40 vuotiaat vanhat ukot, ei kiitos!

näin se on

Mitä 40 plus miehet kuvittelevat kun he vastailevat alle 35 vuotiaille naisille deitti-ilmoitusissa tai yrittävät muuten iskeä? Eivätkö he ymmärrä että alle 35 vuotiasta naista ei kiinnosta himpun vertaa
tuollaiset vanhat ukot!
Asia on niin että nainen saa itseään 10 vuotta nuoremman miehen, mutta mies ei saa 10 vuotta
nuorempaa naista.
Nykymaailmassa nainen ei valikoi elämänkumppanikseen 10 v itseään vanhempaa miestä, joten vastailkaa
ikäisillenne tai itseänne vanhemmille naisille joiden kanssa voitte sitten vanheta samaan tahtiin.

282

8220

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 53 ja 40v nainen

      Ja pahasti.

      • Anonyymi

        Kaikki rikkaat vanhat ukot saa nuoren naisen. Tavallinen jolla ei ole rahaa eikä ole julkkis ei kannata ees yrittää pitää matkustaa Thaimaahan sieltä saa rahalla


    • niinpä niin ;)

      No niinhän se taitaa olla jo nykyään, en minäkään enää 30 ikävuoden jälkeen huolinut itseäni vanhempaa miestä vaan nuoremman kanssa olin parisuhteessa. Siinä se pointti onkin kun naiset jotka siis ovat hyvässä kuosissa, saavat kun saavatkin jopa 10v nuoremman kollin itselleen, miksi siis tyytyä vanhaan ja kurppaiseen ukkoon kun saa nuoren ja virkeän.

      • Huvitttunut...

        Ääliöltä kuulostat ja sitä olet! Kolmekymppinen puutteessa elävä peräkammarin Pirkko.
        Miestä et ole saanut viimeiseen kolmeenkymmeneen vuoteen.


      • näin se vaan menee
        Huvitttunut... kirjoitti:

        Ääliöltä kuulostat ja sitä olet! Kolmekymppinen puutteessa elävä peräkammarin Pirkko.
        Miestä et ole saanut viimeiseen kolmeenkymmeneen vuoteen.

        52v. enkä itseäni vanhempaa ottaisi. Nuoria miehiä kiinnostaa kypsä ja kokenut nainen melko lailla. Livestä löytyy ja täälläkin on tarjokkaita.


      • Justjust...
        näin se vaan menee kirjoitti:

        52v. enkä itseäni vanhempaa ottaisi. Nuoria miehiä kiinnostaa kypsä ja kokenut nainen melko lailla. Livestä löytyy ja täälläkin on tarjokkaita.

        Mahdat olla oikein Madonna. Pitää olla epätoivoisia miehiä...


      • yteddsdh
        Justjust... kirjoitti:

        Mahdat olla oikein Madonna. Pitää olla epätoivoisia miehiä...

        Heh hee, pistää oikeen nauruksi kun huomaa miten tämä aihe ottaa vanhempien miesten itsetunnolle, eivät millään hyväksy sitä tosiasiaa :D mutta onneksi ei ole mun päänsärkyni, jos papat kuvittelevat jotain mitä eivät saa ja haukkuvat ikäisensä naiset jotka ovat heille se mahdollisuus, siis jos nämäkään enää huolivat heitä... ;)


      • juuri niin.
        yteddsdh kirjoitti:

        Heh hee, pistää oikeen nauruksi kun huomaa miten tämä aihe ottaa vanhempien miesten itsetunnolle, eivät millään hyväksy sitä tosiasiaa :D mutta onneksi ei ole mun päänsärkyni, jos papat kuvittelevat jotain mitä eivät saa ja haukkuvat ikäisensä naiset jotka ovat heille se mahdollisuus, siis jos nämäkään enää huolivat heitä... ;)

        Ei kelpaa vanhat ukot ja se käy papparaisten luonnon päälle. Se on äijän käppyrät niin että
        etsikää vaan sitä omaa ikäpolvea edustavia naisia.


      • herää todellisuuteen
        näin se vaan menee kirjoitti:

        52v. enkä itseäni vanhempaa ottaisi. Nuoria miehiä kiinnostaa kypsä ja kokenut nainen melko lailla. Livestä löytyy ja täälläkin on tarjokkaita.

        Ei helvetti, ei ketään nuorempaa miestä kiinnosta vakavasti 52 vanha ämmä, heillä on tulevaisuus edessä ja lasten tekokin mahdollista, toisin kuin sinulla.


      • Saa ja saa...
        juuri niin. kirjoitti:

        Ei kelpaa vanhat ukot ja se käy papparaisten luonnon päälle. Se on äijän käppyrät niin että
        etsikää vaan sitä omaa ikäpolvea edustavia naisia.

        Harmittaako noin paljon se, että viiskymppinen mies saa kolmekymppisiä?
        Et taida paljonkaan tietää elämästä?


      • Houretta
        Saa ja saa... kirjoitti:

        Harmittaako noin paljon se, että viiskymppinen mies saa kolmekymppisiä?
        Et taida paljonkaan tietää elämästä?

        Viisikymppinen mies ei saa kolmekymppisiä naisia!
        Olen itse 40 vuotias mies ja edes minun ikäiset ei saa kolmekymppisiä naisia,
        kuinka viisikymppiset sais-EI MITENKÄÄN!


      • Ei yleistetä....
        näin se vaan menee kirjoitti:

        52v. enkä itseäni vanhempaa ottaisi. Nuoria miehiä kiinnostaa kypsä ja kokenut nainen melko lailla. Livestä löytyy ja täälläkin on tarjokkaita.

        No nyt ei kannata vetää kaikkia 50 mukaansa tähän, ei huoli vanhenpaa miestä asiaan.
        Minun täytyykin todeta muutama sana itsestäni, sillä tämä kirjoitus aiheuttaa kuitenkin sen
        reaktion, että kun ei muuta saa, on tyydyttävä vanhenpaan.

        Siispä, olen ns. ihan hyvässä kunnossa, normaali painoinen, naamankaan tähden, ei kukaan ole
        karkuun juossut ja hiukset paksut vyötärölle ulottuvat. Tämä ei ole mitään itsekehua, vain sen
        vuoksi mitä edellä kerroin...

        Nyt sitten tuohon ikä asiaan. Mikäli mies haluaa perustaa perheen ja saada lapsia, niin 52v. kanssa
        se ei onnistu. Minä nyt en jaksa uskoa mitenkään, että joku nuori mies tosissaan alkais veivata
        äitinsä ikäisen kanssa. Kyllä kai sitä vähän aikaa voi pitää hupia kypsenmmänkin kanssa, mutta
        muutenhan tuo on luonnotonta.

        Kun tälläinen aloitus ketju aloitetaan, se vetää naisia mukaansa, kuin hunaja mehiläisiä.
        Kyllä on omituinen ajatus maailma, kun 40-50 vuotiaat mielletään vanhoiksi kurppanoiksi
        äijän käppyröiksi, millähän silmällä te arvon naiset katselette ympärillenne.

        Tietysti se on totta, ettei 30v. myöskään ala olemaan isänsä ikäisen kanssa, mutta mitä ajan tässä
        takaa, on sellainen asia, että nyt saa sen kuvan näitä juttuja lukiessa, että nainen, kuin nainen
        saa ja haluaa itseään huomattavasti nuorenmman miehen. Minä en ainakaan vois kuvitella ruveta
        tapailemaan poikani ikäistä miestä. Tollainen yleistys on tyypillistä, kun päästään jossain asiassa
        vautiin, ei sitä pysäytä, kuin petoni porsas.

        Ei kuitenkaan kannata tästä mielipiteestä repiä hiuksiaan, jokainenhan saa taaplata tyylillään.

        Terv. nainen 48v. Hymyä huuleen :-)


      • Herne nekkuun!!!
        Ei yleistetä.... kirjoitti:

        No nyt ei kannata vetää kaikkia 50 mukaansa tähän, ei huoli vanhenpaa miestä asiaan.
        Minun täytyykin todeta muutama sana itsestäni, sillä tämä kirjoitus aiheuttaa kuitenkin sen
        reaktion, että kun ei muuta saa, on tyydyttävä vanhenpaan.

        Siispä, olen ns. ihan hyvässä kunnossa, normaali painoinen, naamankaan tähden, ei kukaan ole
        karkuun juossut ja hiukset paksut vyötärölle ulottuvat. Tämä ei ole mitään itsekehua, vain sen
        vuoksi mitä edellä kerroin...

        Nyt sitten tuohon ikä asiaan. Mikäli mies haluaa perustaa perheen ja saada lapsia, niin 52v. kanssa
        se ei onnistu. Minä nyt en jaksa uskoa mitenkään, että joku nuori mies tosissaan alkais veivata
        äitinsä ikäisen kanssa. Kyllä kai sitä vähän aikaa voi pitää hupia kypsenmmänkin kanssa, mutta
        muutenhan tuo on luonnotonta.

        Kun tälläinen aloitus ketju aloitetaan, se vetää naisia mukaansa, kuin hunaja mehiläisiä.
        Kyllä on omituinen ajatus maailma, kun 40-50 vuotiaat mielletään vanhoiksi kurppanoiksi
        äijän käppyröiksi, millähän silmällä te arvon naiset katselette ympärillenne.

        Tietysti se on totta, ettei 30v. myöskään ala olemaan isänsä ikäisen kanssa, mutta mitä ajan tässä
        takaa, on sellainen asia, että nyt saa sen kuvan näitä juttuja lukiessa, että nainen, kuin nainen
        saa ja haluaa itseään huomattavasti nuorenmman miehen. Minä en ainakaan vois kuvitella ruveta
        tapailemaan poikani ikäistä miestä. Tollainen yleistys on tyypillistä, kun päästään jossain asiassa
        vautiin, ei sitä pysäytä, kuin petoni porsas.

        Ei kuitenkaan kannata tästä mielipiteestä repiä hiuksiaan, jokainenhan saa taaplata tyylillään.

        Terv. nainen 48v. Hymyä huuleen :-)

        "Minä nyt en jaksa uskoa mitenkään, että joku nuori mies tosissaan alkais veivata
        äitinsä ikäisen kanssa. Kyllä kai sitä vähän aikaa voi pitää hupia kypsenmmänkin kanssa, mutta
        muutenhan tuo on luonnotonta."

        Kelle on, kelle ei, riippuu taas niin persoonasta, tunnen pareja joissa nainen huimasti vanhempi miestään eräs pari jopa 16v ikäerolla ja hyvin heillä menee eikä suhde ole lainkaan "luonnotonta" kuten sinä sen esitit. Löytyy varmasti ikäeroja toisinpäin, siten että nuorempi nainen "veivaa" vanhaa ukkoa, ja sekö ei mielestäsi ole luonnotonta`???


      • Mummies
        näin se vaan menee kirjoitti:

        52v. enkä itseäni vanhempaa ottaisi. Nuoria miehiä kiinnostaa kypsä ja kokenut nainen melko lailla. Livestä löytyy ja täälläkin on tarjokkaita.

        50 vuotialla naisilla roikkuu jotkin muutkin kuin kaupan ruokakassi :D
        Tää on kyllä paras läppä mitä olen kuullut.


      • Ei yleistetä-,-.
        Herne nekkuun!!! kirjoitti:

        "Minä nyt en jaksa uskoa mitenkään, että joku nuori mies tosissaan alkais veivata
        äitinsä ikäisen kanssa. Kyllä kai sitä vähän aikaa voi pitää hupia kypsenmmänkin kanssa, mutta
        muutenhan tuo on luonnotonta."

        Kelle on, kelle ei, riippuu taas niin persoonasta, tunnen pareja joissa nainen huimasti vanhempi miestään eräs pari jopa 16v ikäerolla ja hyvin heillä menee eikä suhde ole lainkaan "luonnotonta" kuten sinä sen esitit. Löytyy varmasti ikäeroja toisinpäin, siten että nuorempi nainen "veivaa" vanhaa ukkoa, ja sekö ei mielestäsi ole luonnotonta`???

        Minäpä en tarkoittanutkaan sitä, ettei myös toisin päin suhteeton ikäero olisi luonnotonta, kyllä noin
        5v. puoleen ja toiseen on ok. Vaan kun täällä ollaan niin ehdottomia, että jos itse on 35v. niin 36 onkin
        sitten pois suljettujen listalla. Olisi tietysti pitänyt vähän tarkenmmin viestittää, ettei tarvitse
        vetäistä kahfeeta väärään kurkkuun, no tässä se nyt tuli jälkijunassa.

        Ihan hauskaahan se vaan on saa lukea uusintana omat mielipiteensä. En minä loukkaantunut,
        olit oikeassa. Sana on vapaa ja latu aurattu. Ainoa asia joka ihmetyttää onkin, kun täällä
        haukutaan, kaikilla mahdollisilla tavoilla toisiaan, kaippa se sitten kohottaa omaa itsetuntoa.

        :-)))


      • vituttaa!
        Houretta kirjoitti:

        Viisikymppinen mies ei saa kolmekymppisiä naisia!
        Olen itse 40 vuotias mies ja edes minun ikäiset ei saa kolmekymppisiä naisia,
        kuinka viisikymppiset sais-EI MITENKÄÄN!

        Jos on esimies asemassa, kyllä saa!
        Mun ukko käyttää röyhkeästi tätä asemaansa hyväkseen ja akat kuolaa...
        Siis, kaikenikäiset akat siellä töissä.


      • jep jep jep

        " Siinä se pointti onkin kun naiset jotka siis ovat hyvässä kuosissa, saavat kun saavatkin jopa 10v nuoremman kollin itselleen"

        samaan yltää, jos on valmist tinkimään miehen laadusta ;)

        Ja miehet, jotka ovat hyvässä kuosissa, saavat 15v nuoremman naisen.

        Mies saa aina helpommin nuoremman kuin nainen, vaikka hyvässä kunnossa oleva nainenkin saa nuoremman miehen. Naisten ongelmana on vaan rupsahtaminen, joka rasittaa vanhemman naisen ja nuoremman miehen suhdetta enemmän kuin vanhemman miehen rapistuminen.

        Mulla ei ole koskaan ollut samanikäistä tai vanhempaa naista, eikä tule. Nyt on 8v nuorempi ja se on mielestäni täysin sopiva ikäero.


      • miekkonen...
        Ei yleistetä.... kirjoitti:

        No nyt ei kannata vetää kaikkia 50 mukaansa tähän, ei huoli vanhenpaa miestä asiaan.
        Minun täytyykin todeta muutama sana itsestäni, sillä tämä kirjoitus aiheuttaa kuitenkin sen
        reaktion, että kun ei muuta saa, on tyydyttävä vanhenpaan.

        Siispä, olen ns. ihan hyvässä kunnossa, normaali painoinen, naamankaan tähden, ei kukaan ole
        karkuun juossut ja hiukset paksut vyötärölle ulottuvat. Tämä ei ole mitään itsekehua, vain sen
        vuoksi mitä edellä kerroin...

        Nyt sitten tuohon ikä asiaan. Mikäli mies haluaa perustaa perheen ja saada lapsia, niin 52v. kanssa
        se ei onnistu. Minä nyt en jaksa uskoa mitenkään, että joku nuori mies tosissaan alkais veivata
        äitinsä ikäisen kanssa. Kyllä kai sitä vähän aikaa voi pitää hupia kypsenmmänkin kanssa, mutta
        muutenhan tuo on luonnotonta.

        Kun tälläinen aloitus ketju aloitetaan, se vetää naisia mukaansa, kuin hunaja mehiläisiä.
        Kyllä on omituinen ajatus maailma, kun 40-50 vuotiaat mielletään vanhoiksi kurppanoiksi
        äijän käppyröiksi, millähän silmällä te arvon naiset katselette ympärillenne.

        Tietysti se on totta, ettei 30v. myöskään ala olemaan isänsä ikäisen kanssa, mutta mitä ajan tässä
        takaa, on sellainen asia, että nyt saa sen kuvan näitä juttuja lukiessa, että nainen, kuin nainen
        saa ja haluaa itseään huomattavasti nuorenmman miehen. Minä en ainakaan vois kuvitella ruveta
        tapailemaan poikani ikäistä miestä. Tollainen yleistys on tyypillistä, kun päästään jossain asiassa
        vautiin, ei sitä pysäytä, kuin petoni porsas.

        Ei kuitenkaan kannata tästä mielipiteestä repiä hiuksiaan, jokainenhan saa taaplata tyylillään.

        Terv. nainen 48v. Hymyä huuleen :-)

        " nyt saa sen kuvan näitä juttuja lukiessa, että nainen, kuin nainen
        saa ja haluaa itseään huomattavasti nuorenmman miehen. "

        Olet oikeassa, keskimääräinen nainen ei varmasti saa itseään nuorempaa miestä. Toki jos seksiä tarjoaa eikä muuta vaadi, niin silloinhan voi hoidella kerralla vaikka joukkueellisen puutteessa eläviä miehiä. En tuollaisella lähtisi kuitenkaan leveilemään.

        mutta en sitä kiellä etteikö hyvin säilynyt nainen voisi oikeastikin vedota nuorempaan mieheen. näissä vaan tuppaa käymään niin, että jos ikäero on liian suuri, homma ei kestä. naisen alamäki on kuitenkin paljon nopeampi kuin miehen.


      • Dr.feelgood....
        Houretta kirjoitti:

        Viisikymppinen mies ei saa kolmekymppisiä naisia!
        Olen itse 40 vuotias mies ja edes minun ikäiset ei saa kolmekymppisiä naisia,
        kuinka viisikymppiset sais-EI MITENKÄÄN!

        Olen kohta 53 ja avovaimoni on 40v.


      • Luulotpois
        juuri niin. kirjoitti:

        Ei kelpaa vanhat ukot ja se käy papparaisten luonnon päälle. Se on äijän käppyrät niin että
        etsikää vaan sitä omaa ikäpolvea edustavia naisia.

        Kun teitä kolmekymppisiäkin saa!:)


      • PakkoUli
        vituttaa! kirjoitti:

        Jos on esimies asemassa, kyllä saa!
        Mun ukko käyttää röyhkeästi tätä asemaansa hyväkseen ja akat kuolaa...
        Siis, kaikenikäiset akat siellä töissä.

        Vallan munat kiinnostaa naisia, itsekkin olen sen huomannut. Suuppaan otattelen nuorilla naisilla joita piisaa, menopaussi ja hiivat päällä olevat vauhtiraita mummot... nou nou...


      • Alfa Uros
        Houretta kirjoitti:

        Viisikymppinen mies ei saa kolmekymppisiä naisia!
        Olen itse 40 vuotias mies ja edes minun ikäiset ei saa kolmekymppisiä naisia,
        kuinka viisikymppiset sais-EI MITENKÄÄN!

        Olet vain täysi nössö! Se on asenteesta kiinni! juuri sun kaltaset miehet ovat niitä nössöjä..
        Sinä varmaan ostat naises? "Moi mennään kalleimpaan ravintolaan syömään"
        "Ostin sulle maailman kalleimman kellon" se on sinun ainut tapasi saada nainen! Minun tapani on olla kypsä ja hauska :)


      • Anonyymi
        näin se vaan menee kirjoitti:

        52v. enkä itseäni vanhempaa ottaisi. Nuoria miehiä kiinnostaa kypsä ja kokenut nainen melko lailla. Livestä löytyy ja täälläkin on tarjokkaita.

        Missit ja julkisuuden naiset löytää rikkaan jääkiekkoilijan tai jonkun muun vanhankin ukon ikä ei ole este jos on rahaa paljon. Kelpaa vähä ruttusempikin ukko saa nääs valtaa ja mammonaa


      • Anonyymi
        Houretta kirjoitti:

        Viisikymppinen mies ei saa kolmekymppisiä naisia!
        Olen itse 40 vuotias mies ja edes minun ikäiset ei saa kolmekymppisiä naisia,
        kuinka viisikymppiset sais-EI MITENKÄÄN!

        Kyllä saa jos on rahaa ja julkkis


      • Anonyymi
        Ei yleistetä.... kirjoitti:

        No nyt ei kannata vetää kaikkia 50 mukaansa tähän, ei huoli vanhenpaa miestä asiaan.
        Minun täytyykin todeta muutama sana itsestäni, sillä tämä kirjoitus aiheuttaa kuitenkin sen
        reaktion, että kun ei muuta saa, on tyydyttävä vanhenpaan.

        Siispä, olen ns. ihan hyvässä kunnossa, normaali painoinen, naamankaan tähden, ei kukaan ole
        karkuun juossut ja hiukset paksut vyötärölle ulottuvat. Tämä ei ole mitään itsekehua, vain sen
        vuoksi mitä edellä kerroin...

        Nyt sitten tuohon ikä asiaan. Mikäli mies haluaa perustaa perheen ja saada lapsia, niin 52v. kanssa
        se ei onnistu. Minä nyt en jaksa uskoa mitenkään, että joku nuori mies tosissaan alkais veivata
        äitinsä ikäisen kanssa. Kyllä kai sitä vähän aikaa voi pitää hupia kypsenmmänkin kanssa, mutta
        muutenhan tuo on luonnotonta.

        Kun tälläinen aloitus ketju aloitetaan, se vetää naisia mukaansa, kuin hunaja mehiläisiä.
        Kyllä on omituinen ajatus maailma, kun 40-50 vuotiaat mielletään vanhoiksi kurppanoiksi
        äijän käppyröiksi, millähän silmällä te arvon naiset katselette ympärillenne.

        Tietysti se on totta, ettei 30v. myöskään ala olemaan isänsä ikäisen kanssa, mutta mitä ajan tässä
        takaa, on sellainen asia, että nyt saa sen kuvan näitä juttuja lukiessa, että nainen, kuin nainen
        saa ja haluaa itseään huomattavasti nuorenmman miehen. Minä en ainakaan vois kuvitella ruveta
        tapailemaan poikani ikäistä miestä. Tollainen yleistys on tyypillistä, kun päästään jossain asiassa
        vautiin, ei sitä pysäytä, kuin petoni porsas.

        Ei kuitenkaan kannata tästä mielipiteestä repiä hiuksiaan, jokainenhan saa taaplata tyylillään.

        Terv. nainen 48v. Hymyä huuleen :-)

        Rahalla saa saa vaikka minkä ikäistä nyt 70 vuotias ukko


      • Anonyymi
        PakkoUli kirjoitti:

        Vallan munat kiinnostaa naisia, itsekkin olen sen huomannut. Suuppaan otattelen nuorilla naisilla joita piisaa, menopaussi ja hiivat päällä olevat vauhtiraita mummot... nou nou...

        Oon muuten saanu hyvaa nuorta p...llua niin paljo kun vaan jaksan ikää on 65 vuotta olen jo vanha ukko mutta rahaa on sitä tiskiin alkaa p... llua irrota


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon muuten saanu hyvaa nuorta p...llua niin paljo kun vaan jaksan ikää on 65 vuotta olen jo vanha ukko mutta rahaa on sitä tiskiin alkaa p... llua irrota

        Nuorin jolta oon saanu oli 20 vuotias ite oon 68 - vuotias tiskiin rahaa niin alkaa löytyy hyvää ja nuorta saa nussia vuorokausi tolkulla jos vaan pystyy. En tarvii kotiin eukkoa saan nuorta välillä on kaksikin yhtä aikaa et kiirettä pitää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuorin jolta oon saanu oli 20 vuotias ite oon 68 - vuotias tiskiin rahaa niin alkaa löytyy hyvää ja nuorta saa nussia vuorokausi tolkulla jos vaan pystyy. En tarvii kotiin eukkoa saan nuorta välillä on kaksikin yhtä aikaa et kiirettä pitää

        Joo tarjolla on ei mitään ongelmaa


      • Anonyymi
        juuri niin. kirjoitti:

        Ei kelpaa vanhat ukot ja se käy papparaisten luonnon päälle. Se on äijän käppyrät niin että
        etsikää vaan sitä omaa ikäpolvea edustavia naisia.

        Ei ole ollut tarvetta yksi on riittänyt


      • Anonyymi
        Houretta kirjoitti:

        Viisikymppinen mies ei saa kolmekymppisiä naisia!
        Olen itse 40 vuotias mies ja edes minun ikäiset ei saa kolmekymppisiä naisia,
        kuinka viisikymppiset sais-EI MITENKÄÄN!

        mä ainakin himoitsen n 20 v vanhempaa miestä, olen suunnilleen sun ikäinen nainen


    • 16+4

      Niii,miehen kannattaakin tuossa vaiheessa hylättä 35v naiset kokonaan ja siirtyä gategoriaan 20-25v;)

    • Jösse48

      Ai kuvitellaan? Just sitä, että vielä stöndää ja rakastajan taidot on ihan eri luokkaa kuin "saatanan nulkeilla". Lienet konservatiivinen ikärasisti, joka itse asiassa haaveilee paavista, ja pelkäät kypsän heebon koukuttavasta seksistä.
      Kommenttisi on provo tai fasistinen. Jäät paljosta ilman, koska kaalisi on aika heikosti varustettu.

      • Hah, hah ...

        Voi Jösse48 papparaista, HAH HAH ... Vai luulee se pappa että "saatanan nulkit" (tarkoittanet alle 35 v miehiä) eivät pystyisi sängyssä mihinkään-PYSTYY! toisin kun tuollaiset kaltaisesi ikäloput ukot.


      • 53v.
        Hah, hah ... kirjoitti:

        Voi Jösse48 papparaista, HAH HAH ... Vai luulee se pappa että "saatanan nulkit" (tarkoittanet alle 35 v miehiä) eivät pystyisi sängyssä mihinkään-PYSTYY! toisin kun tuollaiset kaltaisesi ikäloput ukot.

        Lopetin just suhteen itseäni pari vuotta nuorempaan mieheen, puolisen vuotta "seurusteltiin", ilman seksiä, äijällä ei kuulemma ole seissyt pariin vuoteen. ja sen ikä on 51. kenties viagralla toimisi mutta ei halunnut kokeilla.
        Seuraava mies saattaa olla vielä nuorempi - sanoihan Vicky Rostikin jossain lehdessä että "se ottaa nuoren miehen joka saa" ;=)
        Mutta joku roti siinä iässäkin, alle nelikymppistä en huoli (enkä itseäni vanhempaa)


    • Mr Groove

      ... ikä on todellakin numero jota tuijotetaan. Baaritutustumisissa aika harva nainen kysyy ikää, jos ulkonäkö ja luonne muuten viehättää. Silloin ikä on vaan merkityksetön numero.

      Yllätyin itsekin kun kirjoittelen yhden hieman vanhemman naisen kanssa, joka väitti itseään nuorekkaaksi. Ajattelin, että joopa joo, mutta kun nainen vaikutti muuten tosi mukavalta niin vaihdettiin kuvat ja olin pudota tuolilta. Häntä voisi luulla 15 vuotta ikäistään nuoremmaksi.

    • 4-kymppinen on HOT

      Ainakaan minun mielestäni. Minun mieheni on neljäkymppinen ja aivan ihana pakkaus. Tosin ajatuksen juoksuuni saattaa hieman vaikuttaa se, että olen itse kohta viisikymppinen.

      • hupsista keikkaa

        No just. "Kohta viisikymppinen". Kun sinä olet 60v. niin miehellä alkaa viidenkympin villitys, voit jäädä,
        kuin nalli kalliolle!


      • ymmärrän!
        hupsista keikkaa kirjoitti:

        No just. "Kohta viisikymppinen". Kun sinä olet 60v. niin miehellä alkaa viidenkympin villitys, voit jäädä,
        kuin nalli kalliolle!

        Oonki miettiny, että mikä helevata on ku omanikäsiä (40-45v) miehiä en kiinnosta ollenkaan!!! Tajusin nyt että siks, ku ne ettii 20-25-vuotiaita.... enpäs senikästen tyttöjen kanssa viivalle lähde, vaikka hyvännäkönen ja hyväkroppanen 40v oonkin...

        Mutta en oo minäkään valmis 50v miestä hakemaan... viagraa tai ei, kerrat lähtee harvenemaan... niin, ja itsetunto ei nuoreen kolliin riitä... ;)

        Yksin näiden juttujen perusteella joudun eteenpäin talsia... yyääähh... YYYÄÄÄHHH...


      • Sivusta huutaja
        hupsista keikkaa kirjoitti:

        No just. "Kohta viisikymppinen". Kun sinä olet 60v. niin miehellä alkaa viidenkympin villitys, voit jäädä,
        kuin nalli kalliolle!

        Ei kaikille noin käy, pitää olla tosi pessimistinen ja pelätä kokoajan "pahinta" jos noin ajattelee elämästään. Tunnen monia pareja jossa nainen on 10v nuoremman miehen kanssa ja ihan aviossa.


      • 4-kymppinen on HOT
        hupsista keikkaa kirjoitti:

        No just. "Kohta viisikymppinen". Kun sinä olet 60v. niin miehellä alkaa viidenkympin villitys, voit jäädä,
        kuin nalli kalliolle!

        mutta niin saattaisi käydä siinäkin tapauksessa, että minä olisin vastaavasti tuon lähemmäs 10 vuotta miestäni nuorempi. Minä olen ollut mieheni kanssa sentään yli 20 vuotta, ja siinä ajassa on aika moni muu pariskunta eronnut ja löytänyt uuden jo useamminkin kerran.


    • Mies näkökulma--!

      Oletpas liikkeellä varmalla asenteella, kun sanot, että "saa" 10v. nuorenmman, no hojo hojo vaan sulle.
      Tunnet nyt itses nuoreks ja itsevarmaksi, vaan et sinäkään voi aikaa pysäyttää. Joku kerta kun
      vilkaiset peiliin, huomaat muuttuneesi kurttuseksi ämmäksi.

    • ggihjdh

      On pihalla ku lumiukko.

    • DontCareADam

      35 v nainen alkaa olla jo siinä iässä ettei pysty saamaan edes lapsia.
      Miehillä sentään lasten tekomahdollisuudet ovat aina 70 ikävuoteen.

      Tämän aiheen a.p kirjoittaja on oikeastaan tyhmä eikä tiedä historiasta mitään.
      On täysin hänen oma valintansa jos hän 35 vuotiaana haluaa parikymppisen miehen. Siinä on toki omat ongelmansa.

      Mitä historiaan tulee niin lähes aina vanhempi mies on mennyt naimisiin häntä itseään nuoremman naisen kanssa. Itse en näe siinä mitään kummalista jne. mutta a.p aiheen kirjoittaja näkee itsensä vielä reilusti yli 30 vuotiaana jonain "hemaisevana pikku ladyna" :) Uskomatonta paskaa!

      • Voi mitä utopiaa

        Just niin, eipä ole ap. ajatellut loppuun saakka asiaa, kun jutun sörkkäsi tiskiin. Laittakaapa nyt jäitä
        hattuun tuon, nuori se olla pitää hölötyksen kanssa, sillä vanhan akan kanssa on vain epätoivoinen
        poikamies rassukka.


      • Herätys tähän päivää

        Jaa.. No uusimpien tutkimusten mukaan miehille tulevat myös vaihdevuodet sekä siittiömäärä pienenee vuosi vuodelta eivätkä todellakaan ole kuin aniharvoissa tapauksissa jossa keinohedelmöityksellä etsitään ne elävät siittiöt sperman joukosta, ei 70v pysty omin avuin saamaan naista raskaaksi, ikävä tuottaa sinulle pettymys... ;)

        Kannattaa käydä bioloogian pikakurssi, niin sinäkin tiedät että jos halajat lapsia, tee ne ennen 50 ikäluokkaa koska siittiösi on silloin jo niin huonokuntoista sekä mahdollisuus saada vammainen lapsi suurenee jo 70%:lla


      • :)))))))))))))))))))

        "Mitä historiaan tulee niin lähes aina vanhempi mies on mennyt naimisiin häntä itseään nuoremman naisen kanssa."

        Tietopläjäys sinulle: Emme elä enää 1800-luvulla vaan ihan 2011 ja tänä päivänä naiset saavat sekä tahtovat nuorempia miehiä, vanhoilla ei yksinkertaisisti toimi tuo seisokki vaikka vetäisi purkillisen sinisiä nappeja huiviin.

        Niin no tietenkin nämä vanhat ukot kun ovat eläneet sitä aikaa kun naiset todellakin oli huomattavasti nuorempia, mutta eivät huomaa sitä että nykypäivänä tämä(kin) asia on mennyt toisin päin.


      • kärleksört

        Totta kyllä, vuosisatojen ajan on vanhemmille miehille naitettu nuoria tyttöjä, lähes aina jo ennen sukukypsyyttä. Avioliitot sovittiin sukujen kesken, tyttölapsilta ei mielipidettä kysytty, käytännössä he olivat tahdottomia kaupanteon välineitä. Liitot solmittiin taloudellisin perustein.
        Näissä liitoissa mies oli usein jo leskeksi jäänyt, aiempien lapsivaimojen kuoltua synnytysvuoteeseen.
        Kun edellinen lapsivaimo kuoli, lähdettiin hieromaan kauppaa seuraavasta.

        Toisinaan myös vanhempi varakas leskirouva saattoi mennä naimisiin nuoren miehen kanssa, nämäkin liitot solmittiin ajan tapaan taloudellisin perustein, näin yhdistettiin varakkaita sukuja toisiinsa. Em. tavoin toimittiin etenkin, jos leskirouva oli lapseton, tai hänellä oli vain tyttäriä, joilla ei tuolloin ollut perimysoikeutta.

        Rakkaus, tunteet ja intohimo eivät ennen kuuluneet avioliittoon. Ne ovat avioliiton perustana varsin uusi keksintö. Onneksi emme elä enää "vanhaa hyvää aikaa", eikä nuoria naisia ja tyttölapsia ainakaan Suomessa naiteta vastoin tahtoaan vanhoille miehille.
        Nykyään myös naisella saa olla oma tahto. Pitäkää siitä kiinni.


      • tyuiokjhgfcvbnm,
        :))))))))))))))))))) kirjoitti:

        "Mitä historiaan tulee niin lähes aina vanhempi mies on mennyt naimisiin häntä itseään nuoremman naisen kanssa."

        Tietopläjäys sinulle: Emme elä enää 1800-luvulla vaan ihan 2011 ja tänä päivänä naiset saavat sekä tahtovat nuorempia miehiä, vanhoilla ei yksinkertaisisti toimi tuo seisokki vaikka vetäisi purkillisen sinisiä nappeja huiviin.

        Niin no tietenkin nämä vanhat ukot kun ovat eläneet sitä aikaa kun naiset todellakin oli huomattavasti nuorempia, mutta eivät huomaa sitä että nykypäivänä tämä(kin) asia on mennyt toisin päin.

        Totuus on kuitenkin se, että yli 50 vuotiaista naisista harvaa kiinnostaa seksi ollenkaan, tosin eipä mieskään syty omppuvartaloisesta, lyhythiuksisesta vanhasta akasta, jolla on resissä paksut ihraselluliitti kerrokset. Uskokaa jo vanhemmat naiset, ei teistä ole nuoremmat miehet kiinnostuneet, korkeintaan pikaseksiin ehkä. Olen antanut pakit monelle sellaiselle puumalle ja vaikka kuinka hienovaraisesti sen tekee, nainen yrittää kostaa kaikin keinoin, eikä kestä tilannetta millään. Tämän ketjun aloittaja on 100% varmasti juuri tuollainen nainen, joka nyt hyökkää täällä miesten kimppuun, kun ei kelpaa ikäisilleen ja nuoremmille.


      • HyiYöks!!!!!!!!!!!!!
        tyuiokjhgfcvbnm, kirjoitti:

        Totuus on kuitenkin se, että yli 50 vuotiaista naisista harvaa kiinnostaa seksi ollenkaan, tosin eipä mieskään syty omppuvartaloisesta, lyhythiuksisesta vanhasta akasta, jolla on resissä paksut ihraselluliitti kerrokset. Uskokaa jo vanhemmat naiset, ei teistä ole nuoremmat miehet kiinnostuneet, korkeintaan pikaseksiin ehkä. Olen antanut pakit monelle sellaiselle puumalle ja vaikka kuinka hienovaraisesti sen tekee, nainen yrittää kostaa kaikin keinoin, eikä kestä tilannetta millään. Tämän ketjun aloittaja on 100% varmasti juuri tuollainen nainen, joka nyt hyökkää täällä miesten kimppuun, kun ei kelpaa ikäisilleen ja nuoremmille.

        Itse en ole mikään "vanhempi nainen" vaan ihan nuori vielä, tosin en ikinä huolisi mitään vanhaa ukkoa, isä minulla on jo enkä siis tarvi mitään isän korviketta kenestäkään. Parisuhde toimii juuri parhaiten niin, että pari on samanikäinen, jos toinen on paljon vanhempi, ei jää mitään yhteistä puhuttavaa kun toinen on syntynyt täysin eri aikakaudella ja vanhat papat menevät hiukan yli hilseen.

        Ja ne nuoremmat naiset jotka ovat huolineet jonkun papan, ovat pelkästään tämän rahojen perässä ja kun ja jos rahat loppuvat, lopuu satavarmasti myös "rakkaus".


      • Tietotoimisto!
        tyuiokjhgfcvbnm, kirjoitti:

        Totuus on kuitenkin se, että yli 50 vuotiaista naisista harvaa kiinnostaa seksi ollenkaan, tosin eipä mieskään syty omppuvartaloisesta, lyhythiuksisesta vanhasta akasta, jolla on resissä paksut ihraselluliitti kerrokset. Uskokaa jo vanhemmat naiset, ei teistä ole nuoremmat miehet kiinnostuneet, korkeintaan pikaseksiin ehkä. Olen antanut pakit monelle sellaiselle puumalle ja vaikka kuinka hienovaraisesti sen tekee, nainen yrittää kostaa kaikin keinoin, eikä kestä tilannetta millään. Tämän ketjun aloittaja on 100% varmasti juuri tuollainen nainen, joka nyt hyökkää täällä miesten kimppuun, kun ei kelpaa ikäisilleen ja nuoremmille.

        "Totuus on kuitenkin se, että yli 50 vuotiaista naisista harvaa kiinnostaa seksi ollenkaan"

        Jaa.. Äitisikö tästä sinulle on kertonut??? Vai onko tämä olettamuksesi? Monet 50v naiset kärsivät seksin puutteesta suhteessaan, koska miehet eivät enää kykene seksiin ja naiset kykenevät sekä ovat halukkaita siihen. Teeppä pikainen kysely 50v naisten seksuaalihaluista niin tulet yllättymään suuresti, jos sinulla on tuollainen käsitys naisista...


      • Nuori Orhi
        Tietotoimisto! kirjoitti:

        "Totuus on kuitenkin se, että yli 50 vuotiaista naisista harvaa kiinnostaa seksi ollenkaan"

        Jaa.. Äitisikö tästä sinulle on kertonut??? Vai onko tämä olettamuksesi? Monet 50v naiset kärsivät seksin puutteesta suhteessaan, koska miehet eivät enää kykene seksiin ja naiset kykenevät sekä ovat halukkaita siihen. Teeppä pikainen kysely 50v naisten seksuaalihaluista niin tulet yllättymään suuresti, jos sinulla on tuollainen käsitys naisista...

        Viisikymppiset naiset ne vasta seksiä haluavatkin!
        Heillä on ongelmana se ettei samaa ikäluokkaa tai hieman vanhempaa edustava aviomies enää
        ole tarpeeksi kykenevä seksitouhuihin ja senpä takia naiset haluavatkin nuoren
        kovakuntoisen kaverin "käsiteltäviksi"


      • Täti Tuhma

        70-papparaisella enää edes stondaa siihen malliin, että saisi sylkäisyä ne siemenet sinne minne ne kuuluisi. Toiset eivät enää edes muista mihin niitä siemeniä pitäisi laittaa ja miten.


      • kyselyjä tehnyt
        Tietotoimisto! kirjoitti:

        "Totuus on kuitenkin se, että yli 50 vuotiaista naisista harvaa kiinnostaa seksi ollenkaan"

        Jaa.. Äitisikö tästä sinulle on kertonut??? Vai onko tämä olettamuksesi? Monet 50v naiset kärsivät seksin puutteesta suhteessaan, koska miehet eivät enää kykene seksiin ja naiset kykenevät sekä ovat halukkaita siihen. Teeppä pikainen kysely 50v naisten seksuaalihaluista niin tulet yllättymään suuresti, jos sinulla on tuollainen käsitys naisista...

        Naisille seksinpuute on sitä että eivät koe saavansa hyväksyntää ja kelpaavansa kenellekkään, ei näillä mummoilla mitään himoja enään ole, kun niitä ei ole kaikilla nuoremmillakaan. Minkäänlaista seksiä ei tihku yli 5-kymppisistä naisista, kuin ehkä alle promillen luokkaa, katsokaa vaika ympärillenne jossakin kauppakeskuksessa, hyi helvetti mitä lehmiä.


      • HelloHey
        Herätys tähän päivää kirjoitti:

        Jaa.. No uusimpien tutkimusten mukaan miehille tulevat myös vaihdevuodet sekä siittiömäärä pienenee vuosi vuodelta eivätkä todellakaan ole kuin aniharvoissa tapauksissa jossa keinohedelmöityksellä etsitään ne elävät siittiöt sperman joukosta, ei 70v pysty omin avuin saamaan naista raskaaksi, ikävä tuottaa sinulle pettymys... ;)

        Kannattaa käydä bioloogian pikakurssi, niin sinäkin tiedät että jos halajat lapsia, tee ne ennen 50 ikäluokkaa koska siittiösi on silloin jo niin huonokuntoista sekä mahdollisuus saada vammainen lapsi suurenee jo 70%:lla

        ... niin sulla ei toimi enää mikää paikka :D

        Kohtu ja muut sarjat on poistettu 20 vuotta aikasemmin.


      • ytdjxdyrj
        kyselyjä tehnyt kirjoitti:

        Naisille seksinpuute on sitä että eivät koe saavansa hyväksyntää ja kelpaavansa kenellekkään, ei näillä mummoilla mitään himoja enään ole, kun niitä ei ole kaikilla nuoremmillakaan. Minkäänlaista seksiä ei tihku yli 5-kymppisistä naisista, kuin ehkä alle promillen luokkaa, katsokaa vaika ympärillenne jossakin kauppakeskuksessa, hyi helvetti mitä lehmiä.

        Etpä tiedä naisista näköjään mitään... ;)


      • Et silleen...
        :))))))))))))))))))) kirjoitti:

        "Mitä historiaan tulee niin lähes aina vanhempi mies on mennyt naimisiin häntä itseään nuoremman naisen kanssa."

        Tietopläjäys sinulle: Emme elä enää 1800-luvulla vaan ihan 2011 ja tänä päivänä naiset saavat sekä tahtovat nuorempia miehiä, vanhoilla ei yksinkertaisisti toimi tuo seisokki vaikka vetäisi purkillisen sinisiä nappeja huiviin.

        Niin no tietenkin nämä vanhat ukot kun ovat eläneet sitä aikaa kun naiset todellakin oli huomattavasti nuorempia, mutta eivät huomaa sitä että nykypäivänä tämä(kin) asia on mennyt toisin päin.

        kyllä vahempikin nainen kelpasi. Tosin kylkiäisenä usein tuli kaikenlaista pientä, kuten taloa, yritystä, maata ja sen sellaista. Köyhällä naisella ei kolmenkympin jälkeen pahemmin ollut mahkuja, mutta ainahan saattoi toivoa jonkun viisikymppisen leskimiehen pelastavan. Tosin nekin mieluummin ottivat parikymppisen nuorikon, jos mahdollista.


      • Anonyymi
        Et silleen... kirjoitti:

        kyllä vahempikin nainen kelpasi. Tosin kylkiäisenä usein tuli kaikenlaista pientä, kuten taloa, yritystä, maata ja sen sellaista. Köyhällä naisella ei kolmenkympin jälkeen pahemmin ollut mahkuja, mutta ainahan saattoi toivoa jonkun viisikymppisen leskimiehen pelastavan. Tosin nekin mieluummin ottivat parikymppisen nuorikon, jos mahdollista.

        Kyllä se oli köyhän miehenkin otettava se mikä ei talollisille kelvannut, naapurin kampurajalkainen ikäneito tai kahdeksan lapsen leskiäiti. Rahalla sitä on aina saanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se oli köyhän miehenkin otettava se mikä ei talollisille kelvannut, naapurin kampurajalkainen ikäneito tai kahdeksan lapsen leskiäiti. Rahalla sitä on aina saanut.

        Ei ole mikään pakko ottaa ketään...


    • marjutti

      Mitä vanhemmaksi miehet tulee, sitä ahnaammaksi tulevat nuorten naisten suhteen.
      Vanhalla ei enää "kutise" ikäisensä naiset, vaan täytyy olla silmän ruokaa.
      Koska, miesten suurimpia seksuaalisia elimiä ovat silmät.
      Ja vanhat miehet luulevat nuortuvansa sillätavoin

      • Pappa ei nuorru

        yhtään, vaikka kuinka nuoren naisen näkisi!
        On totta että silmät ovat plus 40 ukkojen ainoat toimivat seksuaaliset elimet.
        Tuollaisten plus 40 miekkosten kunto on jo heikko-kaikki hengästyttää, potenssi on sitä ja tätä,
        ulkonäkö on jo vääjäämättä rapistunut ...
        Toisin on asiat nuoremmilla " orhilla"- kunto on kova, on lihaksia, ja se potenssi!


      • __-----__-----
        Pappa ei nuorru kirjoitti:

        yhtään, vaikka kuinka nuoren naisen näkisi!
        On totta että silmät ovat plus 40 ukkojen ainoat toimivat seksuaaliset elimet.
        Tuollaisten plus 40 miekkosten kunto on jo heikko-kaikki hengästyttää, potenssi on sitä ja tätä,
        ulkonäkö on jo vääjäämättä rapistunut ...
        Toisin on asiat nuoremmilla " orhilla"- kunto on kova, on lihaksia, ja se potenssi!

        Ei nuorru mummotkaan, ainakaan käytännössä. Kyllä on niitä lyllerö tynnyreitä, väkkärä kiharat
        omaavia, ketkä kuvittelevat olevansa hemaisevia helmiä. Kun laitetaan maalia naamariin niin
        paksusti, ettei suuta saa kunnolla avatuksi, kyllähän ne rutut pysyy piilossa. Sitten kun pakkelit
        on pesty, auta armias miten tavis sieltä pelmahtaakaan.

        Ryppyvoiteita aletaan mättää naamaan jo 20.pin paikkeilla, mitä se kertoo muuta, kuin on pelko
        perseessä vanhenemisesta.


    • ei kiitti +35

      En vastaa kuin kriteerit täyttäville miehille.
      Laita tiukka ikähaarukka ja tyhjennä vieraskirja papparaisten kuolausviesteistä säännöllisesti.
      Nolottaa niiden viestit jos nuoret miehet katselee vieraskirjaa, typerä koko vieraskirjahomma.
      Älä vastaa mitään miehille jotka eivät sovi kriteereihin.
      Voikohan yli-ikäiset miehet laittaa valmiiksi estoon?

      • 23 ` -´

        Nytpä näyttää siltä, että 35v. naisilla on ikäkriisi, olen kuvitellut sen tulevan paljon myöhenmmin
        jolloin aletaan hakeen nuorenpaa seuraa, jotta tuntisi itsekkin itsensä nuorekkaaksi, mutta mitä
        viellä, täällä tuon ikäiset jo vinkuu, kuinka 40.set on vanhoja ukkoja. Sitten etsitään nuorten
        poikien seuraa kieli pitkällään.

        Tiedättekö, että teille nauretaan, sillä heidän mielestä ootte yli ikäisiä hyvää vauhtia puuma kriteerin
        täyttäviä pellejä. Hah hah, ootte naiveja koko hörö sakki, liikaa itsestään luulevia. Herätkää ja
        pyyhkikää silmistä rähmät, jotta näätte parenmmin.


      • Salli mun nauraa
        23 ` -´ kirjoitti:

        Nytpä näyttää siltä, että 35v. naisilla on ikäkriisi, olen kuvitellut sen tulevan paljon myöhenmmin
        jolloin aletaan hakeen nuorenpaa seuraa, jotta tuntisi itsekkin itsensä nuorekkaaksi, mutta mitä
        viellä, täällä tuon ikäiset jo vinkuu, kuinka 40.set on vanhoja ukkoja. Sitten etsitään nuorten
        poikien seuraa kieli pitkällään.

        Tiedättekö, että teille nauretaan, sillä heidän mielestä ootte yli ikäisiä hyvää vauhtia puuma kriteerin
        täyttäviä pellejä. Hah hah, ootte naiveja koko hörö sakki, liikaa itsestään luulevia. Herätkää ja
        pyyhkikää silmistä rähmät, jotta näätte parenmmin.

        nimimekki 23! HAH..Hah!!!
        Vai luulee se vanha ukko että nuoret kundit nauraa meille Plus 35 naisille, ei naura, MUTTA
        alle 35 vuotiaat naiset nauravat yli 40 vuotiaille ukon käppänöille, se on TOTUUS!
        Olen 100% varma että 40 v nainen kelpaa alle 30 v miehille, mutta 40 v mies EI KELPAA ALLE 30 V NAISILLE!

        Näin se menee, Sori!


      • vieraskirjat

        ehdottomasti tyhjiksi vanhusten horinoista. Mitähän papparaiset ajattelevat kun
        kirjoittavat vieraskirjoihin tyyliin " Ooohhh!, Oot kaunis, sissus mikä tyttö" tai jotakin muuta
        yhtä yksinkertaista!


      • Tiedän kyllä

        ... treffiprofiilisi asetuksista voit ruksittaa kohdan "salli vastaukset vain ihannekumppanisi ikäisiltä" tai jotain sinnepäin. Itse olen siitä vierestä ruksittanut "salli vain samalta paikkakunnalta" tms, en nyt ehdi loggautua katsomaan tarkkoja sanamuotoja, mutta sieltä ne näet kun loggaudut itse. Ongelma ratkaistu :)


      • ei ukkoja kiitos
        Tiedän kyllä kirjoitti:

        ... treffiprofiilisi asetuksista voit ruksittaa kohdan "salli vastaukset vain ihannekumppanisi ikäisiltä" tai jotain sinnepäin. Itse olen siitä vierestä ruksittanut "salli vain samalta paikkakunnalta" tms, en nyt ehdi loggautua katsomaan tarkkoja sanamuotoja, mutta sieltä ne näet kun loggaudut itse. Ongelma ratkaistu :)

        Tätä tietoa moni nainen tarvitsee!


      • ei ukkoja kiitos
        23 ` -´ kirjoitti:

        Nytpä näyttää siltä, että 35v. naisilla on ikäkriisi, olen kuvitellut sen tulevan paljon myöhenmmin
        jolloin aletaan hakeen nuorenpaa seuraa, jotta tuntisi itsekkin itsensä nuorekkaaksi, mutta mitä
        viellä, täällä tuon ikäiset jo vinkuu, kuinka 40.set on vanhoja ukkoja. Sitten etsitään nuorten
        poikien seuraa kieli pitkällään.

        Tiedättekö, että teille nauretaan, sillä heidän mielestä ootte yli ikäisiä hyvää vauhtia puuma kriteerin
        täyttäviä pellejä. Hah hah, ootte naiveja koko hörö sakki, liikaa itsestään luulevia. Herätkää ja
        pyyhkikää silmistä rähmät, jotta näätte parenmmin.

        En ole edes 30. Onko papparalla lukihäiriö vai lukulasit hukassa?


