Miten on rapunaisen kanssa elettävä?

Suhde kuntoon.

Olen tutustunut ihanaan ja avoimeen rapunaiseen. Miten hänen kanssa on elettävä, että suhde säilyisi lämpimänä ja yhteiselo olisi sopuisaa? Tähän asti kaikki on mennyt sopuissa merkeissä. Onko odotettavissa jotain kriisejä ja erimielisyyksiä? Itse olen skorppioni. Horoskooppeihin en usko.

16

1507

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 2+1

      en usko,mutta kysyn kuitenkin,näimpä.

    • Herkkis*************

      Tässä yksi rapunainen. Vastaus on selkeä. Elä niinkuin eläisit kenen tahansa kanssa. Riippuu täysin ihmisen persoonasta, mikä ei kyllä ole sidonnainen horoskooppiin, vaikka toki jokainen löytää omasta merkistään piirteitä jotka saattavat sopia itseen. Ne ovat kuitenkin niin yleisluontoisia sepustuksia ettei niiden painoarvoon kannata paljoa laskea.
      Minun kanssani tulee toimen huumorintajulla, kärsivällisyydellä, sopivasti miehisellä otteella (haluan tuntea olevani nainen). Keskustelutaitoa arvostan suuresti. Pidän myös siitä että mies osaa tehdä ns. miesten töitä ja antaa tietynlaista turvaa.
      Toisalta haluan myös joskus vetäytyä "kuoreeni" ja silloin toiselta osapuolelta odotan sitä kärsivällisyyttä. Tulen sieltä kyllä ulos. Loukkaukset otan sillä tavoin vakavasti etten niitä unohda vaikka haluaisinkin. Huono puoli siinä on se että olen mestari kaivamaan ne esiin vaikka 10 vuoden päästä.
      Sanoisin, mikäli siis olen yhtään rapumainen rapunainen, minulle sopii kumppani joka osaa luovia ja olla kuitenkin määrätietoinen.... ja lopuksi sanottakoon...ei ole vielä tärpännyt, aina mennyt sukset ristiin ;)

      • rapunen

        veit jalat suustani, oon kans rapunainen. Mun unelmien miehen pitää olla kärsivällinen ja hyväntuulinen. Olen vahva ja tasa-arvoa kannattava nainen... mutta silti haluan miehen joka johtaa mua ja jota katson ylöspäin eli arvostan. Miehen, joka palauttaa mut omalle paikalleni kun skitsoilen ja sekoilen. Siis mielettömän tasapainoisen, koska itse en aina sitä ole, varsinkaan parisuhteissa. Oon itse korkeasti koulutettu, mut oon mieltyny "duunareihin", jotka osaa asioita joita en ite osaa, siis miehekkäitä juttuja.
        Nyt me ravut kuulostetaan sitten vaikeilta, mutta ainakin muhun on kaikki seurustelukumppanit rakastunu todella syvästi (ehkä liiankin) ja harva on kyennyt unohtamaan.
        Eli ole kärsivällinen ja pidä mielessä että rapunainen ei tunnusta tunteitaan vaikka niitä olisikin. Sit ne voi paukahtaa pintaan yhtenä myrskynä. Tänään se rakastaa sua, huomenna vihaa...
        Rapu tai ei, ehkä me naiset yleensä ollaan tälläsiä?
        Mut kuka kertois et miten saada itselleen yks ihana rapumies?


      • raphuu

        Näin on asiat. Koen yhtäläisyytttä näiden kertomisiin.


    • SelvännäkijäSelma

      Katso kaikki muutkin horoskoopit lehdistä naiivina.

    • Isoveli valvoo

      Ei huutamista, hakkaamista ja pervoilua pitkin maakuntaa. Saat hyvän äidin lapsillesi ja paljon rakkautta itsellesi. Suurin ongelma on todennäköisesti omien korvien välissä. Toivottavasti et ole sairaalloisen mustasukkainen skorppari. Jos olet, voit stressata hänet piloille. Tarvittaessa kaikki selviää aina puhumalla ja halimalla. Tiedän, skorppari ehkä mielellään riitelisi, koska voittaisi helpolla, mutta siihen ei ole tarvetta. Paitsi jos haluat ajaa hänet pois tai hullujenhuoneelle. Ja jos satut puhumaan siskostani, rukoile Herralta armoa, sillä minulta et sitä tule saamaan.

    • ssssed

      enssinnäkin unoha koko horoskooppi. horoskoopit kuvastaa monella eri tavalla montaa eri ihmistä ihan sama onko oinas vai rapu tai jotaki siltä väliltä.
      yritä käytää päätä ja sydäntä yhtä aikaa eiköhän se siitä jotenki.
      tulevaisuutta ei ikinä voi tietää mitä siellä tapahtuu ja tosiaankaan horoskooppimerkillä ei ole merkitystä.
      paras neuvo mitä tähän asti olen kuullut nii yrittäkkää keskustella asioista ja sitte jos tullee ongelmia esim pikkujutuissa nii sopikaa pelisäännöt ja yrittäkkää pysyä niissä.
      keskustelu ja luottamus on iso asia.
      (omista virheistä olen oppinut)
      ja pari suhde vaatii sitä ymmärrystä molemmilta suunnilta eikä vaan toisen syyttämistä.

    • Rapuliini

      Olen tosi tunteellinen ja kuitenkin aika itsenäinen rapunainen. Ennen ehkä kovakin menemään, kunnes löysin puolison jousimiehestä. Hän osaa tosiaan tasapainottaa ailahtelevaa mielenlaatuani jopa ehkä niinkin paljon, että olen nykyisin yllättävän rauhallinen. Mielestäni olen erittäin huomaavainen kuitenkin käytöksessäni muita kohtaan ja edellytän sitä myöskin toisilta. Siksi joskus käytöksellinen töykeys saakin minut melko tolaltaan. Halailut ja tunteenilmaisut ovat edellytyksenä suhteelle. Hankalankin riidan voi ratkaista tulemalla lähelle ja hellimällä. Palkkioksi puolisoni saa lähes jakamattoman huomioni. Ja kun osaa vetää oikeista naruista, ei rapunainen ole oikeastaan hankalampi käsitellä. Ne narut vain pitää kunkin löytää omalla tahollaan. Tunneilmaisu on todella tärkeää :)!

    • ' rapu '

      Noi kuvaukset rapunaisesta ovat osuvia, eikä niihin ole paljoa lisättävää. Omalta osaltani pidän tärkeänä miehen huumorintajua ja sitä, että hän on _ mies _. Miehisyyttä ei voi tarpeeksi painottaa. Itsessäni on niin paljon akkamaisuutta, että en tarvitse toista akkaa siihen sössimään omiaan. Naismaiset miehet voivat olla ystävinä ihan ok, mutta sänkyyn niitä ei tarvitse onneksi ottaa.
      Miehillä on kova osa, mutta siitä ne myös "palkkansa" saavat ;-)

    • Nimimerkki Nimimerkk

      Mä olen rapunainen ja elelen neitsytmiehen kanssa. Hyvin menee. Kalamies ei sopinut mulle ollenkaan. Kalat ovat sekoilijoita. En usko horoskooppeihin, mutta kyllä ne pitää paikkaansa.XD

    • tyypillinen rapu

      Täällä myös tunteellinen rapu, joka viihtyy kotona ja osaa tehdä sen viihtyisäksi.
      Minulla on kolme lasta, joiden kanssa olen aina tullut erinomaisesti toimeen ja lasten kaverit viihtyvät meillä enempi kuin kotonaan. Lettukestit ovat yleisiä meillä ;)) meillä nauretaan ja paljon...
      Eläimiäkin löytyy, enkä ole ikinä lyönyt ketään, enkä pidä muutenkaan väkivallasta. Halailen paljon, varsinkin lapsia ja eläimiä...
      Olen uskollinen ja vaadin sitä myös toiselta, enkä hyväksy liitossa ravintolareissuja toiseltakaan, koska en käy niissä itsekkään.

      Virheekseni olen ottanut kumppanikseni "kalat", jonka hiljaisuuden ymmärrän väärin, koska itse olen suora ja tuon julki ajatukseni ja asiat, mitkä vaivaavat ja kala on sellainen, joka ottaa hiljaisesti kaikki itseensä ja kerää niistä pallon, vetää sitten kännin, haukkuu minut, jättää yksin itkemään, ja menee ravintolaan sikoilemaan ja tulee kotiin oksentelemaan haisten vieraalle hajuvedelle..
      Seuraavana päivänä pyytelee anteeksi, mutta en anna.

      Koska olen rapu, koti on se tärkeä ja perhe, joten en ole herkästi eroamassa, mutta mietin sitä päivittäin ja odotan, josko sitten lähden, kun lapset lähtevät maailmalle.
      Joten, kun ravun luottamuksen menettää, sitä ei takaisin saa.
      Näytä sinä siis naisellesi, että hän on se tärkein, ei työ, ei harrastukset, eikä kaverisi...niitä saa olla, mutta kun rapu tuntee olevansa rakastettu, hän pysyy iloisena ja tyytyväisenä ja on valmis aina menemään vaikka leijonan eteen perheensä puolesta.

      Ravun kanssa kannattaa puuhailla ja rakennella kotia, yhteistyö onnistuu ja ideoita satelee. Ylimielisyyttä ei kannata suhteessa näyttää KOSKAAN ja vaikka rapu on rempseä ja rohkea, hän on pohjimmiltaan hyvin, hyvin herkkä, joten älä loukkaa häntä pilkalla...äläkä valehtele, rehellinen kannattaa olla ja halailla paljon. Ota yöksi kainaloon... ;)

    • "ihastunut"

      ..kuinkas onnistuupi skorpparimiehen kanssa avoin suhde, miettii rapu nainen..

    • wawdsa

      En tiedä... ettekö te kumpikin ole jonkin sortin nilviäisiä tai hämähäkkieläimiä!? Sellaisethan ei muodosta ollenkaan parisuhteita, vaan naaraat syövät kumppaninsa parittelun jälkeen...

    • "ihastunut"

      ..tuo kuulostaa hyvältä ,eläimellistä ..

    • Anonyymi

      Minä olen tutustunut rapunaiseen,
      1kk kirjoittelun jälkeen tapasimme.
      Ja olen pitänyt yhteyttä häneen joka viikko🤗
      Noin 5kk on jo kulunut.
      Todella mukavaa seuraa ollut, mm. fiksu, ymmärtäväinen, hyvä keskustelemaan
      mutta myös hauska hönöttelijä😀
      Tunteet vain vahvistuneet😊
      ..ainakin minulla.
      Välimatka ehkä isoin este.
      Hmm..🤔

    • Kato koko syntymäkarttaa äläkä vaan aurinkomerkkiä jos haluat oikeasti lukea toisen persoonaa astrologialla. "Olen skorpioni olen rapu"... pelkkä aurinkomerkki ei kerro paljoa ihmisestä.

      Ja muutenkaan astrologia ei kerro miten vahva/kehittynyt/ongelmainen persoona on. Se kertoo vaan minkäluontoisen elämän todennäköisesti elää, antaa hyvää osviittaa, ei muuta.

      Kirjoitit avoimen suhteen palstalle joten oletan että olette avoimessa suhteessa. Mulla on pieni kokemus vain yhdestä ravusta ja hän oli mustasukkaisin nainen kenen kanssa olen millään sillä tavalla ollut. Ja ravut yleensä mielletään kaikkein mustasukkaisimmaksi merkiksi. Mutta ne voi aika varmasti kasvaa siitä irti. Se on vaan että onko oikeasti kasvanut vai ei.

    Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5770
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3657
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      224
      1875
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1762
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      94
      1212
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1167
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      284
      939
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      937
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      74
      877
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      848
    Aihe