Naisten seksihalut

Haaveko vain?

Onko sellaista naista olemassakaan, joka oikeasti haluaa seksiä päivittäin vielä pitkässäkin parisuhteessa? Vaikkapa viiden vuoden jälkeen? Olettaen tietysti, että suhde on kunnossa ja seksi on nautittavaa.

18

2992

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nainen 30

      Itselleni kyllä maistuu seksi vaikka päivittäin, jos vain mies jaksaa :)

    • haaveissa vainko mun

      Kun omalta kumppaniltaan saa arvostusta, hellyyttä, huomiota, kahdenkeskeistä aikaa sekä seksiä nautittavaa.
      sitä jaksaa ja haluaa... näin se vain on ;)

      t. 42v nainen

      • ...

        Mä en joka päivä jaksais, joka toinen kyllä luultavasti kävis. Jos oisin työtön niin ehkä vois mennä joka päivä, mutta töissä ja harrastuksissa käyvänä en kyllä jaksa joka ilta.


      • yksin, ihanaa!
        ... kirjoitti:

        Mä en joka päivä jaksais, joka toinen kyllä luultavasti kävis. Jos oisin työtön niin ehkä vois mennä joka päivä, mutta töissä ja harrastuksissa käyvänä en kyllä jaksa joka ilta.

        Ne naiset joilta seksi onnistuu vaikka ei kiihotu itse voivat olla hyviä vaimoja tai prostuja.

        Ne naiset jotka pitävät saman oikeuden kuin miehet: seksiä vain kun kiihottuu, voivat olla varsinkin huonosti kohdeltaessa kylmänä tosi pitkään.

        Jos haluat varmistaa oman seksiaktisi päivittäin nai se kunnon maksullinen, niistähän miehet muutenkin tuntuu eniten tykkäävän kun ei tarvitse toisen ihmisen tunteista ottaa vastuuta.


      • 18
        yksin, ihanaa! kirjoitti:

        Ne naiset joilta seksi onnistuu vaikka ei kiihotu itse voivat olla hyviä vaimoja tai prostuja.

        Ne naiset jotka pitävät saman oikeuden kuin miehet: seksiä vain kun kiihottuu, voivat olla varsinkin huonosti kohdeltaessa kylmänä tosi pitkään.

        Jos haluat varmistaa oman seksiaktisi päivittäin nai se kunnon maksullinen, niistähän miehet muutenkin tuntuu eniten tykkäävän kun ei tarvitse toisen ihmisen tunteista ottaa vastuuta.

        "Ne naiset joilta seksi onnistuu vaikka ei kiihotu itse voivat olla hyviä vaimoja tai prostuja."

        Ja onhan niitä naisia, joille omat himot ovat täysin tuntemattomia ja jotka määrittelevät seksin siten, että se on miehen halujen tyydyttämistä. He vain levittävät liukuvoiteen ja voihkien tarjoavat paikat puolison käyttöön. Heille se on hyvän naisen kunnia-asia, samoin kuin kotitöiden hoitaminen tip top. Tällä asenteella varustettu nainen voi "haluta" vaikka useasti päivässä, eikä edes miehen laadulla tai käytöksellä ole mitään väliä.


      • onon123454

        Itseasiassa, tyttö halusi aina, siis jatkuvasti, joskus..


      • siltä niin kuin
        18 kirjoitti:

        "Ne naiset joilta seksi onnistuu vaikka ei kiihotu itse voivat olla hyviä vaimoja tai prostuja."

        Ja onhan niitä naisia, joille omat himot ovat täysin tuntemattomia ja jotka määrittelevät seksin siten, että se on miehen halujen tyydyttämistä. He vain levittävät liukuvoiteen ja voihkien tarjoavat paikat puolison käyttöön. Heille se on hyvän naisen kunnia-asia, samoin kuin kotitöiden hoitaminen tip top. Tällä asenteella varustettu nainen voi "haluta" vaikka useasti päivässä, eikä edes miehen laadulla tai käytöksellä ole mitään väliä.

        ois ollut vähän tuollaisen naisen kanssa.Taas olen hieman viisaampi eron suhteen.


      • Anonyymi
        ... kirjoitti:

        Mä en joka päivä jaksais, joka toinen kyllä luultavasti kävis. Jos oisin työtön niin ehkä vois mennä joka päivä, mutta töissä ja harrastuksissa käyvänä en kyllä jaksa joka ilta.

        Aamuki käy, silloin jaksaa


    • lottamari<3

      Miehen pitää haluta naistaan ja naisen pitää haluta miestään ja kummankin pitää se toisilleen osoittaa. Näin pidetään intohimoa ja haluja yllä. Liekkiä ei saa päästää sammumaan ;) Seksiä pitää olla pävittäin mielummin monta kertaa päivässä, se yhdistää ja pitää parit toisiaan lähellä. Aamuseksillä jaksaa koko päivän ja iltaseksin jälkeen mieli on kevyt ja uni hyvää. Ja... päiväseksiä mmm... aina vapaapäivinä :D

      Kun rakastaa, niin haluaa :)

    • ..että kyllä on! =)

      Kunhan vaan itse muistaa kohdella naistaan hyvin eikä pidä tätä itsestään selvyytenä.

    • heteka

      Kyllä todellakin maistuisi vaikka joka päivä, mutta mies on se joka pihtaa, on nyt pihdannu 5 kk,
      olo alkaa nyt kyllä olla aika paha, epätoivoinen.

      • uudenedessä

        Kelpaisi kyllä, mutta miehen halut toista luokkaa. Vaikka vasta seurustelumme alkua eletään, niin hyvä jos kerran kahdessa vkossa on seksiä, minkäänlaista. Ja aloitus tulee aina minulta (yrityksestä ei ole puutetta).


      • mistäkvkkk
        uudenedessä kirjoitti:

        Kelpaisi kyllä, mutta miehen halut toista luokkaa. Vaikka vasta seurustelumme alkua eletään, niin hyvä jos kerran kahdessa vkossa on seksiä, minkäänlaista. Ja aloitus tulee aina minulta (yrityksestä ei ole puutetta).

        Joskus niin paljon, että koko eläminen häiriintyy...Hoidan itse itseni joskus montakin kertaa päivässä, kun ei mies pysty ja jaksa. Menee ihan kausittain nää halut, toisinaan tekee mieli koko ajan, toisinaan harvemmin. Naisilla ei onneksi ole mitään rajoittavaa elintä, eli pystyvät tulemaan aina kun niin haluavat..


    • pupu000

      Aina mielessä ja jos viikkoon ei saa kunnon kyytiä, niin alttius lähteä pettämään on todella matala. Antakaa miehet!

    • jepsjepsjepsjepsjeps

      Liian aktiivinen nainen, siis joka haluaa joka päivä perusseksiä, on rasite. En tiedä miten seksistä saisi niin vaihtelevaa (saman ihmisen kanssa) ettei siitä tulisi vuosien saatossa rutiinia. Parin vuoden tutkimisen jälkeen toisessa ei vaan ole tuntematonta kohtaa... Onneksi ajan mittaan parisuhteessa toivottavasti päästään eteenpäin - seksistä --> rakasteluun, mikä vaatii jo vähän aivojakin ;)

    • päivittäin

      Sellaisia naisia on, ainakin minulla yksi. Useimmiten pari yhdyntää päivässä, viikonloppuisin kolme, lomalla joskus enemmänkin. Yleensä kumpikin saa aina kun haluaa. Lisäksi hän haluaa (ehkä liiankin) usein ottaa suuhun. Erinomainen nainen joka osaa huolehtia siitä, että on hyvä. Varsin harvinaisen kiukuttelun jälkeen on aina tarjolla upeaa (pakollista) sovintoseksiä
      ps. Antoi minulle ”laatutakuun” silloin kun iski minut työmatkalla.

    • Anonyymi

      Mua haluttaa ihan hirveästi, samoin kumppanini haluaa mua.. haluan joka pv ja vieläpä monta kertaa pvssä..
      Tosin olemme vasta aloittaneet tämän yhdessäolon ja itse olen paljon vanhempi kuin kumppanini... ei näytä haittaavan.. no nautitaan niin kauan kuin tätä kestää.. halut on kovat.. olen nainen mut mulla on himot kuin miehellä
      Vanhat miehet, niistä ei ole enää seksiin, muuta seuraa kyllä saa... haluan kuitenkin naintia, se on ihanaa ihanan miehen kanssa..

    • Anonyymi

      Jos ei olisi mitään muuta tekemistä, niin ehkä sitten.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1776
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1679
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      15
      1480
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1164
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1163
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      5
      1151
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1116
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1111
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1099
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1084
    Aihe