Haukka&penkki pellet

kaikkiTreenaaja

Voiko oikeesti tälläisiä ihmisiä olla? Treenaa vain hauista ja rintalihaksia penkissä. Mä en vois ikinä kuvitellakaan sellasta..Jos käy kuitenkin "tosissaan" salilla muutaman kerran viikossa salilla..

Kattoo mitä omalle kropalle on tapahtunut, kun aloitti treenaamaan kaikkea. Niin en voisi kuvitellakaan, kuinka ruma esim. selkä olisi..Jos se olisi sellainen perussuomalaisen selkä..kun että siihen saa leveyttä,kiinteyttä ja muutenki lihaksikkaan näköset. Selkä on myös ulkonäössä (minkä takia haukka/penkki pellet käy salilla) tärkeä osa, vaikka onkin takana.. Ja ne jalat...ok...en ala puhumaan niistä.

Mutta toivottavasti tämä viesti vähentäisi edes vähän uusia haukka&penkkipellejä suomen maalla. Niiden syntyminen täytyy estää heti alkuunsa.

No miten nämä erottaa sitten muista ihmisistä? No uimarannalla tai jossain missä ollaan puoli alasti niin erotetaan heti..Ylä vartalo näyttää edestä päin tyylikkäältä, mutta loppu onkin sitten aivan kamalaa.. Ja aluksi nämä käyvät n. 4kk - 7kk salilla. Ja tämän jälkeen lopettavat käymisen ja kävelevät leveästi kaduilla ja häpeävät kaljamahaa.

No mikä mua on niitä vastaan? Ei mitään.

4

467

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dude

Myös itsekkin kun käyn salilla, niin olen huomannut monen muun kävijän tekevän vaan palaa, rintalihaksia, sekä ojentajia.

Mullaka ei muuten olis mitään niitä vastaa, mut jotkut kenet mä näistä tämän tyyppisistä treenareista tiedän niin käy väkisinki naurattamaa.
      Se on vaan niin hauskan näköstä ku kaverit kävelee sämpylät kainalossa vastaa, aukoo päätänsä niille jotka ei käy salilla ja kysymättäkään tekee jokaiselle ihmiselle selväks kuinka paljon penkistä nousee kiloja. :D

• rinta hauis

Seuraatko mitä kukakin salilla minäkin päivänä tekee?Ei paljoa kiinnosta seurata kuin omaa treeniä.Siinähän alkaa vituttamaan jos tuntuu että silmät on selässä.Itselläni on juuri rinta hauis tällä hetkellä käytössä.Muut lihat saa kyytiä muina päivinä.

• Dude..

Enhän mä siel ketää kyyläile, mut kyl väkisinki jää mielee jos yks ja sama ihminen käy vuoden tai kaksi putkee salilla kolme kertaa viikossa ja tekee viel joka päivä sen rinta hauis. Se pala meinaa kasvaa iha yhtä hyvin ku tekee vaa yhenkerran viikossa ja jakaa reeni neljääpäivään(esim. 1.Rinta ojentaja, 2.Jalat, 3.Olkapää hauis, 4.Selkä).
        Kylhän mullakin on meneillää rinta hauis kausi, paitsi että mul on se joka viikko ja joka viikko mul myös muittenkin lihasten kausi. Joskus saatan painottaa enemmän jonkun tietyn lihaksen treeniin, mutta sekin tapahtuu ehkä kerran tai korkeintaa kaksi kuukaudessa.

Jos treenaat lihaksen kunnolla, niin se palautumis aika on noin 4-6 päivää. Eli onks järkee treenata niitä kahta lihasta useampaa tahtiin mitä ne kerkiää palautua?..

• Sampo

Joo, on se vähän typerän näköstä jos on hirvee ylähaba-kaappi, ja sit ihan tikut jalat. Mä reenaan kyl koko vartaloo.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      145
      2505
    2. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      203
      1190
    3. Tykkäätkö halaamisesta?

Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo
      Maailman menoa
      113
      1091
    4. Hinduilu on suurta eksytystä

tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa
      Hindulaisuus
      389
      940
    5. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      298
      911
    6. Miksi kaivata miestä

jolla ei edes muna toimi?
      Ikävä
      98
      888
    7. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      66