..Pohjanmaa/etelä pohjanmaa

vsaink

Vaasan liikkeet luvusta pois, hekulille ja antille taitaa olla elämän pituiset jonot. Mihinkäs sitten uskaltais mennä, vaasassa on ilmeisesti myös joku uusi liike, jv art tjsp? Onko lisätietoa tästä? Kokkolasta löytyy ainakin iguana, ähtäristä red dragon tattoo. Sitte seinäjoellahan on ainakin googlen mukaan liikkeitä ripakopallinen, hells tattoo, devils tail tattoo, panic point, fleetline tattoo, hyllykalliolla(?) joku mesta, spike freaks ja nasty needles..

www.devilstailtattoo.com
www.fleetlinetattoos.fi
www.tatuointiliike.com
www.hellstattoo.com
www.bikerstyle.fi/page20.php
www.nastyneedles.com
www.reddragon.fi

Onkos tuolla panic pointilla tai iguanalla nettisivuja? Noista mikään ei ainakaan nettisivujen kuvien perusteella yltäny em. vaasan liikkeitten tasoon mutta onko kellään henk.koht kokemuksia?
Fleetlinen timppa ainakin on ilmeisesti tehny kuvia jo useamman kymmentä vuotta joten kokemusta ainakin pitäisi olla..

14

3115

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sorry.....

Niin se vain on ettei etelä-pohojalaasille ole kuvan tekijöitä vieläkään. Eli jos ei jaksa mennä Vaasaan ni suuntaisi sitte Tampereelle. Yksikään yllämainittu liike ei yllä edes keskitasolle kuvien laadussa.

• KukkaTatuointi

En ainakaa yhtäkkiä löytäny Panic Pointin nettisivuja, mutta itte suosittelisin tätä paikkaa :) mielipiteitähän on aina niin paljon ku on ihmisiäkin, mutta mä oon itte ollu todella tyytyväinen Veskun työhön!! se on mulle tehny ny 5 lävistystä ja yhden tatskan ja ens viikolla mennään ottamaan seuraavaa kuvaa! Vesku on kyllä tosi mukava ja osaa (ainakin mun mielestä) työnsä hyvin! :D

• TriBal*~
      • TriBal*~

• ~Polkka~
      • joopajoo jooo o

facebookin kuvat näyttävät ihan karseilta!

• hjuhuhöohö

Oon seurannut tuon Nanna´s art tattoon taivalta aikaslailla alusta saakka täällä internetin ihmemaassa, mutta en tunne ko. ihmistä lainkaan enkä oo nähnyt kuviansa livenä kenenkään nahassa.

Eihän nuo mitään valtavan hienoja taideteoksia ole, mutta täytyy sanoa että kehitystä on kyllä tapahtunut! Suunta on oikea. Nostan virtuaalista hattuani että tyttönen on jaksanut nämä vuodet sinnikkäästi harjoitella.

Sen sijaan Tampereelta löytyy kyllä eittämättä lähimmät kunnon tatskaliikkeet, joihin itse voisin kuvitella meneväni asiakkaaksi. Antti ja Hekuli ok.

• Mariett

Kauppapuistikko 16:ssa Vaasassa tosi hyvä paikka Custom tattoo. Kannattaa mennä paikan päälle kattomaan kuvia, netissä ei oikein näy. Menin perässä kun kaverit edellä ja tykkään.

• arska77

www.dv8tattoo.com, mesta on Laihialla, siisti paikka ja hyvää palveluu. Sillä on paljon asiakkaita mut aina järjestää kyl ajan jos tarvii.

• laalaa

Panic Pointtia en itse suosittelisi susillekkaan, sen verran tympeetä palvelua sieltä sai! Olen yhden lävistyksen siellä käynyt ottamassa ja jäi kyllä viimeiseksi. Itse en sinne ainakaan rahojani enää kanna, kun täysin tuntemattomalle asiakkaille ensimmäiset sanat ovat "Mitäs sä täällä teet senki saatanan runkku." Että näin.

• 18e33

Nanna tekee loistavaa jälkeä, ja jo parin kk jonotkin kertovat siitä että osaa hommansa. Todella hyvä silmä, pystyy luomaan tyhjästä vaikka mitä!
      Itselläni kolme Nannan tekemää kuvaa ja lisää tulee vielä paljon! Todella mukava ihminen!

• lissu4

Onko kenelläkään tietoa red dragonin tekijöistä? Ovatko hyviä?

• Inkptincessa

Kato ite portfolio ja tee johtopäätöksiä.

• Anonyymi

Huonoa jälkeä, kuvat leviää, joudut olemaan huonommassa asennossa kuin muilla sillä tatuoijaa ottaa selkään aina.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      155
      2523
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      146
      2352
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      101
      1039
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      881
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      63
      789
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      274
      707
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      697
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      690
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      202
      668
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      648
    Aihe