Saatuani useammat pakit ensitreffien jälkeen aloin pohtia tietääkö naiset tosiaan heti onko jutulla tulevaisuutta? Kuvat on vaihdettu ensin joten siitä ei voi olla kyse, mutta aina se loppuu "kemia puuttui", "ei ole kipinää" ym. syistä. Minusta voisi ihan hyvin katsastaa toisenkin kerran jos kummallakin on kuitenkin ollut kivaa, ainahan siinä on aluksi jännitystä, jatkossa menisi rennommin.
Tietääkö sen tosiaan heti?
138
16370
Vastaukset
- tyttönen_24
Riippuu tilanteesta ja siitä toisesta ihmisestä toki paljon.. mutta todella, ainakin omalla kohdallani voin sanoa että puolen tunnin jälkeen tiedän aika hyvin onko kaveri yhtään minun tyyppinen. Toki sellasen karkean arvion tekee jo viidenkin minuutin juttelun jälkeen..
kyllä se on oikeasti aika nopeasti osaa sanoa, naiset ajattelee siinä treffitilanteessa aika pitkällekin voisiko kuvitella teistä tulevan mitään.. esimerkiksi voisiko kuvitella esittelevänsä vanhemmilleen, kavereilleen, erilaisia tilanteita saattaa käydä mielessään läpi jne. Heh, tiedän että kuulostaa vähän hassulta ja hätiköidyltä, mutta näin se usein menee vaikkei kukaan sitä toki siinä treffitilanteessa ääneen sanokaan..
Mutta täytyy muistaa, että ihmiset on erilaisia ja kaikista ei voi sanoa yksien treffien perusteella onko tyyppi omanlainen/hyvä just mulle.. hyviä tyyppejähän on paljon, se vaan ei yksistään riitä ihan sinne parisuhteeseen saakka.. ei kaikilla ihmisillä "mätsää" ns. romanttisessa mielessä, vaikka itse tyypissä ei sinänsä mitään "vikaa". Naiset ehkä miettii ja pohtii tällaisia juttuja nopeammin ja useammalta kantilta kuin miehet keskimäärin, ehkä siksi osaavat arvioidakin nopeammin voisiko teistä tulla pari.- hmm..
"esimerkiksi voisiko kuvitella esittelevänsä vanhemmilleen, kavereilleen, erilaisia tilanteita saattaa käydä mielessään läpi jne."
Just joo, itse en naisena ainakaan voi millään tavalla yhtyä tuollaseen. kyllä mä siinä vaiheessa meen ihan hetken ja fiiliksen mukaan enkä sen enempiä ajattele. - parisuhdetoimintater
Kimuranttia on ja virheitä tapahtuu varsinkin paritellessa mutta Pyllykirjan parisuhdetoimintaterapeutti Aina Ilona osaa antaa hyvät ohjeet ja tulevaisuuden ennusteet Pyllykirjan parisuhdekoneessa katso itse http://www.pyllykirja.fi/2011/
- nainen itsekin..
hmm.. kirjoitti:
"esimerkiksi voisiko kuvitella esittelevänsä vanhemmilleen, kavereilleen, erilaisia tilanteita saattaa käydä mielessään läpi jne."
Just joo, itse en naisena ainakaan voi millään tavalla yhtyä tuollaseen. kyllä mä siinä vaiheessa meen ihan hetken ja fiiliksen mukaan enkä sen enempiä ajattele.varmaan riippuu aika paljon siitä millä mielellä oot liikkeellä, tottakai fiiliksen mukaan mut kyllä mä ite ainakin siinä mietin, et onko tyyppi sellanen et meniskö viel toisillekin treffeille jne. Ja kyllä sen aika nopsaan huomaa et natsaako, onko samanlaisia juttuja, ajatuksia jne..
- hellari83
Minusta riippuu siitä onko tapaaminen ihan ensimmäinen kontakti. Jos on ennemmin tutustunut noin niinku muulla tavalla (keskustelemalla netissä, lähetellyt tekstiviestejä ja jutellut puhelimessa), niin tietää jo etukäteen esim. toisen arvoista ja millainen ihminen on kyseessä.
Ja jos tapaaminen on ensikontakti, niin silloin pitäisi tavata toinen useammin tai muulla tavalla tutustua toisiinsa. Minusta tavatessa on se huono puoli, että ulkonäön pikkuvirheet ja tapaamispaikkakin voivat vaikuttaa tapaamiseen häiritsevästi, niinkin paljon että saakin toisesta vääränlaisen kuvan. Siksi minusta ennen tapaamista kannattaisi tutustua vähän paremmin.
Itse tapasin mieheni netissä chatin kautta. Ei mikään paras mahdollinen paikka löytää puoliso, mutta sopi mulle kun olin vuosikausia chattaillyt niin suurinpiirtein tiesin kuka oli omana itsenään ihan vain keskustelemassa ja kuka oli vain yhden illan juttuja hakemassa. Chattailyn kautta sain tietää paremmin yhteisistä piirteistä ja siitä oli sitten hyvä edetä eteenpäin. Tavatessa (tähän pisteeseen mun kohdalla meni aika kauan) käytiin useassa paikassa yhden tapaamisen aikana. Juteltiin, katseltiin miellyttikö toinen ja tutustuttiin paremmin toisiimme. Vasta keskustelujen jälkeen, kun muuten vain vietettiin ensitapaamisen yhteydessä aikaa, tiesin että meidät on tarkoitettu toisillemme.
Mun kohdalla kävi juuri niinkuin sanoit, puoli tuntia meni ennenkuin tunsin että tästä voi seurata muutakin kuin ystävyyttä. Ja se tunne oli voimakkaampi kuin nuoruuden ihastumiset. Ja vaikka tunne kesti vahvana vain hetken aikaa, niin silti tiesin sen olevan Oikeaa Rakkautta. Että kyllä sen huomaa, koska jutusta voi jotakin tulla, kunhan vain tarpeeksi tutustuu toiseen. :) - Järkiintyminen myöhe
hmm.. kirjoitti:
Just joo, itse en naisena ainakaan voi millään tavalla yhtyä tuollaseen. kyllä mä siinä vaiheessa meen ihan hetken ja fiiliksen mukaan enkä sen enempiä ajattele.Siinä vaiheessa ei ihmisen järjellä ole mitään tekemistä. Jotkut toki luulevat olevansa järkeviä.
Kuitenkin luonto on hoitanut tämän niin, että kun nämä korkeimman apinalajin = ihmisen uros ja naaras kohtaavat, niin ihastus perustuu luontaiseen vaistoon. Se vaisto on meissä sitä varten, että evoluution kautta kahdesta salaviallisesta ihmisestä tulisi taas vähän vähemmän viallisia jälkeläisiä.
Miksi salaviallisesta? Suurin osa ihmisistä ei tiedä perimäänsä ja puutteita ominaisuuksissaan. Nehän tulevat esiin vasta vuosien kuluessa. Kenellä on selän kanssa ongelmia myöhemmin, kenellä sydämessä, kaikilla on jotain puutteita.
Ne järjen käytöt yms tulevat myöhemmin jos kyseessä on oikeasti ajatteleva pari. Toisaalta se evoluution tunnistamaton viesti on niin voimakas, ettei järjen käyttö helposti onnistu. Evoluution tavoite on lisääntyminen, siksi se ensimmäinen liitto usein päättyykin eroon. Keskinäinen vetovoima ei ole minkäänlainen tae siitä, että jaksaisi vuosikausia olla yhdessä. Se vetovoima häviää. Järkevä asioiden punnitseminen ja kohtuullinen yhdessä viihtyminen toisi avioliittojen kannalta paremman lopputuloksen kuin vietin seuraaminen. - Tipikisu
nainen itsekin.. kirjoitti:
varmaan riippuu aika paljon siitä millä mielellä oot liikkeellä, tottakai fiiliksen mukaan mut kyllä mä ite ainakin siinä mietin, et onko tyyppi sellanen et meniskö viel toisillekin treffeille jne. Ja kyllä sen aika nopsaan huomaa et natsaako, onko samanlaisia juttuja, ajatuksia jne..
Naisena ainaki ite en ajattele deitti tilanteessa automaattisesti jotain avioliittoa. Ei voi suunnitella elämää eteenpäin jonnekin hamaan hautaan asti jonkun ihmisen kanssa, koska ei voi tietää millaista elämä toisen ihmisen kanssa olisi... On pakko mennä sen pohjalta, että katsoo mitä jutusta kehkeytyy vai kehkeytyykö mitään ja miltä tilanteessa tuntuu. Kyllä se näkyy sydän sykkivän rinnassa jos oikeaan suuntaan mennään. Sanotaanko niin että jos jokin koskettaa naisen sydäntä niin silloin tietää että missä mennään :)
Fiilis ja se mikä mies on miehiään luonteeltaan ja tunteiltaan ratkasee. Ensivaikutelma voi vaihtua tyystin toiseksi muutaman tapaamisen jälkeen. Voi joko huomata, että tämä on tässä, tai sitten jatkaa tapailua. Ihminen voi osoittautua ensivaikutelma voi näyttäytyä aivan uudessa valossa, joko se on väärä tai oikea... Tosin sellaisia tyyppejä ei kannata jäädä odottelemaan, jotka pärstälukeman perusteella arvioi tai väittää että viidessä minuutissa juttelut on juteltu...
Eikä minua kiinnosta perheeni mielipiteet siitä millainen mies minulle sopisi, minähän sen kumppanin kanssa elän ja jaan arkeni, ei joku isäni tai äitini, tai siskoni.. Jos sitten rakastuu ja rakastaa toista, niin mitä hiton väliä sillä on jos perheestäni joku ei kertakaikkiaan tule toimeen mieheni kanssa. Saavat molemmin puolin opetella tulemaan toimeen ja piste.
Vaikka tottakai on sellaisia ihmisiä joista näkee nopeasti, olemuksen, juttujen ja muiden perusteella ettei ole sellainen tyyppi jonka kanssa jaksaisi kovin pitkään taaplata. Eli jos on todella toisesta ääripäästä toisen ihmisen arvomaailma voi olla että ei ehkä ensimmäisenä innostu ajatuksesta.
Minä sanoisin että ne ihmiset jotka todella etsivät suhdetta, vakavaa suhdetta, eivät noin vain pelkän "kipinän" puutteen perusteella jätä juttua muutamaan tapaamiseen. Monet ihmiset sanovat etsivänsä suhdetta, mutta rakastuvat siihen rakastumisen tunteeseen ja siksi hylkäävät kumppanin kun kipinä puuttuukin, vaikka se aluksi olikin... Sellaiset ihmiset eivät kovin helposti saa sitä täydellistä kipinän täyttämää suhdetta.. koska parisuhteessa on aikoja jolloin se vain hiipuu hetkeksi ja voi taas nousta täyteen roihuun.... Jos sitä ei kestä, että kipinä välillä hiipuu... suhteella ei ole tällaisen rakastumisen tunteeseen rakastuneen ihmisen silmissä mitään toivoa..
Rakastumisen tunnehan on ihana tunne, suhteen alkuvaiheessa, kun kaikki on uutta ja kipinä on todella voimakas... Väkisin se sitten vähän hiipuu, joillakin nopeasti, joillakin hitaasti ja joillakin voi mennä aikaa. Jotkut onnekkaat pitävät kipinäää yllä koko parisuhteen ajan :) Mutta ihmiset jotka eivät jaksa nähdä vaivaa, menettävät kemian, kipinän tai miksi sitä ikinä haluaa kutsuakin. Menettävät kosketuksen toisiinsa.. Ja kenelläkään ei ole valmiita neuvoja antaa kipinän yllä pitoon, koska on itse löydettävä keinot siihen.
On hiukan surullista jos joku heittää jo lokaan ensimmäisen 5- 30min aikana sen mitä voisi saada.. koska ei viitsi nähdä vaivaa..
Toki jos ei kertakaikkiaan toimi, ei kannata jatkaa, mutta yrittänyttä ei laiteta..
- ........
Yleinen virhe mikä johtaa tuohon on se että alkaa heti juttelemaan mukavia, "kaverillisia" juttuja. Ensin pitää jollain tapaa herättää naisen mielenkiinto ja tehdä selväksi ettei tässä olla vain kaveria etsimässä, eli pientä flirttailua ja sellaista. Vasta kun nainen alkaa flirttailemaan takaisin eli osoittaa selvää kiinnostusta, sen jälkeen jutut voi alkaa jossain vaiheessa lipumaan sinne tutustumisvaiheen ajatuksenvaihtoon.
Naisilla ei nääs ole pitkäjänteisyyttä alkaa odottamaan sitä eroottista kipinää sieltä kaverin alta, jos ei sitä kipinää osaa heti luoda. Semmoista se on ikävä kyllä. Ehkä poikkeuksiakin löytyy, mutta pitkä on odottavan aika, jos sitä alkaa odottelemaan...sitä kipinää ei_voi luoda. Sitä joko on kahden ihmisen välillä, tai sitten ei ole. Siihen et voi mitenkään vaikuttaa yrittämällä "olla jotain". Jos sulla on kipinää jonkun kanssa, se ei tarkota, että sitä olis kaikkien kanssa. Mun nähdäkseni se on sitä "kemiaa", feromonien yhteensopivuutta ja siihen et voi ite juurikaan vaikuttaa.
Ja kyllä, mä en tartte siihen mieheltä sanaakaan, sen tuntee jo, vaikkei menis muutamaa metriä likemmäs.
Ja kyllä, oon kokeillut suhdetta, jossa kipinää ei ollut. Se ei vaan kannata pidemmän päälle, vaikka rakkautta muuten löytyiskin. :(- teemunpuolesta
Plussa-pallero kirjoitti:
..sitä kipinää ei_voi luoda. Sitä joko on kahden ihmisen välillä, tai sitten ei ole. Siihen et voi mitenkään vaikuttaa yrittämällä "olla jotain". Jos sulla on kipinää jonkun kanssa, se ei tarkota, että sitä olis kaikkien kanssa. Mun nähdäkseni se on sitä "kemiaa", feromonien yhteensopivuutta ja siihen et voi ite juurikaan vaikuttaa.
Ja kyllä, mä en tartte siihen mieheltä sanaakaan, sen tuntee jo, vaikkei menis muutamaa metriä likemmäs.
Ja kyllä, oon kokeillut suhdetta, jossa kipinää ei ollut. Se ei vaan kannata pidemmän päälle, vaikka rakkautta muuten löytyiskin. :(Alkemian keinoin onnistuu kipinän luominen ilman turhaa rikin tuhlailua. Se on sitten eri asia saako sillä tulta syttymään, sillä alkemia on kemian perustiede eikä se kestä kilpailua tai vertaamista fysiikkaan. Alkemia on "kemian" ja "fysiikan" liitos jonka puolesta ei kannata öitään valvoa, sillä kaikenkattavan teorian luomiseen tarvitaan uudet paradigmat.
Kipinätön suhde ei toimi se nyt on selvää, mutta ei sen suhteen aloittaminen vesisateessakaan niin helppoa luulisi olevan. - fantasimurder
..sitä kipinää ei_voi luoda. Sitä joko on kahden ihmisen välillä, tai sitten ei ole. Siihen et voi mitenkään vaikuttaa yrittämällä "olla jotain". Jos sulla on kipinää jonkun kanssa, se ei tarkota, että sitä olis kaikkien kanssa. Mun nähdäkseni se on sitä "kemiaa", feromonien yhteensopivuutta ja siihen et voi ite juurikaan vaikuttaa.
Ja kyllä, oon kokeillut suhdetta, jossa kipinää ei ollut. Se ei vaan kannata pidemmän päälle, vaikka rakkautta muuten löytyiskin. :(Tuo on just tuota naisten romanttisuutta ja "tunteiden mukaan ihanasti ajelehtimista". Te ette oikeasti tiedä minkälaista se on miehen puolelta. Te itse elätte vain fiiliksenne mukaan, mutta mies todellakin voi tehdä valintoja ja ratkaisuja ja voi toimia joko huonosti tai hyvin, eli mies voi omalla käyttäytymisellään vaikuttaa siihen miten nainen hänet näkee. Eikä siinä ole kyse mistään teeskentelystä, sillä jos mies on esim. sosiaalisesti kömpelö tyyppi, niin pitäisikö sen tyypin olla vaan "oma itsensä" eli se sama sosiaalisesti kömpelö tyyppi? Kyllä sosiaalisia taitoja voi opetella ja kyllä ne sosiaaliset taidot vaikuttaa siihen syntyykö kipinää vai ei. Ei kyse ole pelkästään feromoneista (tuo on taas joku naistenlehden höpöjuttu).
fantasimurder kirjoitti:
Tuo on just tuota naisten romanttisuutta ja "tunteiden mukaan ihanasti ajelehtimista". Te ette oikeasti tiedä minkälaista se on miehen puolelta. Te itse elätte vain fiiliksenne mukaan, mutta mies todellakin voi tehdä valintoja ja ratkaisuja ja voi toimia joko huonosti tai hyvin, eli mies voi omalla käyttäytymisellään vaikuttaa siihen miten nainen hänet näkee. Eikä siinä ole kyse mistään teeskentelystä, sillä jos mies on esim. sosiaalisesti kömpelö tyyppi, niin pitäisikö sen tyypin olla vaan "oma itsensä" eli se sama sosiaalisesti kömpelö tyyppi? Kyllä sosiaalisia taitoja voi opetella ja kyllä ne sosiaaliset taidot vaikuttaa siihen syntyykö kipinää vai ei. Ei kyse ole pelkästään feromoneista (tuo on taas joku naistenlehden höpöjuttu).
Ettekä te oikeasti tiedä, minkälaista se on naisen puolelta.
Mä olen treffannut miehiä, jotka on osanneet käyttäytyä, olleet mukavan näköisiä ja muutenkin "kunnollisia". Miehiä, joista järjellä ajatellen ois tullut "ihan hyvä" kumppani. Mutta kun ei ole sitä sisäistä kipinää sitten yhtään. Sellaisen miehen kainaloon voi kyllä käpertyä ja saada tunteen lietsottua jopa intohimoon asti, mutta se vaatii töitä. Ja koska suhteessa täytyy tehdä töitä muutenkin, varsinkin myöhemmässä vaiheessa, miks väkisin alottaa se jo ihan alkumetreiltä?- hgjkgkg
Ja kyllä, oon kokeillut suhdetta, jossa kipinää ei ollut. Se ei vaan kannata pidemmän päälle, vaikka rakkautta muuten löytyiskin. :(Oma kokemukseni on se että kivapoikasysteemillä ei saa aikaiseksi mitään kenenkään naisen kanssa ja flirttailevalla liiveihinuimisella taas saa lähes kenet tahansa kiinnostumaan itsestään.
Olet väärässä, vaikka et sitä tiedä/halua uskoa... - esfvswf
Ettekä te oikeasti tiedä, minkälaista se on naisen puolelta.
Mä olen treffannut miehiä, jotka on osanneet käyttäytyä, olleet mukavan näköisiä ja muutenkin "kunnollisia". Miehiä, joista järjellä ajatellen ois tullut "ihan hyvä" kumppani. Mutta kun ei ole sitä sisäistä kipinää sitten yhtään. Sellaisen miehen kainaloon voi kyllä käpertyä ja saada tunteen lietsottua jopa intohimoon asti, mutta se vaatii töitä. Ja koska suhteessa täytyy tehdä töitä muutenkin, varsinkin myöhemmässä vaiheessa, miks väkisin alottaa se jo ihan alkumetreiltä?ei olleet röyhkeitä ja käyneet päälle. Tuota taas voi hyvin vaihdella. Itse olen jopa ei kiinnostavan naisen kohdalla ollut tahallaan sellainen kunnollinen, hyvin käyttätytyvä, jolloin sen tietää ettei tarvitse uudestaan nähdä :)
esfvswf kirjoitti:
ei olleet röyhkeitä ja käyneet päälle. Tuota taas voi hyvin vaihdella. Itse olen jopa ei kiinnostavan naisen kohdalla ollut tahallaan sellainen kunnollinen, hyvin käyttätytyvä, jolloin sen tietää ettei tarvitse uudestaan nähdä :)
..että toi teidän teoria ei toimi, jos mä kerran nään jo monen metrin päästä, onko kipinää sen ihmisen kanssa, vai ei. Ei se tarvitse mitään monen tunnin käytöksen tarkkailua tms. Sen "haistaa" jo treffeille mennessä, kun sen ihmisen ekan kerran saa silmiinsä.
- Seppo Ilmarinen
..että toi teidän teoria ei toimi, jos mä kerran nään jo monen metrin päästä, onko kipinää sen ihmisen kanssa, vai ei. Ei se tarvitse mitään monen tunnin käytöksen tarkkailua tms. Sen "haistaa" jo treffeille mennessä, kun sen ihmisen ekan kerran saa silmiinsä.
..ei kyse ole mistään monen tunnin tarkkailusta, vaan juuri vaikkapa ensivaikutelmasta että menetkö hartiat lysyssä änkyättäen esittelemään itsesi vai teetkö jotenkin ronskimmin huumorilla tms. Kyllähän se nyt tiedetään ettei kohteliaat ja mukavat miehet sytytä ketään, sen takia on hyvä että ne luonnostaan kohteliaat ja mukavat miehet oppii vähän avautumaan ja olemaan ronskimpia. Te naiset vaan luulette että teillä on joku "naisen vaisto" minkä perusteella tiedätte. Varmasti huomaakin heti että sytyttääkö, mutta tuohon ensivaikutelmaan pystyy vaikuttaamaan just sillä että jos on vaikka ujo niin opettelee vähän sitä itsensä "presentoimista". Turha tästä on väitellä enempää, kun naisten ja miesten näkemykset mistään asiasta harvoin kohtaa.
- Seppo Ilmarinen
hgjkgkg kirjoitti:
Oma kokemukseni on se että kivapoikasysteemillä ei saa aikaiseksi mitään kenenkään naisen kanssa ja flirttailevalla liiveihinuimisella taas saa lähes kenet tahansa kiinnostumaan itsestään.
Olet väärässä, vaikka et sitä tiedä/halua uskoa...Näin on. Mitä itsevarmempi ja röyhkeämpi, ilman että menee tietyn kusipäisyys rajan yli, niin sitä varmemmin saa naisilta pöksyt kostumaan ja ajatuksen sumenemaan. Tämä on kyllä huomattu.
- Seppo Ilmarinen
Seppo Ilmarinen kirjoitti:
..ei kyse ole mistään monen tunnin tarkkailusta, vaan juuri vaikkapa ensivaikutelmasta että menetkö hartiat lysyssä änkyättäen esittelemään itsesi vai teetkö jotenkin ronskimmin huumorilla tms. Kyllähän se nyt tiedetään ettei kohteliaat ja mukavat miehet sytytä ketään, sen takia on hyvä että ne luonnostaan kohteliaat ja mukavat miehet oppii vähän avautumaan ja olemaan ronskimpia. Te naiset vaan luulette että teillä on joku "naisen vaisto" minkä perusteella tiedätte. Varmasti huomaakin heti että sytyttääkö, mutta tuohon ensivaikutelmaan pystyy vaikuttaamaan just sillä että jos on vaikka ujo niin opettelee vähän sitä itsensä "presentoimista". Turha tästä on väitellä enempää, kun naisten ja miesten näkemykset mistään asiasta harvoin kohtaa.
Lisään vielä: ruumiin kieli vaikuttaa, ja ruumiin kieleen vaikuttaa mm. itsetunto ja miten itsensä näkee, ja tällaiset asiat vaikuttaa toisiin ihmisiin, etenkin naisiin "siinä mielessä" ihan tiedostamattomastikin, ja sen te sitten tulkitsette että tuleeko kipinää vai ei. Tietenkään en tarkoita että kaiket miehet just sinut sytyttäis vaikka oppisikin jotain pelimiehen elkeitä, mutta monissa tapauksissa tietty "opettelu" antaa parempia tuloksia, turha vänkää vastaan sillä itse olen nuorempana potenut juuri tuollaista kaveripoika-syndroomaa kunnes opin vähän miten naisia on parempi lähestyä ja tuloksetkin on olleet parempia.
Seppo Ilmarinen kirjoitti:
"Te naiset vaan luulette että teillä on joku "naisen vaisto" minkä perusteella tiedätte."
Ei hyvää päivää... Ja sekö, ettei teillä miehillä ole asiasta ns. hajuakaan, todistaa sen olemattomaksi?- Seppo vittuilee vähä
"Te naiset vaan luulette että teillä on joku "naisen vaisto" minkä perusteella tiedätte."
Ei hyvää päivää... Ja sekö, ettei teillä miehillä ole asiasta ns. hajuakaan, todistaa sen olemattomaksi?Kyllä mä tiedän mikä se "naisen vaisto" on. Se on se kun kerrankin saatte jonkin rationaalisen ajatuksen päähänne ja se on teille niin vieras juttu, että luulette että vain naiset kokee jotain yhtä mullistavaa. :D
- Ei hyvää päivää
Susta nyt näkee mies kuin mies kilometrin päästä että "tuo päärynä on liian kypsä poimittavaksi" :D
Harvinaista paskaa feromoneista yms. "kemioista" ilman hölkäsen pöläystä mistään.
Sinäkö sitä "rotua jalostat"? XD
Haistan hevon paskan! ;) - almaelma
fantasimurder kirjoitti:
Tuo on just tuota naisten romanttisuutta ja "tunteiden mukaan ihanasti ajelehtimista". Te ette oikeasti tiedä minkälaista se on miehen puolelta. Te itse elätte vain fiiliksenne mukaan, mutta mies todellakin voi tehdä valintoja ja ratkaisuja ja voi toimia joko huonosti tai hyvin, eli mies voi omalla käyttäytymisellään vaikuttaa siihen miten nainen hänet näkee. Eikä siinä ole kyse mistään teeskentelystä, sillä jos mies on esim. sosiaalisesti kömpelö tyyppi, niin pitäisikö sen tyypin olla vaan "oma itsensä" eli se sama sosiaalisesti kömpelö tyyppi? Kyllä sosiaalisia taitoja voi opetella ja kyllä ne sosiaaliset taidot vaikuttaa siihen syntyykö kipinää vai ei. Ei kyse ole pelkästään feromoneista (tuo on taas joku naistenlehden höpöjuttu).
..ei voi kukaan täysin elää. Meissä on järki ja tunteet. Rakastuminen hiipuu parissa vuodessa, sen on todettu. Tyyppi joka on mukava sängyssä ei välttämättä sovi parisuhteeseen. Muuten mukava tyyppi ei välttämättä kiinnosta sängyssä. Komea tyyppi mutta ei sovi ehkä henkisesti.....ei näitä helppoa ole sovitella. Ja pitkäjänteisyyttäkin pitää olla ja keskustelutaitoa. ja ennen kaikkea molemminpuolista halua olla yhdessä. Saati sitten että elämä on muuten kunnossa: ihminen on sinut itsensä ja elämänsä kanssa, ei päihde tms. ongelmaa, rahaongelmaa. Kyllä nämä vaikuttaa arkipäivän elämiseen ja paljon.
- tititititi
Kyllä sen yleensä tosi nopeasti tietää, onko suhteella minkäänlaisia mahdollisuuksia... Jos mies herättää lähinnä kaverifiiliksiä tai välinpitämättömyyttä, niin on aika vaikea kuvitella, että tunteet myöhemmin roihahtaisivat liekkeihin. Jos toisesta on romanttisessa mielessä kiinnostunut, välillä on aina jotain tietynlaista sähköisyyttä, jännitettä tms. Sen huomaa kyllä, vaikka jännittäisikin eikä juttu luistaisi rennosti.
Ja tuo kuvien vaihtaminen ei kyllä mitään takaa, kyllä miehetkin osaavat lähettää imartelevia kuvia itsestään ja pyöristää senttejä ylöspäin, totuus ulkonäöstä saattaa olla ihan toinen kuin kuvassa ;)- huolella...
Kyse on siis nettitreffeistä?
Herätät kuitenkin naisten kiinnostusta. Olette varmasti jotain jutelleet/kirjoitelleet ennen tapaamista. Profiilisi kiinnostaa, kuvankin jälkeen kelpaat heille.
Jos olet puhunut totta itsestäsi ja kuva on uusi (ettet ole esim. lihonut 20kg kuvan oton jälkeen), minulle tulee mieleen että käyttäytymisessäsi tai puheenaiheissasi on jotain "vikaa" treffeillä. Jos mies vaikuttaisi kiinnostavalta, en "dumppaisi" miestä pelkän jännittämisen takia. Aika monia jännittää treffeillä, varsinkin ensimmäisillä. Tietysti jos mies olisi hysteerinen panikoija monien tapaamisten jälkeen, alkaisin vähän ihmetellä. Liika itsevarmuus on minusta kuitenkin pahinta ja luotaantyöntävintä.
Olen treffaillut miehiä aika paljon, ja huomannut että monella olisi parannettavaa nimenomaan puheissaan. Jos jännittää liikaa, voi puhua ihan höpöjä. On ihan yleistä, että miehet tilittävät naissuhteitaan jo heti alkuun, jotkut jopa hehkuttavat exien ihanuutta ja hyvää ulkonäköä ja seksitaitoja, kommentoivat vastaantulevien naisten ulkonäköä, puhuvat naisista muutenkin vähän kyseenalaiseen sävyyn ("nainen ei pärjää esimiesasemassa", "naisen homma on tehdä kotitöitä", "pitäisin kaikkein eniten x maalaisista naisista, mutta kun niitä on niin vaikeasti saatavilla joudun tyytymään suomalaiseen naiseen", "naisen täytyy olla sen ja sen näköinen", "naiset eivät osaa sitä ja tätä ja tuota", "sinun pitäisi lihottaa/laihduttaa 5 kg" jne).
Parasta on, että nämä miehet eivät ole itse todellakaan olleet mitään jokanaisen -unelmia. Ymmärrän että naisseura ja treffit voivat jännittää, mutta please jotain rajaa niihin puheenaiheisiin. Muistan tapailleeni joskus erästä miestä, joka jokaisella tapaamiskerralla halusi keskustella maksullisista naisista, heidän tapaamismahdollisuuksista, ulkonäöstä jne. Aloin jo ihan odottaa, että koskahan se taas kaivaa tämän lempiaiheensa esille. Sitten nämä miehet ihmettelevät miksi toisen kiinnostus lopahtaa.
Mielestäni ensimmäisillä tapaamiskerroilla kannattaa jutella ihan yleispätevistä asioista; matkustelusta, lempiruoasta, harrastuksista, onko viihtynyt työ/opiskelupaikassa jne. Varovasti voi kysellä jossain vaiheessa minkälainen seurusteluhistoria toisella on takanaan, monia se kiinnostaa. Treffeille kannattaa myös laittautua huolella; valita kivat (ja puhtaat) vaatteet ja pestä hiukset, naisten laittaa vähän meikkiä naamaan jne. Siistiys antaa miellyttävän kuvan toisesta. - .......
huolella... kirjoitti:
Herätät kuitenkin naisten kiinnostusta. Olette varmasti jotain jutelleet/kirjoitelleet ennen tapaamista. Profiilisi kiinnostaa, kuvankin jälkeen kelpaat heille.
Jos olet puhunut totta itsestäsi ja kuva on uusi (ettet ole esim. lihonut 20kg kuvan oton jälkeen), minulle tulee mieleen että käyttäytymisessäsi tai puheenaiheissasi on jotain "vikaa" treffeillä. Jos mies vaikuttaisi kiinnostavalta, en "dumppaisi" miestä pelkän jännittämisen takia. Aika monia jännittää treffeillä, varsinkin ensimmäisillä. Tietysti jos mies olisi hysteerinen panikoija monien tapaamisten jälkeen, alkaisin vähän ihmetellä. Liika itsevarmuus on minusta kuitenkin pahinta ja luotaantyöntävintä.
Olen treffaillut miehiä aika paljon, ja huomannut että monella olisi parannettavaa nimenomaan puheissaan. Jos jännittää liikaa, voi puhua ihan höpöjä. On ihan yleistä, että miehet tilittävät naissuhteitaan jo heti alkuun, jotkut jopa hehkuttavat exien ihanuutta ja hyvää ulkonäköä ja seksitaitoja, kommentoivat vastaantulevien naisten ulkonäköä, puhuvat naisista muutenkin vähän kyseenalaiseen sävyyn ("nainen ei pärjää esimiesasemassa", "naisen homma on tehdä kotitöitä", "pitäisin kaikkein eniten x maalaisista naisista, mutta kun niitä on niin vaikeasti saatavilla joudun tyytymään suomalaiseen naiseen", "naisen täytyy olla sen ja sen näköinen", "naiset eivät osaa sitä ja tätä ja tuota", "sinun pitäisi lihottaa/laihduttaa 5 kg" jne).
Parasta on, että nämä miehet eivät ole itse todellakaan olleet mitään jokanaisen -unelmia. Ymmärrän että naisseura ja treffit voivat jännittää, mutta please jotain rajaa niihin puheenaiheisiin. Muistan tapailleeni joskus erästä miestä, joka jokaisella tapaamiskerralla halusi keskustella maksullisista naisista, heidän tapaamismahdollisuuksista, ulkonäöstä jne. Aloin jo ihan odottaa, että koskahan se taas kaivaa tämän lempiaiheensa esille. Sitten nämä miehet ihmettelevät miksi toisen kiinnostus lopahtaa.
Mielestäni ensimmäisillä tapaamiskerroilla kannattaa jutella ihan yleispätevistä asioista; matkustelusta, lempiruoasta, harrastuksista, onko viihtynyt työ/opiskelupaikassa jne. Varovasti voi kysellä jossain vaiheessa minkälainen seurusteluhistoria toisella on takanaan, monia se kiinnostaa. Treffeille kannattaa myös laittautua huolella; valita kivat (ja puhtaat) vaatteet ja pestä hiukset, naisten laittaa vähän meikkiä naamaan jne. Siistiys antaa miellyttävän kuvan toisesta.Ei kai nyt mistään seurusteluhistoriasta aleta ensitreffeillä puhumaan vaikka sellainen kiinnostaisikin. Varma keino latistaa tunnelma ja tappaa mielenkiinto on tuo.
- ...
....... kirjoitti:
Ei kai nyt mistään seurusteluhistoriasta aleta ensitreffeillä puhumaan vaikka sellainen kiinnostaisikin. Varma keino latistaa tunnelma ja tappaa mielenkiinto on tuo.
Huom! Ensimmäisillä tapaamiskerroilla...ja sitten jossain vaiheessa, esim. toisella, kolmannella, neljännellä kerralla, miten keskustelu kulkee, voi kysyä varovasti aikaisemmista seurustelusuhteista jos kiinnostaa. Itse en pahastuisi jos joku kysyisi sitä vaikka ensimmäisellä kerralla tai muuten vaan muussa tilanteessa. Mulla ei ole salattavaa asiassa enkä koe sitä vaikeaksi puheenaiheeksi, mutta ymmärrän jos kaikki muut eivät halua heti kertoa. Tosin aika moni mies on minulle suorastaan avautunut yksityiskohtaisesti suhteistaan ilman että olisin kysynyt mitään.
- teemunpuolesta
huolella... kirjoitti:
Mielestäni ensimmäisillä tapaamiskerroilla kannattaa jutella ihan yleispätevistä asioista; matkustelusta, lempiruoasta, harrastuksista, onko viihtynyt työ/opiskelupaikassa jne. Varovasti voi kysellä jossain vaiheessa minkälainen seurusteluhistoria toisella on takanaan, monia se kiinnostaa. Treffeille kannattaa myös laittautua huolella; valita kivat (ja puhtaat) vaatteet ja pestä hiukset, naisten laittaa vähän meikkiä naamaan jne. Siistiys antaa miellyttävän kuvan toisesta.Siis, siisteys on vain puoli ruokaa. Jos haluaa tehdä ensimmäisillä treffeillä oikean vaikutuksen kannattaa tulla ihan vaikka pukeutuneena jätesäkkiin tai jätesäkkeihin, meikkiä ei kannata käyttää sillä siitä voi tulla pahan näköistä jälkeä kun sitä joutuu pesemään!
- mies.
huolella... kirjoitti:
Mielestäni ensimmäisillä tapaamiskerroilla kannattaa jutella ihan yleispätevistä asioista; matkustelusta, lempiruoasta, harrastuksista, onko viihtynyt työ/opiskelupaikassa jne. Varovasti voi kysellä jossain vaiheessa minkälainen seurusteluhistoria toisella on takanaan, monia se kiinnostaa. Treffeille kannattaa myös laittautua huolella; valita kivat (ja puhtaat) vaatteet ja pestä hiukset, naisten laittaa vähän meikkiä naamaan jne. Siistiys antaa miellyttävän kuvan toisesta."Liika itsevarmuus on minusta kuitenkin pahinta ja luotaantyöntävintä."
mitäs se on sitten kun jokainen nainen painottaa profiilissaan että miehen pitää olla itsevarma eikä epävarma?
"naisten laittaa vähän meikkiä naamaan"
minun mielestä se on niin että naisten pitää tulla ilman meikkiä treffeille koska ilman meikkiä se katotaan onko kaunis vai ei, ei meikin kanssa!
meikillä voi fuskata niin paljon ulkonäossä. - hepsi
....... kirjoitti:
Ei kai nyt mistään seurusteluhistoriasta aleta ensitreffeillä puhumaan vaikka sellainen kiinnostaisikin. Varma keino latistaa tunnelma ja tappaa mielenkiinto on tuo.
Jos on kyse nettitreffeistä, niin ei tarvii ensitapaamisella pohtia toisen seurustelumenneisyyttä ei, sillä kyllä MÄ ainakin jo kirjoittamalla selvitän etukäteen miehen edelliset suhteet :D tapaamisvaiheessa siis jo tiedossa ;) Toisia kiinnostaa/ on tärkeämpää toiset asiat ja toisille toiset, niin se vaan menee.
Mitä muuten aiheeseen tulee, niin en usko, että kipinä tarvitaan ensitapaamisella, voi se tulla myöhemminkin. Toisaalta kaikki voi kaatua vaikka miehen epäsiistiin elämäntapaan tai johonkin muuhun epämiellyttävään sit kohtapuoliin... - teemunpuolesta
hepsi kirjoitti:
Jos on kyse nettitreffeistä, niin ei tarvii ensitapaamisella pohtia toisen seurustelumenneisyyttä ei, sillä kyllä MÄ ainakin jo kirjoittamalla selvitän etukäteen miehen edelliset suhteet :D tapaamisvaiheessa siis jo tiedossa ;) Toisia kiinnostaa/ on tärkeämpää toiset asiat ja toisille toiset, niin se vaan menee.
Mitä muuten aiheeseen tulee, niin en usko, että kipinä tarvitaan ensitapaamisella, voi se tulla myöhemminkin. Toisaalta kaikki voi kaatua vaikka miehen epäsiistiin elämäntapaan tai johonkin muuhun epämiellyttävään sit kohtapuoliin...Et voi olla varma netistä luetun tiedon oikeaperäisyydestä. Nettipersoona on aina aivan eri asia kuin oikea persoona. Netissä kuka tahansa raiskaaja voi esiintyä vaikka Jeesuksena!
- hellari83
teemunpuolesta kirjoitti:
Et voi olla varma netistä luetun tiedon oikeaperäisyydestä. Nettipersoona on aina aivan eri asia kuin oikea persoona. Netissä kuka tahansa raiskaaja voi esiintyä vaikka Jeesuksena!
Mulle kävi ns. vahinko tai oikeastaan useampi. Multa vain OIKEASTI lipsahti kännykän numero ja sähköposti yhdelle mukavalta tuntuvalle tyypille joka ei tuntunu olevan makuuhuoneeseen menossa ja jonka kanssa olin keskustellu pitkään useampaan kertaan.
Onneksi osoittautui ettei tätä tyyppiä oikeastikaan kiinnostanu yhden illan jutut. Meni kauan ennenku kyseinen tyyppi kehtas soittaa mulle. Ja se jo kertoo jotaki ihmisestä. Toisentyyppinen olis soittanu heti ja ehdottanu tapaamista. Mutta tämä ei. Ja tapaamisella päätin ottaa varman päälle ja valitsin TOSI ruuhkaisen tapaamispaikan.
Mulla oli onnea että kyseisestä tyyppi oli sellainen, jollaisen kuvan hän itsestään antoi chatissa, samoinkuin siitä että hänestä tuli aviomieheni. - hellari83
Siis, siisteys on vain puoli ruokaa. Jos haluaa tehdä ensimmäisillä treffeillä oikean vaikutuksen kannattaa tulla ihan vaikka pukeutuneena jätesäkkiin tai jätesäkkeihin, meikkiä ei kannata käyttää sillä siitä voi tulla pahan näköistä jälkeä kun sitä joutuu pesemään!
Mihin sitä tarvitaan? Eikö tavatessa pitäisi olla sellainen kuin oikeasti on, ja pukeutumisen pitäisi kertoa jotakin itsestä?
Jos toiselle ei kelpaa omana itsenään niin sitten se EI ole Se Oikea. - mies.
hellari83 kirjoitti:
Mulle kävi ns. vahinko tai oikeastaan useampi. Multa vain OIKEASTI lipsahti kännykän numero ja sähköposti yhdelle mukavalta tuntuvalle tyypille joka ei tuntunu olevan makuuhuoneeseen menossa ja jonka kanssa olin keskustellu pitkään useampaan kertaan.
Onneksi osoittautui ettei tätä tyyppiä oikeastikaan kiinnostanu yhden illan jutut. Meni kauan ennenku kyseinen tyyppi kehtas soittaa mulle. Ja se jo kertoo jotaki ihmisestä. Toisentyyppinen olis soittanu heti ja ehdottanu tapaamista. Mutta tämä ei. Ja tapaamisella päätin ottaa varman päälle ja valitsin TOSI ruuhkaisen tapaamispaikan.
Mulla oli onnea että kyseisestä tyyppi oli sellainen, jollaisen kuvan hän itsestään antoi chatissa, samoinkuin siitä että hänestä tuli aviomieheni.muistakaa että poikkeus vahvistaa säännön!
kun sanot näin!
"Meni kauan ennenku kyseinen tyyppi kehtas soittaa mulle. Ja se jo kertoo jotaki ihmisestä.
Toisentyyppinen olis soittanu heti ja ehdottanu tapaamista."
tämä on yleinen harhaluulo ihmisillä että jos ehdottaa tapaamista nopeasti, ni että kaikki tämmöset ihmiset olisi semmosia jotka vaan haluisi uida toisen liiveihin tai makuuhuoneeseen.
enkä harrasta mitään yhden yön juttuja tai hetken hurmaa!
itse olen semmonen ettö kun tapaan toisen ni jos jutusta ei tuu mitään sen jälkeen kun ollaan tavattu ni en ole enää missään yhteyksissä tämän henkilön kanssa vaan juttu on siinä en edes ystävänä.
ystävät minulla on ja olen etsimässä kumppania enkä ystäviä!
miten miehen ja naisen välinen ystävyys toimii jos toisesta haluaa enenmmän kuin ystävän ja toinen haluaa olla vain ystävä?
ei tämmönen ystävyys tuu toimimaan mitenkään, ei ainakaan minun kohdalla.
ei päde ainakaan muhun!
ensinnäkin minä olen semmonen että itse ehdotan tapaamista suhkot nopeasti muutaman viestin jälkeen, koska kyllä parilla viestillä jo selviää tarpeeksi paljon toisesta ja tietää haluaako toisen tavata vai ei! ja sen saa viimeistään toisella kerralla selville että tuleeko suhteesta mitään vai ei!
mitä järkeä on kirjoitella muutama kuukausi sitten vasta tavata?
kun asian saa selville nopeasti kun tapaa toisen tuleeko jutusta mitään vai ei, ja toisen kun näkee livenä niin se kertoo enenmän kuin tuhat sanaa!
sitten kun tutustutaan kauan netin kautta ni sitte kun jutusta ei tuukkaan mitään kun tavataan niin sitten se vasta ketuttaakin kun on mennyt pari kuukautta hukkaan.
kenellä on aikaa tuhlata kirjoitteluun pari kuukautta? kun siinä ajassa ehtiää livenä tapaamaan monta ihmistä ja kun näkee toisen livenä ni tietää suoraan tuleeko jutusta mitään vai ei muutmaman kerran jälkeen! - hellari83
mies. kirjoitti:
muistakaa että poikkeus vahvistaa säännön!
kun sanot näin!
"Meni kauan ennenku kyseinen tyyppi kehtas soittaa mulle. Ja se jo kertoo jotaki ihmisestä.
tämä on yleinen harhaluulo ihmisillä että jos ehdottaa tapaamista nopeasti, ni että kaikki tämmöset ihmiset olisi semmosia jotka vaan haluisi uida toisen liiveihin tai makuuhuoneeseen.
itse olen semmonen ettö kun tapaan toisen ni jos jutusta ei tuu mitään sen jälkeen kun ollaan tavattu ni en ole enää missään yhteyksissä tämän henkilön kanssa vaan juttu on siinä en edes ystävänä.
miten miehen ja naisen välinen ystävyys toimii jos toisesta haluaa enenmmän kuin ystävän ja toinen haluaa olla vain ystävä?
ei päde ainakaan muhun!
ensinnäkin minä olen semmonen että itse ehdotan tapaamista suhkot nopeasti muutaman viestin jälkeen, koska kyllä parilla viestillä jo selviää tarpeeksi paljon toisesta ja tietää haluaako toisen tavata vai ei! ja sen saa viimeistään toisella kerralla selville että tuleeko suhteesta mitään vai ei!
kun asian saa selville nopeasti kun tapaa toisen tuleeko jutusta mitään vai ei, ja toisen kun näkee livenä niin se kertoo enenmän kuin tuhat sanaa!
sitten kun tutustutaan kauan netin kautta ni sitte kun jutusta ei tuukkaan mitään kun tavataan niin sitten se vasta ketuttaakin kun on mennyt pari kuukautta hukkaan.
kenellä on aikaa tuhlata kirjoitteluun pari kuukautta? kun siinä ajassa ehtiää livenä tapaamaan monta ihmistä ja kun näkee toisen livenä ni tietää suoraan tuleeko jutusta mitään vai ei muutmaman kerran jälkeen!no, ei parisuhteessa välttämättä tarvitse kiirehtiä.
Omalla kohdallani oli aikaa, kun en edes etsinyt mitää parisuhdetta. Oli vaan tilanne jossa kaikki kaverit oli lähdös suurkaupunkeihin ja itse jäämässä maaseudulle. ajattelin sitt vain ett olis ihan hyvä varmasti kokeilla ystävyyssuhdetta miehen kanssa. Mutta siinä käviki sit silleen ett rakkaus iski molempiin "kulman takaa" kun tapasimme. - Hepsi
Et voi olla varma netistä luetun tiedon oikeaperäisyydestä. Nettipersoona on aina aivan eri asia kuin oikea persoona. Netissä kuka tahansa raiskaaja voi esiintyä vaikka Jeesuksena!
Tarvitaan luku- ja tulkintataitoja sekä maalaisjärkeä. Maalaisjärki todennäköisesti joko on tai ei, mutta muut edellämainitsemani kehittyvät vain kokemuksen ja kokemuksen kauta. Turha kuvitella, että kaikki tai edes jotkut ovat niitä, joihin voi luottaa. On vain pieni osa ihmisiä, jotka ovat tosissaan ja sanovat niin kuin asiat oikeasti ovat. On monenlaisia ihmisiä ja heitä oppii tulkitsemaan kokemuksen karttuessa. Virheiden kautta oppii myös, mutta tosiasia on, että netissä ei todella ole varaa oppia kantapään kautta. Mediassa on esillä kamalia tilanteita ja tapahtumia ovat saaneet alkunsa nettitutustumisen kautta. En suositele kenellekkään, olkaa varovaisia, kuka vain voi kertoa mitä vain. Sinä itse teet tulkinnat ja olet vastuussa siitä mitä uskot ja mitä et. Kiitän luojaani että olen hengissä ;)
Hyvässä tapauksessa nettitutustuminen on erittäin toimiva ja antaa juuri sellaisen kuvan ihmisestä kuin mitä oikeasti on. On mahdollista päästä pinnan alle, syvemmälle. Livenä kun tapaa näkee helposti vain ulkokuoren ja sisin todellinen persoona jää pimentoon. Livenä voi olla jopa helpompaa esittää jotian mitä ei ole, mutta kirjoittaminen vaatii siinä todella taitoa. Uskottavuuden täytyy säilyä joka kirjaimella..... Lukijan tulkintataidot vaikuttavat myös äärimmäisen paljon.... - ma68
mies. kirjoitti:
muistakaa että poikkeus vahvistaa säännön!
kun sanot näin!
ei päde ainakaan muhun!
kenellä on aikaa tuhlata kirjoitteluun pari kuukautta? kun siinä ajassa ehtiää livenä tapaamaan monta ihmistä ja kun näkee toisen livenä ni tietää suoraan tuleeko jutusta mitään vai ei muutmaman kerran jälkeen!Olen samaa mieltä kuin mies, tapaminen mahdollisimman pian. Turha kertoa koko elämänhistoriaa netissä ja sitten kun vihdoin tapaa eikä habitukset kohtaa.
Itse olen tullut araksi nettideiteille, koska pari kertaa on käynyt niin että toisella selvästi natsaa mutta minulla ei. Kun koitat kertoa mahdollisimman pehmeästi että nyt ei oikein kiinnosta ja toinen loukkaantuu niin itsestäkin tuntuu pahalta. En halua loukata ketään, oisko hyvää vinkkiä miten toimia?
marina-68
- remonttireiska <3
Nettitreffailussa korostuu liikaa tuo parinhakumotiivi. Ei todellakaan lyhyen tapaamisen jälkeen voi päättää "tuon kanssa voin/en voi seurustella"! Minua oikeastaan ällöttää, jos 'tuntematon' deitti flirttailee.
Kun olen tavannut miehiä normaalisti (!), jolloin tapaamisen syynä ei ole parinhaku vaan esim. harrastus tai työ, olen vähitellen alkanut tykkäämään jostain tyypistä, johon en aluksi kiinnittänyt juuri huomiota.
Tämä osoittaa, että mielenkiinto ja tunteet voivat kehittyä pikkuhiljaa, kun niille annetaan tilaisuus. Ihmiseen tutustuu eri tavalla, kun päällimmäisenä ei ole miettiä, "oisko tuosta kumppaniksi".- *u*
mieltä edellisen kirjottajan kanssa siitä että nettideittailu helposti rikkoo jotain kaunista ja ainutlaatuista kahden ihmisen välillä. On vähän kuin olisi " kovat piipussa " kaiken aikaa. Helpompi olisi tutustua kun voisi vaan vaikkapa yhdessä " purra sitä pähkinää " kuten kaksi kurrea vain saattaa.
Aurinkoisia kevätpäiviä kaikille ! - teemunpuolesta
*u* kirjoitti:
mieltä edellisen kirjottajan kanssa siitä että nettideittailu helposti rikkoo jotain kaunista ja ainutlaatuista kahden ihmisen välillä. On vähän kuin olisi " kovat piipussa " kaiken aikaa. Helpompi olisi tutustua kun voisi vaan vaikkapa yhdessä " purra sitä pähkinää " kuten kaksi kurrea vain saattaa.
Aurinkoisia kevätpäiviä kaikille !Tervehdys!
Olet täysin oikeassa tuossa. Nettideittailu on vain yksinäisten luusereiden hommia. Oravat ovat hienoja eläimiä tapellessaan tammenterhoista.
Lumista keskitalvea Teille ! - sofia 2
Tervehdys!
Olet täysin oikeassa tuossa. Nettideittailu on vain yksinäisten luusereiden hommia. Oravat ovat hienoja eläimiä tapellessaan tammenterhoista.
Lumista keskitalvea Teille !Viisaasti puhuttu. Aina voi rakastua ensi silmäyksellä, mutta loppujen lopuksi toista voi alkaa rakastaa vasta kun jotain oikeasti yhteistä on löytynyt pitemmän tutustumisen kautta. Nämä kaksi asiaa eivät tietenkään sulje pois toisiaan.
- heh?!
sofia 2 kirjoitti:
Viisaasti puhuttu. Aina voi rakastua ensi silmäyksellä, mutta loppujen lopuksi toista voi alkaa rakastaa vasta kun jotain oikeasti yhteistä on löytynyt pitemmän tutustumisen kautta. Nämä kaksi asiaa eivät tietenkään sulje pois toisiaan.
Miksi hitossa netitse tutustumisen pitäisi tarkoittaa sitä, että mennään koko ajan jotkut ihmeen "kovat piipussa"? Kai se enemmän ihmisistä on kiinni kuin tietokoneista tai muista medioista, miten lähdetään tutustumaan. Ei ymmärrä...
- hellari83
Tervehdys!
Lumista keskitalvea Teille !Onko nettideittailu ja chattaily eri asia?
- 4+5
Tervehdys!
Lumista keskitalvea Teille !Kyllä,oravat ovat hienoja eläimiä!
Samoin liitoravat.
sekä kolmisormimagnustit.
Ja kanadanmajava.
Pakokaasujen katkuista kevättä kaikille. - m25v
hellari83 kirjoitti:
Onko nettideittailu ja chattaily eri asia?
"Onko nettideittailu ja chattaily eri asia?"
Mä ainakin miellän nettideittailun liittyvän enemmän treffit osion kaltaiseen toimintaan.Haetaa deittiä itelleen.
Chattailyhän voi olla ihan vaan jutustelua ilman sen kumempaa taka ajatusta. - HELLYS
HEI REMONTTIREISKA!
PUHUT ASIAA! :o)) - p9uoigjh
-Tämä osoittaa, että mielenkiinto ja tunteet voivat kehittyä pikkuhiljaa, kun niille annetaan tilaisuus. Ihmiseen tutustuu eri tavalla, kun päällimmäisenä ei ole miettiä, "oisko tuosta kumppaniksi". -
Ja todellakin näin on!
- Totta mut ikävää
Kovettuuko sulla muna joka treffeillä?
No sitä ne naiset käyttää, eli jos pimppa ei tule märäksi ja pikkareita vaihtamaan treffien jälkeen niin eihän sinussa ainesta mieheksi ole.
Toisaalta olipa mies mitä hyvänsä, mutta jos rinta on liekeissä ja pikkarit on ihan likomärät niin silloin kyseessä on tulevan lapsen isä, aviomies tai vastaavaa.
Sulta vain puuttuu ne seksigeenit ja nykyään niitä tarkkailaan herkeämättä. Lisäksi tietysti naiset miettii pystyykö miestä esittelemään eli onko mies sopivan "edustava".
Tärkeimmät arvot siis valinnassa on märkyys ja miehen status toisten silmissä.- Totta mut ikävää
Ihan kiva kun ei riitä ja eihän tässä olla kavereita etsimässä.
Joten muista sinäkin valita nainen sen perusteella miten edustavalta (nuorelta, hoikalta ja nätiltä) hän näyttää kavereillesi esitellessäsi ja toisaalta miten kova kalusi on treffien aikaan/jälkeen.
Sillä tavoin nykyään se pari valitaan. Eihän kukaan nyt ilman intohimoja halua olla sisar-veli suhteessa.
Sitten kun intohimo loppuu ja alkaa tuo sisaruusvaihe niin aletaan etsiä toista jonka kanssa "kemiat toimii". - onnellinen onneton
Olen aikuinen nainen ja kumppaneita monta ollut. Lasteni isä hurmaas vaan siksi, kun kaikki muut naiset olit halukkaat saamaa sitä miestä, mut minä nappasin. EI OLLUT RAKKAUTTA!
Seuravaa mies vei jalat altani, myös lapsiltani, oli säveltäjä ja hyvin karismaattinen. Suhde kesti jopa 9 vuotta ilman erikkoista rakkautta. Oli vaan todella hauskaa elämä.
Viisi vuotta sitten rakastuin silmittömästi.......olin 57 v. ja stringit märkinä kui mikä. Mieskin oli
aivan hulluna, sain tekstareitä jopa aamulla klo 7 aika....että hän rakastaa.....ja todella, meillä olis
voinnut olla mahtavaa tulevaisuus, kun mielestäni seksi on parisuhtessa YKKÖS SIALLA....rakastunut
nainen voi tarjota miehelle "paratiisi" elämään. MUT MEILLÄ ei käynnyt valitettavasti näin........kun
mies on julkkis ja erittäin arka ihminen, ottamaan uusia askeleita elämässä. Kuuma suhde valitettavasti
kesti vaan 3 vuotta. Nyt olen kuin "etänä", omissa oloissa.....tiedän, että en rakastuu enä koskaan......
pelkään jopa niitä tunteita. Mutta kaikille muille ONNEA.......... - koukussa 2
Totta mut ikävää kirjoitti:
Joten muista sinäkin valita nainen sen perusteella miten edustavalta (nuorelta, hoikalta ja nätiltä) hän näyttää kavereillesi esitellessäsi ja toisaalta miten kova kalusi on treffien aikaan/jälkeen.
Sillä tavoin nykyään se pari valitaan. Eihän kukaan nyt ilman intohimoja halua olla sisar-veli suhteessa.
Sitten kun intohimo loppuu ja alkaa tuo sisaruusvaihe niin aletaan etsiä toista jonka kanssa "kemiat toimii".Kyllä - Rakkaus voi syttyä ensi silmäyksellä. Sitä vain tietää, että juuri tuo on minun toinen puoliskoni. Ei voi mitään. Eikä siihen ikävä kyllä vaikuta sekään, onko parisuhteessa vai sinkku. Ikävää tietysti, jos toinen ei koekaan samalla tavalla. Mutta sehän on vain elämää...
- ..........
koukussa 2 kirjoitti:
Kyllä - Rakkaus voi syttyä ensi silmäyksellä. Sitä vain tietää, että juuri tuo on minun toinen puoliskoni. Ei voi mitään. Eikä siihen ikävä kyllä vaikuta sekään, onko parisuhteessa vai sinkku. Ikävää tietysti, jos toinen ei koekaan samalla tavalla. Mutta sehän on vain elämää...
Ei parisuhteessa oleva, rakastunut ihminen, voi rakastua toiseen.
- koukussa 2
.......... kirjoitti:
Ei parisuhteessa oleva, rakastunut ihminen, voi rakastua toiseen.
No, ei varmaan. Parisuhteessa oleva "rakastunut ihminen".
- Näinhän se mennee
Sitten kun intohimo loppuu ja alkaa tuo sisaruusvaihe niin aletaan etsiä toista jonka kanssa "kemiat toimii".Jaa vaihtaa meinaat kun intohimo lakkaa. Sehän nyt lakkaa vuoden puolentoista päästä jokaisella. Ei sen perusteella ihmissuhteissa olla tai sen puuttuessa niitä katkaista. Tai ei nyt pitäisi katkaista. Ihmisikään mahtuu aikas monta vuotta ja puolitoista vuotta, jolloin on uusi ihmisuhde.
Rakastumisen pitäisi kasvaa rakkaudeksi ja elinikäiseksi kumppanuudeksi.
Näinhän se vaan tuntuu menevän jos lööppejä ja aikakauslehtiä viittii kattella.
Julkkikset vaihtaa kumppania kuin paitaa ja tavallainen kansa ottaa mallia. - täyttä asiaa
Miehenä en välitä muusta kuin siitä millaista on ajaa märällä kelillä ja mikä mahtaa olla muiden miesten mielipide. Eli saanko muut _tarpeeksi_ kadeiksi seksin harrastamisella hänen kanssaan!
- teemunpuolesta
Näinhän se mennee kirjoitti:
Jaa vaihtaa meinaat kun intohimo lakkaa. Sehän nyt lakkaa vuoden puolentoista päästä jokaisella. Ei sen perusteella ihmissuhteissa olla tai sen puuttuessa niitä katkaista. Tai ei nyt pitäisi katkaista. Ihmisikään mahtuu aikas monta vuotta ja puolitoista vuotta, jolloin on uusi ihmisuhde.
Rakastumisen pitäisi kasvaa rakkaudeksi ja elinikäiseksi kumppanuudeksi.
Näinhän se vaan tuntuu menevän jos lööppejä ja aikakauslehtiä viittii kattella.
Julkkikset vaihtaa kumppania kuin paitaa ja tavallainen kansa ottaa mallia.En ymmärrä teitä jotka tuomitsette ihmiset kun heillä on monia kumppaneita. Kuuluisa Naantalilainen sanoi myös tuon olleen täysin järjetön ajatus. Miehellä tai naisella ei voi olla vain yhtä kumppania, sillä olemmehan apinoita emmekä lintuja!
- teemunpuolesta
onnellinen onneton kirjoitti:
Olen aikuinen nainen ja kumppaneita monta ollut. Lasteni isä hurmaas vaan siksi, kun kaikki muut naiset olit halukkaat saamaa sitä miestä, mut minä nappasin. EI OLLUT RAKKAUTTA!
Seuravaa mies vei jalat altani, myös lapsiltani, oli säveltäjä ja hyvin karismaattinen. Suhde kesti jopa 9 vuotta ilman erikkoista rakkautta. Oli vaan todella hauskaa elämä.
Viisi vuotta sitten rakastuin silmittömästi.......olin 57 v. ja stringit märkinä kui mikä. Mieskin oli
aivan hulluna, sain tekstareitä jopa aamulla klo 7 aika....että hän rakastaa.....ja todella, meillä olis
voinnut olla mahtavaa tulevaisuus, kun mielestäni seksi on parisuhtessa YKKÖS SIALLA....rakastunut
nainen voi tarjota miehelle "paratiisi" elämään. MUT MEILLÄ ei käynnyt valitettavasti näin........kun
mies on julkkis ja erittäin arka ihminen, ottamaan uusia askeleita elämässä. Kuuma suhde valitettavasti
kesti vaan 3 vuotta. Nyt olen kuin "etänä", omissa oloissa.....tiedän, että en rakastuu enä koskaan......
pelkään jopa niitä tunteita. Mutta kaikille muille ONNEA..........Mä siis niin vihaan teitä jotka aina vaan jaksatte narsistisuudessanne laittaa muiden lukemiskyvyt koetukselle. Miksi sitä tekstiä ei voi oikolukea vaikka sitten botilla ennen lähettämistä? Kertooko tuo häiriintyneestä tunnepainosta vai mistä?
- parisuhteessa ei rak
koukussa 2 kirjoitti:
No, ei varmaan. Parisuhteessa oleva "rakastunut ihminen".
No ei voi olla, sillä rakkaus on aina kahden henkilön kemiaa ja kemiassa on aina oltava KAKSI isomeeriä kuten parisuhteessakin.
- hepsi
Mä siis niin vihaan teitä jotka aina vaan jaksatte narsistisuudessanne laittaa muiden lukemiskyvyt koetukselle. Miksi sitä tekstiä ei voi oikolukea vaikka sitten botilla ennen lähettämistä? Kertooko tuo häiriintyneestä tunnepainosta vai mistä?
Se kertoo selvästi siitä, että sun nettitekstilukutaito ei ole kehittynyt. Lue ja kirjoita enemmän, niin osaat oikolukea lukemasi tekstin, etkä siten edes huomaa virheitä, ei se niin vaikeeta ole ;) Ja murteet on sit kans oma juttunsa...
- kotikemisti
Sitten kun intohimo loppuu ja alkaa tuo sisaruusvaihe niin aletaan etsiä toista jonka kanssa "kemiat toimii"."Eihän kukaan nyt ilman intohimoja halua olla sisar-veli suhteessa.
Sitten kun intohimo loppuu ja alkaa tuo sisaruusvaihe niin aletaan etsiä toista jonka kanssa "kemiat toimii". "
Haah. Siinä hyvin tiivistetty tietty romanttinen asenne sekä tapa saattaa sitä kuuluville. :-D - Luki- tai muu häiriö
Mä siis niin vihaan teitä jotka aina vaan jaksatte narsistisuudessanne laittaa muiden lukemiskyvyt koetukselle. Miksi sitä tekstiä ei voi oikolukea vaikka sitten botilla ennen lähettämistä? Kertooko tuo häiriintyneestä tunnepainosta vai mistä?
Tää on rumasti sanottu mutta tuolla asenteella elävä ei ole koskaan opetellut ainoatakaan kielioppisääntöä. Tai sitten kyse on ihan tahallisesta sottaamisesta, syystä tai toisesta.
- yöööööööööök
Sulla on pahalaatuinen persoonallisuushäiriö, tourette kenties? (pakkomielle puhua alapääjuttuja) mutta koska et tiedä mitä on olla normaali normaalien maailmassa niin syytät naisia siitä että et kelpaa. Sinunlaisillesi neuvo: pysykää täällä virtuaalimaailmassa, kiitos.
- Anna aikaa
Kannattaa katsoa TODELLAKIN pidemmälle kuinparit ensimmäiset treffit. Itse olen alkanut rakastua vasta puolen vuoden jälkeen. Aluksi oli tosi tönkköä ja niin pois päin..mutta nyt näen että tyttöni on kaunis, ihana ja kaikkea mukavaa.
Ihmistä ei opi tuntemaan kuukaudessa...ei edes kahdessa. - hazrtjkdtxkl
Rehellisesti sanottuna tuskin kukaan nainen voi täydellä varmuudella sanoa ensimmäisen tapaamisen jälkeen, onko suhteella tulevaisuutta vai ei. Ensivaikutelma kyllä vaikuttaa varmasti molemmilla sukupuolilla siihen, herääkö kiinnostusta ja millaista kiinnostusta mahdollisesti herää. Tämä pitää paikkaansa siis tilanteissa, joissa osapuolet eivät ole tavanneet aiemmin, vaikka olisivatkin mahdollisesti jutelleet netissä, lähetelleet viestejä ja vaihtaneet kuvatkin.
Ensivaikutelma ei synny välittömästä, vaan hiljalleen ensimmäisen tapaamisen aikana, eikä kyse ole ainoastaan ulkoisista tekijöistä. Ihmiset aistivat aika herkästi kyllä toisistaan sen, onko toinen tapaamisella pidättäytyväinen ujoutensa vai jonkin muun syyn tähden. Jännittäjä tai ujo ei ehkä tapaamisella uskalla kauheasti itse puhua, mutta seuraa kyllä kiinnostuneena toista ja edes koettaa luoda kontaktia toiseen esimerkiksi vastaamalla kysymyksiin tai luomalla vaivihkaisesti katsekontaktia. Toki ihminen voi olla henkisesti niin lukossa, ettei kykene edes näihin asioihin. Tällaisissa tapauksissa jokainen joutuu kuitenkin henkilökohtaisesti arvioimaan, kuinka pitkään on valmis odottamaan, että toinen alkaa kontaktia luomaan, ja kuinka nopeasti haluaisi edetä tutustumisessa. Jotta homma toimii, pitää molempien olla valmiita etenemään samaan tahtiin.
Mitä tämä mystinen kemia sitten on? Usein miehet ihmettelevät, mitä naiset tarkoittavat puhuessaan kemian puutteesta. Uskoisin, että jokainen nainen määrittelee tämän kemian jokseenkin omalla tavallaan, enkä suinkaan ole tehnyt perehtynyt aihepiiriin riittävästi. Itse kokisin tämän "kemian" olevan eräänlainen kokemus siitä, että henkilöt ovat jokseenkin kiinnostuneita toisistaan ja ovat jokseenkin samalla aaltopituudella. Kemia on ehkä ns. ensimmäinen häivähdys yhteenkuuluvaisuuden tunteesta, joka on aika oleellinen osa parisuhteen muodostamista. Alitajuntamme taatusti myös tulkitsee toisen lähettämiä tiedostamattomia viestejä, joiden perusteella arvioimme tiedostamattamme sitä, onko toinen osapuoli kiinnostunut minusta. Molemminpuolinen kiinnostus ruokkii toinen toisiaan... Tähän varmasti liittyy paljon fyysisen puolen ilmiöitäkin, kuten feromonit jne. - niii...
No yhden kerran jälkeen ei kyllä tiedä onko suhteella tulevaisuutta mutta yhden kerran jälkeen tietää haluaako nähdä uudestaan. Todella monet ovat nopeita päätöksissään kun nykymaailmassa on meininki kaikki mulle heti.
- Mira__
Tutustuin mieheen netissä ja kävin ekoilla treffeillä, jotka ei menny mitenkään erityisen hyvin. Olin kuitenki päättäny etukäteen etten tee mitään johtopäätöksiä niin nopeesti, koska viesteilyn perusteella vaikutti todella kiinnostavalta. Toisella kerralla oli rennompi tunnelma ja aloin kiinnostumaan. Siitä ne tunteet alkoiki kasvamaan ja elämäni paras päätös oli lähteä toislle treffeille:) Mitä olisinkaan menettäny päättämällä kerran jälkeen ettei kiinnosta.
- KIITOSTA VAAN
Minä tapasin naisen 10 vuotta sitten. Ensin ajattelin sen olevan yhden yön juttu, mutta nainen oli sitkeä ja halusi tavata uudelleenkin ja lopulta alettiin sitten seurustelemaan. Nyt mentiin naimisiin ja sain maailman ihannimman naisen vaimokseni vaikka rakkaus tulikin hyvinkin viiveellä. Eli opetelkaa tuntemaan toisenne se se on pitkän suhteen tae.
- lottamari<3
Kyllä sen tietää, kun sen oikean kohtaa. Kemia todellakin on se tärkein juttu, ilman sitä parin välille ei voi syttyä intohimoa. Kivaa voi olla, mutta jos puuttuu se olennaisin seikka, jää suhde vain kaveri- hyvä ystävä-tasolle. Kemia voi toimia vaikka toista ei näkisikään. Joskus parin välille muodostuu jo niin vahva kemia ja kipinä puhelimen tai netin välityksellä, että se pelkästään riittää viemään jalat alta. Rakkauden kemia on mysteeri ja se pelaa ihan omaa peliään mistään ihmisen yrityksistä tai estelyistä huolimatta. Yrittämällä ei rakastuta, eikä rakastumista voi mitenkään estää, näin se vaan on. Mikään ei ole esteenä, kun rakastuu. Voi olla, että toinen ei ulkonäöltään ole sellainen kuin kuvitteli, mutta joku muu selittämätön siinä ihmisessä vetää puoleensa ja se on sitä kemiaa se.
- mies.
"Joskus parin välille muodostuu jo niin vahva kemia ja kipinä puhelimen tai netin välityksellä, että se pelkästään riittää viemään jalat alta."
minä en ainakan syty ja pysty rakastumaan minkään netin tai puhelimen välityksellä.
kyllä se rakastuminen tapahtuu livenä jos tapahtuu. ei muuten! en tiedä sitte muista? - sofia 2
mies. kirjoitti:
"Joskus parin välille muodostuu jo niin vahva kemia ja kipinä puhelimen tai netin välityksellä, että se pelkästään riittää viemään jalat alta."
minä en ainakan syty ja pysty rakastumaan minkään netin tai puhelimen välityksellä.
kyllä se rakastuminen tapahtuu livenä jos tapahtuu. ei muuten! en tiedä sitte muista?Oikeassa olet. Ei rakastuminen voi tapahtua netin tai puhelimen välityksellä vaan ainoastaan elävässä elämässä. :)
- narskut nätittää
Te narsistit nyt yleensä luulette tietävänne kaiken. Kuitenkaan wikipedia ei tunne mitään kemiaa (ei edes freomonneja) parisuhteesta, joten puhutte ihan höpöjä puhuessanne parisuhdekemiasta.
- teemunpuolesta
sofia 2 kirjoitti:
Oikeassa olet. Ei rakastuminen voi tapahtua netin tai puhelimen välityksellä vaan ainoastaan elävässä elämässä. :)
Rakastuminen ei voi tapahtua netin tai puhelimen välityksellä mikäli sitä ei ole olemassakaan. Mutta entä jos netti onkin vain meidän jo olemassa olevan Morfogeneettisen (ks. R. Sheldrake) kentän "esiaste"?
- Hepsi
sofia 2 kirjoitti:
Oikeassa olet. Ei rakastuminen voi tapahtua netin tai puhelimen välityksellä vaan ainoastaan elävässä elämässä. :)
Väärin. Olen sitä mieltä, että ihastuminen ja rakastuminen voi tapahtua ilman fyysistä läsnäoloa. Puhelin ja netti, juttelut ja kirjoittelut voi olla...(koska ette kuitenkaan usko ettekä ymmärrä ilman omaa kokemustaan, niin kirjoitan vain että)..sanoin kuvaamattoman tärkeitä ja yhdistäviä. On mahdollista saavuttaa henkinen yhtenevyys ja päätyä rakkauteen. Elämässäni on yksi ja ainoa mies, joka on löytänyt paikkansa sydämeeni. Hänestä välitän todella ja hän elää mukanani sydämessäni, se on rakkautta. Muutamien seurustelu- ja parisuhteiden miehet eivät ole päässeet lähellekään sitä samaa rakkautta. Tämän yhden miehen osalta kaikki on todellista rakkautta ja vain ja ainoastaan netti ja puhelin linjalla oltiin aluksi liikenteessä, muutamia kertoja olemme nähneet ja seikkailleet yhdessä livenä. Ja liveähän se on sekin kun puhelimessa puhuu.. Meistä ei ikinä tule paria syystä ja toisesta, mutta hän tulee aina elämämään minun sydämessä. Se on todellista rakkautta, kestänyt 8 vuotta
- päästä sydämmeen
Hepsi kirjoitti:
Väärin. Olen sitä mieltä, että ihastuminen ja rakastuminen voi tapahtua ilman fyysistä läsnäoloa. Puhelin ja netti, juttelut ja kirjoittelut voi olla...(koska ette kuitenkaan usko ettekä ymmärrä ilman omaa kokemustaan, niin kirjoitan vain että)..sanoin kuvaamattoman tärkeitä ja yhdistäviä. On mahdollista saavuttaa henkinen yhtenevyys ja päätyä rakkauteen. Elämässäni on yksi ja ainoa mies, joka on löytänyt paikkansa sydämeeni. Hänestä välitän todella ja hän elää mukanani sydämessäni, se on rakkautta. Muutamien seurustelu- ja parisuhteiden miehet eivät ole päässeet lähellekään sitä samaa rakkautta. Tämän yhden miehen osalta kaikki on todellista rakkautta ja vain ja ainoastaan netti ja puhelin linjalla oltiin aluksi liikenteessä, muutamia kertoja olemme nähneet ja seikkailleet yhdessä livenä. Ja liveähän se on sekin kun puhelimessa puhuu.. Meistä ei ikinä tule paria syystä ja toisesta, mutta hän tulee aina elämämään minun sydämessä. Se on todellista rakkautta, kestänyt 8 vuotta
Kahdeksan vuotta on pitkä aika pettää puolisonaan, ei tuollainen nettirakastuminen ole mitenkään eroavaista pettämisestä. Eikö sinua kadota että jo 8 vuotta olet pettänyt sitä? Vai meinaatko jatkaa vielä tätä 9. vuotta? Ymmärrän sen että haluaa olla rakastunut toiseen netin kautta ja ei halua tavata ettei huuma häviäisi, mutta puolison pettäminen on julmaa!
- nettirakkaus..
mies. kirjoitti:
kyllä se rakastuminen tapahtuu livenä jos tapahtuu. ei muuten! en tiedä sitte muista?Siksi siinä varmaan olikin se maaginen sana "joskus".
Kyllä, rakastumista voi tapahtua netissä ilman, että on tavannut toisen fyysisesti. Allekirjoitan ainakin omalla kohdallani. En uskonut sen olevan mahdollista ainakaan minulle, mutta niin vain kävi. - hellari83
sofia 2 kirjoitti:
voin yhtyä tuohon. Joskin mieheni taitaa olla toista mieltä. Netissä voi mielestäni ystävystyä, tulla jopa TOSI ystäväksi toisen kanssa, mutta rakastuminen... kyllä se vaatii enemmän kuin vain nettailua toisen kanssa.
- lottamari<3
mies. kirjoitti:
kyllä se rakastuminen tapahtuu livenä jos tapahtuu. ei muuten! en tiedä sitte muista?mitä tarkoitin. Kyllä toisen kemian voi aistia ilman näkemättäkin ja yhteinen "sävel" ja "kipinä" löytyä hetkessä ilman, että siihen tarvitaan näkemistä. Jos haluaa rakastua pelkkään ulkonäköön se yleensä ei tule kestämään, mutta jos haluaa rakastua ihmiseen kokonaisuutena, sellainen suhde tulee kestämään paljon paremmin. Tosin, rakastumisessa kaiken pitää olla kohdillaan, mutta rakastumien/rakkaus ei vaadi täydellisyyttä vaan juuri sen oikeanlaisen ihmisen, jonka kemiaa ei voi vastustaa ;)
- Hepsi
päästä sydämmeen kirjoitti:
Kahdeksan vuotta on pitkä aika pettää puolisonaan, ei tuollainen nettirakastuminen ole mitenkään eroavaista pettämisestä. Eikö sinua kadota että jo 8 vuotta olet pettänyt sitä? Vai meinaatko jatkaa vielä tätä 9. vuotta? Ymmärrän sen että haluaa olla rakastunut toiseen netin kautta ja ei halua tavata ettei huuma häviäisi, mutta puolison pettäminen on julmaa!
Kuka on puhunut pettämisestä? En ainakaan minä. Kerran ollut miehelle toinen nainen, enkä tee sitä toiste missään muodossa.
Koska meillä ei ole mahdollisuutta jakaa elämiämme yhdessä, niin en anna sen estää mahdollisuutta olla onnellinen, seurustella, rakastua ja elää yhdessä jonkun toisen kanssa. Mutta rakkaus ei siitä huolimatta katoa, enkä haluakaan sen katoavan. Hän on minulle tärkeä ihminen. Tuskin puolisonsa menettänyt lakkaa puolisoaan rakastamasta vaikka siirtyisikin uuteen suhteeseen. Elämää on elettävä eteenpäin kaikesta huolimatta. - sofia 2
Hepsi kirjoitti:
Oikeassa olet. Minunkin elämässäni on vain yksi mies, jota olen oikeasti rakastanut. Sitä on jatkunut yli 3 vuotta. En kai sitten voi häntä saada, mutta ajattelen miten onnellinen olisin, jos voisin olla hänen ystävänsä edes netin välityksellä. Vaihtaa mielipiteitä ja tuntemuksia. No, haaveita täytyy olla ja kannattaa aina olla optimisti. :)
- Trefff
En ole koskaan ihastunut keneenkään ensi tapaamisella, vaan vasta sitten kun on tutustuttu vähän paremmin. Kyllä ihmistä pitää "tarkkailla" hieman pitempään ennen kuin häntä kohtaan alkaa tuntea vetoa.
- titanikkk
No, miksi sitten menit sinne ensitapaamiselle?
- Trefff
titanikkk kirjoitti:
No, miksi sitten menit sinne ensitapaamiselle?
Menin sinne "treffeille" vain koska olin niin "rakastunut" "mielikuvaani".
- sitten vasta rakkaus
Ensin on ihastus, sitä kestää noin vuoden ,jos kestää, sitten tulee arki ,ja jos se vielä kestää ,niin se mitä siitä jää voi sanoa rakkaudeksi, ja se pitäisi vuosi vuodelta kasvaa, Rakkautta ensi silmäyksellä sanan varsinaisessa merkityksessä ei ole, koska eihän ihmisestä silloin tiedä eikä näe ,kuin pinnan.
- sanon minä
Suora, suorastaan töykeän röyhkeä lähestyminen on paras konsti. Jos suivaantuu, so what.
Mutta jos nainen lämpenee, ollaan jo hyvin lähellä täyskontaktia.
Vähätellä, ärsyttää ja esineellistää. Siinä varmin konsti uida liiveihin.
Sikailua jo vuodesta -59 eikä loppua näy. - papuan puhuja
sanon minä kirjoitti:
Suora, suorastaan töykeän röyhkeä lähestyminen on paras konsti. Jos suivaantuu, so what.
Mutta jos nainen lämpenee, ollaan jo hyvin lähellä täyskontaktia.
Vähätellä, ärsyttää ja esineellistää. Siinä varmin konsti uida liiveihin.
Sikailua jo vuodesta -59 eikä loppua näy.Naiset pelästyvät liian lähentelevää lähestymistä. Eivätkä varmasti anna uida liiveihin tuolla tavalla. Sinä voit sanoa niin mutta et taida olla naista nähnytkään, siis nisäkästä ei ilolintua!
- Hepsi
Niimpä, ei näe ensin kuin pinnan. Jos ollaan kirjoittelu ja soittelu linjalla, niin mikäpä muu jää syrjään kuin pinta? On vain mielikuvia, ajatuksia, ajatuksia kirjoitettuna ja ääntä, äänen sävyjä ja äänen painoja, iloa, naurua, itkua, hymiöitä, kannustavia ja rohkaisevia sanoja. Kaikki on puetava sanoiksi, koska ei näe eikä koe toisen reaktioita fyysisesti. Kasvaako rakkaus henkisestä yhtenevyydestä? -kuten jo aiemmin kirjoitin, en odota kenenkään ymmärtävän ilman kokemusta ;)
- toisiosilmä
Poika kysyi tytöltä ensitreffeillä, rakastuitko ensisilmäyksellä, vai tulenko uudestaan.
- Meinaa spytta lentää
Oksettaa toi tollanen "voi kun ihanaa päläpäläpää".
Puhukaa kuin aikuiset, älkääkä sönkätkö kuin jotkut vitun teinixit. - teemunpuolesta
Meinaa spytta lentää kirjoitti:
Oksettaa toi tollanen "voi kun ihanaa päläpäläpää".
Puhukaa kuin aikuiset, älkääkä sönkätkö kuin jotkut vitun teinixit.Ei jumala auta sua nähtävästi yhtään! Taidat olla niitä skeppanoita jotka ruikuttaa yksinään päivät pitkät tääl netin syövereis?
- Onneksi katsoin
Nyt olemme olleet kahdeksan vuotta yhdessä ja menossa naimisiin :) Ei sitä heti alussa voi niin varmasti tietää millainen ihminen oikeasti on.
- hidas hanneli
Minusta uuteen ihmiseen tutustumiseen kannattaa varata aikaa. Molemmin puolin vaatii aikaa ja keskusteluja ottaa selvää millainen tyyppi on kyseessä. Alun perin vähemmän kiinnostavastakin saattaa tutustumisen myötä kuoriutua tosi loistoyksilö, toisaalta toinen upea ilmestys saattaa parin tapaamisen myötä osoittautua vain komeaksi ulkokuoreksi. Ensivaikutelma voi pettää. Vasta ajan oloon tutustuu kunnolla. On otettava selville ihan käytännön seikkojakin: kuinka kiinteää suhdetta toinen odottaa, miten usein on valmis tapaamaan, onko jotain esteitä tai hidasteita onnen polulla (ihan käytännössä olen törmännyt tällaiseen, että mies ei ollut valmis seurustelemaan naisen kanssa joka oli eronnut ja lapset asuivat isällä...)
- elias eläväinen
hidas hanneli kirjoitti:
Minusta uuteen ihmiseen tutustumiseen kannattaa varata aikaa. Molemmin puolin vaatii aikaa ja keskusteluja ottaa selvää millainen tyyppi on kyseessä. Alun perin vähemmän kiinnostavastakin saattaa tutustumisen myötä kuoriutua tosi loistoyksilö, toisaalta toinen upea ilmestys saattaa parin tapaamisen myötä osoittautua vain komeaksi ulkokuoreksi. Ensivaikutelma voi pettää. Vasta ajan oloon tutustuu kunnolla. On otettava selville ihan käytännön seikkojakin: kuinka kiinteää suhdetta toinen odottaa, miten usein on valmis tapaamaan, onko jotain esteitä tai hidasteita onnen polulla (ihan käytännössä olen törmännyt tällaiseen, että mies ei ollut valmis seurustelemaan naisen kanssa joka oli eronnut ja lapset asuivat isällä...)
Tuo aika on ihan yliarvostettua, jos sitä aikaa tarvitaan niin sitä tulee silloin tyhjästäkin. Muutenkin olen huomannut rakastuneena kuinka päivät vaihtuvat tunneiksi, viikot sekunneiksi. Mutta kun tietää sysimmässään olevansa olevainen niin tuolle ajalle voi tapahtua päinvastoin. Seksuaalimagiaan kannattaa tutustua jos aihetta kuten aikaa ei osaa tieteellisesti selittää miksi se kuluu...
- hö ei oo järkee
sitä voit pohtia vaikka seuraavat 50 vuotta!
http://www.mikseri.net/artists/?id=101176 - ,,,m
Nämä naiset varmaan hakevat sitä kuuluisaa "jalat alta" -fiilistä, se voi olla kuin huumetta. Sen kyllä tietää melkeinpä heti, että onko sitä vai ei. Eri juttu sitten miten fiksua on mitään suhdetta perustaa "jalat alta" -fiilikseen. Toki se VOI toimia, mutta se ei vielä tarkoita, että toimisi paremmin kuin rauhallisemmin alkanut suhde. Jalat alta -tyylillä ihastuessa saattaa meinaan helposti käydä niin, että pettymys on karvas, kun vaaleanpunaiset lasit jossain vaiheessa lähtevät silmiltä ja arki astuu kuvioihin.
Ja tosiaan, niin kuin joku muukin tuossa aiemmin kirjoitti, se kemia tarkoittaa varmaan eri ihmisille vähän eri asioita. Toisille se tarkoittaa nimenomaan seksuaalista himoa, toisille taas sitä "sielunkumppanuutta".- kalavale
Syökää särkee se kasvattaa järkee! Tuollaiset naiset jotka hakevat "jalat alle"-fiilistä voivat olla hyvinkin hankalia pitää parisuhteessa. Ne ovat yleensä niitä potentiaalisimpia pettäjiä. Yleensä he kyllä kertovat rehellisesti että tykkäävät tytöistä ja pojista, mutta amorisuudesta eivät halua kumppanin mnieltä pahattaakseen puhua...
suosittelen Miehille pitämään jalat pöydällä ja jättämään nämä naiset täysin huomioimatta.
Sielunkumppanuutta taas ei tietenkään ole todistettu, sillä me elämme dipolisessa maailmassa jossa ihmisellä on vain mieli ja ruumis. - marsku87
Mitä jos toinen on suunnattomasti ihastunut/rakastunut suhun ja haluais vaikka mitä, mut sulla ei oo pienintäkään ihastumisen kipinää toista kohtaan, niin mitä pitäisi tehdä? Haluaisko joku kertoa mulle vastauksen.
Mies on kyllä ihan mukava, mut aika hätäinen, joka mua hänessä suorastaa ahdistaa, joten onko parempi että sanon hänelle hyvästit? - Hepsi
marsku87 kirjoitti:
Mitä jos toinen on suunnattomasti ihastunut/rakastunut suhun ja haluais vaikka mitä, mut sulla ei oo pienintäkään ihastumisen kipinää toista kohtaan, niin mitä pitäisi tehdä? Haluaisko joku kertoa mulle vastauksen.
Mies on kyllä ihan mukava, mut aika hätäinen, joka mua hänessä suorastaa ahdistaa, joten onko parempi että sanon hänelle hyvästit?Mä kohtasin samantapaisen tilanteen. Mies tykkäsi ja osti vaikka ja mitä ihania ja kalliitakin lahjoja. Lähinnä minusta tuntui että hän yritti lahjoa. No, ajattelin että katostaan, en luovuta vielä vaikka ei miltään tuntunutkaan. Ihastumiseni kesti kauan, mutta tuli viimein jostain. Mentiin vähän ristiin miehen kanssa, kun hänen ihastumisensa laantui, koska ei saanut minulta heti vastarakkautta :p Tässä sitä nyt sit ollaan kattomassa et tuleeko tästä mitään vai ei :D Tsemppiä kaikille epätoivoisessa tilanteessa oleville ja tulevia haasteita odottaville!
*kyl mä nyt osaan laskea ;) hyvä suomi24* - jätäseräyhää
marsku87 kirjoitti:
Mies on kyllä ihan mukava, mut aika hätäinen, joka mua hänessä suorastaa ahdistaa, joten onko parempi että sanon hänelle hyvästit?Jätä se mukava mies, niin munkin pitäisi tehdä mun mukavalle muijalle. Ei vain osaa kun on niin läheisriippuvaista sorttia. Hätäisyys on kyllä rasittavaa, vaikka itse en sitä itsessäni näekään. Muissa se silti ärsyttää todella paljon! Nää tämän ketjun kirjoittajat voisivat kanssa miettiä onko hieman hätäistä puhetta ja lukea ne tekstit kahteen kertaan. Autossa kirjoittelu ei ole helppoa tänne suomi24:ään.
- Luulo / tieto
Ihastuminen tapahtuu heti tai ainakin aika nopeasti ja sen perusteella jatketaan - tai sitten ei. Rakastuminen on ihan eri asia, se vaatii toisen tuntemista ja tarvitsee aikaa alkaakseen. Jos "kemiat puuttuvat", niin edes ihastumista ei ole silloin tapahtunut ja siitä on ehkä paha edetä, tai herättää ainakin kysymyksen: miksi pitäisi ?
Kun maailma on yllätyksiä täynnä, niin ihan noin yksiviivaisesti ja suorasti jutut eivät kuitenkaan aina toimi - onneksi. - toduros
Nää "kemiat" ja "kipinät" nyt on sellasta arpapeliä jä rulettia, ettei kannata ajatella itsessään mitää vikaa olevan, jos pakit saa. Jonain toisena päivänä kemiat olis hyvinkin saattanu natsata sen tällätymmän osapuolen mielestä.
Tietty edesauttaa kiinnostumisessa, jos saa sellasta eroottista virettä päälle tai pääsee oikeen nussimaan. Siinähän ne kemiat on sitten kohdannu ja yleensä pakkeja ei välittömästi näin tapahduttua olekkaan luvassa. Harmi vaan, että mies usein menettää kiinnostuksen tälläseen "helppoon kohteeseen", paitsi seksuaalisessa mielessä, ja sitten on taas sama itkuvirsi - miehet on sikoja, vai miten se meni? ....eka kymmenen sekunttia,riittää, jos on, vain rakkaus miellessä..... kovan vaikea, jos samaan aikaan myöskin panettaa,edes toista , ;-)
- melkein toimiva
Jos naiset ilmaisevat heti ensi minuuteilla, etteivät ole kiinnostuneita, niin sinun kannattaisi miettiä syytä. Useimmat naiset eivät odota ihmettä, mutta jos heti ensi minuuteilla tuntuu, että tästä ei tule mitään, niin sitten ei tule. Naiset eivät tietenkään sano syytä. Jokaisella on oikeus kieltäytyä tuttavuudesta. Voisit yrittää ottaa selvää mikä on vikana. Tuskinpa näytät mitenkään omituiselta. Sen näet, kun katsot kriittisesti peiliin. Riittää, että olet pukeutunut saman tasoisesti, kuten muutkin vastaavassa tilaisuudessa. Ehkä sinulla on väärä lähestymistapa. Onko sinulla avausrepliikki, joka ei toimi? Oletko juonut liikaa? Haiseeko tupakka? Onko sinulla joku kaveri vieressä, joka sössii homman? Yritätkö koskettaa naista liian nopeasti. Haluatko naisen osoittavan kiinnostuksensa liian nopeasti? Ensi kerrralla voisit kysyä joltain naiselta rehellistä mielipidettä lähestymistavastasi. Ellei hän vastaa, niin saatat vaikuttaa liian hyökkäävältä. Muista seisoa ryhdikkäästi, vaikka saisit pakit, sillä vetelät eivät kiinnosta ketään.
- tutkittu.
melkein toimiva kirjoitti:
Jos naiset ilmaisevat heti ensi minuuteilla, etteivät ole kiinnostuneita, niin sinun kannattaisi miettiä syytä. Useimmat naiset eivät odota ihmettä, mutta jos heti ensi minuuteilla tuntuu, että tästä ei tule mitään, niin sitten ei tule. Naiset eivät tietenkään sano syytä. Jokaisella on oikeus kieltäytyä tuttavuudesta. Voisit yrittää ottaa selvää mikä on vikana. Tuskinpa näytät mitenkään omituiselta. Sen näet, kun katsot kriittisesti peiliin. Riittää, että olet pukeutunut saman tasoisesti, kuten muutkin vastaavassa tilaisuudessa. Ehkä sinulla on väärä lähestymistapa. Onko sinulla avausrepliikki, joka ei toimi? Oletko juonut liikaa? Haiseeko tupakka? Onko sinulla joku kaveri vieressä, joka sössii homman? Yritätkö koskettaa naista liian nopeasti. Haluatko naisen osoittavan kiinnostuksensa liian nopeasti? Ensi kerrralla voisit kysyä joltain naiselta rehellistä mielipidettä lähestymistavastasi. Ellei hän vastaa, niin saatat vaikuttaa liian hyökkäävältä. Muista seisoa ryhdikkäästi, vaikka saisit pakit, sillä vetelät eivät kiinnosta ketään.
Asia on,että ensivaikutelma ratkaisee yli 90%. Siksi ei tarvita toista eikä kolmatta kertaa. Me muodostamme vaikutelman henkilöstä jo muutamassa sekunnissa ja sitä on vaikea enään jälkeenpäin muuttaa. Rakkautta ensisilmäyksellä ei ole,vaan aluksi ihastumme toiseen ja sen jälkeen vasta rakastutaan kun alamme tuntemaan toisen.
- muttajosjakun
Nimittäin se, että jos minä ihastun,näyttämättä sitä nyt suoraan,
niin toinen ei ole tippaakaan kiinnostunut.
No jos toinen on ilmiselvästi kiinnostunut,
minua taas ei liikuta pätkääkään!
Miks kummassa nämä asiat aina tuppaa menemään ristiin??? - Pikku-Örmy
Jos ei viikon jälkeen tunnu mitään kirvelyä voi ehkä soitella uudestaan, Jos kirpaloi niin on syytä unohtaa.
- Xcfnd
se on heti pysäyttävää.
- .................
Omalla kohdalla meni niin et muutama suhde tuntui laimeelta alusta loppuun (tapailut ja ne vuosien suhteet) kunnes sattumalta tapasin miehen johon ihastuin välittömästi ja viikko tämän jälkeen jo asuttiin yhdessä. Nykyään on lapset ja avioliitto, kaikki tuntunut ihan erilaiselta ensinäkemisestä saakka. :)
- Ihmettelevä mies
Jos ensi-treffeillä en pääse naimaan, en halua jatkaa.
- Sammutuspeite M
Miehenä joka on saanut lukemattomia pakkeja niin naisten puolesta voin sanoa suoraan että KYLLÄ!
Joko he ovat seksuaalisesti tai romanttisesti sinusta kiinnostuneet lähinnä ulkoisen olemuksen ja ulosantisi myötä muutaman ensisekunnin tai alkuminuutin jälkeen tai sitten eivät.
Sitten peli on pelattu.
Muuten saat yleensä jatkoaikaa eli sinulla on vielä mahdollisuus kääntää asia voitoksesi tai mokata se.
Jotkut ei vaan sytytä. Ketään.- naisen mielipide
Tuo in ihan totta ja muut saavat selitellä tässä ketjussa mitä selittelevät, mutta totuus on, että ekoilla treffeillä ei välttämättä tiedä kiinnostaako mies, mut sen tietää VARMASTI jos EI kiinnosta. Eli tavataan uudestaan, jos ei olla varmoja ettei kiinnosta...
Olen jokaisesta ihastumisesta ja rakastumisesta tienny heti ensi tapaamisella, onko miehellä mahiksia vai ei, vaikkei tunteet ja kemiat olisi heti syttyneetkään. - Sammutuspeite M
naisen mielipide kirjoitti:
Tuo in ihan totta ja muut saavat selitellä tässä ketjussa mitä selittelevät, mutta totuus on, että ekoilla treffeillä ei välttämättä tiedä kiinnostaako mies, mut sen tietää VARMASTI jos EI kiinnosta. Eli tavataan uudestaan, jos ei olla varmoja ettei kiinnosta...
Olen jokaisesta ihastumisesta ja rakastumisesta tienny heti ensi tapaamisella, onko miehellä mahiksia vai ei, vaikkei tunteet ja kemiat olisi heti syttyneetkään.Joo, näin se on.
Tuon naisen esittävät hyvin eri tavoin, mutta kokemus sanoo että jos miehen olemus on seksitön tai epäromanttinen naisen mielestä niin se jää siihen.
Osa ehkä sanoo että "soitellaan" jne. mutta tosiasia on ettei kolahtanut eikä tule kolahtamaan.
Tietysti on niitä naisia jotka on niin epätoivoisia tai kokevat että he eivät kolahda kenellekään tai säälistä antavat miesrassukalle mahdollisuuden vielä todistaa "mieskuntoisuutensa" mutta todellisuudessa nainen vaan kokee miehen kaikkeaksi muuksi kuin viehättäväksi.
Tällöin miehelle kuten minullekin tulee ahdistunut olo kun nainen ei ole asiasta suora vaan kiertelee aihetta tai näyttää että yrittää väkisin kiinnostua.
Kaikkia ei vain ole luotu parisuhteisiin ja ovat seksuaalisesti täysin vetämättömiä naisten mielestä.
- 4 naista 3 vuotena
Mitäpä herkkuperseelle saisi muuta olla? Munkkipossu, pullamössö vai muffinssi skermavaahdolla?
- CSI;
Joidenkin kanssa olen kokenut kemiaa, toisten kanssa kipinää mutta tämä nykyinen juttu on kuin magneetti!
Aluksi pyörimme kehällä kuin kissa kuuman puuron ympärillä. Vähitellen magneetit kääntyivät ja naps - kiinni meni ja lujassa ovat.
Oikeasti?
Ei sitä tiedä.
Tai totaalisen vääristä tietää heti. Muista pitää ottaa selvää.
- jos natsaa!
Nyt olen naimisissa ollut mieheni kanssa yli kymmenen vuotta.Meiltä meni molemmilta jalat alta ensitapaamisella.
Tuli tässä vaan mieleen yksi kaveri,jonka kanssa tsättäilin( ennen mieheni tapaamista),joka tuntui raameiltaan ja ajatuksiltaan olevan juuri minun makuuni.Mutta sitten....hänellä olikin puhelimessa melko kimakka ääni.No en antanut periksi vaan halusin tavata.Ihan mukavalta kaveri näytti,osasi pussata ja muutaman kerran peittojakin heiluteltiin.Muttamutta,se kimeä ääni...mies kuitenkin kaksmetrinen karpaasi...ehkä siihen äänen olisin voinut tottua mutta kun tämä uros KIKATTELI kaikille asioille kuin pikkulikka ja lässytti vauva-äänellä kaikenmaailman ällöjä korvaan.ja kysymys oli kuitenkin melekein nelikymppisestä miehestä!!!No niin,siis aika äkkiä lopahti tuo juttu,vaan ei haittaa ,löysin paremman:)- jos natsaa!
iRTOseksi on parasta.
- Kokemusta..
voiko mikään olla kamalampaa kuin kimeä (kliseisesti sanottuna) homomainen ääni miehellä, jos pitäisi olla miehen kanssa muutakin kuin homoa ja tyttökaveria? Minuun on vuoden verran ollut ihastunut yksi 30-risat kaljuksi ajettu mörssäri, älyssä ei vikaa ja ihan hyvin se suutelee, mutta se puheääni.. en voi, en vaan voi! Sen lisäksi hän on liian tukevahko ja taitaa eräs sinänsä hyvin tavallinen neurologinen häiriökin häntä vaivata, mutta nää on sivuseikkoja äänen verrattuna :/
jo pienenä tyttönä suosikkihahmoni Star Warsissa oli Darth Vader, jolla oli ihan selittämättömän kiehtova tapa puhua asiansa 8)
- eftermid
en voi muuta sanoa kuin, että tunteet valehtelee aina kun ollaan näissä "ensisilmäyksellä" merkeissä liikkeellä.
- niinhän se on
Äkkirakkaus tekee paskatin!
- phil anselmooooooo
välittömästi, taas se nähtiin! ei sulla oo tulevaisuutta!!
- Revi siitä
Tiedätkö, mikä / kuka on naisen paras kaveri ? - Homimies !
- rambula..
Naiset ovat hyvin arkoja eivätkä mielellään ota vastuuta tuollaisesta asiasta itselleen. Harvoja selkärankaisia löytyy jotka sanovat suoraan että "et ole tyyppiäni." Jos sinulle on sanottu näin, niin olet onnekas, koska yleensä naiset eivät sano mitään. Kiertelevät vain.
Ei sitä oikeasti tiedä heti ekalla tapaamisella. Kun tapasin vaimoni, vaihdoimme kuvat, mutta olinkin kuulemma huomattavasti paremman näköinen treffeillä. Hänelle siis tuli kipinä heti, mutta tämä tietysti tukisi tuota, että sen vaan tietää, koska nyt kerran olemme naimisissa. Erona tässä on se, että MINÄ, mies en halunnut mitään ja koin että jotain puuttui. Se kipinä tuli vasta myöhemmin.
Mutta naiset määrää säännöt parisuhdemarkkinoilla, joten ei auta nurista. Ainoa, mitä voit tehdä on olla vähemmän nössö ekoilla treffeillä. Osoita myös olevasi seksuaalinen. Älä kerro eksistä mutta anna ymmärtää rivien välistä, että olet ollut haluttua tavaraa (vaikket oiskaan). Ystävättäristä voi kertoa ;D. Muutenkin siis kannattaa osoittaa olevansa mies jolla on omat mielipiteet ja tosi tärkeätä on että tuot intohimosi esiin, mitä haluat elämässäsi saavuttaa. Vielä parempi jos voit osoittaa jo olevasi hyvää matkaa menossa siihen.
Voit antaa yhden kohteliaisuuden naisen ulkonäöstä jos on pakko. Kohtelias ja huomaavainen saa olla mutta ei palvelija. Äläkä osoita yhtään, että sulla on haku päällä tai tarvitsisit naista johonkin. Sellainen ahdistaa naisia.- 34534534
Miehen ei yleensä toivota olevan "pelimies", mutta pohjimmiltaan kuitenkin mieluummin pelimies "kuin se joka ei saa ketään". Naiset myös helpommin luottavat mieheen joka on ollut aikaisemminkin naisten kanssa tekemisissä ja sen takia juuri senkin asian ilmaiseminen että omaa esim. naispuolisia ystäviä tai kavereita niin on yleensä erittäin posiitivinen seikka ja tuo luottamusta miestä kohtaan.
- tästä asiasta
"Saatuani useammat pakit ensitreffien jälkeen aloin pohtia tietääkö naiset tosiaan heti onko jutulla tulevaisuutta? Kuvat on vaihdettu ensin joten siitä ei voi olla kyse, mutta aina se loppuu "kemia puuttui", "ei ole kipinää" ym. syistä."
95%:ssa tapauksista ulkonäkösi ei miellyttänyt tarpeeksi ja treffikumppaneita oli muitakin jonossa (varsinkin jos kyse oli nettitreffeistä).
Ei naiset yleensä mitään tiedä yhden tapaamisen perusteella kuten kukaan mukaan ei tiedä, mutta kun on muitakin joista valikoida niin yleensä otetaan niiden perusteella jotka parhaiten täyttävät varsin pinnallset kriteerit ja sitten katsotaan tuleeko toimeen vai eikö tule.- 3454354
Oikeastaan tuosta on itselläkin oma kokemus nykyisen ja usemman vuoden aikaisen tyttöystävän kanssa, kun hän alussa ajattelisi varsin pinnallistenkin seikkojen perusteella "ettei me tultaisi toimeen yhdessä". Eihän noita asioita koskaan ääneen sanota, mutta sen huomaa juuri semmoisesta vältteleväisyydestä. Tosin alusta asti olemme tulleet erittäin loistavasti toimeen, joten nuo ajatukset ovat unohtuneet.
- iiiiiiiiiiiiiiiiiii
3454354 kirjoitti:
Oikeastaan tuosta on itselläkin oma kokemus nykyisen ja usemman vuoden aikaisen tyttöystävän kanssa, kun hän alussa ajattelisi varsin pinnallistenkin seikkojen perusteella "ettei me tultaisi toimeen yhdessä". Eihän noita asioita koskaan ääneen sanota, mutta sen huomaa juuri semmoisesta vältteleväisyydestä. Tosin alusta asti olemme tulleet erittäin loistavasti toimeen, joten nuo ajatukset ovat unohtuneet.
Aina silloin tällöin netissä törmää epätoivoisiin miehiin jotka alkavat puhua yhteenmuutosta jo parin-kolmen tapailun jälkeen. Se karkoittaa fiksun naisen alta aikayksikön. Samat tyypit ovat myös usein niitä häiriintyneitä roikkujia jotka ei suostu ymmärtämään että tapailu on va-paa-eh-tois-ta ja myös nainen (yllätys yllätys!) saa valita jatkaako sitä vai ei. Varokaa näitä! Yleensä he pitää itseään täydellisinä eikä näe käytöksessään vikaa edes saatuaan lähestymiskiellon.
- Onnenomena
3454354 kirjoitti:
Sairastelin vahvalla lääkityksellä puoli vuotta ja siitä toipuminen vei vielä kauemmin, mutta olin silti onnellinen. Olin löytänyt intohimoisen suhteen, jonka kanssa ei tarvinnut salailla sairasteluaan. Vajaan vuoden kuluttua aloin palautua entisiin voimiini ja sairaus oli voitettu. Katselin intohimoani uudelleen ja hän alkoikin vaikuttamaan ihan perässä vedettävältä nahjukselta. Erosimme ihan yhteisymmärryksessä aika pian. Ihmettelen, miten paljon olosuhteet voivat vaikuttaa ihmissuhteisiin. Ihminen uskoo siihen, mitä hän haluaa uskoa.
- wgdgfuwegf
tytön/naisen kanssa toisille treffeille ja siitä eteenpäin, niin pitää osata naurattaa naista ja viihdyttää, sekä änkeä päälle kuin yleinen syyttäjä, jotta nainen tuntee itsensä halutuksi. Naiset sanoo aina että ei tietenkään kontaktia ensitreffeillä sun muuta lässyn läätä, mutta älä usko niitä. Jos olet kohtelias, huomioonottava ja pidättyvä, niin "ei ole kipinää" " ja "ei ole kemiaa".
Itse tein aluksi sen virheen että olin sellainen kuin naiset sanovat hyvän olevan ja tulos oli ei jatkoa. Sitten muutin tyyliä kertaheitolla ja pyrin suutelemaan jossakin vaiheessa ensitreffeillä, sekä vaihdoin sen ujon meiningin rempseämpään meininkiin, niin nyt saa sitten valita kenen kanssa haluaa jatkaa ja kenen kanssa ei. Joka ikinen muija on halunnut nähdä uudestaan.
Noilla ohjeilla pääset itse valkkaamaan haluamasi liudasta naisia.- terve!1
vaikka pitäisi jo olla nukkumassa. kirjoitan nopsaan, joten virheitä tulee. vielä vuonna 2006 minulla meni lujaa: treffailin ja biletin, en siksi ettenkö olisi halunnut sitoutua, päinvastoin...mutta jostain syystä kysyntä ja tarjonta eivät koskaan kohdanneet. olin jo ikään kuin luopunut toivosta. jos joku kundi oli aivan upea, ei se minusta ollut kiinnostunut. tai toisinpäin.
sitten eräs krapulasunnuntai joulukuussa huomasin, että joku tyyppi oli lähettänyt muutaman sanan myspacessa tyyliin "moi sinä". profiilissansa ei ollut kuvaa ja koko tyyppi jäi vähän arvoitukseksi, mutta vastasin muutamalla sanalla takaisin ja pian tämä hämärä "tyyppi" saapui messengeriini. en tiennyt miltä koko tyyppi näyttää, kuvaa en tohtinut pyytää, eikä oikeastaan koskaan ehditty juttelemaankaan (hän oli yötöissä, minä päivä-). ennen joulua sain sitten kuvan tältä kundilta. oh my god. niin upea ilmestys. ajattelin heti, että tähän minulla ei ole saumoja. ja että kuvani myspacessa taitavat olla liioiteltuja todellisuuteen verrattuna, ei hän muuten olisi mulle alkanut kirjoittelemaan. no, uuden vuoden aatonaattona satuimme molemmat meseen yhtä aikaa ja huvikseni sanoin tälle kundille, että mennäänkö juomaan parit bisset. no, sopihan se ja sovittiin tällit kurviin erääseen ravitsemusliikkeeseen. vähän jännitti mennä ja oijoi, mikä minua odotti! maailman kaunein kundi! kaikki natsasi! jalat meinas lähteä alta. yleensä aina joku tökki toisen ulkoisessa habituksessa, nyt ei mikään. pidin pitkistä miehistä ja hän oli 190. pidin kauniista pojista ja hänen kasvonsa sitä olivat. ja kaikista upein sattuma tulee tässä! minulla oli 15 vuotta ollut lempparitakkinani enoni vanha vihreä maihinnousutakki/parka, joka sitten levisi ja heitin sen roskiin muutama vuosi aiemmin. koskaan en kenelläkään ollut nähnyt samanlaista ja samanmerkkistä. ja mikä tällä kundilla oli päällään? vanha vihreä maihinnousutakki ja vieläpä se prikulleen samanlainen black label! it was a sign :D
no. nyt tiivistän loput. samana yönä mies tuli luokseni yöksi. yhteen muutettiin helmikuun alussa. maaliskuussa olin raskaana. esikoisemme syntyi marraskuussa '07 alta vuosi ensitapaamisestamme. naimisiin mentiin '08 ja kuopus syntyi '09. herra tuhisee tuolla petissä ja tytöt omassa huoneessaan. olen ihan korviani myöten rakastunut edelleenkin. ja black label roikkuu eteisen naulassa ;) - rpptrppe
terve!1 kirjoitti:
vaikka pitäisi jo olla nukkumassa. kirjoitan nopsaan, joten virheitä tulee. vielä vuonna 2006 minulla meni lujaa: treffailin ja biletin, en siksi ettenkö olisi halunnut sitoutua, päinvastoin...mutta jostain syystä kysyntä ja tarjonta eivät koskaan kohdanneet. olin jo ikään kuin luopunut toivosta. jos joku kundi oli aivan upea, ei se minusta ollut kiinnostunut. tai toisinpäin.
sitten eräs krapulasunnuntai joulukuussa huomasin, että joku tyyppi oli lähettänyt muutaman sanan myspacessa tyyliin "moi sinä". profiilissansa ei ollut kuvaa ja koko tyyppi jäi vähän arvoitukseksi, mutta vastasin muutamalla sanalla takaisin ja pian tämä hämärä "tyyppi" saapui messengeriini. en tiennyt miltä koko tyyppi näyttää, kuvaa en tohtinut pyytää, eikä oikeastaan koskaan ehditty juttelemaankaan (hän oli yötöissä, minä päivä-). ennen joulua sain sitten kuvan tältä kundilta. oh my god. niin upea ilmestys. ajattelin heti, että tähän minulla ei ole saumoja. ja että kuvani myspacessa taitavat olla liioiteltuja todellisuuteen verrattuna, ei hän muuten olisi mulle alkanut kirjoittelemaan. no, uuden vuoden aatonaattona satuimme molemmat meseen yhtä aikaa ja huvikseni sanoin tälle kundille, että mennäänkö juomaan parit bisset. no, sopihan se ja sovittiin tällit kurviin erääseen ravitsemusliikkeeseen. vähän jännitti mennä ja oijoi, mikä minua odotti! maailman kaunein kundi! kaikki natsasi! jalat meinas lähteä alta. yleensä aina joku tökki toisen ulkoisessa habituksessa, nyt ei mikään. pidin pitkistä miehistä ja hän oli 190. pidin kauniista pojista ja hänen kasvonsa sitä olivat. ja kaikista upein sattuma tulee tässä! minulla oli 15 vuotta ollut lempparitakkinani enoni vanha vihreä maihinnousutakki/parka, joka sitten levisi ja heitin sen roskiin muutama vuosi aiemmin. koskaan en kenelläkään ollut nähnyt samanlaista ja samanmerkkistä. ja mikä tällä kundilla oli päällään? vanha vihreä maihinnousutakki ja vieläpä se prikulleen samanlainen black label! it was a sign :D
no. nyt tiivistän loput. samana yönä mies tuli luokseni yöksi. yhteen muutettiin helmikuun alussa. maaliskuussa olin raskaana. esikoisemme syntyi marraskuussa '07 alta vuosi ensitapaamisestamme. naimisiin mentiin '08 ja kuopus syntyi '09. herra tuhisee tuolla petissä ja tytöt omassa huoneessaan. olen ihan korviani myöten rakastunut edelleenkin. ja black label roikkuu eteisen naulassa ;)Ihan kiva tarina, mutta et sanonut siinä mitään tyypin luonteesta. Mistään muusta tietämättä, hyvää liittoa sinulle täydellisen kuoren kanssa, joka pukeutuukin sopivasti.
Joo, olen vähän ilkeä. - minavaankaino
terve!1 kirjoitti:
no. nyt tiivistän loput. samana yönä mies tuli luokseni yöksi. yhteen muutettiin helmikuun alussa. maaliskuussa olin raskaana. esikoisemme syntyi marraskuussa '07 alta vuosi ensitapaamisestamme. naimisiin mentiin '08 ja kuopus syntyi '09. herra tuhisee tuolla petissä ja tytöt omassa huoneessaan. olen ihan korviani myöten rakastunut edelleenkin. ja black label roikkuu eteisen naulassa ;)Sattuispa mulleki jotain tuollasta. Olet onnekas!
Tutustuin nykyiseen kihlattuuni täällä suomi24 treffipalstalla. Molemmat oli kaverimielellä liikenteessä ja minä olin sillon vielä parisuhteessa nii siitäkää syystä muunlainen ei kiinnostanu, ja tämä nettikaverini hyväksyi sen mukisematta :) Tutustuttiin ja tapailtiin ja meistä tuliki hyviä kavereita ajan kanssa. Jossakin vaiheessa minun parisuhe avokkini kanssa päätty ku kumpikaa ei ennää jaksanu riiellä. Mutta ystävyyteni tähän nettikaveriin säilyi. Itteasiassa alettiin olla enemmän yhteyksissä ja vietettiin enemmän aikaaki keskenään, lopuksi siitä tuli yks mun parhaita kavereita kunnes pikku humaloissaan huomasin että tämä minun paras kaverini onkin aika puoleensavetävä kapistus. herrasmiehenä tämä minu kaveri ei lämmenny minu yrityksille ku neiti oli hivenen humalassa ja kaikkee. Mutta siitäkös piirteestä minä vielä enemmän tykkäsin :) Ennenpitkää siinä kuitenki nii kävi että sänkyyni tämän uljaan uroksen kaajoin ja samassa sängyssä ollaan nyt jo kohta 2vuotta pyöritty ja kihloihinki keritty :)
Täytynee kyllä sanua että mulla ei käyny ekalla tapaamisella mielessäkään että tämä vois olla minu suuri rakkaus ja elämän mullistava mies, mutta nii siinä vaa ajan saatossa kävi, ja hyvän miehen löysin :)- IE
Itse olen sen koulukunnan naisia, etten tee juuri mitään elämässäni hätiköiden. Ymmärrän, että ensivaikutelma on ainakin jollakin tapaa määräävä, muttta itse tutustun mieluusti rauhassa. Yhdesti olen kokenut rakkautta ensi silmäyksellä ja olin ihastunut ihan hirmu pitkään, mutta olin vielä hirmu nuori, mahollisesti jotain hormonipiikkejä :D Nyt sitten olen ollut 3 v sinkkuna pitkästä parisuhteesta ja odottelen sitä oikeeta. Välillä mietin, et kun on tuo rima noussu aika korkeelle, niin mitenkähän sitä vielä rakastuu ja ihastuu? Ajattelen, että nytte, siltikin vielä nuorena, 25v, muttei kuitenkaan enää teininä, puolison valintaperusteet ovat jollakin tavalla enemmän järkeen nojautuvia, kuin tunteisiin, en ole tunnekuollut, haluan rakasstua, haluan ihastua ja olla lääpällään, mutta luulen, että nyt voin ehkä kontrolloida sitäkin enemmän. Eli, että aukaisenko padot, vai pidättäydyn.
Tosin, tällä hetkellä olen ihastunut yhteen mieheen. voih, ja pelkästään sen takia, että hän soittaa kitaraa ja näyttää kreikkalaiselta jumalhahmolta. Ooh.. Toki muukin asia hänessä vetoaa, mutta koska en edes ole jutellut hänen kanssaan, ulkonäkö on ainut, minkä perusteella tällä hetkellä häntä katselen. Haluaisin oppia tuntemaan hänet, ja miten hän käyttäytyy. Ulkonäköön on helppo ihastua, mutta löytääkö sitten miehen, jonka sydän on oikeasti kultaa?
T.Idän Elli - Sparkling75
Voin väittää niin hulluntako tää tuntuu, niin voi tätä olla olemmassa.
Mä näin tän miehen deitti.fi sivustolla 4.1.11 ja 6.1.11. aloimme siellä kirjottelemaan, illalla hän soitti mulle ja puhuimme siltä seisomalta 5 tuntia yhtäputkeen, me huomasimme että meitä yhdistää moni asia ja pidämme todella paljon samoista asioista.
La 8.1.11. oli meidän ekat treffit, oli niin luontevaa olla hänen seurassa, kävimme syömässä ja sen jälkeen mun luo juttelemaan, suudelmat ja halit tuli heti kehiin.
Tapasimme seuraavan kerran ke 12.1. tämä mies sanoi että rakastaa mua, mä sanoin ettei tommosta voi sanoa näin nopeesti, vaikka tunsin sydämmessäni todella voimakkaita tunteita häntä kohtaan, no kolmansilla treffeillä myös minä pystyin sanomaan että rakastan häntä.
Olemme käyneet hänen pikkuveljen perheen luona, olivat todella mukavia. Hän on alusta saakka puhunut perheelleen minusta ja minä hänestä omilleni. La 12.2. esittelen hänet vanhimmilleni. Tämä on sitä kuuluisaa äkkirakkautta en uskonut että tätä on olemassa mutta olen itse elävä todiste siitä.
Olemme n.35v. ja molemmat kokeneet avioeron, nyt tokakierroksella 2 helmeä löysi toisensa. Brhhh!!!! :) - 4 vuotta jo yhessä
Mäkin uskon siihen ensivaikutelmaan ja siihen et kyl ekalla tapaamisella jo selviää se haluunko tutustuu lisää vai en. Jännitys näkyy , mut se on aina hävinnyt pois siinä pikku hiljaa. Kaksi syytä miks mä oon dissannut jo ekalla tapaamiseella miehen...toinen puhui koko tapaamisen ajan exästään (ei helvetti!) ja toinen puhui koko ajan enkä saanut suunvuoroo kuin pari kertaa. Ei paljookaan jäänyt asiat epäselviks noiden miesten kohdalla. Ite oon löytänyt puolisoni chätistä ja ekalla tapaamisella livenä tuntui et kiva mies tän haluun tavata toisenkin kerran ja toisella kertaa olinkin jo todella ihastunut.
- ....................
Minulle on käynyt vakavissa suhteissa niin että tapaan miehen ja siinä sen on ,ei voi suudella heti,ja suhde on alkanut siitä ,se on sitä jotakin joka nappaa heti...ei sitä vain jutella ja olla se pitää olla kunnon kipinä jotain toisessa joka viehättää ,jota ei voi vastustaa.
- Ei noin
Pistäpä kuule oikiat välimerkit oikeille kohrillensa, että on joku tolkku jutussasi. Nyt on ajatus kyllä jossain syvällä.
- hgd
Olen joskus rakastunut ensitapaamisella sanotaanko parin tunnin aikana. Tapasimme sattumalta ja mies sai pääni aivan pyörälle. Toisessa suhteessa tunne muodostui hitaammin ja laimeampana. Tapasimme netissä.
- kuvittelette liikaa
Monet naiset tietää sen heti et tuleeko jutusta jotain. Mut jos ne miettii et tulee ja sit alkaa seurustelee mut vuoden päästä ne jo valittaa palstoilla et mies onkin juoppo ja narsisti ja et miten siitä pääsee eroon. naiset yleensä hylkää sen kiltin miehen ja ottaa sit kumppanikseen sen joka esittää mukavaa miestä mut paljastuukin juopoksi myöhemmin. Tästä voikin päätellä et NAISET EI TIEDÄ MISTÄÄN MITÄÄN.!
- Anonyymi
Tilanteeni oli toivoton, minä ja mieheni olimme avioeron partaalla. Olin kauheassa tilassa ja tunsin, etten enää jaksanut elämääni. Sain tietää pappi TAKUTAsta, jolle tulin paljon arvostelua hänen temppelistään, ja otin häneen yhteyttä. Pappi TAKUTA teki minulle jälleennäkemisen rakkausloitsun ja nyt meillä menee taas paremmin kuin koskaan ennen. Kiitos paljon pappi TAKUTA avioliittoni pelastamisesta. Voit ottaa yhteyttä pappi TAKUTAAN hänen sähköpostiinsa [email protected] tai whatsappilla tähän puhelinnumeroon (+16592027218). Hän tekee myös seuraavia: 1) Lottovoitto2) Kadonnut rakkausloitsu. 3) Avioeroloitsu. 4) Avioliittoloitsu. 5) Sitoutumisloitsu. 6) Eroloitsu. 7) Karkottaa entisen rakastajan. 8.) Haluat ylennyksen toimistossasi. Kaikki kohtaamasi ongelmat ovat 100 % turvallisia ja taattuja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla
”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset24217309Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään
Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"17812317Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään
"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El556091Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta
Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään664923MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!
Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny194910Orpon hallitus paskoi kaikki hommat
ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.254029Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi
Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta843615Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois
Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja133535Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?
PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html1393066S- ryhmän Israel boikotti sai Päivi Räsäsen repimään pelihousunsa?
Räsänen vertaa S- ryhmää natseihin.3171722