Minkälainen vartalo naisella pitää olla?

nuorinainen**

miehet hoi! minkälaisista naisten vartaloista te tykkäätte, linkittäkää kuvia tai jotain vastaavaa. kertokaa toki myös miten reagoitte nähdessänne naisella "unelma" vartalon! :)

112

11531

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihmeellistä

      En ole mies, mutta oman miehen reaktiot jaksaa aina vaan hämmästyttää. Sillä seisoo joka päivä väh. 5 krt päivässä. Ei tietenkään johda jokainen kerta seksiin. Yhdessä oltu vuosia. Se on ihan jokapäiväistä, kun se edes vähän silittää olkapäästä...

      • 2+22

        Ajattelee naapurin Tiinaa.


      • ..
        2+22 kirjoitti:

        Ajattelee naapurin Tiinaa.

        tai ranea..


      • dudenamedexter

        eli toisilla seisoo vähemmästäkin. Ei siihen aina tarvita kovinkaan kummoista ärsykettä - pelkkä ajatus riittää. (joskus olen epäillyt että heppi ottaa eka eteen, ja sitä vasta tulee ajatelluksi tuhmia.en pidä tätä mahdottomana, mutta liittyy vahvasti nuoren miehen elämään. jossain vaiheessa asia muuttuu, tämäkin kait yksilöllistä ja sidoksissa hormonaalisiin juttuihin.)

        Millainen on ihanne naiseni?

        Itse olen aina ihaillut naiskauneutta.mielestäni kaunis on monien mielestä kaunis.
        tosin itse pidän myös pitkistä naisista. Saa olla yli 180cm. Sporttinen ja muodokas. C- D - kuppi, hyvän muotoinen lantio ja suorat sääret - moni missi tai naisurheilija on tätä tyyppiä. pitkä hiukset, sopusuhtaiset kasvon piirteet - kauniit silmät. Pehmeät huulet, ja niitä pitää osata käyttää jne. Lista on varsin pitkä kun lähdetään oikein veistelemään "täydellistä kauneutta". hyvän kokonaisuuden saisi kaiketi liimaa&leikkaa - tyylillä elokuva-tähdistä. äkkiseltään tuli mieleen (Jenni Vartiainen) aika mukava "paketti" . Toki luonne ja älykkyyden kaikki osa-alueet pitäisi olla kohdalla jne. kusipäisyys ei sytytä. liiallinen itsekkyys on turn-off. jne. jne.

        Joopa- joo, rima on aina ollut korkealla. (siviilissä ihan tavallisen naisen kanssa ;) )


      • höhöhööööö

        Ei vit.tu ko oli paha xDDDDDDDDD

        Vatsalihakset sai kyytiä!


      • Anonyymi

        Ei se seisokki johdu muusta kuin että mars on hänen, siis miehen, syntymäkartalla oinaassa. Hommaa lisää vielä se että venus on myös oinaassa. Tämä tuo seksitarvetta, ei siis kumppani. Punainen väri vaatetuksessa lisää tätä halua, syttymistä. Siis jos naisella on punaista. Se tuo mielihyvää tällaisille miehilke.


      • Anonyymi

        Älä enää silitä olkapäästä!!! Kerro haaveistasi ja suunnitelmista. Jo loppuu seisottaminen😅


    • vastaajayksi

      Jos vastaan otsikkoon niin naisella ei pidä olla minkäänlainen vartalo. Siis jossain rajoissa sillä ei ole merkitystä. Mut paras on minusta muotoja omaava norminainen. B-C tissit on parhaat. Selkeästi lantio pitää olla, mutta ei kuitenkaan jenkkakahvoja. Reidet sellaiset että ne ei laahaa yhteen. Näillä reunaehdoilla persekin on yleensä hyvä.

      • cylödghxkdtgu

        Muotoja omaava norminainen jonka reidet ei osu yhteen? Onko sellasia olemassa? Vai mikä sinusta on norminainen?


      • normimuija
        cylödghxkdtgu kirjoitti:

        Muotoja omaava norminainen jonka reidet ei osu yhteen? Onko sellasia olemassa? Vai mikä sinusta on norminainen?

        Vaikkapa minä olen melko normaalin kokoinen nainen, mitat 169/60, eikä reidet todellakaan hankaa yhteen.


      • norminainen myös
        normimuija kirjoitti:

        Vaikkapa minä olen melko normaalin kokoinen nainen, mitat 169/60, eikä reidet todellakaan hankaa yhteen.

