Mistä deodorantti?

Avut-On(ko?)

A-P-U-A!! Mistä saan minulle sopivan deodorantin vai onkohan edes sellaista. Olen kokeillut todella MONIA eri deosorantteja esim. Nivea, Rexona, Dove.. Mistähän päin maailmaa löytyisi minulle sopiva. Nivean tikku deodorantit tuntuivat aluksi hyviltä mutta nyt hiki pukkaa läpi ja kainalot haisee. Asiaa hankaloittaa se että olen herkkä ihoinen ja kainaloni lisäksi kärsivät eri deodoranteista vaikka käytän miedosti hajustettua ja hajustamatonta deodoranttia, löytyisikö Apteekista yhtään kokemuksia?? Ja entä se Rexonan uusi Maxium Protectional tai se. Se uusin mitä mainostetaan onko kokemuksia?? Auttakaa

7

782

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • x

Sebamed roll-on. Siitä ei ainakaan hiki pukkaa läpi. Mulla on normaali iho, mutta muistaakseni siitä on myös Sensitive versio mikä ehkä sopii herkemmällekin iholle...

• mirkku kakkonen

on luontaistuotekaupoista saatava "kivideodorantti"...kannattaa kysyä miten sitä käytetään mutta hienhajun se pitää poissa-ei kylläkään hikoamista estä,mikä ei ole terveellistä.
      Itse käytän tarvittaessa vauvatalkkia sen lisäksi kainaloihin jos on tukalat paikat tulossa :)

• kkökkj

Itse käytän apteekista saatavaa triple dry deodoranttia. Onhan se kallis, mutta minulla ainakin on kestänyt useimman kuukauden. Tuossa on mtv3:n sivuilta tuloksia ja mielipiteitä mtv3:n Triple dryn testiryhmästä http://www.mtv3.fi/kilpailut/?helmi/tamro/1239148

• hajutonta

Minä olen käyttänyt pitkaän tuoksuttomia esim. Erisan, Herbina jne. Kainaloita kutitti niin p...sti Rexonat ja tuoksulliset muutkin. Kyllä noilla pärjää kun peseytyy riittävän usein. Kiva olisi käyttää tuoksullisiakin vaan eipä tarvi enää.

• Hyvälle tuoksuva
    • tehokas dödö

Onko Loreal 96H hajusteetonta? Ei nimittäin kiinnosta yhdistää dödön hajua hajuveteen jolloin tuloksena on vastenmielinen löyhkä, haisee pahemmalta kuin hien ja hajuveden sekoitus.

• haaaaaajut

Apteekissa on hajutonta hienpoisto ainetta joka antaa puhtaan tunteen, vaan ei tuoksu miltään mutta silti käy siihen tarkoitukseen mihin se on tarkoitettu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen näytät mummolta. :D

Siks sua ei huoli kukaan.
      Ikävä
      224
      2926
    2. Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!

En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,
      117
      2080
    3. Varattais lähihotellista

🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää
      Ikävä
      217
      1691
    4. Nyt jäi velat perimättä

Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta
      Jämsänkoski
      14
      1645
    5. Martinan aussikulta, missä?

Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      292
      1509
    6. Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."

RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita
      Tv-sarjat
      47
      1247
    7. Haluaisin sun kanssa yhteisen

Elämän. Haluun sut.
      Ikävä
      47
      1186
    8. Mitä tekisit jos kaivattusi olisi

humalassa, kun tapaat hänet jossain seuraavalla kerralla?
      Ikävä
      105
      1024
    9. Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?

Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan
      Ähtäri
      56
      968
    10. Rakkauden kesä 2025

Oletko valmis? 🥰
      Ikävä
      90
      935
    Aihe