Pitävätkö ihmiset sinusta?

Kysymyskone

Nyt ei keskitytäkään pelkkiin naisiin, vaan ihmisiin yleensä. Pitävätkö ihmiset yleensä sinusta? Sukulaiset? Lähipiirin ihmiset? Opiskelu/työkaverit? Kavereiden kautta tapaamasi tyypit? Ihan vieraat?

Minä sanoisin, että keskimäärin juu. Lähipiirin ihmiset pitävät minua mukavana tyyppinä ja hyvänä seurana, samoin työkaverit. Ihan vieraiden kanssa on se ongelma, että olen kovin ujo ja sitä kautta vähän varautunut vieraassa seurassa. Tosin humalassa olen sellainen "kaikkien kaveri" ja silloin tulen yleensä juttuun tosi monenlaisten ihmisten kanssa. Sukulaisten kanssa en ole kauheasti tekemisissä, lukuunottamatta veljeni perheineen omat vanhemmat.

En myöskään muista (tai tiedä), että minulla olisi koskaan ollut varsinaisia vihamiehiä (tai -naisia). En ole myöskään ollut pahoissa riidoissa pitkiin aikoihin.

25

379

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • YTMologian proffa

      Kuulostat ihan ATM:ltä. YTM:llä on vihamiehiä, YTM jakaa mielipiteet, YTM ei ole kaikkien kaveri vaan röyhkeä kusipää jota naiset rakastavat.

      • YTM-EVP

        Miksiköhän sitten aika moni nainen ja mieskin on sanonut, että olen todella hyväntahtoinen ihminen, jos olen kusipää YTM. En voi sanoa, että naiset rakastavt minua, mutta minuun ei ole äärimmäisen vaikea ihastua, vähän haastavaa ehkä, mutta toiset naiset tykkää haasteista. Tänään kusta päähäni ei mahtuisi desikkään, sillä olen 100% räkäpää, aivan järjettömässä flunssassa.

        Ei mulla vihamiehiä ole, vaikka välillä otetaankin yhteen, aika kiivaastikin. Erimieltä voi olla, mutta ei erimilisyys luo vihaa, vaan toisen loukkaaminen.


      • YTMologian proffa
        YTM-EVP kirjoitti:

        Miksiköhän sitten aika moni nainen ja mieskin on sanonut, että olen todella hyväntahtoinen ihminen, jos olen kusipää YTM. En voi sanoa, että naiset rakastavt minua, mutta minuun ei ole äärimmäisen vaikea ihastua, vähän haastavaa ehkä, mutta toiset naiset tykkää haasteista. Tänään kusta päähäni ei mahtuisi desikkään, sillä olen 100% räkäpää, aivan järjettömässä flunssassa.

        Ei mulla vihamiehiä ole, vaikka välillä otetaankin yhteen, aika kiivaastikin. Erimieltä voi olla, mutta ei erimilisyys luo vihaa, vaan toisen loukkaaminen.

        Et ole kunnon YTM. Jos olisit kunnon kusipää, niin naiset rakastuisivat sinuun oikopäätä. Joutuisivat joitain innokkaimpia väistelemään ja valitsemaan vain herkullisimmat tapaukset.


      • YTM-EVP
        YTMologian proffa kirjoitti:

        Et ole kunnon YTM. Jos olisit kunnon kusipää, niin naiset rakastuisivat sinuun oikopäätä. Joutuisivat joitain innokkaimpia väistelemään ja valitsemaan vain herkullisimmat tapaukset.

        Vaikka valitsemaan joudunkin


    • työtön ATM

      No eivät todellakaan pidä! Ala-asteen ensimmäiseltä luokalta opiskelujen lopettamiseen AMK:ssa oli jokaisessa oppilaitoksessa intissä työpaikoissa halveksittua paaria-kastia.

      • mattokauppias...

        sä oot kynnysmatto, sä annat ihmisten kävellä sun yli.


      • työtön ATM
        mattokauppias... kirjoitti:

        sä oot kynnysmatto, sä annat ihmisten kävellä sun yli.

        No niin olen antanut. Mutta nyt en enää anna ja siksi en jätä lutkiakaan ikinä rauhaan.


      • .saippuakauppias.
        työtön ATM kirjoitti:

        No niin olen antanut. Mutta nyt en enää anna ja siksi en jätä lutkiakaan ikinä rauhaan.

        Mullakin oli lapsena sellasia lutkia, mutta sitten ne loppu kesken ja mä itkin.


      • gjj.
        työtön ATM kirjoitti:

        No niin olen antanut. Mutta nyt en enää anna ja siksi en jätä lutkiakaan ikinä rauhaan.

        Hyvä! ;)


      • työtön ATM
        gjj. kirjoitti:

        Hyvä! ;)

        Saatan joutua vielä murskaamaan lutkan.


    • pirun sosiaalistajat

      Useimmat kyllä, joskus vähän liikaakin.

      • Älymies 23

        onko sulla paljon miesihailijoita, sellaisia sinnikkäitä?


      • pirun sosiaalistajat
        Älymies 23 kirjoitti:

        onko sulla paljon miesihailijoita, sellaisia sinnikkäitä?