        Ja minä! Olen juuri tuon kuvaillun kaltainen, mutta ei ole valittamistakaan (jos ei valittamalla ala valittaa) :)


      • Mies metsällä...
        cylödghxkdtgu kirjoitti:

        Muotoja omaava norminainen jonka reidet ei osu yhteen? Onko sellasia olemassa? Vai mikä sinusta on norminainen?

        Monella naisella on ns. rotusääret esim. Satu Silvo, Paula Koivuniemi ja monet muut. Tarkoittaa, ettei reidet ole paksut ja sääret hyvänmuotoiset ja tarpeeksi pitkät muuhun kroppaan nähden. Nainen on mielestäni muodokas silloin kun on kunnon rinnat ja pyöreä peppu. Jenkkakahvoista en tykkää minkään enkä leveästä ahterista. Törröttävät lonkkaluut ovat myös vastenmieliset.


      • Slurrrrpppss...
        normimuija kirjoitti:

        Vaikkapa minä olen melko normaalin kokoinen nainen, mitat 169/60, eikä reidet todellakaan hankaa yhteen.

        Varsinkin jos on semmoiset ihanat, täyteläisen puikulanmuotoiset, sileät reidet, joiden hankaamista voisi tuijottaa tuntikausia, ennen kuin sukeltaa niiden väliin ja antaa niiden kietoutua ympärilleen. Anteeksi, nyt pitää poistua hetkeksi hiplaustauolle.


      • Anonyymi
        Mies metsällä... kirjoitti:

        Monella naisella on ns. rotusääret esim. Satu Silvo, Paula Koivuniemi ja monet muut. Tarkoittaa, ettei reidet ole paksut ja sääret hyvänmuotoiset ja tarpeeksi pitkät muuhun kroppaan nähden. Nainen on mielestäni muodokas silloin kun on kunnon rinnat ja pyöreä peppu. Jenkkakahvoista en tykkää minkään enkä leveästä ahterista. Törröttävät lonkkaluut ovat myös vastenmieliset.

        Anusta


      • Anonyymi
        Mies metsällä... kirjoitti:

        Monella naisella on ns. rotusääret esim. Satu Silvo, Paula Koivuniemi ja monet muut. Tarkoittaa, ettei reidet ole paksut ja sääret hyvänmuotoiset ja tarpeeksi pitkät muuhun kroppaan nähden. Nainen on mielestäni muodokas silloin kun on kunnon rinnat ja pyöreä peppu. Jenkkakahvoista en tykkää minkään enkä leveästä ahterista. Törröttävät lonkkaluut ovat myös vastenmieliset.

        Voi ei, mulls tautaa lonkkaluut törröttää, mihin luut laitat...

        Jospa kaikki ei inhoa


    • m22@hki

      Itse pidän laihoista tai hoikista naisista, joilla on siro ja hento vartalo. Luut saa vähän näkyä. Onhan näitä kyselyitä ollut aikaisemminkin. Jokaisella on varmaan oma makunsa.

    • jaaan petelius
      • lklllkk

        monenlaisia...


        Itse en halua sixpackia. Mielestani se on miesten juttu. Mutta kiinteys yhdistettyna kurvikkuuteen..se on meitsin tavoite.
        Jaan petelius, jos pidat kaikkia muijia perunasakkeina jotka eivat ole kuvan kuosissa....ihan miten vaan. Tietenkaan eivat suomipojutkaan yleensa kasvata lihaksia...


      • 75jy

        ei oo kyllä mun makuun tuo kroppa tai nainen muutenkaan.


      • fafasfs

        Kroppa on upea, mutta naama kuin vajaaälyisellä pikkuoravalla. Eikä tuo halpa tukkatyyli paranna asiaa.


      • hämmästyin ihan

        luulin, että tässä kysyttiin naista eikä tyttöä tai nukkea


    • Kaariakaaria

      Eilen Tampereen Tivolissa oli ihana blondi. N. 165cm, suht pitkät suorat hiukset, kauniit kasvot.

      Hänellä oli myös täysin epäsuhtainen alavartalo, eli siis todella mahtavan kokoinen peräsin, vaikka hän ei yläkropasta ollut kovin lihava. siis tyyliin: http://feefeasibleprophecies.blogspot.com/2008/05/tell-me-truth.html

      Miten reagoin? No katselin häntä kaukaa kun hän tanssilattian ulkopuolella keinutteli lanteitaan kukkakeppiystävättärensä kanssa, enkä uskaltanut mennä jutteleen. Nyt minua ottaa niin päähän! En varmaan koskaan enää näe häntä uudelleen. Hän vain seisoi samassa kohdassa koko sen ajan kun olin baarissa ja jutteli välillä ystävälleen. Kukaan ei lähestynyt häntä, vain ystäväänsä.

      Mutta perusihanteeni on sitten tällainen:
      http://www.profilekiss.com/picture/code-152/bigbooty.html
      http://tyrashow.warnerbros.com/2008/08/embrace_your_bfa_big_fat_ass.php?page=4

      Kun näkee kauniit kasvot ja tuollaisen kropan niin aina tulee jotenkin haikea fiilis ja haluaisi tutustua ja tuntuu jotenkin niin kaukaiselta. On minulla ollut tuon tyylisiä tyttöystäviä mutta ei ihan sitä mitä haluan. Aina joko liian laihoja tai sitten vääristä kohdista lihavia.

    • m18vvev

      Kertooko cheerleaderi kroppa mitään?
      Arvostan naisella lihaksikkuutta, ei mikään bodari vaan salilla tulee näkyvät lihakset esiin. Miehet jotka ei käy salilla ei mielestäni saa vaatia sitten naisen käyvän!
      Ööö.. Laiha nainen. Ei vatsaa tai makkaroita, pitkät hiukset (niskan alapuolelle reilusti). Toivottavasti auttoi ; )

      • Ex-häntäheikki

        "..Kertooko cheerleaderi kroppa mitään?
        Arvostan naisella lihaksikkuutta, ei mikään bodari vaan salilla tulee näkyvät lihakset esiin. Miehet jotka ei käy salilla ei mielestäni saa vaatia sitten naisen käyvän!
        Ööö.. Laiha nainen. Ei vatsaa tai makkaroita.."

        Tuo kuullosti hyvin juntilta, ei pahalla! Jotenkin sai 16 vuotiaan keravalais mopoamiksen kuvan.. :-D

        Tämä kuullostaa paremmalta;

        - Atleettinen
        - Timmi

        Vissiin tuota ajoit takaan jos en väärin tulkinnut tuota? ja "laiha nainen" hmm.. kuullostaa vain joltain syömishäiriöiseltä.

        Muuten tuota cheerleader-tyyppiä on enemmänkin suomessa on niitä pro ja amatöörejä (jälkimmäiset enemmänkin näyttää normaali/pyyleviltä) nuo ns. pro mimmit on niitä joita lätkä-matseissa näkee.


      • -toi reagointi osuus siihen unelmavartaloon unohtui.. =P

        Ulospäin en reagoi mitenkään (sillä olenhan aikuinen enkä kuolaavaa teini-idiootti), mutta kyllä kieltämättä sellainen trimmattu ja treenattu naisvartalo aina herättää itsessäni...hmm..."sitä jotain". ;)


      • Upi$
        TheOne kirjoitti:

        -toi reagointi osuus siihen unelmavartaloon unohtui.. =P

        Ulospäin en reagoi mitenkään (sillä olenhan aikuinen enkä kuolaavaa teini-idiootti), mutta kyllä kieltämättä sellainen trimmattu ja treenattu naisvartalo aina herättää itsessäni...hmm..."sitä jotain". ;)

        http://thesalmahayek.com/gallery.asp?ImageID=1062&Salma-Hayek-great-style
        tuollanen vartalo tulee olla ja mitkä kasvot, silmät, ilmeet ja tissit salmassa on!



      • entä jos

        ois sama tyttö ilman silikoneja eli vaikkapa a-kupin rinnoilla. Oisko vieläkin ihanne?


      • entä jos kirjoitti:

        ois sama tyttö ilman silikoneja eli vaikkapa a-kupin rinnoilla. Oisko vieläkin ihanne?

        Rintojen koko, puoleen tai toiseen, ei vaikuta ainakaan mun mielikuvaan unelmanaisesta.
        Ja muutenkaan en ole "tissimiehiä". ;)


      • ergbg
        entä jos kirjoitti:

        ois sama tyttö ilman silikoneja eli vaikkapa a-kupin rinnoilla. Oisko vieläkin ihanne?

        Miten niin?! XD


      • Pohjoisen Pihlaja

        En ole mies, mutta kommentoin kuitenkin. Omaa silmää tuo kroppa ei miellytä yhtä paljon kuin Natalie Portmanin tai Scarlett Johanssonin olemus, mutta kaltaisessani pullukassa herättää valtavaa kunnioitusta ja ihailua antaumus ja vaiva mitä tuo nainen on nähnyt kehonsa eteen.


    • tommonen

      http://naurunappula.com/489681/misty-cosplay.jpg A tuo ei kyllä ole minusta mikään läski B nörtit ei oikeita naisia ole nähneet joten väittävät tota kuvaa chopatuks mutta kyllä vastaavia on tullu kadulla vastaan. Miulle samanlainen sinisillä silmillä ja aitona blondina kiitos.

      • nuorinainen**

        "tommonen" : - :D voi olla että tilauksen lähettämisessä voi vielä kestää ; D :)

        mun veljellä on tosi mukava vaimo.. vaikkan sillä on leveet hartiat, mun veli on ihan hulluna siihen :) : D
        eikä se muuteskaan oo mikkää heiverö. x) Saman tyylinen kuin mäki, en mikään maailman siroin.. : D ;D


    • realisti mies

      Reagoin pääni sisällä huutaen "HYI HITTO MIKÄ SIKA". Silti pakos sanon että olet sinä ihan nätti.

      • nuorinainen**

        -ok- ettekö ikinä oo menneet sanoo jollekkin naiselle että teijän mielestä se on kaunis???


    • sellaista.

      Minä ainakin tykkään sellaisista sopusuhtaisista naisista, pituus saa olla sen noin 173, ja sopusuhtainen, ei lihava eikä laiha.

      • kimmo poika20v.

        tietty enkeli kasvoinen 186cm ja 48kiloinen.Jalat ei saa hangata tosiaan.Hiljainen ujohko.Ei nalkuttavaa ämmää kukaan kauaa kestä jos kestää muutenkaan????puolta vuotta kauempaa.Kuvitelkaa te vaan rakkauttanne ..sitä ei oo ei tuu .Tulee vaan uusi rinnalle samanlainen ihanne ämmä.Niin ja saa olla keinotekoinen:
        silikoonitettu, rasvaimetty, tekotukkaa ja ripsiä, kynsiä..Luonu on out!!ja in on tuo laitettu.Eräs 20v tuttu tyttö otti botiksit jne koska luuli jo kirkonkellojen soivan.Rypyt on poissa mutta naam ei taivu.Huulet pöheiköt..suih..otossa maukkaat.Tosi tarinoita suomesta v.2011.


    • Ei mikään liian lihava, eikä laiha, mutta ei tarvi olla missään kireässä rantakunnostta, vaan saa olla vähän peppua. Mielummin iso peppu, kun pieni pikkupoikamainen pylly...

      Moni nainen on sitä mieltä, että miehen tulee olla pidempi. Ennen luulin että se ei niin paljoa haittaa niitä, mutta sitten huomasin, että 90% naisista ei voisi kuvitellakkaan seurustelevansa lyhemmän miehen kanssa. Sain oppia kantapään kautta, kun minua vähän pidempi mukava tyttö sanoi kaverilleen "Se on tosi mukava ja oikein unelmamies. Harmi että se on mua lyhyempi"

      Ennen en tissien koosta välittänyt, mutta nykyään olen sitä mieltä, että pitää olla vähintään C kupin tissit.
      Jos on yhtään pienemmät, en koe naista naiseksi, vaan näen sen lähinnä tyttösenä. En pystyisi seurustelemaan pienitissisen naisen kanssa.

      Mikään läski ei saa olla. Pitää olla sen verran itsekunnioitusta, että osaa pitää kroppansa kurissa...
      En halua naista, joka ei viitsi pitää kehostaan huolta.

      Naisen pitää olla kaunis. Ja sen pitää olla juuri sitä kauneutta, mistä tulee turvallinen ja lämmin olo, kun katsoo silmiin :)

      • nuorinainen***

        kuulostaa mukavalta :) oottekos ikinä tannu ihannenaista??? ; D


    • Iso...

      ja pehmeä

    • Ei valaan lihalle

      Kunhan ei ole läski, lihava, ylipainoinen, pullero, pyöreä, pompula, päärynä yms. niin muuten aivan sama

      • nuorinainen**

        joo---- ootteko ikinä siis tavannu just sitä ihannenaista? :)


    • ISBJonne

      Jos itselle haluat treenata minun silmää miellyttävän vartalon, niin katso Allison Stokken kuvia. Treenattu vartalo, mutta silti tosi naisellinen. Varsinkin selkä on täydellinen. Monesti uimaritytöillä on juuri oikeanlainen vartalo, jos hartiat ei ole ylisuuret.

