Pelimiehen opas naisjahtiin

Mr. No limit

Usein ihastumista pidetään spontaanina reaktiona ja naisten iskemistä, sanan varsinaisessa merkityksessä, idioottien hommana. Ajatellaan, että jos liikaa yrittää, niin ei varmasti onnistu. Ihastumisen tulisi olla muka jotenkin luonnollista ja siihen ei saisi tarkoituksenmukaisesti yrittää vaikuttaa. Tämän ideamallin heitän saman tien roskakoriin ja kerron miten naisen saa isketyksi.

Ulkonäkö:

Ulkonäkö on ensimmäinen sinusta huomattava asia. Ensivaikutelma on tärkeä, joten tähän osa-alueeseen kannattaa ehdottomasti käyttää vaivaa ja etenkin rahaa. Tyyli on jokaisen löydettävä itse, mutta sanonta "laatu on aina muotia" pitää aika hyvin paikkansa. Itse suosin usein tummaa pukua. Klassinen Hugo Bossin puku, suorat housut, ja mustat nahkakengät. Puvun voi jättää rennosti auki kauluspaidan ylänappeja myöten. Yksi tärkeimmistä ulkonäköseikoista ovat myös hiukset. Ihminen kiinnittää niihin alitajuisesti huomionsa. Niihin kannattaa etsiä oma tyyli, joka löytyy parhaiten asiansa osaavan parturikampaajan avustuksella. Itselläni ne pörröttävät hujan hajan ns. "out of bed look". Kyseiseen lookkiin kuuluu myös karhea parransänki. Kultakello ranteeseen, kännykkä povitaskuun ja kaikki on kunnossa. Tuoksuksi kannattaa valita myös aina laatua: Armani, Boss, CK, Kenzo tai vaikka Jean Paul Gaultier.

Käytös:

Oikea pelimies ei koskaan rehvastele ääneen naisseikkailuillaan. Ne jutut kuuluvat sitten kundien saunailtaan tai vastaavaan, mutta eivät ravintolailtaan. Käyttäydy korrektisti, mutta älä ole jäykkä. Hymyile ja naura, ole iloinen, tai anna ainakin sellainen vaikutelma ympärillesi. Älä näytä, että olet tullut viettämään iltaa hankkiaksesi naisen. Tämä tarkoittaa, että älä todellakaan viheltele naisten perään, äläkä muutoinkaan luo pitkiä katseita naisseurueisiin. Anna illan edetä ja nauti kohtuudella alkoholia, mutta älä missään nimessä liikaa. Samalla annat aikaa myös naisille humaltumiseen ja vapautumiseen.

Jos suoritit kohdan yksi, siis ulkonäkö, huolella on aika todennäköistä että sinun luoksesi tulee ennemmin tai myöhemmin daami juttelemaan. Älä anna itseäsi vietävän, älä siis tyydy toiseksi parhaimpaan vaihtoehtoon. Itseluottamus on pelimiehen tärkein elementti ja vain paras on tarpeeksi hyvä sinulle. Sinä valitset siis naisen, ei nainen sinua. Älä kuitenkaan koskaan käyttäydy epäkohteliaasti naista kohtaan. Kun tämä daami tulee luoksesi, niin juttele hetken aikaa mukavia ja ole oikein kohtelias. Tässä vaiheessa sinua usein seurataan kaikista eniten. Syy voi olla, että naisen kaverit seuraavat tilannetta tai muiden naisseurueiden jäsenet usein katselevat, että kukas tuolla yrittää iskeä tuota komistusta. Naisesta pääset eroon vanhoilla nikseillä mm. vessassa käynti, paikan vaihtaminen salakavalasti toiselle puolelle pöytää tai vaikka tanssimaan lähtemisellä.

Sitten tulee aika, jolloin alkaa varsinainen saalistus. Olet löytänyt ravintolan parhaimman näköisen vapaan tytön/naisen ja haluat hänet itsellesi. Lähesty häntä baaritiskillä ja katso vähän pidempään ja hymyile. Jossain vaiheessa mene hänen luokseen ja sano rohkeasti "moi". Ei mitään typeriä iskurepliikkejä, koska ne ovat naurettavia. Tässä vaiheessa itseluottamuksen on taas oltava kohdallaan. Kun sinulla on vankka asenne, ettei maailmasi kaadu vaikkei kyseinen nainen sinusta pitäisikään, niin sinusta katoaa jännittäminen. Ensimmäinen lause voi olla "kukas se sinä olet?" tai "mitäs neidille kuuluu?" ja taas kerran on tärkeää hymyillä samalla.

Kun ilta taas kerran etenee, te olette vierekkäin ravintolan sohvalla. Kuuntele neidin juttuja ja esitä aidosti kiinnostunutta. Oli asia kuinka typerä tahansa, niin älä vähättele sitä. Älä pelkästään sano "joo" tai "mmm", vaan keksi välikysymyksiä ja näin osoita kiinnostustasi. Varovasti voi laittaa kätesi sohvan selkänojalle ja sitä kautta pikku hiljaa hivuttaa sitä lähemmäs naista. Puhuessasi voit ns. puolivahingossa koskettaa sormenpäilläsi naista niskasta. Mikäli nainen kiinnittää siihen vähääkään huomiota, niin lopeta se. Samanlainen ele voisi olla, että "piirrät" sormenpäilläsi ympyröitä naisen housujen reidelle selittäessäsi jotain asiaa. Siinäkin pätee sama sääntö, eli jos nainen kiinnittää siihen huomiota, niin lopeta se. Tarkoitus on vain tässä vaiheessa kiusata, ei aloittaa mitään esileikkiä.

Jos nainen pitää tanssimisesta, niin käy tanssimassa hänen kanssaan. Osta muutamia juomia, mutta älä yritä juottaa seuralaistasi pöydän alle. Suutelemiseen on jokaisella varmaan ihan oma taktiikkansa, enkä siitä selitä enempää. Sen verran voisin mainita, että siinäkin kannattaa olla herkkä ja enemmänkin kiusata, että "paras on vasta edessä". Kotiin lähtiessä tarjoa naiselle taksikyytiä kotiin. Taksissa ehdota hänelle, josko hän haluaisi tulla drinkille luoksesi. Tässäkin vaiheessa mahdollisuudet ovat vain n. 50-50. Kutsusta kieltäytyminen ei tarkoita, että vaivannäkösi olisi mennyt hukkaan. Nainen siirtyy tällöin reserviin, josta hänet voidaan tarvittaessa ottaa käyttöön. Esim. ensi viikonloppuna pyydät häntä ulos, niin varmasti lähtee ja sillä kertaa hän tulee jo varmaan "drinkillekin" luoksesi. Tärkeää on muistaa, että jos nainen kieltäytyy kutsusta, niin säilytä ylpeytesi loppuun saakka. Kaikki edellä kuvattu työ on tehty turhaan, jos ilta päättyy sinun ruinaamiseesi. Kun olet kokeneempi pelimies, niin tällaisia iltoja varten on olemassa reservi, josta saa tarpeilleen tyydytyksen vain yhdellä puhelinsoitolla.

Siinä se oli noin tiivistettynä, että miten naisen saa iskettyä. Itselläni on tällä hetkellä reservissä 13 naista ja todella kauniita ovatkin. Luku lähentelee maksimia, koska yhteydenpito on nyt jo todella harvaa. Uusien tullessa väkisinkin joku toinen karsiutuu joukosta pois. Ja uusiahan on totta kai saatava. Vaikka kissa saa ruokaa kotona yllin kyllin on sen pakko saalistaa nähdessään hiiren. Ei kissa tätä hiirtä syökään, vaan leikkii sen kustannuksella ja lopettaa kun on saanut haluamansa. Samoin toimii pelimies, jonka veri vetää baanalle ja naisiin.

Iloista alkavaa kesää kaikille ja onnea naistenmetsästykseen !!

81

35495

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • henna

      No minusta sinä vaikutat teennäiseltä ja tylsältä.
      Missä persoonallisuus vai oletko pelkkä feikki koko ukko? Kaiken kirjoittamasikin olet kopioinut muualta. No ei siinä mitään jos jaksaa istua kapakoissa illasta toiseen vetämässä mainitsemaasi näytelmää läpi ja pyörittämässä naisryhmääsi, mutta hiton tylsältä se näin naisen korvissa kuulostaa.

      • neo .,.,

        minulla on toiminut kaikista parhaiten olemalla oma itseni huumoria heitämällä olen huomanut että naiset arvostavat huumorin tajua että saa toisn nauramaan i tarkoita sitä että pitää itensä tehdä pelleksi vaan hyvällä maulla sopiviin tilanteisiin sopivia ja tietenkin kohteliaisuus esim saanko tarjota sinulle jotain juotavaa ja ihan nomaali asioista jutteleminen kyllä sen sitten huomaa jos kiinostus on vastapuolella samanlainen mutta ei missään nimessä rupea esitämään mitään kikoloa tai mitään mailman miestä /härskejä huumori vitsejä ottaa tilanteen kuin juttelisit kaverisikanssa mutta kitenkin peni pilke silmä kulmassa


      • ji9p0+hp0uo

        jaha, neiti on joutunu jonku iskemäksi ja sulla on hyväksikäytetty olo, älä syytä siitä muita. voivoi.


      • Chrisseus49
        neo .,., kirjoitti:

        minulla on toiminut kaikista parhaiten olemalla oma itseni huumoria heitämällä olen huomanut että naiset arvostavat huumorin tajua että saa toisn nauramaan i tarkoita sitä että pitää itensä tehdä pelleksi vaan hyvällä maulla sopiviin tilanteisiin sopivia ja tietenkin kohteliaisuus esim saanko tarjota sinulle jotain juotavaa ja ihan nomaali asioista jutteleminen kyllä sen sitten huomaa jos kiinostus on vastapuolella samanlainen mutta ei missään nimessä rupea esitämään mitään kikoloa tai mitään mailman miestä /härskejä huumori vitsejä ottaa tilanteen kuin juttelisit kaverisikanssa mutta kitenkin peni pilke silmä kulmassa

        Mun mielestä http://pleieri.blogspot.fi/ ohjeet riittää.


    • älijäke

      Nuilla opeilla saa varmasti kauniita naisia, jotka ovat yleensä pinnallisia ja tyhmiä. Mitään kovin pitkä aikaista juttua ei varmaan kannata noin rakentaa. Mut nämähän olikin pelimiehen toiminta ohjeet.

      • kaunis nainen

        Ihan vaan tiedoksi, että JOKAINEN fiksu nainen näkee PELIMIEHEN jo kaukaa, etenkin sun kaltaset haistaa jo pitkälle!! Voin sanoa että olen kaunis nainen ja fiksu, joten et ainakaan minunlaisia saa... Sitäpaitsi, jos luulet olevasi fiksu ja naisia HUIJAAVASI, niin mistä elet että he eivät vedätä sua? (lue: ilmaset drinksut, taksit, ja mahdollisesti jopa seksiä, sillä aikaa kun etsivät AITOA ihmistä rinnalleen, kas kummaa; naisillakin on tarpeet ;))


      • samanlainen;)
        kaunis nainen kirjoitti:

        Ihan vaan tiedoksi, että JOKAINEN fiksu nainen näkee PELIMIEHEN jo kaukaa, etenkin sun kaltaset haistaa jo pitkälle!! Voin sanoa että olen kaunis nainen ja fiksu, joten et ainakaan minunlaisia saa... Sitäpaitsi, jos luulet olevasi fiksu ja naisia HUIJAAVASI, niin mistä elet että he eivät vedätä sua? (lue: ilmaset drinksut, taksit, ja mahdollisesti jopa seksiä, sillä aikaa kun etsivät AITOA ihmistä rinnalleen, kas kummaa; naisillakin on tarpeet ;))

        Itseasiassa tämä mies karsiutuisi jo puvulla minun riveistäni. Koskaan eivät ole naistenmiehet minuun tehonneet, ellen itse ole ollut jotakin yhden illan hupailua vailla. Onneksi olen törmännyt lämpöisiin, herttaisiin miehiin, jotka osaavat olla miestä aidoimmillaan kaikkialla!;)


      • Kyoshiro
        kaunis nainen kirjoitti:

        Ihan vaan tiedoksi, että JOKAINEN fiksu nainen näkee PELIMIEHEN jo kaukaa, etenkin sun kaltaset haistaa jo pitkälle!! Voin sanoa että olen kaunis nainen ja fiksu, joten et ainakaan minunlaisia saa... Sitäpaitsi, jos luulet olevasi fiksu ja naisia HUIJAAVASI, niin mistä elet että he eivät vedätä sua? (lue: ilmaset drinksut, taksit, ja mahdollisesti jopa seksiä, sillä aikaa kun etsivät AITOA ihmistä rinnalleen, kas kummaa; naisillakin on tarpeet ;))

        Aika hyvä, vaikken oikein samaa mieltä olekaan.

        Mutta sanopas 'kaunis nainen', että mistä sitten johtuu, että naiset yleensä juuri lähtevät baarista tuollaisen itsevarman ja iloisen *pelimiehen* matkaan, hmm? ^_^


      • henna
        Kyoshiro kirjoitti:

        Aika hyvä, vaikken oikein samaa mieltä olekaan.

        Mutta sanopas 'kaunis nainen', että mistä sitten johtuu, että naiset yleensä juuri lähtevät baarista tuollaisen itsevarman ja iloisen *pelimiehen* matkaan, hmm? ^_^

        Koska aina löytyy rakkauden janoisia ,sokeita naisia, joille tärkeintä elämässä on miehen ihaileva katse ja kauniit sanat. Ei kukaan nainen todellisuudessa halua tulla hyväksi käytetyksi,koska siitähän tässä pohjimmiltaan on kysymys.Eri asia sitten jos pelin henki on alusta pitäen selvä eli molemminpuolinen halu päästä vain naimaan.


      • samanlainen;)
        Kyoshiro kirjoitti:

        Aika hyvä, vaikken oikein samaa mieltä olekaan.

        Mutta sanopas 'kaunis nainen', että mistä sitten johtuu, että naiset yleensä juuri lähtevät baarista tuollaisen itsevarman ja iloisen *pelimiehen* matkaan, hmm? ^_^

        on tullut pari kertaa lähdettyä. Pelimiehet taitaa olla niitä helpoimpia. Käyttäytyy itse juuri samoin kuin hän, niin johan kiinnostus herää. Huvittavaa kyllä sitten seuraavana päivänä kelailla miten läpinäkyvää koko touhu on ollut!


      • älijäke
        kaunis nainen kirjoitti:

        Ihan vaan tiedoksi, että JOKAINEN fiksu nainen näkee PELIMIEHEN jo kaukaa, etenkin sun kaltaset haistaa jo pitkälle!! Voin sanoa että olen kaunis nainen ja fiksu, joten et ainakaan minunlaisia saa... Sitäpaitsi, jos luulet olevasi fiksu ja naisia HUIJAAVASI, niin mistä elet että he eivät vedätä sua? (lue: ilmaset drinksut, taksit, ja mahdollisesti jopa seksiä, sillä aikaa kun etsivät AITOA ihmistä rinnalleen, kas kummaa; naisillakin on tarpeet ;))

        Ai miten niin minun kaltaiset??? Missä olen maininnut olevani jonkin tietyn kaltainen? Joten tuon sun "fiksuuden" voinee unohtaa jo näin kärkeen.

        Minun ei tarvitse maksaa naisille mitään drinksuja tai takseja saadakseni heiltä seksiä. Enhän olekaan mikään aloittajan kuvaama "pelimies".


      • Mees26
        kaunis nainen kirjoitti:

        Ihan vaan tiedoksi, että JOKAINEN fiksu nainen näkee PELIMIEHEN jo kaukaa, etenkin sun kaltaset haistaa jo pitkälle!! Voin sanoa että olen kaunis nainen ja fiksu, joten et ainakaan minunlaisia saa... Sitäpaitsi, jos luulet olevasi fiksu ja naisia HUIJAAVASI, niin mistä elet että he eivät vedätä sua? (lue: ilmaset drinksut, taksit, ja mahdollisesti jopa seksiä, sillä aikaa kun etsivät AITOA ihmistä rinnalleen, kas kummaa; naisillakin on tarpeet ;))

        Eiköhän ton oppaan tarkotuksena ollut kertoa miten saada irtosuhteita, eikä kusettaa naisia rakastumaan. Oon aika varma, että naiset haluaa seksiä ihan yhtä paljon kun miehetkin. Onhan se aivan hävytöntä, että joku komea mies tulee juttelemaan mukavia, tarjoaa drinksut ja kummatkin saa vielä seksiä :D

        Ja vaikka kuinka joku haluaa vihata näitä "pelimiehiä" ja ylistää kunnollisia, kilttejä miehiä. Tosiasiassa eiköhän jokainen _yhenillan_ seksiä kaipaava nainenkin halua sitä itsevarmalta, komealta ja kokeneelta mieheltä mielummin kuin puuttessa olevalta tosirakkautta odottavalta kundilta.

        Se on vaan valitettavaa, että seksiin vieläkin liittyy sen verran ihme sälää (avioliitto pakko, aito rakkaus yms) ettei se ihan hetkeen tule olemaan luonnollista. Miks? Jos seksissä ois kyse vaan seksistä niin näitä "oppaita", cosmopolitaneja ja lukuisia muita seksivinkkejä ei tarttis. Ei tarvis kuin olla ulkopuolisesti kiinnostavan näkönen ja voisi mennä suoraan kysymään meille vai teille. Vaikka onhan se totta, että seksi on parempaa kun sen toisen tuntee vähän paremmin. Vähän ku ruoka maistuu paremmalta ravintolassa, missä on hyvä tunnelma. Ei se entrecôte pihvi kuitenkaan ikinä paskan makusta ole ;)

        Jos joku odottaa siitä toisesta tyypistä jotain suurempaa sisältöä (muutakin kun vain ulkonäkö ja ainakin suhtkoht kestettävät jutut) niin silloin nää irtosuhde jutut ei mitä todennäköisemmin kosketa sua. Mut ihan hyvien maneerejen kannalta, naisten pelaaminen on eri ku irtosuhteiden harrastaminen. Ei toisten kusettaminenkaan oikein ole. En kyllä ite tota opasta nähnyt mitenkään toisen huijaamiseks.. enemmänki miten annat vaikutelman, että nainen kiinnostuu susta seksuaalisesti. Jos jonkun mielest seki jo täyttää kusettamisen kriteerit niin voi taas miettiä, että lähtiskö mukaan sitte ihan suoraan kysymällä.

        Pidetään homma rehellisenä


    • Christina31

      myöntää, että itse olen aika lailla hullaantunut juuri kaltaistesi maailmanmiesten "rennosta" mutta niin tyylikkäästä -lookista. Hiusten väriksi laittaisin vielä tumman ruskean, niin polvet ovat hyytelöä. Harmi vain, että kaltaisiisi miehiin törmää valitettavan harvoin. Tosin nykyään suhtaudun myös tietyllä varauksella sinunlaisiisi miehiin, koska kahdesti sydämeni on revitty näiden "pelimiesten" takia. Baareissa en jaksa enää roikkua, eikä siellä ikinä edes tapaa selväpäistä miestä, jonka kanssa sais jotain henkevää keskustelua aikaseks. Mutta sinunkaltaisia toivon lisää. Tulisipa pian joulu ja pukki. Mutta sitä ennen pitää nauttia auringosta ja kauniisti ruskettuneista miesvartaloita. Ja kiusotella miehiä pukeutumalla nätisti.

    • muotivihaaja

      Mua ällöttää tuollainen teeskentely.
      Kapakoihin en koskaan jalallani astu.
      Ne ovat nykyisin todella vaarallisia paikkoja.
      Tärkeimmät asiat ovat luotettavuus ja
      turvallisuus. Onneksi löysin lehden avulla
      itselleni sopivan lökäpöksyn maailmassa jossa
      pahuus, muoti sekä trendit ovat ottaneet vallan!

    • chimwami

      Nauran täällä vedet silmissä!

      Ei kai noin tyhmiä naisia voi olla!?!!
      Että joku vielä menee tuohon halpaan!!!???

      Oletkos kuule varma, ettei nämä naiset harrasta samaa? Jos nainen on noin helppo, saattaakin olla, että olet sille osa ihan samaa peliä, olet vain joku reservissä, josta sut voi ottaa käyttöön?

      Ja unohda auervaaraketjut ja kultakellot, kyllä fiksu ja älykäs nainen tajuaa, ettei kaikki ole kultaa mikää kiiltää. Ja on kuule ihan tutkittu juttu, mitä enemmän miehellä on killuttinia housujen ulkopuolella, sitä vähemmän niitä on sisäpuolella;oD Ehkä naiset tietävät tämän, ja siksi eivät lähde drinkille!?

      Mietippä juttua uudestaan:oD

      terveisin; "Ei niin varma saanti"

      • killuttimista

        Minulla ei kyllä ole mitään koruja tai edes rannekelloa yleensä, mutta silti on pieni. Eli et voi yleistää.


    • Susanna

      Minä olin ihastunut juuri kaltaiseesi mieheen, kuvailemaasi ulkonäköä myöten. Käyttäytyminen oli aika lailla tuota sinun kuvailemaasi "peliä" ja olin hänen käsissään kuin sulaa vahaa.

      Pienen pieni ikävä pointti oli, että minä en tiennyt hänen pelaavan. Minä olin etsimässä elämäni miestä itselleni. Tapailimme puoli vuotta, kunnes minulle selvisi että ystäväni "Minna" samasta mallitoimistosta seurustelee tämän samaisen miehen kanssa. Ja vaikka tämän jälkeen Minnan kanssa kummatkin tiesimme, että mies on kusipää, niin silti vietimme yhdessä monen monta iltaa itkien hänen peräänsä.

      Tästä noin vuosi eteenpäin, taas kerran oman mallitoimiston, tällä kertaa uusin tyttö, tuli kertomaan kuinka oli tavannut ihanan miehen, joka hyvin nopeasti paljastui keskustelussamme täksi samaksi auervaaraksi. Tämän tytön pää oli vain niin pyörällä miehestä, ettei edes uskonut "pahoja" puheita ja väitti meitä vain mustasukkaisiksi. Tiedossa siis on, että taas pian nuoren tytön sydämeen sattuu ja kovaa.

      Siksi mielestäni kyseisen kaltainen "pelaaminen" on perseestä!! Siinä satutetaan ihan oikeasti toista, koska hän ei ole mukana ehkä leikkimielellä. Ainakin olisi vähintääkin reilua, että ilmoitat näille 13 panollesi, että et ole heidän kanssaan kuin vain "siinä mielessä"...

      • itku-pera

        nooh.. itehän moisiin luikeroihin lankeatte. y hyy hyy, aitoa syvällistä rakkautta tuntuu olleen..


    • N23

      Tollasen miehen matkaan lähtisin aivan takuulla toki tietäen mikä mies on loppupeleissä. Yhen illan jutut on ihan jees, mut tohon "reserviin" en kyllä viittis vaivautua. Eihän ne sit oo enää mitään yhen illan juttuja, jos saman kundin kaa kax kertaa erehtyy lähteen. Kyllä ny yx kerta per kolli saa riittää:)

      • nir--

        No eikö tuo pelimies olisi silloin sun "reserviä" myös?

        Aika vähän yhden yön juttuja kokeilleena en ole koskaan pitänyt minään periaatteena, että jutun pitää jäädä yhteen yöhön - jos homma toimii miksei voi olla enemmänkin öitä? Ainakaan itselläni tuolla ei vielä ole mitään tekemistä sitoutumisen kanssa (joka nykytilanteessa on ehdoton ei), mutta kyllä hyviä panoja on kuitenkin aika harvassa, varsinkin sellaisia joiden kanssa tulee muutenkin juttuun edes aamupalan verran.


    • Nainen

      mikä ukkeli

      • Dribbler

        Mikä tuossa nyt oli niin yök, jos ei oteta lukuun tuota moraalisesti arveluttavaa naisreservin pitämistä?
        Mitä ihmettä naisille sitten sanoa/tehdä?
        Kerroppa nyt joku todella hyvä tapa.
        Itse en ole pelimies, mutta kaipaisin kyllä tuollaista tervettä itseluottamusta mennä useammin juttelemaan naisille.


      • hänmies
        Dribbler kirjoitti:

        Mikä tuossa nyt oli niin yök, jos ei oteta lukuun tuota moraalisesti arveluttavaa naisreservin pitämistä?
        Mitä ihmettä naisille sitten sanoa/tehdä?
        Kerroppa nyt joku todella hyvä tapa.
        Itse en ole pelimies, mutta kaipaisin kyllä tuollaista tervettä itseluottamusta mennä useammin juttelemaan naisille.

        Jep itse en ole mikään pelimies, mutta nostan heille kyllä hattua todella korkealle. Luulisi naisen joka on sydämensä särkenyt pelimiehen kanssa, arvostavan sen jälkeen miehessä muutakin kuin pelkkää hyvää ulkonäköä ja lipevää kieltä.
        Eli jospa naiset tollasen kokemuksen jälkeen alkais katteleen muitakin kun niitä baarin komeimpia miehiä.


      • Karol 23
        hänmies kirjoitti:

        Jep itse en ole mikään pelimies, mutta nostan heille kyllä hattua todella korkealle. Luulisi naisen joka on sydämensä särkenyt pelimiehen kanssa, arvostavan sen jälkeen miehessä muutakin kuin pelkkää hyvää ulkonäköä ja lipevää kieltä.
        Eli jospa naiset tollasen kokemuksen jälkeen alkais katteleen muitakin kun niitä baarin komeimpia miehiä.

