Leena Ihmemaassa nimen takana on X-Factorista tuttu Leena Tirronen.
Itse en pitänyt Leenan teennäisestä "kilttityttö" olemuksesta itse ohjelmassa, mutta ajattelin hänen pitkän musiikkitaustan omaavana osaavan tehdä hyvää ja erilaista musiikkia. Hänhän sanoi haluavansa tehdä folkahtavaa englanninkielistä musiikkia. Mutta itse levy oli jotain aivan muuta.
Leena Ihmemaassa kyllä ihmetyttää. Miksi hän kuitenkin yrittää olla samanlainen kuin Suomen musataivaan tähdet erottumatta yhtään joukosta saati edes yltävän sille tasolle(Chisu, Jenni Vartianen)? Sanoitukset ovat naiiveja ja jotenkin kuulostaa, kun ne olisi juosten kustu?? Eikä ole Ihmemaan Leena radiossa juurikaan soinu saati keikkaa pukannu (ainakaan en ole nähnyt missään)!
Onko täällä porukka tutustunut tähän "artistiin" ja mitä mieltä olette?
Leena Ihmemaassa
Liisa Suomenmaasta
1
338
Vastaukset
- peikko
Leena on kyllä hyvä laulaja, mutta ne laulut oli ihan eri tasoo... Ois pitäny olla enemmän markkinointia ja paremmat laulut!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017433
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?805018- 794849
- 1324258
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan103048- 522679
- 402576
- 482229
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102211Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211840