feromonituoksut

ghfnbdv

mistäköhän suomesta sais ostettua tällaisia? kiinnostais kovasti kokeilla, mutta en haluais netistä tilata. Esim sellanen kun Phiero woman, saako sitä mistään? :-)

12

5763

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wery woman

muistaakseni joku voimaravinto,eilen tilasin ja saa nähdä millainen tuoksu on..juuri se phiero woman.

• ivana87

Minuakin kiinnostaisi nuo feromonituoksut, että toimiiko ne oikeasti vai onko vain mainoskikka. Kertoisiko joku, joka on kokeillut? Onko tuoksu kovin voimakas? Onko tuoksu yhtään verrattavissa "normaaleihin" hajuvesiin?

• wery woman

juuri mielenkiinnosta tuota phiero womania.Ei mikään kukkaistuoksu ehkä vivahdus myskiä jossain vaiheessa tuntuu.Ihmettelin vaan ohjetta että vaan 1-2 suihkausta,en muista ulkoa mutta jotain mainittiin että ei yli 3suihkausta päivässä,mikälie syynä?
        Omalla kohdallani en ole huomannut vielä pariin päivään sen ihmeempää vaikutusta,miehet ovat muutenkin pörräämässä ympärillä :)
        Eilen kylläkin kerran ovi avattiin ja hymyiltiin mutta en tiedä johtuiko se sitten tuoksusta.
        Hinta oli postikuluineen 65e ja sanoisin että en toista pulloa tule tilaamaan.

• feromonium

Kyllä varmasti toimii! Onhan kyseessä myös "alitajunta" mutta en ehkä menisi tilaamaan juuri tuota tuoksua sen perusteella, etteikö muut "seksikkäät" tuoksut toimisi, niissäkin on myskiä jne.muita kiihottavia ainesosia.
        Itse muinoin tahalleen pukeuduin poikamaisesti baariin mennessä, mutta ei se estänyt miehiä lähestymästä.
        Kun tohtii olla itsevarma ja oma itsensä, sinut itsensä kanssa, niin tuoksun ei tarvitse olla niin erikoinen, etteikö miehiä saisi vokoteltua.
        Markkinoilla on paljon myskipohjaisia tuoksuja, joista minäkin pidän kovasti. Olen ostanut pari kertaa tuoksun, joka on tarkoitettu naisille, mutta tuoksuu kuin miesten tuoksu. Olen tehnyt hyviä löytöjä myös "ei minkään merkkisten" hajuvesien joukosta, eli ei tuoksun tarvitse olla aina kallis, etteikö se toimisi.

Mutta tilatkaa vaan, ja kertokaa sitten, miten kävi ja miltä se teidän mielestänne tuoksui.
        Kevättä rintaan ja liikkeelle, ne jotka pystyvät:)!!

• selteste

• pölölö

SinCitystä saa, ainakin pitäisi

• Minulta löytyy feromoniumhajuvesia.
      Jos kiinnostaa kirjoita minulle.

• Woman ♀

Minusta on turhaa mainostaa feromonituoksuja, jos ei mainita mille ne oikeasti tuoksuu.

Tästä on aikaa muutamia vuosia, kun ostin ensimmäisen feromonituoksun ja se haisi niin pahalle, etten voinut sitä käyttää, joten heitin sen roskiin. Feromonituoksussa oli myskiä.

Myski ei sovi minulle!

• Neiti999

The best ferohormony comes from your skin!

• Miä vain
      • 500Cosmetics_on_HUIJARI

Miksi ihmeessä suosittelet täällä jonkun epämääräisen ulkolaisen huijarifirman tuotteita?! Tämä kyseinen 500Cosmetics on lähettänyt minulle useiden vuosien ajan roskapostia eikä vaan lopeta vaikka ties kuinka monesti olen pyytänyt?! Ja juuri luin että lukuisia ihmisiä on tämä firma huijannutkin.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      110
      1601
    2. Miksi teillä meni...

...välit poikki kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      167
      1551
    3. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      167
      1462
    4. Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."

The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise
      Tv-sarjat
      23
      1268
    5. Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!

Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys
      Maailman menoa
      90
      1114
    6. Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän

Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c
      Perussuomalaiset
      70
      941
    7. Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle

Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su
      Perussuomalaiset
      138
      910
    8. Nainen näytät mummolta. :D

Siks sua ei huoli kukaan.
      Ikävä
      86
      770
    9. Sofia Virta vertasi Karjalan evakoita nykymatuihin

Vihreiden puheenjohtaja Sofia Virta avasi sanaisen arkkunsa, eli tyhmyyden tynnyrinsä, valtiovarainministeri Riikka Purr
      Maailman menoa
      183
      758
    10. Rokotevastaiset aiheuttaneet lasten kuolemat USA:ssa, eivätkä pyydä anteeksi

Jo kaksi lasta kuollut tuhkarokkoon Texasissa, koska rokotevastaiset ovat toimillaan tuhonneet suojaavan rokotekattavuud
      Maailman menoa
      202
      730
    Aihe