Veikkauksia?

34

272

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voi tulla sappitiehytspasmistakin ilman älkoholiakin rasvaisesta ruuasta

      Veikkaan varaksi gastriitti toisena

      • Veikkaus rekisteröity


      • buddy-love kirjoitti:

        Veikkaus rekisteröity

        Jos sijoitankin haimasyöpään :-)


      • anzzy kirjoitti:

        Jos sijoitankin haimasyöpään :-)

        Erittäin epätodennäköinen, mutta toki mahdollinen.
        Kyllä tuolla voittamalla jonkin erikoismaininnan saa.
        (kertoimien asettaminen on tässä hiukan hankalaa)


      • buddy-love kirjoitti:

        Erittäin epätodennäköinen, mutta toki mahdollinen.
        Kyllä tuolla voittamalla jonkin erikoismaininnan saa.
        (kertoimien asettaminen on tässä hiukan hankalaa)

        Lääkäri ennusti yhden tyypin kuolevan syöpään kolmessa kk.ssa



        Ja paskat..........Jäi junan alle samana päivänä................................................


      • anzzy kirjoitti:

        Lääkäri ennusti yhden tyypin kuolevan syöpään kolmessa kk.ssa



        Ja paskat..........Jäi junan alle samana päivänä................................................

        Olla sattumaksi turhan epätodennäköinen.


      • buddy-love kirjoitti:

        Olla sattumaksi turhan epätodennäköinen.

        Tiedän yhden tapauksen oikeastikin. 1 mies kuuli syöpätuomionsa ja teki suisidin Pendoliinon allee


        Turusta lähtiessä saavuttanut jo 169km/h vauhdin


    • rose18

      eli sillein

      • Rekisteröity.

        :)


        (hauskaa veikata muiden vaivoja)


      • labrakokeissa, vaikka oireta vielä huomaa
        Hepatiitit A; B ja C
        On alat s ja alat-S ja GT.S arvot ensin pielessaä
        ja pitkäaikaisen alkohlin käytön paljasta MCV arvo= punasolujen koko


      • rose18
        anzzy kirjoitti:

        labrakokeissa, vaikka oireta vielä huomaa
        Hepatiitit A; B ja C
        On alat s ja alat-S ja GT.S arvot ensin pielessaä
        ja pitkäaikaisen alkohlin käytön paljasta MCV arvo= punasolujen koko

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Alkoholimaksasairaus



      • rose18
        buddy-love kirjoitti:

        Rekisteröity.

        :)


        (hauskaa veikata muiden vaivoja)

        sen jälkeen munuaiset 8/


        noh tähän minä uskon..
        onneksi en juo..


        ...

        mulla on todella huono onni maidon luovutuksen kohassa pittää väkisin jo vääntää maito tilkkoja koska
        http://www.aamulehti.fi/cs/Satellite?c=AMArticle_C&childpagename=KAL_newssite/AMLayout&cid=1194663154100&p=1194626958999&pagename=KALWrapper


        kirosin tuossa yksi aamu kun lappaa kahella kädellä tyhjiä pulloa(eli kummassakin kädessä pullot) vaikka annan vain yhen 8/


      • rose18

      • rose18
        anzzy kirjoitti:

        .

        kaapin paikan määrää..
        siinä ei mikkään voimat auta 8D


      • rose18 kirjoitti:

        toisten sairauksista 8/

        Siinä ole juhlimista mukana, mutta onhan se mukavaa että itsellä ei ole juuri tuota Sheenin vaivaa.


      • rose18 kirjoitti:

        kaapin paikan määrää..
        siinä ei mikkään voimat auta 8D

        vanhat kärttyisät akat vain toisten kiusaksi sinnittelevät:oP


        Näkisipä vaan, kun Rose komentelee siirtämään piironkiani ja minä en siirrä ja Rosella ei voima riitä ;) :oP


      • rose18
        anzzy kirjoitti:

        vanhat kärttyisät akat vain toisten kiusaksi sinnittelevät:oP


        Näkisipä vaan, kun Rose komentelee siirtämään piironkiani ja minä en siirrä ja Rosella ei voima riitä ;) :oP

        mä en kenenkään muun komentele kuin ukkoni..ihan omiani kaappeja siirteleen.
        ja jos se ei toimi kyllä mä apumiehen paikalle pyydän jos on tarvis..


      • rose18 kirjoitti:

        mä en kenenkään muun komentele kuin ukkoni..ihan omiani kaappeja siirteleen.
        ja jos se ei toimi kyllä mä apumiehen paikalle pyydän jos on tarvis..

        moneen tohvelisankariin, ei minuun.
        Kiltisti pyytämällä kylläkin naiset useinkin onnistuvat jujuttamaan minutkin moneenkiin työhön,
        jota eivät itse pysty.

        Viekkaamat laiskat naiset eivät millään opi uutta pesukonetta käyttämään, kun uusi automaattinen on liiana helppoa, painaa vain nappia.

        Kun menen painamaan sitä nappia niin:" Viittiks samalla kerätä pyykit ja ripustaa kuivumaan ja sitten silität ja viikkaat ne siististi kaappiin"

        :D


      • rose18
        anzzy kirjoitti:

        moneen tohvelisankariin, ei minuun.
        Kiltisti pyytämällä kylläkin naiset useinkin onnistuvat jujuttamaan minutkin moneenkiin työhön,
        jota eivät itse pysty.

        Viekkaamat laiskat naiset eivät millään opi uutta pesukonetta käyttämään, kun uusi automaattinen on liiana helppoa, painaa vain nappia.

        Kun menen painamaan sitä nappia niin:" Viittiks samalla kerätä pyykit ja ripustaa kuivumaan ja sitten silität ja viikkaat ne siististi kaappiin"

        :D

        osaa silittää(siis oikein) enkä näe syytä arki vaatteiden silitykseen..
        mun ukko taas osaa koska tuleekin sellaitteesta perheestä jossa aina silitetty vaatteet..
        mä olen saanut käytännössä ihan miehen kasvatuksen..
        etten edes taida mitään kotitalouteen liittyen tai ihmeemmin järjestykseen..
        koska olen isäni kasvattama.

        saan opetella ihan korkkareilla käveleenkin tänäkinpäivänä.


      • rose18 kirjoitti:

        osaa silittää(siis oikein) enkä näe syytä arki vaatteiden silitykseen..
        mun ukko taas osaa koska tuleekin sellaitteesta perheestä jossa aina silitetty vaatteet..
        mä olen saanut käytännössä ihan miehen kasvatuksen..
        etten edes taida mitään kotitalouteen liittyen tai ihmeemmin järjestykseen..
        koska olen isäni kasvattama.

        saan opetella ihan korkkareilla käveleenkin tänäkinpäivänä.

        1) Seilorin on opittava olemaan ilman äidin apua ja kokonaan naisia näkemättäkään viikkoja valtamerillä
        Housut ja pukukin on prässättävä ITSE.

        "2) Olen koulutettu myös talousupseeriksi sota-ja kauppalaivoille ja tunnettava mm kaikki pesumerkinnät
        vaatteissa paljon muuta.
        Minulle on käsittämätöntä, jos aikuinen on uusavuton


      • rose18
        anzzy kirjoitti:

        1) Seilorin on opittava olemaan ilman äidin apua ja kokonaan naisia näkemättäkään viikkoja valtamerillä
        Housut ja pukukin on prässättävä ITSE.

        "2) Olen koulutettu myös talousupseeriksi sota-ja kauppalaivoille ja tunnettava mm kaikki pesumerkinnät
        vaatteissa paljon muuta.
        Minulle on käsittämätöntä, jos aikuinen on uusavuton

        8D


      • rose18 kirjoitti:

        8D

        kun en paremmin tunne.
        Viesteistä päättelisin, että se ukkosi taitaa olla


        Nykyään on paaaaaaaljon nuoria, jotka eivät osaa terveellistä ruokaa valmistaa itse halvemmalla. kuin mm
        Saarioisten "maksalaatikko" yök pelkkää ohrapuuroa se on.

        Ja oikein tehty ohrapuuro on hyvää vaaleanpunertavaksi haudutettuna 6 tuntia


      • rose18
        rose18 kirjoitti:

        8D

        lapset kuin moni muu 8D kamasti kehuja äiti lapsi kerhosta olen saanut, että olen oikein esimerkki muille äideille.
        koska sitä olen tehnyt läpi elämän, tuli hoidettua siskon lapsia vaikka koulua oisi pitänyt enemmän käydä..

        näin vanhemmiten sen ymmärtää että kasvatusta on pahasti laiminlyöty ja hyväksi käytetty siltä osin, en minä koskaan rahaa siitä kaitsimisesta saanut ja minulla oli oppivelvollisuus...
        minusta lapsi ei saa valita meneekö kouluun vai jääkö hoitaan lapsia.. varsinkin pidin lapsien kaitsimisesta.

        12-13v ei minun ruokaa koska tarvinut tehä kun pikaruokaa kaapissa oli tai vaatteita pessy.. eikä harvaita aavistustakaa kuka oisi pessy.. mutta olihan se sotkunen koko kämppä että kyllä minä aina yritin siivoillla..
        tästä siskosta en toisin pitänytkään ole koskaan koska on aina lapsia vääntänyt muttei koskaan oikein niitä hoitanut, heti töihin on mennyt.

        noh kyllä asioita oppinut elämässä monia, edes omaa päätään käyttään.


      • rose18
        rose18 kirjoitti:

        lapset kuin moni muu 8D kamasti kehuja äiti lapsi kerhosta olen saanut, että olen oikein esimerkki muille äideille.
        koska sitä olen tehnyt läpi elämän, tuli hoidettua siskon lapsia vaikka koulua oisi pitänyt enemmän käydä..

        näin vanhemmiten sen ymmärtää että kasvatusta on pahasti laiminlyöty ja hyväksi käytetty siltä osin, en minä koskaan rahaa siitä kaitsimisesta saanut ja minulla oli oppivelvollisuus...
        minusta lapsi ei saa valita meneekö kouluun vai jääkö hoitaan lapsia.. varsinkin pidin lapsien kaitsimisesta.

        12-13v ei minun ruokaa koska tarvinut tehä kun pikaruokaa kaapissa oli tai vaatteita pessy.. eikä harvaita aavistustakaa kuka oisi pessy.. mutta olihan se sotkunen koko kämppä että kyllä minä aina yritin siivoillla..
        tästä siskosta en toisin pitänytkään ole koskaan koska on aina lapsia vääntänyt muttei koskaan oikein niitä hoitanut, heti töihin on mennyt.

        noh kyllä asioita oppinut elämässä monia, edes omaa päätään käyttään.

        kyllä sitä oppi hernekeiton oppi, purkista 8D

        koulusta olen sitten oppinut perustaitot ruuan tekoo.. kyllä mulla se oppikirja vieläkin on kun on helpot ohjeet kuin perustaidon pyykin pessuun..


        saan kiittää oikeastaa koulua aika monesta opista vaikka sitä kotona ei harrastettu..


      • rose18
        anzzy kirjoitti:

        kun en paremmin tunne.
        Viesteistä päättelisin, että se ukkosi taitaa olla


        Nykyään on paaaaaaaljon nuoria, jotka eivät osaa terveellistä ruokaa valmistaa itse halvemmalla. kuin mm
        Saarioisten "maksalaatikko" yök pelkkää ohrapuuroa se on.

        Ja oikein tehty ohrapuuro on hyvää vaaleanpunertavaksi haudutettuna 6 tuntia

        se ihminen on tullut perheestä missä on silitetty vaattet ..
        miksi luulet että kerroin sen.. ruuastakin se tietää enemmän se on se parempi kokki..

        me täydemmämme toisiamme..


      • rose18
        anzzy kirjoitti:

        kun en paremmin tunne.
        Viesteistä päättelisin, että se ukkosi taitaa olla


        Nykyään on paaaaaaaljon nuoria, jotka eivät osaa terveellistä ruokaa valmistaa itse halvemmalla. kuin mm
        Saarioisten "maksalaatikko" yök pelkkää ohrapuuroa se on.