    • ....................
    • Adonislisko

      ovat muistaakseni tieteellisen tutkimuksen mukaan 8:7. Lantion leveys on tällöin 8 ja rintojen leveys 7. Jos siis lantion leveys on 80cm, tulee rintojen leveyden olla 70cm. Tämä tekee 40cm/kankku ja 35cm/tissi. Ei ihme, että niin monilla naisilla on ulkonäkökompleksi, kun ihannemittoja on lähes mahdoton saavuttaa saamatta sydänkohtausta tai sokeritautia. Hmm... meniköhän tämä nyt oikein... Äääh, no hällä väliä, kyllä te tajuatte.

    • Liian laaja tähän laitettavaksi. Jos vartalon sisällä on kiva ihminen, mikä tahansa alkaa tuntua kiinnostavalta. Odotitko tosissasi jotain muuta vastausta? Katso Mattia ja Merviä, niin huomaat miesten joustavuuden ulkonäköasioissa. Turhaan otatte paineita muutaman kovaäänisen nirsoilijan takia.

      • nuorinainen**

        :) ok. ootte kyllä hauskoja! :P


      • nuorinainen** kirjoitti:

        :) ok. ootte kyllä hauskoja! :P

        Niin minäkin. Ja mä kans. Määki tääl oon hei. Jätkät hiljaa ku mää puhun! Joo oomme tosi hauskoja. Aina valmiina viemään viattoman nuoren naisen viattoman lapsenuskon. Siis omaan viallisuuteensa.


      • nuorinainen**
        yäktyyppi kirjoitti:

        Niin minäkin. Ja mä kans. Määki tääl oon hei. Jätkät hiljaa ku mää puhun! Joo oomme tosi hauskoja. Aina valmiina viemään viattoman nuoren naisen viattoman lapsenuskon. Siis omaan viallisuuteensa.

        nyt en tajunnu! : D


        ps: mitäs teette jos se ihannenainen ei sit suosttukkaa teijän kaa sänkyyn?


      • nuorinainen** kirjoitti:

        nyt en tajunnu! : D


        ps: mitäs teette jos se ihannenainen ei sit suosttukkaa teijän kaa sänkyyn?

        Kiinnostavampaa tosin olisi tietää, mitä tekisin jos suostuisi.


      • nuorinainen**
        yäktyyppi kirjoitti:

        Kiinnostavampaa tosin olisi tietää, mitä tekisin jos suostuisi.

        jaa'a.. vai sillälailla. : ) onko se aivansama jos sillä on kiharat tai suorat hiukset? : D mistäköhän keksin näitä kysymyksiä!? ; D xD


      • riemukastaperhana

      • nuorinainen** kirjoitti:

        jaa'a.. vai sillälailla. : ) onko se aivansama jos sillä on kiharat tai suorat hiukset? : D mistäköhän keksin näitä kysymyksiä!? ; D xD

        toisessa suorat. On tietysti mahdollista, ettei jommassakummassa päässä ole mitään. Mikä saattaa sekin olla hyvin mielenkiintoista.


      • 30v

        kiitos, vähän helpotti


      • 30v kirjoitti:

        kiitos, vähän helpotti

        Auttaisiko lisää, jos sanoisin oman suhtautumisen olevan suurin ulkonäköongelma? Jollekulle tämä suhtautuminen on opetettu, toisella se on itse kehitetty. Aina se on pelkää kuvitelmaa, joka valitettavan usein alkaa toteuttamaan näköistään todellisuutta. Tämä todellisuus on kuitenkin olemassa vain ihmiselle itselleen. Muut tuskin tajuavat tämän rinnakkaistodellisuuden olemassaoloa muusta kuin ihmisen sanattomasta viestinnästä. Kun ihminen tajuaa oman todellisuutensa pelkäksi kuvitelmaksi, muuttuu kohta niin käytös kuin sanaton viestintäkin. Pienellä tuurilla kohta alkaakin tulla positiivista palautetta, joka parantaa oloa entisestään.


    • miesoikeamies
    • <<<

      sellainen aika normaali vartalo..olisi ihanaa tavata 17 unelmanaistaansa jossain juhlissa joista 5 sitten tulisi jopa autokyydillä

    • d6d6d6d6d6d6
    • pitää olla
      • nuorinainen**

        "Jaa, että miten reagoin? No ei ole vaikea varmaan arvata ;)"


      • nuorinainen**
        nuorinainen** kirjoitti:

        "Jaa, että miten reagoin? No ei ole vaikea varmaan arvata ;)"

        "nuorinainenitsekin:)" mullakin on pikkasen tuota "habaa" en käy salilla ikina, lihasta tuloo normi navetta töillä, paskoja mättäissä ja papeloita kantaissa.


    • mies mies

      Ihme aijia taalla, jos jostain miehekkaista ylitreenatuista tai laskeista pitaa!

      U nelmavartalo on Kim Kardashian, Vida Guerra, Natacha Peyrekin hyvana paivana. Kim vie voiton, jos ei miehella seiso kun nakee taman, niin sitten on kylla homo:



      http://www.google.fi/imgres?imgurl=http://www.inquisitr.com/wp-content/kim-kardashian-bikini-twitpic.jpg&imgrefurl=http://www.inquisitr.com/35910/kim-kardashians-hot-bikini-twitpic/&usg=__5qydpNBntWmfGhnwKhqhF3LM6bA=&h=500&w=500&sz=40&hl=fi&start=75&zoom=1&tbnid=OE__oyb0-2IbeM:&tbnh=122&tbnw=122&ei=KatnTYONF8OWOo_OvKgL&prev=/images?q=kim kardashian bikini&um=1&hl=fi&biw=839&bih=381&tbs=isch:1&um=1&itbs=1&iact=rc&dur=265&oei=-qpnTeGoGYzpOfuLqZEL&page=7&ndsp=11&ved=1t:429,r:0,s:75&...


      Jos naisella on kurveja, kaareva lantio, rintaa, ja pyorea kiintea perasin, vahan reittakin saa olla, mutta muuten on hoikka ja esim siroluinen, niin se on yksinkertaisesti vain EREKTIO!

      • Mikäpäs siinä. Jotenkin vaan tuntuu että saattais olla silikonit ja itse oon ehkä sittenkin enemmän luomujen kannalla. Siis se malli mikä on yleensä silikoneissa, että nahka rinnan päällä on pingotettu potenssiin viisi. Kiinteä on eriasia kuin sitten liioiteltu. Mutta joo, hyvältä näyttää lantion kaari. 8)


      • jaripilli kirjoitti:

        Mikäpäs siinä. Jotenkin vaan tuntuu että saattais olla silikonit ja itse oon ehkä sittenkin enemmän luomujen kannalla. Siis se malli mikä on yleensä silikoneissa, että nahka rinnan päällä on pingotettu potenssiin viisi. Kiinteä on eriasia kuin sitten liioiteltu. Mutta joo, hyvältä näyttää lantion kaari. 8)

        ihania kommentteja teiltä miehet, piristitte mun päivää. kiitos:)


      • Anonyymi

        Kimhän on kumiankka; kenellä seisoo kumiankan edessä, hohhoijaa taas!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kimhän on kumiankka; kenellä seisoo kumiankan edessä, hohhoijaa taas!

        Silikonit on kauneutta.


    • Kävelen jotain liikennetolppaa päin. Ei vaan. En aina viitsi reagoida mitenkään. Kykenen peittämään reaktiot. Jälkeen päin sitten mietin, että olisko sittenkin pitänyt tehdä jotain.

      Kyllä naisen vartaloita on monenlaisia kauniita, mutta olisko se nyt sitten... Perus kurvikas se unelma vartalo. Ei siis ihan langanlaiha, mutta ei mitään makkaroita. Se on se unelma. Mutta ei se niin tarkka sittenkään ole.

    • nuorinainen**

      kiharat vai suorat hiukset?
      :P

    • only one

      Nyt mä tajuun miks niin monista naisista tulee ennen pitkää lesboja.. ne ei kestä miesten vaatimuksia. hahhah.

      en tiiä liittyykö asiaan, mutta mitäs mieltä olette miehet naisista jotka käyttää korsetteja? itse käytän joka päivä vaatteiden alla sellaista oikeaa vanhanaikaista korsettia joka muokkaa muotoja aika rajusti tyyliin näin:

      http://4.bp.blogspot.com/_G20Viv_FdOw/TH-U0CdizvI/AAAAAAAAAB8/mfVK3p0Cc-Y/s1600/dita_von_teese_021.0.0.0x0.432x642[1].jpeg

      enkä ole mikään gootti! pukeudun naisellisesti, on vaaleat hiukset ja näin :)

    • Mies Maailmalta

      Vappu pimiä. Siinä on vastaus vartalo kysymykseen. Normaali vartalo on paras, ei mikään luuranko eikä liian roteva.

    • Kurvit on jees

      Kate Upton mutta saisi olla vähän vielä muodokkaampi ja pehmeämpi :) Kurvit on jees

    • Zuhr

      Tykkään kaiken näköisistä ja muotoisista naisista, minulla ei ole mitään tiettyä ''naistyyppiä'' mielessä...