      • + - 0
        Salli mun nauraa kirjoitti:

        nimimekki 23! HAH..Hah!!!
        Vai luulee se vanha ukko että nuoret kundit nauraa meille Plus 35 naisille, ei naura, MUTTA
        alle 35 vuotiaat naiset nauravat yli 40 vuotiaille ukon käppänöille, se on TOTUUS!
        Olen 100% varma että 40 v nainen kelpaa alle 30 v miehille, mutta 40 v mies EI KELPAA ALLE 30 V NAISILLE!

        Näin se menee, Sori!

        Onks sun nimi varma, kyllä ootte tosi tolvanoita koko sakki. Kamala rähinä moisesta asiasta.
        En ole kateellinen pätkääkään, ihan sama ketä ja minkäikäisiä hässitte, koko aloitusketju
        on turhan päiväistä paskaa. Ap. tainnut piruillessaan aloittaa tään rutkutus operaation.


      • -/+
        + - 0 kirjoitti:

        Onks sun nimi varma, kyllä ootte tosi tolvanoita koko sakki. Kamala rähinä moisesta asiasta.
        En ole kateellinen pätkääkään, ihan sama ketä ja minkäikäisiä hässitte, koko aloitusketju
        on turhan päiväistä paskaa. Ap. tainnut piruillessaan aloittaa tään rutkutus operaation.

        Kylläpäs nyt on vanhenevien ukon käppänöiden vaikea uskoa, että nainen on seksuaalinen olento
        joka panee nuorempia miehiä!
        Nainen Panee, niin se menee!


      • yh-hym..........
        ei ukkoja kiitos kirjoitti:

        Tätä tietoa moni nainen tarvitsee!

        Mihin helvettiin tarvitaan ap. tietoa, kuten "KIITOS SINULLE" otsikon kirjoittaja toteaa.
        Missä omat aivot ? pitääkö jonkun toisen ensin kertoa, että vain nuorenpi mies kelpaa...

        Idiootti näytät olevan sinäkin, kuten kaikki muutkin tähän leikkiin ryhtyneet.
        Se on tämä eronneiden petettyjen naisten tapa kostaa, kun yritetään näyttää, että kelpaan
        jopa nuorelle orhille. VOISITTEKO, lakata valehtelemasta edes itsellenne, on niin läpinäkyvää YÖK !!!

        Minä en halua vanhenpaa ryppyihinsä jumittunutta naista ja sillä selvä.


    • HaluatkoSeikkailuun

      Olin itse 30-vuotias kun rakastuin työpaikalla 50-vuotiaaseen mieheen, ei ole mahdotonta siis. Oli kyllä aivan upea ilmestys, ihana. No hänen potenssista en tiedä koska en kokeillut, enkä lapsenteko kyvyistäkään sen puoleen, ne oli ihan toisarvoisia asioita siinä tunteen palossa.

      • ei ukkoja kiitos

        Aika säälittävää touhua tässä ketjussa näiltä vanhemmilta miehiltä. Syytellään naisia ikäkriisistä kun itsellä on vähintään kolme ikäkriisiä päällekäin..


      • HaluatkoSeikkailuun
        ei ukkoja kiitos kirjoitti:

        Aika säälittävää touhua tässä ketjussa näiltä vanhemmilta miehiltä. Syytellään naisia ikäkriisistä kun itsellä on vähintään kolme ikäkriisiä päällekäin..

        Naisen kirjoittama viesti kyllä ja ihan totta vielä. Eikä ollut esimiehenä se mies vaan ihan samalla viivalla oltiin. Vaalea komea adonis oli tämä 50-vuotias. Pussaamaan pääsin kerran jollain työpaikan retkellä mutta en muuta, ehkä hyvä niin.


    • eräs mies

      Esität täysin käsittämättömiä ajatuksia. On normaalia, että mies on huomattavasti vanhempi kuin nainen. Otetaan esimerkiksi vaikkapa Hugh Hefner. Mies on iältään pitkälti yli 80, ja silti hänellä riittää nuoria parikymppisiä blondeja haaremiksi saakka. Siinä on ihanne, johon tulisi pyrkiä.

      • Mies kommentoi

        Miehenä pitää todeta, että vanhemmat naiset kiinnostavat, ei nykyaikana ole mikään ihme ja kummastus että miehellä on vanhempi nainen, ei todellakaan eletä enää missään kivikaudella!! Ja noita julkkuja ei voi verrata taviksiin, onhan lähes jokaisella jukimolla oli se sitten mies tai nainen, niin nuorempi kumppani. Rahalla saa.

        Ja meitä miehiä on paljon joilla on vanhempi avopuoliso, eikä todellakaan kiinnosta mitkään teinityttöjen jutut, niillähän on täysin eri jutut ja miehen pitää olla todella lapsellinen jos jaksaa kuunnella sellaista käkätystä mitä niistä lähtee.


      • vuosi on 2011
        Mies kommentoi kirjoitti:

        Miehenä pitää todeta, että vanhemmat naiset kiinnostavat, ei nykyaikana ole mikään ihme ja kummastus että miehellä on vanhempi nainen, ei todellakaan eletä enää missään kivikaudella!! Ja noita julkkuja ei voi verrata taviksiin, onhan lähes jokaisella jukimolla oli se sitten mies tai nainen, niin nuorempi kumppani. Rahalla saa.

        Ja meitä miehiä on paljon joilla on vanhempi avopuoliso, eikä todellakaan kiinnosta mitkään teinityttöjen jutut, niillähän on täysin eri jutut ja miehen pitää olla todella lapsellinen jos jaksaa kuunnella sellaista käkätystä mitä niistä lähtee.

        Ja se tarkoittaa sitä että nainen vie ja mies vikisee.
        Nykynainen ei tyydy mihinkään vanhaan kyvyttömään mieheen, vaan valikoi miehekseen
        nuoren kiihkeän komean uroon.
        Miehet, muistakaa pitää itsenne kunnossa tai jäätte nuorempien miesten jalkoihin!


      • = totuus:.:..:...
        vuosi on 2011 kirjoitti:

        Ja se tarkoittaa sitä että nainen vie ja mies vikisee.
        Nykynainen ei tyydy mihinkään vanhaan kyvyttömään mieheen, vaan valikoi miehekseen
        nuoren kiihkeän komean uroon.
        Miehet, muistakaa pitää itsenne kunnossa tai jäätte nuorempien miesten jalkoihin!

        Tänne kirjoittavat naikkoset on vähenmmistö ja näyttävän toimivan koko kansan asianajajina.
        (Siis akkojen) laumasieluisten, jotka on periaatteessa samaa mieltä. He elävät haavemaailmassa,
        jossa heillä on nuori orhi ja on autuaan ihanaa. unelmoiminen ei maksa mitään.

        Kuka nuori alkaa katselemaan, anteeks kuuntelemaan kenenkään vieraan muijan kiljukauloja...?
        Viellä vähenmmän haluaa yhteisiä muksuja, voi teitä raukkoja. Sit hän haluaa nuorenmman ja
        kauniinmman lastensa äidiksi.ou ou ja voi voi itku.


      • GetAVip
        = totuus:.:..:... kirjoitti:

        Tänne kirjoittavat naikkoset on vähenmmistö ja näyttävän toimivan koko kansan asianajajina.
        (Siis akkojen) laumasieluisten, jotka on periaatteessa samaa mieltä. He elävät haavemaailmassa,
        jossa heillä on nuori orhi ja on autuaan ihanaa. unelmoiminen ei maksa mitään.

        Kuka nuori alkaa katselemaan, anteeks kuuntelemaan kenenkään vieraan muijan kiljukauloja...?
        Viellä vähenmmän haluaa yhteisiä muksuja, voi teitä raukkoja. Sit hän haluaa nuorenmman ja
        kauniinmman lastensa äidiksi.ou ou ja voi voi itku.

        Ne nuoret "orit" ovat pelkkää kosteaa ja kankeaa päiväunta tuon ikäisiltä naisilta.
        Kuka nuorimies nyt lähtisi oman äitinsä ikäistä naista painamaan.. paskapuheita femakoilta!


      • ei ukkoja kiitos

        ilman satoja miljooniaan. Olette te ukot eri pellejä..pehmeneekö aivot vanhetessa?


      • Mies 40
        ei ukkoja kiitos kirjoitti:

        ilman satoja miljooniaan. Olette te ukot eri pellejä..pehmeneekö aivot vanhetessa?

        Hefner, Harkimo, ym. julkisuuden henkilöt eivät varmaan kelpaisi nuorille naisille ilman
        asemaansa ja rahojaan, se on varma!

        " pehmeneekö aivot vanhetessa?"
        Osalla miehistä aivot ovat jo tässä minun iässä aivan pehmeät- vastaus on kyllä pehmenee.
        Itse en vielä koe olevani kovin pehmeä, mutta ikää tulee ...


      • pata ässä
        ei ukkoja kiitos kirjoitti:

        ilman satoja miljooniaan. Olette te ukot eri pellejä..pehmeneekö aivot vanhetessa?

        Samalla tavalla ne aivot pehmenee myös eukoilla, vai oletteko olevinanne, no joo niitä ikinuoria kotkia.
        Ootko lepakko, kun "ei ukkoja kiitos" sillähän se asia onkin ratkaistu, eipä tartte katella äijiä !!!!!!


      • 47v nainen
        GetAVip kirjoitti:

        Ne nuoret "orit" ovat pelkkää kosteaa ja kankeaa päiväunta tuon ikäisiltä naisilta.
        Kuka nuorimies nyt lähtisi oman äitinsä ikäistä naista painamaan.. paskapuheita femakoilta!

        Siis äitiksi 10 vuotiaana? ;))
        Kyllä minulla on 37 vuotias mies ollut jo monta vuotta ja olemme onnellisia...
        Seksi on todella hyvää ja sitä harrastetaan melkein päivittäin.


      • sepeeee
        ei ukkoja kiitos kirjoitti:

        ilman satoja miljooniaan. Olette te ukot eri pellejä..pehmeneekö aivot vanhetessa?

        niitä sinisiä pillereitä tarttee vaa suomalaisten ämmien kans sano mulle yks vanha ukko


    • kuten huomaatte

      Vastauksia lukiessanne - VANHALLA GUBELLA EI TEE MITÄÄN!

      Naiset haluavat nuoren orhin ja sen myös ottavat.

      • töttöröö röö

        SALLI MUN HÖRÖTTÄÄ......Ei miehiä noin vain oteta, varsinkaan nuoria sellaisia ja kun ottajina
        täällä on nuo teineiksi heittäytyneet 35.set. MINKÄHÄN tähden saa jatkuvasti lukea eri aloitus
        jutuista, kuinka vaikeaa on saada vastauksia minkään ikäisiltä ja nyt sitten he "haluavat ja myös ottavat"

        Kylläpä onkin ristiriitainen asia, haluta saa vaikka kuun taivaalta, olen minäkin halunnut lotto-voiton,
        mutta onkin täysin eri asia saako sen.......................?


      • jo 6 vuotta..
        töttöröö röö kirjoitti:

        SALLI MUN HÖRÖTTÄÄ......Ei miehiä noin vain oteta, varsinkaan nuoria sellaisia ja kun ottajina
        täällä on nuo teineiksi heittäytyneet 35.set. MINKÄHÄN tähden saa jatkuvasti lukea eri aloitus
        jutuista, kuinka vaikeaa on saada vastauksia minkään ikäisiltä ja nyt sitten he "haluavat ja myös ottavat"

        Kylläpä onkin ristiriitainen asia, haluta saa vaikka kuun taivaalta, olen minäkin halunnut lotto-voiton,
        mutta onkin täysin eri asia saako sen.......................?

        Olen kuosissni pysynyt 49v nainen ja minulla on 40v mies ja hyvin pyyhkii..


    • ;))))))))

      No jopas :D vanhat miehet nousseet barrikaadeille ja ovat aivan suutuksissaan kun naiset saavat kuin saavatkin nuoria miehiä, mutta hei, eihän se teiltä ole pois jos te vonkaatte niitä nuoria naisia joten molemmathan tässä voittaa. Tietysti uskon kiukkunne siten, jos ette saa nuorempia, ettekä edes ikäisiänne kun kaikki keskittyy nuoriin ohreihin :D

      No anyway, en anna pääni särkeä teidän olettamuksistanne taikka ärsyyntymisistänne kun en huoli vanhempaa miestä vaan nuorta lihaa sen olla pitää ;)

      • Nuorta Orhia, kiitos

        Nainen saa nuoren miehen helpommalla kun mies saa nuoren naisen!
        Nyt eletään vuotta 2011 ja valta näissä asioissa on naisilla-kuten pitääkin.


      • 2kybä

        uskomaton myötähäpeä syntyy tässä lukeassani teidän kokeneimpien ja muutenkin kauemmin eläneitä ihmisten kommentteja.

        ette te 35-50 vuotiaat miehet, ettekä naiset pääse jokaisen vastaantulijan toisen sukupuolen edustajan housuihin joka sattuu olemaan nyt esim. sen 10 vuotta nuorempi.

        käyttäkää sen verran aivojanne, että ensinnäkin nuoret miehet sekä naiset yleensäkin mieluummin ikäisiään tapaavat. tietysti jotkut tykkäävät vanhemmista ja jotkut nuoremmista mutta ei helvetti millaisia jääräpäitä teistäkin on tullut. ei teidän tarvitse pieneen ajatukseen takertua ja pitää siitä kiinni niin tiukasti, ettette pysty hyväksymään ajatusta erilaisesta parista - tai sitten inttää moneen kertaan sitä samaa että kumpi osapuoli saa helpommin, lapsellista.

        muutenkin vaikuttaa siltä, että puolet näistä tämänkin aiheen viiesteistä on kirjoittanut joku trolli joka kaipaa nyt vähän huomiota.

        eiköhän tässäkin ollut tarpeeksi jonninjoutavaa samaa jauhettua paskaa moneen kertaan.....


      • paskaa on juu
        2kybä kirjoitti:

        uskomaton myötähäpeä syntyy tässä lukeassani teidän kokeneimpien ja muutenkin kauemmin eläneitä ihmisten kommentteja.

        ette te 35-50 vuotiaat miehet, ettekä naiset pääse jokaisen vastaantulijan toisen sukupuolen edustajan housuihin joka sattuu olemaan nyt esim. sen 10 vuotta nuorempi.

        käyttäkää sen verran aivojanne, että ensinnäkin nuoret miehet sekä naiset yleensäkin mieluummin ikäisiään tapaavat. tietysti jotkut tykkäävät vanhemmista ja jotkut nuoremmista mutta ei helvetti millaisia jääräpäitä teistäkin on tullut. ei teidän tarvitse pieneen ajatukseen takertua ja pitää siitä kiinni niin tiukasti, ettette pysty hyväksymään ajatusta erilaisesta parista - tai sitten inttää moneen kertaan sitä samaa että kumpi osapuoli saa helpommin, lapsellista.

        muutenkin vaikuttaa siltä, että puolet näistä tämänkin aiheen viiesteistä on kirjoittanut joku trolli joka kaipaa nyt vähän huomiota.

        eiköhän tässäkin ollut tarpeeksi jonninjoutavaa samaa jauhettua paskaa moneen kertaan.....

        Sen verran minäkin laitan lusikkani soppaan, että kun lueskelin näitä (en kaikkia) ovat saman
        toistoa. Jostakin syystä tuossa "en huoli vanhenpaa, nainen saa nuorenpaa milloin vain"
        lätinässä on jokin pahasti pielessä, sillä en tunne yhtään 35-40v. kellä ois 10vuotta nuorenpi
        mies, vai pitäisikö sanoa nuorukainen.

        Ensinnäkin koko aloitus- ketju on viimeisen päälle perseestä. Tämä eukkojen villiintyminen taitaakin
        olla tsoukki. Asialla onkin sama pettynyt muumio, joka kuluttaa aikaansa........


      • Hoh hoijakkaa taas..
        paskaa on juu kirjoitti:

        Sen verran minäkin laitan lusikkani soppaan, että kun lueskelin näitä (en kaikkia) ovat saman
        toistoa. Jostakin syystä tuossa "en huoli vanhenpaa, nainen saa nuorenpaa milloin vain"
        lätinässä on jokin pahasti pielessä, sillä en tunne yhtään 35-40v. kellä ois 10vuotta nuorenpi
        mies, vai pitäisikö sanoa nuorukainen.

        Ensinnäkin koko aloitus- ketju on viimeisen päälle perseestä. Tämä eukkojen villiintyminen taitaakin
        olla tsoukki. Asialla onkin sama pettynyt muumio, joka kuluttaa aikaansa........

        "en tunne yhtään 35-40v. kellä ois 10vuotta nuorenpi mies, vai pitäisikö sanoa nuorukainen."

        Olet joko tynnyrissä kasvanut, korvat kiinni kulkenut taikka asut keskellä ei mitään...? Itse tunnen USEITA pariskuntia jossa nainen on jopa se kauhistusta sekä vatsanväänteitä aiheuttavat 10v. vanhempi, mikä siinä nyt on niin kamalaa??

        Eiköhän se ole ihan jokaisen oma asia, kehen tykästyy ja kehen taas ei. Nykypäivänä kun jaksetaan kantaa huolta toisten tekemisistä sekä tekemättä jättämisestä, ja se kertoo enemmänkin siitä, ettei itsellä ole elämää..


      • paskaa on juu -
        Hoh hoijakkaa taas.. kirjoitti:

        "en tunne yhtään 35-40v. kellä ois 10vuotta nuorenpi mies, vai pitäisikö sanoa nuorukainen."

        Olet joko tynnyrissä kasvanut, korvat kiinni kulkenut taikka asut keskellä ei mitään...? Itse tunnen USEITA pariskuntia jossa nainen on jopa se kauhistusta sekä vatsanväänteitä aiheuttavat 10v. vanhempi, mikä siinä nyt on niin kamalaa??

        Eiköhän se ole ihan jokaisen oma asia, kehen tykästyy ja kehen taas ei. Nykypäivänä kun jaksetaan kantaa huolta toisten tekemisistä sekä tekemättä jättämisestä, ja se kertoo enemmänkin siitä, ettei itsellä ole elämää..

        Kyllä minä kaupungissa asun ja olen hyvin sosiaalinen. Tuo hanki itsellesi elämä on niin loppuun
        käytetty, että ois noin sivistyneen ihmisen luullut keksineen jotain omaperäisenpää.

        Kiitos muuten tuosta miikasta, minkä annoit. Nyt tämä on mun puolesta loppuunkäsitelty aihe.
        Ei jaksa kiinnostaa enenpää, minulla on todellakin parenpaakin tekemistä.

        Älä sinäkään juutu perseestäs kiinni tietskan ääreen, voi mennä silmät kieroon.
        Näkymättömiin.


      • ihmetyttää...
        Hoh hoijakkaa taas.. kirjoitti:

        "en tunne yhtään 35-40v. kellä ois 10vuotta nuorenpi mies, vai pitäisikö sanoa nuorukainen."

        Olet joko tynnyrissä kasvanut, korvat kiinni kulkenut taikka asut keskellä ei mitään...? Itse tunnen USEITA pariskuntia jossa nainen on jopa se kauhistusta sekä vatsanväänteitä aiheuttavat 10v. vanhempi, mikä siinä nyt on niin kamalaa??

        Eiköhän se ole ihan jokaisen oma asia, kehen tykästyy ja kehen taas ei. Nykypäivänä kun jaksetaan kantaa huolta toisten tekemisistä sekä tekemättä jättämisestä, ja se kertoo enemmänkin siitä, ettei itsellä ole elämää..

        "Olet joko tynnyrissä kasvanut, korvat kiinni kulkenut taikka asut keskellä ei mitään...? Itse tunnen USEITA pariskuntia jossa nainen on jopa se kauhistusta sekä vatsanväänteitä aiheuttavat 10v. vanhempi, mikä siinä nyt on niin kamalaa?? "

        Mun kaveripiirissä on tasan yksi pari, jossa nainen on 2v vanhempi. Siis sekä minun että vaimoni kavereissa, ikähaarukka on siinä 25-35 v. Sensijaan tiedän useamman parin, joissa mies on 5 vuotta vanhempi, tosin yleensä vähemmän kuin 10 vuotta. Muistan, että yhdellä tutun tutulla oli joskus 10v sitten yli 10v vanhempi naisystävä (ei kestänyt)

        (minusta 10 vuotta ikäeroa on ihan iikaa oli miten päin tahansa)

        Eli ei se nyt oikeasti voi olla mitenkään hirveän yleinen ilmiö, jos meikäläisen lähipiirissä jopa lesboparit ovat yleisempiä!

        Ja tuollaisissa pareissa ei ole mitään kamalaa, kunhan erityisesti nainen ymmärtää siihen liittyvät riskit (eli ehkä ei kannata laskea vanhuutta tämmöisen suhteen varaan).

        "Eiköhän se ole ihan jokaisen oma asia, kehen tykästyy ja kehen taas ei. Nykypäivänä kun jaksetaan kantaa huolta toisten tekemisistä sekä tekemättä jättämisestä, ja se kertoo enemmänkin siitä, ettei itsellä ole elämää.."

        Niin, hirveän vapaata on, mutta on kuitenkin älyttömän tärkeätä, että tämmöisiä suhteita pidetään yleisinä, vaikkei niitä oikeasti missään näy...? Voin itse 30-vuotiaana miehenä vakuuttaa, että vanhemmat naiset eivät kiinnosta kuin kertapanoina ja siinäkin vain, jos ovat erittäin hyvässä kunnossa (siis jos olisin sinkku, en ole, mulla on muutaman vuoden nuorempi vaimo, enkä kyllä mitenkään voisi koskaan kuvitella valitsevani kahdesta naisesta sen 15v vanhemman).


      • jep jep jep
        Nuorta Orhia, kiitos kirjoitti:

        Nainen saa nuoren miehen helpommalla kun mies saa nuoren naisen!
        Nyt eletään vuotta 2011 ja valta näissä asioissa on naisilla-kuten pitääkin.

        "Nainen saa nuoren miehen helpommalla kun mies saa nuoren naisen!"

        Täyttä puppua, ellei termi "saa" tarkoita pelkästään seksuaalista kanssakäyntiä. Nainen saa aina kullia jos haluaa ja jopa voi ottaa siitä maksun.

        Mitä sitten?


      • Mollamaija*
        ihmetyttää... kirjoitti:

        "Olet joko tynnyrissä kasvanut, korvat kiinni kulkenut taikka asut keskellä ei mitään...? Itse tunnen USEITA pariskuntia jossa nainen on jopa se kauhistusta sekä vatsanväänteitä aiheuttavat 10v. vanhempi, mikä siinä nyt on niin kamalaa?? "

        Mun kaveripiirissä on tasan yksi pari, jossa nainen on 2v vanhempi. Siis sekä minun että vaimoni kavereissa, ikähaarukka on siinä 25-35 v. Sensijaan tiedän useamman parin, joissa mies on 5 vuotta vanhempi, tosin yleensä vähemmän kuin 10 vuotta. Muistan, että yhdellä tutun tutulla oli joskus 10v sitten yli 10v vanhempi naisystävä (ei kestänyt)

        (minusta 10 vuotta ikäeroa on ihan iikaa oli miten päin tahansa)

        Eli ei se nyt oikeasti voi olla mitenkään hirveän yleinen ilmiö, jos meikäläisen lähipiirissä jopa lesboparit ovat yleisempiä!

        Ja tuollaisissa pareissa ei ole mitään kamalaa, kunhan erityisesti nainen ymmärtää siihen liittyvät riskit (eli ehkä ei kannata laskea vanhuutta tämmöisen suhteen varaan).

        "Eiköhän se ole ihan jokaisen oma asia, kehen tykästyy ja kehen taas ei. Nykypäivänä kun jaksetaan kantaa huolta toisten tekemisistä sekä tekemättä jättämisestä, ja se kertoo enemmänkin siitä, ettei itsellä ole elämää.."

        Niin, hirveän vapaata on, mutta on kuitenkin älyttömän tärkeätä, että tämmöisiä suhteita pidetään yleisinä, vaikkei niitä oikeasti missään näy...? Voin itse 30-vuotiaana miehenä vakuuttaa, että vanhemmat naiset eivät kiinnosta kuin kertapanoina ja siinäkin vain, jos ovat erittäin hyvässä kunnossa (siis jos olisin sinkku, en ole, mulla on muutaman vuoden nuorempi vaimo, enkä kyllä mitenkään voisi koskaan kuvitella valitsevani kahdesta naisesta sen 15v vanhemman).

        Never say never.


      • --------------
        ihmetyttää... kirjoitti:

        "Olet joko tynnyrissä kasvanut, korvat kiinni kulkenut taikka asut keskellä ei mitään...? Itse tunnen USEITA pariskuntia jossa nainen on jopa se kauhistusta sekä vatsanväänteitä aiheuttavat 10v. vanhempi, mikä siinä nyt on niin kamalaa?? "

        Mun kaveripiirissä on tasan yksi pari, jossa nainen on 2v vanhempi. Siis sekä minun että vaimoni kavereissa, ikähaarukka on siinä 25-35 v. Sensijaan tiedän useamman parin, joissa mies on 5 vuotta vanhempi, tosin yleensä vähemmän kuin 10 vuotta. Muistan, että yhdellä tutun tutulla oli joskus 10v sitten yli 10v vanhempi naisystävä (ei kestänyt)

        (minusta 10 vuotta ikäeroa on ihan iikaa oli miten päin tahansa)

        Eli ei se nyt oikeasti voi olla mitenkään hirveän yleinen ilmiö, jos meikäläisen lähipiirissä jopa lesboparit ovat yleisempiä!

        Ja tuollaisissa pareissa ei ole mitään kamalaa, kunhan erityisesti nainen ymmärtää siihen liittyvät riskit (eli ehkä ei kannata laskea vanhuutta tämmöisen suhteen varaan).

        "Eiköhän se ole ihan jokaisen oma asia, kehen tykästyy ja kehen taas ei. Nykypäivänä kun jaksetaan kantaa huolta toisten tekemisistä sekä tekemättä jättämisestä, ja se kertoo enemmänkin siitä, ettei itsellä ole elämää.."

        Niin, hirveän vapaata on, mutta on kuitenkin älyttömän tärkeätä, että tämmöisiä suhteita pidetään yleisinä, vaikkei niitä oikeasti missään näy...? Voin itse 30-vuotiaana miehenä vakuuttaa, että vanhemmat naiset eivät kiinnosta kuin kertapanoina ja siinäkin vain, jos ovat erittäin hyvässä kunnossa (siis jos olisin sinkku, en ole, mulla on muutaman vuoden nuorempi vaimo, enkä kyllä mitenkään voisi koskaan kuvitella valitsevani kahdesta naisesta sen 15v vanhemman).

        Ihmisethän kirjoittavat tänne viestejä omiin kokemuksiinsa ja havaintoihinsa perustuen ja totta kai ne ovat silloin keskenään erilaisia. Maailma on täynnä eri tyyppisiä ihmissuhteita, niin iän kuin muiden asioidenkin puolesta.

        Omassa ystävä- ja kaveripiirissäni on paljon sinkkuja, mutta tässä pientä tilastoa siihen kuuluvista pariskunnista ja heidän ikäeroistaan:

        - 1 pari, jossa mies ja nainen syntyneet samana vuonna
        - 3 paria, joissa mies 1-5 v. naista vanhempi
        - 1 pari, jossa mies lähes 30 v. naista vanhempi
        - 4 paria, joissa nainen 6-8 v. miestä vanhempi
        - 1 pari, jossa nainen 13 v. miestä vanhempi

        Itselläni on ollut kolme vakavampaa suhdetta: A) mies samanikäinen, B) mies 8 vuotta nuorempi ja C) mies kaksi vuotta vanhempi. Viimeisen kahden vuoden aikana olen treffannut kahta miestä, joista kumpikin olisi halunnut vakavamman suhteen kanssani, toinen miehistä minua neljä vuotta nuorempi, toinen viisi. Olen tällä hetkellä 42 v.


      • 6+11
        ihmetyttää... kirjoitti:

        "Olet joko tynnyrissä kasvanut, korvat kiinni kulkenut taikka asut keskellä ei mitään...? Itse tunnen USEITA pariskuntia jossa nainen on jopa se kauhistusta sekä vatsanväänteitä aiheuttavat 10v. vanhempi, mikä siinä nyt on niin kamalaa?? "

        Mun kaveripiirissä on tasan yksi pari, jossa nainen on 2v vanhempi. Siis sekä minun että vaimoni kavereissa, ikähaarukka on siinä 25-35 v. Sensijaan tiedän useamman parin, joissa mies on 5 vuotta vanhempi, tosin yleensä vähemmän kuin 10 vuotta. Muistan, että yhdellä tutun tutulla oli joskus 10v sitten yli 10v vanhempi naisystävä (ei kestänyt)

        (minusta 10 vuotta ikäeroa on ihan iikaa oli miten päin tahansa)

        Eli ei se nyt oikeasti voi olla mitenkään hirveän yleinen ilmiö, jos meikäläisen lähipiirissä jopa lesboparit ovat yleisempiä!

        Ja tuollaisissa pareissa ei ole mitään kamalaa, kunhan erityisesti nainen ymmärtää siihen liittyvät riskit (eli ehkä ei kannata laskea vanhuutta tämmöisen suhteen varaan).

        "Eiköhän se ole ihan jokaisen oma asia, kehen tykästyy ja kehen taas ei. Nykypäivänä kun jaksetaan kantaa huolta toisten tekemisistä sekä tekemättä jättämisestä, ja se kertoo enemmänkin siitä, ettei itsellä ole elämää.."

        Niin, hirveän vapaata on, mutta on kuitenkin älyttömän tärkeätä, että tämmöisiä suhteita pidetään yleisinä, vaikkei niitä oikeasti missään näy...? Voin itse 30-vuotiaana miehenä vakuuttaa, että vanhemmat naiset eivät kiinnosta kuin kertapanoina ja siinäkin vain, jos ovat erittäin hyvässä kunnossa (siis jos olisin sinkku, en ole, mulla on muutaman vuoden nuorempi vaimo, enkä kyllä mitenkään voisi koskaan kuvitella valitsevani kahdesta naisesta sen 15v vanhemman).

        Ystävä-, tuttava- ja työkavereiden piiristä löytyy vain yksi pari, missä nainen on vanhempi,
        nainen on 43 v., mies 38 v. Kaikilla muilla naisilla on muutaman vuoden vanhempi mies.
        Eihän se rakkaus ikää katso, mutta jos ikäeroa on ihan hurjasti, esim. nainen on vaikka
        22 v. ja mies 55 v., tai nainen on 56 v. ja mies 24 v., niin kyllä sitä hiukan ihmettelee...
        Mutta kukin tyylillään.


      • rukkaset sulle
        Nuorta Orhia, kiitos kirjoitti:

        Nainen saa nuoren miehen helpommalla kun mies saa nuoren naisen!
        Nyt eletään vuotta 2011 ja valta näissä asioissa on naisilla-kuten pitääkin.

        Mitähän tekemistä mahtaa vuosiluvulla, jotta saa nuorta orhia. Mitä tulee valtaan, (en viitsi käyttää
        edes lainausmerkkejä) niin tuolla asenteella, sinä ja muut pää pilvissä kulkevilla, on semmoinen
        ikävääkin ikävin tosi asia, saatte rupsahtaa yksin.

        Kyllä se nyt on silleen, eipä sitä nuorenpaa noin vain oteta, kuin keksi pakettia kaupan hyllyltä.
        Miksi sittenn samat muijat roikkuu netissä vuositolkulla, etsien ja etsien, eikös sitä pitäs valkata sieltä
        se komistus ja ottaa, eikä meinata. VAI MITEN SE NYT OLIKAAN ??? Pudotkaa koko akka- lauma
        maan pääle pikkuhiljaa !


      • hoh hoijakkaa taas..
        ihmetyttää... kirjoitti:

        "Olet joko tynnyrissä kasvanut, korvat kiinni kulkenut taikka asut keskellä ei mitään...? Itse tunnen USEITA pariskuntia jossa nainen on jopa se kauhistusta sekä vatsanväänteitä aiheuttavat 10v. vanhempi, mikä siinä nyt on niin kamalaa?? "

        Mun kaveripiirissä on tasan yksi pari, jossa nainen on 2v vanhempi. Siis sekä minun että vaimoni kavereissa, ikähaarukka on siinä 25-35 v. Sensijaan tiedän useamman parin, joissa mies on 5 vuotta vanhempi, tosin yleensä vähemmän kuin 10 vuotta. Muistan, että yhdellä tutun tutulla oli joskus 10v sitten yli 10v vanhempi naisystävä (ei kestänyt)

        (minusta 10 vuotta ikäeroa on ihan iikaa oli miten päin tahansa)

        Eli ei se nyt oikeasti voi olla mitenkään hirveän yleinen ilmiö, jos meikäläisen lähipiirissä jopa lesboparit ovat yleisempiä!

        Ja tuollaisissa pareissa ei ole mitään kamalaa, kunhan erityisesti nainen ymmärtää siihen liittyvät riskit (eli ehkä ei kannata laskea vanhuutta tämmöisen suhteen varaan).

        "Eiköhän se ole ihan jokaisen oma asia, kehen tykästyy ja kehen taas ei. Nykypäivänä kun jaksetaan kantaa huolta toisten tekemisistä sekä tekemättä jättämisestä, ja se kertoo enemmänkin siitä, ettei itsellä ole elämää.."

        Niin, hirveän vapaata on, mutta on kuitenkin älyttömän tärkeätä, että tämmöisiä suhteita pidetään yleisinä, vaikkei niitä oikeasti missään näy...? Voin itse 30-vuotiaana miehenä vakuuttaa, että vanhemmat naiset eivät kiinnosta kuin kertapanoina ja siinäkin vain, jos ovat erittäin hyvässä kunnossa (siis jos olisin sinkku, en ole, mulla on muutaman vuoden nuorempi vaimo, enkä kyllä mitenkään voisi koskaan kuvitella valitsevani kahdesta naisesta sen 15v vanhemman).

        "Niin, hirveän vapaata on, mutta on kuitenkin älyttömän tärkeätä, että tämmöisiä suhteita pidetään yleisinä, vaikkei niitä oikeasti missään näy...? "

        Jaa, että oletat ulkonäöllisesti tietävän, minkä ikäisiä ihmiset on kaupan jonossa, kadulla?? Oletpas sinä sitten hyvä :DDD

        Juu, mutta ihan oikeasti, näillä pareilla jotka siis tunnen, heillä ei näy ulkonäöllisesti mitenkään että nainen on 10v nuorempi. Kait se menee sitten niin, että ne naiset jotka ovat hyvin säilyneitä saavat nuorempia miehiä eikä kukaan tuijottele perään että noilla on noin paljon ikäeroa...

        Ja mitä noiden parien suhteiden kestävyyteen tulee, ovat he olleet pitkälti yli 10v yhdessä, ja aloittessaan suhteensa, kumpikaan ei ollut tietoinen toisen iästä, eikä se siis haitannut mitenkään kumpaakaan, he rakastuivat ja elävät elämänsä onnellisina eikä kukaan nuorempi nainen siihen voi vaikuttaa, miksi voisi? Parilla menee hyvin niin siihe ei muuta tarvita, eikä naisilla ole koskaan ollut ajatustakaan että "hui, olen noin paljon vanhempi.. mitä jos mieheni vaihtaa nuorempaan" ja jos niin käy, se voi käydä kelle vaan ja milloinka vaan, hölmöä ajattelutapaa taas mieheltä joka siis on itse vanha parru.

        No, sinä kuten kaikki muutkin palstan hämmästelijät saatte ihan vapaasti uskotella itsellenne että tuo ikäero niin päin on harvinaista, mutta totuus on ainakin omassa ystäväpiirissäni aivan muuta. Sinä voit pienessä päässäsi olettaan mitä tahansa, eikä se elämääni mitenkään hetkauta, näillä mennään.

        Itse taas en ole koskaan lähtenyt suhteeseen iän perusteella, kyllä se luonne sekä ulkoinen mieltynys sen kertoo, ja aina se on vaan ollut nuorempi mies.


      • edellinen kirjoitta.
        hoh hoijakkaa taas.. kirjoitti:

        "Niin, hirveän vapaata on, mutta on kuitenkin älyttömän tärkeätä, että tämmöisiä suhteita pidetään yleisinä, vaikkei niitä oikeasti missään näy...? "

        Jaa, että oletat ulkonäöllisesti tietävän, minkä ikäisiä ihmiset on kaupan jonossa, kadulla?? Oletpas sinä sitten hyvä :DDD

        Juu, mutta ihan oikeasti, näillä pareilla jotka siis tunnen, heillä ei näy ulkonäöllisesti mitenkään että nainen on 10v nuorempi. Kait se menee sitten niin, että ne naiset jotka ovat hyvin säilyneitä saavat nuorempia miehiä eikä kukaan tuijottele perään että noilla on noin paljon ikäeroa...

        Ja mitä noiden parien suhteiden kestävyyteen tulee, ovat he olleet pitkälti yli 10v yhdessä, ja aloittessaan suhteensa, kumpikaan ei ollut tietoinen toisen iästä, eikä se siis haitannut mitenkään kumpaakaan, he rakastuivat ja elävät elämänsä onnellisina eikä kukaan nuorempi nainen siihen voi vaikuttaa, miksi voisi? Parilla menee hyvin niin siihe ei muuta tarvita, eikä naisilla ole koskaan ollut ajatustakaan että "hui, olen noin paljon vanhempi.. mitä jos mieheni vaihtaa nuorempaan" ja jos niin käy, se voi käydä kelle vaan ja milloinka vaan, hölmöä ajattelutapaa taas mieheltä joka siis on itse vanha parru.

        No, sinä kuten kaikki muutkin palstan hämmästelijät saatte ihan vapaasti uskotella itsellenne että tuo ikäero niin päin on harvinaista, mutta totuus on ainakin omassa ystäväpiirissäni aivan muuta. Sinä voit pienessä päässäsi olettaan mitä tahansa, eikä se elämääni mitenkään hetkauta, näillä mennään.

        Itse taas en ole koskaan lähtenyt suhteeseen iän perusteella, kyllä se luonne sekä ulkoinen mieltynys sen kertoo, ja aina se on vaan ollut nuorempi mies.

        "Niin, hirveän vapaata on, mutta on kuitenkin älyttömän tärkeätä, että tämmöisiä suhteita pidetään yleisinä, vaikkei niitä oikeasti missään näy...? "
        "Jaa, että oletat ulkonäöllisesti tietävän, minkä ikäisiä ihmiset on kaupan jonossa, kadulla?"

        No siksipä edellä mietinkin nimenomaan omia kavereitani ja tuttujani, sillä heidän iät kun on selvillä.

        "No, sinä kuten kaikki muutkin palstan hämmästelijät saatte ihan vapaasti uskotella itsellenne että tuo ikäero niin päin on harvinaista, mutta totuus on ainakin omassa ystäväpiirissäni aivan muuta. "

        No ehkä sun kaveripiiriin kuuluu paremmin säilyneitä naisia ja/tai nuorena elähtäneitä miehiä?

        Tilastojen valossa nuo vanhempi nainen ja nuorempi mies-suhteet ovat kuitenkin harvinaisia, eikä se siitä mihinkään muutu vaikka mitenpäin seisoisi. Ei tästä nyt niin kauaa edes ole kun taas jossakin vaimon tilaamassa naistenlehdessä oli haastateltu juuri "väärinpäin vanhoja" pareja ja siinä sanottiin, että kyllä, puumapuheista huolimatta tämä on edelleen jos nyt ei äärimmäisen, niin silti erittäin harvinaista.

        Jos se ei sovi sinun maailmankatsomukseesi, niin sitten sille ei mahda mitään.


      • miteeeeee
        Nuorta Orhia, kiitos kirjoitti:

        Nainen saa nuoren miehen helpommalla kun mies saa nuoren naisen!
        Nyt eletään vuotta 2011 ja valta näissä asioissa on naisilla-kuten pitääkin.

        paskat saa mulla on nuori nainen 21v ite 36v ei ongelmii


    • mies__1970

      Minulla on ollut netissä treffi-ilmoituksia ja olen saanut muutaman vastauksen 45-51 vuotiailta
      naisilta, mutta alle 35 vuotiaat ei käy edes vilkaisemassa profiiliani.
      Eli ainakaan minun ikäisillä(40) ei ole kysyntää nuorempien naisten keskuudessa netissä-eikä kyllä ns. oikeassa elämässäkään.
      Mutta ei minuakaan kiinnosta 50 vuotiaat naiset, ei vähääkään.
      Olen täysin varma ettei nainen saa itseään esim. 10 vuotta nuorempaa miestä " tuosta vaan" , ainakaan
      minun tuntemat noin 40 vuotiaat miehet eivät huolisi vanhempaa naista, joten voitte lopettaa
      höpinät tyyliin " Nainen saa nuoremman miehen ..." EI SAA!

      • Irmelixxxx

        ikähaarukaksi -5v, se toimii.

        Itselläni on 5v itseäni nuorempi mies, ollut jo melkein 11 vuotta.


      • -tobias-

        Minä kyllä uskon, että vanhemmat naiset saavat huomattavasti helpommin "nuorta lihaa" kuin vanhemmat miehet. Itsekin hyppäisin petiin monen yli 50-vuotiaan naisen kanssa, jos siihen vain tuollainen "spontaani" mahdollisuus tulisi. Tai siis mahdollisuuksiahan varmasti olisi, mutta en nyt varattuna ihmisenä lähde niitä metsästämään baareista tms. Pidempään parisuhteeseen en kuitenkaan vanhemman naisen kanssa alkaisi, jotain rajaa sentään. :)

        Sängyssä vanhemmat naiset ovat taatusti parempia kuin nuoremmat, sitä en epäile hetkeäkään ja osittain siksi mieleni vanhempaa naista tekisikin. Anoppi tulisi nyt potentiaalisista vanhemmista naisista ensimmäisenä mieleen, mutta se ei olisi kovin järkevä valinta. Mikä toinen tekijä vaikuttaa siihen, että haluaisin vanhempaa? Vanhempien naisten kanssa tulee flirttailtua enemmän ja heillä on monesti "pilke silmäkulmassa" jo valmiiksi, kun taas oman ikäiseni 25-30v naiset ovat verrattain happaman näköisiä kadulla vastaan tullessaan.


      • Opettele venäjää

        Joo, mä kyllästyin siihen, että saan suomalaisilla treffipalstoilta postia vain joltain itseäni 5-10 vuotta vanhemmilta naisilta, jotka ovat rumia ja tylsiä.

        Venäläisillä palstoilla asetelma on aivan toinen. Postia tulee kymmenen vuotta nuoremmilta naisilta, eikä mitä tahansa postia, vaan todella eloisaa ja hauskaa juttua.

        Vaikka en tapaisi koskaan ketään noista naisista, niin tunnen silti itseni voittajaksi. Älysin poistua surkeilta suomalaisilta deittipalstoilta, ja siirryin sinne, missä naisilla on yhä jotain sielunelämää ja kunnioitusta miehiä kohtaan.


      • rahaa rahaa rahaa
        Opettele venäjää kirjoitti:

        Joo, mä kyllästyin siihen, että saan suomalaisilla treffipalstoilta postia vain joltain itseäni 5-10 vuotta vanhemmilta naisilta, jotka ovat rumia ja tylsiä.

        Venäläisillä palstoilla asetelma on aivan toinen. Postia tulee kymmenen vuotta nuoremmilta naisilta, eikä mitä tahansa postia, vaan todella eloisaa ja hauskaa juttua.

        Vaikka en tapaisi koskaan ketään noista naisista, niin tunnen silti itseni voittajaksi. Älysin poistua surkeilta suomalaisilta deittipalstoilta, ja siirryin sinne, missä naisilla on yhä jotain sielunelämää ja kunnioitusta miehiä kohtaan.

        Päivän paras! :D

        Elätkö haaveissasi?


      • eurot ja ruplat
        rahaa rahaa rahaa kirjoitti:

        Päivän paras! :D

        Elätkö haaveissasi?

        Ei ole ollut rahasta puhetta noiden venäläisten kaunottarien kanssa. Miksi olisi? Ovat hyvin koulutettuja ja mukavasti toimeentulevia naisia.

        Katsos kun kaikki venäläiset eivät ole nykyään köyhiä. Jos et ole huomannut, Neuvostoliitto kaatui jo vuonna 1991.

        Onhan siellä deittipalstoilla kaikenlaisia huijareitakin. Kirjoittavat englanninkielisiä copypaste-viestejä, imartelevat ja nuoleskelvat, ja saavat jotkut idiootit länsimiehet lähettämään rahaa...


      • ÄO-osamäärä.........
        eurot ja ruplat kirjoitti:

        Ei ole ollut rahasta puhetta noiden venäläisten kaunottarien kanssa. Miksi olisi? Ovat hyvin koulutettuja ja mukavasti toimeentulevia naisia.

        Katsos kun kaikki venäläiset eivät ole nykyään köyhiä. Jos et ole huomannut, Neuvostoliitto kaatui jo vuonna 1991.

        Onhan siellä deittipalstoilla kaikenlaisia huijareitakin. Kirjoittavat englanninkielisiä copypaste-viestejä, imartelevat ja nuoleskelvat, ja saavat jotkut idiootit länsimiehet lähettämään rahaa...

        No tämä(kin) kertoo Suomalaisten miesten tyhmyydestä... :D


      • tehomies
        ÄO-osamäärä......... kirjoitti:

        No tämä(kin) kertoo Suomalaisten miesten tyhmyydestä... :D

        Kyllä kunnolliset suomalaisnaiset on harvassa, joten ulkomaille moni mies katseensa näissä
        asioissa kääntää.
        Suomesta löytyisi kyllä " pilvin pimein" kapakoissa viihtyviä, irtosuhteita harrastavia
        naikkosia, mutta jos haluaisi täysin raittiin, lapsettoman naisen joka ei harrasta irtosuhteita,
        niin sellaisen löytäminen on vaikeaa.


      • hässistä
        tehomies kirjoitti:

        Kyllä kunnolliset suomalaisnaiset on harvassa, joten ulkomaille moni mies katseensa näissä
        asioissa kääntää.
        Suomesta löytyisi kyllä " pilvin pimein" kapakoissa viihtyviä, irtosuhteita harrastavia
        naikkosia, mutta jos haluaisi täysin raittiin, lapsettoman naisen joka ei harrasta irtosuhteita,
        niin sellaisen löytäminen on vaikeaa.

        Näin on näreet, naiset on kuin avoimia kirjoja sivut levällään. Kapakoissa pörrää tissejään
        suuhun tunkevia, joikaiselle jotakin jakavia ja käveleviä tyrkkytykkejä nykypäivänä.


      • siveellisyyttä!
        hässistä kirjoitti:

        Näin on näreet, naiset on kuin avoimia kirjoja sivut levällään. Kapakoissa pörrää tissejään
        suuhun tunkevia, joikaiselle jotakin jakavia ja käveleviä tyrkkytykkejä nykypäivänä.

        Juuri niin, maailmassa tuskin on montaa maata missä itseään jakavia naisia on niin
        paljon kun suomessa. Esim. venäläisnaisten moraali on sata kertaa korkeammalla näissä
        siveellisyys asioissa kun suomalaisten kanssa sisarien.


      • Hih hih hiiiiiiiiiii
        siveellisyyttä! kirjoitti:

        Juuri niin, maailmassa tuskin on montaa maata missä itseään jakavia naisia on niin
        paljon kun suomessa. Esim. venäläisnaisten moraali on sata kertaa korkeammalla näissä
        siveellisyys asioissa kun suomalaisten kanssa sisarien.

        "Esim. venäläisnaisten moraali on sata kertaa korkeammalla näissä
        siveellisyys asioissa kun suomalaisten kanssa sisarien. "

        Tähän en muuta voi kommentoida kuin...
        http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/99638-lapissa-”myydaan-tietoisesti-seksia”

        Jos yleistetään Suomalaisia naisia, niin tehdään se sitten ihan joka kansalaisuudelle ;)


      • Jabbadabba duu...
        hässistä kirjoitti:

        Näin on näreet, naiset on kuin avoimia kirjoja sivut levällään. Kapakoissa pörrää tissejään
        suuhun tunkevia, joikaiselle jotakin jakavia ja käveleviä tyrkkytykkejä nykypäivänä.

        Niin mutta eikös se mene vähän niin, että vakka kantensa valitsee? Eli sinä vissiin pyörit jossain hikisissä räkälöissä jossa todellakin on näitä juoppoja suomi-naisia? Ei kunnon tytöt sellaisissa käy, eivätkä lähde miesten matkaan.

        Ja mitä Suomi-miehiin tulee, niin onhan teissäkin suurin osa niitä jotka juoksevat sen seksin perässä, mutta itse näin järkevänä henkilönä en yleistä, koska sattumoisin tunnen (valitettavasti vain pari) pari mistä jotka eivät sitä tee.

        Kyllä minäkin kallistun ulkomaalaisiin miehiin, jos pitäisi valita suomalaisen tai ulkolaisen, harva suomi-mies yllää siihen tasoon sekä ulkoisesti että sisäisesti mitä ulkomaalaiset miehet ovat.


      • siveellisyyttä!
        Hih hih hiiiiiiiiiii kirjoitti:

        "Esim. venäläisnaisten moraali on sata kertaa korkeammalla näissä
        siveellisyys asioissa kun suomalaisten kanssa sisarien. "

        Tähän en muuta voi kommentoida kuin...
        http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/99638-lapissa-”myydaan-tietoisesti-seksia”

        Jos yleistetään Suomalaisia naisia, niin tehdään se sitten ihan joka kansalaisuudelle ;)

        Sinä puhut nyt venäläisistä maksullisista naisista - suomalaisia maksullisia naisia
        löytyy enemmän kun ulkomaalaisia prostituoituja.
        Minä tarkoitin ns. tavallisia naisia ja heidän moraaliaan sukupuoliasioissa!

        Olen aivan varma ettei maailmassa ole montaakaan maata, joissa itseään jakavia
        naisia on niin paljon kun suomessa.
        Venäläinen ns. tavallinen nainen ei harrasta irtosuhteita samassa määrin kun suomi- neito
        tekee.


    • Jos ketjun aloittaja itse on alle 35-vuotias nainen, on hänestä tullut pikkupoikien harjoitteluväline.

    • Kypsempään ikään ehtineenä olen nähnyt kaikkia edellä mainittuja variaatioita lähi- ja ystäväpiirissäni:
      -50-miehet jahtaavat (ja saavat) 20-vuotiaita (=nuoruuden metsästystä miehillä tai rahalla ostamista). Tosihan on, että aika on naisille armottomampi (yleensä) kuin samanikäiselle iäkkäämmälle miehelle. Jos mies on vatsakas ja elähtänyt, ei tarvinne miettiä, miksi nuori nainen tällaisen kanssa on.
      -Työpaikallani on myös hyvin säilyneitä vanhempia naisia, jotka heilastavat 20-30 vuotiaitten miesten kanssa eli homma toimii ihan molemmin päin.
      -Toiset ovat uskollisia, toisilla pitää olla monta rautaa tulessa.
      -Itse en ole koskaan katsonut nuorempia, keskenkasvuiset eivät ole koskaan kiinostaneet. Elämänkokemus iän myötä tuo karsimaa, joka vetoaa minuun. Ulkonäöllä on toisarvoinen merkitys pitemmän päälle. Tällöin myös seksi on jotain muuta kuin pinnallinen vähämerkityksinen akti.
      -Ajan myötä samanikäinen kumppani on paras valinta, jolloin epäsuhtaisuus ei tule esteeksi.

    • hyvännäköinen---

      Samaa mieltä ap:n kanssa, vanhat ukot ovat täydellisen Turn Off, ja se vielä enemmän yököttää kun he kuvittelevat itsestään aivan liikaa ja kehuuvat itseään kuinka hyvän kuntoisia vielä ovat. Olenkin aina ollut nuorempien tai max ikäisieni kanssa, ja aina olen kyllä saanut nuoremman kollin pitkäaikaiseksi seurustelukumppaniksi, elämä vanhojen ukkojen kanssa ei voisi vähempää kiinnostaa.

    • nature of the beast

      minä en yleensä kirjoita tänne mutta nyt on kyllä pakko vähän puolustaa miehiä jotka luulevat että he ovat heikkoja.Luin pari viikkoa sitten naisten lehdestä ja naisen kirjoittama, nuoremman miehen ottaa se nainen joka sen SAA.
      kyllä varmaan moni nainen saa heikomman nuoren miehen mutta me olemme eläimiä.sekä nainen että mies. alfa uros valitsee sellaisen naisen joka on sopiva lisääntymiseen.tämä tapahtuu ihan automaattisesti.ei liity sinäänsä ikään mitenkään.
      ei nainen valitse mitään ja jos nainen ei hyväksy miestä niin mies siirtyy muualle yrittämään.
      voi itse päätellä mikä naisen ikä on sopiva lisääntymiseen.ja vuosiluvut ei vaikuta tähän.oli se sitten 1700 tai 2011tämä on luonnon kulku ja niin se kuuluu ollakkin.

      • SoLastSeason

        Nainen ei valitse mitään mutta kuitenkin jos nainen ei hyväksy niin mies siirtyy muualle yrittämään. Mielestäni tässä on joku ristiriita.


      • Karvinen 27
        SoLastSeason kirjoitti:

        Nainen ei valitse mitään mutta kuitenkin jos nainen ei hyväksy niin mies siirtyy muualle yrittämään. Mielestäni tässä on joku ristiriita.

        Täällä tuntuu naisten nenät kasvavan, kuin pinokilla. Peesaajia/perässä hiihtäjiä riittää.
        Näyttää siltä, että kaikki akat on etsimässä nuorenpaa miestä itselleen, no huh huh.

        Kyllähän nimimerkin suojassa on niin helppo kirjoitella paska paskaa, hölyn pölyä.

        Ollaan niin samaa mieltä, olkaa ihan rauhassa, mutta harva, erittäin harva nuori mies haluaa
        seurustelu- suhteeseen 10vuotta vanhemman kanssa. Kyllä sellainen pikajuttu jossain pimeässä
        menettelee, muttei hemmetissä muuta. Olette naurettavia ja viellä naurettavammaks tekeekin
        asiasta, tämä lauma joka on päivä-unelmineen pesiytynyt tänne. Ärrrrrr...


      • Voi pyhä lehmä
        Karvinen 27 kirjoitti:

        Täällä tuntuu naisten nenät kasvavan, kuin pinokilla. Peesaajia/perässä hiihtäjiä riittää.
        Näyttää siltä, että kaikki akat on etsimässä nuorenpaa miestä itselleen, no huh huh.

        Kyllähän nimimerkin suojassa on niin helppo kirjoitella paska paskaa, hölyn pölyä.

        Ollaan niin samaa mieltä, olkaa ihan rauhassa, mutta harva, erittäin harva nuori mies haluaa
        seurustelu- suhteeseen 10vuotta vanhemman kanssa. Kyllä sellainen pikajuttu jossain pimeässä
        menettelee, muttei hemmetissä muuta. Olette naurettavia ja viellä naurettavammaks tekeekin
        asiasta, tämä lauma joka on päivä-unelmineen pesiytynyt tänne. Ärrrrrr...

        Varmasti on harvassa ihan molemmissa sukupuolissa se, että huoliiko kumppanikseen 10v vanhemman, en minä vaan huolisi niin vanhaa, koska vanha sen ikäinen jo on omasta näkökannastani. Oman ikäinen on paras vaihtoehto, mutta nykymaailmassa se ei ole mikään ihme että myös naiset saavat nuorempia kumppaneita kuten jotkut miehetkin.

        Älytöntä vääntöä täällä, jokaisen oma asia kenet huolii enkä siitä yöuniani menetä jos minulla kanta etten huoli vanhempia miehiä, se kanta on ja pysyy, ei ole keneltäkään pois.


      • Heh!
        SoLastSeason kirjoitti:

        Nainen ei valitse mitään mutta kuitenkin jos nainen ei hyväksy niin mies siirtyy muualle yrittämään. Mielestäni tässä on joku ristiriita.

        Tietysti on ristiriita. Mikä muu olisi mahdollista? Loogisuus ja johdonmukaisuus? Heh!


    • tätä mieltä

      Ensinnäkin, 40-vuotiaat miehet eivät ole vielä vanhoja ukkoja, vaan vielä melko nuoria miehiä. Ja, toisin kuin väität, käytännön elämässä on suhteen kannalta vain hyvä asia, jos mies on 10 vuotta vanhempi, tai enemmänkin.

      Tänne on pesiytynyt suorastaan kummallinen akkalauma, joka esittää todellisuudesta vieraantuneita mielipiteitä. On olemassa nuorten miesten ja vanhempien naisten suhteita, mutta ne ovat yleensä pelkkiä seksisuhteita, joissa nuori mies hakee kokemusta. Myöhemmin kokemusta voi hyödyntää nuorempien naisten kanssa.

      • 40v. "nuorimies"

        Ainakin jos sitä yhtä 54 vuotiasta naista on uskominen, joka oli joskus kirjoittanut
        mun vieraskirjaan viestin; "Ootpas söpö poika, voi kun olisin 10 vuotta nuorempi!"


      • --------------------

        No itse olen 28v niin kyllä minusta 40v miehet OVAT vanhoja, ainakin minulle. Tästä aiheesta juttelimme ystävieni kanssa, niin yksikään heistä ei huolisi noin vanhaa miestä ja niillä joilla mies on, ikäero meneekin /- 3v.

        En jaksanut jokaista viestiä lukea, mutta tänne on tainnut kommentoida samat vanhemmat miehet jotka siis eivät tahdo hyväksyä joko itsensä vanhenemista taikka sitä että naiset eivät huoli nykypäivänä enää vanhaa miestä puolisokseen.

        En tunne yhtäkään pariskuntaa (vanhempani mukaan lukien) joilla olisi yli 5v vanhempi mies, on se kumma kun täällä olevat ukot todistelevat kaikille miten yleistä se on, että mies on niinkin paljon vanhempi. En huolisi vanhaa isää lapsilleni, ei vanha jaksa samoin mitä nuorempi ja samanikäisen kanssa kemiat kohtaavat.


      • Mies 40 v ja 4 kk
        -------------------- kirjoitti:

        No itse olen 28v niin kyllä minusta 40v miehet OVAT vanhoja, ainakin minulle. Tästä aiheesta juttelimme ystävieni kanssa, niin yksikään heistä ei huolisi noin vanhaa miestä ja niillä joilla mies on, ikäero meneekin /- 3v.

        En jaksanut jokaista viestiä lukea, mutta tänne on tainnut kommentoida samat vanhemmat miehet jotka siis eivät tahdo hyväksyä joko itsensä vanhenemista taikka sitä että naiset eivät huoli nykypäivänä enää vanhaa miestä puolisokseen.

        En tunne yhtäkään pariskuntaa (vanhempani mukaan lukien) joilla olisi yli 5v vanhempi mies, on se kumma kun täällä olevat ukot todistelevat kaikille miten yleistä se on, että mies on niinkin paljon vanhempi. En huolisi vanhaa isää lapsilleni, ei vanha jaksa samoin mitä nuorempi ja samanikäisen kanssa kemiat kohtaavat.

        Itse olen juuri tuollainen 40 vuotias vanha ukko joita tässä viestiketjussa parjataan. Minusta tuntuu etten minäkään huolisi " liian nuorta" naista itselleni ja liian nuorena pitäisin alle 33 vuotiaita naisia, en kelpuuttaisi myöskään mitään "ikäneitoa" eli yli 42 vuotiasta.
        Nämä ikäasiat eivät varmaankaan ole parinmuodostuksessa se tärkein asia, joten kenenkään on
        turha sanoa että " en huolisi sen ja sen ikäistä"

        Mistäs sen tietää vaikka saisin tuollaisen 10-15 v itseäni nuoremman neitosen rakkaimmakseni?!


      • Nainen 40v
        Mies 40 v ja 4 kk kirjoitti:

        Itse olen juuri tuollainen 40 vuotias vanha ukko joita tässä viestiketjussa parjataan. Minusta tuntuu etten minäkään huolisi " liian nuorta" naista itselleni ja liian nuorena pitäisin alle 33 vuotiaita naisia, en kelpuuttaisi myöskään mitään "ikäneitoa" eli yli 42 vuotiasta.
        Nämä ikäasiat eivät varmaankaan ole parinmuodostuksessa se tärkein asia, joten kenenkään on
        turha sanoa että " en huolisi sen ja sen ikäistä"

        Mistäs sen tietää vaikka saisin tuollaisen 10-15 v itseäni nuoremman neitosen rakkaimmakseni?!

        Niinpä, tai minä tuollaiset 15v nuoremman kollin tähän ihastuttamaan päiviäni.. ;)


      • mies43vee.
        Nainen 40v kirjoitti:

        Niinpä, tai minä tuollaiset 15v nuoremman kollin tähän ihastuttamaan päiviäni.. ;)

        epätrendikkäästi pysytellyt ihan vaan oman ikäisissä naisissa, n. 40-45 vuotiaissa.
        Nuoret naiset on ihan jees ulkonäöltään, mutta sängyssä ne on kokemattomia,
        estoisia ja ujoja. Ne ei ole valmiita kokeilemaan mitään uutta.
        Nelikymppiset naiset uskaltaa olla estottomia petipuuhissa.
        Ne todella kuumia ja riettaita kissoja.


      • zxcbgfqåäö
        -------------------- kirjoitti:

        No itse olen 28v niin kyllä minusta 40v miehet OVAT vanhoja, ainakin minulle. Tästä aiheesta juttelimme ystävieni kanssa, niin yksikään heistä ei huolisi noin vanhaa miestä ja niillä joilla mies on, ikäero meneekin /- 3v.

        En jaksanut jokaista viestiä lukea, mutta tänne on tainnut kommentoida samat vanhemmat miehet jotka siis eivät tahdo hyväksyä joko itsensä vanhenemista taikka sitä että naiset eivät huoli nykypäivänä enää vanhaa miestä puolisokseen.

        En tunne yhtäkään pariskuntaa (vanhempani mukaan lukien) joilla olisi yli 5v vanhempi mies, on se kumma kun täällä olevat ukot todistelevat kaikille miten yleistä se on, että mies on niinkin paljon vanhempi. En huolisi vanhaa isää lapsilleni, ei vanha jaksa samoin mitä nuorempi ja samanikäisen kanssa kemiat kohtaavat.

        Tiedätkös mitä, kuka nuori huolii vanhenpaa kävelevää katastrofia lastensa äidiksi.
        Kersoja tupa täynnä valmiiksi, eipä kuulkaa kiinnosta sitten hevon perseen vertaa alkaa isä-puoleksi.

        Herätkääpä nyt miettimään miten asia todellisuudessa on, eikä teeskennellä tuota "saa ja ottaa"
        Minua nyt kukaan kurppa ota, niin kauan kuin on kiinteämpääkin tarjolla, sillä nämä synnyttäneet
        riipputissit eivät viehätä.


      • Minä 30 v mies
        zxcbgfqåäö kirjoitti:

        Tiedätkös mitä, kuka nuori huolii vanhenpaa kävelevää katastrofia lastensa äidiksi.
        Kersoja tupa täynnä valmiiksi, eipä kuulkaa kiinnosta sitten hevon perseen vertaa alkaa isä-puoleksi.

        Herätkääpä nyt miettimään miten asia todellisuudessa on, eikä teeskennellä tuota "saa ja ottaa"
        Minua nyt kukaan kurppa ota, niin kauan kuin on kiinteämpääkin tarjolla, sillä nämä synnyttäneet
        riipputissit eivät viehätä.

        En voisi edes kuvitella seurustelevani tai sekstailevani jonkun vanhemman naisen kanssa, enkä
        usko että kukaan muukaan tuntemani suurin piirtein ikäluokkaani oleva mies voisi.
        Kyllä tässä iässä etsitään naisia ikäskaalalla 18-30v ja lähes kaikilla ikäisilläni miehillä on mielessä
        perheen perustaminen ja lasten hankinta.
        En usko yhdenkään alle 35 vuotiaan miehen etsivän yli 35 vuotiasta naista perheenperustamis- ja lastenhankinta tarkoituksessa.
        En myöskään usko että monikaan alle 35 vuotias mies haluaa naista jolla on lapsia valmiiksi.

        Vanhemmat (yli 35v) naiset, nuoremmilla miehillä on mielessä oma perhe ja te olette liian vanhoja
        ja teidän ikäiset naiset eivät sovi suunnitelmiimme.


      • --------------------
        zxcbgfqåäö kirjoitti:

        Tiedätkös mitä, kuka nuori huolii vanhenpaa kävelevää katastrofia lastensa äidiksi.
        Kersoja tupa täynnä valmiiksi, eipä kuulkaa kiinnosta sitten hevon perseen vertaa alkaa isä-puoleksi.

        Herätkääpä nyt miettimään miten asia todellisuudessa on, eikä teeskennellä tuota "saa ja ottaa"
        Minua nyt kukaan kurppa ota, niin kauan kuin on kiinteämpääkin tarjolla, sillä nämä synnyttäneet
        riipputissit eivät viehätä.

        Ei minulla ole "kersoja" niin kuin ilmaisit asian olevan, enkä todellakaan ole kävelevä katastrofi vaan valikoin seurani hyvin vaativasti, ja sen teen jatkossakin. Saan halumani, aina, eikä minun elämääni hetkauta jonkun vanhan kurpan valitukset kun ei kelpaa meille nuoremmille naisille.

        Teen lapseni komean ja nuoremman miehen kanssa, en vanhan kurpan joka siis on kaikenlisäksi vielä idioottikin.


      • m32v...
        -------------------- kirjoitti:

        No itse olen 28v niin kyllä minusta 40v miehet OVAT vanhoja, ainakin minulle. Tästä aiheesta juttelimme ystävieni kanssa, niin yksikään heistä ei huolisi noin vanhaa miestä ja niillä joilla mies on, ikäero meneekin /- 3v.

        En jaksanut jokaista viestiä lukea, mutta tänne on tainnut kommentoida samat vanhemmat miehet jotka siis eivät tahdo hyväksyä joko itsensä vanhenemista taikka sitä että naiset eivät huoli nykypäivänä enää vanhaa miestä puolisokseen.

        En tunne yhtäkään pariskuntaa (vanhempani mukaan lukien) joilla olisi yli 5v vanhempi mies, on se kumma kun täällä olevat ukot todistelevat kaikille miten yleistä se on, että mies on niinkin paljon vanhempi. En huolisi vanhaa isää lapsilleni, ei vanha jaksa samoin mitä nuorempi ja samanikäisen kanssa kemiat kohtaavat.

        kun olin 14v tuntui yli 30 vuotiaat ikälopuilta, nyt kun olen 32v tuntuvat yli 60 vuotiaat jo lähes haudanpartaalla eläviltä.
        ---
        Yleensä suhteissa mies on muutamaa vuotta vanhempi kuin nainen, suurimmassa osassa parisuhteita näin on.
        Kyllä itsekkin etsin mieluummin muutamia vuosia nuorempaa naisseuraa.
        En voisi ajatellakkaan seurustelevani jonkun 37v naisen kanssa, mehän olisimme aivan eri elämäntilanteissa.


      • gtgtgtg
        m32v... kirjoitti:

        kun olin 14v tuntui yli 30 vuotiaat ikälopuilta, nyt kun olen 32v tuntuvat yli 60 vuotiaat jo lähes haudanpartaalla eläviltä.
        ---
        Yleensä suhteissa mies on muutamaa vuotta vanhempi kuin nainen, suurimmassa osassa parisuhteita näin on.
        Kyllä itsekkin etsin mieluummin muutamia vuosia nuorempaa naisseuraa.
        En voisi ajatellakkaan seurustelevani jonkun 37v naisen kanssa, mehän olisimme aivan eri elämäntilanteissa.

        Samaa mieltä, tosin olen nainen ja hakusessa mies joka siis on samaa ikäluokkaa /-2v vanhempaa miestä en huoli, ennemmin muutaman vuoden nuorempaa seuraa kuin että vanhempi.


      • ukkomies vm. 65
        Minä 30 v mies kirjoitti:

        En voisi edes kuvitella seurustelevani tai sekstailevani jonkun vanhemman naisen kanssa, enkä
        usko että kukaan muukaan tuntemani suurin piirtein ikäluokkaani oleva mies voisi.
        Kyllä tässä iässä etsitään naisia ikäskaalalla 18-30v ja lähes kaikilla ikäisilläni miehillä on mielessä
        perheen perustaminen ja lasten hankinta.
        En usko yhdenkään alle 35 vuotiaan miehen etsivän yli 35 vuotiasta naista perheenperustamis- ja lastenhankinta tarkoituksessa.
        En myöskään usko että monikaan alle 35 vuotias mies haluaa naista jolla on lapsia valmiiksi.

        Vanhemmat (yli 35v) naiset, nuoremmilla miehillä on mielessä oma perhe ja te olette liian vanhoja
        ja teidän ikäiset naiset eivät sovi suunnitelmiimme.

        että vielä löytyy nuoria miehiä, jotka kunnioittavat perinteisiä arvoja,
        perheen perustamista esimerkiksi. Nykyään voi olla vaan vaikeaa löytää
        nuorta naista, joka unelmoi siitä perinteisestä perhe-elämästä = aviomies,
        2 lasta, omakotitalo, kultainennoutaja, farkkuvolvo ja kesämökki järven rannalla.
        Nuoret naiset kun ovat niin pinnallisia ja itsekkäitä nykyään. Monet naiset ei halua
        enää edes lapsia. Uran luominen työelämässä menee paskavaippojen vaihdon edelle,
        sanoi kerran eräs, ilmeisen sanavalmis ja määrätietoinen nuorinainen.
        Yhden neuvon sinulle kuitenkin annan, kun siitä perhe-elämästä ja perinteisestä
        avioliitosta haaveilet, muista tehdä avioehto.


      • mies 32v
        -------------------- kirjoitti:

        No itse olen 28v niin kyllä minusta 40v miehet OVAT vanhoja, ainakin minulle. Tästä aiheesta juttelimme ystävieni kanssa, niin yksikään heistä ei huolisi noin vanhaa miestä ja niillä joilla mies on, ikäero meneekin /- 3v.

        En jaksanut jokaista viestiä lukea, mutta tänne on tainnut kommentoida samat vanhemmat miehet jotka siis eivät tahdo hyväksyä joko itsensä vanhenemista taikka sitä että naiset eivät huoli nykypäivänä enää vanhaa miestä puolisokseen.

        En tunne yhtäkään pariskuntaa (vanhempani mukaan lukien) joilla olisi yli 5v vanhempi mies, on se kumma kun täällä olevat ukot todistelevat kaikille miten yleistä se on, että mies on niinkin paljon vanhempi. En huolisi vanhaa isää lapsilleni, ei vanha jaksa samoin mitä nuorempi ja samanikäisen kanssa kemiat kohtaavat.

        "No itse olen 28v niin kyllä minusta 40v miehet OVAT vanhoja, ainakin minulle."

        Joo, ovat ne. Kyllä 10 vuotta on mielestäni ihan liikaa, etenkin tuossa iässä. 40-vuotiaalla pitäisi olla jo perhe (jos ei ole, joku on kyllä mennyt perseelleen), kun taas sinun ikäinen on vasta perustamassa sitä.

        "niillä joilla mies on, ikäero meneekin /- 3v. "

        Yllättävän pieni ikäero, sillä ikäerothan tuppaavat kasvamaan iän mukana.

        Omat tyttöystävät ovat olleet tässä järjestyksessä teini-iän tyttiksistä nykyiseen vaimoon: 1v nuorempi, 2v nuorempi, 2v nuorempi, 4v nuorempi ja nykyinen 7v nuorempi. Eli ikäero on kasvanut iän myötä.

        "n tunne yhtäkään pariskuntaa (vanhempani mukaan lukien) joilla olisi yli 5v vanhempi mies, on se kumma kun täällä olevat ukot todistelevat kaikille miten yleistä se on, että mies on niinkin paljon vanhempi. "

        Aika yllättävää, kun ottaa huomioon ikäsi. Harvinaisempiahan nuo ovat, mutta kyllä ainakin mun suht pieneen lähipiiriin kuuluu pari tuollaista paria ja ne ovat vielä vaimon kaveripuolelta (eli mua selvästi nuorempien puolelta)!

        Omasta mielestäni 5v miehen hyväksi on se kaikkein paras ikäero, kunhan vain mies kuuluu siihen oman ikäryhmänsä paremmin säilyneeseen puolikkaaseen. Muistelisin että jonkin tilastotutkimuksen mukaan 5v tai jotain sinnepäin olisi ollut se kaikkein paras ikäero avioliiton keston kannalta.


      • jepulista jee 30 vee
        Minä 30 v mies kirjoitti:

        En voisi edes kuvitella seurustelevani tai sekstailevani jonkun vanhemman naisen kanssa, enkä
        usko että kukaan muukaan tuntemani suurin piirtein ikäluokkaani oleva mies voisi.
        Kyllä tässä iässä etsitään naisia ikäskaalalla 18-30v ja lähes kaikilla ikäisilläni miehillä on mielessä
        perheen perustaminen ja lasten hankinta.
        En usko yhdenkään alle 35 vuotiaan miehen etsivän yli 35 vuotiasta naista perheenperustamis- ja lastenhankinta tarkoituksessa.
        En myöskään usko että monikaan alle 35 vuotias mies haluaa naista jolla on lapsia valmiiksi.

        Vanhemmat (yli 35v) naiset, nuoremmilla miehillä on mielessä oma perhe ja te olette liian vanhoja
        ja teidän ikäiset naiset eivät sovi suunnitelmiimme.

        "En voisi edes kuvitella seurustelevani tai sekstailevani jonkun vanhemman naisen kanssa, enkä
        usko että kukaan muukaan tuntemani suurin piirtein ikäluokkaani oleva mies voisi.
        Kyllä tässä iässä etsitään naisia ikäskaalalla 18-30v ja lähes kaikilla ikäisilläni miehillä on mielessä
        perheen perustaminen ja lasten hankinta."

        Tuo on niin totta. Yleensähän ajatellaan, etteivät miehet muka halua vakiintua, perustaa perhettä ja saada laspia. Sehän on ihan täyttä paskapuhetta. Jos näin olisi, ei meitä olisi näin montaa miljardia ihmistä tällä pallolla.

        Tavallisella 30-vuotiaalla miehellä on jo kiire. Jos mies on joku rokkitähti ja naisia lappaa ovista ja ikkunoista, ei silloin tarvitse miettiä vakiintumista kovinkaan aikaisin, mutta tavallisen kolmikymppisen tilanne on eri. Nainen pitäisi löytää nopeasti, koska aika kulkee ja jos liian kauan odottaa, vapailla markkinoilla on lähinnä enää sekopäitä tai yh-äitejä.

        "En usko yhdenkään alle 35 vuotiaan miehen etsivän yli 35 vuotiasta naista perheenperustamis- ja lastenhankinta tarkoituksessa."

        Joo ei tosiaankaan.

        "En myöskään usko että monikaan alle 35 vuotias mies haluaa naista jolla on lapsia valmiiksi."

        Jep, mutta tietenkin jos nainen on tarpeeksi ihana, niin yhden lapsen voi antaa anteeksi. Tämä tarkoittaa sitä, että nainen jolla on lapsia, pitää olla selkeästi sinkkua parempi jotta kelpaisi suhteeseen.

        Ja toisaalta kaikilla ei ole valinnanvaraa, jos aikoo itselleen emännän saada. Silloin on otettava se mitä on tarjolla. (mutta nämä miehet nyt ei ole muutenkaan niitä tyyppejä, joista naiset tappelisivat riemusta kiljuen)


      • supermies.
        mies 32v kirjoitti:

        "No itse olen 28v niin kyllä minusta 40v miehet OVAT vanhoja, ainakin minulle."

        Joo, ovat ne. Kyllä 10 vuotta on mielestäni ihan liikaa, etenkin tuossa iässä. 40-vuotiaalla pitäisi olla jo perhe (jos ei ole, joku on kyllä mennyt perseelleen), kun taas sinun ikäinen on vasta perustamassa sitä.

        "niillä joilla mies on, ikäero meneekin /- 3v. "

        Yllättävän pieni ikäero, sillä ikäerothan tuppaavat kasvamaan iän mukana.

        Omat tyttöystävät ovat olleet tässä järjestyksessä teini-iän tyttiksistä nykyiseen vaimoon: 1v nuorempi, 2v nuorempi, 2v nuorempi, 4v nuorempi ja nykyinen 7v nuorempi. Eli ikäero on kasvanut iän myötä.

        "n tunne yhtäkään pariskuntaa (vanhempani mukaan lukien) joilla olisi yli 5v vanhempi mies, on se kumma kun täällä olevat ukot todistelevat kaikille miten yleistä se on, että mies on niinkin paljon vanhempi. "

        Aika yllättävää, kun ottaa huomioon ikäsi. Harvinaisempiahan nuo ovat, mutta kyllä ainakin mun suht pieneen lähipiiriin kuuluu pari tuollaista paria ja ne ovat vielä vaimon kaveripuolelta (eli mua selvästi nuorempien puolelta)!

        Omasta mielestäni 5v miehen hyväksi on se kaikkein paras ikäero, kunhan vain mies kuuluu siihen oman ikäryhmänsä paremmin säilyneeseen puolikkaaseen. Muistelisin että jonkin tilastotutkimuksen mukaan 5v tai jotain sinnepäin olisi ollut se kaikkein paras ikäero avioliiton keston kannalta.

        On jo keksitty miten vanhenemista voi kumota.. vanhenemista aiheuttaa ihmisiin ja kaikkiin muihin eläviin olentoihin kerääntyvät patogeenit, kuten loiset, bakteerit ja virukset. Ne on tuhottava, tai kuolee vanhuuteen, ja muihin degeneratiivisiin sairauksiin.

        Itse olen 30 , mutta näytän 25-vuotiaalta. Olen näitä anti-ageing terapioita käyttänyt jo 4 vuotta putkeen, ja hiuksetkin ovat ruvenneet kasvamaan takaisin. Sanoisin että olen monilta osin nyt terveempi kuin olin 20-vuotiaana, esim. näkö on myös parantunut paremmalle tasolle.


      • nuorekas mies
        supermies. kirjoitti:

        On jo keksitty miten vanhenemista voi kumota.. vanhenemista aiheuttaa ihmisiin ja kaikkiin muihin eläviin olentoihin kerääntyvät patogeenit, kuten loiset, bakteerit ja virukset. Ne on tuhottava, tai kuolee vanhuuteen, ja muihin degeneratiivisiin sairauksiin.

        Itse olen 30 , mutta näytän 25-vuotiaalta. Olen näitä anti-ageing terapioita käyttänyt jo 4 vuotta putkeen, ja hiuksetkin ovat ruvenneet kasvamaan takaisin. Sanoisin että olen monilta osin nyt terveempi kuin olin 20-vuotiaana, esim. näkö on myös parantunut paremmalle tasolle.

        ei nuo ihmeitä tee, terveelliset elämäntavat ja hyvä perimä on tärkeintä.

        jos ei polta tupakkaa ja juo liikaa sekä liikkuu, näyttää jo 3-kymppisenä ikäistään nuoremmalta kun muilla alkaa elämäntavat painamaan.

        mua ollaan aina luultu nuoremmaksi kuin olen, se oli tuskaa kyllä tuossa 25-vuotiaaksi asti, mutta nykyään siitä on vain hyötyä.


      • supermies.
        nuorekas mies kirjoitti:

        ei nuo ihmeitä tee, terveelliset elämäntavat ja hyvä perimä on tärkeintä.

        jos ei polta tupakkaa ja juo liikaa sekä liikkuu, näyttää jo 3-kymppisenä ikäistään nuoremmalta kun muilla alkaa elämäntavat painamaan.

        mua ollaan aina luultu nuoremmaksi kuin olen, se oli tuskaa kyllä tuossa 25-vuotiaaksi asti, mutta nykyään siitä on vain hyötyä.

        Sanoin että bakteerit, loiset ja virukset ne vahentavat meitä. Tupakka ja viina taas ovat immunosuppressiivisia, eli saa ne lisääntymään nopeammin, koska alentaa immuunipuolustuksen toimintaa.

        Samalla tulee parempi olo, kun tulehdus hieman hellittää elimistössä, mutta kuten tunnettua pitkäaikaisvaikutukset ovat sitten hankalia. Huumeilla on ihan sama vaikutus. Valitettavasti näitten patogeenien poistaminen kestää vuosia, eli se kanta on harvennettava hitaasti vuosien kuluessa. Palkkiona saattaa olla ikuinen terveys ja elämä.

        Käytännössä kaikilla lääkkeillä on jotakin vaikutuksia immuunipuolustuksen toimintaan, ja ne sivuvaikutukset lääkkeistä/lisäravinteista tulevat siitä kun patogeeneja kuolee elimistössä, mutta täysin terveille ei tule mitään sivuvaikutuksia lääkkeistä.


      • 42 v. "poika"
        40v. "nuorimies" kirjoitti:

        Ainakin jos sitä yhtä 54 vuotiasta naista on uskominen, joka oli joskus kirjoittanut
        mun vieraskirjaan viestin; "Ootpas söpö poika, voi kun olisin 10 vuotta nuorempi!"

        sama 54v. nainen, joka on muakin "pojitellut" mun vieraskirjaan.


      • Ei perhettä hetkeen
        Minä 30 v mies kirjoitti:

        En voisi edes kuvitella seurustelevani tai sekstailevani jonkun vanhemman naisen kanssa, enkä
        usko että kukaan muukaan tuntemani suurin piirtein ikäluokkaani oleva mies voisi.
        Kyllä tässä iässä etsitään naisia ikäskaalalla 18-30v ja lähes kaikilla ikäisilläni miehillä on mielessä
        perheen perustaminen ja lasten hankinta.
        En usko yhdenkään alle 35 vuotiaan miehen etsivän yli 35 vuotiasta naista perheenperustamis- ja lastenhankinta tarkoituksessa.
        En myöskään usko että monikaan alle 35 vuotias mies haluaa naista jolla on lapsia valmiiksi.

        Vanhemmat (yli 35v) naiset, nuoremmilla miehillä on mielessä oma perhe ja te olette liian vanhoja
        ja teidän ikäiset naiset eivät sovi suunnitelmiimme.

        En kyllä usko, että ne 18-vuotiaat neitokaiset ovat 30-vuotiaista miehistä kiinnostuneita perheen perustamismielessä. Perhettä kun perustetaan juuri tuossa kolmenkympin iässä, eikä aikaisemmin.


    • Plas

      Nainen kurpahtaa 30 vuoden jälkeen. Yli 35 v nainen on jo katkeroitunt vanha ämmä! Ei tarvitse kuin
      lukea yleensä näitä palstoja niin sen huomaa.

      Mitä tuo AP oikein hepoaa, dettiteittailussa voi vastata vain niille. joille haluaa, muut voi vaikka kipata roskikseen tai jättää lukematta. Ei pitäisi olla normaaliälyiselle kovinkaan vaikeaa..

      • gsjsjs

        Kylläpäs täällä on kiukkuisia vanhoja ukkoja oikeen rivissä vastustamassa sitä, ettei naiset saisi kiinnostua heitä nuoremmista orheista :D

        Naurattaa. Typeriä ootte kaikki ja kuka typeriä huolii, ei ketään!!


    • Mies ja elämä

      Se ottaa nuoren naisen joka saa, muut mitä jää jäljelle...

      Tässä täytyy huomioda, että nuorella naisella on edellytykset vaatia myös paljon mieheltä, ja
      suhteeseen pitää myös panostaa tai nainen vaan häipyy. Eli jos haluaa olla suhteessa "vapaa matkustajana",
      niin kannattaa unohtaa...

      Ehkä kannattaa arvioda yleensäkin suhdemarkkinoilla omia mahdollisuuksiaan ylipäätään kriittisesti, eikä alkaa
      haihattelemaan.
      Yleisesti miehet sekä naiset arvioivat aivan liian korkealle ...

    • 40+ miesss

      Yritätkö vuodatuksellasi tehdä jonkinlaisen lakialoitteen? Ettei vaan ihmiset tekisi ja ajattelisi toisella tavoin kuin sinä?

      Monet naiset haluavat vanhemman miehen, sillä vanhemmat miehet tietävät mitä tahtovat. Ne miehet, jotka etsivät nuorempia naisia tietävät, että yrittänyttä ei laiteta. Jos juuri sinua vanhempi mies kiinnosta, se ei tarkoita sitä, etteikö jotain toista kiinnostaisi. Sitäpaitsi, taas monet 40 naiset, jotka tietävät mitä haluavat, haluavat 50 eli vanhemman miehen.

      Älä viitsi olla noin yksioikoinen. Tai toisaalta, parempi että kerrot rehellisesti mitä olet, sillä näin tiedämme välttää sinua.

      • Vitun idiootti!!!

        Eiköhän se ole jokaisen oma asia mistä tykkää, sinä olet itse täydellinen tomppeli-idiootti kun nimittelet toista hänen mieltymyksien mukaan. Nykymaailmassa asia on täysin eri mitä silloin kun sinä olit teini, nykyaikana naiset eivät huoli vanhoja kurppia miehikseen koska tarjolla on nuorempaa. Totta helvetissä sen nuoremman silloin valitsee ja kun on varaa valita.


    • varakas

      Olen mies, täytän kohta 50, toimeentulo on varsin turvattu, olen elämäni kunnossa, voimaillut lapsesta lähtien enkä ole koskaan ollut yli 30 vuotiaan naisen kanssa :)
      Samanikäiset hyvässä kuosissa olevat urheilua ikänsä harrastaneet kaverini ovat saman ikäisiä kuin minä, kukaan heistä ei ole juuri koskaan erehtynyt yli 30 vuotiaan naisen kanssa pelehtimään, ja neljä 45-50 vuotiasta kaveriani on naimisissa noin 20 vuotta nuoremman naisen kanssa, osalla heistä "on pullat uunissa" eli perustavat perhettä. Useimmat naiset eivät saa lapsia 35 vuoden jälkeen, todella harva 40 vuotiaana, eikä käytännössä kukaan 45-50 vuotias nainen muuten kuin adoptoimalla.
      Miehet ovat kautta aikojen olleet yhdessä ja menneet naimisiin itseään 5-25 vuotta itseään nuorempien naisten kanssa, ja harvat naiset ovat kiinnostuneita itseään nuoremmista miehistä, ja hyvässä kunnossa olevien miesten paras flaksi alkaa noin 30 vuoden iässä josta lähtien naisia on tyrkyllä joka nurkalla alkaen 16-vuotiasta :)
      Tämä on totuus, ja arkipäivää joka näkyy tilastoissa, uutisissa, sanoma- ja aikakausilehdissä, juuri kukaan mies ei ole koskaan mennyt itseään vanhemman naisen kanssa avioliittoon, vaan aivan päinvastoin naiset hakeutuvat vanhempien miesten seuraan.

      • rakemake

        Asia on juuri niin kun sanot! Olen itse sinua noin 10 v nuorempi ja minun ei tarvitse katsella
        hetkeäkään plus 35 v naisia, vaan minulle on tarjolla paremmassa iässä (noin 30v) olevaa naista.

        Minkälainen mies haluaa vanhemman naisen??


      • varakas
        rakemake kirjoitti:

        Asia on juuri niin kun sanot! Olen itse sinua noin 10 v nuorempi ja minun ei tarvitse katsella
        hetkeäkään plus 35 v naisia, vaan minulle on tarjolla paremmassa iässä (noin 30v) olevaa naista.

        Minkälainen mies haluaa vanhemman naisen??

        Joo, silloin kun olin 30-38 vuotias tyttöystäväni olivat 16-24 vuotiaita, ja vaihtuivat joka kerta nuorempaan, eikä 40 täytettyäni ole ollut kuin 80-luvulla syntyineitä, ja joitakin 90-luvulla syntyneitä naisia. Nyt olen tarkasti ilmoittaen 46 vuotias joka on mielestäni "kohta 50 vuotias" :)

        Maailman seksikkäimmiksi miehiksi valitaan aina joku hyvässä kuosissa oleva 40-50 vuotias, ja teinityttöjenkin idoleina on yli 40 vuotiaita, kuten George Clooney, Johnny Depp, Brad Pitt jne.
        Kuinka moni missinä menestynyt naikkonen on ottanut miehekseen itseään 10-20 vuotta vanhemman miehen, vaikkapa entisen NHL-pelaajan, eräällä näistä vaimoista on oma TV-ohjelmakin...

        Totuus, tilastot ja arkipäivä nyt vain näyttää sen verran vahvasti sen faktan että nelikymppiset hyväkuntoiset ja terveet (usein varakkaat) miehet tuppaavat menemään naimisiin 10-25 vuotta itseään nuorempien naisten kanssa, tekevät lapsia ja perustavat perheitä. En muista enkä tiedä ainuttakaan päinvastaista esimerkkiä :)


      • Liisa Amanda

        on "pullat uunissa" ja aviomieheni on minua 5v nuorempi. Olen 39v ja tulin heti raskaaksi, kun ehkäisy lopetettiin.


      • naimisissa jo

        20-vuotta nuorempi nainen on harvinaisuus ja samalla myös todellinen riski miehelle.

        Itse en koskaan haluaisi noin nuorta vaimoa, koska yksinkertaiesti pelkäisin joutuvani aisankannattajaksi kun ikää on oly 65 eikä vehkeet enää toimi pillereidenkään voimalla. Tällöin nainen on "vasta" 45, eikä kaikki tuonikäisen vaimot varmastikaan suostu omaishoitajan rooliin kovinkaan innolla.

        Hetken huviksi tuollainen 20-vuotta nuorempi on tietenkin ihan passeli (jos siis on niin hyävssä kunnossa että semmoisia saa).

        Oma vaimo on muutaman vuoden nuorempi ja se on ihan passeli ikäero. 10 vuotta on iha liian paljon ja silloin mies todellakin riskeeraa sen, että huomaakin 60-vuotiaana olevansa eronnut ja yksinäinen eläkeläinen.


      • wanhanaikainen
        rakemake kirjoitti:

        Asia on juuri niin kun sanot! Olen itse sinua noin 10 v nuorempi ja minun ei tarvitse katsella
        hetkeäkään plus 35 v naisia, vaan minulle on tarjolla paremmassa iässä (noin 30v) olevaa naista.

        Minkälainen mies haluaa vanhemman naisen??

        "Asia on juuri niin kun sanot! Olen itse sinua noin 10 v nuorempi ja minun ei tarvitse katsella
        hetkeäkään plus 35 v naisia, vaan minulle on tarjolla paremmassa iässä (noin 30v) olevaa naista."

        Ei kannata ottaa liian nuorta vaimoa (kun se jossain vahieessa lähtee lätkimään) ja sun iässä pitäisi kyllä nopsaan katsella joku, muuten jää helposti musta pekka kouraan.

        "Minkälainen mies haluaa vanhemman naisen??"

        Semmoinen, joka ei nuorempaa saa. ;)


      • wanhanaikainen
        varakas kirjoitti:

        Joo, silloin kun olin 30-38 vuotias tyttöystäväni olivat 16-24 vuotiaita, ja vaihtuivat joka kerta nuorempaan, eikä 40 täytettyäni ole ollut kuin 80-luvulla syntyineitä, ja joitakin 90-luvulla syntyneitä naisia. Nyt olen tarkasti ilmoittaen 46 vuotias joka on mielestäni "kohta 50 vuotias" :)

        Maailman seksikkäimmiksi miehiksi valitaan aina joku hyvässä kuosissa oleva 40-50 vuotias, ja teinityttöjenkin idoleina on yli 40 vuotiaita, kuten George Clooney, Johnny Depp, Brad Pitt jne.
        Kuinka moni missinä menestynyt naikkonen on ottanut miehekseen itseään 10-20 vuotta vanhemman miehen, vaikkapa entisen NHL-pelaajan, eräällä näistä vaimoista on oma TV-ohjelmakin...

        Totuus, tilastot ja arkipäivä nyt vain näyttää sen verran vahvasti sen faktan että nelikymppiset hyväkuntoiset ja terveet (usein varakkaat) miehet tuppaavat menemään naimisiin 10-25 vuotta itseään nuorempien naisten kanssa, tekevät lapsia ja perustavat perheitä. En muista enkä tiedä ainuttakaan päinvastaista esimerkkiä :)

        "Joo, silloin kun olin 30-38 vuotias tyttöystäväni olivat 16-24 vuotiaita, "

        Hyi vittu, 16-vuotias?

        Joku roti se pitäisi tuossakin olla.

        Itsestäni tuntuisi sairaalta olla 16-vuotiaan tytönhupakon kanssa vaikka en ole lähelläkään neljääkymppiä.


      • jep jep
        varakas kirjoitti:

        Joo, silloin kun olin 30-38 vuotias tyttöystäväni olivat 16-24 vuotiaita, ja vaihtuivat joka kerta nuorempaan, eikä 40 täytettyäni ole ollut kuin 80-luvulla syntyineitä, ja joitakin 90-luvulla syntyneitä naisia. Nyt olen tarkasti ilmoittaen 46 vuotias joka on mielestäni "kohta 50 vuotias" :)

        Maailman seksikkäimmiksi miehiksi valitaan aina joku hyvässä kuosissa oleva 40-50 vuotias, ja teinityttöjenkin idoleina on yli 40 vuotiaita, kuten George Clooney, Johnny Depp, Brad Pitt jne.
        Kuinka moni missinä menestynyt naikkonen on ottanut miehekseen itseään 10-20 vuotta vanhemman miehen, vaikkapa entisen NHL-pelaajan, eräällä näistä vaimoista on oma TV-ohjelmakin...

        Totuus, tilastot ja arkipäivä nyt vain näyttää sen verran vahvasti sen faktan että nelikymppiset hyväkuntoiset ja terveet (usein varakkaat) miehet tuppaavat menemään naimisiin 10-25 vuotta itseään nuorempien naisten kanssa, tekevät lapsia ja perustavat perheitä. En muista enkä tiedä ainuttakaan päinvastaista esimerkkiä :)

        "että nelikymppiset hyväkuntoiset ja terveet (usein varakkaat) miehet tuppaavat menemään naimisiin 10-25 vuotta itseään nuorempien naisten kanssa,"

        kannattaa kuitenkin vähän kattoa, ettei käy kuin risto-matti ratialle.


      • -äiti-
        wanhanaikainen kirjoitti:

        "Joo, silloin kun olin 30-38 vuotias tyttöystäväni olivat 16-24 vuotiaita, "

        Hyi vittu, 16-vuotias?

        Joku roti se pitäisi tuossakin olla.

        Itsestäni tuntuisi sairaalta olla 16-vuotiaan tytönhupakon kanssa vaikka en ole lähelläkään neljääkymppiä.

        äiti antais seurustella 16 vuotiaan tyttärensä lähes nelikymppisen miehen kanssa!!!
        munat solmuun sellaiselta namusedältä. hyi olkoon
        todella järkyttävää luettavaa täällä, sairaita miehiä sairaine fantasioineen nuorista tytöistä!


      • -isi-
        -äiti- kirjoitti:

        äiti antais seurustella 16 vuotiaan tyttärensä lähes nelikymppisen miehen kanssa!!!
        munat solmuun sellaiselta namusedältä. hyi olkoon
        todella järkyttävää luettavaa täällä, sairaita miehiä sairaine fantasioineen nuorista tytöistä!

        kovin terveeltä vaikuta, jos reilusti yli nelikymppinen nainen etsii
        oman poikansa ikäisiä nuoria "orheja" sänkyynsä.
        Mitähän sellaisen naisen poika tai tytär mahtaakaan ajatella äidistään.


      • poliisitäti
        varakas kirjoitti:

        Joo, silloin kun olin 30-38 vuotias tyttöystäväni olivat 16-24 vuotiaita, ja vaihtuivat joka kerta nuorempaan, eikä 40 täytettyäni ole ollut kuin 80-luvulla syntyineitä, ja joitakin 90-luvulla syntyneitä naisia. Nyt olen tarkasti ilmoittaen 46 vuotias joka on mielestäni "kohta 50 vuotias" :)

        Maailman seksikkäimmiksi miehiksi valitaan aina joku hyvässä kuosissa oleva 40-50 vuotias, ja teinityttöjenkin idoleina on yli 40 vuotiaita, kuten George Clooney, Johnny Depp, Brad Pitt jne.
        Kuinka moni missinä menestynyt naikkonen on ottanut miehekseen itseään 10-20 vuotta vanhemman miehen, vaikkapa entisen NHL-pelaajan, eräällä näistä vaimoista on oma TV-ohjelmakin...

        Totuus, tilastot ja arkipäivä nyt vain näyttää sen verran vahvasti sen faktan että nelikymppiset hyväkuntoiset ja terveet (usein varakkaat) miehet tuppaavat menemään naimisiin 10-25 vuotta itseään nuorempien naisten kanssa, tekevät lapsia ja perustavat perheitä. En muista enkä tiedä ainuttakaan päinvastaista esimerkkiä :)

        Olet pedofiili.
        Sellaista ei kannattaisi netissä suuremmin mainostaa.


    • Itämaan tietäjä

      Helposti saa. Pitää vaan mennä tarpeeksi kauas itään, vaikka Kiinaan, Thaimaahan tai Filippiineille. Mikä sitten sille aasialaiselle kaunokaiselle on niin ihanaa ulkomaalaisessa vanhemmassa miehessä? Kieltämättä, joillekin raha ja joillekin parempi tulevaisuus itselle ja lapsile. Entäs sitten? Joillekin ulkomaalainen on turvallisempi valinta kuin paikallinen mies, joka hyödyntää perinteistä oikeuttaan pitää perhe kurissa keinolla millä hyvänsä. Entäs sitten? Joillekin avioliitto paikallisen kanssa tarkoittaisi luopumista omasta urasta. Joku saattaa olla luonut vaikka menestyvän firman, jonka paikallinen äijä kaappaisi itselleen ja ajaisi luultavasti konkkaan. Jonkun exä on pelannut sekä omat että koko suvun rahat eikä samaa kokemusta haluta toistaa. Uhkapeliongelmat ovat hyvin yleisiä sielläpäin. Säästäväinen suomalaisjuntti olisi taivaan lahja tuhlarin tai pelurin uhrille. Vanhempi mies luultavasti on nuoresta vaimosta niin innoissaan, ettei tulisi mieleenkään vilkuilla muita. Tämä on hyvä asia jollekin naiselle, jonka exä kävi säännöllisesti vieraissa, kuten kaikki muutkin paikalliset miehet. Jollei mies halua kavereiden pitävän tuhkamunana tai kaappihomona, on joissakin paikoissa pakko käydä ilotaloissa. Ulkomaalaiset ovat erilaisia, joten heihin ei kohdistu moisia odotuksia. Vanhempi mies ei edes jaksaisi pettää, jos vaan vaimo osaa pitää hänen tarpeistaan huolta. Ja itämaan tytöthän OIKEASTI haluavat, sillä heille se on kunnia-asia. Jos nainen haluaa lapsia, mikäpä sen parempi vaihtoehto kuin nelikymppinen länsimaalainen, joka vielä haluaisi lapsia, muttei omasta maastaan löydä hedelmällisessä iässä olevaa naista, koska kaikki ajattelevat kuten sinä. Jos jostakin syystä vanhemman miehen kanssa menee huonosti, ainakin hän kuolee reippaasti ennen vaimoansa, ehkä jättäen yhteisille lapsille varsin kohtuullisen perinnön. Myöskään nelikymppinen mies ei luultavasti ehdi pilata vaimonsa elämää teettämällä hänellä kymmenen mukulaa peräkanaa. Nuori paikallinen luultavasti tekisi juuri näin. Mitä vielä? Ai niin, nuoresta miehestähän ei ikinä tiedä mitä hänestä tulee. Voi tulla juomari tai tuomari. Vanhempi mies on jo sitä, mitä hänestä sitten olikin tarkoitus tulla. Jollei nelikymppisenä ole ryyppymies, peluri, pettäjä, hakkaaja tai tuhlari, tuskin tulee olemaankaan. Omaisuus tietysti on jo hankittu, mikä on hyvä asia. Sinulle nelikymppinen mies on ongelmajätettä, mutta itämaan tytöille painonsa arvoinen kultaa.

    • Villes villes

      Sun täytyy selvästikin lukea opas parinvalintaan!

      Ei hätää, tässä se eli naisen opas vuodelta 1948!
      Ei muuta kuin lukemaan!!

      Eli miten se menikään:
      miehen ikä / 2 7

      Kokeillaan:

      mies 50 v:
      50 v/ 2 7 = 32 V
      Eli 32 v naiselle sellainen just passeli mies olisi 50 v äijä!

      Miten jos mies on 60 v:
      60v / 2 7 ? 37 v
      Eli 37 v vanha eukolle passeli olisi 60 v äijä!

      Ja hei jos kävelytyylisi on kuin löysällä paskalla niin muista kirjatemppu:
      Eli kirja pään päälle ja vähän sit harjoittelemaan ryhdikästä kävelyä.
      Jos kävelet kuin löysä paska niin voit heittää tuohon äijäm ikään 25 vuotta lisää!

      Mut hei lopuks:
      Onnea parinmuodostukseen kaikille tasapuolisesti ja hyvää viikonloppua!!!!!

    • 32v...

      Tuntuu todella ikävältä jotta seurustelu ja parinvalinta, joka pitäisi olla iloinen asia on mennyt tälläiseksi "kuka saa nuoremman", toisaalta onhan tässä jo ikiaikojen pätenyt se jotta vauras saa helpommin nuoremman/kauniin puolison.

      -Tähänkin asiaan, johonka liittyy, tai pitäisi liittyä rakkaus, vaikuttaa se varakkuus, ikä ja yleensäkkin se on mennyt tälläiseksi kilpailuksi koko homma.

      -joku vetää pian evoluutiokortin, mutta menkööt.

      niin ja olen mies, mutta ehkä saan pitää miehuuteni kun totean olevani vähän kaljoissa, vaikka puhun näin pehmoisia.

      • m

        "Minkälainen mies haluaa vanhemman naisen??"
        No vaikka tällainen herkkä, sympaattinen ja syvällinen, joka arvostaa elämänkokemusta ja sen mukanaan tuomaa viisautta.


      • vanha nainen
        m kirjoitti:

        "Minkälainen mies haluaa vanhemman naisen??"
        No vaikka tällainen herkkä, sympaattinen ja syvällinen, joka arvostaa elämänkokemusta ja sen mukanaan tuomaa viisautta.

        Mies, joka ei ikäistään saa: ruma, köyhä, ujo,...


