feromonituoksut

ghfnbdv

mistäköhän suomesta sais ostettua tällaisia? kiinnostais kovasti kokeilla, mutta en haluais netistä tilata. Esim sellanen kun Phiero woman, saako sitä mistään? :-)

12

4548

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wery woman

      muistaakseni joku voimaravinto,eilen tilasin ja saa nähdä millainen tuoksu on..juuri se phiero woman.

    • ivana87

      Minuakin kiinnostaisi nuo feromonituoksut, että toimiiko ne oikeasti vai onko vain mainoskikka. Kertoisiko joku, joka on kokeillut? Onko tuoksu kovin voimakas? Onko tuoksu yhtään verrattavissa "normaaleihin" hajuvesiin?

      • wery woman

        juuri mielenkiinnosta tuota phiero womania.Ei mikään kukkaistuoksu ehkä vivahdus myskiä jossain vaiheessa tuntuu.Ihmettelin vaan ohjetta että vaan 1-2 suihkausta,en muista ulkoa mutta jotain mainittiin että ei yli 3suihkausta päivässä,mikälie syynä?
        Omalla kohdallani en ole huomannut vielä pariin päivään sen ihmeempää vaikutusta,miehet ovat muutenkin pörräämässä ympärillä :)
        Eilen kylläkin kerran ovi avattiin ja hymyiltiin mutta en tiedä johtuiko se sitten tuoksusta.
        Hinta oli postikuluineen 65e ja sanoisin että en toista pulloa tule tilaamaan.


      • feromonium

        Kyllä varmasti toimii! Onhan kyseessä myös "alitajunta" mutta en ehkä menisi tilaamaan juuri tuota tuoksua sen perusteella, etteikö muut "seksikkäät" tuoksut toimisi, niissäkin on myskiä jne.muita kiihottavia ainesosia.
        Itse muinoin tahalleen pukeuduin poikamaisesti baariin mennessä, mutta ei se estänyt miehiä lähestymästä.
        Kun tohtii olla itsevarma ja oma itsensä, sinut itsensä kanssa, niin tuoksun ei tarvitse olla niin erikoinen, etteikö miehiä saisi vokoteltua.
        Markkinoilla on paljon myskipohjaisia tuoksuja, joista minäkin pidän kovasti. Olen ostanut pari kertaa tuoksun, joka on tarkoitettu naisille, mutta tuoksuu kuin miesten tuoksu. Olen tehnyt hyviä löytöjä myös "ei minkään merkkisten" hajuvesien joukosta, eli ei tuoksun tarvitse olla aina kallis, etteikö se toimisi.

        Mutta tilatkaa vaan, ja kertokaa sitten, miten kävi ja miltä se teidän mielestänne tuoksui.
        Kevättä rintaan ja liikkeelle, ne jotka pystyvät:)!!


      • selteste

    • pölölö

      SinCitystä saa, ainakin pitäisi

    • Minulta löytyy feromoniumhajuvesia.
      Jos kiinnostaa kirjoita minulle.

    • Woman ♀

      Minusta on turhaa mainostaa feromonituoksuja, jos ei mainita mille ne oikeasti tuoksuu.

      Tästä on aikaa muutamia vuosia, kun ostin ensimmäisen feromonituoksun ja se haisi niin pahalle, etten voinut sitä käyttää, joten heitin sen roskiin. Feromonituoksussa oli myskiä.

      Myski ei sovi minulle!

    • Neiti999

      The best ferohormony comes from your skin!

    • Miä vain
      • 500Cosmetics_on_HUIJARI

        Miksi ihmeessä suosittelet täällä jonkun epämääräisen ulkolaisen huijarifirman tuotteita?! Tämä kyseinen 500Cosmetics on lähettänyt minulle useiden vuosien ajan roskapostia eikä vaan lopeta vaikka ties kuinka monesti olen pyytänyt?! Ja juuri luin että lukuisia ihmisiä on tämä firma huijannutkin.


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1585
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      15
      1414
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1331
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      31
      1315
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      33
      1258
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1198
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1094
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1082
    Aihe