miten paljon penkistä nousee, paljonko kyykkään ja ym paljon mene paljon menee! vittu aivan sama!
Mulle on pää asia se että lihakset kasvaa! Ei se voima vaan kroppa miltä se näyttää! Suotta särkemään paikkoja kun pienemmälläkin taakalla se haba kasvaa!
Voiman nostaja läskiperseet on asia erikseen!
Olen tyytyväinen kun nään peilistä rasvattoman huippukuntoisen äijän jolla on sopivasti lihasta, eikä niitä ympyröi läski! Se vitun ihra joka kuvottaa minua!
On se kiva olla hyväkuntoinen kun paskakuntoinen läskivoimapelle!
yks vitun sama
29
441
Vastaukset
- Anonyymi
Levitäppä ihran päälle voita, niin nousee 60 kiloo huoletta,
Voissa on kilokaloreiita 1232 kilossa,.
Voit siis kyykätä jopa 80 kiloo ja samalla laihdut niin että lihakset näkyy! - Anonyymi
Juuri noin! Pääasia on TEHO! Se vaattii hermotuksen iroittamaa voimaa yhdistyneenä räjähtävään nopeuteen mukana koko kroppa.
Arkipäiväsempi mitari. Tasajalka kerrostalon rapuissa.
Ylos hypäten 5 askelmaa hyvä. / askelmaa osoitus ponnistusvoimasta.
Penkki ><vertailu. Yhden käden etunojat! Kahden käden hyppyetunojat!
Yhden käden leuanvedot?
Penkki, penkki ja penkki. Jos sillä on tarkoitus hurmata joku niin homma on helppo - Anonyymi
Ettekö ,
huonoitsetuntoiset,
ja henkisesti kehittymättämät pikkulapset tajua,
Jokainen tällä palstalla sönköttää ,
ja selittää,
että kaikkien pitäisi treenata ja kehittyä siinä ,
missä MINÄ, SIIS MINÄ SUURIN JA KAUNEIN ,
olen paras , vahvin ja erikoisen hyvä,
ja kaikki muu,
missä SINÄ , OLEMATON REPPANA olet hyvä ,
on täysin turhaa ja hukkaan heitettyä aikaa, puutaheinää ja haukutaan maanrakoon.
Siinä teidän aikanne menee kun vertaatte työksenne itseänne.
( miksi et mene kilpailuihin siinä missä olet hyvä, siinä vastaus.) - Anonyymi
Joku ihravittu?
- Anonyymi
Et kestä faktoja?
- Anonyymi
Missä lajissa olet seissyt palkintopallilla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä lajissa olet seissyt palkintopallilla?
Vaimo on varmaan käynyt ties kuinka monilla palleilla.
- Anonyymi
Onko naisen menneisyyskin ihan vi-un sama?
- Anonyymi
Keskivertobodarille on. Satanistille mitä likaisempi, niin sitä parempi.
- Anonyymi
Ei ,
se on saman vi-un.
- Anonyymi
Entä jos on bodaava satanisti?
- Anonyymi
Vai valokuvaava bodari?
- Anonyymi
On se vaan vitun tärkeää, että miehestä löytyy tehoa ja voimaa vähintään sen verran kuin päältä katsoen voisi odottaa. Vitun usein tuossa suhteessa arvio menee pieleen.
Hitaudesta ja jäykkyydestä puhumattakaan.- Anonyymi
Tiedän yhden äärimmäisen poikkeuksen. K. K.
Vapaapaini > judo > painonnosto > kehonrakennus. Kaikissa Euoopan mitalitasoa tuossa järjestyksessä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän yhden äärimmäisen poikkeuksen. K. K.
Vapaapaini > judo > painonnosto > kehonrakennus. Kaikissa Euoopan mitalitasoa tuossa järjestyksessä.Oot kyllä viisas kun tämänkin tiedät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oot kyllä viisas kun tämänkin tiedät.
Kaiken lisäksi olen tuntenut henkilökohtaisesti muutama kymmenen vuotta.
- Anonyymi
Miksi on tärkeää että on yhtä vahva kuin miltä näyttää ja miten sen voi edes mitata tai määrittää? Jos ulkonäkö on treenin päämäärä, ei voimatasoilla silloin ole paskankaan väliä.
- Anonyymi
Menkää jonnekin satanistien palstalle juttujenne kanssa.
- Anonyymi
Oman olemisen laatu vai se, että uskottelee itselleen mitä kuvittelee muiden ajattelevan omasta ulkonäöstä?
Usein siihen "näkötärkeyteen" liittyy hitaus ja rajoittunut liikkuvuus.
Suorituskyky ja lihaksisto voivat myös esiintyä yhdessä henkilössä.
Mieleeni tulee mm. jenkki sprintterit. Jätkät ovat sopusuhteisen lihaksittaita ja nopeita.
Kropasta näkee. että punttia on vedetty. Nimenomaan vedetty.
Osa telinevoimistelijoista kuuluu samaan kartiin. Esimerkiksi renkailta löytyy hyviä tyyppejä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oman olemisen laatu vai se, että uskottelee itselleen mitä kuvittelee muiden ajattelevan omasta ulkonäöstä?
Usein siihen "näkötärkeyteen" liittyy hitaus ja rajoittunut liikkuvuus.
Suorituskyky ja lihaksisto voivat myös esiintyä yhdessä henkilössä.
Mieleeni tulee mm. jenkki sprintterit. Jätkät ovat sopusuhteisen lihaksittaita ja nopeita.
Kropasta näkee. että punttia on vedetty. Nimenomaan vedetty.
Osa telinevoimistelijoista kuuluu samaan kartiin. Esimerkiksi renkailta löytyy hyviä tyyppejä.On vetänyt muutakin kuin punttia.
