Mitä haluaisit?

hyvä haltijatar

Jos saisit toivoa yhden pienen toiveen, joka täyttyisi, niin mitä toivoisit?

Rajoitukset:
- ei seksiä
- ei parisuhdetta
- ei rahaa
- ei omaisuutta yli 10000 euron arvosta
- ei julkisuutta
- ei ulkonäköä
- ei maailmaa muuttavia toiveita, esim. maailmanrauha, loogiset naiset, tai naisia ymmärtävät miehet

17

378

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sano lapamato

      Ei näitä kyselyitä!!!!!!!!!!!!!!
      Ne on perseestä tai vitusta???????????

    • One man 30

      Muutama juttu tulee mieleen (ei ihan pieniä)

      -Että eräs nainen joka on nykyään suurin piirtein ikäiseni ja hänen sisarensa saisivat viettää iltapäivän äidin kanssa tehden normaaleja juttuja mm. ruokaillen ja astioita pesten. Äiti kuoli kun he olivat lapsia.

      -Että eräs nuori nainen ei olisi tappanut itseään koska kärsi syömishäiriöistä ja pelkäsi olevansa kuolettavan ruma

      -Että eräs nuori mies ei olisi ottanut yliannostusta sekakäytöllä koska ei uskonut että löytäisi rakkautta elämäänsä

      (on noita muitakin...)

      Typeriä toiveita, tiedän.

    • m30.
      • yks aksolotli vaan

        Voi kakka sun kanssas.


      • m30.
        yks aksolotli vaan kirjoitti:

        Voi kakka sun kanssas.

        Mitenkä niin voi kakka? Onko sulla tollanen axolotl vai? Voiko sitä pitää kädessä?


    • 6

      Toivoisin, että olisin 20 vuotta nuorempi.

    • njkfnjk

      Haluaisin mennä elämässä kolme vuotta taaksepäin.

    • Onnistuneesti antaa syväjäädyttää itseni ja herätä sitten uljaassa tulevaisuudessa vuosien päästä, joka itselle tuntuu silmänräpäykseltä :-D

    • ATM4EVA.

      taidon lähestyä naisia ja olla heidän kanssaan luontevasti. Avainsana luontevasti.

    • Mennä reilu kymmenen vuotta ajassa taaksepäin jolloin pystyisin toimimaan toisin.

    • ellastella

      Toivoisin pystyväni kirjoittamaan ehkä jopa enemmän kuin

      - seksiä; on ollut pakko pärjätä tähänkin asti, mikäs siinä sitten kärvistellessä haqutaan asti; ainakinsielu palaa roihuten

      - parisuhdetta; on ollut pakko pärjätä tähänkin asti, mikäs siinä sitten kärvistellessä loppuun asti; no kyllä mä jotain halausta kaipaisin; mutta jos olisin tosi hyvä kirjoittaja niin sittenhän koko maailma ikään kuin halisi mua... tai vetäisis turpiin, mutta mä en ole niin tarkka siinä, kumpaa

      - rahaa; jos edes sen verran että pystyy vuokran maksamaan ja asumaan jossain ja syömään jotain ja vaatteita pitää ihmisellä olla (ja kenkiä)

      - omaisuutta; utopistinen ajatus mulle, vaikka oikeastaan "omistan" useita kuolinpesänosakkuuksia, mutta niillähän ei ole mitään käytännön merkitystä

      - julkisuutta; musta BB-tyyppi? Aika noloa

      - ulkonäköä; oikeastaan kelpaisin yleensä itse itselleni

      - maailmaa muuttavia toiveita; nämä ovat niin suuria asioita, vaikka mussa on periaatteessa mailmanparantajan pahaa vikaa, ehkä keskittyisin yksityiskohtiin

    • Hämärän rajoilta

      ...parempaa haltijatarta, jolla ei ole puolen sivun listaa toiveiden rajoituksista.

      Nyt siis mennään marginaalitoiveiden linjalla. Katsotaanpa. Vanilja-Cokista lähikauppaan ei enää tarvitse toivoa, koska pari päivää sitten huomasin sinne ilmestyneen import-hyllyn (mikä lähikaupassa, etenkin tällaisen takapajulan, on varsin ihmeellistä. Dr Pepper Cherryäkin oli!).

      Ehkä toivon vain, että minusta tulisi parempi laulunkirjoittaja. Koska julkisuus ja raha eivät kuuluneet diiliin, minulle sopii vallan mainiosti, että tuotantoni löydetään pöytälaatikosta viikko kuolemani jälkeen, ja joku lahjaton kokoomuspelle perintörahoin ja Hugo Bossin puvuin käärii kaikki tuotot. Minulle riittäisi, että voisin (useammin) itse tuntea tehneeni hyvää jälkeä.

      • ES

        Miten kävi Laitilan Virkistysjuomatehtaan ja geneeristen mitä-ne-oli??!!


      • Hämärän rajoilta
        ES kirjoitti:

        Miten kävi Laitilan Virkistysjuomatehtaan ja geneeristen mitä-ne-oli??!!

        Coca-Cola Vanilla on harvoja poikkeuksia, joihin sorrun. Kyseinen tuote on saatanallinen monellakin tapaa. Monikansallisen riistokorporaation ohella iso miinus on järjetön amerikkalainen (sillä kaikki paha on sieltä) tapa käyttää sokerin sijaan makeutusaineena high-fructose corn syrupia, minkä terveysvaikutukset lienevät sitä luokkaa, että yhtä hyvin voisivat perkeleet makeuttaa herkkunsa uraanilla.

        MUTTA KUN SE VAIN ON NIIN HYVÄÄ! Miten hyvää se olisikaan oikealla sokerilla ja eettisellä valmistajalla, en uskalla edes ajatella.

        Tosin lähiaikoina on testissä vieläkin siistimmältä vaikuttava tuote. Citymarketissa osui silmään juoma nimeltä Boylan Sugar Cane Cola: http://content.artofmanliness.com/uploads/2009/02/boylan.jpg Ostin pullon, vielä en ole raaskinut maistaa, kun ei ole tehnyt oikeasti mieli limonadia. Olen pari päivää vain ihaillut pöydälläni nostalgisen tyylikästä visuaalista ilmettä, kun pullossa on sekä kohokuviotekstejä että maalattu etiketti paperin sijasta! Olen jo psyykannut itseni ajattelemaan, että tuon on pakko olla hyvää: colajuomien Bentley tai jotakin. (Jos se ei olekaan hyvää, luulen ymmärtäväni miltä kommunisteista tuntui 90-luvun taitteessa.)

        Lisäksi tämä limonadiharrastus tuntuu päivä päivältä säälittävämmältä. Kertoo yhteiskunnallisesta rakenteellisesta syrjinnästä meitä absolutisteja kohtaan, kun viiniharrastajat saavat röyhistellä rintaansa, mutta me soft drink -entusiastit vain häpeämme ja salailemme luontoamme.


      • ES
        Hämärän rajoilta kirjoitti:

        Coca-Cola Vanilla on harvoja poikkeuksia, joihin sorrun. Kyseinen tuote on saatanallinen monellakin tapaa. Monikansallisen riistokorporaation ohella iso miinus on järjetön amerikkalainen (sillä kaikki paha on sieltä) tapa käyttää sokerin sijaan makeutusaineena high-fructose corn syrupia, minkä terveysvaikutukset lienevät sitä luokkaa, että yhtä hyvin voisivat perkeleet makeuttaa herkkunsa uraanilla.

        MUTTA KUN SE VAIN ON NIIN HYVÄÄ! Miten hyvää se olisikaan oikealla sokerilla ja eettisellä valmistajalla, en uskalla edes ajatella.

        Tosin lähiaikoina on testissä vieläkin siistimmältä vaikuttava tuote. Citymarketissa osui silmään juoma nimeltä Boylan Sugar Cane Cola: http://content.artofmanliness.com/uploads/2009/02/boylan.jpg Ostin pullon, vielä en ole raaskinut maistaa, kun ei ole tehnyt oikeasti mieli limonadia. Olen pari päivää vain ihaillut pöydälläni nostalgisen tyylikästä visuaalista ilmettä, kun pullossa on sekä kohokuviotekstejä että maalattu etiketti paperin sijasta! Olen jo psyykannut itseni ajattelemaan, että tuon on pakko olla hyvää: colajuomien Bentley tai jotakin. (Jos se ei olekaan hyvää, luulen ymmärtäväni miltä kommunisteista tuntui 90-luvun taitteessa.)

        Lisäksi tämä limonadiharrastus tuntuu päivä päivältä säälittävämmältä. Kertoo yhteiskunnallisesta rakenteellisesta syrjinnästä meitä absolutisteja kohtaan, kun viiniharrastajat saavat röyhistellä rintaansa, mutta me soft drink -entusiastit vain häpeämme ja salailemme luontoamme.

        Riistokorporaatio! Se se sana oli. Nyt olen onnellinen.


    • sir_eino

      Haluaisin että joku halaisi minua. Ja haluaisin syödä punajuuripihvin. Jälkimmäistä toteutan parhaillaan. Halaus puuttuu.

    • Sylitön

      Sylin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      365
      12339
    2. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      83
      2522
    3. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      60
      2482
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      37
      2037
    5. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      169
      1970
    6. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      80
      1927
    7. Romaanien ammuskelu

      Romaanit vähän ammuskeli härmän häjy,osu sivullisiin,ja nyt nää romanit ihmettelee miksi heitä ei päästetä ravintoloihin
      Seinäjoki
      132
      1847
    8. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      42
      1475
    9. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      22
      1440
    10. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      58
      1414
    Aihe