Kateelliset vanhemmat naiset.

Kauniskauniskaunis

Oon kaunis naisen alku, ja mua ihmetyttää etenki vanhempien naisten ilkee käyttäytyminen sen takia.
Kaupan kassalla myyjänä saan aina sen ärsyttävän katseen, vaikka kuin ilosesti moikkaan tai mitä vaan.
Etenki vanhemmat naiset, mutta myös nuoremmat käyttäytyvät tälleen. Ja sitten jos on mies mukana, vilkastaan miestä ettei varmanakaan kato mua päin.
Sillon ku olin läski, tätä ongelmaa ei ollu. Nyt on. Naiset, mitä väliä?! Ite voin vaikka kehasta jotain kaunista henkilöä, ei se paranna elämää et ajatellaan heti pahaa toisista. arg.
Ja jep, oon ihannenainen.

39

1558

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pöoiuygfvbhjklhygvbh

      mistäs tiiät että kyse on ulkonäöstäs?

    • Ylermi...

      Suomalaisilla on heikko itsetunto. Ollaan vielä metsäläiskansaa joille tää kaikki kaupungistuminen ja eurooppalaistuminen on vielä uutta ja hämmentävää. Ei osata suhtautua sellaiseen jos naisella ei olekaan juuttisäkki päässä ja nokea poskella, pidetään sellaista koreiluna ja liehittelynä.

      P.S. Alaks olee mun kaa?

    • t. nainen 25v

      Älä yleistä :) Itse olen ystävällinen jokaiselle kassalle ja myyjälle, jotka ovat ystävällisiä minulle. Niin kauniille kuin rumillekin.

    • Sweet40

      että sinulla on kihahtanut pissa päähän sen jälkeen, kun lakkasit olemasta läski..?
      Kuule pirpana, kyllä kaupan kassalle tulevilla ihmisillä on muuta mielessä kuin sinun simpsakka olemuksesi - voin kokemuksesta sanoa, että kun töiden jälkeen iskee pakkopullakauppareissu, jonka jälkeen pitää olla ruoka valmiina tunnin sisällä ja sitten takaisin auton rattiin kuskaamaan lapsia harrastuksiin, mielessä on jotain ihan muuta kuin kateus kassakoneen takana istuvaa 20 v nuorempaa miisua kohtaan. Ollaan tässä nääs oltu nuoria itsekin enkä ole vielä keksinyt yhtään järkevää syytä nyt nelikymppisenä olla kade parikymppisille.

      • kauniskk

        no en ookaan ihan semmotteen kaupan kassalla jossa tehtäis päivittäiset ruokaostokset, sen viel ymmärtäis.
        ja se on se katse eikä mikään kiireisyys, vaikka oonki vasta kakskymppinen kakara kyllä mie sen verran ihmistä luen. :)
        SITÄ MINÄKI, ite 5 kymppisenä haluan olla viisaampi mitä oon nyt, eihän elämäs muuten olis mitään.. miksi sit just ne elämää nähneet naiset on niitä ilkeimpiä, mun kokemuksella. ja nuoremmat kyllä usein myös.


    • Jätkä 25

      Monella halvatun suomalaisella on tapana kehuilla vaan itseensä :D Minä olen aina oikeassa, minä aina tiedän, minusta ei löydy mitään vikaa, minä olen niin täydellinen. Minä minä minä minä minä -vajakkeja!

      • ;);)

        olen demittäjä cool, paljon parempi kuin muut


    • Söpöläinen

      Olisikohan tässä takana vain omat antipatiat ja luulot muitten luuloista, katseista ja käytöksestä. Keskity siihen, mitä tiedät ja lisää niitä, omia tietojasi. Kuulostaa tyhmältä arvioida ja luulotella muitten ihmisten tekemisiä, sanomisia, katsomisia ... Mitä väliä niillä on, jos kaikki on kotona omien korvien välissä ?

    • sfghtivbn

      Kuule pissis,
      otsikoiden loppuun ei panna pistettä.

      Ja tuosta sun "ilkeät vanhat naiset" -ongelmastasi: miksi ajattelet, että kaikki vanhat naiset ovat ilkeitä? Oletko niin täynnä itseäsi ja omaa ulkonäköäsi, että kaikkien pitäisi aina ihailla sinua?

      Sille on ihan sama, mitä joku asiakass sinusta ajattelee. Todennäköisesti hän ei ajattele sinusta yhtään mitään. Sinä vain omassa itsekeskeisyydessäsi kuvittelet olevasi kaiken keskipiste. Kun sinä olet kaupan kassana niin sinä olet... kaupan kassa! Et muuta. Vai kiinnitätkö itse ostoksilla ollessasi hirvesäti huomiota myyjiin?

    • 555555555

      Täällä ne kateelliset akat nyt pääsee sulle vittuilemaan. Nussivat pilkkua jne.

      • Lazaru5

        Ja eikä muuten ole mikään yllätys, että tänne tulee tuollaista avautumista. Voihan AP olla trolli/provo, mutta saman tien se osuu ja uppoaa epäitsevarmoihin vanhoihin piikoihin, joiden mielestä joka "pirpanalla" pitäisi tosiaan olla juuttisäkki päällä. Venäläisnaisturistit, jotka pukeutuvat näyttävästi ja meikkaavat ovat tietenkin kaikki huoria. Onhan heillä usein korkokengätkin! Horoperseitä koko sakki ja tänne tulevat keikistelemään. Tämä on NIIN suomalaista asennetta, ettei paremmasta väliä.

        Eikä kyse ole yksinomaan vanhoista piioista (jotka siis ovat hiekkaa pimperoissaan ikuisesti kateellisia ja katkeria siitä, ettei heidän tuulipukuun verhottua hiirenharmaata olemusta miehet jallita) vaan myös varatuista naisista, jotka tosiaan vahtivat kuin haukat, ettei heidän ukkonsa vilkaisekaan jotain kaunista naista. Sehän on pettämistä saman tien! Voiko surkeampaa olla, jos ei naimisissakaan tuon vertaa luota.


    • .......

      jaa, en tiedä tuosta, minulla ei ainakaan ole tapana olla kateellinen nuoremmille tai halveksia vanhempia, aika aikansa kutakin...vanhenet se sinäkin koko ajan :)

    • itsesi

      Mulla oli sama ongelma kun olin nuorempi. Olin kaunis ja kavereitakin oli vaikea saada kun olivat niin kade. Nyt jälkeen päin kun puhunut tuttujen kanssa ne sanoo etta heidän mielestään olin täydellinen ja sen takia olivat häijyjä mulle. Mutta toiselta puolelta minulla oli aina mies seuraa enkä ikinä ollut yksin. Älä näytä että heidän ilkeä käyttäytyminen sattuu vaan tiedät että ovat kateita. Olen paljon matkustellu ja ulkomailla asunut jo vuosia ja voin sanoa että suomessa ollaan kateita eniten. Muissa maissa kauneutta arvostetaan ja naisellisuutta, myös naiset.

      • - Julia -

        olen oikeasti kaunis nainen vielä nelikymppisenäkin ja minulle on ollut AINA helppo saada kavereita. Ei se ettei saa kavereita vielä tarkoita sitä, että sinulle oltaisiin kateellisia. Ystävien saaminen on kiinni omasta asenteesta ja luonteesta, eikäs siitä onko sulla kaunis naama ja hyvä kroppa.


    • Ex Pinp

      ..mutta huono itsetunto ja "mitä noi must aattelee" -pälyily nähtävästi jäi.

      • nainen 27 v

        missikisoihin menoa jos tuntuu että huomio on liian vähäistä.
        Siellä ne todelliset kaunottaret punnittaan eikä kaupankassalla.
        Kaikkee sitä ihminen kirjoittaa huonon egon varjolla.


      • mies 30v.
        nainen 27 v kirjoitti:

        missikisoihin menoa jos tuntuu että huomio on liian vähäistä.
        Siellä ne todelliset kaunottaret punnittaan eikä kaupankassalla.
        Kaikkee sitä ihminen kirjoittaa huonon egon varjolla.

        Missikisahan se vasta huonoitsetuntoisten ja julkisuudenkipeitten kottaraisten areena onkin. Eivät todellakaan edusta mitään Suomen kauneinta naisainesta. Paljon nätimpiä kassatyttöjäkin näkee kuin ne pumpattavat-Odusogat joita saadaan sitten maailman tappiin roskalehtien lööpeistä "ihailla".


      • plummmaa
        mies 30v. kirjoitti:

        Missikisahan se vasta huonoitsetuntoisten ja julkisuudenkipeitten kottaraisten areena onkin. Eivät todellakaan edusta mitään Suomen kauneinta naisainesta. Paljon nätimpiä kassatyttöjäkin näkee kuin ne pumpattavat-Odusogat joita saadaan sitten maailman tappiin roskalehtien lööpeistä "ihailla".

        murheet kassaneitillä, Suomessa on tuhansia kauniita kassaneitejä ym työssäolevia naisia jos kaikki tänne kirjoittaisi kuinka asiakas käyttäytyy niin eihän tänne muuta sopisikaan.
        Ota nyt se peili käteen ja ihaile itseäsi ehkä se auttaa pikkusen.


      • katteellisset ämmät
        plummmaa kirjoitti:

        murheet kassaneitillä, Suomessa on tuhansia kauniita kassaneitejä ym työssäolevia naisia jos kaikki tänne kirjoittaisi kuinka asiakas käyttäytyy niin eihän tänne muuta sopisikaan.
        Ota nyt se peili käteen ja ihaile itseäsi ehkä se auttaa pikkusen.

        Mitä sillä peilillä? Sieltähän näkyy kaunis nuori nainen ja sehän jo tiedettiin.


    • AitoNainen..

      jos nyt oikeasti ja ilkeästikin sinulle sanoo niin tosiasiassa sillä kaupan kassalla, olipa minkä näköinen tahansa, ei ole mitään merkitystä. Haloo! Se vajaa minuutti mitä siinä kassalla ollaan, on yksi hikinen minuutti ja silloin ei todellakaan kytätä katsooko se mies kassaa vai ei. Ja jos katsoo, luultavimmin sen takia, että kassa ei tekisi virheitä tmv.

      Uskon, ettet ole ollenkaan niin kaunis mitä toivoisit olevan. Mutta harhakuvalla toisten kateudesta, voi edes hiekan kuvitella olevansa jotain. Joskin aivan väärä tapa rakentaa minäkuvaa.

      • kateelliset ämmät

        Kyllä niitä kateellisia ämmiä on ja mustasukkaisia nähty, ei miehet saa katsella kauniita naisia, ei saisi huomatakaan, pitää silmät kiinni mennä kassalle jos kassaneiti on kaunis.


    • sama ongelma

      No niin, arvatenkin tämä aloitus sai tällaisen vastaanoton. Olen törmännyt tismalleen samaan ongelmaan kuin aloittajakin. Naiset jakavat jatkuvasti joko tietoisesti tai tiedostamattaan ilkeitä/vihamielisiä katseita toisille naisille. Yleensä asetelma on se, että alkaa ärsyttää joku itseään laihempi, paremmannäköisempi, laitetumpi ja paremmin pukeutuneempi nainen. Kateutta siis kaikki tyynni. Katkerien lihavien keski-ikäisten tanttojen ilkeälle mulkoilulle ei kannata antaa suurempaa painoarvoa.

    • ogfdjr

      vaan tottua tohon,
      siis ainakin suomessa ja monissa muissakin tuulipukumaissa joissa porukka häärää kaljakuppiloissa,
      mut on onneksi vielä maita joissa on vielä perinteiset naisten elämäntavat ilman tätä länsimaitten "perseilevää" elämäntaparappiota, että kandee käydä välillä hermolomalla jossain feminiinisessä kulttuurissa kaukana näistä kajeperse lehmistä.
      kaunis on aina kaunis, siis vanhanakin jos on pitänyt terveelliset elämäntavat.
      Äitini on kohta 70 ja saa kateutta osakseen vieläkin...

    • Sivusta viereen

      Itse joskus vaatekaupan myyjänä huomioin erityisesti naiset, jos olivat miehensä kanssa liikkeellä. Jos myyjä on nätti, miehet jäävät yleensä onnellisen näköisenä tuijottamaan myyjää ja se ei aina ole puolison mieleen.
      (Tiedät sen itsekin) Käyttäytymällä reilusti, saa ilmapiirin paremmaksi. Tärkeintä on myytävät tuotteet ja hyvä asiakaspalvelu, muu sivuseikka.

      Aktiivisuus ja reippaus on plussaa. Myyjä ei saa hätkähtää huonotuulisia asiakkaita.

      • lady fox

        Älä välitä muiden happamista katseista -hymyile vaan! Itse olen jo nelikymppinen mutta olen huoliteltu ja meikattuna ihan kaunis...Nuo happamat ja tuimat katseet voi jättää omaan arvoonsa! Antaa toisten kiukutella-ulkonäölleen ei voi mitään mutta asenteellleen voi.


      • myyjä ssss
        lady fox kirjoitti:

        Älä välitä muiden happamista katseista -hymyile vaan! Itse olen jo nelikymppinen mutta olen huoliteltu ja meikattuna ihan kaunis...Nuo happamat ja tuimat katseet voi jättää omaan arvoonsa! Antaa toisten kiukutella-ulkonäölleen ei voi mitään mutta asenteellleen voi.

        tämä kerjunaloittajan juttu.
        Olen itekin asiakaspalvelussa ja saan katseita toiselta sukupulelta,jossa käy pariskuntia,miehiä ,naisia....Ja kaikkea tulee nähtyä mutta että tänne alkaa sepustaan tommosia juttuja.
        Eiköhän se ole lähtökohta että olemme palvelemassa asiakkaita eikä arvostelemassa kuka mitenkin käyttäytyy jos noin niin kannattaisi vaihtaa ammattia vaikka missä on mahdollista flirttailla .Kyllä niitä löytyy.
        Olen itsekin kauniiksi sanottu mutta en käytä työtäni hyväkseni pilatakseni asikkaitteni mielen.
        Jotain tolkkuu sulle aloittaja . Aika häpellistä lukea saman ammattiryhmän ihmisiltä tollaista kommenttia. en ainakaan itse halua että minut yleistetään sinunlaisiin.
        Yritähän kollega pysyy lestissä!


    • Corinne46

      Ihmettelen suuresti kirjoitustasi, minulla on erittäin kaunis tyttö (nuori nainen, 23 v) ja sekä hän, että minä (myös kaunis aikuinen nainen ja hyvinpukeutunut) saamme aina hyvää palvelua joka paikassa, jos myyjille hymyilee ja on ystävällinen, niin kyllä he taatusti hymyilevät takaisin. Olen monta kertaa, todennut, että saan keskiverto parempaa palvelua, mitä ei sinänsä ole oikeudenmukaista, mutta niin se vain on. Olen kyllä samaa mieltä toisen kirjoittajan kanssa, on tainnut pissa nousta päähän, ilmeisesti kun et aina ole herättänyt huomiota, tämä on uutta sinulle, ja taidat suhtautua ylimielisesti myyjiin. Olet varmaan vielä aika nuori ja lapsellinen, en voisi kuvitella, että oma tyttäreni suhtautuisi näin myyjiin, tai ylipäätänsä kehenkään.
      Sehän on hyvä, että pystyt kehumaan toista, mutta se on ihan normaalia, niinhän sen pitääkin olla, minusta on kiva ilahduttaa muita, sanon aina ääneen jos jollakin on kivat vaatteet töissä, uusi kampaus tai muuten vain näyttää hyvältä.

      • kaunis käytös

        Yhdyn täysin tähän vastaukseen :)
        Itse olen töissä myyjänä ja minulta saavat hyvää palvelua kaikki ystävälliset ja mukavat asiakkaat ulkonäköön katsomatta. Olen itsekin ihan mukiinmenevän näköinen nuori nainen, mutta jos liikkeeseemme tulee kaunis ja hymyilevä nainen, niin saatan jopa palvella häntä ns. tavallisen näköisiä naisia paremmin :D En tiedä mistä tämä johtuu, ehkä siitä, että saan pidempään ihailla hänen kauneuttaan. Ja olen siis täysin hetero, naimisissakin vielä :D


    • mitä saisi olla

      ett jollakin täällä kirjoittavalla on itsetunto kohdillaan ja tietää olevansa ihannenainen. Itsekin aikoinani olin kaupan kassana ja myyjänä, asiakkaista monetkin mulkasivat äkäsesti, mutta ajattelin silloin ett pitihän se johonkin se paha mieli purkaa ja kaupankassahan on just sopiva kohde siihen. Ei tullut mielenkään luulla ett kateuttaan mummot mua äkäsesti katselivat ja ärähtivät, kun tervehdin iloisesti :) . Jaa juu, en ole ihannenainen, enkä ollut silloin nuorempanakaan.

    • Lazaru5

      Kyllä kai noin käyttäytyy nuoremmatkin naiset. Erityisesti ne, joilla ei ole paras mahdollinen itsetunto ja kenties ylipainoa ja taipumusta feminismiin. Saatte näyttävät ja rohkeat naiset varmasti niin paljon paheksuvia katseita ja selän takana jupisemista kävellessänne estradilla, kun tuulipukukansa innostuu, että pahaa tekee. Onhan se kurjaa, jos joku naikkonen on itsevarma ja haluaa osoittaa sen estottomalla käytöksellä - esimerkiksi kivoilla bikineillä rannalla tai näyttävillä vaatteilla ja käytöksellä noin muutenkin.

      • nixien

        Oletko varma ettet esiinny mitenkään provosoivasti tai ärsyttävästi?

        Itse en ärsyynny siitä, että joku on nuorempi ja kauniimpi kuin minä. Aika moni on :) Ihailen esim. työporukkani kauniita naisia, katse jää heihin kiinni, niin miesten kuin naistenkin. (En tarkoita seksuaalista ihailua, vaan puhdasta visuaalista nautintoa.) Osa näistä hyvännäköisistä taas ärsyttää. Ei ulkonäkönsä vuoksi, vaan sen takia, että itseä tuodaan tyrkyllä tavalla esille, elekielellä huudetaan "huomaa mut, kehua mua, sano että olen sexy!!!". Sen vaan huomaa ihmisestä saman tien, jopa siinä kaupan kassalla. Ja mieheni saa ihan vapaasti vaihtaa 20-vuotiaaseen kassatyttöön jos haluaa. Mutta junttia on sekä mieheltä että kassatytöltä alkaa flirttailla toisilleen miehen naisystävän ollessa paikalla. Sellainen mies saisi lähtöpassit aika nopsaan enkä sitä likkaakaan enää kvoin fiksuna pitäisi.


      • .........
        nixien kirjoitti:

        Oletko varma ettet esiinny mitenkään provosoivasti tai ärsyttävästi?

        Itse en ärsyynny siitä, että joku on nuorempi ja kauniimpi kuin minä. Aika moni on :) Ihailen esim. työporukkani kauniita naisia, katse jää heihin kiinni, niin miesten kuin naistenkin. (En tarkoita seksuaalista ihailua, vaan puhdasta visuaalista nautintoa.) Osa näistä hyvännäköisistä taas ärsyttää. Ei ulkonäkönsä vuoksi, vaan sen takia, että itseä tuodaan tyrkyllä tavalla esille, elekielellä huudetaan "huomaa mut, kehua mua, sano että olen sexy!!!". Sen vaan huomaa ihmisestä saman tien, jopa siinä kaupan kassalla. Ja mieheni saa ihan vapaasti vaihtaa 20-vuotiaaseen kassatyttöön jos haluaa. Mutta junttia on sekä mieheltä että kassatytöltä alkaa flirttailla toisilleen miehen naisystävän ollessa paikalla. Sellainen mies saisi lähtöpassit aika nopsaan enkä sitä likkaakaan enää kvoin fiksuna pitäisi.

        Juuri näin :) On ärsyttäviä kauniita ja miellyttäviä kauniita. Kaunista käytöstä siis kehiin.


      • ap-ruusunen
        ......... kirjoitti:

        Juuri näin :) On ärsyttäviä kauniita ja miellyttäviä kauniita. Kaunista käytöstä siis kehiin.

        Hah, ja mähän käyttäydyn TOOdella nätisti. Hymyilen aina, oon positiivinen, avarakatseinen ja aina keksin hymyiltävää seuraavasta vastaantulijasta. Kaikki jotka tunnen sanoo et oon herttasin ihminen ketä ne tuntee, joten ei kuulkaas voi olla kyse siitä et olisin joku ylimielinen bimbo. :-)


      • 6+2
        ap-ruusunen kirjoitti:

        Hah, ja mähän käyttäydyn TOOdella nätisti. Hymyilen aina, oon positiivinen, avarakatseinen ja aina keksin hymyiltävää seuraavasta vastaantulijasta. Kaikki jotka tunnen sanoo et oon herttasin ihminen ketä ne tuntee, joten ei kuulkaas voi olla kyse siitä et olisin joku ylimielinen bimbo. :-)

        No kaiken täällä kirjoittamasi perusteella voin sanoa, että susta tulee nimenomaan mieleen ylimielinen bimbo. Sori, mutten millään saa kuvaa susta herttaisena ihmisenä, jos näin näkemättä ja pelkkien nettikirjoitusten perusteella pitää tehdä nopea arvio. Vaikutat juuri sellaiselta itsekeskeiseltä, kateelliseltä, kanamaiselta ja huonoitsetuntoiselta pimatsulta.


      • Jätkä 25
        6+2 kirjoitti:

        No kaiken täällä kirjoittamasi perusteella voin sanoa, että susta tulee nimenomaan mieleen ylimielinen bimbo. Sori, mutten millään saa kuvaa susta herttaisena ihmisenä, jos näin näkemättä ja pelkkien nettikirjoitusten perusteella pitää tehdä nopea arvio. Vaikutat juuri sellaiselta itsekeskeiseltä, kateelliseltä, kanamaiselta ja huonoitsetuntoiselta pimatsulta.

        Kun miten hän vaan kertoi olevansa kaunis naisen alku ja ihmetteli vain niitä vihaisia ja halveksuvia katseita mitä hän sai vanhemmilta naisilta, vaikka hän on pyrkinyt olemaan ystävällinen ja posiitiivisella asenteella kulkeva, niin te heti samantien haukutte hänet töykeän ylimieliseksi bimboksi? xD Teidän mielestä aina siis kaunis on aina yhtäkuin paska ihminen? Mikä vaikuttaa minusta vaan näitten rumien ihmisten katkeralta puurratukselta :D Vai onko minulla nyt sitten jotain mennyt ohi?

        Ja Ap:lle vielä että naiset kanssa mahdollisesti saattaa vaan kanssa kokea sinut heidän yhdiksi pahimmiksi kilpailijoikseen, jotka toimivat uhkana heidän miesviennilleen :)


      • joku tavallinen vaan
        Jätkä 25 kirjoitti:

        Kun miten hän vaan kertoi olevansa kaunis naisen alku ja ihmetteli vain niitä vihaisia ja halveksuvia katseita mitä hän sai vanhemmilta naisilta, vaikka hän on pyrkinyt olemaan ystävällinen ja posiitiivisella asenteella kulkeva, niin te heti samantien haukutte hänet töykeän ylimieliseksi bimboksi? xD Teidän mielestä aina siis kaunis on aina yhtäkuin paska ihminen? Mikä vaikuttaa minusta vaan näitten rumien ihmisten katkeralta puurratukselta :D Vai onko minulla nyt sitten jotain mennyt ohi?

        Ja Ap:lle vielä että naiset kanssa mahdollisesti saattaa vaan kanssa kokea sinut heidän yhdiksi pahimmiksi kilpailijoikseen, jotka toimivat uhkana heidän miesviennilleen :)

        Itse olen myös asiakaspalvelija.. myyn tuotteita ja myös leikkaan sekä värjäilen asiakkaitten hiuksia. Olen siis kampaaja. Olen töissä isossa kampaamoliikkeessä jossa käy monia kymmeniä asiakkaita kyselemässä ja katselemassa myynnissä olevia hiustuotteita. Asiakasta auttaa on se sitten ruma, kaunis, transu, ulkomaalainen, töykeä tai kaikkia noista. Olen ystävällinen kaikille asiakkaille ja jos joku minua kauniimpi (eli joka toinen ainakin) astuu ovesta sisään palvelen häntä juuri niin hyvin kuin mahdollista niinkuin kaikkia muitakin. Voin ensisilmäiksellä huomata ''voi hän on nätti'' mutta asia unohtuu lähes samantien. Kauneus on katsojan silmässä, vaikka jotkut pitää sinua kauniina niin silti se ei tarkota et kaikki pitäisi. Olet varmasti hyvin sievä tyttö, mutta onko tuo kamalaa jos joku mulkaisee vihaisesti, se ei välttämättä johdu edes sinusta vaan asiakkaan tavasta olla vain sellainen. Itse jos asiakas on ilkeä ja ''vittumainen'' otan asian huumorilla. Ei itseäni ainakaan kiinnosta olenko jonkun asiakkaani mielestä ärsyttävä, tai ns ''liian kaunis''..


    • Anonyymi

      Tiedän tuon todella.Kärsiny siitä kauan.Joskus ottaa päähän enemmännja jotku alentuu oikeasti kunnolla tekee ilkeää.Siinä he kuitenki näyttää omst ongelmst.Mieheni onneks huomaa ja ymmärtää.MUT SAA NE USEIN ILON POIS

    • Anonyymi

      Vanhenet koko ajan, nyt olet jo yli 10 vuotta vanhempi. Oletko itse se seuraava kateellinen tai katkera? Ja tuskin muutenkaan niin ihmeellinen olet tai olit mitä annat ymmärtää. Jokaisella on oma makunsa eikä kukaan ole kaikkien mieleen.

    • Anonyymi

      Näitähän tunnetusti riittää jotka kuvottelevat olevansa liian kauniita siihen, liian kauniita tuohon, liian kauniita työhön. Mutta todellisuudessa ovat ihan tavallisen näköisiä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Aikakone-yhtyeestä tuttu Maki Kolehmainen kuollut

      Kuoli tänään aamuyöstä nopeasti edenneeseen sairauteen. Hän oli 58-vuotias.
      Maailman menoa
      125
      7589
    2. Rokote otti taas omansa. Maki Kolehmainen kuollut.

      RIP Maki. Muusikko, tuottaja ja säveltäjä Maki Kolehmainen on kuollut. Asiasta uutisoi ensimmäisenä Yle. Kolehmainen k
      Maailman menoa
      72
      3623
    3. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      68
      1303
    4. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      75
      1077
    5. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      94
      997
    6. Mitä kehon osia

      Olet kaivatultasi nähnyt ja piditkö näkemästäsi?
      Ikävä
      49
      957
    7. Kuinka paljon merkkaa naisen ulkonäkö

      Parisuhteessa ykeensä kysynnvaan Onko kaunis nainen oarempi vaihtoehto kun tavis
      Sinkut
      123
      813
    8. Luin jostain että skorpioni

      Naiset parhaita rakastajattaria…. Pitäneekö paikkansa?
      Ikävä
      102
      695
    9. Olen sinusta nainen

      Oikeasti tosi ylpeä. Tunnen sen miten kehity ja opit säätelemään omia tunteitasi. Se on aina hieno piirre ihmisessä.
      Ikävä
      36
      688
    10. Pitäisikö alkaa

      Treenaamaan että sulla tippuu silmät päästä kun näet minut ensi kerralla, nainen. 🤔
      Ikävä
      38
      653
    Aihe