        Joo, eli itse ainakin tykkään enemmän tuollaisesta isku repliikistä jota pelimies laittoi kuin se et lähex panee?! ketä kiinnostaa.. Ja se, et mies ei juo itteensä ihan pössixee ennenku tulee juttelemaan, et saa siitä puheestakin vielä jotakin tolkkua.
        Drinkin tarjoominen on ihan ok, mut ei tosiaan kannata tota taxia heti alkaa ehdottelemaan, voi esim. "kysyä millä oot menossa poispäin" jne...
        Itteeni oksettaa eniten lipevät ja sellaset miehet jotka on liian itsekeskeisiä ja on laittanu jonkun hiattoman trikoo paidan päälle jossa sit pullistellaan hapaa?!...(semmosta


      • The Devil

        Niinpä jokaisen naisen tulisikin opetella tunnistamaan kyseisen tyyppiset pelurit -etenkin niiden naisten jotka ovat nuoria ja kauniita.

        Pelureitakin voi pelata -mutta koska pelureitten maailmaa on vaikeampi järkyttää -kannattaa ilta lopettaa ''näyttävästi''.
        Esim tuuppaamalla kaveri puolihuolimattomasti uima-altaaseen ja toteamalla (muistakaa hymyillä herttaisesti tätä lausuessanne) '' voi rakas - ei tästä kuitenkaan olisi tullut mitään, sinä olet täällä kuin kala vedessä ja minä taasen olen maalaistyttö''. Muita konsteja on tallata ''vahingossa'' korkokengällä varpaille jne.


    • Pelimies

      Loistavaa ei voi muuta sanoa! Itse aloitin pelailun kk sitten ja nyt on jo 4 naista "reservissä" (hyvä sanonta;)) ja en todellakaan aio lopettaa

      • Saaru

        Pelimies vasta hankkimassa sitä reserviä.
        Ei o vielä ehtinyt tosi toimiin..
        Kohta se ei pysty hankkimaan lisäreservii.
        Äkkiä se tieto leviää. Me naiset kun mennään ravintolaan iskemään miehiä niin jutellaan keskenämme kaikenmoista... Siellä on kuule paljon semmosii kyvykkäitäkin kavereita. Sä vaan päästät ne naiset noin vaan pois, meitähän pitää suostutella ja sanoo vaikka että sulla on kauniit silmät jne....Kun ei kenelläkään oo tietoa että kanattaaks sun mukaan lähtee niin ne antaa mieluummin jonkun kyvykkääksi tiedetyn tyypin iskee itsensä, ettei olis hukkareissu...


    • Gentleman

      Hyi saatana.

      "Pelimiehen" salainen toive on, että saisi
      Tosimieheltä munaa peräsuoleen.

      Mies joka noin käyttäytyy alentaa itsensä jonnekin koiran ja madon välille.

      • Godgye

        Kylä ihan kateeks käy ku äijällä on noin toimiva taktiikka.Meitsi ei ole ikinä iskeny paarista naista.Aina oon joutunu tyytyy nihin jotka tulee itse ilmoittautuun:}Se on aika harvinaista ja ne on sitten yleensä niitä pelinaisia jotka käyttäytyy ammattimaisesti.Eli turha on naisten vikistä kun löytyy niistäkin vastaavanlaisia pelureita:]


      • Juntti
        Godgye kirjoitti:

        Kylä ihan kateeks käy ku äijällä on noin toimiva taktiikka.Meitsi ei ole ikinä iskeny paarista naista.Aina oon joutunu tyytyy nihin jotka tulee itse ilmoittautuun:}Se on aika harvinaista ja ne on sitten yleensä niitä pelinaisia jotka käyttäytyy ammattimaisesti.Eli turha on naisten vikistä kun löytyy niistäkin vastaavanlaisia pelureita:]

        Naiset ovat niitä ammattimaisia pelureita. Kolmetoista vuotiaasta asti luetaan Cosmoista "Kuinka isket miehen" ja "Kymmenen merkkiä, josta tiedät että hän on kiinnostunut". Naiset osaavat ihmissuhteiden koukerot miehiä niin paljon paremmin.

        Kaikille naisille, jotka sanoivat "Hyi, ei kiinnosta!", minä sanon "olette tekopyhiä."

        Kaikille naisille, jotka sanoivat "Mikä törkimys!", minä sanon "niin on, mutta pahassa maailmassa jokainen selviytyy omalla tavallaan."

        Kaikille miehille, jotka sanoivat "Vittu, mikä homo!", minä sanon "Olette kateellisia tai sitten teitä itseä ei taida naiset liikaa kiinnostaa."

        Kaikille miehille, jotka sanoivat "Vau!", minä sanon "opetelkaa pelimiehen liikkeet, mutta jättäkää pelaaminen siihen, kun erinomainen tapaus tulee eteenne."


      • nainen
        Juntti kirjoitti:

        Naiset ovat niitä ammattimaisia pelureita. Kolmetoista vuotiaasta asti luetaan Cosmoista "Kuinka isket miehen" ja "Kymmenen merkkiä, josta tiedät että hän on kiinnostunut". Naiset osaavat ihmissuhteiden koukerot miehiä niin paljon paremmin.

        Kaikille naisille, jotka sanoivat "Hyi, ei kiinnosta!", minä sanon "olette tekopyhiä."

        Kaikille naisille, jotka sanoivat "Mikä törkimys!", minä sanon "niin on, mutta pahassa maailmassa jokainen selviytyy omalla tavallaan."

        Kaikille miehille, jotka sanoivat "Vittu, mikä homo!", minä sanon "Olette kateellisia tai sitten teitä itseä ei taida naiset liikaa kiinnostaa."

        Kaikille miehille, jotka sanoivat "Vau!", minä sanon "opetelkaa pelimiehen liikkeet, mutta jättäkää pelaaminen siihen, kun erinomainen tapaus tulee eteenne."

        oikeesti LUKENU cosmopolitania? Siinähän nimenomaan neuvotaan miesten suhteen esittämään välinpitämätöntä ja viileätä. Onko ihme, että suomalaiset naiset käyttäytyy miten käyttäytyy, kun miehet pelleilee naisten tunteilla ja naiset (lue:tytöt) luulee lehtien neuvojen vievän heidät kohti unelmien seikkailua. Cosmopolitan on lehti, joka kuvittelee kaikkien naisten olevan "uranaisia", mutta valitettavasti suurin osa suomalaisista työssäkäyvistä naisista on ihan tavallisia duunareita. Terveydenhuolto tai sosiaalialalla. Kyllä siitä on Glamour kaukana.


      • Juntti
        nainen kirjoitti:

        oikeesti LUKENU cosmopolitania? Siinähän nimenomaan neuvotaan miesten suhteen esittämään välinpitämätöntä ja viileätä. Onko ihme, että suomalaiset naiset käyttäytyy miten käyttäytyy, kun miehet pelleilee naisten tunteilla ja naiset (lue:tytöt) luulee lehtien neuvojen vievän heidät kohti unelmien seikkailua. Cosmopolitan on lehti, joka kuvittelee kaikkien naisten olevan "uranaisia", mutta valitettavasti suurin osa suomalaisista työssäkäyvistä naisista on ihan tavallisia duunareita. Terveydenhuolto tai sosiaalialalla. Kyllä siitä on Glamour kaukana.

        "...oikeesti LUKENU cosmopolitania? Siinähän nimenomaan neuvotaan miesten suhteen esittämään välinpitämätöntä ja viileätä."

        Toisin sanoen pelaamaan peliä...


      • pelinainen
        nainen kirjoitti:

        oikeesti LUKENU cosmopolitania? Siinähän nimenomaan neuvotaan miesten suhteen esittämään välinpitämätöntä ja viileätä. Onko ihme, että suomalaiset naiset käyttäytyy miten käyttäytyy, kun miehet pelleilee naisten tunteilla ja naiset (lue:tytöt) luulee lehtien neuvojen vievän heidät kohti unelmien seikkailua. Cosmopolitan on lehti, joka kuvittelee kaikkien naisten olevan "uranaisia", mutta valitettavasti suurin osa suomalaisista työssäkäyvistä naisista on ihan tavallisia duunareita. Terveydenhuolto tai sosiaalialalla. Kyllä siitä on Glamour kaukana.

        eiköhän ne ihmisten väliset kemiat vaikuta eniten näissä asioissa, eikä niinkään kuinka kalliit kuteet on... vaikka olis kuinka raamikas mies, mutta silmissä ei ole oikeanlaista pilkettä, niin no thanks...


