Epäonnistunut?

eri viivalla

Olen 22-vuotias nainen, enkä ole ikinä seurustellut. Aiemmin asia ei häirinnyt itseäni kovin paljon, mutta viime aikoina olen alkanut tuntea itseni todella kummalliseksi ja epäonnistuneeksi. Opiskelukavert hehkuttavat omia suhteitaan ja itse yritän vain pysyä mahdollisimman hiljaa, koska en halua tuoda omaa kokemattomuuttani julki. Se kun ei ole kohdallani nin yksinkertainen asia kuin asioista tietämätön ulkopuolinen ehkä luulisi.

Olen ihan tavallinen ja nättikin (näin olen kuullut), luonteeltani mukava kunhan tutustumaan pääsee. Olen kuitenkin vähän ujo, ja itsetuntoni on todella huono. Tämä on tulosta ehkä monestakin asiasta, mutta luultavasti etenkin siitä että olen kohdannut ala- ja yläasteikäisenä koulukiusaamista. Se teki minusta hyvin varautuneen, pelokkaan ja sai minut näkemään itseni alempiarvoisena kuin muut. En vain yksinkertaisesti näe itseäni samalla viivalla muiden kanssa enkä usko omiin mahdollisuuksiini.
Minua on lähestytty miespuolisten henkilöiden taholta, mutta koskaan asiat eivät ole mihinkään edenneet. Joko syynä on ollut se, ettei tyyppi vain ole yksinkertaisesti kiinnostanut minua, tai sitten se että olen jollain tavalla ahdistunut siitä että minua lähestytään. Olen koko pienen ikäni pitänyt ajatuksesta, että löytäisin jonkun joka kiinnostuisi minusta, ja seurustelu ajatuksena on ollut mukava. Mutta todellisessa tilanteessa en haluakaan asioiden etenevän, vaan pelkään sitä.

Viime aikoina olen alkanut tuntea kovia paineita kokemattomuudestani. En haluaisi olla kovin vanha aloittaessani ensimmäisen suhteen. En vain tunnu tapaavan missään ketään joka kiinnostaisi. En kyllä edes tiedä missä voisin ketään tavata, baarissa kyllä käyn silloin tällöin mutta en jotenkin enää jaksa uskoa että siellä voisi ketään tavata. Ja kun en ole niitä äänekkäimpiä ihmisiä jotka lähestyvät helposti ihmisiä ja joita on helppo muiden lähestyä, niin tuntuu että miten ihmeessä voisin tavata sellaisen ihmisen joka kolahtaisi.

13

405

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ghjklöiuytre

      Vai niin. Ja tämä on kai trollialoitus. Mene hoitoon.

    • .............

      kun koko asia on kiinni vain omasta nirsoudestasi.

      • meitähän on moneksi

        Todella fiksuja vastauksia jälleen kerran. Ehkä kannattaisi jättää vastaamatta näihin keskusteluihin jos ei ole mitään muuta sanottavaa kuin ilkeämielisiä kommentteja. Asioistahan saa olla eriäviä mielipiteitä, mutta niiden esitystapaa kannattaa joskus miettiä.

        Se on vaan niin että kaikilla ei tapahdu asiat tietyn kaavan mukaan. Eikä kyllä ole nirsoilusta kyse automaattisesti jos vaan vastaan ei ole tullut ihmistä joka olisi kiinnostanut. Ja jos luitte aloitusviestin oikein, niin taustalla on myös pelkoa suhteeseen heittäytymiseen liittyen.


      • ............
        meitähän on moneksi kirjoitti:

        Todella fiksuja vastauksia jälleen kerran. Ehkä kannattaisi jättää vastaamatta näihin keskusteluihin jos ei ole mitään muuta sanottavaa kuin ilkeämielisiä kommentteja. Asioistahan saa olla eriäviä mielipiteitä, mutta niiden esitystapaa kannattaa joskus miettiä.

        Se on vaan niin että kaikilla ei tapahdu asiat tietyn kaavan mukaan. Eikä kyllä ole nirsoilusta kyse automaattisesti jos vaan vastaan ei ole tullut ihmistä joka olisi kiinnostanut. Ja jos luitte aloitusviestin oikein, niin taustalla on myös pelkoa suhteeseen heittäytymiseen liittyen.

        lukea nirsojen naisten valitusta tyhjästä, kun on oikeitakin ongelmia?


    • 10+20

      "Viime aikoina olen alkanut tuntea kovia paineita kokemattomuudestani."

      Kuvittele nuo paineet potenssin 10. Siinä saat vähän tuntumaa, millaista on olla kokematon mies sinun iässäsi.

    • Mene muualle

      "ettei tyyppi vain ole yksinkertaisesti kiinnostanut minua
      En vain tunnu tapaavan missään ketään joka kiinnostaisi."

      Hankalaa jos sinua ei kiinnosta.

      Tiedän että munamaisterit kiinnostaa ja heitä hieman pelkäät. No, ajan kuluttua aukaiset haarasi tyytyväisenä kun ujous hellittää.

    • nettineito

      22-vuotias tyttö valittaa kokemattomuuttaan joukolle kolmikymppisiä ja vanhempia kokemattomia miehiä... Tuo ei onnistu. Et saa täällä osaksesi muuta kuin katkeraa vihaa.

      • ...........

        jos neidin ainoa ongelma on se, ettei yksikään mies kiinnosta neitiä?


    • samalla viivalla

      Jotenkin kuullosti sinun viestisi nimim. eri viivalla todellakin tutulta.
      Olen myös ite N.22 vuotta ja aivan samassa tilanteessa kuin sinä.
      Aika pahoja kommentteja täällä näkee että asia olisi kiinni nirsoudesta..toiset eivät vaan voi ymmärtää sitä että kaikki eivät ole samanlaisia!! Itsellänikin on todella huono itsetunto ja olen myös erittäin ujo joten seuran hakeminen on jäänyt enkä tiedä miten tästä saisi uuden alun.
      Olisi kiva vaihtaa ajatuksia sähköpostilla kanssasi!

      • m30.

        Liikutko missään, missä on miehiä? Tunnetko ylipäätään juuri ketään miehiä?

        Jos tunnet, niin ihan todellakin, ongelmia ei pitäisi olla. Tässä yksi esimerkkipolku ongelman ratkaisuun. Valkkaat vain miehen, johon ihastut, ja JOKA EI OLE SELKEÄSTI SINUA SEKSI- JA PARISUHDEMIELESSÄ HALUTTAVAMPI KUMPPANI. Ihastut siis mieheen, joka on omantasoisesi. Tämän jälkeen juttelet hänelle jotain täysin arkipäiväistä siinä tilanteessa, missä tapaatte. Juttelun aikana katsot miestä silmiin. Juttelun lopuksi kysyt mieheltä apua johonkin ongelmaan, jossa tiedät että mies voisi sinua auttaa. Voit keksiä koko ongelman, mies sitä tuskin tajuaa. Tärkeää on vain, että ongelma on sellainen, että kyseinen mies voi sinua siinä auttaa. Kun olet kysynyt apua ongelmaan, ja mies on suostunut sinua auttamaan, vaihdatte meiliosoitteita/ puhelinnumeroita tai muita yhteystietoja. Sitten vain olet aina ripauksen aktiivinen alkuun, ja vähintäänkin olet innoissasi aina vastaamassa, kun mies ottaa yhteyttä. Kun seuraavan kerran näette, niin katselet miestä intensiivisesti silmiin, ja vaikka hymyiletkin jos ujoudelta siihen pystyt. Kuuntelet miehen juttuja kiinnostuneena, ja naurat jos miehen vitsit vähänkään naurattaa.

        Voin sanoa, että jos mies ei ole homo, varattu, tai sairaalloisen ujo, niin tällaisella kohtelulla mies kuin mies tekee jonkinnäköisiä liikkeitä sinua kohtaan. Ennemmin tai myöhemmin. Sinun täytyy vain rohkaista miestä ja antaa miehelle tilaisuuksia. Suurin osa suomalaisista naisista ei osaa tätä enää ollenkaan, suomalaiset naiset eivät tiedä miten heidän kuuluisi ottaa naisen osa viettelyssä. Muualla maailmassa, missä feminismi ei ole vielä vienyt naisten naisellisuutta, naiset ymmärtävät, että myös heidän täytyy tehdä oma osansa pariutumispelissä. Suomessa naiset vain odottavat puupökkelöinä, että joku pelimies tulee korjaamaan sadon.


    • Avenger_

      Tällä palstalla pojat väittää että kaikilla naisilla on miehen saanti helppoa,mut eipäs ihan olekkaan asia näin.
      Viikon loppuna olin suht selvinpäin viihteellä ja kyllähän sitä näkee niin helvetisti asioita vertaa kännissä.
      Sellainen lihava tyttö siinä istuskeli pitkään ja ryypiskeli juomiaan, eikä tasan yksikään mies hänestä kiinnostunut. minuakin raukka yritti vilkuilla, mut en ihan näe tulevaisuutta lihavan naisen kanssa, en edes seksuaalista juttua voinut kuvitella häneen. Sit mikä yhdistää näitä "isoja" on se, et monet näistä ei sit kumminkaan kiinostu myöskään kaltaisistaan, eli lihavista ihmisistä. Näin on juttu ja ap:n kohdalla on just tästä kyse.

    • Hyvät neuvot kalliit mutta mitkä ne ovat? Jaa niitäpä ei oikein tiedä, koetan selittää vaikka mies olenkin.

      Itse olen ollut pienestä pitäen eli alle kouluikäisestä asti kaverina vastakkaisen sukupuolen kanssa ja voin sanoa että sitä kautta itseluottamus kohoaa. Eli hanki kavereita, ei kannata suin päin mennä suhteeseen jos et tiedä mitä haluat. Kiusaamisesta tosin voi olla vaikea toipua, mutta kyllä siitä pääsee yli jos saa ymmärrystä toiselta. Nimittäin olin minäkin koulukiusattu, mutta sitä en enää muista kun se on jo taaksejäänyttä elämää. (kaveruus auttaa)

      Mutta mitä tulee tuohon otsikkoon, niin et ole epäonnistunut. Sulla on aikaa vielä rutkasti, sitten vasta voi sanoa että on epäonnistunut kun kuolinvuoteella on sama tilanne. Siihen asti on aikaa tehdä asialle jotain.

      Paineita ei kannata ottaa kokemattomuudesta, kohotat vain itsetunnon kohdalleen (mainitsemani kaveruuden kautta) niin asiat loksahtavat paikoilleen.

    • se nyt vaan

      Se nyt vaan tiedetään niin pirun hyvin että tuollaiset asiat eivät syrjäytä naista P/S-markkinoilta, miehiä ne kyllä syrjäyttävät hyvinkin(esim. love-shy syndrooma). Ainoa asia joka voi naisen syrjäyttää P/S-markkinoilta on poikkeuksellisen ruma ulkonäkö. Mutta ei edes tämäkään asia voi naista ihan täydellsiesti syrjäyttää P/S-markkinoilta sillä ne kaikkein rumemmatkin naiset saavat helposti ainakin satunnaista panoseuraa ja saattavat päästä vakipantaviksikin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      365
      12339
    2. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      83
      2522
    3. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      60
      2482
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      37
      2037
    5. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      169
      1970
    6. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      80
      1927
    7. Romaanien ammuskelu

      Romaanit vähän ammuskeli härmän häjy,osu sivullisiin,ja nyt nää romanit ihmettelee miksi heitä ei päästetä ravintoloihin
      Seinäjoki
      132
      1847
    8. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      42
      1475
    9. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      22
      1440
    10. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      58
      1414
    Aihe