        Ja oikein tehty ohrapuuro on hyvää vaaleanpunertavaksi haudutettuna 6 tuntia

        ainoo että sen perhe on enemmän ollut, miten sen sanoisin päältä kaunis, sisältä rumaa..


        "oikein tehty ohrapuuro on hyvää vaaleanpunertavaksi haudutettuna 6 tuntia"
        tämähän on ihan uutta tietoa minulle..
        varmaan pitäisi kokeilla 8D


      • rose18 kirjoitti:

        ainoo että sen perhe on enemmän ollut, miten sen sanoisin päältä kaunis, sisältä rumaa..


        "oikein tehty ohrapuuro on hyvää vaaleanpunertavaksi haudutettuna 6 tuntia"
        tämähän on ihan uutta tietoa minulle..
        varmaan pitäisi kokeilla 8D

        ei pidä ottaa itseensä yleisyksiä.

        Jokaisella on jotain taitoja keskitasoa enemmän.

        Tulee mieleen joku nainen oli Mensan testissä ja ÄÖ jotain alle 10 vähemmän kuin olisi vain umpimähkään valinnut vastaukset.
        Oli kahdeksan lapsen äiti ja hoiti ja kasvatti ne kaikki kunnolla aikuisiksi......ei voi olla kovinkaan avuton.

        Yksi tuttava 67v mies ei osaa edes minuutin pikapuuroja tehdä mikrossa itse, vaan vaimon on valmistettava puuroa joka aamu, vaimo muutenkin tekee kaikki ruuat ja erittäin hyvinkin.

        Sitä ohrapuuroa kannattaa kokeilla, reippaasti kermaakin ja UUNISSA

        Paljasti n_ammattisalaisuuden_ :DD


      • rose18
        anzzy kirjoitti:

        ei pidä ottaa itseensä yleisyksiä.

        Jokaisella on jotain taitoja keskitasoa enemmän.

        Tulee mieleen joku nainen oli Mensan testissä ja ÄÖ jotain alle 10 vähemmän kuin olisi vain umpimähkään valinnut vastaukset.
        Oli kahdeksan lapsen äiti ja hoiti ja kasvatti ne kaikki kunnolla aikuisiksi......ei voi olla kovinkaan avuton.

        Yksi tuttava 67v mies ei osaa edes minuutin pikapuuroja tehdä mikrossa itse, vaan vaimon on valmistettava puuroa joka aamu, vaimo muutenkin tekee kaikki ruuat ja erittäin hyvinkin.

        Sitä ohrapuuroa kannattaa kokeilla, reippaasti kermaakin ja UUNISSA

        Paljasti n_ammattisalaisuuden_ :DD

        *Yksi tuttava 67v mies ei osaa edes minuutin pikapuuroja tehdä mikrossa itse.*

        tuskin mies on opetellut edes mikron käyttöä kun eukko on aina tehnyt sitä 8D
        ja kyllä jos sanoo sille rassulle että lueppa kauraryyni pussin kyljestä, sieltä ohje löytyy.. mutta tuo ikä jo tietääkseni voi muisti häiriötä esiintyä.


        äidilläni on muistihäiriöitä ja juuri täytti 60v.
        *yleisyksiä??* tarkoittaako tämä nyt esim tätä: kun äitini mukaan me ollaan se hävettävä
        suvun jatke isän suvulle koska heidän suku on niitä lakkeja käyneitä..
        noh itse en välitä onko henkilöllä valkolakki vai ei? kyllä minä huomaan onko hän fiksu


    • http://www.iltasanomat.fi/elokuvat/TMZ Charlie Sheen biletti 36 tuntia kokaiinin voimalla/art-1288365287410.html


      Silti veikkaan edelleen sitä haimatulehdusta ja akuuttina alkoholilähtöisenä.

    • rose18

      ei vais.. mut katoan..

      • Öitä

        *katoaa myös*


    • rose18

      helpostusta kerrakseen..

      • Sepäs.............................................................................harmi:(







        :D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      825
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      769
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      116
      519
    Aihe