Sporttinen halpa auto

puukkoselässä

Haluaisin hieman perheautoa sporttisemman, silmää miellyttävän kulkupelin. Hintaluokka on jonnkein 20 k€ asti ja haussa on siis vähän ajettu käytetty peli.

Olen huomannut kuinka vaikeaa auton valitseminen on kun kaikissa uudemmissa malleissa on aina jotain omituisia vikoja. Bemarit ei toimi, audeissa saa vaihdella kallistuksenvaakaajia vai mitä koiranluita onkaan ihan taukoamatta.. Toyotalla ei ole hyvännäköisiä, Citroenit ja Peugeutit unohdan samantien.. Fordeista valitellaan kovaa ruosteherkkyyttä jne.

Minkä tässä enää köyhä uskaltaa ostaa!!?

53

10829

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • köteinen

      "Minkä tässä enää köyhä uskaltaa ostaa!!?"

      Köyhän ei todellakaan kannata ostaa mitään autoa.

      • puupalttoo

        Käveleekö köyhä sitten töihin?


      • käteinen
        puupalttoo kirjoitti:

        Käveleekö köyhä sitten töihin?

        No mitenkä se köyhä menee töihin, jos auto odottaa varaosaa kuukauden. Olen ajanut sporttiautolla - trust me!


      • sdsdf
        käteinen kirjoitti:

        No mitenkä se köyhä menee töihin, jos auto odottaa varaosaa kuukauden. Olen ajanut sporttiautolla - trust me!

        aivan varmasti


      • Anonyymi

        Aivan 👍


    • 12.5

      Jos esim. 10 vuotta vanha kelpaa, niin budetiin osuu:

      Toyota MR-2
      Audi TT
      Mazda MX-5
      BMW-Z3
      Audi TT
      Toyota Celica
      Hyundai Coupe
      Honda Prelude
      Mitsubishi Eclipse

      Onhan noita. Itse rajaisin listani Mazda MX5, Toytota MR-2 ja BMW Z3, koska nuo ovat takavetoja sekä kaksipaikkaisia. MR2 jopa keskimoottorilla.

      • 26

        Unohda! Karmea tekele, tolkuttomasti vikoja.


      • puukkoselässä
        26 kirjoitti:

        Unohda! Karmea tekele, tolkuttomasti vikoja.

        Jep, näin olen kuullut.

        Itseasiassa toyota supran uudempi malli olisi todella kiinnostava jos sitä vain saisi vasemmanpuoleisella ohjauksella. Mutta kun ei..

        Aiempiin vastauksiin sanoisin, että avoautot on ehdoton ei, koska auto tulisi ympärivuotiseen käyttöön kuitenkin. Audi TT on myös kiinnostava mutta pelottaa ne vakaajat ym mitkä maksaa "tonnin" aina ennen katsastusta ja niitä menee aina joskus käytetyissä. (Kokemusta mm. volkkarista ja audi a4:sta joissa näitä meni) Pitää silti harkita.. Hyundai on taas mikroaaltouunin merkki, yök! Celica taas ei nyt niin houkutteleva ole, sopii ennemmin naisen käyttöön.


      • Kalexx
        puukkoselässä kirjoitti:

        Jep, näin olen kuullut.

        Itseasiassa toyota supran uudempi malli olisi todella kiinnostava jos sitä vain saisi vasemmanpuoleisella ohjauksella. Mutta kun ei..

        Aiempiin vastauksiin sanoisin, että avoautot on ehdoton ei, koska auto tulisi ympärivuotiseen käyttöön kuitenkin. Audi TT on myös kiinnostava mutta pelottaa ne vakaajat ym mitkä maksaa "tonnin" aina ennen katsastusta ja niitä menee aina joskus käytetyissä. (Kokemusta mm. volkkarista ja audi a4:sta joissa näitä meni) Pitää silti harkita.. Hyundai on taas mikroaaltouunin merkki, yök! Celica taas ei nyt niin houkutteleva ole, sopii ennemmin naisen käyttöön.

        Hyundai Coupe on hieno ja hyvä:
        http://www.youtube.com/watch?v=bhjg9HMXF7w


      • Kaikkionkallista
        puukkoselässä kirjoitti:

        Jep, näin olen kuullut.

        Itseasiassa toyota supran uudempi malli olisi todella kiinnostava jos sitä vain saisi vasemmanpuoleisella ohjauksella. Mutta kun ei..

