..Pohjanmaa/etelä pohjanmaa

vsaink

Vaasan liikkeet luvusta pois, hekulille ja antille taitaa olla elämän pituiset jonot. Mihinkäs sitten uskaltais mennä, vaasassa on ilmeisesti myös joku uusi liike, jv art tjsp? Onko lisätietoa tästä? Kokkolasta löytyy ainakin iguana, ähtäristä red dragon tattoo. Sitte seinäjoellahan on ainakin googlen mukaan liikkeitä ripakopallinen, hells tattoo, devils tail tattoo, panic point, fleetline tattoo, hyllykalliolla(?) joku mesta, spike freaks ja nasty needles..

www.devilstailtattoo.com
www.fleetlinetattoos.fi
www.tatuointiliike.com
www.hellstattoo.com
www.bikerstyle.fi/page20.php
www.nastyneedles.com
www.reddragon.fi

Onkos tuolla panic pointilla tai iguanalla nettisivuja? Noista mikään ei ainakaan nettisivujen kuvien perusteella yltäny em. vaasan liikkeitten tasoon mutta onko kellään henk.koht kokemuksia?
Fleetlinen timppa ainakin on ilmeisesti tehny kuvia jo useamman kymmentä vuotta joten kokemusta ainakin pitäisi olla..

14

2720

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sorry.....

      Niin se vain on ettei etelä-pohojalaasille ole kuvan tekijöitä vieläkään. Eli jos ei jaksa mennä Vaasaan ni suuntaisi sitte Tampereelle. Yksikään yllämainittu liike ei yllä edes keskitasolle kuvien laadussa.

    • KukkaTatuointi

      En ainakaa yhtäkkiä löytäny Panic Pointin nettisivuja, mutta itte suosittelisin tätä paikkaa :) mielipiteitähän on aina niin paljon ku on ihmisiäkin, mutta mä oon itte ollu todella tyytyväinen Veskun työhön!! se on mulle tehny ny 5 lävistystä ja yhden tatskan ja ens viikolla mennään ottamaan seuraavaa kuvaa! Vesku on kyllä tosi mukava ja osaa (ainakin mun mielestä) työnsä hyvin! :D

    • TriBal*~
      • TriBal*~

    • ~Polkka~
      • joopajoo jooo o

        facebookin kuvat näyttävät ihan karseilta!


    • hjuhuhöohö

      Oon seurannut tuon Nanna´s art tattoon taivalta aikaslailla alusta saakka täällä internetin ihmemaassa, mutta en tunne ko. ihmistä lainkaan enkä oo nähnyt kuviansa livenä kenenkään nahassa.

      Eihän nuo mitään valtavan hienoja taideteoksia ole, mutta täytyy sanoa että kehitystä on kyllä tapahtunut! Suunta on oikea. Nostan virtuaalista hattuani että tyttönen on jaksanut nämä vuodet sinnikkäästi harjoitella.

      Sen sijaan Tampereelta löytyy kyllä eittämättä lähimmät kunnon tatskaliikkeet, joihin itse voisin kuvitella meneväni asiakkaaksi. Antti ja Hekuli ok.

    • Mariett

      Kauppapuistikko 16:ssa Vaasassa tosi hyvä paikka Custom tattoo. Kannattaa mennä paikan päälle kattomaan kuvia, netissä ei oikein näy. Menin perässä kun kaverit edellä ja tykkään.

    • arska77

      www.dv8tattoo.com, mesta on Laihialla, siisti paikka ja hyvää palveluu. Sillä on paljon asiakkaita mut aina järjestää kyl ajan jos tarvii.

    • laalaa

      Panic Pointtia en itse suosittelisi susillekkaan, sen verran tympeetä palvelua sieltä sai! Olen yhden lävistyksen siellä käynyt ottamassa ja jäi kyllä viimeiseksi. Itse en sinne ainakaan rahojani enää kanna, kun täysin tuntemattomalle asiakkaille ensimmäiset sanat ovat "Mitäs sä täällä teet senki saatanan runkku." Että näin.

    • 18e33

      Nanna tekee loistavaa jälkeä, ja jo parin kk jonotkin kertovat siitä että osaa hommansa. Todella hyvä silmä, pystyy luomaan tyhjästä vaikka mitä!
      Itselläni kolme Nannan tekemää kuvaa ja lisää tulee vielä paljon! Todella mukava ihminen!

    • lissu4

      Onko kenelläkään tietoa red dragonin tekijöistä? Ovatko hyviä?

      • Inkptincessa

        Kato ite portfolio ja tee johtopäätöksiä.


    • Anonyymi

      Huonoa jälkeä, kuvat leviää, joudut olemaan huonommassa asennossa kuin muilla sillä tatuoijaa ottaa selkään aina.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      977
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      734
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe