Tatuointi+verenvuototauti=?

ruby_blue

Aika mielenkiintoinen yhtälö, onko kellään kokemusta? Minulla on lievä verenvuototauti (von Willebrandin tauti) mutta haaveilisin tatuoinnista. Eniten minua siinä askarruttaa arpeutuminen kun miulla haavat eivät parane niin nopeasti ja arpikudos muodostuu hyvin hitaasti ja huonosti. Kaikki isommat haavat, joita miulla on ollut ovat jättäneet hyvin näkyvän ja koholleen jäänen arven. Mietin vaan miten mahtaisi tatuointi parantua, sotkisiko ja pilaisiko arpi tatuoinnin... Koholleen se varmaan jäisi.

Itse operaation aikana tulisi tietysti vuotamaan runsaasti verta, niin mietin myös sitä jäisikö muste sisälle. Tatuoija jolta asiaa tiedustelin ei osannut sanoa mitään muuta kuin, että kyllä yksi verenvuototautinen ihminen oli saanut onnistuneen tatuoinnin. Sitä en sitten tiedä minkälainen mahtoi hänen verenvuototautinsa olla.

Kertokaa hyvät ihmiset mielipiteenne ja mielellään myös kokemusia jos niitä löytyy :)

3

845

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tzzzzzzzzzzz

Ei siis ole läheskään sama asia kuin sinulla, mutta mulla on atooppinen iho ja tatuoija suositteli mulle, että tehdään ensin pienenpieni testi johonkin huomaamattomaan paikkaan ja katotaan tuleeko ongelmia. Ei tullut, ja kohta kolmas kuva ihossa :)

Suosittelen, että meet kysymään joltain olisko tuollainen mahdollista ja muutenkin kysyisit mahdollisimman monelta tatuoijalta onko tullut vastaan samanlaisia tapauksia. Voi olla että joku muu sanoo että älä helvetissä tee noin, mut tää olikin vain mun ehdotus.
      Toivottavasti onnistuu :)

• tyyppi 2B vWD

Mulla on juurkin tuo Willebrandin sairaus ja on tehty 2 tatuointia. Koholle jäi eka,liekö sitten enemmänkin kyse siitä että hakattu liian syvään koska toisen teetin toisella tekijällä ja onnistu hyvin. Mä otin cyklokapronin ennen sitä,joita käytän esim. menkkojen aikaan muutenkin tuon vuodon takia eikä se ny musta vuotanu erikoisesti,sen enempää juurikaan kuin esim.. pienempi haava tai rupi jne. Voithan sä vielä lääkäriltä kysyä varmistusta.

• Kiitos vastauksista :) Hyvä kuulla, että tatuoinnit silti onnistuivat. Ehkäpä mieki sitten uskallan ottaa vaikka jonkun iha pienen näin aluksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      50
      2234
    2. Aavistatko että moni tietää

Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut
      Ikävä
      82
      922
    3. Yritin saada

Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.
      Ikävä
      11
      904
    4. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      24
      889
    5. Onko vielä

mahdollista nähdä?
      Rakkaus ja rakastaminen
      68
      863
    6. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      51
      831
    7. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      118
      819
    8. Kronikat..

Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu
      Imatra
      9
      753
    9. Täällä istun ja mietin

Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu
      Ikävä
      49
      749
    10. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      22
      733
    Aihe