Onko kukaan osatanu vielä Tess:in uutta One Love To Justify albumia???
Mä vaan sitä et onx se hyvä???
Entä mitä mieltä ootte Dido:sta??
Se on sairaan hyvä ja Roswell vielä parempi!!!!! =D
Tess, Dido...
4
372
Vastaukset
- Enkeli
yeah, Dido rulaa:)!!
- tiqru
Ne on parhaita! :)
Joka jakso on tullu katottuu!!! Ja katonkin!!!
Ps. kuka on Roswellista parhain? - Dope Groove
tiqru kirjoitti:
Ne on parhaita! :)
Joka jakso on tullu katottuu!!! Ja katonkin!!!
Ps. kuka on Roswellista parhain?on ylivoimaisesti Liz, ja myös kaunein...
Tess ei oikein sulaudu siihen joukkoon, ja toivotaan että se sotke pahasti Liz:in ja Max:in juttua!!!
Dido on hyvä sekä Tess (Mattisson) vielä parempi... - angel
Dope Groove kirjoitti:
on ylivoimaisesti Liz, ja myös kaunein...
Tess ei oikein sulaudu siihen joukkoon, ja toivotaan että se sotke pahasti Liz:in ja Max:in juttua!!!
Dido on hyvä sekä Tess (Mattisson) vielä parempi...Dido on erittäin hyvä, samoin Roswell Brendan Fehr ehkä paras...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1071047
- 102918
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96787- 85703
- 48645
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16580- 34506
- 25495
- 45482
- 43482