oon likka joka diggaa tosta
musasta..papa roach:kin on hyvä
ja eminem....parasta musaa eikkö totta
Limp Bizkit jyrää muut...!!!!!
9
533
Vastaukset
- Hanu
Sua siis viehättää nää pullasuttupojat,jotka vielä 3-kymppisinä jaksaa uhota, kuinka kouluun ei huomenna mennä ja kuinka oon kova jätkä... hohhoijaa, my dear "likka" !
- kömpelö
Siis mistä musasta? Musasta, jossa tärkeintä on raha eikä itse musiikki? Mitä yhteistä noilla kolmella on? Sä vaan diggaat noista, kun sun kaverit diggaa ja ne kaikki sun koulussa sekä tuhannet muut 13-16 vuotiaat teinitytöt ja pojat. Ei noilla yhtyeillä oo mitään tekemistä hyvän musiikin kanssa. Pelkkiä trendipellejä, jotka joutuvat julkasemaan levyjä kerran vuodessa ettei nimi vaan unohtuisi.
- JahWarrior
Olen aivan samaa mieltä kansasi, ei ne muuten tykkäis, mutta ky LB ja sun muut "sell-outs"it on nii trendi kamaa ja vain raha merkitsee...
LOISTAVA KOMMENTTI
vois melkeen tohon vastata että AAMEN! - kornBizkit girl 85
JahWarrior kirjoitti:
Olen aivan samaa mieltä kansasi, ei ne muuten tykkäis, mutta ky LB ja sun muut "sell-outs"it on nii trendi kamaa ja vain raha merkitsee...
LOISTAVA KOMMENTTI
vois melkeen tohon vastata että AAMEN!Olen tyttö ja olen hirveen suuri LB fanaatikko ja sitäkin suurempi korn fanaatikko Korn on maailman paras bändi ja EminEm on aivan loistava!
- Stargazer
Trendipelle!!!!
Kuuntele ennemmin vaikka Iron Maidenia, Deep Purplea etc... Rupee jo vähä ärsyttämään ku nykyään kaikki jauhaa tosta ripellys räpellyksestä! Uskalla olla oma ittes, äläkä valitse lempi bändiä jonku MTV:n soittolistan perusteella. Ihmeen räppiheviä, vain amerikkalaiset osaa tehdä tuollaista paskaa!!!!!- Banazir
Sä luet mun ajatuksia ystäväiseni. Limppari on vaan muoti-ilmiö. Vuoden päästä sitä ei
enää muista kukaan. Mutta mitenkäs on TODELLISTA heviä soittavat bändit kuten
Scorpions, AC/DC... - pam
Banazir kirjoitti:
Sä luet mun ajatuksia ystäväiseni. Limppari on vaan muoti-ilmiö. Vuoden päästä sitä ei
enää muista kukaan. Mutta mitenkäs on TODELLISTA heviä soittavat bändit kuten
Scorpions, AC/DC......te ihmiset olette musiikkia korvilleni. itse
en ole hevi-fanaatikko, mutta veljeni on. noitten
bändien musasta kuulee ammattitaidon! laatu rulaa
- infected mushroom
Limp Bizkit on pahinta paskaa mitä olen kuullut!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Limppapapa
Limpparit ja papa todellaki rulez !
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .844531Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503115Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631363109Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4032192Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2201308Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111213- 761197
- 651082
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301074Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111983