kannattaa selvittää
        mitta täynnä kirjoitti:

Raiskattu on ihan hyvin voinut käydä antamassa näytteet. Ei kai sitä ole missään kielletty? Eri asia sitten kertoa muille ihmisille...

"spermaako pyllyssä,,,"? "kortsuko laukussa..."?
        Mikäs todiste se on, jos on sukupuoliyhteydessä ollut...?
        se pitäisi pystyä todistaan, että väkisin makaaminen on tapahtunut ja sitä ei kuukausien päästä kyllä kropassa enää näy....
        ihmetyttää naisen logiikka.
        ettei olisi tauti tullut ja selittelee nyt miehelle?
        Itse menisisn ihan reilusti keskustelemaan raiskarin kanssa, miten se tilanne meni. Ja nainen mukaan.

• joopajoo...
        kannattaa selvittää kirjoitti:

"spermaako pyllyssä,,,"? "kortsuko laukussa..."?
        Mikäs todiste se on, jos on sukupuoliyhteydessä ollut...?
        se pitäisi pystyä todistaan, että väkisin makaaminen on tapahtunut ja sitä ei kuukausien päästä kyllä kropassa enää näy....
        ihmetyttää naisen logiikka.
        ettei olisi tauti tullut ja selittelee nyt miehelle?
        Itse menisisn ihan reilusti keskustelemaan raiskarin kanssa, miten se tilanne meni. Ja nainen mukaan.

Jaa että keskustelemaan raiskarin kanssa? Ja luulet hänen kertovan totuuden, niinkö? Hänhän väittäisi ilman muuta vaimosi vokotelleen häntä. Sinä tietysti uskoisit raiskaria mielummin kuin vaimoasi.

• Anonyymi
        kukaan ei puolla kirjoitti:

Mies esii tyy taas naisena, taitaa omatunto kolkuttaa!

• mieti hetki vielä

saatat todellakin olla ylpeä siinä vaiheessa kun saat "kostettua" raiskaajalle tekonsa.. mutta oletko valmis sitten vastaamaan oikeudessa ja ottamaan pahimillaan jopa linnaa siitä hyvästä.. koska jos vaimosi ei ole käynyt lääkärissä raiskauksesta hakemassa lääkärin lausuntoa ja näin niin et pysty oikeudessa puolustamaan itseäsi mitenkään..
      on toki hienoa että mies haluaa puolustaa vaimoaan ja tehdä kaikkensa että toinen joutuu vastuuseen teostaan, mutta järki siinäkin kannattaisi pitää päässä et mitä tekee ja mitä ei.. suomessa kun saa tuomion liiankin herkästi..
      parhain mitä kannattaisi nyt tehdä niin sinun miehenä tukea ja kuunnella vaimoasi.. olla läsnä hänen vierellään, jotta vaimosi tietää että on turvassa.. koska jos liiaksi alat meuhkaamaan vaimosi vierellä asiasta niin voin taata lähes 100% varmuudella ettei vaimosi uskalla kohta sanoa sanallakaan mistään mitä on tapahtunut.. koska vaimosi saattaa alkaa pelkäämään sinua.. ja sitähän et halua?? vai???

• BadMutha

Joo, lättyyn vaan raiskaajaa, ei kuitenkaan kannata ovea mennä potkimaan sisään, ja muutenkin kannattaa harkita,, jos menet tuosta vaan leipomaan nenään, saat todennäköisesti itse kovemman tuomion kuin raiskaaja.

Katselet vaan milloin on tyypillinen aika liikkua missäkin ja kommandopipo päähän, hanskat käteen ja lättyyn, ja sitten pipo nuotioon ja kotiin.

Sitten voi nukkua paremmin mielin.

• Minä neuvon

pidättäytymään oman käden "oikeudesta" ja tukemaan vaimoa kädestä pitäen, kun hän tekee rikosilmoitusta ja myöhemmin (toivottavasti) oikeudenkäynnin aikana sekä jatkossakin. Suosittele hakeutumaan trauma-/kriisiterapiaan. Kun raiskaaja on tuomittu, mielestäni sanaa voi ja kannattaa jollain lailla levittää, ettei hän saa uusia uhreja.

• wanhanaikainen
        Minä neuvon kirjoitti:

pidättäytymään oman käden "oikeudesta" ja tukemaan vaimoa kädestä pitäen, kun hän tekee rikosilmoitusta ja myöhemmin (toivottavasti) oikeudenkäynnin aikana sekä jatkossakin. Suosittele hakeutumaan trauma-/kriisiterapiaan. Kun raiskaaja on tuomittu, mielestäni sanaa voi ja kannattaa jollain lailla levittää, ettei hän saa uusia uhreja.

niin ei tuomiota enää voi kuukausien jälkeen saada.

Ehkä on ehkä ei, mutta jos ei ole niin turha juttu.

• fgjhyourtfff

Raiskauksesta tulee aina tehdä rikosilmoitus poliisille. Ei täällä netissä valittaminen auta oikeasti asiaa - eikä estä kyseistä miestä raiskaamasta muita naisia.

• nappulakenkä

Vessaharja ei tunnu miltään, joustaa aika hyvin. Katuharjaa vois ajatella... Tai kunnon dildo kokoa xxxl juurta myöten, humps... Jostain luin ettei sitä saa päksitettyä ulos ennen kuin patterit on loppuneet. Sulkijalihas mukta toimii niin, tiedä tuosta. Kunnon superduraselit sisälle...

Kommadopipon kanssa minäkin pientä taputtelua suosittelisin. Ota huonot vaatteet jotka sitten poltat nuotiopaikalla. Kengät kannattaa vaihtaa matkalla tulille ja polttaa nekin. Ja hanki alibi.

Maltti on valttia. Mitään hätiköityä ei kannata tehdä. Hyvin suunniteltu on puoliksi tehty...

• Vitun kyrpiintynyt

Toi kommandopipo hyvä idis!

Harmi, että osa ihmisistä provoaa päinvastaiseen suuntaan.
        Onhan osa naisten "motiiveista" mennä vieraan miehen luo "keskustelemaan" totta (sama pätee miehiin), mutta tuskin sellaisesta toinen parkuu toista viikkoa ja ei uskalla liikkua minnekkään.
        Itse en ymmärrä puolitajuttoman naisen naimista vaikka se olisi aikaisemmin ollut vaikka kuinka suostuvainen!
        Itse en ainakaan sellaisesta kiksejä saa, et muija mumisis puoli kuiskaten lopettamaan, ku on liian sekaisin pistämään vastaan.
        Toi on hyväksikäyttöä ja raiskaus.

