Leena Ihmemaassa nimen takana on X-Factorista tuttu Leena Tirronen.
Itse en pitänyt Leenan teennäisestä "kilttityttö" olemuksesta itse ohjelmassa, mutta ajattelin hänen pitkän musiikkitaustan omaavana osaavan tehdä hyvää ja erilaista musiikkia. Hänhän sanoi haluavansa tehdä folkahtavaa englanninkielistä musiikkia. Mutta itse levy oli jotain aivan muuta.
Leena Ihmemaassa kyllä ihmetyttää. Miksi hän kuitenkin yrittää olla samanlainen kuin Suomen musataivaan tähdet erottumatta yhtään joukosta saati edes yltävän sille tasolle(Chisu, Jenni Vartianen)? Sanoitukset ovat naiiveja ja jotenkin kuulostaa, kun ne olisi juosten kustu?? Eikä ole Ihmemaan Leena radiossa juurikaan soinu saati keikkaa pukannu (ainakaan en ole nähnyt missään)!
Onko täällä porukka tutustunut tähän "artistiin" ja mitä mieltä olette?
Leena Ihmemaassa
Liisa Suomenmaasta
1
394
Vastaukset 1
- peikko
Leena on kyllä hyvä laulaja, mutta ne laulut oli ihan eri tasoo... Ois pitäny olla enemmän markkinointia ja paremmat laulut!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "4182019- 1951593
- 1491477
- 1231386
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh291186Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!
Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.247956- 113917
- 67772
- 26685
Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i124665