kuinka suuria on teidän laskut vuodessa?
Meinasin ensteks alkaa laskemaan kuinka paljon säästää kun asuu yksin, mutta on liian työälästä.
Eritelkää vaikka näin:
Sähkölasku
Vesilasku
jne.
Yksin OKT-talossa asuvat miehet
8
477
Vastaukset
- 10+12
Omakotitalotalo?
Yksin asuminen on aina kalliimpaa kuin yhdessä asuminen, riippumatta asumismuodosta.- mkxkaskkalasl
tai sukupuolesta. :D vai saako miehet alennusta sähkölaskussa? :D
- Mies halvemmalla
mkxkaskkalasl kirjoitti:
tai sukupuolesta. :D vai saako miehet alennusta sähkölaskussa? :D
Mut miehet ei oo niin käsiä kun naiset. Eli ei tartte esim. pyytää pukimiestä kun putket hajoo tai remonttimiestä kun pitää vaihtaa katto : ), ja miehet on parempia tinkimään : )
Vastapainoksi tietysti, naiset voi maksaa em. hyödykkeitä luonnossa. - häh hä hä
Mies halvemmalla kirjoitti:
Mut miehet ei oo niin käsiä kun naiset. Eli ei tartte esim. pyytää pukimiestä kun putket hajoo tai remonttimiestä kun pitää vaihtaa katto : ), ja miehet on parempia tinkimään : )
Vastapainoksi tietysti, naiset voi maksaa em. hyödykkeitä luonnossa.monet nykymiehet on käsiä. nykynainen taas osaa korjata aika monta juttua itte ja mitä ei osaa, löytyy aina joku mies tekemään ilmatteeksi, ilman maksua sen enempää luonnossa kun rahassa.
- yrtyr
jep OKT- omakotitalo
- Beri
riippuu talosta; koko,lämmitysjärjestelmä yms.
Kuitenkin kärjistäen esim sähkö ja vesilaskut eivät mene ihan kulutuksen mukaan vaan niissä on perus yms kiinteitä maksuja.
Sitten taas esim jätehuolto on henkilömäärästä riippumaton mikäli et muuta tyhjennysväliä.
Nykyään vielä kun mittarit ovat etäluettavia-> laskut ovat kovasti erit talvella ja kesällä.
Työkalut; esim ruohonleikkurit on oltava henkilömäärästä riippumatta.
Itselläni reilu sadan neliön talo ja lasken noin 150 e/kk kuluihin- realisti.
Milläs lämmität taloasi? Haloilla?
itelläni on 63 vuoden lautatalo öljylämmityksellä kuluu 2000l vuodessa ja sähköä 3000-3500kwh, veilasku ei näyttele isoa osaa! omaa taloa ja tonttia en vaihtaisi enää mihinkään taloyhtiöön...saa hyvin pitkälle itse määrätä mitä/miten remontoi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721147
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132867- 84803
- 51738
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?39574Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t217503- 50494
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45492