Kassaneiti flirttailee?

Romeooo

Terve.

Olisi pieni onglema. Eräässä lähikaupassa käydessäni yksi nuori nätti kassaneiti jonka kanssa tulee aina katsekontakti jolloin hän hymyilee suloisesti ja punastuu. Viimeksi kun kävin kyseisessä kaupassa niin hän rupesi juttelemaan minulle kassa niitä näitä ja kyseli että mitäs kuuluu jne. Onko tuo normaalia ruokakaupan kassaneitien asiakaspalvelua, flirttiä vaiko kenties jotain muuta? Aattelin pyytää kahville mut en kyl sit tiedä että pitsäkö :) jos vastaa kieltävästi niin pitäs vaihtaa lähikauppaa

26

5220

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minuakin pyydetty

      On varmasti kiinnostunut, tunnistan merkit itsessäni. Polvet pettää, punastuu jne. Voit huoletta pyytää kahville!

    • Ex Pinp

      Oletko ihan munaton? Tietysti pyydät häntä kahville.. Menet heti.

      • Romeooo

        Kävin jo tänään ja olisin pyytänyt mut ei ollu töissä. Noh ens kerral kysyn se on varmaa! Kerron sitten miten kävi :)


      • Ex Pinp
        Romeooo kirjoitti:

        Kävin jo tänään ja olisin pyytänyt mut ei ollu töissä. Noh ens kerral kysyn se on varmaa! Kerron sitten miten kävi :)

        Missä tämän lusmun kertomus siitä, miten kävi, on????


      • Romeooo
        Ex Pinp kirjoitti:

        Missä tämän lusmun kertomus siitä, miten kävi, on????

        Lusmun??? Ei oo ollu töissä kyseinen neiti niin vähän vaikeeta pokaa. Mut hey ens kerral vien silt jalat alta


      • Kannattaa ehkä
        Romeooo kirjoitti:

        Lusmun??? Ei oo ollu töissä kyseinen neiti niin vähän vaikeeta pokaa. Mut hey ens kerral vien silt jalat alta

        kuiteskin odotella sopivaa hetkeä, ettet kysy sitä ulos pahimmassa ruuhkassa tai muiden kuullen.


      • Kale

        Kävin nussimaan häntä hyvä vittu


    • t4we6w46aw4n646

      Selvä tapaus, kysy vaan kahville.

      • Romeooo

        Nonii juteltiin niitä näitä ja kysyin sit numeroo johon hän vastasi " mul on poikaystävä joka on tosi mustasukkanen, kyl mä muuten lähtisin sun kaa ulos" selityksen makua kyl, ei voi tietää xD


      • ..........
        Romeooo kirjoitti:

        Nonii juteltiin niitä näitä ja kysyin sit numeroo johon hän vastasi " mul on poikaystävä joka on tosi mustasukkanen, kyl mä muuten lähtisin sun kaa ulos" selityksen makua kyl, ei voi tietää xD

        Arvasin. Toivoin kyllä puolestasi että kerrankin jollain lykästäisi. Mulla on samanlaisia kokemuksia ollut että varatut flirttailee. Todella vittumaista toimintaa.


      • t4w6a4n77n5e7m
        Romeooo kirjoitti:

        Nonii juteltiin niitä näitä ja kysyin sit numeroo johon hän vastasi " mul on poikaystävä joka on tosi mustasukkanen, kyl mä muuten lähtisin sun kaa ulos" selityksen makua kyl, ei voi tietää xD

        Harmi homma.


      • 15+4
        Romeooo kirjoitti:

        Nonii juteltiin niitä näitä ja kysyin sit numeroo johon hän vastasi " mul on poikaystävä joka on tosi mustasukkanen, kyl mä muuten lähtisin sun kaa ulos" selityksen makua kyl, ei voi tietää xD

        Vaikka emme tiedä muuta kuin kertomasi, olisin itsekin lyönyt vetoa kiinnostuksen puolesta. Tämä taas vain osoittaa, ettei naisia voi tulkita mitenkään.


      • Hei g
        15+4 kirjoitti:

        Vaikka emme tiedä muuta kuin kertomasi, olisin itsekin lyönyt vetoa kiinnostuksen puolesta. Tämä taas vain osoittaa, ettei naisia voi tulkita mitenkään.

        Häh. Onhan tuo selvästi kiinnostunut. Mutta valitettavasti varattu. Ei maailma ole niin yksinkertainen..


      • ..............
        Romeooo kirjoitti:

        Nonii juteltiin niitä näitä ja kysyin sit numeroo johon hän vastasi " mul on poikaystävä joka on tosi mustasukkanen, kyl mä muuten lähtisin sun kaa ulos" selityksen makua kyl, ei voi tietää xD

        Mulle kävi melko samalla tavalla, yhdessä liikkeessä nätti blondi myyjätyttö (mun mielestä ihan 10) katsoi aina "sillä tavalla" ja huomasi heti kun tulin sisään, hymyili ja jutteli kivasti. Tätä jatkui kuukausia ja ensin olin liian arka kysyäkseni häntä ulos. Sitten totuttelin juttelemaan tuntemattomille naisille, muutuin rohkeammaksi ja yhdellä kerralla näin hänen olevan töissä ja menin ostamaan jotain pientä ihan vaan päästäkseni juttusille. Juttelin vähän niitä näitä ja kysäisin kahville. Tyttö kertoi että hänellä on poikaystävä. En olisi kyllä arvannut hänen flirttinsä perusteella, mutta tuo vain osoittaa ettei naisten "sanattomille signaaleille" kannata laittaaa yhtikäs mitään painoarvoa (tosin lienee tietysti mahdollista että hänellä ei ollut poikaystävää vielä flirttailun alkaessa mutta epäilen). No, en tuosta häkeltynyt koska olin paraikaa matkalla kaupungille iskemään naisia, tuo oli vain yksi setti muiden joukossa.


      • Hyvä syfiilis
        Hei g kirjoitti:

        Häh. Onhan tuo selvästi kiinnostunut. Mutta valitettavasti varattu. Ei maailma ole niin yksinkertainen..

        Mitä perkelettä akka flirttailee tuolla lailla ja uskottelee ja antaa ymmärtää toisella olevan vaikka mitkä mahdollisuudet? Kyllähän flirtti tiettyyn rajaan asti on ihanaa, piristävää ja harmitonta, mutta kun aletaan leikkiä toisen tunteilla ja uskotellaan ties mitä.

        Tässä tapauksessa kassaneidillä ei ollut sormusta nimettömässä, muutenhan olisit fiksuna miehenä jättänyt varatut sovinnolla rauhaan, muuten tulee todella pahaa jälkeä tai pahimmassa tapauksessa enemmänkin ruumiita, kuten lehdistä saamme lukea:"Jos minä en saa Sannaa takaisin, ei saa kukaan muukaan"!

        Sama on kassaneidin kanssa, jatkaa flirttailua niin kauan, kunnes joku tunnistaa ja kertoo kundikaverille tai kohde tuntee tulleensa niin petetyksi ja hyväksi käytetyksi ja toinen on uhrannut aikaa ja ajatuksia täysin turhiin pilvilinnoihin. Voipi tulla tyyppi ja pistää koko naisen lihoiksi.


      • ..............
        .............. kirjoitti:

        Mulle kävi melko samalla tavalla, yhdessä liikkeessä nätti blondi myyjätyttö (mun mielestä ihan 10) katsoi aina "sillä tavalla" ja huomasi heti kun tulin sisään, hymyili ja jutteli kivasti. Tätä jatkui kuukausia ja ensin olin liian arka kysyäkseni häntä ulos. Sitten totuttelin juttelemaan tuntemattomille naisille, muutuin rohkeammaksi ja yhdellä kerralla näin hänen olevan töissä ja menin ostamaan jotain pientä ihan vaan päästäkseni juttusille. Juttelin vähän niitä näitä ja kysäisin kahville. Tyttö kertoi että hänellä on poikaystävä. En olisi kyllä arvannut hänen flirttinsä perusteella, mutta tuo vain osoittaa ettei naisten "sanattomille signaaleille" kannata laittaaa yhtikäs mitään painoarvoa (tosin lienee tietysti mahdollista että hänellä ei ollut poikaystävää vielä flirttailun alkaessa mutta epäilen). No, en tuosta häkeltynyt koska olin paraikaa matkalla kaupungille iskemään naisia, tuo oli vain yksi setti muiden joukossa.

        Niin yksi mahdollinen reaktio "mulla on poikaystävä" puolustukseen on "so what" asenne. Itse kuitenkin jätän suosiolla rauhaan ne jotka heti kertovat poikaystävästä. Joko 1) geimini ei ollut riittävän hyvällä tasolla ja he käyttävät tätä puolustuksena (poikaystävää ehkei edes ole olemassa), jolloin helpointa on etsiä uusi nainen kuin koettaa väkisin nostaa arvoaan tämän naisen silmissä, tai sitten 2) he ovat vakavissaan jolloin tahdon kunnioittaa sitä että nainen ainakin yrittää olla uskollinen miehelle.


      • ++++++++++
        .............. kirjoitti:

        Niin yksi mahdollinen reaktio "mulla on poikaystävä" puolustukseen on "so what" asenne. Itse kuitenkin jätän suosiolla rauhaan ne jotka heti kertovat poikaystävästä. Joko 1) geimini ei ollut riittävän hyvällä tasolla ja he käyttävät tätä puolustuksena (poikaystävää ehkei edes ole olemassa), jolloin helpointa on etsiä uusi nainen kuin koettaa väkisin nostaa arvoaan tämän naisen silmissä, tai sitten 2) he ovat vakavissaan jolloin tahdon kunnioittaa sitä että nainen ainakin yrittää olla uskollinen miehelle.

        Mä tiedän. Ne söpöjä sillon kun ne yrittää olla uskollisia. Tekis aina mieli rutistella sellasia.


      • 10+3
        .............. kirjoitti:

        Mulle kävi melko samalla tavalla, yhdessä liikkeessä nätti blondi myyjätyttö (mun mielestä ihan 10) katsoi aina "sillä tavalla" ja huomasi heti kun tulin sisään, hymyili ja jutteli kivasti. Tätä jatkui kuukausia ja ensin olin liian arka kysyäkseni häntä ulos. Sitten totuttelin juttelemaan tuntemattomille naisille, muutuin rohkeammaksi ja yhdellä kerralla näin hänen olevan töissä ja menin ostamaan jotain pientä ihan vaan päästäkseni juttusille. Juttelin vähän niitä näitä ja kysäisin kahville. Tyttö kertoi että hänellä on poikaystävä. En olisi kyllä arvannut hänen flirttinsä perusteella, mutta tuo vain osoittaa ettei naisten "sanattomille signaaleille" kannata laittaaa yhtikäs mitään painoarvoa (tosin lienee tietysti mahdollista että hänellä ei ollut poikaystävää vielä flirttailun alkaessa mutta epäilen). No, en tuosta häkeltynyt koska olin paraikaa matkalla kaupungille iskemään naisia, tuo oli vain yksi setti muiden joukossa.

        "Oon varattu" on tunnetusti yksi naisten hätävalheista, jolla vältetään pakkien antamisen vaikeus. Mutta oli varattu tai ei, naisista ei oikeasti ota mitään selvää.


      • Naisena olen
        Hyvä syfiilis kirjoitti:

        Mitä perkelettä akka flirttailee tuolla lailla ja uskottelee ja antaa ymmärtää toisella olevan vaikka mitkä mahdollisuudet? Kyllähän flirtti tiettyyn rajaan asti on ihanaa, piristävää ja harmitonta, mutta kun aletaan leikkiä toisen tunteilla ja uskotellaan ties mitä.

        Tässä tapauksessa kassaneidillä ei ollut sormusta nimettömässä, muutenhan olisit fiksuna miehenä jättänyt varatut sovinnolla rauhaan, muuten tulee todella pahaa jälkeä tai pahimmassa tapauksessa enemmänkin ruumiita, kuten lehdistä saamme lukea:"Jos minä en saa Sannaa takaisin, ei saa kukaan muukaan"!

        Sama on kassaneidin kanssa, jatkaa flirttailua niin kauan, kunnes joku tunnistaa ja kertoo kundikaverille tai kohde tuntee tulleensa niin petetyksi ja hyväksi käytetyksi ja toinen on uhrannut aikaa ja ajatuksia täysin turhiin pilvilinnoihin. Voipi tulla tyyppi ja pistää koko naisen lihoiksi.

        ihan samaa mieltä, perseestä kaikki varatut paskat, jotka flirttailee ja antaa ymmärtää niin paljon, että toinen alkaa rakennella pilvilinnoja. Kahle jalkaan ja merenpohjaan! Eikä ole sarkasmia, vaikka äkkilukemalta voisi siltä kuulostaa.


      • Ex Pinp
        Romeooo kirjoitti:

        Nonii juteltiin niitä näitä ja kysyin sit numeroo johon hän vastasi " mul on poikaystävä joka on tosi mustasukkanen, kyl mä muuten lähtisin sun kaa ulos" selityksen makua kyl, ei voi tietää xD

        Ja sää uskoit että sillä on poikaystävä???

        EEEEI noiiin! Sehän oli vaan testi! Noh, reputit.