        Ennen kun vietin harrastusten takia paljon aikaa miesenemmistöisissä porukoissa, oli. Nykyisin olen enemmän naisten seurassa, joten ei. Ja toki olen myös vanhentunut!:)


    • fgdgfdgdfsg

      Yleensä pidetään kusipäänä, mutta paremmin tutustuttua tykätään jos tykätään. Olenkin ottanut sen linjan että turha vääntää väkisin niiden kanssa joidenka kanssa ei ole luontevaa olla tai tulla toimeen. Ne taas joiden kanssa ollaan samalla aaltopituudella niin tullaan hyvinkin juttuun. Ärsyttäviä tyyppejä kohtelen kuin ilmaa jos ei ole pakko olla tekemisissä. Eli osa pitää ja osa ei.

      • sngshhtts

        sä taidat olla sit vähän niinku sellanen fifty-sixty


    • ATM4EVA.

      ne pitävät, jotka tuntevat. Vihamiehiä minulla ei ole, mutta minulle on sanottu että minusta saa ylimielisen kuvan. Se johtunee siitä etten puhu ihmisille paljoakaan, enkä varsinkaan kysele ihmisiltä heidän asioistaan, koska ihmisen asiat/kuulumiset tai ihmiset ylipäätään eivät minua liiemmin kiinnosta.

      • 44w34h5

        Introvertit vaikuttaa monesti ylimielisiltä koska eivät näytä tunteitaan ulospäin jatkuvalla hymyilyllä. Lisäksi tuntuu että itseä halventava huumori on suotavaa. Ihmiset eivät pidä siitä, jos joku vaikuttaa olevan heitä parempi. Pitää olla reilusti tyhmä, niin sitten susta tykätään.


      • ATM4EVA.
        44w34h5 kirjoitti:

        Introvertit vaikuttaa monesti ylimielisiltä koska eivät näytä tunteitaan ulospäin jatkuvalla hymyilyllä. Lisäksi tuntuu että itseä halventava huumori on suotavaa. Ihmiset eivät pidä siitä, jos joku vaikuttaa olevan heitä parempi. Pitää olla reilusti tyhmä, niin sitten susta tykätään.

        Mutta jos ei ole tyhmä, ei voi olla reilusti tyhmä. Jos ihmiset pitävät älykkäänä, niin silloin omaa älykkyyttä halventava huumori nostaa karvat pystyyn. Se olisi hieman sama kuin Mikko Leppilampi heittäisi jatkuvasti "Ei tällä naamalla" -läppää.

        Ihmiset pitävät siitä, jos tekee huumoria heikkouksistaan, mutta minun heikkouteni ovat sellaisia, että niistä on hankalaa tehdä huumoria. Esimerkiksi ulkonäöstäni en voi vitsailla, koska se on kaikin puolin kunnossa. Köyhyydestäni en voi vitsailla, koska vaikka olenkin köyhä, olen kuitenkin normaalia varakkaammasta perheestä ja köyhemmistä perheistä tulevat pitäisivät sitä vittuiluna. Älynlahjoistani en voi vitsailla, koska minua pidetään normaalia älykkäämpänä ja menestyn opinnoissani keskivertoa paremmin. Ainoa asia, josta voin repiä huumoria on poikuuteni.


    • Tulen kyllä hyvin, juttuun kaikkien kanssa. Tosin en kyllä suoraan ventovieraalle juttele, jos ei ole mitään asiaa.

      Ei kyllä ole ikinä ollut vihaajaa niskassa ja toivottavasti ei tulekaan. Hyvänä kun on muille niin hyvää saa takaisinkin yleensä.

      • 64hwnyw

        "Hyvänä kun on muille niin hyvää saa takaisinkin yleensä."

        ATM:n puhetta.


    • räkäinen lutka

      HÄH HÄH HÄH KUKAAN EI TYKKÄÄ ATM:STÄ HÄH HÄ HÄH HÄH!

      • Romeo Uljas Poika

        Räkäisen lutkan pillusta nousee TOTUUDEN USVA!!!


    • rikquu

      Kyllä kai suurin osa pitää, en ainakaan tiedä että olisi mitään verivihollisia. Töissä tulen hyvin toimeen, sitä kautta on itseasiassa ystävystynytkin muutamien ihmisten kanssa. Sosiaalinen elämäni on melko vilkasta. Sukulaisten kanssa en nyt niin kovasti ole tekemisissä lähipiiriä lukuunottamatta. En muista riidelleeni kunnolla sitten erotessani pari vuotta sitten.

    • sir_eino

      Siis oikeassa elämässä? Enimmäkseen kyllä. Kavereiden mielestä olen tietenkin hyvää seuraa. Tuskin he muuten minua sietäisivät. Useimpien vieraiden ihmisten mielestä olen kai aika sympaattinen ja huumorintajuinen.

    • 20

      Pakko on myöntää: minusta ei yleensä pidetä. Olen aina ollut "jotenkin outo", näin minulle on ihan suoraankin sanottu. Olen siis nainen, ujohko sellainen. Naisia jostain syystä onnistun ärsyttämään, miesten kanssa ei ole yleensä ongelmaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      317
      10746
    2. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      73
      2361
    3. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      44
      2204
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      35
      1944
    5. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1868
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      163
      1843
    7. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      40
      1408
    8. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      58
      1344
    9. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      18
      1335
    10. Kun istuit

      vierelläni penkillä, olin hetken onnellinen. Se hetki kimaltelee mieleni sopukoissa ja valvottaa öisin. Salainen kaipau
      Ikävä
      58
      1329
    Aihe