- Anonyymi
Mites teillä noi niinkuin omat asiat?
Niin oikeasti, oletko tikissä,
ja kaikilta osin asiat edes yritetty laittaa kuntoon,
sori että sorkin muurahaispesäänne.
Mitä lässytätte muitten asioista, jospa keskitytte omiin asioihinne samalla ponnella, niin voitte jopa kehittyä jossain,
tuskin pystytte tajuamaan tätäkään........ - Anonyymi
Tää läski ei käy salilla ikinä ja 130kg nousee penkistä, oma perse meinaan.
- Anonyymi
No voi, voit aloittaa milloin vaan salilla käynnin,
kiitos kun avauduit ja jaoit tämänkin vaikean asian rehellisesti,
kiitos vielä kerran siitä.
- Anonyymi
Mutta tärkeintä on naisen siveä menneisyys.
- Anonyymi
Satanisteille ei.
- Anonyymi
Nuorna oli kyse tuloskilpailusta. Sekä oikeista, virallisista, että vertaamisesta kavereihin.
Vuosien saatossa on ollut tyytyminen itsessä tapahtuneisiin, ja tapahtuviin muutoksiin jotka ovat laskusuuntaisia. Pienikin häiriö terveydessä merkitsee takaiskua kunnossa.
Tosin on tunnustettava, että tunnen lievää mielihyvää kun joku ulkopuolinen löytää siitä jotain positiivista.
Esimerkiksi malliin kaksi virolaista heppua oli kanssani samassa osassa salia.
Olin 7-kympin pinnassa ja tein maastavedossa kapeaa pyramidia.
140kg vaiheessa toinen virolaisheppu sanoi: Sinä hyvin vahva vanha ukko.
Ilmeisesti päätteli ikäluokkani kurttuisesta naamastani.
Eräs venakko varoitteli ladatessani ojentajataljaan lisäpainoja: Sinä pitä olla hyvi varovaine vanha mies!
Tärkeintä, ja samalla masentavinta on seurata vanhan ukon hiipumista. Tehoista ei ole voinut puhua enää vuosiin ja voimatkin hiipuvat.
Inhottava epätasapaino. Paino laskee mutta sisäelimet rasvoittuvat.- Anonyymi
Hyvä kun teet ja toimit, hienoa.
Olen eri mieltä , vanhana voi kehittyä,
palautuminen uuden tutkimuksen mukaan ei juurikaan hidastu iän myötä,
ja myös voimat ja lihakset kasvaa hautaan asti, tästäkin faktatutkimus,
kaikki on korvien välistä kiinni.
Eipä tietenkään samoin kuin parikymppisellä, kun taas joku alkaa vänkään.
Itsellä kokemusta asiasta, olen kehittynyt ja lihakset kasvaneet erinomaisesti vaikka olen myös vanha, mutta en ole välittänyt höpinöistä, olen treenannut suositusten mukaan
"karmeesti liikaa"
Se on tuottanut tulosta, syönyt , nukkunut ja elänänyt terveellisesti ja on todella tullut lihasta ja voimaa, treenaan kuin nuoret ammattilaiset, ja kaikkeen tottuu.
- Anonyymi
Mutta entäpä se naisen menneisyys?
- Anonyymi
Kun keskittyy vain omiin asioihinsa,
menestyy, mieli ja kuntokin pysyy hyvänä,
ja kaikki muu seuraa mukana,
muut tekee mitä tekee,
niille sinä et koskaan voi mitään,
ja varsinkaan mitä ovat menneisyydessään tehneet,
( kun ja jos olet lapsen tasolla, sitten se on kohdallasi näin, sori.)
tätä kun et näköjään koskaan tajua ,
niin pakkomielteesi pahenee......
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen VigeIius noIasi taas itsensä
Kun uhriutui vuonna 2024 (siis persujen "vahtivuorolla") Tampereella aloittaneen perheryhmäkodin toiminnasta. ”Leviää k1573453Työeläkkeen saamiseksi olisi tehtävä töitä
Meillä on Suomessa iso joukko ihmisiä, joilla olisi vielä työkykyä jäljellä, mutta joilta puuttuu arjesta mielekäs tekem392326Kohtalokas laukaus
IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k142279Persut ei kestä heidän johtajistaan tehtyä huumoria
Laajalti tiedostettu tosiasia on, että autoritaariset johtajat ja erinäiset diktaattorit eivät kestä heidän kustannuksel862277Kuka omistaa entisen Veljeskodin?
Kenellä on varaa pitää hiljattain remontoitua rakennusta tyhjillään? Tehdäänkö siitä Suomen kallein kirpputori vai mikä102267Oli kiva nähdä sut
vaikkakin kaukaa ja nopeasti. Tiedän kyllä tasan tarkkaan missä mennään, joten anteeksi jos pilasin päiväsi, ei ollut mi282246Joko alkaa menemään tajuntaan tämä yliluonnollinen yhteys?
Varmaan pikkuhiljaa. Muista olla kiltisti ❤️232043Vasemmistoliitto peruisi sosiaaliturvan heikennykset
He palauttaisivat työttömyysturvan ja asumstuen suojaosat, eli saisi jälleen tienata 300 euroa kuukaudessa ilman tukien831942Jos voisit kysyä
Kaivatultasi vielä yhden kysymyksen, mikä se olisi? Aloitan: Mitä sinä halusit minusta?1561803Linux Mint asennus kaatuu heti alkuun
Tulee kernel panic BIOS-tekstin jälkeen. Yritän ensimmäistä kertaa asentaa Linux Minttiä vanhalle Windows 10 -läppärill91708