Onko Suomessa yhtään energista ja nuorekasta kuoroa? En tiedä kuinka moni seuraa (varmaan aika moni) Gleetä ja tässä seuraillessa on alkanut miettiä, kuinka kivaa voisi oikeasti laulaa porukalla kaikkia villejä biisejä moniäänisesti. Vaihtaa päälaulajaa. Tanssia. Ennen kaikkea PITÄÄ HAUSKAA!!
Herää vaan kysymys, voinko olla Suomen ainoa Glee-matkija Helsingissä? Tuskin. Mutta missä loput Glee-matkijat suht lahjakkaat laulun/tanssin harrastajat päästävät itsensä nauttimaan tanssin ja laulamisen ihanuudesta? Yritin googlella vähän metsästellä nuorekasta kuoroa, mutta tuntuupa vaan kaikki olevan kateissa. Ehkä sellaista ei ole? Ja jos sellaista ei ole, miten sellanen saadaan pystyyn? Onko kukaan koskaan metsästänyt samaa? Onko meitä laulunhimoisia useampiakin ja meidät pitäisi vaan päästä villiksi?
Pistääkääpähän ihmiset tietoa, jos olette löytäneet kivan rennon porukan, jossa saa laulaa kurkku suorana kaikkia lempparibiisejään?
Kuorometsästys..
Pajunkisu
2
398
Vastaukset
- Erba
Tässä olen miettinyt aivan samaa ja yrittännyt etsiä mahdollista kuoroa, mutta tämän tyyppiseen kuorotoimintaan en ole törmännyt vielä! Tämä olisi kyllä unelmien täyttymys, jos tällaisen toiminnan saisi käyntiin!
- inzz
Mä kans oon yrtitäny ettii vaik kuin pitkään muttei sellast oo :(( Mut olis ihan mahtavaa saada sellanen pystyyn jotenki :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä20611881- 298218
Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.596293Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1745215- 564967
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai504508Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1164418- 1193906
- 823405
- 531937