Miksi päädyn aina "salarakkaaksi"/fuckbuddyksi?

Onneton uneksija

Elämäni aikana on ollut vain muutama pidempi suhde, mutta vain yksi niistä on ollut jokseenkin normaali seurustelusuhde ja muut ovat päätyneet jonkinlaisiksi hyväksikäyttö- tai seksisuhteiksi ja olen ihmetellyt, mitä ihmettä teen väärin. Olen aina haaveillut romanttisesta rakkaudesta, perheestä ja omista lapsista, mutta päädyn sitoutumishaluttomien miesten seuraan. Ainakaan he eivät halua sitoutua kanssani.

Olen ulkonäöllisesti keskivertotasoa (hoikka, pitkähkö, kuulemma hieman ulkomaalaisen näköinen) ja melko ujo, enkä ole sinkkuaikoinani käynyt juuri koskaan menopaikoissa "bilettämässä". Olen melko kiltti ja mukautuvainen luonteeltani ja yritän helposti muuttaa itseäni miehen toiveiden mukaan ja yleensä suhteille on ominaista se, että mies "nalkuttaa" ja valittaa minulle lähes kaikista pienistä yksityiskohdista ja yritän sitten korjailla/muuttaa kaikkea hänen toiveensa mukaan. Olen myöskin melko kärsivällinen ja olen monessa tapauksessa odotellut useita kuukausia tai vuosia jopa, toivoen suhteen kehittyvän läheisempään suuntaan ja yhteisiin suunnitelmiin.

Ensimmäinen pitkä suhteeni kesti vuosikausia "fuckbuddy" -tasolla, sillä kuvittelin miehen oikeasti rakastavan minua ja ehdottavan jossain vaiheessa yhteenmuuttamista, mutta mitään sensuuntaista ei koskaan tapahtunut ja lopullisen eron yhteydessä hän tunnusti, että olin ollut jotenkin "innoton" hänen näkökulmastaan. Olin kuitenkin kuvitellut (ja kuullut sekä lukenut kirjoista), että miehen kuuluisi tehdä aloite suhteeseen liittyvissä "edistysaskeleissa" ja että naisen tekemät aloitteet saavat miehen paniikkiin. Siitä viisastuneena olen hieman enemmän tuonut esiin omia toiveitani sen jälkeen, mutta edelleenkin huomaan asioiden alkavan kulkea samaa, entistä rataansa ja päädynkin sänkykumppaniksi, jota salaillaan kavereilta ja sukulaisilta. Vaikken ole välttämättä sellainen "luokan kaunein tyttö" -tyyppinen kaunotar, en kuitenkaan tiettävästi ole niin rumakaan, etteikö kanssani voisi esiintyä julkisella paikalla. Ujo olen kyllä, mutta skarppaan kyllä parhaani mukaan sosiaalisissa tilanteissa. Exäni myös piti minua kauniina ja esitteli vanhemmilleen ja ystävilleen, mutta suhde päättyi muista syistä.

En ymmärrä, mitä ihmettä teen väärin. :( Epätoivohan tässä alkaa iskeä, kun oikeasti toivoisin niin saavani oman perheen ja olisin valmis rakastamaan puolisoani. Teenkö miehistä sitoutumiskammoisia vai ihastunko sitoutumiskammoisiin vai olenko vain jonkinlainen B-tason yksilö, joka ei kelpaa oikeaksi tyttöystäväksi. Tuntuu niin pahalta, että itsetuhoisetkaan ajatukset eivät ole kaukana. :/

96

7644

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • over and over again

Mulla taasen on ikävä tapa törmätä playereihin jotka pyörittävät useampaa naista yhtäaikaa. Ja rakastua heihin. Olen myös kaltaisesi liian kiltti ehkä hieman liian herkkäkin ihminen. Mitä me sitten teemme väärin kun aina törmäämme samanlaisiin ihmisiin. Hyvä kysymys. En usko että teet miehistä sitoutumiskammoisia, eivätköhän he ole sellaisia ihan sinusta riippumatta. Voi kun voisin kertoa sulle jonkun suuren oivalluksen mutta ikävä kyllä en pysty. Liialllinen kiltteys ei ole hyvä asia ja ehkä siitä sekä liiallisesta miellyttämisestä kannattaa pyrkiä pois. Arvosta itseäsi ja tarpeitasi. Niin kauheaa kun se onkin liian kiltit ihmiset saavat kuraa niskaansa tässä elämässä. Älä vaivu epätoivoon, kyllä se aurinko paistaa vielä risukasaankin ja sitten sitä osaa arvostaa. Tiedän kyllä miltä tuntuu kun luulee että nyt löysi jotain erityistä mutta tämä erityinen on ihan samanlainen kuin kaikki muutkin tapaamasi henkilöt. Onneksi elämällä on taipumus kulkea eteenpäin. Ja vaikka kuinka sattuisi kipu lakkaa joskus.

• tiukka tätsi..

Lopettattakaa liiallinen kiltteys ja rohkaistukaa myös vaatimaan vastapuolelta kunnollista käytöstä. Lopettakaa liiallinen miellyttäminen koska annatte koiranpentumaisen kuvan itsestänne. Teille on olemassa jossakin se oikea! Älkää kelpuuttako ketä tahansa...ja menkää vaikka itsetunto-kursseille tai aloittakaa uusi harrastus yms...Ottakaa asenne että mulle ei ryttyillä....rakastaa saa!

• miksiainamie
        tiukka tätsi.. kirjoitti:

Lopettattakaa liiallinen kiltteys ja rohkaistukaa myös vaatimaan vastapuolelta kunnollista käytöstä. Lopettakaa liiallinen miellyttäminen koska annatte koiranpentumaisen kuvan itsestänne. Teille on olemassa jossakin se oikea! Älkää kelpuuttako ketä tahansa...ja menkää vaikka itsetunto-kursseille tai aloittakaa uusi harrastus yms...Ottakaa asenne että mulle ei ryttyillä....rakastaa saa!

Samanlainen koiranpentumiellyttäjänuoleskelija olen ja rakastun aina vain niihin pleijereihi, mikä näin mustasukkasella luonteenlaadulla ei ole yhtikäs kivaa. Elämä ei ole reilua, mutta taivaan tosi asia on, että pelimiehet eivät ole millään tavalla parempia, tavoiteltavampia ja sosiaalisesti taitavampia kuin me romantikot, vaan me ollaan niitä keräämättömiä helmiä eli täysiä aarteita! Tällä asenteella kyllä muuttuu suru iloksi ja nokka kohti uusia pettymyksiä :)

• -Tiia-
        miksiainamie kirjoitti:

Samanlainen koiranpentumiellyttäjänuoleskelija olen ja rakastun aina vain niihin pleijereihi, mikä näin mustasukkasella luonteenlaadulla ei ole yhtikäs kivaa. Elämä ei ole reilua, mutta taivaan tosi asia on, että pelimiehet eivät ole millään tavalla parempia, tavoiteltavampia ja sosiaalisesti taitavampia kuin me romantikot, vaan me ollaan niitä keräämättömiä helmiä eli täysiä aarteita! Tällä asenteella kyllä muuttuu suru iloksi ja nokka kohti uusia pettymyksiä :)

Olipas niin tuttu tarina, että toi vois olla melkein mun kirjoittamani. Oon miettinyt kanssa noita samoja asioita ja mä oon tullut siihen tulokseen, että en vaan oo ilmeisesti tarpeeksi kiinnostava (tai liian tylsä) ihminen, että miehet haluais musta vakituista kumppania.
        Mutta on se silti vähän ristiriitaista kun kaikki aina sanoo, että miehet haluaa vaimoksi mielummin tasasen ja rauhallisen, eikä mitään itsekeskeistä pintaliitobilettäjämimmiä. Mutta eipä niitä näytä kiinnostavan kiltti, mukava, lapsi-/eläinrakas, kotonakin viihtyvä, kun vaan sänkykaveriksi.

• Ujoilija
        -Tiia- kirjoitti:

Olipas niin tuttu tarina, että toi vois olla melkein mun kirjoittamani. Oon miettinyt kanssa noita samoja asioita ja mä oon tullut siihen tulokseen, että en vaan oo ilmeisesti tarpeeksi kiinnostava (tai liian tylsä) ihminen, että miehet haluais musta vakituista kumppania.
        Mutta on se silti vähän ristiriitaista kun kaikki aina sanoo, että miehet haluaa vaimoksi mielummin tasasen ja rauhallisen, eikä mitään itsekeskeistä pintaliitobilettäjämimmiä. Mutta eipä niitä näytä kiinnostavan kiltti, mukava, lapsi-/eläinrakas, kotonakin viihtyvä, kun vaan sänkykaveriksi.

Kaikki edellämainitut ovat varmasti jokamiehen toive. Älkää vaipuko epätoivoon.
        Olisi ilo ja kunnia viettää kahvihetki kanssanne.

• ujo mies
        -Tiia- kirjoitti:

Voi kunpa minäkin tapaisin kaltaisiasi naisia. Minulla ollut pari pitkää suhdetta, joissa molemmissa naiset eivät oikein pitäneet minua minään, kun olen tälläinen liian kiltti, ujo mukautuvainen mies. Mistähän kaltaisiasi naisia oikein tapaisi, kuppiloissa en halua käydä.

• Yksi mikrosiru
        ujo mies kirjoitti:

Voi kunpa minäkin tapaisin kaltaisiasi naisia. Minulla ollut pari pitkää suhdetta, joissa molemmissa naiset eivät oikein pitäneet minua minään, kun olen tälläinen liian kiltti, ujo mukautuvainen mies. Mistähän kaltaisiasi naisia oikein tapaisi, kuppiloissa en halua käydä.

Miksi rupeatte suhteisiin? Täytyy miettiä jo heti alussa. Sitä saa mitä tilaa.

• ollivuono
        -Tiia- kirjoitti:

ei ketään kiinnosta sielunelämäsi.näytä vain pinnallisia asioita.mulle voit kertoa kyllä syvimmätkin tunteesi.

• tsemiä heii

"Olen melko kiltti ja mukautuvainen luonteeltani ja yritän helposti muuttaa itseäni miehen toiveiden mukaan ja yleensä suhteille on ominaista se, että mies "nalkuttaa" ja valittaa minulle lähes kaikista pienistä yksityiskohdista ja yritän sitten korjailla/muuttaa kaikkea hänen toiveensa mukaan. "

Kuulostat ihan minulta... Ja sitten on todella kurjaa, kun vaikka mitä tekee, joutuu petetyksi ja jätetyksi!

Pitäisi kai löytää ensin itsensä, ja kasvattaa sellainen identiteetti, mitä ei tartte muuttaa. Että jos toinen nalkuttaa, niin pistää kampoihin... Musta sulle (kuten itselleni teki) tekis hyvää nyt vaan unohtaa kaikki suhteet. Olla oma itsensä, viis muiden toiveista! Sitten saatat kuin vahingossa löytää sen, joka ei tahdo sinun muuttuvan vaan pitää sinusta omana itsenäsi. Mutta ensin sinun on löydettävä se itsesi, ota vähän vapaata parisuhteista - tai minkäänlaisista suhteista... yleensä sitten löytää, kun ei enää etsi :)

• Lily'

Tuttua tarinaa. Lapsuuteni on ollut melko onneton; äiti oli sairas jäimme veljeni kanssa erossa isälle ja sain vielä ilkeän äitipuolen kaupun päällisiksi. Ehkäpä kun on aina jäänyt ilman rakkautta ei osaa erottaa sitä todellista rakkautta (eikä edes tiedä mitä se on) pelimiesten liehittelystä. Rima on siis matalalla. Enkö siis vain usko ansaitsevani parempaa vai tartunko liian helposti siihen ensimmäiseen oljenkorteen ja olen liian helposti ympäripuhuttavissa ettei olisi niin yksinäistä. Lopulta huomaa olevansa sinisilmäisesti ihastuneensa ihmiseen jonka huomiosta pitää kilpailla ja odottaa että kaikki muuttuu paremmaksi. Tsemppiä kaikille!

• Hei, onneton uneksija; tunsin suurta sympatiaa sinua kohtaan. Olisi kiva tietää sinusta enemmän, sillä olen OIKEASTI sitoutumishaluinen, haluan perheen ympärilleni ja tavata rakkaani päivittäin työpäivän jälkeen.
      Miltä paikkakunnalta olet, minkäikäinen olet? kerro vähän itsestäsi.
      Meilaa minulle: [email protected] ties´ vikka tiemme kohtaisivat.
      kerron itsestäni meilissä.
      Toivon kuulevani sinusta.
      m.seat

• hupido

Ole oma itsesi, älä yritä miellyttää toista. Se johtaa tuhoon arjen koittaessa...

• -toivo-

Hei!

Et todellakaan ole mitenkään B-luokan kansalainen. Ansaitset kumppanin, joka sinua arvostaa. Sopivan löytäminen on helposti ongelma kaikille. Lähde siis siitä, että löydät itse oman arvosi. Tapaat helpommin miehiä, jotka myös sen näkevät.
      Helpommin sanottu kuin tehty. Toivon sulle voimia, usko itseesi!

• jm_keynes

virhe 1#
      Älä usko lehdissä olevaa paskaa, että aktiivinen nainen pelottaa miehiä - jos mies panikoituu moisesta, niin ei hän olisi kuitenkaan koskaan ehdottanut pysyvää suhdetta.

virhe 2#
      Älä etsi miehiä ravintolasta - ja jos löydät miehen ravintolasta, niin suhtaudu alusta lähtien häneen kuin panoon/hoitoon/fuckbuddyyn: turha haaveilla yhteisestä elämästä (poikkeuksiakin on).

virhe 3#
      Veikkaisin, että ihastut yleensä sitoutumiskammoisiin miehiin. Mieti mikä on ihastuksillesi yhteistä - ja vältä tästedes sellaisia miehiä.

virhe 4#
      Vaikka se on vaikeaa, niin yritä olla vähemmän pinnallinen ja ole valitsematta miehiä ulkonäön (yksinomaan) perusteella: on mahdollista, että henkilöt jotka 'näyttävät hyvältä', näyttävät siltä lähinnä sen takia että ovat pinnallisia ja satsaavat ulkonäköön aikaa ja vaivaa (mahdollinen itsetunto-ongelma -> voi ehkä korreloida sitoutumiskyvyttömyyden kanssa) .

• nainen-

Mielestäni sinun pitää perustella kohta 2, mikä tekee sen paikan huonommaksi. Kohta 1, miksi muka aktiivinen nainen ei pelottaisi, koska miehet ovat itsekkäitä ja haluavat itse iskeä usein, valitettavasti. Ellei ole superkaunis luonnollinen nainen kyseessä.

3 kohta. Sitoutumiskammoa ei ole. On vain miehen mielestä rumia ja kauniita naisia luonne tausta jne. Kohta 4. kyllä naiselle ulkonnäkö jotain merkitsee. Vaikka persoona onkin tärkeä.

• saousg
        nainen- kirjoitti:

Mielestäni sinun pitää perustella kohta 2, mikä tekee sen paikan huonommaksi. Kohta 1, miksi muka aktiivinen nainen ei pelottaisi, koska miehet ovat itsekkäitä ja haluavat itse iskeä usein, valitettavasti. Ellei ole superkaunis luonnollinen nainen kyseessä.

3 kohta. Sitoutumiskammoa ei ole. On vain miehen mielestä rumia ja kauniita naisia luonne tausta jne. Kohta 4. kyllä naiselle ulkonnäkö jotain merkitsee. Vaikka persoona onkin tärkeä.

mä voin perustella kohdan 2
        Miehet hakee hyvin usein baareista seksiseuraa sen takia
        on erittäin mahdollista naisen törmätä baarissa pelimies/panomies
        mieheen.

kohta 1 moni mies olisi erittäin loinen jos normaalisti ylimielisen
        passiivisina tunnetut suomalaiset naiset lähestyisivät treffikutsuin..
        mutta kun ei,pelkäävät pakkeja enemmän kuin miehet.

kohta 3
        kunnon pelimies/panomies pelkää aina sitoutumista.

• nainen-
        saousg kirjoitti:

mä voin perustella kohdan 2
        Miehet hakee hyvin usein baareista seksiseuraa sen takia
        on erittäin mahdollista naisen törmätä baarissa pelimies/panomies
        mieheen.

kohta 1 moni mies olisi erittäin loinen jos normaalisti ylimielisen
        passiivisina tunnetut suomalaiset naiset lähestyisivät treffikutsuin..
        mutta kun ei,pelkäävät pakkeja enemmän kuin miehet.

kohta 3
        kunnon pelimies/panomies pelkää aina sitoutumista.

Haluaisin vastauksen seuraaaviin. Miksi miehet hakevat baareista seksiseuraa? Millä perusteella he pakottavat naiset seksiseuramuottiin. Mistä he eivät hae seksiseuraa? Vaan kunnon.

Pelimiehiin törmänneenä tiedän että "se oikean" (heidän oman kriteeristönsä mukaan) naisen kohdalla ei näy kovin paljon sitoutumiskammoa, muiden kohdalla kyllä.

• gcf
        nainen- kirjoitti:

Haluaisin vastauksen seuraaaviin. Miksi miehet hakevat baareista seksiseuraa? Millä perusteella he pakottavat naiset seksiseuramuottiin. Mistä he eivät hae seksiseuraa? Vaan kunnon.

Pelimiehiin törmänneenä tiedän että "se oikean" (heidän oman kriteeristönsä mukaan) naisen kohdalla ei näy kovin paljon sitoutumiskammoa, muiden kohdalla kyllä.

Koska on hyvin yleistä että luullaan että baareista saa nimenomaan
        seksiseuraa..vaikka baarista ei oikeasti saa sen helpommin
        kuin mistään muualtakaan.

yleisesti ottaen miehet eivät hae seksiseuraa ihan niin
        paljoa netistä kuin live-elämästä.

• Hyvät teesit etenkin tuo kohta 2.
        Olen samaa mieltä kanssasi.
        Ja kyllä miehiä jotka tahtovat sitoutua on, olisiko vain niin, että naiset pelinaiset ovat säikyttäneet heidät?

• Eewuli

On kuin olisi itseni kirjoittama. Minlla on nimittäin ihan samanlaista, olen seurustellut vain kahdesti vakavasti ja pitkä aikaisesti,suhteet päättyivät erilaisiin tulevaisuuden suunnitelmiin.

Mutta ymmärrän sinua hyvin, olisi itsekki hienoa tietää mitä tekee väärin kun päätyy aina salarakkaaksi. Vaikkaki vannottais kuinka "rakkautta" niin silti päätyy vaan panokaveriksi jolta saa hetken helpotuksen.
      Nykyisinhän en siis usko enää miesten kehuihin ja puheisiin, kiitos sydämeni särkijöille, veitte uskoni rakkauteen ja miehiin.

Minäki ku oon omasta mielestä sopivan nätti mutta silti veän tahtomattani mänttejä puoleeni,varsinainen urpomagneetti.
      Täytynee olla koko loppuelämä sinkkuna, mieluummin yksin kuin miesten lelu :(

• niinpäniin78

sama juttu täällä. En ole seurustellut 7 vuoteen koska minusta yksinkertaisesti ei kiinnostu muut kuin varatut miehet/playerit.
      Niitä vedän puoleeni kuin magneetti. Enkä käy baareissa minäkään, mutta kun ne on kimpussa työpaikallakin, tuttavapiirissä jne.
      Olen jo alkanut ajatella, että minussa ei ole mitään kiinnostavaa tällaisena kuin olen; ujohko, kiltti, en pinnallinen vaan ihan tavallisen näköinen luonnonkaunis tytteli.
      Tekeekö tuo luonnollisuus ja ujous sitten sen, että miehet pitää jotenkin tyhmänä ja helppona saaliina vai?
      Itse en ole näille tyypeille "antanut", huom. joten ainakin omalla kohdallani on maine kunnossa.

• kohtuullisuussent432

Ei nyt ainakaan hirveästi kannata niitä seksisuhteita harrastaa, sitten kun aikanaan menet naimisiin, niin pimppisi saattaa olla niin venynyt jo että et pysty tyydyttämään edes hevosta.

• pilisi on liianpieni

Hauska mies toivon että olet tyytyväinen.

• Been there, done tha

Minäkin haluan kertoa tarinani :)

Itse olin myös melko samanlainen kuin ap, paitsi etten ole ujo..Mutta kelpasin vaan "huvittelu-leluksi" miehille..
      Oli joitakin miehiä jotka halusivat seurustella ym, mutta he olivat mielestäni tylsiä ja en kauaa jäänyt heitä miettimään.
      Nykyään juuri näillä miehillä on naiset, lapset ja omakotitalot ja ns. normaalit elämät. Sitä mitä minä halusin myös, omalla tavallani.

Näin jälkeenpäin (vuosien päästä) katsellessani itseäni en yhtään ihmettele miksi minua ei otettu ns. vakavasti.. Ainakaan ne miehet joista itse olin kiinnostunut. Tykkäsin bailata ja olin villi, pervon huumorin omaava (tästäkin monet miehet saivat omia vääriä käsityksiänsä) vähän tuuliajolla (ei töitä, opiskelua) ja tosi tempperamentinen ihminen. Ulkonäöltäni en todellakaan mikään harmaa varpunen. Monet muistavat minut ensi näkemänsä jälkeen.
      Työnsin siis kaikki ns. normaalit miehet pois ja halusin vain kaikkia villejä ja ns. playereita tai muuten vaan tunnevammaisia miehiä.

Kunnes, hassusti löysin miehen joka on ns. naistenmies (kova lirkuttamaan) mutta myös tosissani kanssani. Olemme seurusteleet nyt n. 6 vuotta ja vaikka suhteemme on ollut myrskyistä ja välillä katkolla, tiedän että hän rakastaa minua. Olen hyvää pataa hänen äitinsä kanssa ja hän on muuttanut myös minua mutta vaikka hän joskus nalkuttaakin en ole suostunut täysin muuttumaan hänen (enkä kenenkään) vuoksi. Oma persoona on se mikä pitää säilyttää vaikka mikä olisi! Se etten enää ole mikään bilehiiri, ei tarkoita sitä että olisin harmaa varpunenkaan. Olen sosiaalinen ja tutustun uusiin ihmisiin helposti ja olen edelleen villi, mutta vaan aika ajoin :D
      Mieheni ihastuin juuri siihen kun en ollut heti hänen käskyjään tai pyyntöjään toteuttamassa vaan kapinoin vuosia niitä vastaan. Se herätti hänen mielenkiintonsa täysin, koska muut olivat kuulemma tehneet aina niinkuin hän oli halunnut. Vaikka silloin kun toista rakastaa ja haluaa muuttua toiselle, ei pidä muuttua kokonaan. Se on minun pointtini. Jos on jotain sellaista mistä suhde tai mies oikeasti kärsii (kuten minun tapauksessani biletyksestä) niin sellaset asiat saa ja pitääkin karsia.

Toinen on se, että alat kunnioittamaan itseäsi ja vähät välittämään siitä että pakko olla miehelle mieliksi että se pysyy kanssasi. Jos mies tietää että sulta saa ilman mitään sitoutumista niin ei se sun kanssa tule sitoutumaan vaikka odottaisit vuosia! Ole salaperäinen, nokka enemmän pystyyn ja jos miestä silti ei kiinnosta, vaihda miestä!
      Sitä ei kannata heti olla haarat leveellä tai muuten vaan miellyttämässä. Se johtaa automaattisesti siihen, että olet miehelle pelkkä LELU.

Nyt siis chin up ja uusia miehiä metsästämään ja muista...Miehet haistaa epätoivoiset naiset enemmän kuin luuletkaan!!

Tsemppiä!

• Mä taasen ole romantikko pelimies..Naisen ku naisen saa puhuttua sänkyyn..Pitäkää oikeesti tyttöset varanne..Ei tosiaankaan kannata kaikkee uskoo mitä joku höpöttää..

• eltoro67

No... luulis sun parista ekasta kerrasta jo oppivan....:0)..?.".Or are you stupid or something...?" Hyviä ja tunnollisiakin miehiä on olemassa...

• Tavallinen duunari

Eipä näytä kelpaavan tavalliset työtä tekevät miehet naisille.Itselleni on sattunut useammin kuin kerran,että kun koittaa tutustua johonkin naiseen,paikalle pölähtää joku lirkuttelija jonka mukaan naiset lähtee.Eipä siinä hiljasemmalla ole sitten paljon tehtävissä.

• Herrasmies yli 50 v

Tarjoan muutamia omia vastauksia:

- Älä ole liian helppo ja sopeutuvainen! Mielestäni avauksestasi kuultaa liian kirkkaasti läpi halusi ryhtyä "vaimoksi" hinnalla millä hyvänsä. Miehet miellellään naivat kaikkia, mutta liian helppo ja nöyrä ei saa vakituisen asemaa. Puhu kandidaatille aika ajoin muista miehistä ja anna heistä ihailevia kommentteja. Anna ymmärtää, että "muualla" (töissä, harrastuksessa tms paikassa, jonne kandidaattimiehellä ei ole pääsyä) on sinua piirittävä mies tai jopa useampia. Pidä mies epävarmana!

- Arvosta itseäsi! Saman asian kääntöpuoli on se, että et hyväksy sänkyysi kaikkia sinne haluavia. Elä mielluumin hetki selibaatissa ja odota. Miehiä itse asiassa houkuttaa kauan puutteessa ollut nainen.

- Ole siisti ja naisellinen! Huolehdi kampauksestasi ja vaatteistasi. Ole tarkka tyylistäsi. Tämä ei tarkoita kalleimpia muotivaatteita, vaan itsestäsi huolehtumista. Naisellisuudestasi ja siisteydestäsi huolehtimista.

- Älä esiinny kanamaisesti ts. tyhmänä blondina. Sellaista ei kukaan halua kumppanikseen, vaikka ne illalla kelpaavatkin.

- Kun siihen asti päädyt, niin sängyssä on syytä olla tarkkana. Älä ole liian aktiivinen, mutta täysin passiivinenkaan ei saa olla. Älä tälläkään saralla suostu kaikkiin "perverssioihin", joskin peruskuviot olisi syytä hyväksyä (mielluumin siis pitää niistä).

Yksi selkeä kysymys jäi sinulta kertomatta. Mikä on sosiaalinen taustasi. Jos olet selkeästi kumppaneitasi alemmalla koulutus- ja palkkaustasolla, niin se saattaa edistää kuvaamasi tilanteen syntymistä.

Tässä tallainen keski-ikäisen herrasmiehen nopea kommentti. Jos haluat lisäkommentteja ja/tai tarkennuksia, niin pyydä.

• todettu

Kuule sinä olet just niitä jotka kysyvät mitä mahtaa pakkitilillä olla ja sitten tulee rehellinen suomalainen mies ja sanoo: Paskakuski tai muuta.Te olette niitä jotka haette vain helppoja uhreja.Arkeen kuuluu paljon muuta ei aina raha vaan elämä lähimäisten kanssa joita sinulla varmaan eiole tai sitten et välitä heistä.Katsele ja kuunelkaan kevättä ei ne sänkyhommat aina kaikkea pelasta PUHUKAAA!

• arvaan

Kuule meitä on niin moneksi ja sinun tyypiset ette välitä mistään se on vain teille seikkailu yksi monesta enkä luule että sitä tarvii paljon hehkutella.Se osoittaa huonoa itsetuntoa ja varmaan koston halua olen parempi kuin tuo.Mutta mitä sait paremman elämmän tai muuta?Kannattiiko? Hauskaa voi pitää ja minulla on monta ystävää eikä se tarkoita sitä iske kaverisi lähimmäinen.No mitä sait? KANNATTIKO?

• totuus 2011

Hyvin usein Suomalaisten naisten vika on se että
      he ovat aivan liian pinnallisia..eli siis hakeudutte
      automaattomisesti lihaksikkaiden player/panomiesten seuraan
      jotka usein myöskin ovat maineensa veroisia
      kikkelinsä heiluttajia,ja sitoutumista vältteleviä,
      joten jos naiset haluatte kestävän suhteen pysykää
      kaukana playermiehistä ja panomiehistä.

• måoug

NAINEN EI OLE MIKÄÄÄN ESINE TAI TAVARA !!!!!Ei ole takuukuittia tai ruostesuojaa.EI SE AINA OLE MEISSÄ VIKA:

• j.p.kl

Juu eipä rahvas meinaa kelvata kenellekkään ..naiset nyrpistää nenuu jos kertoo et on duunari ja tekee likasia hommia
      eli tääll on vapaa mies ,jos kiinnostaa aito ja oikee rakkaus ja yhdessä olo eikä mikään salarakas systeemi...
      et viestii tuleen [email protected] nii tutustutaan ..

• peikko39

Kaksi epäonnistunutta suhdetta,kumpikin sai tytön.Olen odottanut monta vuotta yhteisen elämän alkua ja viimein totesin jääväni toiseksi.Iloinen asia oli viime kesä,pitkä kuuma kesä...Siitä synty salarakas,elikkä olen itseäni vanhemman miehen pauloissa...Koko talven odotin ja etsin ja taas keväällä jäin vanhan "koukkuun".MITÄPÄ tekisin,mikään pakko se ei ole.Yksinkertaisesti en vaan jaksa,onko vika minussa

• Eewuli

No kuule tässä sulle, ei ketään "rahvas" miestäkhän kiinnosta tavallinen nainen joka on myös duunari.
        Joo molen tavallinen nätti nainen, mut kun tulee puhe harrastuksista ja ammatista niin johan miehet kaikkoaa. Mitä pelottavaa on naisessa joka tykkää metsästyksestä/kalastuksesta ja on tuleva sähköasentaja.
        En ole kanamainen bimbo vaan nainen joka halusi ammatin jolla riittää töitä.
        Mutta silti miehet juoksee karkuun, kehuja saan monesti mutta en kelpaa siltikkään muuksi ku panokaveriksi mihin ite en ees suostu.

• ongelma se tämäkin

Ja duunarimiehien itsetunto ei yleisesti ottaen kestä esimerkiksi tällaista rakennusinsinöörinaista kumppanina vaikka itse olen työmailla lahkeet savessa enkä mikään nipo suunnittelija. Enkä siis todellakaan nosta itseäni ammattimiesten yläpuolelle kuin päätöksenteossa työmailla. Ja nyt joku kommentoi kuitenkin rekkafeministiksi niin tarkennettakoon, että kuitenkin on aina huoliteltu(meikattu ja siisti) ulkonäkö niin työvaatteissa kypärä päässä kuin vapaa-ajalla kauniit vaatteet päällä.
        "Mitä teet työksesi?" V:"Olen rakennusinssi" ...siihen loppuu se keskustelu....

• ongelma se tämäkin..
        ongelma se tämäkin kirjoitti:

Ja duunarimiehien itsetunto ei yleisesti ottaen kestä esimerkiksi tällaista rakennusinsinöörinaista kumppanina vaikka itse olen työmailla lahkeet savessa enkä mikään nipo suunnittelija. Enkä siis todellakaan nosta itseäni ammattimiesten yläpuolelle kuin päätöksenteossa työmailla. Ja nyt joku kommentoi kuitenkin rekkafeministiksi niin tarkennettakoon, että kuitenkin on aina huoliteltu(meikattu ja siisti) ulkonäkö niin työvaatteissa kypärä päässä kuin vapaa-ajalla kauniit vaatteet päällä.

Ainiin, pieni lisäys.... sitten taas sellaiset, jotka koulutuksen perusteella kestäisi tällaisen, ei kestä sitä että nainen voi olla tollaisissa työmaatöissä...pattitilanne :(

• ollivuono
        Eewuli kirjoitti:

No kuule tässä sulle, ei ketään "rahvas" miestäkhän kiinnosta tavallinen nainen joka on myös duunari.
        Joo molen tavallinen nätti nainen, mut kun tulee puhe harrastuksista ja ammatista niin johan miehet kaikkoaa. Mitä pelottavaa on naisessa joka tykkää metsästyksestä/kalastuksesta ja on tuleva sähköasentaja.
        En ole kanamainen bimbo vaan nainen joka halusi ammatin jolla riittää töitä.
        Mutta silti miehet juoksee karkuun, kehuja saan monesti mutta en kelpaa siltikkään muuksi ku panokaveriksi mihin ite en ees suostu.

jatka vaan tulevaisuuden järjestämistä-ainakin sinulla on jotain pohjaa itsetunnolle.Olisimpa....toisaalta voisit tulla joskus vieraaksi tänne kalastamaan.jos merestä tykkäät.oon vähän vanha, mutta hyvä kalakaveri.

• ollivuono
        ongelma se tämäkin kirjoitti:

edlliseni on laivatarkastaja.hän kärsi samoista ongelmista.itse olen timpuri.olisin sinusta ylpeä kun noin uskallat tunnustaa.onko tuon jälkeen tullut paljon yhteydenottoja.arvo ihmisen on kai sisällä?

• olisipa4tyttöä

Rahalla ei saa onnellisuutta eikä rakkautta, tietenkin narsistit saavat Maseratinsa :D Ja sellainen tekee narsistimiehen onnelliseksi.

Itse mitä olen elämän kokemuksella todennut: sopiva määrä rahaa, ja sitä enemmän rakkautta naista kohtaan on kaikista parasta: eli ei ole puutetta mistään, eikä tarvitse huolehtia raha-asioista, kaikki on valmista.

• tyrirljhd

Voi teitä naisia..olette koukussa..hommahan on endorfiini jota elimistö tuottaa kun esim "rakastuu"tämä aine toimii monen muun välittäjä aineiden kanssa elimistössämme..asiahan on yksinkertaista alaaste biologiaa..josta kerrotaan muun muassa isossa kirjassa hiukan eri sanoin kylläkin..eli kun sitten on koukussa haluat samaa lisää jne..
      Ainoa hoito on esim."nunna luostari" lesbpjen saari kreikassa..jne voisihan kokeilla mies hormonia jos sillä sais parran kasvaan ja tehdä vasta puoli haluttomaksi..kuten esim Tuksun botoksi naamari alkaa olla aika häijy katsottava, jopa raavaan miehen silmin..
      Mutta asiaan siis olet koukussa "in the hook"kuten ulkolaiset asian ilmaisevat.

• yksi vaihtoehto

tosiaan tässä viestiketjussa sinulle tarjoutunut jo monta itseään luotettavaksi mainostavaa miestä. Ehkä sinun kannattaisi selvittää olisiko niistä mieheksesi. Olettaisi ainakin luotettavaksi kun sinun viestiti on koskettanut sen verran että halunnut vastata ja tarjoutua vielä tutustumaan.

Niin ja kyllä minuakin ihmetytti että miten se nyt muka voi olla vaikeaa löytää luotettavaa miestä. Oletko sitten kuitenkin jotenkin liian vaativainen että vain jo varatut ja kenelle tahansa kelpaavat hurmaavat pelimiehet käyvät.

Minäkin tarjoudun yhdeksi vaihtoehdoksi. Olen myös hieman sosiaalisesti arka. Tosin näin vanhemmiten työelämässä menestymisenkin jälkeen saanut aika lailla rohkeutta itselleni. Olen hoikka mutta urheilullinen, koulutettu, pitkä, avoin, kotona viihtyvä, keskustelutaitoinen, suoraselkäinen mies joka ilmaisee tunteensa eikä valhetele. Ihastun helposti hoikkiin naisiin ulkoisesti ja naisen ujous yleensä pahentaa ihastumisen tunnetta.

tavoitat minut j.81 @ luukku.com osoitteesta (ilman välilyöntejä)

• ettu123

Luin tuon kirjoituksesi ja ainakin minuun se vaikutti niin että sinunkaltaiseen naiseen voisin hyvinkin rakastua palavasti. Minä taas en ole koskaan törmännyt sinuun ja arvaa vaan harmittaako.. Ihmisuhdeasiat ei tosiaan ole helppoja mutta kyllä sinä ansaitset parempaa. On ikävä juttu että olet tavannut sellaisia miehiä.
      Kun minä luin kertomustasi niin olen aivan sata varma että sellaiseen tyttöön kuin sinä minä haluaisin tutustua.
      Tapaanko minä sellaisia kuin sinä, no en tasan tapaa. Sinä tunnut paremminkin unelta kuin todelliselta.

No niin se menee minun elämä. Sanon tämän kuitenkin jos me emme tapaa niin sitten sinä tapaat jonkun toisen ja se voi olla juuri se oikea.
      Sillä ei ole mitään merkitystä että olet kiltii. Et tee miehistä sitoutumiskammoisia etkä ihastu heihin, etkä myöskään ole b-luokan ylsilö vaan kuulut parhaaseen a-ryhmään. Minä ainakin olisin onnesta soikeana sinusta.

En tiedä mitä niden miesten päässä liikkui kun päästivät sinut menemään mutta se oli heidän menetys ei sinun.
      Et tee mitään väärin, kaikki ei vaan natsaa aina jotta se onnistuisi.
      Ethän luovuta, vosin väittää että tuolla on satoja miehiä jotka olisivat ikionnellisia kaltaisestasi naisesta. minä ainakin olisin

Ei itselläni tulisi edes mieleen pitää sinut piilossa muilta.

• juujaajoo

no, toivottavasti joskus törmätään jossain. Hymyile vaikka takaisin jos kiinnostaa,
      ehkä rohkaistun juttelemaan.
      mutta missä, kun baareissa en käy,
      eikä ole varaa lomiin tms missä voisi tehdä tuttavuutta..?

veikkaanpa, että olet kuitenkin ns. namupala, ja syynä tilanteeseesi on, että vain
      pelimiehet uskaltavat tulla puhumaan.
      vaikka itse kuulun ns super hyvännäköisiin, ei minulla koskaan ole ollut erityisen kaunista tyttöystävää, sillä playerit piirittävät kaunokaisia, eikä siinä seurassa omana itsenään esiintyvää pidetä minään. eli nainen ei huomaa rehellistä miestä lainkaan. en koskaan ole jaksanut valehdella tytöille, mutta sitä olen sivusta katsellut, kuinka toinen surutta puhuvat satuja. vaikutus on yllättävä; nainen innostuu ja lähtee mahdollisesti mukaan..!
      Nämä sadut ovat lähinnä tunnepuolen imartelua - jokainen mies tietää kuinka romanttinen mies on todellisuudessa.. kun kuulee sitten naapuripöydässä jotain ihme tarinaa huomaa heti mistä on kyse. eräskin ihan fiksu akateeminen nainen uskoi, kun baarituttu vakuutti jo ensimmäisenä iltana rakkautta. Se, mitä
      mies tarkoittaa rakkaudella, kehittyy kuukausien ja vuosien aikana yhteistoiminnasta puolison kanssa.

olen ollut sinkkuna/yksin jo 5v tästä syystä, tai sitten jostain muusta syystä.
      avioliiton (8v) ja eron jälkeen ei ole markkinoilla ollut menestystä.
      yksin se on elämä näköjään elettävä.

• tsemppiä&onnea

Jotenkin varoisin silti...ainakin hiukan varuillaan kannattaa olla tuollaisten miesten kanssa, jotka sinun viestisi perusteella sinusta "kiinnostuu". Taitavat haluta kiltin ja mukautuvan naisen, ja siksi tarttuivat tähän. Voi siellä joukossa olla helmiäkin, mutta varo: tuli vain mieleen että saattaa olla myös hyväksikäyttäjiä.

• Tässä.

Aloittajalle selitys ongelmaasi. Siksi päädyt salarakkaaksi,koska juuri sellainen suhde sinua kiehtoo eniten. Haluat olla haluttu ja suhde tuo sinulle seksuaalista jännitystä. Ei kukaan voi olla niin tyhmä,etteikö jo hyvin varhaisessa vaiheessa huomaa toisen olevan jo varattu. Mutta myös suhteessa olevan motiivi on usein seksuaalinen. On naivia kertoa rakkaudesta toiseen jo ensisilmäyksellä,koska sellaista ei ole,vaan ensimmäiseksi ihastutaan toiseen. Toisaalta salarakkaana oleminen ei ole mitenkään tuomittavaa,koska ei kukaan ihminen omista toista ja aikuiset ihmiset tekevät itsenäisiä päätöksiä. Jos molemmat ovat tyytyväisiä suhteeseensa,niin miksi he eivät sitten saisi nauttia yhdessä olostaan?

• pettynyt petetty

Kerroppa ihan selväsanaisesti mistä huomaa toisen olevan varattu?
        Minua kusetettiin yli vuoden, pettäjä, tulimme me naiset toisillemme täytenä yllätyksenä. Näin jälkikäteen aateltuna en vieläkään tiedä misten olisin voinut huomata toisen olevan varattu.

• ....................

Älä muokkaa itsesi muiden tahdon mukaan, vaan ole mitä olet. Eihän susta saa selvääkään, jos suostut mihin vaan.. Koita saada itsevarmuutta, löytää itsesi ja elä sitten vaatien itsekin jotain, sellaisena kuin olet. Ei voi saada, jos ei anna, mutta liika on liikaa.. Itse en haluisi miestä, joka tekis 'mitä tahansa' vuokseni tai jolla ei oisi omia haluja ja toiveita tai vaatimuksia kumppanin suhteen. Haluan olla haluttu sellaisena kuin olen ja haluan sellaisen miehen, millaisesta oikeasti haaveilen. Eikä se oo vaikeeta, vaan nopeasti juuri itselleni sopiva ihanuus löytyi ja hänkin rakastui muhun, koska tiesi mitä halus.. Tsemppiä!

• aktiivinen nykään

Etsi aktiivisesti itse! Jos näet kiinnostavan henkilön niin mene juttelemaan, vaikka mistä vaan, säästä keväästä tai kysy hänen mielipidettä. Ja jos vaikuttaa ok tyyppiltä niin kysy mukaan kahvilaan.

Ja jos hän on varattu niin iloitsit varmasti kuitenkin hänen päivää!

• Prutkuhousu...?

Olet unelmieni nainen.

• sunpma

joo tuo kuulosti niiin omalta tarinalta.. ja melkein ikääkin jo 40v ja vielä sinkku ja kaikki ihmetteletvät :( tapana ollut aina tutustua vissiin playereihin ja jo varattuihin miehiin...joilla nykyään on kaikilla jo oma perhe, ja useimmilla omakotitalo.
      fuck buddy suhteet on ihan mahtavia, mutta vaikeita kun itsellä on ollut aina tunteitakin toista kohtaan ja saanut niistä todella pahoin nenille ! tavattiin kolme vuotta pari kertaa kuukaudessa, kun lapset äidillään ja mies katkaisi suhteen kuin seinään. itseäni en ole koskaan pitänyt mustasukkaisena tai kostonhaluisena, mutta tässä tapauksessa nämäki piirteet ovat tullee hyvin rajusti esille. leikkikaluna jaksaa jonkin aikaa, mutta epäkohtelias käytös jopa tyly ja törkeä käytös saa tuta !!! sen verran elämää nähneenä uskon, ettei ainakaan yksi existäni tule koskaan saamaan elämäänsä järjestykseen, vaikka päällisin puolin siltä näyttääkin kun niin paljon selvittämättömiä asioita mielessä liikkuu.

• bläääääääääääh

nii-in..samaa kysyn itseltäni..7 vuotta semmosessa suhteessa hurahti:( mitäå jäi käteen = tyhjän saa pyytämättäkin...
      sen jälkeen löysin uuden miehen ,jolle heti ensimmäisenä iltana tein selväksi etten toisen omaa huoli...kaveri aivan kirkkain silmin kertoi olevansa vapaa...hän kävi viikot paikkakunnallani matkatöissä...
      Rupesin epäilemään ,kun aina soitti salaisesta numerosta ja v.loppuisin ei ottanut koskaan yhteyttä...
      Taas olisi kerran ollut tulossa sunnuntai iltana tännepäin duunii ja minun luo..silloin avasin saniasen arkkuni..
      Niinhän siinä kävi,että olihan sen myönnettävä että naimisissa on ja varmaan yli 30 v. takana..kyllä korpee tommoset valehtelijat..teki mieli ilmoittaa sen vaimolle,kun firmannimen perusteella löysin tyypin koti osoitteen ja puh.tiedot ja että eräs tietyn niminenn nainen samassa os.asuu...
      No en sitten viitsinyt..
      Toivoisimpa tosiaan että pystyisn haistamaan nämä valepukit ja muut venkoilijat:(
      Olen luovuttanut,enkä enään etsi parisuhdetta,kun aina joku koijari kuitenkin meikäläisen liiveihin ui:/

• Eewuli

Sama täällä, olen luovuttanu tässä pelissä. Elän mieluummin yksin.
        Eipä mulla ole syytä uskoa miesten jorinoihin enää..

• naisen mielipide

Sorge, mutta hiukkasen olette aikuisiksi naisiksi sinisilmäisiä. Jos mies ei ota viikonloppuna yhteyttä ja salaisesta numerosta soittaa muulloinkin, niin mitäköhän merkitsee? Ettekö heti tajua? Hyvänen aika miten tyhmiä naisia olette.
        Ja kun se paljastuu, että mies onkin varattu, niin miksi ette yksinkertaisesti pistä suhdetta poikki?
        Miten musta tuntuu, että loppujen lopuksi nautitte varatun kanssa olemisesta, on vähän jännitystä elämässä. Eikös niin? Ja voittehan kuvitella myös, että kyllä se mies vielä puolisonsa jättää, vai mitä?
        Ottakaa itseänne niskasta kiinni ja älkää olko kaikkien miesten vietävissä. Kyllä taitava pelimies huomaa jo parista sanasta, että tuota naista on helppo viedä kuin pässiä narussa. Niin se vaan on.
        Ja jos tyydytte siihen varattuun mieheen, niin pitäkäähän mölyt mahassa. Niiltä saa hyvää seksiä ja mukavaa seuraa, ei muuta.

• ollivuono

älä nyt luovuta.Jos noin osaat tilittää, tiedät ja tunnet itsesi.on niitä hyviäkin miehiä keihin voit luottaa.haetko rakkautta vai miestä?

• ex salarakas myös

ei nyt sentään mikää huora ole, jos salarakas, se voi olla ihan ystävyyttäkin jossa kumpikin auttaa toista vaikeassa elämäntilanteessa.
      Ei aina ole kyse seksistä.

• hilleri lilleri

Ei sinussa varmastikaan ole muuta vikaa, kuin ettet osaa pitää puoliasi. Kirjoituksesi perusteella olet antanut käyttää hyväksi itseäsi, hyväksikäyttäjät löytävät aina uhrinsa, he ovat siinä mestareita. Sori jos tämä oli suoraa tekstiä, mutta näin se on.

• Voihan vitalis!

Koska etsit sellaista mitä ei ole olemassakaan,ukkomiehet varsinkin pitävät sinunlaisistasi typeryksistä. Vaimo ei anna,niin sinä olet kohde.Herää ja hanki elämä itsellesi! Jos ja kun ei ole naimisissa tai ei seurustele vakavasti,ei ole mitään syytä salailla suhteitaan.Etsi sinä vaan prinssejä!!!!!

O sancta simplicitas

• 'Panomies
    • Miehen näkökulma

Hei! Ootko ajatellut, että ehkäpä olet miesten mielestä niin vetävän oloinen, että tekevät tuttavuutta vaikka eivät lainkaan ole suunnitelleet parisuhdetta? Seksi vie miestä kuin miestä. En usko että sinussa on yhtään mitään vikaa, pidä vain päämääräsi kirkkaana niin se selviä niille kumppaneillekin. Iloista kevättä sulle!

• Täti moonikainen

Niin. Olen kohta 40v ja tuntuu että vaikka mitä teen niin aina joudun samanlaisen kohtelun todistajaksi. Yksikin syy on. Olen äärimmäisen seksuaalinen. Siksi miehet kuvittelevat että en kaippaakkaan muuta kuin sitä seksiä. Koitan puhua ja selittää, pitää jalata ristissä ja leikkiä siveellistä, mutta minkäs teet. Tykkään seksistä, mutta eise onnistu jos en ole kiinnostunut siitä vastapuolesta. Nyt olen ollut jo vuosia ilman mitään ystävää. En enää usko miehiin enkä muuten naisiinkaan. Tapan itsestäni seksuaalisuuteni ja hyväksyn sen, että jos en tähän elämän vaiheeseen mennessä todellakaan löydä miestä joka osaa kikkelin käytön lisäksi myös halata ja rakastaa niin en tule sitä löytämäänkään.
      Mitkään temput eivät miestä pidä luonasi. Onhan niitä tullut nuorena kokeiltua. Silti olen yksin. Olen vaihtanut niistä komeista limanuljaskoista niihin duunareihin ja aina sama homma.
      Olet millainen olet, en voi muuttaa omaa itseäni olematta minä. Silti en kelpaa muutakuin satunnaiseksi sperma pankiksi miehelle kuin miehelle.
      Se kuitenkin on niin, että vaikka olisi kuinka kivaa jonkun ihmisen kanssa, mutta tämä ihminen ei pese hampaitaan, vaatteitaan jne niin ei voi odottaa että sellaisen ihmisen kanssa perustaisi perheen vaikka muuten juttu luistaa. Olen pokkana näille ihmisille sanonut että voisitko millään käydä suihkussa jne..he sanovat: jossen kelpaa tälläsena niin anna olla. No ei kelpaa ei.
      Vaikeeta on tämä nykymaailma. Onneksi osaan olla yksinkin. Onhan mulla ystävät. Ehkä se sitten mummona dementiaosastolla tulee vastaan se papparainen..kun ei muista enää seuraavana aamuna edellistä päivää..niin ihastuu minuun joka pvä uudestaan. Sitä odotellessa!

• kukkuluuruuuuuuuuuuu

sama täällä..olen kanssa erittäin seksuaalinen ja räydyn,kun aina käy kalpaten..siis haluan myös muutakin kuin seksiä,mutta miehillä on niin kummalliset käsitykset siitä että jos nainen on seksuaalisesti erittäin viriili,niin pidetään vain pano paikkana...miehet taitavatkin loppujenlopuksi etsiä naista joka muistuttaa äitiään..passaa ja tekee ruokaa ja pesee pyykit ym.no niinhän se on hyvä ruoka,parempi mieli:( minuun pätee :hyvä seksi ,parempi mieli...olen niin kurkkua myöten täynnä tyyppejä jotka selittelevät:sä oot niin kiva,sun kans on niin helppo keskustella,oot hyvä sängyssä ja et oo niin vaikee ja konstaileva kuin naiset yleensä...mutta ,mutta parisuhde ei kuitenkaan kelpaa...miehet tosiaan ovat marsista ja neiset venuksesta....................

• ollivuono

Oon kyllä maasta.tuntuu joskus kun näitä lueskelee että monet naiset haukkuu miehiä kun hakevat komistuksia itelleen.usein ovat luonnevikaisia kun teidänlaisenne juoksevat perässä.halaukset kun polvet notkahtavat ja suukot jotka tuntuvat varpaiss asti ovat parhaita elämänkokemuksia.kirjoita lisää, koitan seurata kuulumisiasi.

• TäTi Moonikainen

JES! On siis muitakin naisia joille seksi maistuu enemmän kuin keskiverto naiselle..:). Noita samoja mä kuulen ja tätä: sä oot niin ÄIJÄ! Kiitos ööö..tosi kiva. Siis miehet pitää mua lähinnä toisena miehenä sillä erolla että mulla on p****u! Kiitos kiva.
      Olen kokeillut myös tätä rupean äidiksesi hommaa...ei sekään toimi. Eihän äidin kanssa harrasteta seksiä!
      Huomautettakoot että vaikka pidän seksistä en ole huora! Harrastan seksiä näissä ns. parisuhteissa. Eli olen yhden ihmisen kanssa ja luulen sen olevan parisuhde kunnes herään taas todellisuuteen..hei mä olen TAAS fuckbuddy! Mun kanssa voi käydä baareissa jne, mutta...
      No..se menee kuten ylhäällä todettiin: miehet ovat marsista ja naiset venuksesta! Ei tätä muuten enää selitä millään.

• pelipipo

niin se vaan taitaa olla, että kyllä näitä playereitä on paljon naisissakin.
        on sen verran kokemusta.ihan tollai kantapään kautta opittuna vihjaisin että jos suhteessa ei tunnu olo hyvältä.ei se suhde hyvä olekkaan.

• yks vaan

Jos olet ollut joskus oikeassa parisuhteessa niin tiedät tämän ehkä jo mutta ellet niin tiedoksi: parisuhteessa yhteydenpito on jatkuvaa. Tapaamiset seuraavat toisiaan ja menoja suunnitellaan yhdessä. Jokaista tapaamista ei sovita erikseen vaan aletaan olettamaan että ollaan yhdessä ellei toisin nimenomaan sovita. Silloin olet parisuhteessa. Eikä mies silloin ehdi paljon muiden kanssa pelailemaan, etenkään suhteen alkuvaiheessa.

Ellei mies tuohon lähde eli haluaa nähdä vain harvoin ja hänellä menee muut menot toistuvasti sinun ohitsesi eikä halua tavata sinun kavereitasi eikä esitellä sinua kavereillesim niin silloin hän ei ole sinuun sitoutumassa eikä sitoutunut. Nosta siinä kohtaa kissa pöydälle. Kysy missä mennään. Jos vastaukseksi saat epämääräistä mutinaa niin laita peli poikki. Sillä tavoin et ajaudu fuckbuddyksi vaan voit käyttää aikasi ihan oikean suhteen etsimiseen.

Onnea matkaan! Ole tarkkana!

• Maukasta2011

Musta se on diili, eli sovitaan ääneen ettei homma ole seukkaamista tms. Musta on tyhmää vedättää ketään jne. Moni mies sanoo ettei tajua miksei nainen ymmärrä itsestään, mutta kyllä asia pitäisi sanoa julki jos suhdetta ei ole tulossa saati tulevaisuutta. Tämä pätee ihan molempiin sukupuoliin. Näitä munahaukkojakin on siinä missä tussun metsästäjiäkin. On helpompaa vain käydä tyydyttämässä tarpeensa kuin jakaa aikaansa toisen kanssa. Tähän johtopäätökseen olen tullut. Jotkut jopa jaksavat tovin esittää olevansa oikeesti kiinnostunut kunnes se seksi vie. Yhtäkkiä ollaankin vain kylässä sen merkeissä muttei muuten. Surullista. Musta seksi kuuluu lähinnä parisuhteeseen nykyään. En enää jaksaisi mitään teineilyä aikusen naisen iällä.
      Toivotaan että aloittanutkin löytää vakkaansa kannen. Ei pidä luottaa ihmisiin liikaa ja on tehtävä aikomuksensa selväksi heti alussa. Jätä seuraava tussun metsästäjä hetimiten eläke elättele toivoite suhteesta. Anna ajan kulua ja etsi kunnollisia miehiä/poikia. Ne eivät ole löytyneet baarista, mutta kaupasta, kirjastosta, lenkkipolulta...
      Tsemppiä. Toivotaan että meillä kaikilla on vielä mahdollisuus oikeaan parisuhteeseen kaikkine iloineen ja suruineen!

• yks vaan

Voisitko kertoa että millä keinoin niitä elämänkumppaneita löytyy kaupasta, kirjastosta tai lenkkipolulta? Itse en ole 35 vuoden aikana kyllä yhtäkään kumppania löytänyt muualta kuin baarista tai netistä. Kerran työpaikalta mutta se olikin paha moka, sen seurauksista sai kärsiä monta vuotta.

• satu.aurinkoinen

Tarina ei ole ihan minun, mutta totta on, että oikean ihmisen löytäminen ei ole helppoa... .
      Olen nuori ja hyvännäköinen nainen… Ensimmäiset pitkät suhteet ovat jo takana, mutta uudet eivät ole vielä rakennettu, vaikka halu on.
      Otan vastaan vinkkejä, missä Turussa on mahdollista tavata kunnon miestä, jos ravintola, baari, netti ja jne. eivät käy???
      Onko museossa tai kirjastossa nykyään paljon kunnon miehiä? :-)

• Tsemppiä!

Ikävä kuulla, että tilanteesi on mennyt niin pahaksi että et tunnu näkevän lohtua tilanteessasi...

muutaman sanan haluaisin sanoa sinulle...

a) opettele rakastamaan itseäsi. Kukaan ei voi rakastaa sinua jos et tee sitä itsekään.

b) opettele tuntemaan itsesi. Kukaan ei voi tutustua todelliseen sinuun, jos muokkaat itseäsi sen mukaan mitä OLETAT toisen haluavan, etsivän ja toivovan. Tutustumalla itseesi voit löytää ne asiat, joita itse arvostat, vaadit toiselta, haluat ja ylipäätään, KUKA OLET. Sen jälkeen pidä tästä ajatuksesta kiinni, älä myy itseäsi tai minuuttasi rakkauden toivossa.

Ei ole lainkaan huono asia, jos hakisit asiassa ulkopuolista apua. Itsetunnon ja itsen arvostamisen kehittäminen ei todella ole helppoa yksin. On olemassa paljon yrityksiä, jotka tukevat tällaisessa.

Tsemppiä, muista että oman elämän arvokkuus ei ole parisuhteesta kiinni.

• Alkuperäiselle

Moikka, mikä sun sähköposti on? Ois kiva vaihtaa ajatuksia jne :)

• almaelma

Olet liian kiltti..." yritän muuttaa itseäni miehen toiveiden mukaan...".???
      Onhan sun oltava oma itsesi !

ja myös odottelet asioiden muuttumista, " kuvittelin miehen rakastavan mua"...kuinka kauna? Jos toinen oikeasti välittää, kyllä sen näkee viikoissa-kuukaudessakin.

Sisimmässäsään jokainen tietää toisen käytöksestä onko toinen kiinnostunut: järjestää aikaa ollakseen kanssasi, on kiinnostunut elämästäsi, esittelee sinut perheelleen, ystävilleen, suhteessa on kunnioitusta, luottamusta ja toisen arvostusta.

Siis ota vastuu omasta elämästäsi. Elämäsi ei ole kiinni vain miehestä, viihdy myös itsesi kanssa. Älä anna käyttää itseäsi seksiin, älä ole käytettävissä silloin kun toiselle sopii...vaadi arvostusta ja arvosta itseäsi.
      Tee mukavia asioita myös ilman miestä.

Tutustu mieheen rauhassa, älä heittäydy liian nopeasti sänkyyn.

Ja toisaalta, joskus täytyy vain heittäytyä elämään koska jos liikaa analysoi eivät asiat silloinkan etene. Semppiä!

• yks vaan

Minusta niin tässä asiassa kuin muissakin kaikkein olennaisin asia on se kuinka paljon toinen on valmis viettämään aikaa kanssasi. Sanoja maailmaan mahtuu, niitä voi syytää eri suuntiin erilaisia eikä mikään takaa että ne tarkoittavat yhtään mitään. Seksiäkin ehtii harrastamaan vaikka usean kanssa yhdessä illassa, siten sekään ei ole tae mistään. Mutta se että toinen viettää kanssasi aikaansa mielellään ja usein kertoo siitä että hän panostaa sinuun.

Siksi itse en enää kuuntele selityksiä tai lemmenlurituksia ellei aikaa kuitenkaan tunnu järjestyvän. Ihan sama mikä on syy yhteisen ajan puutteeseen, asiat pitää pystyä laittamaan tärkeysjärjestykseen ja kumppanin pitäisi olla kyllä ihan kärkipäässä ellei ykkönen kun ajankäytöstä puhutaan.

• ollivuono

olisin ainakin hyvä salarakas kun ei kukaan tiedä minusta.välillä pitää peiliin kattoo että tietää kuka on kyseessä!tarttisin kaverin.

• ejej1

Heips !!
      Siis olen nyt 2 vuotta etsinyt ihanaa ja kivaa sitoutumis haluista naista mutta en vaan ole saanut kohdalle osumaan.

Siis mulla on käynyt puolen vuoden aikana silleen että olen chatissa tavannut naisen ja on käyty kahvilla ja hän on miettinyt että haluaako hän olla suhteessa vai ei ja hän oli ollut sinkkuna 6 vuotta ja hän teki ratkaisun ett hän haluaa olla yksin .
      Seuraavan kanssa kävi 2 viikon jälkeen samalla lailla ja 3 viikkoa oli hiljaista ja tämä toinen otti yhteyttä että hän haluaakin suhteeseen kanssani olimme kuukauden niin että hän kävi luonani kerran ja minä 4 kertaa hänen luona ja sitten kun olin menossa seuraavan kerran niin hän ilmoitti teksti viestillä et hän ei haluakkaan olla suhteessa minun kanssa . Sitten 3 tapaus tapasin tansseissa ja hän antoi numeron minulle ja soiteltiin ja tapailtiin seksiä ei harrastettu missään vaiheessa ja 2 viikon kuluttua kyselin että mites seksi niin hän sanoi että ei voi seurustella kun hänellä on 60 vuotiaan miehen kanssa seksi suhde sopimus ja hän ei halua rikkoa sitä. J a tämä kyseinen mies on namisissa ja hänen puoliso tietää suhteesta mutta ei välitä.
      Eli näin mulla käy kun etsin vakavaa pitkä aikista suhdetta .
      Olen ollut kyllä pitkässä suhteessa 20 vuotta Mutta sekin päättyi pettämiseen naisen puolelta .

• Mutta minä olen.

Itse olen mies 32v ja en ole seurustellut vakavasti sitten -06 milloin viimeisin suhde päättyi. Osaan kyllä pestä pyykkini, tiskata astiani ja olenkin saanut kehuja naispuoleisilta kavereiltani asunnostani. En käytä huumeita enkä kuulu mihinkään lahkoon tai jengiinkään. Mikä vittu siis on etten löydä tyttöystävää?

• Jyvistä ja akanoista

Miehelle, joka ei tarjoa aviovuodetta, voi näyttää ovea:

1. Korinttolaiskirje 15:
      33 Älkää eksykö. "Huono seura hyvät tavat turmelee."

Itseään ei kannata tappaa, vaan kuolla pois synnistä:

Johannes 11:
      25 Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen ylösnousemus ja elämä; joka uskoo minuun, se elää, vaikka olisi kuollut.
      26 Eikä yksikään, joka elää ja uskoo minuun, ikinä kuole. Uskotko sen?"

Jumalan siunausta elämään!

• just wondering...

onpas ikävää, että pitää muutoinkin turvautua yleensäkään toisen omaan. onhan tässä maailmassa sinkkujakin...

• vielä sinkkuna N42w

Osa näistä viesteistä on ihan bullshittiä, mutta hyviäkin neuvoja on tullut. Tässä muutamia kommentteja naiselta, jolla on kaksi pitkää parisuhdetta takana, mutta sinkkunakin olen ehtnyt pyöriä:

1) Tee huviksesi tänne nettiin itsellesi profiili. Se pistää sinut miettimään, että millainen olet ja mitä sinä parisuhteelta haluat. Mitkä ovat ehdottomia asioita, joista et jousta (näitä saattaisi olla vaikkapa alkoholinkäyttö, tupakointi, mielenterveysongelmat tai esim. se, että mies on varattu)? Käyttäydy sitten myös sen mukaan. Jos et halua esim. alkoholia reippaasti käyttävää, niin älä mukauta itseäsi siihen väkisin. Jos ihmisessä on paljon asioita, joita vain siedät alkuhuumassa, niin suhde päättyy ennenmmin tai myöhemmin. Älä pelkää sanoa, mitä haluat äläkä pelkää esittää sinun hyviä puoliasi.

2) Jos sinä et arvosta itseäsi, niin turha kuvitellakaan, että kukaan muukaan sitä tekisi. Jos esimerkiksi mies kehuu sinua, niin otatko ne iloisena vastaan vai alatko heti sanomaan, no en mä mikään kaunis ole, älä viitsi... Onnellisuus pitää löytyä itsestäsi, et voi ulkoistaa sitä miehen hoidettavaksi!

3) Koska sinulle on helppoa löytää miesseuraa, niin tee heti selväksi, että haluat mieheltä sitoutumista. Jos hän ei soita sinulle riittävän usein eikä pidä yhteyttä, niin sano suoraan, että erotaanko suosiolla vai haluatko sitoutua tähän hommaan kunnolla? Turha haaskata aikaa sellaisiin, joilla on esim. ero vielä käynnissä tai oma kaveripiiri on tärkeämpi kuin seurustelusuhde. Jos mies on todella rakastunut, hän ei malta pysytellä erossa sinusta!!! Turha jäädä venalemaan viideksi vuodeksi, että milloin hän tajuaisi viihtyä enemmän kotona.

4) Teeskentely ja toisen mieliksi asioiden tekeminen ei ole hyvästä. Kompromisseja pitää tietenkin olla valmis tekemään, mutta tarkoituksena ei ole se, että sinä olet aina se, joka joustaa.

Itse olen tällä hetkellä sinkkuna ja minulla on profiili täällä Suomi24:ssä. En ole edes kaunis, mutta saan silti yhteydenottopyyntöjä. Otan ne harjoituksena enkä liian tosissani, jottei pety kohtuuttoman paljon. Jos ihana mies löytyisi, se olisi iloinen yllätys. Jokaisista treffeistä voi kuitenkin ottaa opikseen ja voin sanoa, että tietty määrä itsevarmuutta ja tietoisuutta siitä, että tietää, mitä haluaa, yleensä vetoaa miehiin. Kukaan ei halua määräilijää, mutta se on hyvä ominaisuus, että on suoraselkäinen, rehellinen ja persoonallinen. Pelkkä jees jees -komppaaminen antaa vaikutelman, että et osaa käyttää aivojasi etkä uskalla ottaa kantaa asioihin.

Oikein paljon onnea miehen etsintään:)

• N

Paljon hyviä pointteja ja muutenkin tosiasiaa, mutta mitä pitäisi tehdä, jos kaikki nämä asiat tietää, ohjeiden/neuvojen jne maalaisjärjen mukaan menee, mutta jäljelle jää vain tarjonta "player"-puolella? Näitä tarjouksia satelee ihan päivällä työaikana siinä missä vkonloppuna baareissakin. Eli ainoat "kiinnostuneet" kun edes vilkaisee/vastaa vihjailuun on halukkaita pelkkään seksiin ei sitoumukseen? :)

• miilu1

Mitenkäs sitten, kun ravintolassa mies tuli hakemaan tanssiin ja vei sitten minut kotiin (vaikka yritinkin estellä). Pyysin mieheltä numeron ja paljon myöhemmin kokeilin, josko hän tulisi kanssani tanssimaan, kun kaipasin nimenomaan tanssiseuraa. Sanoinkin sen hänelle kun hän sitten tuli tanssimaan, etten ole hakemassa seksiseuraa. Hän sitten soitteli minulle viikolla ja niinpä sitten kokeilumielessä vietimme yön yhdessä.Tein senkin jälkeen selväksi, ettei hänen tarvitse olla sitoutuneena minuun.Mutta-itsekin rakastuin ja mies myös ja hän onkin ehdotellut yhteen muuttamista jo melko aikaisessa vaiheessa.Nyt sitten ei ole enää ehdottanut ja itsekin olen melko epävarma- ei muutaman kuukauden perusteella uskalla tehdä tuollaisia ratkaisuja.Seksi on kyllä erittäin hyvää, mutta itsellä on paljon epävarmuutta ja ehkä miellyttämisenhalua, että voin jopa suostua asioihin, mitä en haluaisi. . .Onhan se mahdollista että suhde kariutuu, koska molemmilla on omia menoja paljon, minulla lapsia ja kavereita, miehellä kavereita.Miehen kavereihin kuuluu myös playereita, joten ei ole niin sanottua, että hän itsekin lankeaisi johonkin toiseen naiseen, jos tilaisuus tulisi. itselläni pitkä avioliitto, mutta kylmä.Mies on kuitenkin kunnollinen, mutta keskittyy pääasiassa työhön, eikä välitä koskettamisessta tai huomioonottamisesta.Eli kannattaako jatkaa salasuhdetta, jossa kyllä saan huomiota, kosketusta ja keskustelua, mutta joudun välillä alistetuksi, vaikka olen korkeammin koulutettu kuin tämä mies?

• Sweety-

Herran jestas sentään, minkälaista touhua. Ensinnäkin tuo on paskinta että hyväksyy salasuhteen ja kokee sen olevan jotenkin sallittua. Jokainen jolla on aivot pystyy suhdetta aloittaessaan selvittämään sellaisen "pikku seikan" kuin että onko henkilö varattu.

