Olen hulluna lyhyisiin ( n. 155cm ) naisiin. Sopusuhtainen mutta kurvikas vartatalo, tissiä ja persettä löytyy.. Nam! Onkos täällä muita jotka tykkää lyhyistä naisista?
Lyhyet naiset
30
7804
Vastaukset
- hmmm....
Koska täällä suurin osa naisista tappeja joilla iso perse ja lyhyet jalat.Itse en kuulu tähän ryhmään.(180cm)
- jaa vai niin
Suomalaisten naisten keskipituus on kuitenkin yksi maailman korkeimpia.
- "persjalka" 160cm
Mikäs katkera hongankolistaja siellä vikisee? ;)
- Anonyymi
"persjalka" 160cm kirjoitti:
Mikäs katkera hongankolistaja siellä vikisee? ;)
Plussaa kaikille lyhyille naisille olette ihania
- jaggeri
Lyhyt nainen on siitä hyvä että vaikka on hoikka niin kurvit on ikäänkuin tiheämmässä kuin pidemmällä. Kylie Minogue on huippuesimerkki, nam.
- cmcmcm
mutta myös lihoaminen näkyy selvemmin heeh :D no ei sillä, iteki aikamoine tappi oon
- Lyyti kirjoittaa
...joka on itse noin 190cm pitkä. Aika usein juuri (yli)pitkät miehet tykkäävät lyhyistä naisista. Monet lyhyet naiset etsivät huomattavasti pidempää miestä, että tilanne on siinä mielessä hyvä. :)
- TallMansRace
Minä olen yli 195 cm pitkä mies. Exäni oli 154 ja nykyiseni 155. Pienet sirot naiset ovat kaikkein haluttavimpia, kauneimpia. Pientä naista on ihana helliä, kun käteni ylttävät kaikkialle kaikkialta ja pientä naista voi kieputtaa kätevästi. Pieni nainen herättää suojelun- ja hellimisen tarvetta.
Nuorempana seurustelin parinkin lähes 180 cm naisen kanssa. Upeita ja kauniita hekin, mutta pieni ja siro on avain sydämeeni ja himooni.- master of lion
Ok...no makuja on monia...Minä taas en taskuvenusta huoli! Olen melkein 2m ja upeat naiset löytyy kategoriasta 175-180cm...mun sydän muljahtaa rinnassa heti kun näen pitkän ja upean ryhdikkään naisen ja korkokengissä...ne pitkätkin voi muuten olla sirorakenteisia...
- TallMansrace
master of lion kirjoitti:
Ok...no makuja on monia...Minä taas en taskuvenusta huoli! Olen melkein 2m ja upeat naiset löytyy kategoriasta 175-180cm...mun sydän muljahtaa rinnassa heti kun näen pitkän ja upean ryhdikkään naisen ja korkokengissä...ne pitkätkin voi muuten olla sirorakenteisia...
Juu, kyllähän kieltämättä pitkät ja timmit jalat ovat makeat - ja totta sekin, että pitkäkin nainen voi olla siroluinen. En halua kenenkään ymmärtävän, että keskipitkä tai pitkä nainen olisi ruma tai tylsä. Omalla kohdallani tuo pienuus ja ennen kaikkea sirous on jonkinlainen koodi ... ehkäpä luontoemo on ohjelmoinut "liian" pitkän miehen hakemaan lyhyempää geeniperimää perillisilleen. Oli syy mikä tahansa, minulle pienuus ja sirous ovat kuin huumetta.
Konkreettisesti:
Sängyssä pituuserosta on paljon hyötyä. Jos suutelen pienen naisen häpyä, yltän sormenpäilläni hänen hiusjuuriinsa asti ja toisella kädellä yltän samaan aikaan hänen nilkoillensa. Ja kun olen hänen päällään, käteni ylttää pakaroiden kautta hänen häpykielelleen vaivattomasti. Pieni nainen on kevyt ja häntä jaksaa kannatella sylissä pidempäänkin. Ja kieltämättä kokoero on tietyissä jutuissa aika, no, ainakin visuaalista.
Pituuserosta on myös haittaa: Tanssiminen ei oikein luonnista ja haliminenkin seisoaltaan on epäergonomista. Ja joskus toivoisi, ettei ihmisten naamalta voisi nähdä heidän ihmetystään, kun tällainen pariskunta tulee vastaan.
Naiset ovat ihania ja kamalia, mutta pienet ja sirot erityisen ihania.
- _huoh_
Oma mieheni on hulluna juuri tuollaisiin erittäin lyhyisiin, söpöihin, tyttömäisiin naisiin ja olen arvellutkin sen liittyvän suojeluntarpeeseen ja sellaiseen vastaansanomattoman helppoon hellimisentarpeen tyydyttämiseen.
Ja itse en ole mikään taskuvenus pikkutytön lookilla vaikken ylipainoinen yhtään olekaan (55kg) ja se kieltämättä vetää mielen aina vähän apeaksi... :(
Ja viisastelijoille tiedoksi että mieheni haavenaistyyppi selvisi vasta "alun" jälkeen.- saakuttikuvituttaa
Heh, mäki sain tietää mieheni ihanne kuppikoon jo seurustelun alettua.. ja mies kyl ties et oon kokoa A ni olihan sen sit pakko ilmottaa ihannekooks B-C... hehee arvaa vaan vituttiko :D Joka kerta ku mies vaik hiplailee tai harrastetaan seksiä aattelen, että nyt se vaa velvollisuudesta hiplailee mun tissejä ku ei se niist oikeesti tykkää... varmaa viel mielessään kuvittelee puristelevansa c-kupin tissejä.. argh.
*HUOKAUS*
Nii ja tais viel mainita joskus ettei halua sanoa mua maailman kauneimmaks koska ei halua valehdella mulle :)))) aah kuinka arvostankaan rehellisyyttä - Anonyymi
saakuttikuvituttaa kirjoitti:
Heh, mäki sain tietää mieheni ihanne kuppikoon jo seurustelun alettua.. ja mies kyl ties et oon kokoa A ni olihan sen sit pakko ilmottaa ihannekooks B-C... hehee arvaa vaan vituttiko :D Joka kerta ku mies vaik hiplailee tai harrastetaan seksiä aattelen, että nyt se vaa velvollisuudesta hiplailee mun tissejä ku ei se niist oikeesti tykkää... varmaa viel mielessään kuvittelee puristelevansa c-kupin tissejä.. argh.
*HUOKAUS*
Nii ja tais viel mainita joskus ettei halua sanoa mua maailman kauneimmaks koska ei halua valehdella mulle :)))) aah kuinka arvostankaan rehellisyyttäMitä nuo miehet oikeasti tietää, miten aa eroaa jostain geestä, kun siihen vaikuttaa ympärysmitta ym.... moni nainenkin on kuppiensa kanssa pihalla, joten mies sit ://.
- Jätkä 25
Itseäni kattoo juuri aika monet 150-155 cm. En jostain syystä taas itse lämpene alle 160 cm naisiin tai ainakaan 155 cm, vaikka itsekkin olen aika pätkä(171cm). Lämpenen eniten normaalipituisiin, elikkä samaa pituutta oleviin naisia tai lähellä samaa pituutta olevia naisia. Saa mennä ihan hyvin yli vaikkapa 2-3 senttiä :)
Että siitä vaan vapaasti viemään! :) - ISO-RITU
että olet jonkin sortin pedofiili? ainakin jos vielä hoikkaa etsit?
- kuulostat
jonkin sortin typerältä!
- dfsdfsfdssdffds
Kaikki alle 160 senttiset, pienikokoiset aikuiset (miehet ja naiset) pitäisi eristää johonkin saarelle, koska ainoastaan "pedarit" kiinnostuu sen näköisistä? Voi kristus mitä logiikkaa!
- ..joo
Pakko oli jäädä kommentoimaan tätä ketjua. Olen siis itse 155 pitkä ja mielestäni juuri sopivan pituinen. Itsekkin pidän enemmän huomattavasti minua pidemmistä miehistä (180 ->) En voisi edes kuvitella lyhyemmän miehen kanssa seurustelevani. Koen jollain tasolla turvallisuuden tunnetta pidemmän miehen rinnalla :) Ja kaikkein parasta, että voin pitää juuri sellaisia korkokenkiä kuin haluan enkä silti ole miestäni pidempi (mikä sen typerämmän näköistä jos nainen on lähes miehen pituinen tai jopa pidempi).
- TallMansRace
Otan asian esille toisinpäin. Minä olen siis eripitkä mies yli 195 cm. Naisia lähestyessä en ole kyllä koskaan huomannut ptuudestani olevan hyötyä. Ennemmin päinvastoin ja varsinkin kun siis tykkään pienistä ja siroista naisista. MInusta tuntuu, että näytän monien naisten silmissä jo jonkinlaiselta jättiläiseltä. Olen liian pitkä. En voi väittää olleeni koskaan erityisen suosittu naisten keskuudessa, vaikkakaan en ilman naisen lämpöä ole jäänyt. Ja nytkin minulla on siro, pieni ja suunnattoman kaunis nainen kumppanina.
Mutta, pienet sirot naiset ovat ihania, ihania, ihania. - 13+12
"mikä sen typerämmän näköistä jos nainen on lähes miehen pituinen tai jopa pidempi"
Mikäs sen ahdasmielisempi kuin.....hmmmmmmmm.... :D - Tiirailinihmisiä
13+12 kirjoitti:
"mikä sen typerämmän näköistä jos nainen on lähes miehen pituinen tai jopa pidempi"
Mikäs sen ahdasmielisempi kuin.....hmmmmmmmm.... :DAntaa kaikkien kukkien kukkia.
Rehellisesti on kyllä sanottava, että jos mie son lyhyempi tai jopa samanpituinen kuin nainen, niin siihen kyllä aina kiinnittää huomiota alitajussaan. Eihän tuo pituusero mitään todista, mutta silti mieleen tulee helposti vähän sääliviä tunteita. Mutta se on kyllä ihan oma häpeäni.