      • yrjänä ykä
        Juntti kirjoitti:

        "...oikeesti LUKENU cosmopolitania? Siinähän nimenomaan neuvotaan miesten suhteen esittämään välinpitämätöntä ja viileätä."

        Toisin sanoen pelaamaan peliä...

        "...oikeesti LUKENU cosmopolitania? Siinähän nimenomaan neuvotaan miesten suhteen esittämään välinpitämätöntä ja viileätä."

        Ja muuten vähän saatanan huono neuvo; vain vonkaajat jäävät enää seuraan...muut meinaa ettei vaan muijaa kiinnosta, mitäs tuosta.


    • Ihanainen :)

      WAU mikä mies oletkaan...

      Sinua olen odottanut ikäni,missä olet :)))

    • Pelinainen ;)

      Tuollainen pelimies kyllä vetoaa minuun...mutta sehän on vaan ihan tosi asia, että luulipa mies kuinka vaan harhauttavansa naista...niin kyllä sen peli/naistenmiehen huomaa jo pitkälle, mutta sehän on vaan makuasia...

      Ja niinhän se on että siinä nainen saa ilmasia drinkkejä, taksi kyydin ja vieläpä seksiä, yleensä tälläisten miesten kanssa vieläpä oikein hyvää seksiä, ovathan he harjotelleet monen erilaisen naisen kanssa...

      oikea asenne!

    • ...

      sairasta..köyhää syöpäläisen elämää sulle! Toivottavasti saat seksitaudin ja lyhyen elämän. Törkeätä ihmisten hyväksikäyttöä. Ehkä joskus rakastut ja opit miten toisia ihmisiä kohdellaan sekä opit toisia ihmisiä ottamaan huomioon...

      terveisin,kaunotar joka ei halua langeta kusipäihin.

    • Play on players

      On kahden tyyppisiä miehiä sellasia jotka saavat naiset ja sellaisia jotka eivät saa itse olen päättäny kuulua tuohon ensimmäiseen... Ja minä en näe siinä mitään pahaa jos joku on hyvä naisten kanssa joillakin se tulee luonnostaan jotkut joutuvat "treenaamaan" sitä. Ja eikö se niin ole että harjoitus tekee mestarin joten
      Play on players...

      • Men hater

        Heh, törmäsin kerran juu pelimieheen minäkin. En tosin hetkeen sitä tajunnut. Mutta kun tajusin, niin totesin, että yökkis kaikki miehet, kiitos. Nyt katselen samaa sukupuolen edustajaa eli naista/naisia tositarkoituksella. Ei jaksa enää pelata miesten pelejä. Aitoa rakkautta kaipaan, en mitään hätästä panoa kiireessä sähläten. Jäi kovat arvet siitä miehestä juu..


      • What Women Want
        Men hater kirjoitti:

        Heh, törmäsin kerran juu pelimieheen minäkin. En tosin hetkeen sitä tajunnut. Mutta kun tajusin, niin totesin, että yökkis kaikki miehet, kiitos. Nyt katselen samaa sukupuolen edustajaa eli naista/naisia tositarkoituksella. Ei jaksa enää pelata miesten pelejä. Aitoa rakkautta kaipaan, en mitään hätästä panoa kiireessä sähläten. Jäi kovat arvet siitä miehestä juu..

        "Aitoa rakkautta kaipaan, en mitään hätästä panoa kiireessä sähläten."

        Jos lähdit "hätäiseen panoon" sitä suoranaisesti haluamatta, yritit saada sillä jotain muuta. Todennäköisesti seurustelua. Tätä naiset tekevät kaikkialla maailmassa: myyvät seksiä, kun uskovat saavansa vastineeksi seurustelun.

        Kun tällainen tavisfemakko ei saa odottamaansa vastinetta, hän pitää itseään hyväksikäytettynä. Tosiasiassa hän yritti hyväksikäyttää miehen seksiviettiä saadakseen tältä pitkäaikaisen sitoutumisen suhteeseen, mutta mies ei langennut koukkuun.

        Naisia on kahdenlaisia. On fiksuja, jotka harrastavat seksiä vain, jos aikovat nauttia siitä seksinä. Sitten on mittava b-luokka, joka yrittää pelata seksillä ja protestoi kun ei onnistu.

        Monelle miehelle seksi on päämäärä ja muut asiat keinoja.
        Monelle naiselle seksi on keino ja seurustelu päämäärä.

        Yhtäläistä molemmissa on se, että jos keinoista nauttii, se on bonusta, muttei välttämätöntä.

        "Sydäntensärkijöiksi" väitetyistä miehistä moni on jättänyt vastaamatta naisen toiveisiin esimerkiksi siitä, että käyttäisi resurssinsa (mm. aika) vain ja ainoastaan tähän yhteen naiseen. Näitä tarinoita kertovien naisten kaksinaismoralismi rehottaa: he, kuten jokainen muukin, katsoo olevansa oikeutettu lopettamaan seurustelun, kun se ei huvita. Eli heillä ei ole velvollisuutta vastata toisen toiveisiin ikuisesta rakkaudesta.

        Rehellisellä miehellä ei ole velvollisuutta vastata naisen toiveisiin ikuisesta rakkaudesta tai yksinomaisesta sitoutumisesta. Naiset, älkää valittako miehistä siksi että he eivät täyttäneet kaikkia toiveitanne.


      • Blaablaablaaaaa
        What Women Want kirjoitti:

        "Aitoa rakkautta kaipaan, en mitään hätästä panoa kiireessä sähläten."

        Jos lähdit "hätäiseen panoon" sitä suoranaisesti haluamatta, yritit saada sillä jotain muuta. Todennäköisesti seurustelua. Tätä naiset tekevät kaikkialla maailmassa: myyvät seksiä, kun uskovat saavansa vastineeksi seurustelun.

        Kun tällainen tavisfemakko ei saa odottamaansa vastinetta, hän pitää itseään hyväksikäytettynä. Tosiasiassa hän yritti hyväksikäyttää miehen seksiviettiä saadakseen tältä pitkäaikaisen sitoutumisen suhteeseen, mutta mies ei langennut koukkuun.

        Naisia on kahdenlaisia. On fiksuja, jotka harrastavat seksiä vain, jos aikovat nauttia siitä seksinä. Sitten on mittava b-luokka, joka yrittää pelata seksillä ja protestoi kun ei onnistu.

        Monelle miehelle seksi on päämäärä ja muut asiat keinoja.
        Monelle naiselle seksi on keino ja seurustelu päämäärä.

        Yhtäläistä molemmissa on se, että jos keinoista nauttii, se on bonusta, muttei välttämätöntä.

        "Sydäntensärkijöiksi" väitetyistä miehistä moni on jättänyt vastaamatta naisen toiveisiin esimerkiksi siitä, että käyttäisi resurssinsa (mm. aika) vain ja ainoastaan tähän yhteen naiseen. Näitä tarinoita kertovien naisten kaksinaismoralismi rehottaa: he, kuten jokainen muukin, katsoo olevansa oikeutettu lopettamaan seurustelun, kun se ei huvita. Eli heillä ei ole velvollisuutta vastata toisen toiveisiin ikuisesta rakkaudesta.

        Rehellisellä miehellä ei ole velvollisuutta vastata naisen toiveisiin ikuisesta rakkaudesta tai yksinomaisesta sitoutumisesta. Naiset, älkää valittako miehistä siksi että he eivät täyttäneet kaikkia toiveitanne.

        Silloin, kun miehelle seksi on päämäärä, ei pidä esittää ja valehdella että on naiseen ihastunut muutoinkin kuin vain seksuaalisesti.

        Rehellinen mies kertoo jo heti alussa, että etsii vain seksiseuraa, eikä anna naiselle muunlaista "toivoa".

        Helppohan se on nähdä malka naisen silmässä, mutta ei omassa silmässä...


    • nati nati catty

      Minulla on megaegocentrinen käsitys itsestäni naisena,joka ei ole halpa huora vaan lady joka osaa myös toimia vamppimaisen seksikkäästi niin halutessaan.Opittu mm. Monte Carlosta.

      Tällainen on anti-huora eli minä hyvällä päällä:
      -kunnioitan toisia naisia eli en tuomitse,vakoile, mittaa tai arvioi

      -huolehdin terveydestäni eli en antaudu kenenkään riepoteltavaksi koskaan

      -olen miehen silmäterä en käskyläinen ja nautin siitä vapaudestani

      -luonto on minulle rakas enkä saastuta

      -suojelen itseäni ja toimin sekunnissa jos joku kyttää

      • wonkaa

        Vamppimainen seksikkyys opittu monte carlosta, heh.

        Lady ei edes tuollaista soopaa kirjoittelisi.


        Mittaus ja arviointi ovat naiseen sisäänrakennettuja ominaisuuksia.
        Vakoilu ja tuomitseminen on sitten ihan ilkeydestä kiinni.
        Jos mies on ilkeä, se on 10% siitä ilkeydestä, jota nainen voi ja joskus on. (nähty työpaikalla jossa meitä ole 3 miestä ja 52 naista.)

        Onnea vaan sinulle, ja palvelijallesi.


    • Ex Pinp

      Tuossa 2004 kirjoitetussa viestissä oli ihan hyviäkin juttuja mutta pääsääntöisesti tuo toimii vain todella hyvän näköisille miehille.

      Tuo koskettelujuttu kyllä on tosi nynneröä. Jos ollaan baarissa, niin itse olen kyllä vaan heti jutellessa heittänyt jotain kivaa läppää vaan ja naurettu yhdessä ja siinä jo vain kiedon naisen kainalooni. Yleensä aluksi nappaan kaulan korkeudelta, sitten hartioiden ja lopulta jos homma etenee, niin vyötäröltä.

      Kämmentä ei tarvitse laittaa naisen päälle. Käden voi pitää nyrkissä (typerä luolamiesmanööveri, mutta toimii tässä) jolloin kukaan ei odotakaan että mihin se kämmen laskeutuu naisen keholla. Tämä siis aluksi.

      Mutta parasta on jos kämmenensä laskee ensimmäisenä naisen kädelle...esim monesti huomaa kätellessä, jos nainen ei päästä irti kädestä, voi viedä heti ensimmäisen 30s aikana homman siihen että hyväilee naisen kättä. Kaikkiin ei toimi mutta yllättävän moni tykkää eikä vedä kättään pois. Tämän voi tehdä kyllä myöhemminkin jos ei heti alussa tuntuisi luontevalta ja se tehdään vain kerran per nainen. Kyseessä ei ole iskemiskikka vaan enemmänkin tunnustelu onko kiinnostusta ilmassa.

    • kunnian mies

      Mieluummin vietän loppuelämäni yksin kuin noudatan aloittajan ohjeita, vaikka saisin sillä kenet tahansa naisen. Pelimiehet ovat ihmiskunnan häpeätahra.

    • naineeeen

      Ulkonäkös kuulostaa just kivalle ja itsevarmuus toimii, mut sä tunnut olevan vaa seksin peräs etkä arvosta naisii, se ei toimi :D

      • What Women Want

        Tekstin joka on otsikoitu "Pelimiehen opas naisjahtiin" on asiallista käsitellä vain seksiä eikä maailman vahvin mummo -kisojen merkitystä sielunkumppanin väijymiseen.

        Miten kirjoittaja ei muka arvostaisi naisia? Jokaisella rivillähän tihkuu tavoitteena nimenomaan naisen toiveisiin vastaaminen. Reservikohta oli töksähtäen kirjoitettu, mutta sen kantava lanka on kunnioitettava: saman henkilön kanssa voi harrastaa seksiä myös toisen kerran. Jos kaikki ei mennyt yksi yhteen kuten kavereilla, mutta seksi oli kivaa, niin totta kai siitä otetaan uusintaottelu. Oikea aika on kun ajatus uudesta partnerista ei kiihota, tai kiihottaa mutta partneria ei ole saatavilla.


    • gfiUTFI

      Joopajoo. Konstikos tuo on ravintolasta seuraa saada? Todellinen mies iskee haluamansa naisen vaikka Hammerfestin turskafestivaaleilta kalatiskin jonossa. Ei se katso aikaa, paikkaa, vaatetusta tai olemusta.

      Seksin saamiseen toimii parhaiten: Älä heti ruinaa. Tapaa naista useampi kerta rennolla ohjelmalla ja meiningillä ja seksi tulee luonnostaan mukaan.

    • Miehet on helppoja

      Huh huh, noin paljonko on oikeasti nähtävä vaivaa ja tuhlata ajatusta. Itse saan sen baarin parhaimman näköisen miehen vain yhdellä hymyllä ja se siinä ;)

      • Herrasmiespeluri

        Miehet on tosiaan helppoja ja siihen on ihan biologiset syyt. Mies voi ruiskia siemeniään minne vaan ja hankkia vaikka 1000 lasta. Nainen taas ei saa elämässään kuin muutaman lapsen, joten kyvykästä isää kannattaa etsiä harkiten.

        Pelimiehiäkin on muuten monenlaisia. Minä kuulun niihin, jotka ihan oikeasti välittävät naisten tunteista. Käytän kyllä ihan perinteisiä hurmauskeinoja, mutta teen myös naisille selväksi, että tänään rakastellaan ja huomenna erotaan. Välillä rehellisyyteni estää minua saamasta haluamani naisen, mutta onneksi valtaosa naisista osaa arvostaa hyvää seksiä. Varattujakaan en yritä, sillä en halua satuttaa ihmisiä.


      • vaikee mies

        tule kokeileen jos olet nuin varma :)


    • kloikkk

      no jos sulla on sen hymyn lisäksi isot tissit niin varmaan saat mutta pieni rintaiset pokataan vasta valomerkin jälkeen josei muuta ole.
      viime lauantaina tosin lähti varattu nainen mukaan autolla kun oli liikkeellä, en pannut sitä..vielä mutta kun aika on otollinen niin lasken kassit tyhjiksi siihen immeiseen. sitä odotellessa katselen josko löytyy vapaita naisia, mikähä siinä on että otollisen nököiset naiset ovat aina varattuja kapaikissa

    • ironinen pelinainen

      mulla ei ole isoja tissejä mut silti saan kenet vaan

      niin ja jos hyvällä päällä satun olemaan niin ottaisin vastaan aloittaja-pelimiehen ilmaiset drinkit ja taksit ja miksen seksiäkin, mutta ihan tietoisena tilanteesta. sisäisesti nauran tollasille "oppikirjan säännöille ja liikkeille" mut mikäs siinä, kyl ne yhdeks illaks kelpaa ;) mut mihinkään reserviin en varmasti liittyisi,sen verran jo aamulla hävettäisi tuntea tollanen kirjanoppinut peluri..

      • wonkaa

        Ai että noita onkin kiva kyykyttää... Kalkkunoita, jotka luulevat että lady ja pelinäinen kuuluvat samaan lauseeseen.


      • spetenpelit

        yleensä helposti antavat/retkahtavat eivät pysty itselleen myöntämään että he ovat itse pelinappuloita, ei ole olemassa pelinaisia he vain keksivät itselleen sellaisen mielikuvan nainen on aina antava osapuoli miehelle ellei ole strapon dildoa mieti vaika sitä. -oikea pelimies näkee kaltaisesi kuvittelijat ja silloin jäät ilman drinksuja,taksia mutta seksiä silti joudut antamaan :D


    • boss blaah buuh

      Kaikista paras on kun nainen vaatii. Eli jos tapaat miehen vaadit drinkin.vaadit hotellin vaadit taksirahan sitten vasta lähdetään mukaan.

      jos ei sitten kiinostakkaan pääset kiltisti kotiin ja hönö jää nukkumaan sinne hotelliille.

      monesti nämä suurkuvitelma tyypit ei ole edes varaa ostaa huonetta yöksi jos sattu lykky käymään..

      huono hyypiö tuo nk.. pelimies .. ei tiedä todellakaan mitään..
      Minulla on kokemus että kun sanoo miehelle että haluaa hänet ja naidaan kun kanit. niin nämä pelle miehet väistyy mutta ruutupaita innostuu että nyt hän pääsee asiaan..

      • Ex pimp

        Ruutupaita innostuu juu, mutta jotkut pelimiehet nauttivat siitä saalistamisesta. Itsetuntoa pönkittääkseenhän moni mies ryhtyy pelaamaan. Ja aivan samaa tekevät naisetkin, eli ne ketkä eniten harrastaa yhden illan suhteita, tekevät sitä jostain ihan muusta syystä kuin seksihalujensa tähden.

        Minusta on tosi kiva, että naiset suoraan ilmaisevat että haluavat päästä panemaan. Se on edelleen tosi harvinaista koska jotkut urpot - miehet lähinnä - viljelevät tuota huorittelukulttuuriaan avoimesti täälläkin ja live-elämässä. Sitten itkevät kun naiset eivät anna.

        Ja minulla on teille pieni paljastus:
        Nainen ei ole lutka, koska hän antaa miehille. Nainen on lutka, koska hän ei ole antanut vielä sille haukkujalle.


    • ironinen pelinainen

      i never said i was a lady.. tulee jotenki rouvamainen mielikuva. mikä siinä nyt on että jos menen baariin ja vaihtoehdot ovat että pidän hauskaa tyttöporukassa ja maksan kaiken itse ja kotiin menen itse maksetulla taksilla tai sitten että pidän hauskaa ja siinä sivussa vähän lirkuttelen jollekin miehelle ja juon ilmaiset kännit ja menen hänen luokseen panemaan, niin silloin tällöin valitsen jälkimmäisen? eikö se nyt ole ihan ymmärrettävää.. joo ja ATM:t voi haukkua huoraks ei kiinnosta.. en kuitenkään ikinä etsi baarista mitään tosirakkautta.

      • atnms

        ei kiinnost


    • SonSiinäNy
    • n

      Olen ihan kaunis nainen,hoikka yms. Baarissa ollessani aina miehet tulevat iskemään ja tuntuu, että useimmat yhden asian vuoksi vain. Joskus todella harvoin heikkona hetkenä olen sortunut ns pelimieheen. Jos omassa elämässäni on esimerkiksi ollut jotain poikkeuksellista silloin ja olen ollut poikkeuksellisen humalssa. Normaalisti juttelen noille pelimiehille vähän aikaa ja lähden vaan pois, koska yhden illan jutut ei kiinnosta. Mutta se mikä saa sydämen hakkaamaan ja huomaamaan miehen on jos mies osoittaa "suojelevaisuutta" eli jos esim joku mies ei "usko" mitä sanon ja toinen mies tulee väliin "ritarillisesti" ". Tuommoisen jälkeen miestä on enään vaikea vastustaa...Mies tuntuu auttamisen jälkeen ihan ylivertaiselta muihin verrattuna...Ihastun noissa tilanteissa ihan luonnostaan..

    • Fakoff

      vitun ärsyttävää kuunnella lehmien ja nörttien valitusta, miten tuolla tavalla saa vain pinnallisia naisia.
      Noi "opit" pätee myös useimpiin naisiin, jotka kaikki eivät ole pinnallisia bimboja.
      Kannattaa elää itsepetoksessa, miten ette tarvitse kaunista ja "pinnallista" naista, ja jollaisen saisette, jos vain haluaisitte.

      "Nuilla opeilla saa varmasti kauniita naisia, jotka ovat yleensä pinnallisia ja tyhmiä. "

      Noista viesteistä paistaa läpi pettymys siitä, ettei naisia tule niin paljoa kuin haluaisi.

      ps. kaikki "laatu" ei ole hienoa, jokainen pärjää ilman kallista pukua, kunhan osaa pukeutua tyylikkäästi ja positiivisella tavalla huomiotaherättävästi.

    • GT-girl

      onneks on aivot pääs ja itte viel baaris töissä niin tulee nähtyy tätä touhuu monesti ja kuinka naurettavaa on kun muijat menee ku pässit narus itte jos oon vapaalla ja joku tulee siihen juttelee niin käsken painuu helvettiin sillä mua ei todellakaan kiinnosta baarista saada sänkyseuraa eikä mitään muutakaan seuraa. enkä tarkota et pitäisin kaikkii miehii pelimiehinä. mulle on aivan sama mitä jätkät musta kelaa et oonpa nihkee ämmä ja itteeni täynnä guess what mua ei kiinnosta sit paskaakaan mitä joku jätkä kelaa oon itsenäinen nainen jonka kaatamiseen tarvitaan enemmän ku joku puku ja hienoi sanoi sori vaan players

    • Hessu40

      Koskaan en oo jäänyt ilman naisia milloin olen halunnutkin. Enkä ole juurikaan peiliin katsellut enkä miettinyt edes vaatteitani. Kerran olin ravintolassa kontioissa ja anorakissa ja naiset meni ihan sekaisin. Oon myös aina sanonut mitä olen ajatellutkin enkä käytä ees partavesiä. Toisaalta luonto on jonkin verran helpottanut elämääni antamalla naisiin menevän naamataulun ja vahvan tukan. Urheilua myös harrastan ja sitä kautta löytyy jonkin verran lihasmassaa mutta itsekkin ihmettelen välillä että mitä leidit meikässä näkee. Kesti kauan löytää kuitenkin se joka oikeesti sit tykkäs eikä sitä komea naama häirinnyt. Seksipuuhiin ei tarvita muuta kun ne raamit mutta parisuhde onki haastavampi juttu. Kai mä joskus olin se pelimies mut siitä ei jääny paljoa käteen eikä se ollu ees haastellista. Eihän ne muijat mua kuitenkaan tuntenu vaan tykkäs jostain omasta illuusiostaan meikässä

    • Kgkugnfenk

      Missäs baarissa olet töissä

    • joopa joo..

      Ois kyllä ihan kamalaa, jos joku mies Hugo Bossin (tai ihan minkä tahansa merkin) puvussa tulisi iskemään baarissa.. Ainoa poikkeus nyt olisi jos on tyyliin tulossa suoraan kaverin häistä ym. tapahtumasta.. Ei iskisi muhun lainkaan, en halua mitään ns. "kalliiksi stailattua"-miestä.. Me ollaan nyt kuitenin hei Suomessa, tyyli voi toimia ulkomailla, mutta täällä baari-etiketti on vaan rennompi..

    • Ei pelimies

      Kuin luin aloituksen ja kommentit, niin ihmettelin että miksi niin moni nainen ja mies on pelimiehiä vastaan?

      Itse olen rehellinen, kiltti, ei pelimies, enkä niinkään hyvän näköinen, joka kertoo että olen epäitsekkäästi aina auttanut muita (muutossa, kuskannut...) joten ei ole itselle jäännyt aikaa.

      Miksi en siis saa naisia?! Halauksia tulee mutta ei romanssia tai seksiä.

      Vastaus = koska en ole pelimies!

      Minä olen sellainen kunnollinen, joka istuu baarissa yksinään, tuijottaa kauniita naisia ja uskaltautuu puhumaan vasta kun on juonnut itsensä pöydän alle.

      Minä olen sellainen mies, jonka kanssa ollaan yhdessä hautaan asti.

      Mutta en saa naista koska en ole pelimies!

      Lopputulos! Vain pelimiehet saavat naiset. Jos naisella on mies, niin on se melko todennäköisesti pelimies tai entinen sellainen!

      Ja te jotka väitätte muuta olette tekopyhiä! Hävetkää.

      Ps. Minun pitää ruveta muuttamaan luonnetta ja ulkonäköä ja olemaan itsekkin pelimies, vain sitä kautta voi saada naisia/naisen.

      • Peli peli

        Videopelit on jonneille.

        Plus futis on umpihomoa.


    • Olen työtön

      Ei ole rahaa.

    • Simo.

      Naisten iskemisen kaksi tärkeintä ohjetta:
      -Ei ravintolasta
      -Ei netistä

    • sohtimanni

      Mahtisonni. Muu muu! ;)

    • Joku vaan

      Tähän täytyy todeta näin ulkopuolisen silmin, että sellaisia miehiä, joilla on menestystä naisten keskuudessa on montaakin laatua. Mutta yleensä se pelimies on se, ketä yrittää kauhealla supliikilla saada naisia valloitettua. Tuollainen pelimies ei välttämättä edes nauti seksistä, suurin osa jutuista on pelkkää paskaa, keksittyjä juttuja, jne. Oikeastaan kaikki kontaktit naisten kanssa ovat pelkkää peliä ja tavoitteena saada uusia ja uusia kaatoja.

      Sitten aamulla kun hommat on hoidettu, siirtyy seuraavaan naiseen ja jättää edellisen vain kylmästi rannalle.

      Toisen tyyppinen mies sitten saattaakin olla sellainen, että harrastaa kaikenlaista, omaa työuraa, on opiskellut, omaa paljon kaveteita, käy kaikenlaisissa tilaisuuksissa, tapahtumissa, ravintoloissa, jne. Mutta tälle miehellä onkin tyypillistä, että itse ei yritä saada mitään naisia vaan naiset vain kiinnostuvat kyseisestä miehestä ja lopulta ilta/päivä päättyy nautinnolliseen seksiin heidän välillään.

      Eli tuollainen mies saattaa kaataa naisia ihan yhä paljon kuin tuollainen pelimies, mutta ei tarvitse mitään ylitsevuotavaa supliikkia, vaan fiksuus, älykkyys, karisma, ulkonäkö, jne. herättävät naisten kiinnostuksen missä tahansa onkin. Ei yritä kaataa naisia, vaan naisten kiinnostuksen takia seksiä riittää. Monesti tuollainen mies saattaa herättää sen mielenkiinnon jo ennenkuin edes sanoo mitään, ulkonäkö, olemus, itseluottamus, itsevarmuus, jne. näkyvät kaikille.

      Sitten tuollainen mies on aidosti kiinnostunut kyseisestä naisesta ja hänen jutuistaan ja nauttii aidosti seksistä kyseisen naisen kanssa. Missään vaiheessa mies ei jätä naista, vaan naiselle jää kaikin puolin hyvä mieli kyseisestä miehestä ja haluaisi ehkä kokeilla uudelleenkin. Mutta kuitenkin, naiselle on selvää, että sellainen ei käy. Mutta missään nimessä mies ei jätä naistaan missään vaiheessa.

      Oikeastaan tuollainen mies voi ihan hyvin ajatella niin, että on läheisiä sukulaissuhteita, on kavereita, on työkavereita, on hyvän päivän tuttuja, jne. Sitten on taas naisihmisiä, joiden kanssa on ihan luonnollista harrastaa seksiä, jos molemmat vain ovat kiinnostuneita. Missään vaiheessa miehen ei tarvitse yrittää tehdä vaikutusta kehenkään, se vaikutus tulee ihan itsestään olemuksesta, ulkonäöstä, teoista, sanoista, miehekkyydestä, tunteista, jne. Missään vaiheessa kyseisen miehen ei tarvitse valehdella naisille yhtään mitään, vaan kaikki, mitä hän sanoo, on totta. Hänen ei tarvitse valehdella.

      Hänen ei tarvitse ylpeillä, ei kehuskella, ei vähätellä, arvostella, jne. ketään, koska tietää, ettei itsekkään ole täydellinen. Hän vain on oma itsensä, ei esitä, ei valehtele, ei teeskentele, jne.

      Harva tuollainen mies on, mutta kun monesti aina sanotaan, että täytyy esittää jotain voidakseen saada osakseen naisten kiinnostusta, niin totta. Harva mies sitä omana itsenään voi naisseuraa saada, mutta jos on ulkonäkö, olemus, asenne, itseluottamus, teot, sanat, ryhti, luonne, persoonallisuus, jne. kohdillaan, niin tuollaisiakin löytyy, hyvin harvasti tosin.

      Itse siis en ole minkäänlaista kontaktia naisiin saanut ikinä, mutta tuossa onkin sellainen, minkälainen haluaisin olla. Yhden tuollaisen miehen tiedän, ei ikinä yritäkkään pokata ketään naista, keskustelutaitoja löytyy, mutta ei todellakaan millään muotoa ole minkäänlainen supliikkimies, kuten pelimiehet. Kauniita ja hehkeitä naisia riittää vaikka kuinka ja paljon sekä lukuisat naiset kiinnostuvat tuosta miehestä missä tahansa hän aina onkin. Sellaista karismaa, fiksuutta, ulkonäköä, olemusta, näköä, kokoa, seksuaalisuutta, jne. löytyy.

    • Pelattu
    • fsdfsdfsdfsdfsd

      Jos tarjoat naiselle drinkin, maksat safkat ja taksin..... niin eikös se nainen ole käytännössä h¨¨ra. Joten et sinä yhdenillan juttuja saa, vaan maksat maksullisesta naisesta selkeästi. Hatunnosto niille jätkille, jotka saa naisen tarjoamatta yhtään mitään tai edes leprailematta sen enempää. Siinä on sitä rehellistä seksiä eikä yhdenillan ostosuhdetta.

    • Joku vaan

      Nimenomaan näin. Ja jos nainen oikeasti on kiinnostunut kyseisestä miehestä, niin ei hän odota mitään "vastapalvelusta" tai vaadi kiinnostuessaan mitään rahaa, juotavaa, taksia, jne. Vaan ihan se pelkkä mies riittää siihen kiinnostumiseen.

      Kaikkeahan voi aina ostaa. Mielestäni myös pelimies ostaa naisia, vaikkei sitä rahalla tekisikään. Tuollainen supliikki ja naisen ylivertainen kehuminenkin on ainakin omasta mielestäni sitä ostamista. Yritetään saada nainen kiinnostuneeksi, kun sitä ei muuten saada kiinnostumaan.

      Tosimies ei tarvitse rahaa tai supliikkia naisia saadakseen, ei tarvitse teeskennellä, ei esittää, ei valehdella, jne. Pelkkä olemus, ulkonäkö, fiksuus ja tavalliset keskustelutaidot riittävät asiasta kuin asiasta.

      Monesti aina sanotaan, että omana itsenään oleminen ei ikinä johda mihinkään, varsinkaan naisten saamiseen. Aina pitää esittää kovaa, miehekästä, aina pitää valehdella, liioitella, jne. kaikkea. Tosimies on aina sitä mitä sanoo ja tekee. Aina ja joka tilanteessa. Jotkut voivat olla omia itsejään missä tahansa ja kenen kanssa tahansa ja aina saavat kunnioitusta, arvostusta ja ihailua osakseen.

    • mfu

      Tossa tekstissähän oli paljon ihan hyviä juttuja. Itse suosin paljon samanlaisia settejä ravintolaan lähtiessäni. Itsestään huoltapitäminen varsinkin miehenä on niitä perusjuttuja. On tietenkin itselläkin hyvä olo kun on tukka siistinä ja kauluspaita silitettynä. Mutta ei mun sieltä tarvitse joka kerta jotain viedä kotiin. En lähde edes liikenteeseen sillä asenteella. Lähden pitämään hauskaa ja jos tilanteita tulee, käyttäydyn viileästi ja herrasmiesmäisesti. En koskaan ruinaa tai tee itsestäni halpaa. On kiva monissa nuorten paikoissakin erottua porukasta pelkästään sillä ettei ole ihan lärvit, tai huutele, tai ruinaa. Tekee tosiaan itsestään tuolla tavalla halvan, ja itse ainakin tuntisin että oon menettänyt jollain tasolla arvokkuuteni.

      Pitäkää mielessä ettei sieltä ole joka kerta pakko saada sitä piparia. Ja sitten kun tilanteet menee niinkun elämä niitä heittelee, ja aamulla heräätkin jonkun vierestä, on usein fiilis parempi kun tällästen "kyttäyskeikkojen" jälkeen. Pitäkää nyt vaan hauskaa saatana. Ja käyttäytykää.

    • kaino vieno

      olipas uskomaton oksennus paskaa tuo teksti .

    • ::::::::::: !!!!!!!!

      Avauksen (jostakin kopioitu) luritushan oli oiken lipevän, tyhjäpäisen ja pinnallisen niljakkeen muotokuva.

      Kerrassan niin ontto tuo fiktiivinen kopioitu "iskijän profiili" että henkilö valahtelee kroonisesti jopa itselleen.

      Vain poikkuksellisen kevyt aivomassa je kerrassaan poikkeuksellinen sieluttomuus mahdilistaisi kuvatun kaltaisen ihmisen onttouden.

    • Voisin sanoo jotai tähä väliin mut jätänpä sanomatta...

    • TheOtus

      Toimii, elokuvissa! = ) Jos jonkun naisen saisin sinne taksiin tuolla tekniikalla, olisi korkea aika tajuta että hän ei ole nainen jota etsin.

      Ihastuminen on tasan tarkkaan luonnollista, ketään ei saa väkisin ihastumaan.

      Koko alkupuhe ei muutenkaan liity mihenkään koska yhden illan seksiseuraa tässä haettiin. Asia joka ei voisi vähempää kiinnostaa ketään hiemankaan fiksumpaa ihmistä.

    • Itsevarmuus85

      Kommentit luettuani ymmärrän täysin. Ja mulla "pelimiehenä" ei ole tärkeintä ja etusijalla se oma fiilis ja tuntemus vaan itse hoidan homman niin että nainen tuntee itsensä todella viehättäväksi ja halutuksi. Ei se pilaa naisen loppuelämää vaan päin vastoin, se antaa hänelle itsevarmuutta ja hymyn kasvoille :) Tosiaan, jos nainen sanoo jo alkuillasta, että lähdetään panemaan niin ei se kiinnosta, siirryn pois ja etsin toisen, se on vähän seikkailua ja ns valloitusta jos ymmärrätte mitä tarkoitan. Taktiikoista toimii parhaiten se itsevarmuus, muuta ei tarvita. Uskallus mennä juttelemaan ja hymyillä, koskettelukin lisää kiinnostusta mutta en tarkoita suoraan lääppimistä tai heti kimppuun käymistä vaan se tulee huomaamattomasti ja herrasmiesmaisesti keskustelun yhteydessä. Naiset rakastaa kun niitä huomioidaan <3

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      58
      2382
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      73
      1990
    3. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      208
      1870
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      56
      1747
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1661
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1629
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1534
    8. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1367
    9. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1321
    10. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      1
      1228
    Aihe