itte tykkään et naisella on häpykarvoitus jota voi rapsuttaa ja silittää.
ei sammakoissakaan mitään inhoittavaa ole muuta kuin karvattomuus
kumpaa kivempi silittää sammakkoa vai majavaa??
9
350
Vastaukset
- d-holbach
pitkä märkä turkki ei ole kiva. Oikeastaan missään tapauksessa. Ei takkina, ei naisena eikä lemmikkinä.
- heh.
Kehu olevansa posliini.
heh. kirjoitti:
Kehu olevansa posliini.
norsutkin oli kauniimpia silloin ku ne oli mammutteja eli karvasia
löytäisimpä joskus oman mammuttini- o o o o
monte24 kirjoitti:
löytäisimpä joskus oman mammuttiniAwww...
http://images2.fanpop.com/image/photos/9100000/Ellie-Manfred-ice-age-9135990-800-600.jpg - sixht
monte24 kirjoitti:
löytäisimpä joskus oman mammuttinittp://www.youtube.com/watch?v=iTRxjRdq7DI :)
- väliaika
ei ole päässy koettaan, on se sen verran arka elukka. Sammakko on ikävän kylmä ja limainen. Ei olis kivempia vaihtoehtoja?
- blue Kiss
"sammakkopumppu" iskunvaimentajat, joita autoissa oli ainakin, jossei uudemmissa enää
Kiva nimi kalulle:D - väliaika
blue Kiss kirjoitti:
"sammakkopumppu" iskunvaimentajat, joita autoissa oli ainakin, jossei uudemmissa enää
Kiva nimi kalulle:Dpappiksesta mahtaa olla kysymys?
- bluikkis..
sammakko on silti aika limainen veijari :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 165313
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2212751- 352163
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella392045Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon332006Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731717Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme91358- 1641282
- 381270
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o651257