Ei muuttanut mieltäni asiasta millään lailla.
        Jonkun villaharjan saa edelleen se paskainen perseeseensä, mutta toi kommandopipo strategia on parempi. Ei ole sellaista kiinni jäämisen riskiä.

• kasva aikuiseksi!!!!
        Vitun kyrpiintynyt kirjoitti:

Toi kommandopipo hyvä idis!

Harmi, että osa ihmisistä provoaa päinvastaiseen suuntaan.
        Onhan osa naisten "motiiveista" mennä vieraan miehen luo "keskustelemaan" totta (sama pätee miehiin), mutta tuskin sellaisesta toinen parkuu toista viikkoa ja ei uskalla liikkua minnekkään.
        Itse en ymmärrä puolitajuttoman naisen naimista vaikka se olisi aikaisemmin ollut vaikka kuinka suostuvainen!
        Itse en ainakaan sellaisesta kiksejä saa, et muija mumisis puoli kuiskaten lopettamaan, ku on liian sekaisin pistämään vastaan.
        Toi on hyväksikäyttöä ja raiskaus.

Ei muuttanut mieltäni asiasta millään lailla.
        Jonkun villaharjan saa edelleen se paskainen perseeseensä, mutta toi kommandopipo strategia on parempi. Ei ole sellaista kiinni jäämisen riskiä.

ja mikähän mahtaa olla herran ikä??
        uhoot kuin 15 vuotias konsanaan.. mutta mites sitten kun tuleekin tilanne oikeesti kohdallesi?? juoksetko neitimäisesti häntä koipien välissä hanee??
        uhoominen on pelkkiä sanoja mutta tuskin teet mitään niiden sanojen toteuttamiseksi..
        paras mitä todellakin voit tällä hetkellä tehdä ole vaimosi tukena!!! vaimosi kaipaa tukea ja turvaa.. ei pentumaisesti uhoavaa pikku kakaraa!!!!
        ole mies ja todista vaimollesi että olet hänen tukena ja turvana tilanteessa kuin tilanteessa!!! lopeta toi kakaramainen käytös.. ja jos haluat kostaa raiskaajalle niin ole siinä sitten edes sen verran mies ettet peitä kasvojasi.. koska kiinni jäät joka tapauksessa kuitenkin..
        koska saan lukea alibin sivuilta että olet tehnyt tuon "uro"työsi??

• .Tosiäijä.
        kasva aikuiseksi!!!! kirjoitti:

ja mikähän mahtaa olla herran ikä??
        uhoot kuin 15 vuotias konsanaan.. mutta mites sitten kun tuleekin tilanne oikeesti kohdallesi?? juoksetko neitimäisesti häntä koipien välissä hanee??
        uhoominen on pelkkiä sanoja mutta tuskin teet mitään niiden sanojen toteuttamiseksi..
        paras mitä todellakin voit tällä hetkellä tehdä ole vaimosi tukena!!! vaimosi kaipaa tukea ja turvaa.. ei pentumaisesti uhoavaa pikku kakaraa!!!!
        ole mies ja todista vaimollesi että olet hänen tukena ja turvana tilanteessa kuin tilanteessa!!! lopeta toi kakaramainen käytös.. ja jos haluat kostaa raiskaajalle niin ole siinä sitten edes sen verran mies ettet peitä kasvojasi.. koska kiinni jäät joka tapauksessa kuitenkin..
        koska saan lukea alibin sivuilta että olet tehnyt tuon "uro"työsi??

kyllä se pitäisi lähteä siltä istumalta kun kuulee, toteuttaan juttuansa. muuten jää puheiden tasolle.

on se niin monta kertaa nähty.

mutta toisaalta, onhan niitä tekijämiehiäkin. mutta yleensä ne tosiaan ei uhoa, vaan tekevät.

"jos haluat kostaa raiskaajalle niin ole siinä sitten edes sen verran mies ettet peitä kasvojasi.. "

mitä ihmeen miehekkyyttä on ottaa tuomio ta tuollaisesta teosta? ei se ole miehekkyyttä, se on idiotismia.

"koska kiinni jäät joka tapauksessa kuitenkin.."

no enpä olisi tuosta ihan niin varma. pahoinpitelyiden selvittäminen voi olla yllättävän hankalaa, jos ei oikein tiedä mistä lähteä hakemaan tekijää. sitäpaitsi uhri ei välttämättä halua nimetä potentiaaliseksi tekijäksi raiskaamansa naisen aviopuolisoa, poliisi kun kysyy että miksi tämä mies kantaa kaunaa.

vaikkei raiskauksesta tuomiota tulekaan näytön puutteessa, niin ei kaikki kehtaa poliisille myöntää että sain raiskauksen takia turpaan ja vessaharjan perseesseen, vaan nuolevat haavansa. eihän tuo ap:n nainenkaan ole ilmeisesti tehnyt ilmoitusta poliisille (?).

• joopa joo.....
        .Tosiäijä. kirjoitti:

kyllä se pitäisi lähteä siltä istumalta kun kuulee, toteuttaan juttuansa. muuten jää puheiden tasolle.

on se niin monta kertaa nähty.

mutta toisaalta, onhan niitä tekijämiehiäkin. mutta yleensä ne tosiaan ei uhoa, vaan tekevät.

"jos haluat kostaa raiskaajalle niin ole siinä sitten edes sen verran mies ettet peitä kasvojasi.. "

mitä ihmeen miehekkyyttä on ottaa tuomio ta tuollaisesta teosta? ei se ole miehekkyyttä, se on idiotismia.

"koska kiinni jäät joka tapauksessa kuitenkin.."

no enpä olisi tuosta ihan niin varma. pahoinpitelyiden selvittäminen voi olla yllättävän hankalaa, jos ei oikein tiedä mistä lähteä hakemaan tekijää. sitäpaitsi uhri ei välttämättä halua nimetä potentiaaliseksi tekijäksi raiskaamansa naisen aviopuolisoa, poliisi kun kysyy että miksi tämä mies kantaa kaunaa.

vaikkei raiskauksesta tuomiota tulekaan näytön puutteessa, niin ei kaikki kehtaa poliisille myöntää että sain raiskauksen takia turpaan ja vessaharjan perseesseen, vaan nuolevat haavansa. eihän tuo ap:n nainenkaan ole ilmeisesti tehnyt ilmoitusta poliisille (?).

onko ap:n nainen todellakin raiskattu??
        mistä ap voi sen tietää että hänen vaimonsa on TODELLAKIN raiskattu?? se on helppo sanoa vaikka niin ei olisi tapahtunut koskaan.. kuinka moni nainen todellakin tekee sitä että salasuhde menny jotenki vituiks ja salarakas uhkaa kertoa miehelle tms asiasta ja sitten nainen paniikissa kertoo himas et hänet on raiskattu.. vaikka näin ei tosiasiassa olekaan koskaan käynyt..
        ap ei tiedä mitään taustoista.. haluaa vain päästä hakkaamaan ihmisiä, mikä on aivan järjetöntä ja naurettavaa!!!

• tosiäijä.
        joopa joo..... kirjoitti:

onko ap:n nainen todellakin raiskattu??
        mistä ap voi sen tietää että hänen vaimonsa on TODELLAKIN raiskattu?? se on helppo sanoa vaikka niin ei olisi tapahtunut koskaan.. kuinka moni nainen todellakin tekee sitä että salasuhde menny jotenki vituiks ja salarakas uhkaa kertoa miehelle tms asiasta ja sitten nainen paniikissa kertoo himas et hänet on raiskattu.. vaikka näin ei tosiasiassa olekaan koskaan käynyt..
        ap ei tiedä mitään taustoista.. haluaa vain päästä hakkaamaan ihmisiä, mikä on aivan järjetöntä ja naurettavaa!!!

"ap ei tiedä mitään taustoista.. haluaa vain päästä hakkaamaan ihmisiä, mikä on aivan järjetöntä ja naurettavaa!!!"

en käsitä.

jos jonkinsorttinen sukupuoliyhdyntä on tapahtunut, niin kyllä se toinen on ihan hyvä hakata täysin riippumatta siitä, onko yhdyntä tapahtunut yhteisymmärryksessä vai väkipakolla. ainoastaan vaimon kohtelu muuttuu sen mukaan, oliko yhteisymmärrystä vaiko eikö.

• joopa joo...
        tosiäijä. kirjoitti:

"ap ei tiedä mitään taustoista.. haluaa vain päästä hakkaamaan ihmisiä, mikä on aivan järjetöntä ja naurettavaa!!!"

en käsitä.

jos jonkinsorttinen sukupuoliyhdyntä on tapahtunut, niin kyllä se toinen on ihan hyvä hakata täysin riippumatta siitä, onko yhdyntä tapahtunut yhteisymmärryksessä vai väkipakolla. ainoastaan vaimon kohtelu muuttuu sen mukaan, oliko yhteisymmärrystä vaiko eikö.

ai että jos vaimo harrastaa seksiä niin se on syy pahoinpidellä???
        toi ajattelutapasi on harvinaisen lapsellinen.. tajuatko ollenkaa kuinka naurettava olet?? tekstiesi perusteella annat itsestäsi semmoisen 15 vuotiaan pikku pojan kuvan jolla ei ole mitään hajua elävästä elämästä..
        VÄKIVALTA EI OLE RATKAISU MIHINKÄÄN!!!!

• Mies......

mitä perheessä tapahtuu. Mikä tilanne sai siihen tilanteeseen ja miksei heti ilmoittanut???
      Poliisille heti ja ainakin ilmoitus nimestä, että tietävät mikä on poliisille , . Raiskaaja yleensä raiskaa muitakin ja ehkä innostuu tappamaankin vielä. Itse ilmeisesti ensin poliisi ja sitten keksisin tai toisinpäin, jotain mitä ei kukaan muu tiedä paitsi kysenen , kun kohtaa, tai tällä nykyisellä moraalilla antaisinko anteeksi, mutta en jättäisi asiaa selvittämäti kyseisen kanssa, kuitenkaan vaimoa enää enempää halventamatta. Julkisuus ei vaimollekaan ole avuksi , vaan tuo tuskaa lisää.
      Joskus on elämä paskaa ja miten jaksaa ihminen itse jotenkin, kun oon uskoon tullut ja voimia ..........................

• painukaa***

Mua sapettaa ihan helkkaristi että AINA kun tulee puhetta raiskauksesta, tilastopellet tulee kertoilemaan faktoja siitä kuinka moni ilmoitetuista raiskauksista on valetta ja epäilevät tapahtuneen raiskauksen aitoutta. Toki niitäkin naisia löytyy jotka väittävät tulleensa raiskatuiksi vaikka olivat halukkaita, mutta tosiasia on kuitenkin että VALTAOSA raiskauksista on OIKEASTI tapahtunut eikä siinä tarvita mitään helkkarin tilastoja!!!

• aivot pitäs kehittyä

Kun ensin pitää tutkia, ennekuin hutkia!
        Jos täällä ihan apinoina toisia turpaan vedeltäisiin ihan vain mutu-tuntunmalla, käveltäisiin kourat maata viistäen edelleenkin..

• nainen on yhä tavara
        aivot pitäs kehittyä kirjoitti:

Kun ensin pitää tutkia, ennekuin hutkia!
        Jos täällä ihan apinoina toisia turpaan vedeltäisiin ihan vain mutu-tuntunmalla, käveltäisiin kourat maata viistäen edelleenkin..

-Jos menet baariin yksin älä missään nimessä laita päällesi edes tyylikkäitä vaatteita koska osa miehistä pitää tyylikkyyttä seksikkäämpänä kuin pikkumustissa keikkuvaa seksipommia. Älä missään nimessä meikkaa. Hanki tekolasit jos et ole rillipää ja anna hiusten hapsottaa renttumaisesti. Jos joku mies tulee juttelemaan kerro ilahtuneesti että olet syntynyt mieheksi mutta käymässä läpi sukupuolen korjausta yms. Tai kerro olevasi umpilesbo miestenvihaaja.

