Ajattelin tiedustella sellasta asiaa, että tietäskö joku sellasta kauppaa, missä myytäisiin 50-luvun vaatteita? Ulkomaisia löysin, mutta ei ole mahdollisuutta sieltä tilata. Eli kauppa pitäisi olla Suomessa...
Kiitos jo etukäteen!!!
Tietoa vaateliikkeistä,missä myytäisiin 50-luvun tyylisiä vaatteita?!
18
17942
Vastaukset
- sandylee
löytyy sellainen liike kuin fuzzy dice tuolta töölöstä muistaakseni.
Käsittääkseni liikkeestä om mahdollisuus tilata myös netin kautta.
Ja sitten vinkkinä, että kirpputoreilta tekee usein löytöjä. Ja "alan" pileissä monet käyvät myymässä itselleen tarpeettomia vaatteita, kenkiä sun muita. - rocker
www.garageland.fi
www.fuzzydice.fi
http://www.cruzincatgear.com
siinä kolme myymälää, kaikki sijaitsevat helsingissä.
Keep On Rockin' - RockaLady
Ihan tyhmänä tiedustelen, että miksi te ette tee itse niitä vaatteita?? Mä en ainakaan osta niitä valmiina kun 10 vastaavaa tulee joka bileissä vastaan :D En mäkään mitään kouluja ole käyny.. Ostin vaan kaavat ja opettelin ompelee.. Joka kemuihin uus mekko/hame eikä samanlaista tule vastaan :)
- sandylee
juu juu. kyllä sitä niitä vaatteita itsekin ommella osataan (kunhan vaan aikaa riittää/riittäs)...
mutta kun pyydettiin tietoa lähinnä vaateliikkeistä niin sai käsityksen, että vaatteita haluttaisiin ostaa jo valmiina. - RockaLady
sandylee kirjoitti:
juu juu. kyllä sitä niitä vaatteita itsekin ommella osataan (kunhan vaan aikaa riittää/riittäs)...
mutta kun pyydettiin tietoa lähinnä vaateliikkeistä niin sai käsityksen, että vaatteita haluttaisiin ostaa jo valmiina.Ei tässä nyt pilkkua tarvi viilaa;) kysäsin vaan..
- I love 50s and psychobilly ...
Muuten tosi mahtava idea, mut oon tosi surkee ompelemaan. Jos jotain oon joskus väsänny ni ne yleensä leviää käsiin...
Ja aikakin on kyl yks ongelma...ei oikein taho riittää...mut kiitti kuiteskii!! =) - sandylee
RockaLady kirjoitti:
Ei tässä nyt pilkkua tarvi viilaa;) kysäsin vaan..
mutta minkäs ihminen itelleen voi? ;D
- Jenka
Eroottisia asusteita myyvistä liikkeistä saa tarkoituksenmukaisia sukkanauhavarusteita. Taitavat osin olla samoja tavaramerkkejäkin kuin mitä löytyy 40's/50's -asusteita myyvistä liikkeistä. Saatta löytyä lähempää kuin arvaatkaan.
- seenari
Minulla olisi muutama kotelo mekko ja jakku ,pari kellomekkoa. suomalaisia. jäännös asuja vanhasta vaatekaupasta. koko on vain pieni 32-36. sp. osoite [email protected]
- niin...
Minulla olisi täyskellohameita. Voin tehdä hameen mittojen mukaan.. Olen menossa kangas kauppaan ostoksille, jos vaikka löytyisi pallokuosisia kankaita.
Mut jos kiinnostaa niin ota yhteyttä [email protected] - pampulaaa
Siellä ois aivan ihanoita vaatteita :O En oo ikinä tilannu ulkomailta mitään.. Onko kukaan täältä tilannu?? Mitenkähän tuo onnistus....?
- rockabilly 4ever
Sellasia ROCKABILLY paitoja kun BASEBALLSEILLA on, mistä niitä saa? Muutenkin sellaset BASEBALLS tyyliset kuteet kiinnostaa, rockabillymuoti on nyt kova juttu!
- RB GIRL!
...ainakin Rockabilly paitoja. Semmonen rockabillytakki pitäis hankkia. Leviksiähän saa jokapaikasta ja buutseja kans.
- hot salsa
http://www.myspace.com/512453560
eli Fast and Loud Helsingissä Kalevankadulla. Onnistuu kai myös postitilaaminen tuolta Myspacen kautta. - VaVaVoom
voi herranjee tuo baseballs!!! rockabilly on elämäntapa eikä mikään yhden hetken ihku huuma! Ernut ja pissikset yhtäkkiä kaikki vaihtaa tyyliään rockabillyyn, jo on typerää!
- RoKi
Olikos näitä jo mainittu...
Eli Nitrobabe - joilla tyttöjen rokkivaattet ja asusteet! Tytöt myös ompelevat itse, teetin aivan ihanan ja uniikin mekon häihin täällä!
http://www.nitro-babe.com/
ja samassa paikassa alakerrassa poikien puoli myös Nitroboys - poikien rokkikuteet, ja pinstripaus ja brodeeraukset.
http://www.nitro-boy.com/ - uuuuuu77777777777777
mjj
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3207600Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1761853
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161382- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91251Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701231RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j561181Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019