Toisaalta taas selvästi pidempi mies herättää kuvan mies-nais parista, jolla kummallakin on luonnollinen rooli. Pieni nainen korostaa miehen miehekkyyttä ja suuri mies taas naisen naisellisuutta.
On nää meidän aivot vaan aika kummallisia.
Ollaan kaikki just sopivan mittaisia. - Ohikulkija 15+13
Tiirailinihmisiä kirjoitti:
Antaa kaikkien kukkien kukkia.
Rehellisesti on kyllä sanottava, että jos mie son lyhyempi tai jopa samanpituinen kuin nainen, niin siihen kyllä aina kiinnittää huomiota alitajussaan. Eihän tuo pituusero mitään todista, mutta silti mieleen tulee helposti vähän sääliviä tunteita. Mutta se on kyllä ihan oma häpeäni.
Toisaalta taas selvästi pidempi mies herättää kuvan mies-nais parista, jolla kummallakin on luonnollinen rooli. Pieni nainen korostaa miehen miehekkyyttä ja suuri mies taas naisen naisellisuutta.
Ollaan kaikki just sopivan mittaisia.Parhaan näköiset parit ovat sellaisia, kun molemmat ovat pitkiä, hoikkia, sopusuhtaisia, itsevarmoja ja kauniita. Pituusero ei kovin huomattava (alle 10cm).
Niiden perään jään ihaillen tuijottamaan. - 160 cm n
Tiirailinihmisiä kirjoitti:
Antaa kaikkien kukkien kukkia.
Ollaan kaikki just sopivan mittaisia.Minusta taas todella lyhyt nainen ja todella pitkä mies näyttää luonnottomalta, tulee mieleen, että tosiaan jotain kompleksia siinä kompensoidaan, esim. sitä, että ei muuten tunne itseään naiseksi tai mieheksi. Pituuseron puolesta näyttää kyllä enemmän isältä ja lapselta..Ja jos turvaa tarvitsee ylipitkästä miehestä, niin tulee kyllä mieleen, että ehkä ongelmallinen isäsuhde on taustalla.. Sellainen 10-20 cm pituusero lienee luontevin miehen ja naisen pituusero.
- 153 cm n
160 cm n kirjoitti:
Minusta taas todella lyhyt nainen ja todella pitkä mies näyttää luonnottomalta, tulee mieleen, että tosiaan jotain kompleksia siinä kompensoidaan, esim. sitä, että ei muuten tunne itseään naiseksi tai mieheksi. Pituuseron puolesta näyttää kyllä enemmän isältä ja lapselta..Ja jos turvaa tarvitsee ylipitkästä miehestä, niin tulee kyllä mieleen, että ehkä ongelmallinen isäsuhde on taustalla.. Sellainen 10-20 cm pituusero lienee luontevin miehen ja naisen pituusero.
Voi vattu, mitä helvatan väliä pituudella, jos rakastuu IHMISEEN? Minulla ei ainakaan tule mieleenkään ajatella noin kapeakatseisesti, jos sattuisin rakastumaan "ylipitkään" (???). Näyttäköön sitten muiden silmissä isältä tai lapselta tai miltä hyvänsä. Ihme ajattelumalleja ihmisillä.
- Kylä pieni takapajul
Lyhyistä naisista en tiedä, mutta oon kuullu että joku parimetrinen ja sataviiskytkilonen kylän rouva oli pakottanut erään pienikokoisen kaljun miehen dildoksi. Mies oli siis todella pieni - eli jotain 150 senttinen ja 40 kiloinen kaveri. Siinä oli kaverilla hengenlähtö lähellä kun nainen survoi menemään, eikä päässy hengittämään kuin kerran koko session aikana.
- pehmeäkuinhattara
Itse olen 155cm ja tyytyväinen olen :) olen uhkeamuotoinen ja pehmeä. Isot miehet (=pitkät ja treenatut) ovat mieleeni ja saavat tuntemaan itseni olevani turvassa, kadulla kun joku normikokoinenkin korsto tulisi vastaan niin näin pienellä en pystyisi paljon mitään tekemään jos se kävisi päälle
- En ymmärrä
Miksi ihmiset käy sun päälle? Mikä vika sussa on?
- gy6v6v6yv6yvy6yy6v6y
Kyllähän lyhyt tiimalasi on jees.
- tyytyväinen
Oon 152cm nainen ja en ole selvittänyt mikä mun ns miestyyppini olisi. Mutta pitkän miehen kanssa tuntee ittensä kyllä turvalliseks ja näin, mutta jos kyllä semmone 170cm mieski yhtä hyvi menis mulle (; ja seki vaikuttaa pitkältä :D mutta en valittis elämänkumppaniani pituuden perusteella, mutta en myöskään välttämättä lähesty itseäni puolimetriä pidempiä miehiä...en tiedä miksi, mutta kyllä se pienen pelon tunteen saa aikaiseksi jos ei tunne koko henkilöä ja hän on paljon isompi
- Anonyymi
Kyllä tykkään lyhyestä naisesta ne ovat seksikäitä ovat ihanan muodokkaat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo666074Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583043- 312203
- 131817
- 201778
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto191773Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus131522- 181519
- 491495
- 91463