Mistä kannattaa tilata kynsientekoon välineet?

Kynnet kuriin

Olen ostamassa itselleni geelikynsien tekovälineet, mistähän kannattaisi tilata? Rakennekynteni ovat aina ihan peruskamaa, ilman mitään glittereitä tai koristeita, joten ihan sellaiset perusvälineet olen ostamassa.

9

4717

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • täältä:
      • faerieee

Itekin suosittelen tota. Tarvikkeet on halpoja, mutta silti laadukkaita ja sopii hyvin alottelijoillekin.

• shellac
        faerieee kirjoitti:

Itekin suosittelen tota. Tarvikkeet on halpoja, mutta silti laadukkaita ja sopii hyvin alottelijoillekin.

Mä taas suosittelisin Mereneidiä Eestissä. Hyvät, edulliset tuotteet ja erinomainen palvelu.

• halvempi
        shellac kirjoitti:

Mä taas suosittelisin Mereneidiä Eestissä. Hyvät, edulliset tuotteet ja erinomainen palvelu.

ja tuotteet silti laadukkaita. Lisäksi paketit toimitetaan kotiovelle :)

• nail rock

Jos tilaan sen aloituspaketin niin huomio että geelit on kokoa 5ml, sillä ei hirveesti kynskiä tehdä ja toinen seikka, hinnan päälle tulee aina postikuluja min 13€. Joten ihan yhtäpurkkia ei kannata tilata. Itse tilasin sen 29€ paketin ja seuraavalla viikolla uuden uunin ja geelejä lisää, ei se nyt niin halvaksi tullut! Suosittelen myös huutonettiä. Itse tilaan saksasta min 30ml geelit, pohjageeli ja 50ml rakannusgeelit, sekä pinkki ja valkoinen 30ml geelit. Puhdistuslappuja saa apteekista. Ja puhdistusaineena hinta-laatu paras LIDL asetooniton kynsilakanpoistoaine, sitä käyttänyt useamman vuode.

• faerieee

Huutonetistä ei kannata ostaa kun korkeintaan koristelutuotteita. Geelit on siellä ihan ala-arvosen huonoa aasialaiskamaa. Menee rahat ihan hukkaan sellasissa vaikkei kalliita olekaan hankkia.

Jos tuolta NDED:lta tilaa niin kannattaa ottaa pakettiin samalla postikuluilla sellanen täyttösetti. Halvimmillaan maksaa n. 16 euroa jossa tulee 4 geeliä (15 ml/geeli) ja primer. 15 ml:n rakennegeelistä tekee useita kymmeniä kynsisettejä jos ei tee tarpeettoman paksuja kynsiä.

• Sina the best
        faerieee kirjoitti:

Huutonetistä ei kannata ostaa kun korkeintaan koristelutuotteita. Geelit on siellä ihan ala-arvosen huonoa aasialaiskamaa. Menee rahat ihan hukkaan sellasissa vaikkei kalliita olekaan hankkia.

Jos tuolta NDED:lta tilaa niin kannattaa ottaa pakettiin samalla postikuluilla sellanen täyttösetti. Halvimmillaan maksaa n. 16 euroa jossa tulee 4 geeliä (15 ml/geeli) ja primer. 15 ml:n rakennegeelistä tekee useita kymmeniä kynsisettejä jos ei tee tarpeettoman paksuja kynsiä.

Aasialais kamaa...meinaatko että tän päivänä tuotteita valmistetaan jossain muualla kuin Aasiassa? Jopa meidän kansallisylpeydet nokia kasataan siellä =) Itse olen Sinan tuotteilla (made in China) tehnyt kynsiä 12-vuotta ja ihan pelittää. Katsopa vaikka CesarShop tuotteita, ne tulee 99% Kiinasta ja täällä vaan myydään pikkusen eri hinnoilla.

• ja tosi on
        Sina the best kirjoitti:

Aasialais kamaa...meinaatko että tän päivänä tuotteita valmistetaan jossain muualla kuin Aasiassa? Jopa meidän kansallisylpeydet nokia kasataan siellä =) Itse olen Sinan tuotteilla (made in China) tehnyt kynsiä 12-vuotta ja ihan pelittää. Katsopa vaikka CesarShop tuotteita, ne tulee 99% Kiinasta ja täällä vaan myydään pikkusen eri hinnoilla.

että ebaysta ja huutonetistä saa taatusti huonolaatuisia geelejä. Testattu on.

• faerieee
        Sina the best kirjoitti:

Tarkotin noilla aasialaisilla lähinnä niitä halpistuotteita kuten mm. juuri Sinaa. Sinaa tiedän Cesarsshopinkin myyvän, mutta mun kokemukset ko. merkistä on tosi huonoja. Värillisissä geeleissä väripigmentit laskeutuu purkin pohjalle ja geelejähän ei suositella sekoitettavan. Lisäks se niin kutsuttu Sinan rakennegeeli (jota huutonetistä ja ebaystakin saa) ei ole mitään rakennegeeliä nähnytkään. Se on löysää kun mikä ei sitä pysty muotoilemaan. Sopii korkeintaan oman kynnen vahvistuksiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joskus mietin

miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi
      Ikävä
      24
      4716
    2. Miten reagoisit

Jos ikäväsi kohde ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      88
      3724
    3. Ryöstö hyrynsalmella!

Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313
      Hyrynsalmi
      48
      3125
    4. Olisiko kaivattusi

Sinulle uskollinen? Olisitko itse hänelle?
      Ikävä
      54
      2667
    5. Mitä haluaisit sanoa

Nyt kaivatullesi?
      Ikävä
      206
      2621
    6. Ihana nainen

Suukotellaanko illalla?☺️ 🧔🏻🫶
      Ikävä
      51
      2599
    7. Sukuvikaako ?

Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne
      Iisalmi
      32
      2400
    8. Ootko koskaan miettinyt että

miksi kaivatullasi ei ole puolisoa?
      Ikävä
      152
      2338
    9. Huomenta ihana

Mussu ❤️.
      Ikävä
      31
      1955
    10. Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa

Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok
      Maailman menoa
      108
      1539
    Aihe