      • m32v...
        vanha nainen kirjoitti:

        Mies, joka ei ikäistään saa: ruma, köyhä, ujo,...

        osui aika kohdalle kaikki kolme, paitsi ennyt kumminkaan ruma ole, jossen aivan komeakaan.

        -mutta en minä voisi ajatella ottavani yli 5 vuotta vanhempaa naista tämän takia, ennemmin olen yksin erakkona.


      • tiistai_
        vanha nainen kirjoitti:

        Mies, joka ei ikäistään saa: ruma, köyhä, ujo,...

        Oiskohan syytä aikuisten ihmisten lopettaa, tuo "ruma, köyhä" nimittely. Tämä on säälittävää !!!


    • %nelikymppinen%

      Valitettava tosiasia mutta niin se vaan on, ei voi mitään. Maailman sivu on miehet saaneet nuorempia naisia mutta entäs naiset? Saavat nuorempia miehiä mutta vain hetkeksi.

      • Hyvästi.............

        Täällä naisia haukkuvat miehet ovat juuri näiti surkimuksia jotka siis ovat jääneet rannalle ruikuttamaan kun eivät saa "edes" ikäistään naista ja täällä heittävät ilmoille että MINÄ SAAN JA OTAN 10V NUOREMMAN NAISEN.. Kuka huolii?? V: Ei kukaan.

        Voitte kirjoitella vaikka romaanin tästä aiheesta ja uskotelkaa itsellenne saavanne vaikka kenet, tiedätte itse totuuden mikä onkin hupaisaa, sillä olette yksin ja siihen jäätte.

        Koskaan ei voi heittää ilmoille, että tiedän minkä ikäinen vastaantuleva henkilö on, voi vain arvailla. Jos ja kun rakastuu/ihastuu henkilöön, siinä ei ikä ole tiellä, oli se sitten nuorempi taikka vanhempi, mutta täällä tuntuu olevan surkimuksia jotka purkaavat kiukkunsa sekä lietsovat vihaa, sekä kinaavat lapsien tavoin kumpi "on oikeassa".

        No, luettuani näitä S24:n palstoja, toteankin että tänne on pesiytyneet katkeroituneet henkilöt jotka ovat jääneet ilman kumppania, sekä tooooodella naiivia porukkaa. Pyh sanon minä, jätän teidän kinastelemaan tänne hiekkalaatikolle, ja lyömään lapoioilla toisianne..


      • HALOO+++++
        Hyvästi............. kirjoitti:

        Täällä naisia haukkuvat miehet ovat juuri näiti surkimuksia jotka siis ovat jääneet rannalle ruikuttamaan kun eivät saa "edes" ikäistään naista ja täällä heittävät ilmoille että MINÄ SAAN JA OTAN 10V NUOREMMAN NAISEN.. Kuka huolii?? V: Ei kukaan.

        Voitte kirjoitella vaikka romaanin tästä aiheesta ja uskotelkaa itsellenne saavanne vaikka kenet, tiedätte itse totuuden mikä onkin hupaisaa, sillä olette yksin ja siihen jäätte.

        Koskaan ei voi heittää ilmoille, että tiedän minkä ikäinen vastaantuleva henkilö on, voi vain arvailla. Jos ja kun rakastuu/ihastuu henkilöön, siinä ei ikä ole tiellä, oli se sitten nuorempi taikka vanhempi, mutta täällä tuntuu olevan surkimuksia jotka purkaavat kiukkunsa sekä lietsovat vihaa, sekä kinaavat lapsien tavoin kumpi "on oikeassa".

        No, luettuani näitä S24:n palstoja, toteankin että tänne on pesiytyneet katkeroituneet henkilöt jotka ovat jääneet ilman kumppania, sekä tooooodella naiivia porukkaa. Pyh sanon minä, jätän teidän kinastelemaan tänne hiekkalaatikolle, ja lyömään lapoioilla toisianne..

        Oikeesti kukaan 40v. mies ei haluu Suomalaista nuortaa naista vaivoikseen. Ne jotka haluu nuorempaa
        hakee venäjältä/taikuista.


      • Bah hah haa
        HALOO+++++ kirjoitti:

        Oikeesti kukaan 40v. mies ei haluu Suomalaista nuortaa naista vaivoikseen. Ne jotka haluu nuorempaa
        hakee venäjältä/taikuista.

        Ei kuule venäjältä nykyään enää noin vain haeta, Venäläiset naiset ovat vaativia eivätkä siis huoli ketä tahansa möhömahaista tallustajaa, vaan se joka tämän SAA, on oltuava rahakas sekä hyvännäköinenkin vielä. On nekin naiset viisastuneet sen suhteen tällä vuosituhannella, ettei ketä vaan kannata huolita.


      • rintaääni käskee
        Bah hah haa kirjoitti:

        Ei kuule venäjältä nykyään enää noin vain haeta, Venäläiset naiset ovat vaativia eivätkä siis huoli ketä tahansa möhömahaista tallustajaa, vaan se joka tämän SAA, on oltuava rahakas sekä hyvännäköinenkin vielä. On nekin naiset viisastuneet sen suhteen tällä vuosituhannella, ettei ketä vaan kannata huolita.

        sanomaan että ei se nyt aivan noin ole. Itselläni on venäläiset sukujuuret olen paljon tekemisissä vanäläisten sukulaisteni kanssa juuri venäjällä. Oikeassa olet että venäläiset naiset ovat vaativia, mutta kuitenkin on olemassa asia joka menee kaikkien vaatimusten yli..ja se on raha. Jos massi on kunnossa niin ulkonäöllä ja iällä ei hirveästi ole väliä, yleisesti mitä rikkaampi ja rumempi mies niin sitä nuorempi ja kauniimpi nainen on, se kuinka kestäviä tällaiset liitot ovat onkin sitten toinen asia.


      • wdaesdxcvhb

        Höpö höpö, kyllä mulla on ollut se nuori mies jo 25 vuotta.


    • varakas

      Miten onnistuu perheen perustaminen 10 tai 20 vuoden ikäerolla...
      Helposti jos mies on vanhempi, mutta 30 v mies ja 40 naisen suhteessa se on jo lähes mahdotonta, 35 v mies ja 45 v nainen täysin mahdotonta puhumattamaan isommista ikäeroista. Fakta vain on se että naisella alkaa munasolut loppua ja ne on naisen ikäisiä eli vanhoja, viallisia, 35 v naisen on jo melko vaikea tulla raskaaksi, 40 vuotiaalla hyvin harvinaista, 45 vuotiaalla käytännössä mahdotonta... Yksittäisiä poikkeuksia on, eli 35-43 v naisia jotka ovat tulleet raskaaksi mutta se on todella harvinaista ja kyseessä on riskiraskaus.
      Minä ikäiseni 46 vuotiaan kanssa ... ei tule mitään, mummoikäinen nainen joka ei ole enää hedelmällisessä iässä, ei kiitos, ei mitään mahdollisuuksia tehdä lapsia tai perustaa perhettä, ei toimi.

      Sen sijaan 30 v mies voi hyvin tehdä lapsia ja perustaa perheen 10 vuotta nuoremman kanssa, ja 50 vuotias aivan hyvin 15-25 vuotta nuoremman kanssa. Se nyt vain on fakta, ja melko tavallinen asia. Sellaisia pareja on paljon, niitä tosiasioita on turha edes yrittää kiistää :)
      Yli 35 vuotiaat naiset alkavat olla miehille kaukaa kierrettävää ongelmajätettä, kelpaa niille jotka ovat huonossa kunnossa, ei ole halua lisääntyä, tai nuorelle miehelle hetken huviksi kunnes alkaa haluta lapsia.

      • Tämä oli paras!!

        Voi ja voi, mutta ketä huolii 10-20v papan vaivoikseen?? Ehkä nainen jota kukaan muu ei huoli... Realistisuutta kehiin papat, naisilla on jo isät joten isähahmoa ei tarvita. Ennemmin kuolisin kuin että joutuisin ottamaan vaarin miehekseni, ei kyllä napsahda mitenkään tuo sinun kuvailemasi yhdistelmä, jos vaari nyt vaan keskittyy siihen oman ikäiseen tätiin ja mitä lapsen tekoon tulee, en huolisi lapsieni isäksi vaaria jota pitää hävetä kun hakee lapset päivähoidosta/koulusta.

        Kyllä sinä vaari nyt oletat "pikkasen" liikaa omasta kyvystäsi saada nuorempi nainen, ja mitä miehen seksikykyihin tulee, niin jos se tappi ei nouse niin se ei enää nouse vanhemmalla iällä ja kuka nainen jaksaa elää ilman seksiä vaarin kanssa???


      • wanhanaikainen

        " Fakta vain on se että naisella alkaa munasolut loppua ja ne on naisen ikäisiä eli vanhoja, viallisia, 35 v naisen on jo melko vaikea tulla raskaaksi, 40 vuotiaalla hyvin harvinaista, 45 vuotiaalla käytännössä mahdotonta.."

        Liioittelet mun mielestäni kyllä tuota 35-vuotiaan "melko vaikeata", vaikka onhan se huomattavasti hankalampaa kuin 25-vuotiaana.

        Tuosta 35 eteenpäin hedelmällisyys kyllä menee hyvin vauhdilla alaspäin.


      • varakas
        wanhanaikainen kirjoitti:

        " Fakta vain on se että naisella alkaa munasolut loppua ja ne on naisen ikäisiä eli vanhoja, viallisia, 35 v naisen on jo melko vaikea tulla raskaaksi, 40 vuotiaalla hyvin harvinaista, 45 vuotiaalla käytännössä mahdotonta.."

        Liioittelet mun mielestäni kyllä tuota 35-vuotiaan "melko vaikeata", vaikka onhan se huomattavasti hankalampaa kuin 25-vuotiaana.

        Tuosta 35 eteenpäin hedelmällisyys kyllä menee hyvin vauhdilla alaspäin.

        "Liioittelet mun mielestäni kyllä tuota 35-vuotiaan "melko vaikeata", vaikka onhan se huomattavasti hankalampaa kuin 25-vuotiaana.
        Tuosta 35 eteenpäin hedelmällisyys kyllä menee hyvin vauhdilla alaspäin. "

        Juuri tuota minä tarkoitin... mitä muuta halutaan ymmärtää väärin?
        Tuolla alla nimimerkki 44 v nainen kertoo aika lailla saman minkä jokainen terve ja hyväkuntoinen n. 40 v mies huomaa joka päivä - nuoret, vähän liiankin nuoret katselevat sillä silmällä ja tulevat tyrkylle baareissa ja yökerhoissa. Se on tosi että harvat yli 30 v mies joka on pitkissä suhteissa ollut jaksaa elää parikymppisen tuuliviiri-naikkosen kanssa mutta se tunne-elämän tasaisuus ja realiteettien taju ei ole yksin iästä kiinni, jotkut eivät ole koskaan tasapainoisia vaan ikuisia oikuttelijoita. Naisista tavataan yleensä sanoa että laki suojaa alle 16 vuotiaita ja yli 40 vuotiaita luonto...


      • tyytyväinen40+N
        varakas kirjoitti:

        "Liioittelet mun mielestäni kyllä tuota 35-vuotiaan "melko vaikeata", vaikka onhan se huomattavasti hankalampaa kuin 25-vuotiaana.
        Tuosta 35 eteenpäin hedelmällisyys kyllä menee hyvin vauhdilla alaspäin. "

        Juuri tuota minä tarkoitin... mitä muuta halutaan ymmärtää väärin?
        Tuolla alla nimimerkki 44 v nainen kertoo aika lailla saman minkä jokainen terve ja hyväkuntoinen n. 40 v mies huomaa joka päivä - nuoret, vähän liiankin nuoret katselevat sillä silmällä ja tulevat tyrkylle baareissa ja yökerhoissa. Se on tosi että harvat yli 30 v mies joka on pitkissä suhteissa ollut jaksaa elää parikymppisen tuuliviiri-naikkosen kanssa mutta se tunne-elämän tasaisuus ja realiteettien taju ei ole yksin iästä kiinni, jotkut eivät ole koskaan tasapainoisia vaan ikuisia oikuttelijoita. Naisista tavataan yleensä sanoa että laki suojaa alle 16 vuotiaita ja yli 40 vuotiaita luonto...

        En pidä pahana asiana sitä, että "luonto suojelee" = naisen 40 ikä pitää miehet loitolla.
        Ilma miestäkin on hyvä olla ja elää.


      • .n.40+
        tyytyväinen40+N kirjoitti:

        En pidä pahana asiana sitä, että "luonto suojelee" = naisen 40 ikä pitää miehet loitolla.
        Ilma miestäkin on hyvä olla ja elää.

        ja joidenkin tapausten kohdalla se on todella hyvä asia, että 40 ikä
        onneksi pitää tietyntyyppiset miehet kaukana.....


    • Marko.M

      kylläpäs on sekavia ja järjettömiä mielipiteitä puolin jos toisinkin!

      Minä saan sen ja sen ikäisen ja se ja se on liian suuri ikäero ja niin ja niin ...

      Kuka Vittu sen sanoo minkäikäisen kumppanin kukakin saa????!!!! Sitä ei tämän palstan väki päätä
      minkäikäisen kanssa yhteiseloa aletaan elämään, ainoastaan suomen laki määrittää suojaikärajan
      seksin harjoittamisen suhteen - loput päättää kaksi ihmistä!

      Hävetkää puheitanne!!!

      TÄMÄ SELVÄ!

    • 44 v nainen

      Olen 44 v nainen ja mieheni on 43 v. Täytyy sanoa että 6 vuotisen yhteiselomme aikana aika moni alle 35 v nainen on yrittänyt iskeä miestäni joten tuo väittämäsi ei pitäne paikkaansa. Jos olemme iltaelämässä mieheni kanssa miltei aina joku nuori sirpula yrittää uida hänen liiveihinsä. Minun olemassaoloni ei näytä haittaavan yhtään =)

      • Mutta mutta---------

        Tiesitkö sitä, että varatut miehet ovat asia erikseen, ne kiinnostavat joitakin naisia kuin kulta hullua eikä siinä todellakaan ole väliä että minkä ikäinen mies on kyseessä, kuhan on varattu...


    • Tirsten

      Mitähän ne oikeasti sinusta haluaa 35 nainen jos mies 25. Nainen on jo 35 keski-ikäinen, et silleen

      • aopierf

        No se ONNEKSI ei ole sun ongelmas, anna kuule toisten olla nuorempien kanssa jos niin tykkäävät, ei ole pois sulta koska kalatelette eri vesillä todellakin. Tuntuu, että vanhat ukot eivät kestä sitä kun naiset saavat nuorempia miehiä kumppanikseen kun noin noustaa vastarintaa tekemään.

        Eläkää ja antakaa myös toisten elää!!!!!!!!!!!!


      • tippatäti*
        aopierf kirjoitti:

        No se ONNEKSI ei ole sun ongelmas, anna kuule toisten olla nuorempien kanssa jos niin tykkäävät, ei ole pois sulta koska kalatelette eri vesillä todellakin. Tuntuu, että vanhat ukot eivät kestä sitä kun naiset saavat nuorempia miehiä kumppanikseen kun noin noustaa vastarintaa tekemään.

        Eläkää ja antakaa myös toisten elää!!!!!!!!!!!!

        Annetaan kaikkien kukkien kukkia, perunoidenkin, elää, naida ja tehdä mitä tahtoo.
        Kunhan ei rikota lakeja, sänkyjä, eikä vehkeiden ja värkkien ihoa vereslihalle!
        (kivuliaita vaivoja nuo hiertymät)


    • Vanhanuori

      Taidan olla joku luonnonoikku, kun seurustelen tällä hetkellä 41v miehen kanssa ja olen itse 21v nainen.. Neljä kuukautta on jo jatkunut, tosin en kyllä usko tästä mitään kovin vakavaa tulevan. Mukavaa silti on ollut, turha tulevasta stressata. Hauska katsella keski-ikäisten naisten ilmeitä kun ollaan yhdessä ulkona :D Tiedän että olen tosi nuori iältäni mutta tiedän myös olevani henkisesti aika monia ikäisiäni vanhempi.. Silti ihan hyvin aiheuttaa pahennusta ihmisissä tää meidän ikäero, etenkin just kun olen näin nuori :p

      • :DD

        Toivottavasti oot provo,tyttöhyvä sä kadut vielä.Paras nuoruus menee vessasta alas, nyt olis vielä saumaa oikeasti kuumiin nuoriin hyvännäköisiin kolleihin.Oletko XXL tai huomattavan ruma?


    • ...

      on kuitenkin hassua riidellä tästä asiasta täällä. Yhtä hassua on kun keski-ikäiset ukot luulee automaattisesti kelpaavansa 10 vuotta nuoremmille naisille.
      Pakit vanhemmille miehille voi antaa fiksumminkin(jos siis miehen lähestyminen on fiksu eikä esim.kähmintä), toteaa vain kohteliaasti että ei kiitos, olet liian vanha minulle.

    • Beri

      Netti- ja live mailma. Itse pidän erittäin epäkohteliaana ihmistä joka vastaa ilmoituksiin hakutoiveiden ulkopuolelta. On sitten kyse miehestä tai naisesta ja on rajaus sitten ikä, paino, pituus tms helposti tarkistettava asia. Jos taas ei ole hakukriteerejä määritellyt niin se on sitten ilmoittajan oma moka.
      Itse olen pari vuotta yli tuon neljänkymmenen ja täytyy sanoa että olen joutunut antamaan pakkeja itseäni viisi-kymmenen vuotta nuoremmille naisille. Syy on ollut se että elämäntilanne on eri . Itselläni on kaksi lasta joille olen lähivanhempi ja naiset olivat vielä lapsettomia. Lisää lapsia en ajatellut enää tehdä joten ne keskustelut loppuivat siihen.
      Nyt seurustelen naisen kanssa jolla on myös omat lapset ja jos tuota aloituskappaletta lukee niin puoliksi oikein. Minut yli nelikymppisen miehen iski alle kolmevitonen nainen, mutta ikäeroa ei ole tuota kymmentä vuotta.

    • Ei tosiaan

      Ketä voi oikeasti kiinnostaa vanha nainen?

      Kävin vanhainkodissa ja näin siellä vanhempia naisia. Ajatus seksistä näiden rollaattorilla tai rullatuolilla liikkuvien ryppyisten mummojen kanssa tuntuu täysin mahdottomalta ainakin näin nuoren miehen näkökulmasta.

      Siis johtopäätöksenä, että nuoret naiset on kiinnostavampia, vaikka te naiskirjoittajat olisitte mitä mieltä tahansa.

      • Hyi yöks!!!!!!!!!!!!

        Kuka vanhan ukon huolii?? Ei kukaan, ei voisi olla enemmän vastenmielistä kuin vanha ukko, kyllä nykymaailma on hienoa kun naiset saavan nuorempia eikä tarvi toimeentulon perusteella väkisten huolita vanhaa pappaa. Nuoret miehet rules, ja näillä mennään :)

        Harva nuori huolii vanhan, ja miksi huolisikaan kun saa nuoremman jotka siis näyttävätkin miehiltä eivätkä miltään haudasta nousseelta.


      • Marko.M
        Hyi yöks!!!!!!!!!!!! kirjoitti:

        Kuka vanhan ukon huolii?? Ei kukaan, ei voisi olla enemmän vastenmielistä kuin vanha ukko, kyllä nykymaailma on hienoa kun naiset saavan nuorempia eikä tarvi toimeentulon perusteella väkisten huolita vanhaa pappaa. Nuoret miehet rules, ja näillä mennään :)

        Harva nuori huolii vanhan, ja miksi huolisikaan kun saa nuoremman jotka siis näyttävätkin miehiltä eivätkä miltään haudasta nousseelta.

        Tuossa ylempänä mainitsin että palsta on täynnä hourailijoita ja sama linja näyttää jatkuvan,
        puheisiin ei näytä löytyvän järjen hiventäkään!

        " Ketä voi oikeasti kiinnostaa vanha nainen?" ja " kuka vanhan ukon huolii??
        Siinä yllä esimerkkejä viimeisimmistä HOUREISTA!

        "


      • -Timo-
        Marko.M kirjoitti:

        Tuossa ylempänä mainitsin että palsta on täynnä hourailijoita ja sama linja näyttää jatkuvan,
        puheisiin ei näytä löytyvän järjen hiventäkään!

        " Ketä voi oikeasti kiinnostaa vanha nainen?" ja " kuka vanhan ukon huolii??
        Siinä yllä esimerkkejä viimeisimmistä HOUREISTA!

        "

        Ei näissä ikäero asioissa mitään absoluuttista totuutta ole ja sitä paitsi, mitä se muille kuuluu haluaako joku olla vanhemman vai nuoremman kanssa. Ihme mussutusta koko aiheesta, ei heti uskoisi aikuisista olevan kysymys.


      • n. 1976
        -Timo- kirjoitti:

        Ei näissä ikäero asioissa mitään absoluuttista totuutta ole ja sitä paitsi, mitä se muille kuuluu haluaako joku olla vanhemman vai nuoremman kanssa. Ihme mussutusta koko aiheesta, ei heti uskoisi aikuisista olevan kysymys.

        Moikka munkin puolesta, tään ensimmäisen ja viimeisen kerran kommentoin ylipäänsä kenenkään
        mielipiteitä, mutta tälläinen ketju on typeryyden huipentuma. Edelliset herrat ovat OIKEASSA, mitä
        väliä on, että minkäikäisen ja kokoisen/näköisen kanssa kukin elämänsä jakaa, tai on jakamatta.

        Maailmaan mahtuu paljon suurenpia asioita, kuin tämä ikä kriisi.

        Kivaa kevään odotusta kaikille ja ripustakaa nyrkkeily hanskat naulaan.


      • mikäikä

        Hahahaaaaaa!!! Vain nuori ja lapsellinen voi kirjoittaa tuommoista. Ei kai nyt aloittaja tarkoittanutkaan useiden kymmenien vuosien ikäeroa vaan 5-10 vuotta, heh.


      • turo_tero
        mikäikä kirjoitti:

        Hahahaaaaaa!!! Vain nuori ja lapsellinen voi kirjoittaa tuommoista. Ei kai nyt aloittaja tarkoittanutkaan useiden kymmenien vuosien ikäeroa vaan 5-10 vuotta, heh.

        Voi perkele, aina löytyy puolesta puhujia, vaikka ois kysymys atomipommista.
        Pointti on se, ettei 40vuotiaat oo ikäloppuja, kuten ap. kuuluuttaa torveensa. Olipahan miten vain,
        niin pitkä paska koko aloitus ketjulle, että heko heko hah ha haa.........hihi hihi.


    • :))))))

      Tämä aihe taitaa kolahtaa ja kovaa vanhemmille miehille kun lähdetään noin negatiiviselle kannalle, huh huh... Jokaisellahan saa olla mielipiteensä sekä mieltymyksesä vaikka se ei kaikkia miellyttäisikään.

      • Se vaan on niin

        Että vanhalla ukolla EI TEE MITÄÄN!


      • <<<<<<<-----------
        Se vaan on niin kirjoitti:

        Että vanhalla ukolla EI TEE MITÄÄN!

        Tollo tee millään mitään.
        Ihmissuhteet kannattaa jättää fiksujen huoleksi.


      • :-:-:___:-:-:
        Se vaan on niin kirjoitti:

        Että vanhalla ukolla EI TEE MITÄÄN!

        Sinäkin olet liittynyt tähän valituskuoroon, jonka kapellimestarina huhkii nainen. Herätkää ja pudotkaa jo
        maanpinnalle, sillä tämä on säälittävää, kun kyseessä on aikaihmiset sentään.


    • Nuorekas nuorimies

      Kirjoittaja voi olla oikeassa ton 40 miehen asiassa, mutta mulle ei tulis mieleenkään valita elämänkumppaniksi 10v vanhempi nainen ku mä ite olen. Nää puumat luulevat nykyisin omistavansa kaikki nuoret miehet, kyllä mä voin yhden jopa kaksi kertaa käydä "kaffilla" vanhemman kaa, jos on nuorekas...mutta siihen se jää. Voi voi kannatta pysyy oman ikäisissä ni voi saada sen "sopivan" elämänkumppanin loppuelämkseen ilman ikäkriisejä, jollainen taitaa jutun aloittaneella olla.

      • Näin se menee

        Ei tarvitse olla mikään ikäkriisi, jos pitää nuoremmista.


      • www_
        Näin se menee kirjoitti:

        Ei tarvitse olla mikään ikäkriisi, jos pitää nuoremmista.

        Eipä tarvii olla professori, kun lukee näitä juttuja, huomaa milloin naiset on selanneet tätä ketjua ja
        jättänyt hajumerkkinsä, kuin koirat lyhtypylvääseen. Katkeria ämmiä koko joukko ja joukossahan
        tyhmyys tiivistyy.


      • :DDDDDDDDDDDDDDDDDDD
        www_ kirjoitti:

        Eipä tarvii olla professori, kun lukee näitä juttuja, huomaa milloin naiset on selanneet tätä ketjua ja
        jättänyt hajumerkkinsä, kuin koirat lyhtypylvääseen. Katkeria ämmiä koko joukko ja joukossahan
        tyhmyys tiivistyy.

        :DDD Ei voi muuta kuin nauraa viestiäsi... Kuka täällä haukkuu ja ketä ;) taisi kolahtaa tuo viesti sinuun kun pitää ämmitellä.


      • www_
        :DDDDDDDDDDDDDDDDDDD kirjoitti:

        :DDD Ei voi muuta kuin nauraa viestiäsi... Kuka täällä haukkuu ja ketä ;) taisi kolahtaa tuo viesti sinuun kun pitää ämmitellä.

        Ei kolahtanut mihinkään hahahaaa, et ole tainnut lukea noita viestejä lainkaan ????????????????????
        Niin on pimeitä, kuin niiden kirjoittajatkin. Kiiitooos !


      • :DDDDDDDDDDDDDDDDDDD
        www_ kirjoitti:

        Ei kolahtanut mihinkään hahahaaa, et ole tainnut lukea noita viestejä lainkaan ????????????????????
        Niin on pimeitä, kuin niiden kirjoittajatkin. Kiiitooos !

        Jos luet hiukankaan noita viestejä siten, ettei ne nosta niskakarvojasi pystyyn niin huomaat että MOLEMPIA SUKUPUOLIA sättimässä toista, myös sinä kohdistit kirjoituksesi "katkeriin ämmiin", jos yhtään huomasit...

        Ja tästä kaikesta voi vain todeta, että jotenkin se kolahtaa kun pitää nimitellä naisia sekä haukkua katkeriksi.


    • ihmettelyä

      Miksi tästä aiheesta näyttää aina kehittyvän miesten ja naisten välinen taistelu?

      Eihän tästä aiheesta edes ole tai voikaan olla yhtä ainoaa totuutta. Toisille sopii joku ja toisille ei.

    • -89n-

      Itse 22-vuotiaana naisena voin sanoa että 40-vuotias mies tuntuu TODELLA vanhalta, samoin päälle 3kymmpiset miehet. Eikä ainakaan minun mielestäni ole suhteelle terveellistä että mies (tai nainen) on reilusti kumppaniaan vanhempi. On tehty tutkimuksiakin siitä että jos nainen valitsee itseään reilusti vanhemman puolison niin hänen terveytensä kärsii (sekä henkinen että fyysinen) ja hän kuoleekin aikaisemmin mitä piti. Ajatus tuntuu myös siinä mielessä huvittavalta että jos valitsee vaikka sen yli 10 vuotta vanhemman miehen itselleen niin tämä mies oli kaatamassa naisia silloin kun nainen katseli vielä pokemonia telkkarista ja kävi ala-astetta, hyi.

      Vanhemmat miehet myös usein puhuvat ristiin itsensä kanssa eivätkä edes tajua sitä. Esim. väitetään että ollaan nuoremmille naisille ns. "turvallisia" kun talous on kunnossa eikä huvita enää juosta naisten perässä pitkin kyliä eli tarjotaan vakautta. Todellisuudessa nämä miehet pinnallisesti vain tuijottavat sitä naisen ikää ja metsästävät jatkuvasti nuoria naisia lähes pakonomaisesti. Eivätkä ymmärrä että suurin osa nuorista naisista ei halua vanhempaa miestä koska ei viehäty heistä, aivan kuin nämä miehet eivät viehäty ikäisistään tai vanhemmista naisista. En ymmärrä mikseivät he tajua tätä vaikka se on niin päivänselvää heidän itsensä kohdalla. Mainostetaan myös sitä surullisen kuuluisaa nuorekkuutta ja sitä, kuinka he tuntevat olevansa vieläkin vähän päälle parikymppisiä kolleja. Jos he ovat tuntevat olevansa parikymppisiä niin miksi he mainostavat olevansa kypsiä kumppaneita? Ei kukaan nuori nainen halua vanhaa miestä joka luulee olevansa nuori kun voi saada miehen joka on henkisesti ja fyysisesti nuori. Harva nainen myöskään kaipaa itselleen elättäjää eli "isän korviketta" ja jos haluaa niin silloin hän todellakin etsii vain sitä rahapussia, ei miehellä niin väliä.

      Tuli myös mieleen surkuhupaisa tarina jonka poikaystäväni kertoi tuossa joku aika sitten. Hän työskentelee sähköasentajana ja meni asennuskeikalle erään asiakkaan kotiin. Noh, oksennuksessa oli kuulemma pidättelemistä kun oven avasi kulahtaneen näköinen (joo,kaikki vanhemmat naiset eivät ole kulahtaneita joten ei tarvitse alkaa jauhamaan kuinka monta kertaa viikossa käytte salilla ja jaadi jaadi jaa!) n. 40-50-vuotias nainen leopardikylpytakissa. Yritti kovasti iskeä poikaystävääni ja "vahingossa" vilautteli ja oletti että tottahan toki nuoret miehet haluavat aina vanhemman naisen opastusta jos on mahdollisuus. Joo, eipä halunnut. Poikaystäväni oli siis vielä sinkku kun tämä tapahtui.

      On todella kummalista seurata näiden keski-ikäisten ihmisten nahistelua täällä, samoin todellisuuden pakoilua. " Joo kyllä kaikki nuoret miehet/naiset haluaa ilman muuta vanhemman kumppanin, mä otan ja saan ton ja ton ikäsiä petikumppaneita ja plaa plaa". Hyvin harva nuorempi mies/nainen haluaa itseään reilusti vanhemman kumppanin ja tämä on fakta, hyväksykää se. Se, että jotkut vähemmistön edustajat haluavat satunnaisesti painaa vanhempia naisia tai vastaavasti tapailla hetken huviksi vanhempia miehiä ei tarkoita että te voitte napsia meitä nuoria tuolta kadulta oman mielenne mukaan koska mehän automaattisesti halutaan se 15 vuotta vanhempi kumppani.

      Sanon tämän siksi että alkaa suoraan sanottuna v-tuttaa vanhempien äijien lähentely-yritykset ja muutenkin nämä vanhempien ihmisten kummat harhaluulot itsestään.

      • juuri niin.

        Joo, niin se on, että 40 vuotiaat vanhat ukot luulevat itsestään vaikka mitä!
        Totuus on se että vaikka on autot ja omakotitalot, ym. maallista mammonaa, niin he eivät yhtään
        siitä nuorru.
        Ja mitä vanhempiin naisiin ( 40) tulee niin minkälaista nuorta miestä kiinnostaa ikääntyvä nainen
        jonka kanssa ei voi lapsia hankkia - jokainen vähänkin normaalimpi nuorimies etsii naisen joka
        on vielä lastentekoiässä!


      • jyvän tahtoinen.....

        Totta ! Hyvä juttu tuo poikaystäväsi tarina, näitä itseään tyrkyttäviä puumia riittää täälläkin olevan
        turhankin paljon ja myös toisin päin. Kun ollaan kutakuinkin samaa ikäryhmää, niin ajatus-maailmakin
        natsaa parenmmin. Siksipä koko ikäketjun aloitus on soopaa, eikä johda koskaan perille, vaikka
        ripottelisi leivän murusia kuinka paljon.


      • Buuma?

        Asioista pitää tietty tehdä jonkinverran yleistyksiä, jotta niistä pystyy ylipäätään keskustelemaan.
        Mutta en minäkään ( 40 nainen) halua kaikkia nuoria miehiä. En myöskään omanikäisiä, saati vanhempia. Ei pointti ole se, että joku on nuorempi, niin silloin se on ihana. Vaan siinä, että maailmankatsomus on laajentunut, vapaus valita, ei kanna mukanaan ylimääräisiä (muiden laittamia) rajoituksia, vaan mieluummin valitsee sellaisen kumppanin, jonka kanssa natsaa hyvin. Se ei välttämättä ole ikäsidonnaista. Mutta yleistyksenä; monet ikäiseni miehet ovat jo niin väsyneitä ja katkeroituneita, ettei heidän seurassaan ole hyvä olla. Ja monesti nuoremmista taas löytyy sitä potkua, jota itsessäkin on. Halua elää ja kokea asioita.
        Luulisin, että tämä jäykkyys ikää kohtaan on viime vuosisadan asia, ja että historiassa ollut kautta aikojen enemmänkin eri-ikäisiä pareja. Jostain nyt vaan keksitty, että "puumat" uusi ja muodikas asia.


      • NobodysPerfect

        Yli nelikymppinen nainen ei ole enää kaino nuori tyttö joka ujostelee vartaloaan. Poikaystäväsi puolestaan on varmaan punastellut ja ujostellut mikä on varmasti vain huvittanut tätä yli nelikymppistä. Ilonsa kullakin ja tilaisuus tekee varkaan : ).


      • myös näin
        juuri niin. kirjoitti:

        Joo, niin se on, että 40 vuotiaat vanhat ukot luulevat itsestään vaikka mitä!
        Totuus on se että vaikka on autot ja omakotitalot, ym. maallista mammonaa, niin he eivät yhtään
        siitä nuorru.
        Ja mitä vanhempiin naisiin ( 40) tulee niin minkälaista nuorta miestä kiinnostaa ikääntyvä nainen
        jonka kanssa ei voi lapsia hankkia - jokainen vähänkin normaalimpi nuorimies etsii naisen joka
        on vielä lastentekoiässä!

        " jokainen vähänkin normaalimpi nuorimies etsii naisen joka on vielä lastentekoiässä! "

        Kuten tekee myös vanhempi mies, joka haluaa lapsia.


      • ei lapsia vanhoille
        myös näin kirjoitti:

        " jokainen vähänkin normaalimpi nuorimies etsii naisen joka on vielä lastentekoiässä! "

        Kuten tekee myös vanhempi mies, joka haluaa lapsia.

        "Kuten tekee myös vanhempi mies, joka haluaa lapsia."

        Kuules nyt- lapset on oltava hankittu 40 ikävuoteen mennessä, niin miesten kun naisten!

        Yhdenkään yli 40 vuotiaan ei tarvitse lapsia hankkia, NUOREMMAT HANKKII.


      • myös näin
        ei lapsia vanhoille kirjoitti:

        "Kuten tekee myös vanhempi mies, joka haluaa lapsia."

        Kuules nyt- lapset on oltava hankittu 40 ikävuoteen mennessä, niin miesten kun naisten!

        Yhdenkään yli 40 vuotiaan ei tarvitse lapsia hankkia, NUOREMMAT HANKKII.

        Kaikki miehet eivät ennätä hankkia lapsia vielä tuohon ikään mennessä. Miehille se on kuitenkin biologisesti mahdollista myöhemminkin. Miksi emme saisi tätä mahdollisuutta käyttää? Siksi, että sinä niin sanot?


      • Ikä ei ole este
        juuri niin. kirjoitti:

        Joo, niin se on, että 40 vuotiaat vanhat ukot luulevat itsestään vaikka mitä!
        Totuus on se että vaikka on autot ja omakotitalot, ym. maallista mammonaa, niin he eivät yhtään
        siitä nuorru.
        Ja mitä vanhempiin naisiin ( 40) tulee niin minkälaista nuorta miestä kiinnostaa ikääntyvä nainen
        jonka kanssa ei voi lapsia hankkia - jokainen vähänkin normaalimpi nuorimies etsii naisen joka
        on vielä lastentekoiässä!

        "Totuus on se että vaikka on autot ja omakotitalot, ym. maallista mammonaa, niin he eivät yhtään
        siitä nuorru."
        ei siitä, mutta lastenhoito nuorruttaa, näin uskon. Olen 43 mies ja en ole ihan vielä aikuinen. Parasta hyötyliikuntaa on potkupalloilu, lumilinnan rakentaminen, jääpalloilut pihatiellä... leikkiminen, lapsen mieli, mihin aikuiset unohtavat nuo?
        Olen tällä hetkellä sinkku, yksinhuoltaja, naisen iällä ole minulle painoarvoltaan muuta merkitystä kuin lapsioptio, jonka haluaisin säilyttää. Toki adoptiokin on mahdollinen. Joten pitää tykätä lapsista. Edellisessä suhteessa ilmeni ettei tykkääkkään, eikä tule koskaan lapsia hankkimaan, se oli sitten siinä.

        Olen seurustellut kerran 3 vuotta vanhemman ja kahdesti yli 15 vuotta nuorempien naisten kanssa, sisäinen kypsyys ratkaisee. Ovat olleet hyvin koulutettuja Suomalaisia ihania naisia. Itse en ole valtaa pitävä johtaja, rikas, olen ihan vaan minä.
        Monessa maassa on tavallista, että on noin 20 vuotta vanhempi mies. Ranska, tuo rakkauden ja romanttisuuden perikuvamaa, vain yhtenä esimerkkinä.


      • -89n-
        NobodysPerfect kirjoitti:

        Yli nelikymppinen nainen ei ole enää kaino nuori tyttö joka ujostelee vartaloaan. Poikaystäväsi puolestaan on varmaan punastellut ja ujostellut mikä on varmasti vain huvittanut tätä yli nelikymppistä. Ilonsa kullakin ja tilaisuus tekee varkaan : ).

        Poikaystäväni ei todellakaan ujostellut tai punastellut tilanteessa vaan koki vain inhoa. Eipä olisi omasta mielestänikään kovin mukavaa jos lähes 50-vuotias äijä yrittäisi paljastella itseään minulle, ihan yhtä oksettavaa se on. Poikaystäväni kyllä on nähnyt alastomia naisia ennenkin eikä hänen tarvitse punastella äitinsä ikäisen naisen itsensä paljastelua kuin ehkä myötähäpeästä. Joten älä nyt viitsi ja yritä pettää itseäsi..


      • ei kääpää
        myös näin kirjoitti:

        Kaikki miehet eivät ennätä hankkia lapsia vielä tuohon ikään mennessä. Miehille se on kuitenkin biologisesti mahdollista myöhemminkin. Miksi emme saisi tätä mahdollisuutta käyttää? Siksi, että sinä niin sanot?

        No mikä helvetin pakko on yrittää niitä lapsia vääntää vanhemmalla iällä jos on niin epäkypsä ettei saanut niitä muiden nuorten tapaan 20-30-vuotiaana hankittua? Ei kaikkea pidä tai ole hyväksyttävää tehdä vain sen takia jos sen pystyy tekemään. Ethän hyppäisi kallioltakaan vaikka se on mahdollista? Entä liikuttaako sinua yhtään se että paljon itseäsi nuorempi puolisosi päätyy vielä ennen aikaiseen hautaan hoitaessaan kremppojasi kun ikäsi alkaa painaa? Niin itsekästä teiltä vanhoilta kääviltä..

        http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Ikäero aviomiehen kanssa nipistää vuosia naisen elämästä/1135256872764

        Ja ennenkuin kitiset vastaan jotain niin sanon etten ole katkera keski-ikäinen nainen vaan taas yksi parikymppinen nainen jota ei huvita päätyä vanhan äijän "hedelmöitysalustaksi"..


      • äly hoi..
        Ikä ei ole este kirjoitti:

        "Totuus on se että vaikka on autot ja omakotitalot, ym. maallista mammonaa, niin he eivät yhtään
        siitä nuorru."
        ei siitä, mutta lastenhoito nuorruttaa, näin uskon. Olen 43 mies ja en ole ihan vielä aikuinen. Parasta hyötyliikuntaa on potkupalloilu, lumilinnan rakentaminen, jääpalloilut pihatiellä... leikkiminen, lapsen mieli, mihin aikuiset unohtavat nuo?
        Olen tällä hetkellä sinkku, yksinhuoltaja, naisen iällä ole minulle painoarvoltaan muuta merkitystä kuin lapsioptio, jonka haluaisin säilyttää. Toki adoptiokin on mahdollinen. Joten pitää tykätä lapsista. Edellisessä suhteessa ilmeni ettei tykkääkkään, eikä tule koskaan lapsia hankkimaan, se oli sitten siinä.

        Olen seurustellut kerran 3 vuotta vanhemman ja kahdesti yli 15 vuotta nuorempien naisten kanssa, sisäinen kypsyys ratkaisee. Ovat olleet hyvin koulutettuja Suomalaisia ihania naisia. Itse en ole valtaa pitävä johtaja, rikas, olen ihan vaan minä.
        Monessa maassa on tavallista, että on noin 20 vuotta vanhempi mies. Ranska, tuo rakkauden ja romanttisuuden perikuvamaa, vain yhtenä esimerkkinä.

        "Olen 43 mies ja en ole ihan vielä aikuinen"
        Tätä en ymmärrä. Te vanhemmat miehet aina mainostatte kypsyyttänne ja samaan hengenvetoon toteatte että ette tunne itseänne niin vanhoiksi kuin papereissa lukee. Pientä ristiriitaa kenties? Ei kukaan halua vanhaa miestä joka luulee olevansa nuori jos voi saada miehen joka on sisäisesti ja ulkoisesti nuori...


    • Mitä tekstiä

      Onpa tekstiä!

      Olen onnellisessa suhteessa 15 v nuoremman naisen kanssa :)

      En tiedä mistä johtuu mutta myös nuoremmat naiset hakeutui aiemminkin minun seuraani. Se luotettavuus ja turvallisuus on usein asia joka vetoaa. No meillä menee hyvin!

      • jyvän tahtoinen.,.

        Minä toivotan teille onnea !


    • #¤¤¤¤#

      Ap. ei saa tuolla asenteella, kuin rupia perseeseen. Sillä elää ihan omaa mielikuvitus maailmaa.

      • Do diiiiiiiiiiiiiiii

        Eiköhän se kuitenkin mene niin, että jokainen saa pitää siitä mistä pitää, siihen ei toisten valitukset vaikuta ja jos on rahkeita saada nuorempi kumppani niin mikä ettei. Tämä nuoremmista pitäminen tuntuu kuumentavan sekä miesten että naisten tunteita...


      • OhNou

        Voi herranpieksut sentään tätäkin viestiä! Kertakaikkiaan!


      • ikä ei ole este
        OhNou kirjoitti:

        Voi herranpieksut sentään tätäkin viestiä! Kertakaikkiaan!

        Juupoon viesti on selvä provo. Todennnäköisimmin naisen tai nuoremman miehen tekele. Asiaa siinä on maininta turvallisuudesta.
        Olen 43 sinkkumies ja vaikka en ehkä ollut kotona tarpeeksi aikaa vievien useiden harrastuksieni vuoksi, on nelikymppisten kanssa turvallisempaa olla. Ns. juoksuaika on takanapäin. Tärkeämmät arvot tulleet tilalle. Jokaisen eteen tulee herkullisia tilaisuuksia. Iän myötä niitä osaa väistää ja tietää, osaa ajatella, mitä voi menettää.

        Juoksuajan loppuminen ei tarkoita kuitenkaan vilkkaan iloisen elämän päättymistä vaan uskollisuuden lisääntymistä ja jopa vilkkauden lisääntymistä. Maailma avautuu avautumistaan.


    • diiva32

      Joo, mullekin yksi lähetti viestin ja oli 2 viikkoa vanhempi kuin minä ja kyllä sain oikeen raivarin. Piti valiumia napsia 2 purkkia ennenkuin sain henkee vedettyä. Ilmoitin sen sitten pedofiilinä poliisille. Ihme väkee on juu.

    • m.vm.62

      etsikää se sopiva kaveri.ja lopettakaa paskan jauhaminen.t.m48 n53

    • vanhus 40 vee

      Keskustelusta tulee ilmi vai ihmisten huono itsetunto ja vanhenemisen sietämättömyys, itse nelikymppinen ja elän sen mukaan kuin siltä tuntuu, en saa päänsärkyä siitä että ikäännyn , lapset on tehty neljä niitä on , vaimo viisi vuotta nuorempi,mutta tykkäämme hullutella ja vähän lapsellistakin menoa, mutta mitäs siitä se on meidän juttu, mutta mitä stondikseen tulee niin siitä on tullut jo ongelma kun pitää vetää tumppuun pari kertaa päivässä ja mamman kanssa vielä muhinoida, seksiaddiktioni vain pahenee iän myötä......

    • ASIA ON SELVÄ JO

      Miksihän tämä vanha paska pyörii edelleen täällä. ITSELLÄ kun eI OLE
      KAIKKI KOHDALLAAN.........

    • gentleman from real

      heh heh .....taidat itse olla pahasti ylipainoinen tai muuten vaa rupsahtanut...kuulostaa itseensä pettyneeltä/petetyn naisen puheelta.ootsä kuullu sen et kun hiukset harmaantuu.....naiset nuorentuu....flaksi paranee.sul ei oo tainnu flaksi käydä 25v kundien kans....HAAAAAHHHHHHAHHAAA.pidä itsestäs huolta riippurinta PLÖSÖ

    • _Mii_

      Aloittajalle: ilmiö on iästä riippumatta sama. 50v äijät yrittävät vongata 30-40v naisia, 60v äijät 40-50v naisia, jne.

      Miehet yrittävät itseään nuoremmilla naisilla pönkittävää omaa vanhenevan papan egoaan. Simple as that, ei sitä sen enempää tarvitse ihmetellä, jättää vaan ei-toivotut kosioretkeläiset omaan arvoonsa.

    • Muhah

      Opit vielä nöyräksi.
      30 miehet eivät taasen halua kusipäätä.

      Saat nähdä sellaisenkin ihmeen, että mies saa 10 vuotta
      nuoremman naisen,
      nämä ovat kultaseni ostajan markkinat..Eivät sinun. =)

    • hevon perse

      Tämä aihe on syvltä perseestä, joku ällö on asilla siis.

    • mennäänkö_

      Ap joku hororese, joka teki muka hyvän työn. OLEPPPAS onnesi kukkuloilla
      niin jaa pilluasi vapaastti.

      • Naisihminen 37v.

        Turpa kiinni VANHA UKKO!

        Minä en huoli vanhaa, haluun nuorta orhii


    • voihanperse

      Noin paljon kommetteja, siis missä älli, siis vitussa

    • no hei oikeesti! Mä oon 25-vuotias, ja treffi-ilmotuksessa on ihannekumppanin ikä max. muistaakseni 32.. siitä huolimatta saan päivittäin viestejä joiltain 40-45vuotiailta miehiltä!!!!
      Jätän aina suosiolla vastaamatta!

    • taatoughjm,

      Ei tuossa nyt mitään, mutta oon tuolla treffi palvelussa pyöriny 18 vuotiaasta saakka ja ny oon 20, ni koko ajan jatkuvasti on tullu 40-50 vuotiailta miehiltä viestejä. Eikä yksikään viesti ole ollut yhtään järkevä ja tavallinen sellainen mihin olisi edes voinut kuvitella vastaavansa ennenkuin katsoo ikää. Kaikenlaisia ällötyksiä. :(

    • roskaaroskaajaroskaa

      lässytystä koko aloitus

    • Anonyymi

      Varaton 75 v nuorekas, komea mies etsii alle 25 v hoikkaa, varakasta ja kaunista naista vuoteensa lämmittäjäksi.

    • Anonyymi

      Älä yleistä läskiperse.

      • Anonyymi

        Heh, kukahan on ottanut kommentoitavaksi 11v vanhan raapustelun😆 Jos ko. henkilö on silloin ollut vaikka kolmekymppinen niin nythän hän on Elon laskuopin mukaan yli nelikymppinen mummeli😀

        Eiköhän tälläkin palstalla pitäisi ylläpidon pistää arkistointiin tälläset ikivanhat raapustelut


    • Anonyymi

      Pari kesää sitten painn 19 v naista ja olen yli 40 vuotias. Oltiin jossain juhannus bileissä ja tää 19 v oli kovin kiimainen kun kokeili etumustani. Mentiin kylppäriin sitten ja vaatteet pois ja pantiin. Joskus yällä sitten kun kaikki oli lähtenyt niin tää nanen jäi vielä ja naitiin vielä kunnolla.

      • Anonyymi

        Sulla kävi tuuri.


    • Anonyymi

      Ihan normaali ikäero.

    • Anonyymi

      40 vuotiaana mies vasta on mies,sitä nuoremmat on poikia.

    • Anonyymi

      Ap joka on tämän jorinan 11v sitten n. 35v kirjoittanut on tällä 45v.

      Mitenköhän hän kenties puumana häiritsee 30v miehiä

      • Anonyymi

        Joo kyllä ne teinitytöt panee ikää kattomatta,sitten kun pääsevät kyrvän makuun ja penskoja tullu alkaa se miehien mollaaminen,sitten erotaan ja karataan ja ollaan niin vitun kovia kun miehet ollu pahoja!
        Menisivät sellaset perseen jakajat vaan itteesä j aaikuistuisivat siinä vaiheessa kun on miehet kokeiltua ja hankkisivat oman elämänsä sen ainoan ja oikea nmiehensä kanssa,mutta kun ei uutta on saatava oli ikää vaikka miten paljo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo kyllä ne teinitytöt panee ikää kattomatta,sitten kun pääsevät kyrvän makuun ja penskoja tullu alkaa se miehien mollaaminen,sitten erotaan ja karataan ja ollaan niin vitun kovia kun miehet ollu pahoja!
        Menisivät sellaset perseen jakajat vaan itteesä j aaikuistuisivat siinä vaiheessa kun on miehet kokeiltua ja hankkisivat oman elämänsä sen ainoan ja oikea nmiehensä kanssa,mutta kun ei uutta on saatava oli ikää vaikka miten paljo.

        Perseenjakajat? Yksikseenkin ne naiset sitä jakajat? Eikös siinä ole aina mieshenkilö toisena osapuolena jakamassa samalla tavoin omaa persettään? Meinaatko että ne miehet ovat mukana vastoin tahtoaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo kyllä ne teinitytöt panee ikää kattomatta,sitten kun pääsevät kyrvän makuun ja penskoja tullu alkaa se miehien mollaaminen,sitten erotaan ja karataan ja ollaan niin vitun kovia kun miehet ollu pahoja!
        Menisivät sellaset perseen jakajat vaan itteesä j aaikuistuisivat siinä vaiheessa kun on miehet kokeiltua ja hankkisivat oman elämänsä sen ainoan ja oikea nmiehensä kanssa,mutta kun ei uutta on saatava oli ikää vaikka miten paljo.

        Kuuluuko tämä asia sinulle, jos kyseessä ei ole oma vaimosi tai tyttöystäväsi?


    • Anonyymi

      5-10v ikäero ei ole mitään. Miten aloittaja ikään kuin puhuu kaikkien naisten suulla?

      Kyllä miehet saavat helpommin nuorempia naisia kuin naiset nuorempia miehiä.

    • Anonyymi

      Että sellainen vanhemman naisen mielipide siellä.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      145
      10494
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3003
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      206
      2819
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2117
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1868
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1699
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1626
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1587
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1533
    10. 82
      1398
    Aihe