-Älä missään tilanteessa hymyile vieraalle miehelle. Älä katso edes silmiin, jollekulle se voi olla viesti siitä että olet saatavissa olevaa tavaraa. Pidä naama pysyvästi norsunv-tulla-ilmeessä.

-Jos olet puolitutun miehen vitseille joskus kikattanut niin se tarkoittaa että olet antanut panoluvan. Sama pätee myös vieraisiin miehiin. Siis älä hymyile, älä naura.

-Älä mene miesvaltaiselle alalle. Mies-raukkojen hormonit sekoavat niin että niiden on pakko sinut raiskata viimeistään pikkujouluissa, vaikka olisitki veemäinen akka naama norsunv-tulla. Ei kukaan nainen mene miesvaltaiselle alalle ellei halua antaa kaikille duunarikavereilleen pillua.

-Pysy kotona mahdollisimman paljon. pidä verhot kiinni. Älä avaa ovea. Anna puhelinvastaajan hoitaa vastaaminen puolestasi. Täten voit itse valita mihin puheluihin on turvallista vastata.

-Jos olet sinkku, tee heti selväksi että et anna ennenkuin olette aviossa. Toki aviossakin voidaan raiskata joten sinkkuna pysyminen selibaatissa on turvallisinta.

-Älä esiinny fb:ssa. Luulevat äijät että olet tahallasi tyrkyllä pelkkää patukkaa vailla. Pois sieltä ja muistakin yleisistä profiileista, ei niissä ole kuin huoria ja huorillehan saa tehdä mitä vaan.

-Älä mene mieslääkärille. Saattaa imeä tissejäsi tutkiakseen onko sinulla tissisyöpää. Voi myös tunkea sormiaan sisääsi tutkiakseen onko tauteja. Tosin pimpsan ronklaamista sormin ei pidetä raiskauksena, kuten ei tissinlutkutustakaan.

-Hanki siveysvyö, sellainen joka raastaa kullin kuin porkkanan jos väkisin yrittää. Älä kanna vyön avainta mukanasi. Toki voit saada turpaasi, mutta parempi hampaat kurkussa kuin pakkok-rpä p-llussa, eikös juu?

Paras suoja raiskauksia vastaan on kuitenkin ryhtyä mieheksi. Toki homotkin raiskaavat, mutta miehenä sinulla on mahdollisuus puolustautua tasa-arvoisesti hyökkääjää vastaan toisin kuin naisena, joka saa itsepuolustuksesta helvetinmoisen tuomion kun joutuu käyttämään kättä terävämpää. Homoraiskaukset ovat kuitenkin hyvin harvinaisia, ja rakastava homokumppani ei epäilisi homorakastaan huoraamisesta jos raiskatuksi tulisi.

• Viina perkele...
        nainen on yhä tavara kirjoitti:

-Jos menet baariin yksin älä missään nimessä laita päällesi edes tyylikkäitä vaatteita koska osa miehistä pitää tyylikkyyttä seksikkäämpänä kuin pikkumustissa keikkuvaa seksipommia. Älä missään nimessä meikkaa. Hanki tekolasit jos et ole rillipää ja anna hiusten hapsottaa renttumaisesti. Jos joku mies tulee juttelemaan kerro ilahtuneesti että olet syntynyt mieheksi mutta käymässä läpi sukupuolen korjausta yms. Tai kerro olevasi umpilesbo miestenvihaaja.

-Älä missään tilanteessa hymyile vieraalle miehelle. Älä katso edes silmiin, jollekulle se voi olla viesti siitä että olet saatavissa olevaa tavaraa. Pidä naama pysyvästi norsunv-tulla-ilmeessä.

-Jos olet puolitutun miehen vitseille joskus kikattanut niin se tarkoittaa että olet antanut panoluvan. Sama pätee myös vieraisiin miehiin. Siis älä hymyile, älä naura.

-Älä mene miesvaltaiselle alalle. Mies-raukkojen hormonit sekoavat niin että niiden on pakko sinut raiskata viimeistään pikkujouluissa, vaikka olisitki veemäinen akka naama norsunv-tulla. Ei kukaan nainen mene miesvaltaiselle alalle ellei halua antaa kaikille duunarikavereilleen pillua.

-Pysy kotona mahdollisimman paljon. pidä verhot kiinni. Älä avaa ovea. Anna puhelinvastaajan hoitaa vastaaminen puolestasi. Täten voit itse valita mihin puheluihin on turvallista vastata.

-Jos olet sinkku, tee heti selväksi että et anna ennenkuin olette aviossa. Toki aviossakin voidaan raiskata joten sinkkuna pysyminen selibaatissa on turvallisinta.

-Älä esiinny fb:ssa. Luulevat äijät että olet tahallasi tyrkyllä pelkkää patukkaa vailla. Pois sieltä ja muistakin yleisistä profiileista, ei niissä ole kuin huoria ja huorillehan saa tehdä mitä vaan.

-Älä mene mieslääkärille. Saattaa imeä tissejäsi tutkiakseen onko sinulla tissisyöpää. Voi myös tunkea sormiaan sisääsi tutkiakseen onko tauteja. Tosin pimpsan ronklaamista sormin ei pidetä raiskauksena, kuten ei tissinlutkutustakaan.

-Hanki siveysvyö, sellainen joka raastaa kullin kuin porkkanan jos väkisin yrittää. Älä kanna vyön avainta mukanasi. Toki voit saada turpaasi, mutta parempi hampaat kurkussa kuin pakkok-rpä p-llussa, eikös juu?

Paras suoja raiskauksia vastaan on kuitenkin ryhtyä mieheksi. Toki homotkin raiskaavat, mutta miehenä sinulla on mahdollisuus puolustautua tasa-arvoisesti hyökkääjää vastaan toisin kuin naisena, joka saa itsepuolustuksesta helvetinmoisen tuomion kun joutuu käyttämään kättä terävämpää. Homoraiskaukset ovat kuitenkin hyvin harvinaisia, ja rakastava homokumppani ei epäilisi homorakastaan huoraamisesta jos raiskatuksi tulisi.

Piru karvanen kavalat mielessä
        Ryömi häijyyn väijyyn täyteen viinapulloon...

• Anonyymi
        nainen on yhä tavara kirjoitti:

Nyt tuli asiaa. Aivan 5/5 kirjoitus!

