Palstanäkyvyyteni

Kannalta olisi eduksi käsitellä raitasukka-aiheita mahdollisimman kattavasti.
Käsitelkää !

14

219

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaarne.

      olette hieno nainen.

      Niin siro ja hyveellinen.

      *kumartaa*

    • ujhiuh

      No viiskymppisen lähihoitajan penikka: ymmärrän, että sinulle melko iäkkäälle yli parikymppiselle on jo mahdonta oppia sivistystä, koska olethan kodista, missä syödään ruokaa pelkällä haarukalla ja ikäsi itseäsi fiksumpia kahdehtinut. Mutta tiedätkö mullkku: mua vituttaa toi mustamaalaaminen.

      • Voisit jo alkaa osoittaa sitä niin usein mainitsemaasi sivistyneisyyttäsi.

        (lisäksi syömme kyllä haarukalla ja kirveellä, sillä näin pakkasaikoina ruoka alkaa lämmityksen puuttuessa jäätymään ja se on siksi pakko pilkkoa ennen syöntiä)

        Miten päin muuten kirves katetaan lautasen viereen?
        (sivistymättömyyksissäni kuvittelen että terä tulee lautasta kohti)


      • mariamania
        buddy-love kirjoitti:

        Voisit jo alkaa osoittaa sitä niin usein mainitsemaasi sivistyneisyyttäsi.

        (lisäksi syömme kyllä haarukalla ja kirveellä, sillä näin pakkasaikoina ruoka alkaa lämmityksen puuttuessa jäätymään ja se on siksi pakko pilkkoa ennen syöntiä)

        Miten päin muuten kirves katetaan lautasen viereen?
        (sivistymättömyyksissäni kuvittelen että terä tulee lautasta kohti)

        Vesuri on ruokaillessa kirvestä kätevämpi! Sillä saa veisteltyä ohuempia siivuja! Itse en laita vesuria lautasen viereen, vaan isken sen napakasti kiinni pöytään! Se on sivullisille merkityksellinen merkki.. Häviivät norkumasta ruokaa.


      • mariamania kirjoitti:

        Vesuri on ruokaillessa kirvestä kätevämpi! Sillä saa veisteltyä ohuempia siivuja! Itse en laita vesuria lautasen viereen, vaan isken sen napakasti kiinni pöytään! Se on sivullisille merkityksellinen merkki.. Häviivät norkumasta ruokaa.

        Pitäisikö pöytävarusteeksi kuitenkin hankkia joku pölkky, niin pöytäliina säästyisi reikiintymiseltä.

        *haluaa Tähkä-sarjaan sopivan ruokailuvesurin*

        :)


      • mariamania
        buddy-love kirjoitti:

        Pitäisikö pöytävarusteeksi kuitenkin hankkia joku pölkky, niin pöytäliina säästyisi reikiintymiseltä.

        *haluaa Tähkä-sarjaan sopivan ruokailuvesurin*

        :)

        pähkäpäät.

        Kanankakkaa öisin kliivialle. Ja vähän vettä.

        Ruokailusarjoja vesurikattaukseen on aika vaikea löytää. Mut tähkätään. Öitä.
        :)


      • mariamania kirjoitti:

        pähkäpäät.

        Kanankakkaa öisin kliivialle. Ja vähän vettä.

        Ruokailusarjoja vesurikattaukseen on aika vaikea löytää. Mut tähkätään. Öitä.
        :)

        Kun ehdit, niin vilkaise tuonne:

        http://www.exoticgarden.fi/

        Ehkä paras paikka täällä hankkia harvinaisten kasvien siemeniä (tosin ei kovin halpa).


    • khiukhöy

      Sinä arvon nimimerkki "buddy-love", mitä tuo aloitus tekee täällä "Miehen Logiikka" -palstalla? Yritätkö hyötyä taloudellisesti jostakin anonyymistä kirjoittajasta, v*tun tampio, miksi pakotat minun sivullisen (älykkään ihmisen) lukemaan tuollaista sontaa tältä saitilta? Tuo aloitus EI KUULU tänne, enkä halua tietää yhtään mitään sinusta, enkä kenestäkään muusta tällä Suomi24-palstalla kirjoittelevista sekopäistä. Minusta tuo on ahdistelua, mutta niin olet arvatenkin joku lähihoitaja-amis joka ei tiedä netiketistä eikä sivistyneestä keskustelusta tällä "Miehen Logiikka" -palstalla mitään, ja ruipitte paskaa rekisteröityjen nimimerkkienne suojassa. Minkälainen ihminen käyttää nimimerkkiä "buddy-love", ei minusta ihan viisas ainakaan. Olen lopen kyllästynyt teihin "Papu.Sparroweihin" ja "KoppaviinHoroihin". Lopettakaa tuo julkiherjaamisenne sekä sivullisen mustamaalamisenne!

      Miksi käytte systemaattisesti minunlaiseni anonyymin kimppuun tuollaisilla viesteillänne? Uteliaisuudessanne vainoatte minua akateemista (sä oot joku amis *reps*) valhepropagandalla tällä foorumilla, ja puhuttelette joksikin "eewariksi" ei mitään sivistystä. Tampiot.

      • Muuten nyt haluaisit lähteä sinne kakkukahveille?
        Minähän jo silloin ensimmäisissä viestittelyissäni silloin pari vuotta sitten lupasin.
        Fasulle?


      • khiukhöy
        buddy-love kirjoitti:

        Muuten nyt haluaisit lähteä sinne kakkukahveille?
        Minähän jo silloin ensimmäisissä viestittelyissäni silloin pari vuotta sitten lupasin.
        Fasulle?

        En ollut (arvon nimimerkki "buddy-love":) silloin vielä täällä. Erehdyt henkilöstä. Tuo oli vain näyte eewaritaidoistani, jota opettelen tässä hiljakseen.


      • Jospa laittaisit sähköpostiosoitteesi palstalle, niin voisimme lähettää palstan aiheeseen sopimattomat kirjoituksemme suoraan sinne.


      • khiukhöy kirjoitti:

        En ollut (arvon nimimerkki "buddy-love":) silloin vielä täällä. Erehdyt henkilöstä. Tuo oli vain näyte eewaritaidoistani, jota opettelen tässä hiljakseen.

        Kunhan joku sivupersoonoista ilmestyy ;)


      • khiukhöy
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Jospa laittaisit sähköpostiosoitteesi palstalle, niin voisimme lähettää palstan aiheeseen sopimattomat kirjoituksemme suoraan sinne.

        Jos tää meni Ratikallekin läpi niin sitten olen jo aika hyvä :) Olihan siinä vähän falskeja kohtia, mutta mitään en kopioinut alkuperäiseltä suoraan.


      • khiukhöy kirjoitti:

        Jos tää meni Ratikallekin läpi niin sitten olen jo aika hyvä :) Olihan siinä vähän falskeja kohtia, mutta mitään en kopioinut alkuperäiseltä suoraan.

        Oikeasti ajattelin että nyt se on mennyt totaalisen sekaisin (on siinä aste-ero mielipuolisuudessa).


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      871
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 51
      595
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      501
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe