Ei saanut vastarakkautta - murhasi ihastuksen

12+5

11

336

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • y777

      Surullinen juttu.
      Milläköhän tuollaiset sairaat mielet saataisiin lukkojen taakse hoitoon...

    • Huono juttu :(

      Puolustus vielä esittää vain tappoa, kyllä se murhana pitää mennä kun on tuollainen stalkkaus tapaus vielä se on harkittu juttu silloin.

    • Naisasialooseri.

      eli sadistinen painostaja. Piinasi soitoilla ja viesteillä ihan kuin itsekin teen.

      Teko oli täysin ymmärrettävä, sillä jos ei saa rakastamaltaan kauniilta tytöltä vastarakkautta niin kyllä siinä hermot palaa.

      • Naisasialooseri.

        Tyttö oli tahallaan provosoinut miestä tuollaisella saatanan venkoilulla, että aluksi herätetään miehen tunteet säätämällä tämän kanssa ja sitten vedetään matto alta ja sysätään mies kaverikastiin.

        Olisi muuten kiva nähdä minkänäköinen tuo rankaisija on. Tyttö oli varmasti ainakin todella kaunis.


      • Kyökkimykologi
        Naisasialooseri. kirjoitti:

        Tyttö oli tahallaan provosoinut miestä tuollaisella saatanan venkoilulla, että aluksi herätetään miehen tunteet säätämällä tämän kanssa ja sitten vedetään matto alta ja sysätään mies kaverikastiin.

        Olisi muuten kiva nähdä minkänäköinen tuo rankaisija on. Tyttö oli varmasti ainakin todella kaunis.

        Sulla ei ole minkäänlaista empatiakykyä, kykyä asettua toisen, etenkään naispuolisen, näkökulmaan. Mistäs sinä tiedät minkälaisesta venkoilusta on kyse. Millä perusteella sä esim. kuvittelet että sä ansaitsisit jonkun rakkauden? Pelkästäänkö sen takia että sulla on itselläsi joku sairaalloinen pakkomielle? Tuo on ihan infantiilia ajattelua, sä olet jäänyt henkisesti lapsen tasolle tuossa asiassa. Odotat vieläkin että pelkästään kitisemällä saat kaiken niin kuin lapsena sait äitiltä tissiä kun vähän vinguit. Ei maailma ole sulle mitään velkaa, eikä kenenkään tarvitse olla olemassa sinua miellyttääkseen. Sulla on ihan piilevän psykopaatin ajatusmaailma, jos sä ajattelet että ihmiset, etenkin naiset, on jotain koneita joiden velvollisuus on tyydyttää sua ja tarjota sulle rakkautta pelkästään sen takia että sä haluat sitä. Nyt olis kasvun paikka sullekin.


      • Ruma lihava nainen
        Kyökkimykologi kirjoitti:

        Sulla ei ole minkäänlaista empatiakykyä, kykyä asettua toisen, etenkään naispuolisen, näkökulmaan. Mistäs sinä tiedät minkälaisesta venkoilusta on kyse. Millä perusteella sä esim. kuvittelet että sä ansaitsisit jonkun rakkauden? Pelkästäänkö sen takia että sulla on itselläsi joku sairaalloinen pakkomielle? Tuo on ihan infantiilia ajattelua, sä olet jäänyt henkisesti lapsen tasolle tuossa asiassa. Odotat vieläkin että pelkästään kitisemällä saat kaiken niin kuin lapsena sait äitiltä tissiä kun vähän vinguit. Ei maailma ole sulle mitään velkaa, eikä kenenkään tarvitse olla olemassa sinua miellyttääkseen. Sulla on ihan piilevän psykopaatin ajatusmaailma, jos sä ajattelet että ihmiset, etenkin naiset, on jotain koneita joiden velvollisuus on tyydyttää sua ja tarjota sulle rakkautta pelkästään sen takia että sä haluat sitä. Nyt olis kasvun paikka sullekin.

        Mäkin olen rakastunut työttömään ATM:ään! Ja jos se perkeleen jätkä ei anna mulle vastarakkautta niin kostoksi mä istun paksulla perseelläni sen naaman päälle ja pieraisen niin että se tukehtuu ja kuolee. Mulla on siihen oikeus.


      • työtön ATM
        Ruma lihava nainen kirjoitti:

        Mäkin olen rakastunut työttömään ATM:ään! Ja jos se perkeleen jätkä ei anna mulle vastarakkautta niin kostoksi mä istun paksulla perseelläni sen naaman päälle ja pieraisen niin että se tukehtuu ja kuolee. Mulla on siihen oikeus.

        Vedän sua turpaan jos tuut edes lähelleni.


    • FEkjnjkfefwefwefweef

      Niin.

      Jos olet luovuttaja olet luuseri ja jäät aina ilman.

      Jos yrität loppuun asti olet ahdistelija ja sekopää.

      Saanko mä koskaan kunniaa siitä että kun nainen sanoo että ehkä meidän ei pitäis jatkaa niin mä en jatka meen nurkkaan vikiseen ja itkeen yksin että nainen saa jatkaa rauhas matkaa?

      En kai.

      No vittu. Teet niin tai näin se on aina väärin. Kiitos vitusti lutkat.

      • Kyökkimykologi

        Saat sä kunnian kun tajuat lähteä tilanteesta mikä ei toimi. Lapsellista on jäädä roikkumaan ja stalkkaamaan. Virheistä oppii ja naisia on maailma täynnä. Jonkun kanssa voi synkata. Kaikkien ei. Ei se oma ihastuminen ole mikään ehdottomuus, minkä mukaan maailman pitäis kääntyä. Ja lutkittelu kertoo myös tietysti henkisestä tasosta.


      • Felknwkekwfew
        Kyökkimykologi kirjoitti:

        Saat sä kunnian kun tajuat lähteä tilanteesta mikä ei toimi. Lapsellista on jäädä roikkumaan ja stalkkaamaan. Virheistä oppii ja naisia on maailma täynnä. Jonkun kanssa voi synkata. Kaikkien ei. Ei se oma ihastuminen ole mikään ehdottomuus, minkä mukaan maailman pitäis kääntyä. Ja lutkittelu kertoo myös tietysti henkisestä tasosta.

        Tosiasiahan on se että niitä kunniapisteitä ei kukaan tai mikään laske joten aina aletaan nollilta. Mies ei saa oikeasti kunniallisuudesta MITÄÄN etua.

        Jos mietitään että kumpi on todennäköisempi onnistuminen... se että minä meen nurkkaan poraan yksin - vai se että tuo mies proaktiivisesti pyrki jatkamaan suhdetta... niin todennäköisyys on tuon tragedian miesosapuolen puolella. Sanoisin että hänellä oli ehkä 5% mahdollisuudet saada tilanne jotenkin korjattua toimimalla ja 95% mahdollisuus mokata kaikki lopullisesti.

        Minun todennäköisyyteni lopulle on 100%.

        Mietitään sen valossa mikä on onnistumista ja mikä ei, toi sentään yritti vielä.

        Lutkittelen koska oikeasti en jaksa enää uskoa että sillä on mitään väliä minun kannaltani. Voin olla luuseri joka ei kelpaa tai lutkitteleva luuseri joka ei kelpaa. Yhtä vähän jää viivan alle kun kaikki summataan yhteen.


      • Kyökkimykologi
        Felknwkekwfew kirjoitti:

        Tosiasiahan on se että niitä kunniapisteitä ei kukaan tai mikään laske joten aina aletaan nollilta. Mies ei saa oikeasti kunniallisuudesta MITÄÄN etua.

        Jos mietitään että kumpi on todennäköisempi onnistuminen... se että minä meen nurkkaan poraan yksin - vai se että tuo mies proaktiivisesti pyrki jatkamaan suhdetta... niin todennäköisyys on tuon tragedian miesosapuolen puolella. Sanoisin että hänellä oli ehkä 5% mahdollisuudet saada tilanne jotenkin korjattua toimimalla ja 95% mahdollisuus mokata kaikki lopullisesti.

        Minun todennäköisyyteni lopulle on 100%.

        Mietitään sen valossa mikä on onnistumista ja mikä ei, toi sentään yritti vielä.

        Lutkittelen koska oikeasti en jaksa enää uskoa että sillä on mitään väliä minun kannaltani. Voin olla luuseri joka ei kelpaa tai lutkitteleva luuseri joka ei kelpaa. Yhtä vähän jää viivan alle kun kaikki summataan yhteen.

        "Mietitään sen valossa mikä on onnistumista ja mikä ei, toi sentään yritti vielä."

        Tuo oli just sitä lapsellista takertumista kun on tyttö sanonut jo että ei kiinnosta, niin sitten aletaan stalkkaamaan. Ei se ole mun mielestä mitään positiivista yrittämistä. Paremmat mahdollisuudet olisi ollut jos olisi jättänyt sen tytön rauhaan ja kehittänyt itseään jollain tavalla ja vaikka etsimällä uuden tytön jostain. Kummasti alkaa naisia taas kiinnostamaan kun huomaavat ettei niistä piitatakaan ja vientiä riittää. En tiedä onko onnistumisprosentit hyvät tuossakaan jos tuota yhtä tiettyä tyttöä haluaa, mutta kypsä ihminen ymmärtää että tästä ei tule mitään ja jatkaa eteenpäin, löytää uuden tytön. Niin joutuu kaikki tekemään. Aika harva alkaa teini-ihastustaan murhaamaan sen takia ettei onnistanut.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      317
      10696
    2. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      73
      2361
    3. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      43
      2189
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      35
      1944
    5. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1868
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      162
      1838
    7. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      40
      1398
    8. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      18
      1335
    9. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      58
      1334
    10. Kun istuit

      vierelläni penkillä, olin hetken onnellinen. Se hetki kimaltelee mieleni sopukoissa ja valvottaa öisin. Salainen kaipau
      Ikävä
      58
      1329
    Aihe