autona vm99 punto (s55), kuuluuko ajovalojen sammua ku virta sammutetaan vaikka katkaisijassa on valot päällä. eli eikös autoissa kuuluisi olla niin että voi esim ilman avainta laittaa parkit ja valot päälle jos vaikka hajoo tielle tj. vai onko asia niin ettei tämä ole pakollista autoissa. olisi mukava tietää että onko jokin vika että sais korjattua..
punton valo ongelma
7
494
Vastaukset
- punto mies
Tutustuppa auttoosi paremmin, käännä virta avainta taaksepäin samalla painaen sitä
pientä nappia siinä avaimen tyvellä ja posta avain ja parkit jää päälle.- mites on..
eli olen tutustunut autooni lähes nurkasta nurkkaan ja tätä nappia ei ole.. onkohan sitten lukkopesävaihdettu vai mikä on...
- paskan ostanut
ajappa kotterosi lähimpään satama altaaseen?
- auton ostanut
tuota
käveleppä itsesi lähimpään satama altaaseen?
- entinen punton omist
kotiinsaatto valot jää päälle (jos on kyseisessä mallissa) tai valokatkaisin rikki jolla toimii pitkät ajovalot.
Hätävalot jätetään päälle, mikäli hajoaa kesken matkan.
- juu juu
Eiköhän se mene näin ,avaimet pois ,katkasiasta parkit päälle ,toimii
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1422633Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3601967- 401687
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii321546Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281360Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941203- 541163
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327927Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110918Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53772