Kyllä meitä on monenlaisia..

• miilu1

Entäpä kun oma mies ei välitä enää, pitäisikö vaan olla niinkuin ei olisikaan.En haluaisi rikkoa kuitenkaan kotia lapsilta, vaikka ovatkin jo isoja.....

• Sweety-

Siitä huolimatta, miten ihmisen omatunto voi sallia salasuhteen?! ..tai todeten ei omatuntoa ole laisinkaan kun pystyy siihen. Ja toinen juttu on se, ettei lasten takia olla pelkästään yhdessä. Kyllä ne tuossa huonossakin suhteessa kärsivät sinun ja miehesi väleistä ja huomaavat jos ei vanhempien välillä minkäänlaista rakkautta ja välittämistä ole, vaikka kuinka yrittäisit esittää ja pitää perhettä koossa. Nyt pohdit kummasta suhteesta lähdet, salaisuutesi paljastuu ennemmin tai myöhemmin ja lapsesikin kuulevat siitä jossain vaiheessa. Pohdi miltä tuntuu kuulla, kun oma äiti on pettänyt isää? Jos oma äitini olisi joskus tehnyt vastaavalla tavalla, emme olisi sydänystäviä ja yksi tärkein asia äidissä olisi rikkoutunut, luottamus.

• miilu1

koettakaapa olla vuosikaudet ilman kosketusta, ainoa pääasia on työ....Tietysti jokaisella kolkuttaa omatunto, mutta rakkaus kyllä on niin voimakas tunne, että voittaa.Sitäkin on niin erilaista, rakastan myös miestänikin omalla tavalla, vaikka tiedän tekeväni väärin.Tytöt kyllä alkavat olla omillaan pian ja jäätäisiin kahden ukon kanssa.Tiedän, että monella tulee ero tässä elämän vaiheessa, en ole siinä mielessä ainutlaatuinen.......

• miilu1
        miilu1 kirjoitti:

koettakaapa olla vuosikaudet ilman kosketusta, ainoa pääasia on työ....Tietysti jokaisella kolkuttaa omatunto, mutta rakkaus kyllä on niin voimakas tunne, että voittaa.Sitäkin on niin erilaista, rakastan myös miestänikin omalla tavalla, vaikka tiedän tekeväni väärin.Tytöt kyllä alkavat olla omillaan pian ja jäätäisiin kahden ukon kanssa.Tiedän, että monella tulee ero tässä elämän vaiheessa, en ole siinä mielessä ainutlaatuinen.......

Hei sweety, vaikutat melko nuorelta ja oletko itse kokenut vanhempien eron tms..Kun tulee yli35-vuotiaaksi, alkaa elämää katsella hieman eri näkökulmasta ja suvaitsevaisuus lisääntyy.Myös itseä kohtaan.En olisi uskonut ikinä voivani tehdä mitään tällaista.....Mutta teen tämän itselleni ja se, joka on muuttunut 15-vuotisen avioliiton aikan olen minä, ei mies.

• Sweety-

Uskomatonta että ns. kypsän naisen suusta tulee tuollaisia sanoja ja ajatuksia. Ei omatuntosi tarpeeksi kyllä kolkuta, kun pystyt elämään salasuhteessa. Miten ihmisen mieli voi kieroutua tuolla tavalla, että pystyy tehdä sen?! Säälit vielä itseäsi, ja koet olevasi oikeutettu tekoihisi, kun et ole saanut tarpeeksi läheisyyttä ns.oikealta mieheltäsi? Pettäminen ei ole hyväksyttävää missään iässä, oli tilanne ja perustelut mitkä tahansa.
      Niin itsekästä käytöstä, että annat toisen elää valheessa. Yrittäisit edes avata silmiäsi ja ajatella muidenkin ihmisten näkökulmasta asiaa kuin vain omastasi.

• miilu1

Kuka heittäisi ensimmäisen kiven........

• ääh plääh

Mulla ihan samat kokemukset. Uskon, että tietyntyyppiset miehet "haistavat" heille sopivan uhrin. Nämä miehet eivät omasta mielestään käytä hyväkseen, mutta ei normaali kunnon mies käyttäytyisi noin.
      Minäkin ihmettelen, mikä minussa on vikana (onko?), kun kunnolliset, elinkumppanuuteen kykenevät miehet eivät kiinnostu minusta.
      Olen myös ihan ok-näköinen, fiksu, koulutettu jne.
      Tässä vaiheessa, iässä, olen jo melko lannistunut, että koskaan löytäisin puolison.

• uytroiuopiu

Kun ei hae mitään, useimmiten silloin löytää. ....Parhaimmat sattumukset tapahtuu vahingossa. . .

• lkjkjhkfjhkjh
        uytroiuopiu kirjoitti:

Kun ei hae mitään, useimmiten silloin löytää. ....Parhaimmat sattumukset tapahtuu vahingossa. . .

rakastuneena ei pysty katsomaan toisen ihmisen näkökulmasta, näkökulma kaventuu ihmeellisesti tähän uuteen rakkaaseen...Se jokin ihme vetovoima, joka jyllää....Ehkä myöhemmin voisi saavuttaa sellaisen olotilan, missä järkikin hieman heräilisi.......Järki ja tunteet-osioon tämä olisi pitänyt varmaan laittaa..

• mies 32v

Kyllä!

Tietyntyyppiset miehet sekä naiset haistavat helpot uhrit! Oli kyse miehestä tai naisesta niin monet ovat valmiita käyttämään heikkoja hyväkseen koska vahvojen ideologia on se että heikkous on sairaus joka tulee kitkeä maailmasta pois. He kuvittelevat että heikot oppivat vahvoiksi kun heitä alistetaan, mutta totuus on se että heikoista tulee usein entistä heikompia.

Nämä miehet käyttävät hyväkseen naisia ihmissuhteissa sekä miehiä liike-elämässä. He usein kiusaavat muita työpaikoilla ja ovat opetelleet tämän tavan lapsuudessaan, kenties isältään. Vahvat miehet pärjäävät hyvin liike-elämässä ja naisetkin ihannoivat vahvoja miehiä. Kolikolla on toki kääntöpuolensa jolloin ihmiseltä ei heru hirveästi sympatiaa heikommalle osapuolelle.

Nykypäivänä kun naisen asema on vahvistunut yhteiskunnassa, alkaa löytymään pelinaisiakin jotka saavuttavat päämääränsä kiusaamalla muita naisia. Sehän on melko tuttua lukea tai kuulla siitä kuinka naiset voivat olla ystäviä, mutta jos kyse on miehestä niin siitä aletaan tappelemaan vaikka aiemmin oltaisiin oltu kuinka hyviä ystäviä hyvänsä. Naiset puukottavat muita naisia selkään hyvin paljon ja kun naiset opettelevat valehtelemaan toisilleen, oppivat he toimimaan elämässä valheiden kautta. Kun ihminen tottuu siihen että valehtelu on sallittua, tulee parisuhteessakin ongelmia jos jompikumpi valehtelee toiselle.

Ne kunnolliset miehet/naiset ovat arkoja ja heikkoja koska he välittävät muista. Vahvat persoonat tuovat omat mielipiteensä läpi vaikka harmaan kiven välittämättä muiden mielipiteistä tai tunteista. Jos haluaa luotettavan kumppanin, kannattaa etsiä niitä arkoja hissukoita joita kukaan ei huoli :)

Naisissa sinänsä arkuus saattaakin olla ihan viehättävä piirre, mutta miehissä ei. Arat miehet eivät kuitenkaan uskalla välttämättä lähestyä kuin niitä naisia jotka tekevät jollain tavalla aloitteen. Tällöin arka mies ja arka nainen eivät välttämättä kohtaa toisiaan.

• Justiina Puupää

kaulin käteen ja ukko kotiin...

• JJ.

Opetelkaa naiset sanomaan EI EI ja EI! Avatkaa myös mielenne, älkääkä aina kiertäkö kaukaa niitä ns. "tavallisen" näköisiä miehiä.

• Cream80

Luulenpa, että oma suosioni miesten keskuudessa johtuu suurelta osin siitä, että mulla on oma elämä. Vaikka tapaan kiinnostavan miehen, oma elämä jatkuu, eikä uusi tuttavuus saa vaikuttaa negatiivisesti siihen "omaan" elämään. Uskallan sanoa reilusti oman mielipiteeni, vaikka se usein on eri kuin vastapuolella. Tärkeintä on vain perustella kantansa hyvin. En myöskään koskaan ole vaatimassa mieheltä mitään, vaan homma toimii pitkän aikaa vapaalta pohjalta. Sitoutuminen on sitten eri juttu, jos siihen mennään. Luulen, että itsenäisyys, pienehkö salaperäisyys ja tahto kohdella toista hyvin ja tasa-arvoisesti ovat niitä juttuja, joihin miehet minussa ihastuvat. Tietysti pidän huolta myös ulkoisesta olemuksesta.

• nellietta

Mä unohdin miehet pitkäksi aikaa,kunnes tapain vuosien takaisen mihen.
      Ei tod mikään unelmien poikamies ulkonäöltään ja ajattelin,että tästä voisi kehittyäkin jotain,koska tuskin hän etsii vaan pelkkää pllua...Ja hänen kanssaan viihtyy,saa nauramaan ym.
      Ehdin ihastuakin jo häneen ja kaivata kun ei nähty,mutta kuinkas kävikään....
      heti yhteisen hetken jälkeen sanoo,ettei halua sitoutua sitten mihinkään jne plaaplaa,eipä voinut kertoa sitä aikaisemmin,tietenkään!
      Kyllä näitä playereitä löytyy duunareista ja "tavallisen" näköisistäkin.
      Eli saa kyllä taas jäädä miehet mun puolesta.Vetäkööt käteen,saatana!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3523
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2359
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      35
      2188
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      1947
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      43
      1542
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1399
    7. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      127
      1262
    8. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      259
      1210
    9. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1165
    10. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      13
      1149
    Aihe