Mummot, tädit ja muut naispuoliset sukulaiset kyselevät kun olen 23v nuori mies ja asun yksin kerrostalossa niin että miks ei ole tyttöystävää. Alkaa ottaa päähän. Ajattelee varmasti kun olen hyväkäytöksinen, mukava ja sosiallinen ihminen niin pitäis olla jo tyttöystävä.
Syy miksi ei ole, on selvä. Ulkonäöllä on aika varmasti merkitys koska olen ruma ja eihän ne tytöt tule rumien seuraan. Ja toisekseen en jouda tai sit en kehtaa mennä yökerhoihin koska siellä ei kovan musan takia kuule muiten puheita ja kun olen puolikuuro.
ei tyttöystävää
9
1202
Vastaukset
- sdklvj
Voivoi.
- mk
Seuranhakupalstoja kuten suomi24 on niin voi löytyä aika nopeati ja ei yrittänyttä laiteta vaan ei muuta kun yrityst äpeliin niin hyvä tulee.
- Missi minäkin! ;-)
Ja pyh! Et sinä mikään ruma ole! Katsopa ympärillesi, paljon sinua pahemman näköiset ihmiset ovat löytäneet puolison. Vaikkakin ulkoinen olemus usein on ensimmäisiä mielenkiinnon kriteerejä, se on ratkaiseva vain todella harvoin. Otapa huomioon, että ihmisillä on eri maku näissä ulkonäköasioissa ja usein olemme turhan kriittisiä oman olemuksemme suhteen. Suurin osa meistä on ihan tavallisen näköisiä. ;-)
Käytöshän se ratkaisevaa on, miellyttävimmät ihmiset ovat muita kohtaan ystävällisiä ja kohteliaita.
Olen kyllä ihan samaa mieltä kanssasi siitä, että monissa perinteisissä parinetsintäpaikoissa meteli on todella hermoja rassaavaa eikä toisten puheesta kuule mitään. Onneksi on lukemattomia muitakin paikkoja ja aikoja ja tilanteita, joissa voi tutustua tulevaan puolisoonsa. - ja jatkuu
Hei! Älä välitä. Itse olen myös ollut koko ikäni seurallinen ja kavereitakin riittänyt, mutten seurustellut vielä 3-kymppisenäkään. Ja voin kertoa että kun täytät sen 25, niin alkaa jo jutut laantumaan ja suku sekä perhe luulee sinun olevan homo. Minulta joku uskalti jo jossain vaiheessa kysyäkin, että olenko lesbo? Oli aika mieltä ylentävää, kun itse oli koko nuoruutensa kärsinyt ja odottanut sitä oikeaa kenen kanssa seurustelukin kiinnostaisi. Mutta omalla kohdalla se tärähti vasta kun ikää oli 31. Jos en mitään muuta omasta "surkeasta" tarinastani oppinut niin sen miten inhottavia ihmiset voi olla, ja tuo sama ilkeily jatkuu nyt uteluilla siitä milloin alamme tehdä lapsia..... Hienotunteisuus...se on harvinaista ihmisessä kuin myös kyky nähdä yleistyksien ohi... tässä mielssäkin olen jo poikkeus omassa lajissani. Elämä opettaa..
- m22.
Asenteesta ja rohkeudesta se naisen saanti on kiinni. Itseltä onneksi kukaan ei kysy miksi ei ole tyttöystävää. Arvaavat varmaan että se on arka paikka.
- yeahhhhh
m22. kirjoitti:
Asenteesta ja rohkeudesta se naisen saanti on kiinni. Itseltä onneksi kukaan ei kysy miksi ei ole tyttöystävää. Arvaavat varmaan että se on arka paikka.
jep,ihminen on OUTO jollei se ala seurustelee heti 16 vuotiaana jonkun kanssa.Tämän olen itse kokenut.
25v nytten enkä ole vielä seurustellut,johtunee siitä ettei tule kauheasti käytyä missään baareissa tms.ja ajattelen asioista varmaan aika syvästi,mikään "kunhan on vaan joku"suhde ei kiinnosta.
Sukulaiset alko varmaan joskus sillon kun oli 17,18v niin pomittamaan tosissaan et miksi et seurustele.Tahti välillä aika kiivas ja unohtu ja taas kiihty.Onneks ei tarvii enään kuunnella sitä kun meni vuosi sitten muista syistä välit poikki. - ehto nro 1
m22. kirjoitti:
Pitää siinä mielessä paikkansa, että sinun täytyy oppia rakastamaan itseäsi ennenkuin voit välittää toisesta.
Olin itse koulukiustattu ja kannoin tätä harteillani sen reilu 10 vuotta ja vieläkin yläasteen aikainen eristäminen muistuu mieleen. Kun oli joka päivä hoettu sitä miten ruma olit, ei enää itsekään uskonut muuhun. Itsetunnon korjaamiseen meni valehtelematta siis sen 14 vuotta. Ja nyt kysytään miksi en tee lapsia? Järjetöntä...eikö? Lapsia tähän sadistiseen maailmaan. Kukaan ei voi pedata lastaan riittävästi henkistä kiduttamista vastaan...
Tärkeintä kohdallasi on nyt se, että opettelet arvostamaan itseäsi. Tunne vahvuutesi ja luonteesi, omat hyvät puolesi ja vaali niitä. Vahvista kiinnostuksesi aiheita ja unohda kaikki muut. Tiedän, helppo sanoa, mutta se vaatiikin harjoittelua. Vain kun olet varma itsestäsi ja viihdyt siinä asussa mikä sinulle on annettu, muutkin viihtyvät kanssasi.
Minä kohtasin oman kumppanini juuri kun tunsin ensimmäistä kertaa eläissäni olevani vapaa henkisistä kiduttajistani ja siitä mitä muut minusta ajattelee. Ensimmäistä kertaa kun olin täysin sinut itseni kanssa ja tunsin itseni aidosti upeaksi ihmiseksi. Sitten se oma elämäkin täydentyi yhdellä...
- tyttönen__
En usko, että olet kovinkaan ruma. Pojat ovat yleensä mieluisan näköisiä, kun on siistit vaatteet ja ok- kroppa : ) Kyllä se tyttö sieltä vielä tulee!!
- k55555
Kyselyt seurustelusta voivat olla kiusallisia ja satuttaa, mutta ihmisten uteliaisuudelle ei vaan mahda mitään ja seurustelusta puhuminen on valitettavasti "normaali kahvipöytäkeskustelu" -aihe.
Mummot, tädit ja muut aikuiset naiset eivät tahdo enää muistaa, millaista oli olla nuori ilman parisuhdetta. He eivät pahaa tarkoita, eivätkä edes ymmärrä kysymystensä loukkaavutta.
Tilanteesta pääse parhaiten eroon vastamaalla lyhyesti: "Ei sitä tyttöystävää tosiaan ole". Ilman, että vettä lisätään myllyyn niin melkein samaan hengenvetoon, ennen kuin se naisihminen ehtii esittämään jatkokysymystä, vaihdetaan itse aktiivisesti aihetta: "Mitenkäs se tädin polvi jaksaa? Eihän ole enää vaivannut leikkauksen jälkeen?" tai " Onneksi Suomessa ei ole maanjäristykisä - kauhea tilanne Japanissa"
Jos nämä naisihmiset palaavat jälleen kyselemään seurustelusta, niin sama kaava käyttöön: lyhyt, neutraalia joo-ei- vastaus ja puheenaiheen vaihto.
Kun tätä on toistettu jotain 3 - 4 kertaa, niin pitäisi jokaisen sukulaisen tajuta, ette halua keskustella aiheesta.
Yksi tapa on tietenkin lyödä läskiksi koko tilanne. Itse nautin siitä, että vastaan: "Ei ole poikaystävää, eikä ole ollut viimeiseen 5 vuoteen. Mä taidaan olla ihan liian kamala kaikille ja tällainen ikäneito!" ja hymyilen päälle.
Tavalliset sukulaiset ei oikeasti halua kuulla mitään ikävää ja keskustella monimutkaisista aiheista. Eli jos tarjoaa liikaa pureskeltavaa kerralla, he luovuttavat.
Tsemppiä! Näistä kiusallisista onko sulla tyttöystävää- keskusteluista voi saada itselleen ihan viihdyttäviäkin ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.4343241SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis972507Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj812080Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis1331827- 1441697
Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle
Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi211410- 831407
Raiskaukset loppumaan?
Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön3091188Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!
Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li191165Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki1021059