        Aiempiin vastauksiin sanoisin, että avoautot on ehdoton ei, koska auto tulisi ympärivuotiseen käyttöön kuitenkin. Audi TT on myös kiinnostava mutta pelottaa ne vakaajat ym mitkä maksaa "tonnin" aina ennen katsastusta ja niitä menee aina joskus käytetyissä. (Kokemusta mm. volkkarista ja audi a4:sta joissa näitä meni) Pitää silti harkita.. Hyundai on taas mikroaaltouunin merkki, yök! Celica taas ei nyt niin houkutteleva ole, sopii ennemmin naisen käyttöön.

        Vitut siinä TT:ssä mitään tonnin osia mee, siinä on sama alusta ku kolopallossa. Eikä ne risukeulan osatkaan paljoa maksa, kokemusta yli 10v ajalta.


    • renttu rapaojasta

      Itselleni tulisi ensimmäisenä mieleen katsella BMW 3-sarjan coupe malleja, Volvo C70. Nuo tuoreemmat Celicat on jotenkin vaan coupe corollamaisia, Celica pitäisi olla jotain vm. 1974.

      • joojoomiesjki

        Eikös C70 ole melko kallis? Menee ohi budjetin


      • 768
        joojoomiesjki kirjoitti:

        Eikös C70 ole melko kallis? Menee ohi budjetin

        Noihin rättikattoihin saa irroitettavan muovisen kovakaton talvikäyttöön.


      • opeli
        joojoomiesjki kirjoitti:

        Eikös C70 ole melko kallis? Menee ohi budjetin

        ja löyhä vehe.


        osta joku oikea auto niinku joku italialainen sportti tempo tai sitte corsa


      • 7689
        768 kirjoitti:

        Noihin rättikattoihin saa irroitettavan muovisen kovakaton talvikäyttöön.

        Nissan 300ZX ?

        http://www.nettiauto.com/nissan/300zx/3068924

        kauneushan on katsojan silmissä, mutta ihan kiitettävästi voimaa kaksikymmentävuotiaaksi.


      • 76677
        opeli kirjoitti:

        ja löyhä vehe.


        osta joku oikea auto niinku joku italialainen sportti tempo tai sitte corsa

        Rahaa on vain 20k. Ja haussa on sporttisen näköinen peli. Tuolla yhtälöllä pitää hakea 10-15v vanhoja.


      • nuorelle pojalle
        joojoomiesjki kirjoitti:

        Eikös C70 ole melko kallis? Menee ohi budjetin

        Saksasta löytämääni C70:tä 2000-luvun alkuvuosilta, ajettu noin 130 tkm ja auto kaikin puolin siisti ja hieno hyvillä varusteilla. Hintapyyntö noin 6000,-. Poika sanoi että ei käy , ja jatkoin tilauksessa olleen muutaman tonnin maksavan Audi A4 1.8 Turbo Quattron etsimistä. Eihän sitä Volvoa voinut ostaa ja Audinkin etsintä jäi kun kunnollinen ei kelvannut muka liian kalliina. Ei pojat näköjään tajua tällaisista asioista yhtään mitään eivätkä tällä kertaa valitettavasti pojan vanhemmatkaan.
        Niin, sitähän tässä piti sanoa että C70 on yllättävän edullinen laatuunsa nähden vaikka eihän se tietysti mikään urheiluauto ole tehostaan huolimatta.


    • Sami..
    • 200hv

      jos auton osto on noin vaikeaa..osta vaikka mopo

    • CLK 320

      Osta MB CLK 320,niin siinä sporttisuutta ja näköä.

      • puukkoselässä

        Katselin tuossa Audi TT:itä ja komioita olisi, vaan googlettamalla tuli melkoinen lista tyyppivikoja. Uudenmallinen Mustang (2005-) voisi myös tulla kyseeseen. Siinä on kyllä vähän kovempi hinta joten ei ensimmäinen vaihtoehto. Lisäksi oudot akun tyhjenemiset arvelluttavat (Kyllä, olen "köyhä" joten haluan autoni olevan myös luotettava.)

        Nissan 200sx coupe näyttäisi aika hienolta. Jos vain löytäisi räpeltämättömän yksilön, niin sopisi tehojen/ulkonäön puolesta.

