Ärsyttäviä ääniä TV :ssä

Mitä olette mieltä näistä äänistä:

-TV:ssä nykyään usein juuri mainoksissa kuuluu ääniä , jotka kuulostavat puhelimen soinnilta. Sama asia radiossa . Ja yhden mainoksen olen huomannut, että kuulostaa siltä kuin että puhelimen värinähälytys olisi käynnissä puhelimen ollessa pöydällä. Yövuoron aikaan päivällä nukkuessa sen kun kuulee, niin on pakko herätä katsomaan kännyä. Ja autolla ajaessa aiheuttaa turhia vaaratilanteita, kun ruvetaan kaivamaan kännyä taskusta.
Ne pitäisi kieltää turvallisuuden ja mielenrauhan nimissä. 2 miljoonaa ihmistä tutkii kännykkänsä, että soiko se. Kuluu hirveä määrä energiaa hukkaan.

Toinen ärsy hómma on (jota ei voi kieltää , mutta kertoo ohjaajien mauttomuudesta) sellainen juttu, että telkkariohjelmissa puhe alkaa kuulua ensin, mutta edelleen näytetään samaa kuvaa kuin tähänkin asti. Eli seuraavan kohtauksen puhe alkaa kuulua 5 sekunttia ennen kuin kuva vaihtuu. Luulee ohjaaja ,ettei katsoja huomaa- Sheisse, kun tuo vituttaa. Ja tämä on lähes kaikissa ohjelmissa,myös asiaohjelmissa, missähän ihmeen koulussa ne tuon tempun niille opettaa. Minä ainakin kyllästyin siihen jo 10 vuotta sitten.
Kolmas juttu on eräs ärsyttävä ääni. Kun telkkarissa kuvataan jotain, tehosteeksi laitetaan sellainen ärsyttävä "moottoriperä"- kameran ääni. Ikäänkuin se olisi normaalia. Itse en ole koskaan luonnossa kuulut kamerasta sellaista ääntä, ainoastaan sulkijan "napsahdus" kuuluu.
Voi helevettiläinen.. Kun ei ole mitään muuta valitettavaa, muuten menee niin hyvin täällä maailman parhaassa maassa.

3

245

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • samasamasamaama16

      No nyt kun kukaan ei kerkiä näköjään vastata... Kattelin vähän aikaa telkkaria . Idolshan se siellä. Niin niin kun joku suomihörhö vähän kiroaa , niin joku paskapää heti laittaa siihen piippauksen päälle. Voihan naisen sukupuolielin!! Helevetin pellet matkii amerikkaa. Fiddu mä lopetan kohta tv-luvan maksamisen.
      PRKL...

    • Kreegah Bundolo

      Juu kokonaan ja täytellisesti samaa mieltä. Ärsyttävät äänet weke. Kännykkäpuhelinäänet pois TV:stä ja ratiosta, ja korvattava vanhanaikaisella pirinällä tms.

      Ja voi että vielä vuodan tähän jotta: kyllä ärsyttää sairaasti se "hullu lehmä" -lastenohjelma aamuisin. Ipanat sen tietenkin katsoo, ei siltä voi välttyä. HEI HALOO: hyviä lastenohjelmia on maailma täynnä, kuka idiootti on valinnut tuommoisen ohjelman, mikä ei opeta mitään ja on aivan psykedeelinen alusta loppuun, kai lapsiltakin menee pää sekaisin tuommoisesta sekopääohjelmasta, jossa rääytään ja riehutaan vaan. Potkut pitäisi vähintään antaa tuommoiselle tyypille, joka on valinnut noin ala-arvoisen "lastenohjelman" näytettäväksi. Hullujako ne TV-ihmiset haluaa lapsistamme tehdä? Ja vanhemmista? Kysyn vaan. Aargh.

      • Kreegah Bundolo

        Niin ja vielä lisäisin että, tuo ohjelmahan sekoittaa lasten päät sukupuolisekoilullaankin. Voi vietävä! "Lehemä" on käytökseltään, toiminnaltaan, sosiaalisuhteiltaan ja ääneltään SONNI, mutta utareet heiluu eli on fyysisesti nainen, lehmä. Selitäppä siinä sitten lapsille kumpi se on. TV-ihmiset on ilmeisesti kaikki transuja, jotka tukevat sukupuolenkorjausklinikoita piiloviestinnällään! Herätys!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8356
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2545
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1936
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1674
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe