kehuminen

Tämän päivän iltasanomissa on juttua siitä miten naista kehutaan.

Ostin lehden juuri tuon jutun takia, aika kiinnostava juttu ja hyviä vinkkejä.

Nyt sitten vain koettamaan niitä käytännössä, mutta hetkinen minähän teen sitä muutenkin sopivan tilaisuuden tullen.

Mutta siis kysynkin miten haluaisit itseäsi kehuttavan? Jos joku kehuisi.

28

400

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asdfguytrew

      No???
      Kerro ny mitkä ne kehumisvinkit olivat.

      • Osta se lehti niin tiedät tai lue verkossa digilehtenä. Niitä oli siinä sen verran että ei jaksa kirjoittaa niitä.


      • ertymhgfds
        itmies kirjoitti:

        Osta se lehti niin tiedät tai lue verkossa digilehtenä. Niitä oli siinä sen verran että ei jaksa kirjoittaa niitä.

        Lyhennä, typistä...


      • Hämärän rajoilta

        ...kehu kaunista naista älykkääksi ja älykästä kauniiksi.

        Kertokoot tämän salatiedon käytännön toimivuudesta ne, jotka joskus ovat naisille puhuneet.


      • sir_eino
        Hämärän rajoilta kirjoitti:

        ...kehu kaunista naista älykkääksi ja älykästä kauniiksi.

        Kertokoot tämän salatiedon käytännön toimivuudesta ne, jotka joskus ovat naisille puhuneet.

        Toimii. Älä kehu naista liian ilmiselvistä asioista. Jos sillä on kylän isoimmat hinkit se tietää sen koska tuhat muutakin idioottia on käynyt kertomassa saman. Totea että sillä on turpeat huulet. Kaunis suu.


      • ertymhgfds kirjoitti:

        Lyhennä, typistä...

        Okei, siinä jutussa kysyttiin kymmeneltä miten he suhtautuvat siihen.

        Ulkonäköön liittyviä : 7 kpl, mutta niissäkin että ei saa mennä liiallisuuksiin, eli pintapuolisesti.
        Persoonaan liittyviä : 1 kpl, kunnioitus.
        Huumoria : 2 kpl, tilanteeseen riipuen sopiva läppä.

        Mutta noin lyhennettynä se juttu.


    • Ootko tyhmä?

      Eli et halua kertoa mitä lehdessä annettiin vinkkeinä mutta peräät odotat ilmaiseksi vinkkejä vielä muilta?

      • Katso aiempi kommentti.


      • ......

        Vinkkejä kehiin it-mies!


    • ES

      Kyllä siinä naisen kehumisessa täytyy sitten uskottavuus ja rehellisyys olla mukana.

      Eri naisiin varmaan tehoaa eri asioiden kehumiset.

      Voisin väittää, että jokainen nainen haluaisi kuulla, että hänen ulkonäössään on jotain, josta mies pitää. Siis sellainen mies, jonka kanssa olisi ehkä alkamassa suhteeseen tai suhteessa. Vai onko näin? Ainakin jollain tavalla hyväksyttävä ulkonäölään miehen silmissä, vaikkei mikään missi olisikaan.

      • ...

        "jokainen nainen haluaisi kuulla, että hänen ulkonäössään on jotain, josta mies pitää."

        Tämä taitaa oikeasti pitää paikkaansa? Miksi naisille on niin mahdottoman tärkeätä, mitä muut ajattelevat heidän ulkonäöstään? Se tuntuu olevan jopa tärkeämpää kuin se, pitääkö joku heidän "persoonastaan"? (lainausmerkeissä, koska naisilla ei ole sielua/persoonaa). Miehille kun on aika sama, pitääkö nainen habituksesta vai ei, kunhan antaa sitä pillua.


      • tyyyyyyyyyyyyy
        ... kirjoitti:

        "jokainen nainen haluaisi kuulla, että hänen ulkonäössään on jotain, josta mies pitää."

        Tämä taitaa oikeasti pitää paikkaansa? Miksi naisille on niin mahdottoman tärkeätä, mitä muut ajattelevat heidän ulkonäöstään? Se tuntuu olevan jopa tärkeämpää kuin se, pitääkö joku heidän "persoonastaan"? (lainausmerkeissä, koska naisilla ei ole sielua/persoonaa). Miehille kun on aika sama, pitääkö nainen habituksesta vai ei, kunhan antaa sitä pillua.

        No onkohan se jäänyt jollekkin jotenkin epäselväksi että ulkonäkö on miehille yksi tärkeimmistä ominaisuuksista naisissa.


      • tyyyyyyyyyyyyy
        tyyyyyyyyyyyyy kirjoitti:

        No onkohan se jäänyt jollekkin jotenkin epäselväksi että ulkonäkö on miehille yksi tärkeimmistä ominaisuuksista naisissa.

        Jonka lisäksi mediassa joka asiassa missä on jotenkin kyse naisista, heidän ulkonäkönsä huomioidaan.

        Lisäksi naisia kehutaan ihan pienestä asti näteiksi tai kauniiksi, ihan kuin se olisi jotenkin heidän oma saavutus mitä kuuluu kehua.

        Naisille myös suunnataan suurin osa kosmetiikka- ja muotituotteista. Linnajuhlissa syynätään enimmäkseen naisten pukeutumista ja kampauksia. Saduissa ja piirretyissä kaikki hyvät naispuoleiset hahmot ovat aina häikäisevän kauniita, ja se myös laitetaan heidän jonkinlaiseksi ansioksi; aivan kuin se kauneus tekisi heidät paremmiksi ihmisiksi. Koska miehet kuolaavat kauniiden photoshopattujen naisten perään, tavalliset naiset haluaisivat myös olla miesten melestä viehättävän näköisiä. Jne jne jne.


      • ....
        tyyyyyyyyyyyyy kirjoitti:

        Jonka lisäksi mediassa joka asiassa missä on jotenkin kyse naisista, heidän ulkonäkönsä huomioidaan.

        Lisäksi naisia kehutaan ihan pienestä asti näteiksi tai kauniiksi, ihan kuin se olisi jotenkin heidän oma saavutus mitä kuuluu kehua.

        Naisille myös suunnataan suurin osa kosmetiikka- ja muotituotteista. Linnajuhlissa syynätään enimmäkseen naisten pukeutumista ja kampauksia. Saduissa ja piirretyissä kaikki hyvät naispuoleiset hahmot ovat aina häikäisevän kauniita, ja se myös laitetaan heidän jonkinlaiseksi ansioksi; aivan kuin se kauneus tekisi heidät paremmiksi ihmisiksi. Koska miehet kuolaavat kauniiden photoshopattujen naisten perään, tavalliset naiset haluaisivat myös olla miesten melestä viehättävän näköisiä. Jne jne jne.

        "tavalliset naiset haluaisivat myös olla miesten melestä viehättävän näköisiä."

        Miksi suomalaiset naiset sitten ovat niin ylipainoisia ja pukeutuvat epänaisellisesti?


      • ES
        tyyyyyyyyyyyyy kirjoitti:

        Jonka lisäksi mediassa joka asiassa missä on jotenkin kyse naisista, heidän ulkonäkönsä huomioidaan.

        Lisäksi naisia kehutaan ihan pienestä asti näteiksi tai kauniiksi, ihan kuin se olisi jotenkin heidän oma saavutus mitä kuuluu kehua.

        Naisille myös suunnataan suurin osa kosmetiikka- ja muotituotteista. Linnajuhlissa syynätään enimmäkseen naisten pukeutumista ja kampauksia. Saduissa ja piirretyissä kaikki hyvät naispuoleiset hahmot ovat aina häikäisevän kauniita, ja se myös laitetaan heidän jonkinlaiseksi ansioksi; aivan kuin se kauneus tekisi heidät paremmiksi ihmisiksi. Koska miehet kuolaavat kauniiden photoshopattujen naisten perään, tavalliset naiset haluaisivat myös olla miesten melestä viehättävän näköisiä. Jne jne jne.

        Tarkoitin sillä, että mies "kehuisi" jotain naisen ulkonäössä sitä, että mies ilmaisi jotenkin hyväksyvänsä sen miltä nainen näyttää ja että hän miehenä pitää siitä - ja tähän ei tarvitse olla mikään missi tai malli. Tärkeintähän tässä on se, että mies joka pitää jostakusta naisesta, näkee hänet viehättävänä.

        Nuo mediajutut, lastenkasvatus, muotiasiat, satuhahmot ja photoshopatut kuvat ovat nyt hyvin kaukana itse asiasta, siitä mitä kahden ihmisen välillä tapahtuu.


      • .x
        .... kirjoitti:

        "tavalliset naiset haluaisivat myös olla miesten melestä viehättävän näköisiä."

        Miksi suomalaiset naiset sitten ovat niin ylipainoisia ja pukeutuvat epänaisellisesti?

        No epä tiedä. Ehkä samasta syystä kuin että suomalaiset miehet ovat tyylittömiä juntteja. Ei kai täällä sitten kukaan oikein osaa.


      • tyyyyyyyyyyyyy
        ES kirjoitti:

        Tarkoitin sillä, että mies "kehuisi" jotain naisen ulkonäössä sitä, että mies ilmaisi jotenkin hyväksyvänsä sen miltä nainen näyttää ja että hän miehenä pitää siitä - ja tähän ei tarvitse olla mikään missi tai malli. Tärkeintähän tässä on se, että mies joka pitää jostakusta naisesta, näkee hänet viehättävänä.

        Nuo mediajutut, lastenkasvatus, muotiasiat, satuhahmot ja photoshopatut kuvat ovat nyt hyvin kaukana itse asiasta, siitä mitä kahden ihmisen välillä tapahtuu.

        "Nuo mediajutut, lastenkasvatus, muotiasiat, satuhahmot ja photoshopatut kuvat ovat nyt hyvin kaukana itse asiasta, siitä mitä kahden ihmisen välillä tapahtuu. "

        Hehehee, niinkö luulet? Taidat itse olla vähän pihalla asioista jos et tajua miten paljon kulttuuri vaikuttaa ihmisiin. Ja kyllä; nuo muotiasiat ja photoshopatut kuvat ja sadut todellakin ovat osa meidän kulttuuria.


      • Es
        tyyyyyyyyyyyyy kirjoitti:

        "Nuo mediajutut, lastenkasvatus, muotiasiat, satuhahmot ja photoshopatut kuvat ovat nyt hyvin kaukana itse asiasta, siitä mitä kahden ihmisen välillä tapahtuu. "

        Hehehee, niinkö luulet? Taidat itse olla vähän pihalla asioista jos et tajua miten paljon kulttuuri vaikuttaa ihmisiin. Ja kyllä; nuo muotiasiat ja photoshopatut kuvat ja sadut todellakin ovat osa meidän kulttuuria.

        Hyvin harva nainen, jolla on parisuhde, on missi, malli, photosopattu kuva tai satuprinsessa...


      • allmächt'ge jungfrau

        "Voisin väittää, että jokainen nainen haluaisi kuulla, että hänen ulkonäössään on jotain, josta mies pitää. Siis sellainen mies, jonka kanssa olisi ehkä alkamassa suhteeseen tai suhteessa. Vai onko näin? Ainakin jollain tavalla hyväksyttävä ulkonäölään miehen silmissä, vaikkei mikään missi olisikaan."

        Olen samaa mieltä. Veisin sen ehkä niinkin pitkälle, etten voisi koskaan olla sellaisen miehen kanssa (en tiedä, miten määritellään "kanssa", mutta olkoon), jonka tietäisin pitävän minua ei-kauniina. Pelkkä hyväksyttävä ei siis riitä. Sikäli sekavaa, etten itse pidä itseäni kauniina, MUTTA tiedän että ainakin yksi miesihminen maailmassa ON pitänyt minua joskus katselemisen arvoisena, JOTEN en suostuisi olemaan mikään vönsäke johon joku paremman puutteessa tyytyy.


      • ES
        allmächt'ge jungfrau kirjoitti:

        "Voisin väittää, että jokainen nainen haluaisi kuulla, että hänen ulkonäössään on jotain, josta mies pitää. Siis sellainen mies, jonka kanssa olisi ehkä alkamassa suhteeseen tai suhteessa. Vai onko näin? Ainakin jollain tavalla hyväksyttävä ulkonäölään miehen silmissä, vaikkei mikään missi olisikaan."

        Olen samaa mieltä. Veisin sen ehkä niinkin pitkälle, etten voisi koskaan olla sellaisen miehen kanssa (en tiedä, miten määritellään "kanssa", mutta olkoon), jonka tietäisin pitävän minua ei-kauniina. Pelkkä hyväksyttävä ei siis riitä. Sikäli sekavaa, etten itse pidä itseäni kauniina, MUTTA tiedän että ainakin yksi miesihminen maailmassa ON pitänyt minua joskus katselemisen arvoisena, JOTEN en suostuisi olemaan mikään vönsäke johon joku paremman puutteessa tyytyy.

        "VÖNSÄKE"

        Sä olet luovalla tuulella, sittenkin...


        Onhan ihmisillä AINA ulkonäkö, vaikka on myös persoona, äly, huumori jne.


      • lksdiop
        allmächt'ge jungfrau kirjoitti:

        "Voisin väittää, että jokainen nainen haluaisi kuulla, että hänen ulkonäössään on jotain, josta mies pitää. Siis sellainen mies, jonka kanssa olisi ehkä alkamassa suhteeseen tai suhteessa. Vai onko näin? Ainakin jollain tavalla hyväksyttävä ulkonäölään miehen silmissä, vaikkei mikään missi olisikaan."

        Olen samaa mieltä. Veisin sen ehkä niinkin pitkälle, etten voisi koskaan olla sellaisen miehen kanssa (en tiedä, miten määritellään "kanssa", mutta olkoon), jonka tietäisin pitävän minua ei-kauniina. Pelkkä hyväksyttävä ei siis riitä. Sikäli sekavaa, etten itse pidä itseäni kauniina, MUTTA tiedän että ainakin yksi miesihminen maailmassa ON pitänyt minua joskus katselemisen arvoisena, JOTEN en suostuisi olemaan mikään vönsäke johon joku paremman puutteessa tyytyy.

        Kaikki suomalaiset naiset ovat ei-kauniita tai kansankielellä sanottuna rumia. Ei ole vielä yhtäkään tullut vastaan, joka oikeasti miellyttäisi. Jo rajan takana sen sijaan on naisellisia naisia!


      • tyyyyyyyyyyyyy
        Es kirjoitti:

        Hyvin harva nainen, jolla on parisuhde, on missi, malli, photosopattu kuva tai satuprinsessa...

        Joo, ja mitenköhän se sitten taas vaikuttaa asiaan? Eikö parisuhteessa olevat naiset mielestäsi kiinnitä mitään huomiota ulkonäköönsä, ei koe ulkonäköpaineita, eikä saa mitään vaikutteita ympäristöstään?

        En sitäpaitsi alunperinkään vastannut sun viestiin vaan sen kuka kysyi miksi ulkonäkö on niin tärkeä naisille.


    • Nainen...

      Minusta hienoimat kehut, joita olen saanut (äärimmäisen harvoin) on kehuttu silmiäni ja hymyäni. Jos ulkonäköä pitää kehua. Silloin itselleni tulee aina hieno olo ja ajatus. "Toi mies näki minussa, jotain muutaki ku rintani tai takamukseni." En ikinä lämpene rinnoistani tai takamus kehuistani, vaan päin vastoin raivostun niistä.
      Mutta kehuja antaessa, katsokaa hyvät miehet silmiin! Älkääkö ryntäitä tai mitään kasvojen alapuolelle, silloin o yleensä peli pelattu. Jos katsotte, niin salaisesti =) Yleensä nainen tuntee itsensä kiinostavaksi ja viehättäväksi, jos näin kehutte. Hyvät käytöstavat ei saa unohtaa ja sivistyneisyyttä.

      Miksi muuten miehet aina yleensä tulevat kehumaan, juuri rintoja tai takamusta?
      Mä en ole sitä ikinä tajunnut

      • lksdiop

        Silmiä ja hymyä? Voi jessus, mitä imeliä kliseitä, Todennäköisesti sinulla on samanlaiset siansilmät ja irvistys kuin kellä tahansa.

        Loppujen lopuksi ihmisen silmissä (väriä ei lasketa) ja hymyssä kun ei ole niin suuria eroja kuin perseessä tai tisseissä.

        Miksi miehet kehuvat juuri persettä ja tissejä? Ne ovat miehille eroottiosia alueita naisessa. Valtaosalla miehistä ei ota eteen jos näytetään kuva naisen silmistä, mutta hyvännäköinen perse saa monella veren kiertämään. Eli naisen silmät ovat enemmistölle miehistä aika toissiaiset, joten mitä niitä kehumaankaan, muuta kuin paskapuheena naisen mieliksi.


      • 15+1
        lksdiop kirjoitti:

        Silmiä ja hymyä? Voi jessus, mitä imeliä kliseitä, Todennäköisesti sinulla on samanlaiset siansilmät ja irvistys kuin kellä tahansa.

        Loppujen lopuksi ihmisen silmissä (väriä ei lasketa) ja hymyssä kun ei ole niin suuria eroja kuin perseessä tai tisseissä.

        Miksi miehet kehuvat juuri persettä ja tissejä? Ne ovat miehille eroottiosia alueita naisessa. Valtaosalla miehistä ei ota eteen jos näytetään kuva naisen silmistä, mutta hyvännäköinen perse saa monella veren kiertämään. Eli naisen silmät ovat enemmistölle miehistä aika toissiaiset, joten mitä niitä kehumaankaan, muuta kuin paskapuheena naisen mieliksi.

        Joo no olen samaa mieltä siitä että miehet kokevat tissit ja perseen eroottisen näköiseksi, mutta että et näe mitään viehätystä, tai edes eroja, silmissä ja hymyssä? Enpä ole ennen kuullut moisesta. Et taida muutenkaan nähdä paljoa ihmisissä?


      • lksdiop
        15+1 kirjoitti:

        Joo no olen samaa mieltä siitä että miehet kokevat tissit ja perseen eroottisen näköiseksi, mutta että et näe mitään viehätystä, tai edes eroja, silmissä ja hymyssä? Enpä ole ennen kuullut moisesta. Et taida muutenkaan nähdä paljoa ihmisissä?

        Katson naisissa ensisijaisesti sääriä ja hiuksia, silmät ja hymy on tosiaan jääneet vähälle huomiolle, no eihän suominaiset juuri hymyile ;)


      • 1+17
        lksdiop kirjoitti:

        Katson naisissa ensisijaisesti sääriä ja hiuksia, silmät ja hymy on tosiaan jääneet vähälle huomiolle, no eihän suominaiset juuri hymyile ;)

        Niin, et siis näe ihmisen olemuksessa mitään ihmeempiä. Osaan kuvitella miten yksinkertainen olet.


    • 300000

      Omasta mielestä ne mukavimmat kehut ovat olleet ne, jotka ovat koskeneet luonnetani. Olen aina, varsinkin aikaisemmin, ollut aika epävarma itsestäni. Kun kuulee jonkun suusta että hän arvostaa jotain luonteenpiirrettäni tai yleisesti ihmisenä, se tuntuu tottakai kivalta. Toki tällaisessa tapauksessa sen on oltava joku tutumpi henkilö, eihän tuntematon ihminen tuollaista oikein osaa sanoa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      144
      3860
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      88
      3508
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      324
      2016
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      93
      1507
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      6
      1306
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1175
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      152
      937
    8. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      909
    9. 46
      803
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      46
      787
    Aihe