Sitä tulee MIELETTÖMÄN paljon. Valkoista ja paksua ja ehkä ihan hitusen haisee, mutta ei mitenkään voimakkaasti. Hiivasta se ei johdu. Valkovuotoa tulee siis ihan koko ajan. Tiedän että e-pillerit aiheuttaa tän mulle, mutta en voi lopettaa nyt niitten syömistä.
En vaan enää jaksa tätä. Onko kohtalotovereita ja onko joku päässyt valkovuotodsta eroon? Jos olette niin syöttekö nyt minkä merkkisiä pillereitä/tms. auttoiko joku muu menetelmä valkovuotoon?
En vaan enää jaksa tätä. Onko kohtalotovereita ja onko joku päässyt valkovuotodsta eroon? Jos olette niin syöttekö nyt minkä merkkisiä pillereitä/tms. auttoiko joku muu menetelmä valkovuotoon?
Vastaukset 2
Vanhimmat
Se, että jollain on auttanut merkin tai menetelmän vaihtaminen, ei tarkoita, että se sama auttaisi sinulla. Mene lääkäriin keskustelemaan asiasta. Voit kokeilla toista merkkiä tai menetelmää ja selvittää auttaako se sinulla mitään.
Googlaa sytolyysi.