Ovat 'normaaleja', haluavat 'normaalin' miehen. Eihän sellaista uskalla lähestyä - ei täytä kriteerejä, eikä ammu ihan niin ylös.. Missä ne epätoivoisimmat onn?!??
Treffli palveluijen naiset
2
132
Vastaukset
Joopa, itse kun olen käyttänyt niin eipä tuolta mitään löydä ja sitten kun löytää niin vastausta ei kuulu.
Tosin peräti neljältä olen saanut suoraan oikeita viestiä, mutta ei yhdestäkään sen pidemmälle ole mitään tullut. No tietty sitten tulee aina välillä näitä huijausviestejä.
Eipä tuolta mitään oikeaa ole löytynyt, tähän mennessä.- Reipas Poikamies
Otetaan tuo s24 Deitti. Muistan sieltä oman seudun naisten profiileja JOPA vuoden takaa, joita vieläkin siellä on.
Lähestyä kannattaa jokaista mielenkiintoista naista ihan rohkeasti. Pakit mies kyllä kestää, mutta ei sitä että olisi natsannut jonkun kanssa muttei uskaltanut tehdä aloitetta. Vastaavasti jos juttua ei ala naisen kanssa syntyä, ei kirjekamuksi kannattane jäädä roikkumaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei235923- 602037
- 271509
Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom2411294Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️691148- 741145
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,531117- 511082
Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1441077Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle591012