        Joku jo kertoi, että jos auton valinta on näin vaikeaa, niin osta mopo.. ..vai miten se meni. Kysyn vaan, että onko se nyt sitten niin väärin harkita kunnolla? :)


    • ehdotuksia.......

      mites olisi mazda rx-7 tai hanki Alfan GTV ja vara-autoksi kun alfa on pajalla joku 1500e toyota.

    • voi voi voi voi voi

      bera??tai mikä se nyt oli.Peugeot 406 coupe/407 coupe.3ovisista hb malleista useita turbol tai ilman.sporttinen on aika laaja määritelmä.Esim 02vm 3 ovinen saan 93 viggen.Kia pro ceed 2 ovisen saat jo lähes uuden,kuin myös huihai coupen.bmw 3 sarja e46 2 kupee.opel astra coupe n 00-04 saa myös tbo koneel."00 luvun etuveto celikat 1.8 voiman pesäl.lexus is 200.

    • ibiza kuski

      Seat Ibiza tai Leon. Kivan näköinen ja vikkelä kulkine. Niitä saa tuohon hintaan vähänajettuja. Ja takuulla ei vikoja. Sisämelu tuppaa olemaan vähän kovempi kuin kilpailijoilla mutta vastine rahoille on loistava.

      Itsellä uutena ostettu ibiza fr mallia 06 eikä vian vikaa ole ollut. Tietty joku Golf GTI tai Honda Civic.

    • kyllä lähtee

      Saat tuolla rahalla muutaman vuoden vanhan. Hyvä ajettava eikä ruostevaurioita ole enää uudemmissa. Jos potkua haluat lisää, niin halvalla saat ~300 hv ja vääntöä yli 400 Nm.

      • M_M_V

        Jos sattuu vastaan tulemaan ekan korimallin Focus RS, niin siinä olisi auto, jonka arvo ei ole ainakaan kovassa laskusuunnassa. Auto on ajo-olemukseltaan brutaalimpi kuin tämä uusi RS (poissulkien RS500), vaikka tehoissa annetaan tasoitusta 90 pollea.

        Esim tuossa: http://www.nettiauto.com/ford/focus/3737134

        Noita taitaa olla tuotu Suomeen parikymmentä. Itse yritin saada "vaimon autoksi" RS500:n, mutta oli kaikki Suomeen tulleet myyty...


    • ploso

      On vikoja kun ikää tulee..Merkistä riippumatta.Toki on jotain ihan paskoja,mutta pitää varautua korjauksiin kun ostaa vanhaa.Ja varsinkin urheilumalleissa tuppaa olemaan suolaisemmat varaosa hinnat.

      • compressor

        Jos ranskalaisiin uskallat koskea niin joku Renault megane rs tai clio 200. Molemmat liikkuvat tarpeeksi eli alle 7 sekunnin tullaan 0-100. Merkki on vain Renault ja sehän ei kaikille passaa. Kirjoitukseni itsessään jo varmaan provosoi haukkumaan kyseistä merkkiä.

        Ja toyotaltakin löytyy noita sportteja corollan ja yariksen puolelta. Oletko huomioinut sen että corollasta saa myös t-sporttia menevämmän pelin? Toyota corolla compressorin. Todella harvinainen kyllä mutta muistaisin nähneeni nettiautossa pari. merkkejähän on vaikka kuinka mutta suosittelen tarkistamaan kompressori corollan jos löytyy. Ja tojohan on laatua...


    • woimaaaaaaaaaa

      A6 tai S6, 300hv 4.2 V-8 koneella niin kyllä lähtee!

    • septe

      Mitsubishi 3000 GT VR4, vähän vanha mutta näyttävä auto, ei tule joka päivä vastaan.

    • a siantuntia

      toyoytalla on kyllä hyvänäköisiäs porttisia autoja kuten celika, supra jn.e. ja omaa silmaa mielyttää myös corola on sportisen näköinen ainakin 2 ovisena

    • Grand.

      Heino sporttinen auto melkeinpä jopa Ferrarin näköinen Lotus Elise. Nettiautossa 21,5k€ Vuosimallia 2001.

    • Car of the king

      Mulla on audi tt toiminut moitteetta jo puoli vuotta. Ollaan viritetty vähän kulkee yli 250 kokeiltiin saksassa kahdella mittarilla se on hyvä mutta hieman pieni, pitäisi olla neli ovinen mutta mitäs sille voi se meidän audi on avo malli mutta ylläs sillä työ matkat kulkee....

    • coupeseon

      fiat coupe on nätti

      • Audi a6

        No ei kyllä ole


    • alfaseon

      Alfa-Romeo Mito on nätti.

    • Elvis oli kala

      Milloin sporttiautossa on ollut neljä / viisi ovea?

    • Sporttiautot

      Mitossa on 2 ovea mutta esim. Mazda RX-8 on 4 ovella. On niitä paljon muitakin.

    • vewette

      corvette c5 ??

    • herra kaikki tietävä

      Miten olis cadillac seville sts 300hv 4,6l v8

    • sdddsdsds

      crossfire

      • Crossikka

        Jup, mulla on cabrio - ei tuu vastaan joka kadunkulmassa ja on muuten hieno peli, kateelliset ..ttuilee - ja mulle se maistuu! Jee, hyvää kesää.


      • Teiden.Komistus
        Crossikka kirjoitti:

        Jup, mulla on cabrio - ei tuu vastaan joka kadunkulmassa ja on muuten hieno peli, kateelliset ..ttuilee - ja mulle se maistuu! Jee, hyvää kesää.

        Rehellinen mielipide.
        http://youtu.be/hdMXsmq1Exc


      • oiaikojaoitapoja
        Teiden.Komistus kirjoitti:

        Rehellinen mielipide.
        http://youtu.be/hdMXsmq1Exc

        Rehellinen mielipide.
        http://youtu.be/hdMXsmq1Exc =====

        Voi tätä reppanaa, joka videossa vanhalla Marsulla (!) ajelee ja jakaa viisauttaan. Siinä se on koulutus ja sivistys hyvin vältellyt tätä älypäätä. Tämä on muuten Suomen ongelma nykyään - rankat mielipiteet ja oikeassa oleminen, vaikka todellisuudessa ei mitään ymmärrystä, miten maailma menee. Säälittävää.... Lisäksi ei koskaan tule itse huomaamaan tyhmyyttään. Kaiken huipuksi löytyy vielä näitä dölliksiä ihannoivia teinejä . Että näin meillä Suomessa, tuossa typeryyksien tyyssijassa.


      • Sinä.älyn.kukkanen
        oiaikojaoitapoja kirjoitti:

        Rehellinen mielipide.
        http://youtu.be/hdMXsmq1Exc =====

        Voi tätä reppanaa, joka videossa vanhalla Marsulla (!) ajelee ja jakaa viisauttaan. Siinä se on koulutus ja sivistys hyvin vältellyt tätä älypäätä. Tämä on muuten Suomen ongelma nykyään - rankat mielipiteet ja oikeassa oleminen, vaikka todellisuudessa ei mitään ymmärrystä, miten maailma menee. Säälittävää.... Lisäksi ei koskaan tule itse huomaamaan tyhmyyttään. Kaiken huipuksi löytyy vielä näitä dölliksiä ihannoivia teinejä . Että näin meillä Suomessa, tuossa typeryyksien tyyssijassa.

        Katsoppa joskus peiliin!


    • Kskskslsl

      S6 audi on todellinen romu ja hidas. Vie bensaa niin että ärsyttää eikä kukaan tiedä että siinä on 350heppaa. Automaatilla 6,7sek sataseen. Gti golf on pommi. Oisko joku volvon T5 hyvä? Sitä voi ajaakkin mukavasti eikä vie niinkun kasit.

    • xxxcxxxc

      Morris Marina Coupe

      • Anonyymi

        Morris Marina ja 2,8 koneella.

        On sporttinen.


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Miten kellään ei ole tullut mieleen Mersu slk siinä olis halvalla hieno ja sporttinen!!!

      • Anonyymi

        Kun kysymys esitettiin 8 vuotta sitten, SLK ei ollut välttämättä halpa.

        Muutenkin SLK on kovin muovinen ja halvalla tehty.


    • Anonyymi

      Taisin olla vähän myöhässä mutta toivottavasti ukko on hengissä ja autokuume vielä päällä

    • Anonyymi

      Näitä kuuntelee , niin kyllä äly lisääntyy,
      ja huippu fakta tieto.


      Eihän kukaan voi noin tyhmä olla että täällä kysyy oikeaa asiaa,
      eihän pikkulapsi.?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 166
      4616
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      118
      4207
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2770
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1669
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1660
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      94
      1615
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1573
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1521
    Aihe