• HerrasmiesX

Raiskaaja ei ansaitse armoa. Sellaisen kohdalla kaiken järjen ja kohtuuden saa unohtaa. Ainoa hyvä raiskaaja on kituen kuollut raiskaaja, mutta toisaalta, älä hanki itsellesi liikaa ongelmia.

• aivosolu xxxx

Oletkohan vain provoilija? Mikset tee rikosilmoitusta. Noh, huvinsa kullakin :) ???
      Tämähän nimittäin voisi olla provo > kuvitteellisen tarinan kautta kirjoittaja haaveilisi aggressiivisesta käyttäytymisestä .....???
      Sana kyrpiintynyt ei ehkä kuvaa sitä tilaa mikä vaimollasi on tällä hetkellä jos tarina on tosi, hän saattaa olla enempi tai vähempi pois tolaltaan.Tee rikosilmoitus hänen puolestaan jos olet mies!!!!!!!

• Hopi hopi!!

Miksi AP täällä vain uhoilet sen vessanpyttyharjas kanssa??
      Poliisille siitä tekemään rikosilmoitus!
      Sehän olisi sun MIEHENÄ pitänyt tehdä ensin, eikä täällä höpöttää "kamalaa" rangaistustasi..
      Mies haetaan kuulusteluihin ja sitä rataa...
      Jos sun akkas on kerran vieläkin noin järkyttynyt, niin kyllä sen poliisitkin huomaa ja kirjaa ylös!
      Sinne nyt vaan poliisilaitokselle ja pois täältä koneelta höpöttämästä!

• Mitäs jos

Ja nyt kun pelkää jäävänsä kiinni salapanostaan kehitteli tuon jutun suojakseen.

Provo koko satu. Jumalauta jos nainen raiskataan tai mieskin niin rikosilmoitushan siitä tehdään heti eikä kuukausien päästä. Kyllä sielä telkien sisällä on pojilla sen verran moraalia ja aseistusta että sinä saat heilua sen paskapönttöharjasi kanssa kotona wc:ssä ihan rauhassa. Sen verran kai meillä oikeuslaitos toimii että raiskaajalle edes jonkinmoinen tuomio tulee, vaikkakin sanktiot lapsellisen pieniä ovatkin.
      Eiköhän sinun olisi parempi jättää se tex-willerien luku pienemmälle ja uhitella ihan keskenäsi. Jos mies on aidosti tekemässä jotain mikä ei lain kirjasimen mukaan mene niin se tekee, eikä mainosta heikkoa itsetuntoaan suoli-palstalla. Kannataa kenties kysellä hieman lisää siltä naispuoleltakin, ettei vaan ole salapanonsa keksinyt uutta rakasta ja tästä katkerana haluaa näpäyttää panoaan sinun kustannuksellasi. Asiat ei aina ole noin mustavalkoisia.

• Vaihtoehto B

Mittee illoo siitä rouvvalas ennee ol retostella naemisillaan? Halusta se on suattanunna vierasta maestoo ja ny o omatunto alkanunna soemoomoon.

• Nyt oikeesti hei!

Nyt otat asiakses kostamisen. Töistä lomaa viikko, tarkkailet sitä kusipäätä 24/7 ja jos se käy lenkillä esim niin seuraat ja katot mitä kautta se yleensä kulkee ym ym ja suunittelet täydellisen koston. Niin ettet jää kiinni tietenkään. Ja parastahan olis vielä jos se tuhkamuna tietäis et se olit sä, mut sitä ei voi todistaa :)

• RL20

Raiskaus on erittäin törkeä toisen ruumiillisen koskemattomuuden loukkaus. Tekoja, joista kansankielellä puhutaan raiskauksena, voivat olla myös törkeä raiskaus, pakottaminen sukupuoliyhteyteen, pakottaminen seksuaaliseen tekoon ja seksuaalinen hyväksikäyttö.

Laki mahdollistaa kaikissa tapauksissa ankaratkin rangaistukset, raiskaus 6 vuotta, törkeä raiskaus 10 vuotta, pakottaminen sukupuoliyhteyteen 3 vuotta, pakottaminen seksuaaliseen tekoon 3 vuotta ja seksuaalinen hyväksikäyttö 4 vuotta. Oikeuskäytänö näyttää vain suosivan lieviä tuomioita.
        Esitutkinnassa näytön hankinta ja syyteharkinnassa näytön arviointi sekä tuomioistuinkäsittelyssä asian ratkaiseminen ovat usein ongelmallisia.

Perinteisiä puskaraiskauksia tapahtuu kaikesta huolimatta harvoin. Useimmiten tapahtumapaikka on jommankumman asunto, hotellihuone , auto tai joku muu vastaava paikka.
        Usein kyseessä on siis myös väite vastaan väite tilanne.

Jos uhri pikaisesti teon jälkeen tekee ilmoituksen poliisille niin gynekologiset tutkimukset voidaan suorittaa ja näytteet ottaa mahdollisimman pian teon jälkeen ja jos tekopaikka on tiedossa myös se voidaan tutkia pikaisesti.
        Tällöin on saatavissa DNA näytteitä, kuitunäytteitä, selvitys syntyneistä vammoista ja mahdollisesti vaurioituneet vaatteet voidaan myös taltioida.

Raiskausta on kutsuttu myös väkisin makaamiseksi, joka kuvaa tekoa hyvin. Teossa uhrin vastarinta lannistetaan väkivaltaa käyttämällä tai sellaisella uhkaamalla. Usein teon seurauksena uhrilla on kaulalla, käsivarsissa ja reisissä puristamisjälkiä, naarmuja, nirhaumia ja mustelmia tai jopa terä-aseen jättämiä jälkiä kaulalla. Uhrilla voi olla myös lyömällä tai potkimalla suoritetun pahoinpitelyn jättämiä jälkiä.

Se, ettei uhrilla ole mitään teon aiheuttama päällepäin näkyviä vammoja, ei välttämättä tarkoita sitä, ettei tekoa olisi tapahtunut, mutta se tekee asian selvittämisen vaikeaksi.

---jatkuu...

• RL20
        RL20 kirjoitti:

Raiskaus on erittäin törkeä toisen ruumiillisen koskemattomuuden loukkaus. Tekoja, joista kansankielellä puhutaan raiskauksena, voivat olla myös törkeä raiskaus, pakottaminen sukupuoliyhteyteen, pakottaminen seksuaaliseen tekoon ja seksuaalinen hyväksikäyttö.

Laki mahdollistaa kaikissa tapauksissa ankaratkin rangaistukset, raiskaus 6 vuotta, törkeä raiskaus 10 vuotta, pakottaminen sukupuoliyhteyteen 3 vuotta, pakottaminen seksuaaliseen tekoon 3 vuotta ja seksuaalinen hyväksikäyttö 4 vuotta. Oikeuskäytänö näyttää vain suosivan lieviä tuomioita.
        Esitutkinnassa näytön hankinta ja syyteharkinnassa näytön arviointi sekä tuomioistuinkäsittelyssä asian ratkaiseminen ovat usein ongelmallisia.

Perinteisiä puskaraiskauksia tapahtuu kaikesta huolimatta harvoin. Useimmiten tapahtumapaikka on jommankumman asunto, hotellihuone , auto tai joku muu vastaava paikka.
        Usein kyseessä on siis myös väite vastaan väite tilanne.

Jos uhri pikaisesti teon jälkeen tekee ilmoituksen poliisille niin gynekologiset tutkimukset voidaan suorittaa ja näytteet ottaa mahdollisimman pian teon jälkeen ja jos tekopaikka on tiedossa myös se voidaan tutkia pikaisesti.
        Tällöin on saatavissa DNA näytteitä, kuitunäytteitä, selvitys syntyneistä vammoista ja mahdollisesti vaurioituneet vaatteet voidaan myös taltioida.

Raiskausta on kutsuttu myös väkisin makaamiseksi, joka kuvaa tekoa hyvin. Teossa uhrin vastarinta lannistetaan väkivaltaa käyttämällä tai sellaisella uhkaamalla. Usein teon seurauksena uhrilla on kaulalla, käsivarsissa ja reisissä puristamisjälkiä, naarmuja, nirhaumia ja mustelmia tai jopa terä-aseen jättämiä jälkiä kaulalla. Uhrilla voi olla myös lyömällä tai potkimalla suoritetun pahoinpitelyn jättämiä jälkiä.

Se, ettei uhrilla ole mitään teon aiheuttama päällepäin näkyviä vammoja, ei välttämättä tarkoita sitä, ettei tekoa olisi tapahtunut, mutta se tekee asian selvittämisen vaikeaksi.

---jatkuu...

Valitettavasti vain karkeasti arvioiden jopa 50 % tehdyistä seksuaalirikosilmoituksista voi olla aiheettomia eli mitään rikosta ei ole tapahtunut.
        Syynä aiheettomiin seksuaalirikosilmoituksiin, silloin kun uhri on aikuinen, voivat olla:
        - Ilmoituksentekijän vapaa ja harkitsematon seksuaalikäyttäytyminen on paljastunut puolisolle ja hädissään keksitään valhe raiskauksesta, jotta oma parisuhde pelastuisi.
        - Yön aktiviteeteissa on unohdettu ehkäisy ja pelkona on, että kotiintuliaisina on mahdollinen raskaus tai veneeriset taudit, jolloin on tuvallisempi kertoa ns. kaunisteltu totuus.
        - Tilapäinen seksipartneri on unohtanut ns. jälkihoidon ja poistunut pikaisesti yön pimeyteen haluamatta tavata uudelleen, vaikka toinen sitä odottaisi. Varokaa siis loukattuja naisia!
        - Ilmoituksentekijä haluaa rahastaa tilapäistä seksipartneriaan ja luopuu rangaistus- ja korvausvaatimuksistaan heti haluamansa summan saatuaan.

Muistelen äskettäin kuulleeni, että vain noin 16 % poliisille tehdyistä seksualirikosilmoituksista johtaa lainvoimaiseen tuomioon.

Laki sanoo: Virallisen syyttäjän on nostettava syyte, kun on olemassa todennäköisiä syitä rikoksesta epäillyn syyllisyyden tueksi.

Edelleen laki sanoo: Tuomio on perusteltava. Perusteluista on ilmettävä, mihin seikkoihin ja oikeudelliseen päättelyyn ratkaisu perustuu. Perusteluissa on myös selostettava, millä perusteella riitainen seikka on tullut näytetyksi tai jäänyt näyttämättä.
        Tuomio rikosasiassa on joko syylliseksi tuomitseva tai vapauttava.

Esitutkintaa suorittavalla poliisilla, syyteharkintaa suorittavalla syyttäjällä ja jutun ratkaisevalla tuomioistuimella ei siis ole kovin suurta harkintavaltaa, jos kyseessä on väite vastaan väite tilanne, eikä lisänäyttöä ole ollut saatavissa teknisellä tutkinnalla eikä henkilötodistelulla.

Joskus henkilötodistelussa selviää, että jonkun viihderavintolan tanssilattialla ja baarissa on tekoa ennen ollut visuaalisten havaintojen perusteella sellaiset soidinmenot, ettei niiden tavoitte ole jäänyt havaintojen tekijälle epäselväksi. Tällaiset havainnot eivät tietenkään ole omiaan vahvistamaan uhrin kertomusta.

Vaikka naisella toki on oikeus milloin thansa suorittaans. Hätäjarrutus, jonka jälkeen mies on vaikeuksissa, jos se voidaan toteen näyttää.

Olen kuitenkin ymmärtänyt, että oikeusvarmuus edellyttää , että mieluimmin vapautetaan rikoksesta epäilty / syytetty kuin tuomitaan syytön, vailla riittävää näyttöä.

Sehän ei vielä ole näyttö rikoksesta, jos seksuaalirikoksesta tehdään rikosilmoitus, vaikka myös rikoksesta epäilty myöntäisi sukupuoliyhdynnän, mutta kiistäisi syyllistyneensä rikokseen.

Maailma on hyvin ihmeellinen ja joukossamme on vapaalla jalalla lukuisia todella sairaita ihmisiä, joista ei päällepäin uskoisi sitä. Siitä saamme kiittää mielenterveyslakia ja sen toteuttajia.

Joukossamme lienee lukuisia henkilöitä, joille ei riitä se, että pääsevät ravintolasta aloitteellisen ja ilmiselvästi halukkaan naisen mukaan. Heille varsinainen tyydytys tulee silmittömästä väkivallan käyttämisestä, nöyryyttämisestä ja alistamisesta, joka itse seksuaaliaktin suorittamisen vuoksi olisi tarpeetonta.

Niin, sitä ei koskaan tiedä kenenkä sitä mukaansa ottaa…

Jo etukäteen pyydän anteeksi kaikilta niiltä naisilta ja muiltakin, joita nämä kokemusperäiset tietoni loukkaavat!

• RL6:5
        RL20 kirjoitti:

Valitettavasti vain karkeasti arvioiden jopa 50 % tehdyistä seksuaalirikosilmoituksista voi olla aiheettomia eli mitään rikosta ei ole tapahtunut.
        Syynä aiheettomiin seksuaalirikosilmoituksiin, silloin kun uhri on aikuinen, voivat olla:
        - Ilmoituksentekijän vapaa ja harkitsematon seksuaalikäyttäytyminen on paljastunut puolisolle ja hädissään keksitään valhe raiskauksesta, jotta oma parisuhde pelastuisi.
        - Yön aktiviteeteissa on unohdettu ehkäisy ja pelkona on, että kotiintuliaisina on mahdollinen raskaus tai veneeriset taudit, jolloin on tuvallisempi kertoa ns. kaunisteltu totuus.
        - Tilapäinen seksipartneri on unohtanut ns. jälkihoidon ja poistunut pikaisesti yön pimeyteen haluamatta tavata uudelleen, vaikka toinen sitä odottaisi. Varokaa siis loukattuja naisia!
        - Ilmoituksentekijä haluaa rahastaa tilapäistä seksipartneriaan ja luopuu rangaistus- ja korvausvaatimuksistaan heti haluamansa summan saatuaan.

Muistelen äskettäin kuulleeni, että vain noin 16 % poliisille tehdyistä seksualirikosilmoituksista johtaa lainvoimaiseen tuomioon.

Laki sanoo: Virallisen syyttäjän on nostettava syyte, kun on olemassa todennäköisiä syitä rikoksesta epäillyn syyllisyyden tueksi.

Edelleen laki sanoo: Tuomio on perusteltava. Perusteluista on ilmettävä, mihin seikkoihin ja oikeudelliseen päättelyyn ratkaisu perustuu. Perusteluissa on myös selostettava, millä perusteella riitainen seikka on tullut näytetyksi tai jäänyt näyttämättä.
        Tuomio rikosasiassa on joko syylliseksi tuomitseva tai vapauttava.

Esitutkintaa suorittavalla poliisilla, syyteharkintaa suorittavalla syyttäjällä ja jutun ratkaisevalla tuomioistuimella ei siis ole kovin suurta harkintavaltaa, jos kyseessä on väite vastaan väite tilanne, eikä lisänäyttöä ole ollut saatavissa teknisellä tutkinnalla eikä henkilötodistelulla.

Joskus henkilötodistelussa selviää, että jonkun viihderavintolan tanssilattialla ja baarissa on tekoa ennen ollut visuaalisten havaintojen perusteella sellaiset soidinmenot, ettei niiden tavoitte ole jäänyt havaintojen tekijälle epäselväksi. Tällaiset havainnot eivät tietenkään ole omiaan vahvistamaan uhrin kertomusta.

Vaikka naisella toki on oikeus milloin thansa suorittaans. Hätäjarrutus, jonka jälkeen mies on vaikeuksissa, jos se voidaan toteen näyttää.

Olen kuitenkin ymmärtänyt, että oikeusvarmuus edellyttää , että mieluimmin vapautetaan rikoksesta epäilty / syytetty kuin tuomitaan syytön, vailla riittävää näyttöä.

Sehän ei vielä ole näyttö rikoksesta, jos seksuaalirikoksesta tehdään rikosilmoitus, vaikka myös rikoksesta epäilty myöntäisi sukupuoliyhdynnän, mutta kiistäisi syyllistyneensä rikokseen.

Maailma on hyvin ihmeellinen ja joukossamme on vapaalla jalalla lukuisia todella sairaita ihmisiä, joista ei päällepäin uskoisi sitä. Siitä saamme kiittää mielenterveyslakia ja sen toteuttajia.

Joukossamme lienee lukuisia henkilöitä, joille ei riitä se, että pääsevät ravintolasta aloitteellisen ja ilmiselvästi halukkaan naisen mukaan. Heille varsinainen tyydytys tulee silmittömästä väkivallan käyttämisestä, nöyryyttämisestä ja alistamisesta, joka itse seksuaaliaktin suorittamisen vuoksi olisi tarpeetonta.

Niin, sitä ei koskaan tiedä kenenkä sitä mukaansa ottaa…

Jo etukäteen pyydän anteeksi kaikilta niiltä naisilta ja muiltakin, joita nämä kokemusperäiset tietoni loukkaavat!

Laissa rangaistuksen koventamisperusteena mainitaan mm. rikollisen toiminnan suunnitelmallisuus.
        Myös näistä kostotoimista voi olla ankarat rangaistusseuraamukset: pahoinpitely 2 vuotta, törkeä pahoinpitely 10 vuotta, vammantuottamus 6 kk , törkeä vammantuottamus 2 vuotta,
        kotirauhan rikkominen 6 kk, törkeä kotirauhan rikkominen 2 vuotta, vapaudenriisto 2 vuotta, törkeä vapaudenriisto 4 vuotta ja pakottaminen 2 vuotta.

Miksi et siis tyytyisi tuomioistuimen lainvoimaiseen päätökseen. Jos se ei ole puoliso ja itsesi toivoma, niin lue päätös perusteluineen tarkkaan. Ehkäpä sinulla on sen jälkeen syytä kysyä joistakin yksityiskohdista myös puolisoltasi uudelleen.

Jos suhde puolisosi kanssa jatkuu, niin hän tarvitsee varmaan sinut kotona tukenaan.
        Asioita ei mitenkään helpota se, että hankkiudut itse vankilaan.

Jotkut asiat ovat vaikeita ja meillä ihmisillä on usein tapana tehdä niistä vielä vaikeampia!

Se, joka miekkaan tarttuu, se miekkaan hukkuun!

• kokeillut tuonkin.

Minä tein just kuten olet suunitellut,ammuin kaveria.Sain vajaa 4 vuotta ja kiitokseksi vaimo lähti heti kun sain tuomion,et se siitä mieti vielä.

• detective11

vaikea kommentoida tilannetta, koska et ole kertonut kuinka kaikki tapahtui!

• tehomies

Jos minulla olisi naisystävä ja hänet väkisinmaattaisiin, niin olen 100 %:n varma että jos
        saisin tietää kuka teon teki NIIN TEKIJÄ EI KOSKAAN UUSISI TEKOAAN!

TEKIJÄ EI KOSKAAN UUSISI TEKOAAN!

TÄMÄ SELVÄ!

• Ymmärttäisin....

... poliisi asia...kun tekijäkin on tiedossa ja jos todellakin on tapahtunut raiskaus????

• Tjaahans

Kyllähän sen kaikki tietää, että pitäisi ilmoittaa, mutta onko kukaan miettinyt ettei tosiaan aina uskalla, ja häpeää jo pelkästään ajatusta että joutuu itse syyllistetyksi. Ja niin varmaan useimmissa tapauksissa suurin osa kuitenkin syyllistää naisen, vaikka mies todettaisiin syylliseksikin. Kaiken maailman tutkimukset siihen päälle vielä. Jollain tavallahan tuollainen tapaus tai pelkkä yrityskin on omassa mielessä ainakin käytävä läpi siten, että joskus siitä selviytyisi. Joten kun aikaa kulunut, niin ehkä vasta sitten kykenee edes puhumaan asiasta. Tai ylipäätään edes mainitsemaan siitä. Tietenkin ymmärrän, että joskus vaikea tietää huijataanko/ peitelläänkö tälläisillä väitöksillä joitain juttuja, mutta ehkä se kyseisen "uhrin" käytös ja tuntemukset lopulta paljastavat totuuden ainakin ihan läheisemmille ihmisille?

• netta.
        Tjaahans kirjoitti:

Kyllähän sen kaikki tietää, että pitäisi ilmoittaa, mutta onko kukaan miettinyt ettei tosiaan aina uskalla, ja häpeää jo pelkästään ajatusta että joutuu itse syyllistetyksi. Ja niin varmaan useimmissa tapauksissa suurin osa kuitenkin syyllistää naisen, vaikka mies todettaisiin syylliseksikin. Kaiken maailman tutkimukset siihen päälle vielä. Jollain tavallahan tuollainen tapaus tai pelkkä yrityskin on omassa mielessä ainakin käytävä läpi siten, että joskus siitä selviytyisi. Joten kun aikaa kulunut, niin ehkä vasta sitten kykenee edes puhumaan asiasta. Tai ylipäätään edes mainitsemaan siitä. Tietenkin ymmärrän, että joskus vaikea tietää huijataanko/ peitelläänkö tälläisillä väitöksillä joitain juttuja, mutta ehkä se kyseisen "uhrin" käytös ja tuntemukset lopulta paljastavat totuuden ainakin ihan läheisemmille ihmisille?

"Ja niin varmaan useimmissa tapauksissa suurin osa kuitenkin syyllistää naisen,..."
        Tuohan on luettavissa tästäkin ketjusta. Kovin mielellään nuo näyttävät ap:n vaimoa syyllistävän.
        Kyllä raiskaus itsessään on jo niin karmea kokemus, että minä en ainakaan tekisi ilmoitusta, koska joutuisin "elämään" kaameuden uudestaan ja sen lisäksi vielä kärsimään tuon syyllistämisen.

• Anonyymi

Koitas nyt miehistyä ja ala oleen kuten mies ja tyydytä vaimos, ettei hänen tarvitse tyydytystä hakea toisaalta. sitten voit lopettaa nuo länkytykset.

• Anonyymi

Miten raiskaus tyydyttää muuta kuin sairaita sadistisia väkivaltahalujasi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten raiskaus tyydyttää muuta kuin sairaita sadistisia väkivaltahalujasi?

kirjoittajalla taitaa olla vintti kylmä.

• Anonyymi

Mut on raiskattu vuosia sitten ja mieheni tietää siitä. Tapaus käsiteltiin käräjillä. Ei tulisi mieleenikään ketään usuttaa raiskaajan perään, vaikka tiedän, että kuka hän on ja missä asuu. Uskon siihen, että paras "kosto" on elämän jatkaminen onnellisena ja rakastettuna.

• Anonyymi

Olipa kerran eräskin nainen , joka osasi vetää oikeesta naruista aina silloin kun oma etu sitä vaati, viimmeisin tempaus oli, kun otti ja meni tarinoimaan sossuun, keroen isänsä raiskailleen häntä vuosia, silloin kun tämä nainkkonen oli teini eli.n, 15v-20v välisellä ajalla. hän sai sossusta myötä tuntoo ja rahhoo...

tarinointia tämä tapahtui isänsä kuoltua, sittemin hän ns, avautui puhuneensa silkkaa potaskaa.

Jokainen pystyy itsekin ymmärtää, että tarinointinsa oli potaskaa jo tuon 15v-20v välisen aika janankin myötä. no, tarinointa on yhtä monta kuin kertojaakin.

• Anonyymi

Nyt on taas urbaanilegendaa kerrakseen. Ei sossusta saa rahaa minkään raiskaustarinan perusteella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt on taas urbaanilegendaa kerrakseen. Ei sossusta saa rahaa minkään raiskaustarinan perusteella.

Oot sie kokeillu, ko noin varmast tiijät.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta

https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi
      Kotka
      128
      3170
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      38
      2523
    3. Olen tosi outo....

Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap
      Ikävä
      30
      2435
    4. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      2198
    5. Oletko sä luovuttanut

Mun suhteeni
      Ikävä
      114
      1700
    6. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      27
      1468
    7. Hommaatko kinkkua jouluksi?

Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k
      Sinkut
      173
      1410
    8. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1277
    9. Aatteleppa ite!

Jos ei oltaisikaan nyt NATOssa, olisimme puolueettomana sivustakatsojia ja elelisimme tyytyväisenä rauhassa maassamme.
      Maailman menoa
      292
      1248
    10. Onko se ikä

Alkanut haitata?
      Ikävä
      63
      1090
    Aihe