Kylläpä taas törmäsin erinäiseen kampaajaan!!!!!
Kävin istumaan kampaamotuoliin ja aloin kertoa miten mulla on
aikaisemmin hiukset leikattu, koska halusin saman tyylin.Nniin hän tokasi että ei mitään historiaa tarvitse kertoa. Kerroin että haluan toiselta puolelta lyhyet ja toiselta puolelta pitkät. Kampaaja ei halunnut leikata niin, vaan ehdotti että vedetään takaaja ja edestä lyhyeksi. Tämä kampaaja vastusti jokaista sanaa jonka suustani päästin ja oli vielä menossa kouluttamaankin uusia kampaajia, ja oli kampaamon omistaja. Hän oli täynnä negatiivista energiaa!!! Loppujen lopuksi sovittiin että hän leikkaa takaata lyhyemmäksi ja edestä jättää pidemmäksi. Sitten hän näytti leikkauksen ja kaikki oli samanmittaista joka puolelta. Hän veloitti 79 euroa tästä väittelytuokiosta, jossa lopputuloksena oli kaikkea muuta kuin radikaalin muuttunut hiustyyli. Oli kuin hiuksia olisi lyhennetty vähän. Ihan hävettää tuon kampaamoyrittäjän käytöksen puolesta.Heidän nettisivunsa lupaavat aivan toista kuin mihin käytäntö pystyy!!!!!!
Suuret sanat, pienet teot!
Kampaamo/Maffi/Iso Roobertinkatu
4
716
Vastaukset
- aina ajassa
Olen ollut yhtä järkyttynyt omistajan käytöksestä käydessäni kyseisessä kampaamossa. Kävin tosin Jonnalla, joka osasi asiansa ja oli lisäksi erittäin pätevä asiakaspalvelija. Hänelle oli ilo maksaa työn jäljestä sekä palvelusta. Nykyään hän työskentelee Velvetissä Yrjönkadulla, jossa on huomattavasti mukavampi henkilökunta ja kohtuullisemmat hinnat unohtamatta edelleen laadukasta jälkeä!
- whooooot?!?!
79e hiustenleikkaus?!?!?!?!?
- Hirveä paikka!
Olen käynyt myös tuolla jonnalla silloin kun oli vielä maffissa, sen jälkeen kun lähti varasin kuitenkin ajan koska olin saanut hyvää palvelua ja loistavan lopputuloksen aina ennenkin. Jonna oli aivan paras kampaaja kenellä olen ikinä käynyt, kuunteli toivomuksia ja sanoi myös oman mielipiteensä ja neuvoi, loistava asiakaspalvelu:)
Mutta tuo omistaja, aivan hirveä! Veloittaa hirveet summat värjäyksestä ja leikkauksesta, leikkaa ihan päin sanonko mitä, ei kuuntele ehdotuksia leikkauksesta eikä värjäyksestä! Ei mitään asiakaspalvelutaitoja, negatiivinen ja huutaa kun puhuu. Otsahiukset oli aivan hirveät kun sieltä lähdin, tein valituksen kirjeitse kun heidän nettisivuilla ei ollut mitään mahdollisuutta. Lupas ilmaistuotteen ensi kerralla, no sellasta en ikinä saanut, vaan uudestaan hirveät hiukset vaikka lupasin korjata asian. Ekalla kerralla tämä omistaja halusi föönata hiukseni niin että roikotan päätä alaspäin?! Kuulemma saa tuuheammat hiukset niin, eiköhän ne luonnonkiharat ole muutenkin tuuheat, näytin ihan metsänpeikolta kipeän niskan kera! Olen miettinyt monesti että onkohan hänellä koulutusta ollenkaan?! Kuulemma käy kouluttamassa ihmisiä, toivottavasti koulutettavat ei ota neuvoa hänen opeistaan! - hirvee hinta!
Mitä, melkeen 80€ hiusten leikkauksesta???????????????????täällä Satakunnassa tuolla rahalla saa jo värin tai rakennekäsittelyn leikkauksineen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 854598
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺864426Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433759Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli173612Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402987Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102794En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä212711IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm392143Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581758Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli1171332