      Sairaalloisen laihat/lihavat poislukien melkein kaikista vartalotyypeistä löytyy omat vahvuudet ja heikkoudet.

    • erektio?

      Mitä tapahtuu kadulla tai muualla julkisessa paikkaa, kun te miehet näette kauniin naisen? Tuleeko erektio?

      Tuleeko erektio toisesta naisesta silloinkin, kun oma tyttöystävä on vieressä?

      • Anonyymi

        ”Tuleeko erektio? ”
        – ei tule näkemäni naisen ulkonäöstä.
        Ovuloivan naisen tuoksu ”jäykistää” riippumatta naisen ulkonäöstä ja siitä onko vaimo vieressä.
        Asiaan ei vaikuta tieto siitä kuka/ketkä paikalla olevista naisista tuoksuu.


    • Anonyymi

      Miksi Viagraa käyttävien miesten ihannenaisilla on suuret rinnat?
      Onko kysymyksessä syy/seurau-suhde ja jos on niin miksi?
      Johtaako testosteronin puute automaattisesti suurien rintojen ihailuun?
      Onko testosteronin ylituotannolla vastaavia vaikutuksia ihannenaisen muotoihin?Voiko olla niin, että mitä enemmän testosteronia miehellä, sitä nuorempi on ihannenainen?

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Sellanen läskiperse löllykkä.

    • Anonyymi

      Jokaisella on vartalo joka on 2/3 isän puolen perimää ja 1/3 ,äidinpuolen perimää. Kyllä se naisen persoonakin jotain merkitsee. Sitten on asioita joita ei vaan voi kestää ja on asiat jotka on vain otettava vastaan. Tätä toivoisi kummaltakin sukupuolta vastakkaiselle sukupuolelle.

      • Anonyymi

        Höpöhöpö noiden "perimätotuuksien" kanssa!


    • Anonyymi

      Reaktioni on jotakuinkin "vau, ompa upea kroppa, tuollaisen toivoisin joskus käyttööni...."

      Ja se on siinä. Se on hienoa että ihmisiä on jotka miellyttävät, kovastikin, mutta loppujen lopuksi tuntemattoman ruumis on hänen omansa eikä se minua juurikaan kosketa. Sellainen upea kroppa on oikeasti merkityksekäs vasta jos se koskettaa minua henkilökohtaisesti ja kropan kantajalla on jonkinasteinen muunkinlainen kytkös minuun kuin passiivinen havainto kauneudesta.

      Eli on noita upeita kroppia mennyt ohi jo kymmeniä tuhansia enkä niistä ole 10 sekuntia kauempaa ajatusta uhrannut kuin kouralliselle - koska he valitsivat antaa syytä suhtautua muutenkin kuin ohittamalla.

    • Anonyymi

      Unelmieni vartalo on:
      -Paksu ja tukevasti pompöllä oleva maha
      -Leveä pyöreä takamus
      -Paksut reidet
      -Isot rinnat

      Mutta EI:
      -Alleja käsivarsissa
      -Riippuvia sarvikuonon panssareita (herkulliset läskimakkarat on ihan OK)
      -Roikkuvaa rasvamahaa

      Eli tarvitse olla mikään salilla treenattu supernarttu.

    • Anonyymi

      Tykkään isoista rinnoista. Ei tarvitse olla mikään superlaiha, vaan vähän pömppökin vatsa on jees. Jos oikein seksikkään näkee, niin siinä hullaantuu täysin ja vaikea olla katsomatta ja ihailematta, vaikka en töykeä tahtoisi ollakaan. Naiskauneus on ihanaa!

      https://i.pinimg.com/originals/80/9d/eb/809debe64d07e3d7b4376062da05366c.jpg

      https://cdn.ebaumsworld.com/mediaFiles/picture/2192291/84392355.jpg

      https://thumb-p6.xhcdn.com/a/HuH5qzglaPwMJAwzI1dIvg/000/448/305/156_1000.jpg

      https://i.pinimg.com/originals/92/4f/ca/924fca8a0c65884f7ae3df204296c8bb.jpg

      https://pbs.twimg.com/media/CIcXhhoUcAEuayz.jpg

      • Anonyymi

        Voi järkky! En ymmärrä mitä seksikästä noissa olet nähnyt.
        A) Yksikään naisistasi ei ole mielestäni mitenkään "kaunis"
        B) Yksikään ei ole erityisen seksikäs
        C) Yksikään ei ole semmoinen viaton ja sopö vaan paremminin semmoisia julmia malleja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi järkky! En ymmärrä mitä seksikästä noissa olet nähnyt.
        A) Yksikään naisistasi ei ole mielestäni mitenkään "kaunis"
        B) Yksikään ei ole erityisen seksikäs
        C) Yksikään ei ole semmoinen viaton ja sopö vaan paremminin semmoisia julmia malleja

        A) Niin olikos tämän ketjun tarkoitus, että ihmiset postaavat juuri sinua miellyttäviä vai itseään miellyttäviä naisvartaloita?
        B) Eikö seksikkyys ole subjektiivinen seikka?
        C) Mitä julmaa nämä naiset ovat tehneet?

        Minusta aika asiatonta yleensäkin kommentoida ihan oikeiden ihmisten vartaloita noin negatiivisessa sävyssä. Jos sinä et "ymmärrä mitä seksikästä noissa olet nähnyt", niin ehkä et ole oikea ihminen kommentoimaan heidän seksikkyyttään. Meinasin ensin ehdottaa, että postaa sinä kuvia ja minä voi sitten haukkua miten huono maku sinulla on, mutta en halua tehdä sellaista törkeyttä kuvien naisille.


    • Anonyymi

      No seisomaanhan siinä rupeaa kun kunnon silikoniprinsessan näkee. Siis silikonit, täytetyt punaiset huulet, pitkät lakatut kynnet, ja yleensäkin koko korjaussarja.

      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tällainen on ihanne. Eikä yhtään haittaa tuo kädessä kulkeva keskikoon Pentacon Six -filmikamera. ;)

        https://i.pinimg.com/originals/5c/03/b7/5c03b7ac44881ffbef8874b732358236.jpg

        Tulee vaan semmoinen narttumainen vaikutelma. Vahvasti epäilen silikoneja tai sitten muuta toppausta.

        Joka tapauksessa muutaman kymmenen kiloa painavampana tuo saattaisi olla aika namu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo kuva on seksinukesta. Monet tykkää.

        Katya Sambuca. Minä tykkään. Täydellinen nainen.


    • Anonyymi

      Tärkeintä naisessa on miehen kannalta naisen suolistossa asumisen autuus. Mikään ei ole ihanampaa, kuin ryömiä sisään kauniin naisen peräaukosta sisälle syvälle suolistoon. Piehtaroida siellä ihanassa ulosteessa ja syödä sitä. Samaten saa nauttia ihanista tuoksuista, kun naisen suolisto tuottaa suolikaasuja. Tämän ihanampaa asiaa ei ole olemassa. Rakastan naisten suolistoja ja niiden sisältöä sekä tuotoksia!!!

    • Anonyymi

      Lautaiseen peppuun olen ihastunut. Ihan vastoin odotuksiani eräällä naisellani oli lautapeppu. Enää en muunlaista halua.
      J:-

      • Anonyymi

        Lautainen peppu? Onko siinä lautoja vai? :)


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Leveä ja läskinen perse on hyvä. Yleensä silloin on muukin kohdillaan.

      • Anonyymi

        Eihän noilla ole edes pömppistäkään !


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eihän noilla ole edes pömppistäkään !

        Aloituksessa kysyttiin ihannetta.


    • Anonyymi

      Eipä ole kuvaa linkittää mutta meillä on töissä tämmöinen, joka olisi oikein mieleinen:

      -Normaali mittainen mutta useimpien mielestä varmaankin "lihava"
      -Iso vatsa ja takamus. Paino keskittyy hyvin vahvasti siihen reisien yläpään ja rintojen alla sijaitsevan vyötärön väliin.
      -Ylävartalo on mielestäni pienikokoinen, keskikoiset rinnat jotka nöpöttävät aina tiukasti eteenpäin
      -Kaksoisleukaa ei ole eikä alleja

      -Puhuu aika hiljaisella äänellä, muutenkin hillitty käytös
      -Meikkaa hyvin hillitysti ja huomaamattomasti
      -Pitkä tukka, ehkä sävytetty mutta luonnollisen värinen
      -Siniset silmät ja ei edes silmälaseja

    • Anonyymi

      Tykkään vähän pyöreistä naisista, joilla on isot tissit. Mehukas peppu on kiva, mutta ei pakollinen, koska tissit on tärkein. Pituudella ja sellaisilla ei ole niin suurta merkitystä, koska monenlaiset naisvartalot ovat seksikkäitä. Ruumiinkieli vaikuttaa myös todella paljon.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      291
      3197
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      82
      1591
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1480
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      41
      1321
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1222
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1210
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      44
      1136
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1107
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      156
      1025
    Aihe