Poikaystäväni pilkkaa...

Savienni

Olen ollut suhteessa viimeiset puolitoista vuotta ihanan miehen kanssa. Olen hyvin rakastunut häneen ja olemme puhuneet jo yhteisen koiran hankinnasta. Minulla on kuitenkin ongelma.
Poikaystäväni pilkkaa minua jatkuvasti. Hän on sanonut minulle että minun pitää pysyä kotona tekemässä lapsia ja ruokaa. Hän huomauttelee jatkuvasti painostani. Mielestäni olen erittäin normaalipainoinen (50kg). Hän myös huomauttelee minulle aina, jos haluan lähteä vaikka kauppaan, enkä jaksa meikata. Hän koskettaa minua vain silloin kun hänellä itsellään on haluja, ja silloinkin vain tyydyttääkseen itsensä. Hänellä on myös ärsyttävä tapa vaellella kotona ilman vaatteita.
MITÄ TEEN? Rakastan häntä enemmän kuin mitään, mutta en jaksa tätä enää! Hän ei suostu puhumaan ongelmista ja kiistää ne.Kuulen "Et sinä nyt tästä voi suuttua", ja että olen "ärsyttävä tiukkapipo".

Auttakaa!

32

4061

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vain ranteisiin

      Sido se vaikka lämpöpatteriin viikoksi.Näin aluksi--jos rispektii haet..

      • Savienni

        Meillä on lattialämmitys... :(


    • intuitio

      Kuullostaa ristiriitaiselta. Jostakin syystä hän alentaa sinua. Syitä siihen käytökseen voi olla monia. Pidemmän päälle kenenkään psyyke ei kestä alentamista muuttumatta. Todellisessa rakkaudessa ei toista alisteta eikä nöyryytetä. Kertomuksesi kuullostaa kuin hän haluaisi alistaa tavalla tai toisella sinua. Sekin on yksi tapa rakastaa, mutta se ei rakenna. Todellisessa rakkaudessa on vastavuoroisuutta ja toisen huomioon ottamista. Jos rakastaa on valmis tekemään kaikkensa toisen hyväksi. Rakastava tekee vain hyvää rakkaalleen. Neuvon ettet tee suuria päätöksiä vielä, niin koiran ottamisessa kuin muussakin sitoutumisessa. Jos hän ei kuuntele sinua näissä asioissa, miten kuuntelemisen laita on sitten kun on muitakin ongelmia. Kestävä parisuhde perustuu toisen kuuntelemiselle ja onnistuneelle vuorovaikutukselle. Odota ja anna ajan näyttää onko hän todella sinun rakkautesi arvoinen.
      Minä itse tein 28 vuotiaana valinnan kuuntelematta sisäistä intuitiotani. Ne asiat mitkä alussa minua vaivasivat, aiheuttivat levottomuutta ja ahdistusta, juuri ne osoittautuivat myöhemmin oikeaksi huomioksi. Ehdin mennä naimisiin, saada lapsen, ja lopulta suhde ajautui ahdinkoon, mistä oli pitkä, raskas tie vapauteen.
      Odota, kuuntele sisintäsi, sisimmässäsi tiedät mikä on sinulle parasta.

    • Pena Penis

      Onko poikaystäväsi joku sairaanloisen lihava, hikinen ja karvainen kun et kestä häntä alasti? Jos ei niin olet vähän ärsyttävä. Kuullostaa myös sille että ole estynyt myös seksin suhteen. Painosi kuullostaa normaalille.

    • mk

      ruokaa niin olkoon nälässä ja yksi hyvä konsti että rupeat itsekkin miehellesi aukomaan päätäsi niin kyllä se oppi jos oppii. Sanot vain että metsä vastaa samalla tavalla kun sinne huudetaan. Yksi hyvä tapaon että jos ei poikaystäväsi tyyli muutu niin éro on edessä ja kun tämän kerran sanoo niin täysijärkiselle mene kerralla perille mutta tollo ei usko ollenkaan. Kysyppä poikakaverilta että millaista hanellä oli lapsena kotona ja oliko kivaa vai oliko alistettu lapsi.

      • ...

        Ja oletko itse ollut jotenkin vähätelty lapsuuskodissasi, kun pidät alistamishaluista pelleä sopivana aviomiesehdokkaana (en tosin ole avoliiton ja muiden kokeilujen kannalla, vaan ystävyystason tutustelun)? Mitä saat nyt, tulet saamaan vastakin, vähintään, joten mene sitten naimisiin avoimin silmin. Tuollainen ukko tarvitsee vahvan justiina vastapariksi eikä epävarmaa pikkuista tyttöä (en tarkoita loukata).


    • johan taas .....

      jonkin sortin henkiseltä vallankäytöltä, kohta todellakin olet siellä hellan edessä kotona joka päivä lapsia kaitsemassa, kun ukko juoksee baareissa toisten naisten perässä....

      • Savienni

        Tätä minä juuri pelkään! Olen kyllä itsekin sitä mieltä että nainen kuuluu kotiin ja hoitamaan lapsia ja miestään pitää miellyttää, mutta en silti haluaisi kaikkea tätä paskaa niskaani... :(


      • mk
        Savienni kirjoitti:

        Tätä minä juuri pelkään! Olen kyllä itsekin sitä mieltä että nainen kuuluu kotiin ja hoitamaan lapsia ja miestään pitää miellyttää, mutta en silti haluaisi kaikkea tätä paskaa niskaani... :(

        Nasinen ei kuulu kotiin ja miesta ei tartte mielyttää jos ei ole tarvetta ja niin edelleen. Miehen on ansaittava naisen kunnioitus ja sitä ei päätä aukomalla saavuteta ja sanot miehellesi ihan asiallisesti että jos tyyli ei myyty niin tämä lyyli lähtee omille teilleen.


      • naiSeksi
        mk kirjoitti:

        Nasinen ei kuulu kotiin ja miesta ei tartte mielyttää jos ei ole tarvetta ja niin edelleen. Miehen on ansaittava naisen kunnioitus ja sitä ei päätä aukomalla saavuteta ja sanot miehellesi ihan asiallisesti että jos tyyli ei myyty niin tämä lyyli lähtee omille teilleen.

        hyvä idea!! :)


      • kotinainen85
        Savienni kirjoitti:

        Tätä minä juuri pelkään! Olen kyllä itsekin sitä mieltä että nainen kuuluu kotiin ja hoitamaan lapsia ja miestään pitää miellyttää, mutta en silti haluaisi kaikkea tätä paskaa niskaani... :(

        Minullakin on hieman sama ongelma. Ajattelen että minun kuuluu olla kotona lasten kanssa... Olen kai oppinut tämän kotoa??? En tiedä miten tästä pääsisi eroon, sillä en halua olla poikkeava nainen...


      • mk
        kotinainen85 kirjoitti:

        Minullakin on hieman sama ongelma. Ajattelen että minun kuuluu olla kotona lasten kanssa... Olen kai oppinut tämän kotoa??? En tiedä miten tästä pääsisi eroon, sillä en halua olla poikkeava nainen...

        Sinun pitää ruveta ajattelemaan omilla aivoillasi ja kysenalaistaa mitä olet lapsuudenkotoa oppinut ja mitä sinä halaut elämältäsi.


      • Pehmeä Soft Embo
        mk kirjoitti:

        Sinun pitää ruveta ajattelemaan omilla aivoillasi ja kysenalaistaa mitä olet lapsuudenkotoa oppinut ja mitä sinä halaut elämältäsi.

        Entäjos hän haluaa olla kotona hoitamassa lapsia?
        Uraelämä sopii urheilijataustaisille kilvoittelijoille, pehmeiden arvojen kannattaja voi hyvinkin olla onnellisimmillaan kotona hoitamassa lapsia.


      • metronainen
        mk kirjoitti:

        Nasinen ei kuulu kotiin ja miesta ei tartte mielyttää jos ei ole tarvetta ja niin edelleen. Miehen on ansaittava naisen kunnioitus ja sitä ei päätä aukomalla saavuteta ja sanot miehellesi ihan asiallisesti että jos tyyli ei myyty niin tämä lyyli lähtee omille teilleen.

        Ninen kuuluu metroon:

        http://www.youtube.com/user/21per3?feature=mhee#p/u/2/9RMsfkdbXoQ


    • ....................

      sanoit alussa että seurustelet ihanan miehen kanssa.... millähän perusteella tuollainen sika on ihana?? ei toista saa kohdella näin. etkö sen vertaa itseäsi kunnioita että osaisit tehdä oikean päätöksen ja jättää hänet?? itse jättäisin tuollaisen paskan tällä sekunnilla. varsinkin tuo epäkunnioittava ja alentava seksikäyttäytyminen on aivan uskomattoman törkeää. ihan kuin olisit joku esine jolla voi kätevästi saada mällin lentämään. haluatko todella alentua tuohon rooliin?? jätä se paska. ihan oikeesti.

    • pävö

      Onko hän ensimmäinen miehesi? Vähän epäilyttää ettei sulla oo vertailu kohdetta ei kaikki miehet pilkkaa omaa kumppaniaan mieluiten puolustaa jos joku muu sattiusi arvostelemaan.Olisko aihetta kerätä kimpsut ja kampsut ja lähtee keräilemään kokemuksia olit sitte lihava tai laiha kumppanisi ei kuulu sinua sentakia arvostella.Älä vain alistu uskomaan kaikkea mitä hän sinusta latelee sun ihana miehes ei pitkäaikasta suhdetta pysty solmimaan tota menoo.Kukaan oman arvon tuntema nainen ei tollasta soopaa kuuntele.

    • 6+4

      Harvinaisen kusipäinen mies sinulla ainakin erittäin raakana hänet esitit.
      Ehkä kannattaa heittää tunteesi hetkeksi sivuun ja miettiä ihan todellisuudessa, että olisiko kiva olla kotonasi ilman jatkuvaa vittuilua.

      Jossain kohti sinua ei oikeasti huvita olla kotonasi ja stressaat sitä. En ole koskaan ymmärtänyt, miksi pitää parisuhteessa elää kuin omistaisi jonkun toisen. Oma painosi on sinun asiasi ja jos toinen ei sitä hyväksy, niin ei ole hänen asiansa missään tapauksessa vaatia sitä.

      Kannattaa asia ottaa käsittelyyn ihan oikeasti ja jos hän haluaa sivuuttaa ongelmat syyttämällä sinua, niin kerrot hänelle että se on joko tai...Jos ei silti mene sinne pääkoppaan, niin ehkä kannattaa jättää sika karsinaan ja katsella, jos löytäisit sinkku elämästä. Ainakin saat kotona olla, kuten haluat repimättä hiuksiasi.

    • Oikeestiihanoktyyppi

      Jos tää tilanne olis ollu 100 vuotta sitten niin kukaan ei kirjottelis naista puolustelevasti, koska silloin ei ollut internettiä. Hehe.

    • Ota äkkiä ero

      Lue kirjoja
      Naimisissa narsistin kanssa
      Sata tapaa tappaa sielu (en ole ihan varma kirjan nimestä)

    • lovenegative

      Mulla on useita rakastajia ja yksi miesystävä.Käytän eri nimikkeitä koska miesystävä on tuki ja turva while rakastaja on bilehiletuttu.
      Yksi rakastajani on platinablondi mies joka on tosi muodikas ja se juo Eviania päivät pitkät.Se hyökkää mun kimppuun vitsimielisesti aina sillai,etten edes huomaa onko se tullut huoneeseen.Se on mun ikioma ghostie.Se on prinssisukua ja aristokatti.Oikea kissapeto, sillä on aina mustaa eyelineria.Jonne Aaronin näköinen mutta suoraselkäisempi.

    • ...

      Mun mielestä tuo on vaan vitsailua. Mun mies teki tuota alkuun aika usein, ei mua pitkään aikaan haitannu, mutta sitte ku oikeesti kuuntelin sitä pitkään niin loukkaannuin ja sitte mies pyysi anteeksi, ei ollu tajunnu että oikeesti voisin loukkaantua siitä. Vitsinähän se oli tarkoitettu. Jos mies on muuten ihana niin en kyllä laittais vaihtoon tommosen takia. Ja ehkä se on kokematon seksi asioissa eikä osaa ottaa huomioon ku omat tarpeensa. Pitää avata suu ja puhua asioista syyttelemättä.

    • ryiruetue

      Sinulla ne miehen tyydyttämiseen tarvittavat reiät on eli sinä teet säännöt tyydytyksen saamiseen. Jos ei säännöt kelpaa niin saa tyytyä omaan käteen. Naisen fyysisesti heikompana osapuolena (ainakin yleensä heikompi) mielipidettä pitäisi miehen kuunnella ja kunnioittaa. Jos väkisin yrittää ottaa niin sehän on jo jonkinlaista seksuaalista ahdistelua. Jos mies puolestaan ei halua mutta nainen ottaa väkisin niin se on jo hieman noloa miehelle (jos nainen on fyysisesti heikompi).

    • .,.

      Yllätys yllätys, mies vittuilee ja nainen vaan rakastaa. Jos mies vaivautuu taas olemaan hellä ja näkemään vähän vaivaa kumppaninsa eteen, on tämä imemässä vieraiden miesten kapuloita alta aikayksikön kun ei kotona kuulemma saa tarpeeksi nyrkkiä / vittuilua / muuta paskaa niskaansa.

      Olet kyllä itse kumppanisi valinnut ja vielä kun tuota paskaa kerran siedät niin siinähän siedät - mitä helvettiä sinä meille siitä valitat, jos kuvittelet muuttavasi paskan kullaksi sietämällä sitä tarpeeksi pitkään, teet elämäsi erehdyksen.

    • aabeeceedee

      Ei ollut yllätys et joku nainen tykkää miehestä joka haukkuu ja vittuilee.

    • MiiA:)

      Mun ainoo neuvo on et jätä se! Kylmää touhuu mut ainoo järkevä teko. Löydät jostai paremman.

    • ikisinkku35

      Tuu mun vaimoks, mä en pilkkaa tai hauku muutenkaan naisii. Osaan tehdä myös ruokaa, siivota ja pestä omat pyykkini. Sulla olis mun kanssa oma vapaus tehdä ja mennä ja tavata vaikka kavereita. Mä myös halaan silloin kun tarvii ja mua saa halata ja koskee.Olen kiltti mies siis.

      • piipurk

        Ei ole normaalia kuljeskella kotona jatkuvasti alasti. Jos et ole vielä nyt jättänyt sitä arvostelevaa , omaa itseään korostavaa miesystävää niin jätä edes nyt. Hän vaikuttaa todellakin narsistilta. Joudut itkemään vielä kovasti sen miehen takia jos suostut tuollaisen pariksi .


    • näin on

      Miehellä itsellään on selvästi huono itsetunto ja odottaa sinulta kehuja kun kuljeskelee alasti itse kotosalla. Jos se vielä kerran sua pilkkaa ni sanot vaan että kattoo peilii, parannettavaa hänessä itsessäänkin varmasti on, mutta olet varmaan jo kuullu sanan narsisti?

    • nomie.

      Taidatte olla aika nuoria; parempaa kehiin vaan.

    • Ei ei ei

      Ihanan miehen kanssa? Et tiedä ihanasta mitään. Ehkä se on jo sinulle selvinnyt. Ei tuollaisen kanssa olla. Viesti on lähetetty yli puoli vuotta sitten, uskon että olet päässyt vihdoin irti suhteesta, jossa et ole pohjimmiltasi onnellinen. Olet ehkä saanut jo enemmän näkökulmaa asiaan. Tuo mies on helposti korvattavissa vaikka tuntuu ainutkertaiselta.

    • hahah mikä vitsi

      Ai, onko sun miehe tosi IHANA kun se pilkaa sua ja, kulkee ilman vaatteita ja panee sua silloin kun sitä huvittaa. Taitaa olla ihan väärä käsitys rakkaudesta sulla jos rakastat tollasta miestä joka ei huomioi sua vaan käyttää lähinnä hyväkseen. No ihanaa suhdetta teille kuitenkin.

    • jepjep.1

      Narsisti..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      90
      1270
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1056
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      63
      807
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      750
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      706
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      694
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      671
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      648
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    Aihe