Mistä deodorantti?

Avut-On(ko?)

A-P-U-A!! Mistä saan minulle sopivan deodorantin vai onkohan edes sellaista. Olen kokeillut todella MONIA eri deosorantteja esim. Nivea, Rexona, Dove.. Mistähän päin maailmaa löytyisi minulle sopiva. Nivean tikku deodorantit tuntuivat aluksi hyviltä mutta nyt hiki pukkaa läpi ja kainalot haisee. Asiaa hankaloittaa se että olen herkkä ihoinen ja kainaloni lisäksi kärsivät eri deodoranteista vaikka käytän miedosti hajustettua ja hajustamatonta deodoranttia, löytyisikö Apteekista yhtään kokemuksia?? Ja entä se Rexonan uusi Maxium Protectional tai se. Se uusin mitä mainostetaan onko kokemuksia?? Auttakaa

7

604

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • x

      Sebamed roll-on. Siitä ei ainakaan hiki pukkaa läpi. Mulla on normaali iho, mutta muistaakseni siitä on myös Sensitive versio mikä ehkä sopii herkemmällekin iholle...

    • mirkku kakkonen

      on luontaistuotekaupoista saatava "kivideodorantti"...kannattaa kysyä miten sitä käytetään mutta hienhajun se pitää poissa-ei kylläkään hikoamista estä,mikä ei ole terveellistä.
      Itse käytän tarvittaessa vauvatalkkia sen lisäksi kainaloihin jos on tukalat paikat tulossa :)

    • kkökkj

      Itse käytän apteekista saatavaa triple dry deodoranttia. Onhan se kallis, mutta minulla ainakin on kestänyt useimman kuukauden. Tuossa on mtv3:n sivuilta tuloksia ja mielipiteitä mtv3:n Triple dryn testiryhmästä http://www.mtv3.fi/kilpailut/?helmi/tamro/1239148

    • hajutonta

      Minä olen käyttänyt pitkaän tuoksuttomia esim. Erisan, Herbina jne. Kainaloita kutitti niin p...sti Rexonat ja tuoksulliset muutkin. Kyllä noilla pärjää kun peseytyy riittävän usein. Kiva olisi käyttää tuoksullisiakin vaan eipä tarvi enää.

    • Hyvälle tuoksuva
    • tehokas dödö

      Onko Loreal 96H hajusteetonta? Ei nimittäin kiinnosta yhdistää dödön hajua hajuveteen jolloin tuloksena on vastenmielinen löyhkä, haisee pahemmalta kuin hien ja hajuveden sekoitus.

    • haaaaaajut

      Apteekissa on hajutonta hienpoisto ainetta joka antaa puhtaan tunteen, vaan ei tuoksu miltään mutta silti käy siihen tarkoitukseen mihin se on tarkoitettu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4613
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2259
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1774
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1508
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1443
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1308
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe