Olin katselemassa ja kuuntelemassa(ikävä kyllä)Lataamo-orkesteria paikal.kuppilassa.
Kaljupäiset hemmot tulivat lavalle ja heittivät hitlerhuutoineen tunnetut tunnukset(käsi ylös ja aatua tervehtien!).
En voi käsittää kuinka tuollainen rasistinen ja amatöörimäinen yhtye(joskus kyllä yöchatissa vieraillut)voidaan laskea vapaalle jalalle.
Musiikki on ihmeellisen ammattitaidotonta räpellystä ja kiusaantunut olo tulee kun tekevät virheitään. Rumpali: yykaakoo ja menoksi-meininki ei ole kuin pulipäiden suosionosoituksia varten.
soittotaidottomat pääsevät heilumaan hitler-lookeineen!!
Tähänkö ollaan menty!??
Luin aikaisemmin että kyseinen orkesteri oli luokiteltu yhdeksi maamme surkeimmista.
Soitannollisesti se on varsin selkeä ratkaisu ja näkemys mutta jos otetaan vielä huomioon bändin natsismisyys niin pahaa tekee.
Lataamo-orkesteri boikottiin!
3
338
Vastaukset
- rokkimimmi
meikäläinen on lukenu täl palstal joskus tost kirjotuksii ja meitsi vaa ihmettelee mikä toi orkka on ja mä en ole löytäny niitten levyjä siis mistään.
voitsä panna jotaa infoo niinku mist on kyse,tä?
niinku et mikä pulipääjude toi on,hä? - Anonyymi
parasta paskaa koko maassa
- Anonyymi
Käräjäoikeuteen ja tuomiolle vaan yhtye hajotetaan lopullisesti sekä kielletään ehdottomasti palaamasta yhteen soitannollisessa mielessä kun keikat ovat tuollaista natsien ja Adolf Hitlerin ihailua.Musiikillinen puoli on järkyttävän huono päähuomio on egon pullistelussa ja natsismissa ei missään nimessä jatkoon Zero Points!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.834313- 1633532
- 533139
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä1951930- 441756
- 271747
- 231744
- 571694
- 191597
- 181591