Ajattelinpa kokeilla tuota go jutta go dieettiä viikon ajan. Se saa olla alkusysäys laihdutukselleni ja sen jälkeen aion syödä monipuolisemmin mutta tarkkailla mitä suuhunu laitan. Aion kertoa kiinnostuneille tuntemuksistani ja kaikesta asiaan liittyvästä.
Viikko sitten punnitsin itseni ja silloin painoa oli 78 kg ( punnittu aamulla, tyhjä vatsa ) ja pituutta minulla on 165 cm.
Eilen aloitin haasteen ja ihan hyvn meni, pientä nälkää oli...tänäänm nälkä on ollut suurempi mutta ei paha..yleensä en ole kestäny mahan kurinaa ja nälkää yhtään ku heti tulee kuvottava olo. Jokatapauksessa en ole sortunut syömään enempää ja yötkin olen nukkunut hyvin.
Huomenna sitten viikon jälkeen punnitus. Hirveä vessahätä koko ajan..nesteet ainakin poistuu =)
Kirjottelen taas lisätuntemuksia...
go jutta go
7
1651
Vastaukset
- go ellu go
siis aion kokeilla dieettiä 4 viikon ajan..ei siis viikon =D
- mmm.
Hei. mitä kaikkea tuohon haasteeseen liittyy? ilmeisesti ruokavalio ja treenaaminen, mutta missä määrin ? Moinen on herättänyt mielenkiintoni, onnistumiskokemuksia kuullessani.
- go ellu go
Itseasiassa mä en oo kirjautunut sinne virallisille sivuille josta saa treeniohjelman jne mut tiedän sen ruokavalion..seuraava haaste alkaa 10.2 ja en ehtiny mukaan niin nyt sinne sivuille ei siis pääse =( mutta mutta netistä ku googlettaa niin löytää sen ruokavalion.
treeniohjelmasta en tiedä, mutta menen omien treenieni mukaan eli 1 kerta viikossa kahvakuulaa ja 1 kerta/vko zumbaa, 1 kerta/ vko sali ja muuten yritän käydä uimassa ja lenkillä, nostella kotona painoja ja nyt meinaan ostaa kahvakuulan kotia.
Elikkäs en nyt ala pilkkua viilaa ton go haasteen kanssa mut ruokavalion pyrin pitämään ohjeen mukaisena..mulla jäi vaan epäselväks että saiko täs haastessa pitää kerran viikos herkuttelupäivän vai onko se niissä muissa, no jokatapauksessa en toistaiseksi aio pitää koska siitä yleensä sit retkahtaa herkkuihin.
mutta katsellaan nyt miten tää tuottaa tuloksia jne. Ainakin voin sanoa että nesteet kulkee!! Vielä ku syön vahvaa tonalia =D - go ellu go
go ellu go kirjoitti:
Itseasiassa mä en oo kirjautunut sinne virallisille sivuille josta saa treeniohjelman jne mut tiedän sen ruokavalion..seuraava haaste alkaa 10.2 ja en ehtiny mukaan niin nyt sinne sivuille ei siis pääse =( mutta mutta netistä ku googlettaa niin löytää sen ruokavalion.
treeniohjelmasta en tiedä, mutta menen omien treenieni mukaan eli 1 kerta viikossa kahvakuulaa ja 1 kerta/vko zumbaa, 1 kerta/ vko sali ja muuten yritän käydä uimassa ja lenkillä, nostella kotona painoja ja nyt meinaan ostaa kahvakuulan kotia.
Elikkäs en nyt ala pilkkua viilaa ton go haasteen kanssa mut ruokavalion pyrin pitämään ohjeen mukaisena..mulla jäi vaan epäselväks että saiko täs haastessa pitää kerran viikos herkuttelupäivän vai onko se niissä muissa, no jokatapauksessa en toistaiseksi aio pitää koska siitä yleensä sit retkahtaa herkkuihin.
mutta katsellaan nyt miten tää tuottaa tuloksia jne. Ainakin voin sanoa että nesteet kulkee!! Vielä ku syön vahvaa tonalia =DPainoa tippunu 2,7 kg kuukaudessa, tällä go jutta go jutskalla olen ollut vasta 4 päivää joten saa nähdä ens sunnuntaina kun punnitsen itseni viikon jälkeen, että onko painoa tippunu ja minkä verran.
Olen aina ollut kova syömään leipää ja nyt kun noi hiilarit on aika vähissä niin kyllä olokin on parempi.
Ei turvota ja ilmavaivat ja suolistokivut jääny pois. Elimistökin alkaa pikkuhiljaa tottua tähän uuteen ruokavalioon...ainut vaan, että mulla ei nälkä tahdo pysyä aamulla ku syön aamupalaksi kaurapuuroa, raejuustoa ja mehukeittoa ohjeen mukaan niin jo 2 h päästä kiljuva nälkä =(
Katsellaan taas... - go haastelainen
Surullisin mielin yritin vielä tänään tsekkailla FITFARMIN Go FAT GO-sivuja, mutta nie sulkeutuivat tänään klo 12.02.
Sieltä sai valtavasti kannustusta, ideoita ja kokemuksia muilta osallistujilta ja itse Fitfarmilaisilta erinomaiset ruoka ja liikunta ohjeet niin kotitreeniin kuin salillekkin. Ja jos haluaa panostaa itsensä 100%sesti siihen, mitä sanottiin syömisestä, liikunasta ja ruokarytmeistä, aivan tasan tarkkaa tulokaset olivat taattuja. Minulta tippui painoa miltei 4 kiloa 4 viikon aikana. Olisi tippunut enemmänkin, mutta sorrui pari kartaa tiikeri-kakkuun ja omena-piirakaan - go ellu go
go haastelainen kirjoitti:
Surullisin mielin yritin vielä tänään tsekkailla FITFARMIN Go FAT GO-sivuja, mutta nie sulkeutuivat tänään klo 12.02.
Sieltä sai valtavasti kannustusta, ideoita ja kokemuksia muilta osallistujilta ja itse Fitfarmilaisilta erinomaiset ruoka ja liikunta ohjeet niin kotitreeniin kuin salillekkin. Ja jos haluaa panostaa itsensä 100%sesti siihen, mitä sanottiin syömisestä, liikunasta ja ruokarytmeistä, aivan tasan tarkkaa tulokaset olivat taattuja. Minulta tippui painoa miltei 4 kiloa 4 viikon aikana. Olisi tippunut enemmänkin, mutta sorrui pari kartaa tiikeri-kakkuun ja omena-piirakaanMä oon kyl pitäny kiinni ruokailurytmeistä ja ruokavaliosta..liikunnasta en tiedä ku en saa tietoa fitfarmin sivuilta mut pyrin liikkumaan monipuolisesti..perjantaina eka punnitus viikon haasteen jäljiltä---
- go ellu go
go ellu go kirjoitti:
Mä oon kyl pitäny kiinni ruokailurytmeistä ja ruokavaliosta..liikunnasta en tiedä ku en saa tietoa fitfarmin sivuilta mut pyrin liikkumaan monipuolisesti..perjantaina eka punnitus viikon haasteen jäljiltä---
joo kohta 2 vk takana tätä haastetta..elimistökin tottunut ruoka-annoksiin paitsi aamupuuroon..se alkaa kyllästyttää ja ei pidä nälkää kuin vajaa 2 tuntia.
Sunnuntaina sit punnitus..liikuntaa en oo ehtiny juuri harrastaa..mitä nyt 30 min päivässä työmatkoihin..
mut edelleen on olo paljon parempi ku vähensi hiilihydraattien määrää..missään nimessä niitä ei kannata kkokonaan lopettaa vaan syö vähäsen päivässä, mahakin silloin toimii...leipää en ole edelleenkään kaivannut ( huom. olen aina ollut kova syömään leipää) tosiaan jos noita hiilihydraatteja ei ois yhtään niin ihan varmaan sortus jossain vaiheessa leipää tms...
joo no viime viikolla tuli oltua viihteellä ja tuli juotua olutta mut onneks krapulassa sain pidettyä ruokavalion kurissa ja en sortunut hampurilaisiin, pizzoihin jne joita yleensä krapulassa syön...
no toivotaan että pikkuhiljaa hyvää tulee =)
Tammikuun alkupuolella paino ollut 81 kg, viime sunnuntain punnituksessa 77kg.
hyvä vauhti ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 763418
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753137Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683012On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662671Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442182- 611739
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251707- 351705
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181689- 601628