tietääkö kukaan,mistä voisin saada edes lainaksi lauluvihkon, Soihduksi yöhön? se on punakantinen ja siinä on kodan kuva.se sisältää tietääkseni myös ainakin yhden Lappi-aiheisen laulun.huonokuntoinenkin käy!
Vastaukset 3
- +++
"Tee minut soihduksi yöhön, kirkasta kynttilä tää, että näin palvelustyöhön voisit mun lähettää.
Tähkiä varisten taipuu pellolla Kristuksen. Yöhön ja kuolemaan vaipuu sieluja veljien. Yöhön ja kuolemaan vaipuu sieluja siskojen.
Liekkejä kuoleman vuottaa vierelläs kulkevaa. Päiväkin painoja tuottaa, kylväjät kiruhtakaa.
Kylväjät, sukua meille hukkuvat sielut on nuo. Siksipä kujille teille kiiruhda veljesi luo. Siksipä kujille teille kiiruhda siskosi luo.
Sytytä soihtuni, Herra, kirkasta kynttilä tää. Auta ett' ylhäällä kerran kirkkaana veljeni nään. Auta ett' ylhäällä kerran kirkkaana siskoni nään."
Kaunis laulu!- uskis71
mulla on toi laulu Sinisessä laulukirjassa.en mä sitä eti,vaan lauluvihkoa nimeltä Soihduksi yöhön.se onkin keltainen vihko,jonka kannessa on nuotion kuva.
- Anonyymi
Mulla on ollu punakantisena varmaankin sama vihko . En tiedä löytyiskö enää. Muutettu muutama kerta enkä oo havainnu muutamaan vuoteen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2342027
Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!
Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.2601184- 201035
- 38719
Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i125706Martina ja Muhis
Aamulenkillä yhdessä valmistautumassa suuren päivään,toivottavasti heräsivät toistensa viekusta.Ihana pariskunta❤225668Rasismi ahdistaa.
Tapasin baarissa oikein lupsakan oloisen miehen, mutta arvomaailma on hyvin erilainen omani kanssa. Hän käyttää n-sanaa202610- 51465
- 38438
Olenkohan tunteideni kanssa yksin?
Salaa toivon, että sinä nainen luotat minuun niin paljon, että uskaltaisit lähentyä kanssani, vaikka tämä on vähän kiell42422