Riittäskö sulle

pelkkä seksi

Katsos kun en välttämättä pystyisi vielä muuta antamaan.

(miehelle)

12

1696

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sketsiiiiiiiiiiiii

Pano piristää pakkasiltaa=PPP
      Kulli Kovana Kohtuun=KKK
      HÄHÄ

• ...

Aina siihen saakka, kunnes siittiöitä aletaan tuottaa keinotekoisesti, munaa tarvitaan esimerkiksi uusien lesbojen tekemiseen.
        Eri asia on sitten se, tarvitsevatko kaikki naiset munaa seksuaaliseen nautintoon.

• kohtuun kohtuun

Opettelepa vähän anatopiaa toope!

• twotn

Kyllä se ehkä riitäisi aluksi:-)

• eräsjokujostain

nyt vastaan kuin vastaisin eräälle, niin kyllä se käy, jos ei muuta, tai siis muuta ainakaan alkuun.
      Monelle hyvä seksi on tärkeää parisuhteessa ja en ajattele että on väärää tapaa koittaa päästä alkuun.
      Ja sun kohdalla pitää sanoa että alkuun jotenkin haluan päästä, vaikka sitten näin.
      Pitää kuitenkin sanoa ettei pelkkä seksi ole ollut pelkästään mielessä, vaan sussa on jotain
      muutakin mielyttävää.

Kenellekköhän meni?

• pumpulikukka

Voi kun olis mennyt mulle, ja yhdeltä tietyltä. No mut onneks mä voin kysyä sitä vaikka suoraan in real life... ;)

• eräsjokujostain
        pumpulikukka kirjoitti:

Voi kun olis mennyt mulle, ja yhdeltä tietyltä. No mut onneks mä voin kysyä sitä vaikka suoraan in real life... ;)

usko että meni.

Pitää lopettaa tää kirjoittelu.

Meidän "välit" meni jo, minun syystä, paluuta tuskin on.

Vituttaa!!!!!!!!!!!!!!!!!

• voisi olla

meidän tapauksessa ideaalinen tapa laittaa tuttavuus alulle. Molemmat haluamme toisiamme seksuaalisesti, mutta olemme tunteiden tasolla vielä epävarmoja sitoutumisen kannalta, vaikka rakkautta ja henkistä yhteyttä todella paljon onkin.

• fram och tillbaka

tunteettomana koneena. joka mekaanisesti poukkoilee edestakaisin? Yksinkertaista ja varmasti sen takia toimivaa- hetken. Sitten vain seuraavalle kukalle. Muistuttaa vahvasti eläimellistä lisääntymisrituaalia. Sitä se onkin. Kenelle riittää, kenelle ei- tasan menevät onnenlahjat.

• Yritän miettiä

riittäisikö se...mutta toimisko tollanen ihmisten välillä jotka rakastaa toisiaan.
      Musta tuntuu, että erossa oleminen olisi vielä vaikeampaa, jos seksi astuisi kuvaan mukaan.
      Vaikka haluaa, himoitsee ja rakastaa. Ehkä kuitenkin voi olla parempi odottaa, vaikka sekin sattuu.

• (naiselta)

Ei ole multa eräälle m:lle. Vaikka asiasta ollaankin puhuttu...siis seksistä. Kantani on edelleen sama. Haluan mutta se ei vaan käy. Mä liitän siihen touhuun tunteet mukaan, ja niitähän on jo. Liikun nyt niin vieraalla maalla, en osaa yhtään sanoa miten siitä eteenpäin "jos.." Susta en tiedä, mulle tämä kaikki on ainutlaatuista ja uutta, ennenkokematonta.

• Elä nää unta. Ei tosiaakaan riitä, tai se ei ole OIKEAA SEURUETLUA.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuolemanrangaistus

Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen
      Laki ja rikos
      116
      6810
    2. Miksi persut eivät häädä mamuja pois Suomesta?

Sitä vartenhan persut äänestettiin valtaan. Nyt valta on persuilla. Mamut nostaa työttömyyskorvauksia. Persut huutaa mam
      Maailman menoa
      45
      4498
    3. Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa

Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk
      Maailman menoa
      72
      3657
    4. Sinä olet minun forEver

Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,
      Ikävä
      27
      2624
    5. Sanna Marinille pedataan paluuta pääministeriksi?

Näyttäisi mylly lähteneen käyntiin nyt toden teolla. Nykyiset oikeistodemarit haukutaan vasemmistodemareiden toimesta ni
      Maailman menoa
      28
      2391
    6. Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?

Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t
      Filosofia
      22
      1876
    7. Mies joka vetäytyy osoittaa teoillaan

Ettei halua olla tekemisissä. Mies joka ei vastaa viesteihin, ei halua sua. Mies joka jättää sut epätietoisuuteen, ei
      Ikävä
      198
      1378
    8. Martinan prinsessahäät peruuntui

Seiska uutisoi Kauneus ja Terveyslehden artikkeliin perustuen mihin nämä häät kosahti.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      319
      1194
    9. Vakavasti psyykkisesti sairas on pakkohoidossa - Ja asuu silti kotona

Miten käy, kun vakavasti psyykkisesti sairas "hoidetaan" kotona? Norjassa psyykkisesti sairaiden vuodepaikkojen määrä on
      36
      1001
    10. Pahastuisitko

Jos tietäisit, että katselen lähes päivittäin kuviasi? Miehelle
      Ikävä
      88
      858
    Aihe