    • dfghrghdf

      kun menet sinne, kysyt, että milloin työvuoros loppuu... ja pyydät sitä kyläilemään.... sittenhän se on selvä homma sen jälkeen...

    • Naikkonen tässä

      Sori, mutta naisena en usko, että joku flirttailisi tosimielellä asiakkaalle. Onhan hän sentään töissä. Minä uskon, että nainen oli oikeasti vain ystävällinen! Onko se kiellettyä? Eikö ystävällinen käytös ole mukavampaa kuin tuppisuun kohtaaminen? Ei kaikki hymyileminen ole aina iskemistä. Kaikken huppua oli se, että joku ehti tässäkin keskustelussa tuomita hymyilevän kassan toisen tunteilla leikkijäksi näin pinnallisen ja pienen asian perusteella (kun ottaa huomioon, ettei kassa tosiaankaan kysynyt miestä treffeille tms, mistä olisi voinut noin päätellä).

      Tässä on hyvä esimerkki siitä kaksinaismoralistisesta tavasta, kuinka miehet jakavat naiset. Jos olet oikeasti puhelias ja iloinen nainen, ja tykkäät jutustella niitä näitä, olet itseäsi tyrkyttävä horatsu! Jos taas et huomioi miestä mitenkään, olet miehiä vihaava lesbo-harakka! Olisi kiva tietää, miten voisi moiselta välttyä?

      • miekkonen tässä

        onko se miehen vika jos nainen selvästi ujostelee, punastelee ja mies luulee että tämä on ihastunut
        häneen ja kysyy häntä ulos ja nainen vastaa ei jne. Itse ainakin ujostelen ja punastun miehenä jos
        olen ihastunut, eli naiset eivät ihastu näin? Kerropa sitten miltä te näytätte kun olette ihastuneet?


      • Naikkonen tässä
        miekkonen tässä kirjoitti:

        onko se miehen vika jos nainen selvästi ujostelee, punastelee ja mies luulee että tämä on ihastunut
        häneen ja kysyy häntä ulos ja nainen vastaa ei jne. Itse ainakin ujostelen ja punastun miehenä jos
        olen ihastunut, eli naiset eivät ihastu näin? Kerropa sitten miltä te näytätte kun olette ihastuneet?

        ...siis pointti oli: nainen voi olla hymyillessään ihastunut tai vain ystävällinen, kuten miehetkin vastaavissa tilanteissa. Ei pidä luulla, että hymy tarkoittaa vihreää valoa automaattisesti. Jos erehtyy luulemaan toista, se on ikävää, mutta niin voi käydä naisillekin! Älkää aina ajatelko asioita musta-valkoisesti, oli pointti!


      • Harvoin niitä tulee
        Naikkonen tässä kirjoitti:

        ...siis pointti oli: nainen voi olla hymyillessään ihastunut tai vain ystävällinen, kuten miehetkin vastaavissa tilanteissa. Ei pidä luulla, että hymy tarkoittaa vihreää valoa automaattisesti. Jos erehtyy luulemaan toista, se on ikävää, mutta niin voi käydä naisillekin! Älkää aina ajatelko asioita musta-valkoisesti, oli pointti!

        Valtaosa miehistä ei osaa eikä edes yritä tehdä suuremmin tulkintoja naisten ajatuksista näiden ulkonaisten "viestien" kuten hymyjen ja muiden eleiden pohjalta, kuten tuolta "sisarpalstaltaltakin" helposti huomaa. Karrikoitujen elokuvien ja näytelmien mutta osittain käytännön kokemuksen perusteella voisi sanoa, että naisilla on suurempi taipumus lukea näitä sanattomia viestejä ja jopa keskustella niistä keskenään tyyliin "näitkö miten se katsoi jne...". Uskon että se on totta biologiankin pohjalta - onhan jo elinehto, että äidit osaavat lukea pienten lasten hyvinvointia pelkistä kasvoista.

        Tuohon kyvyttömyyteensä moni mies on menettänyt elämänsä tilaisuuden. Liian usein ajattelemme juurikin noin, että "no, sehän hymy kuuluu hänen ammattiinsa" tai että "kivan oloinen, mutta tuskin se minusta on kiinnostunut".

        Siksi päinvastoin rohkaisisin nuorempia miehiä käyttämään hyväkseen kaikki myönteiset signaalit naisten taholta, jotka aivonsa ylipäätään on onnistunut vastaanottamaan, paljastuvat ne sitten myöhemmin todellisiksi, ammattimaisiksi tai vaikka vain omassa päässä syntyneiksi.


    • Anonyymi

      No vituiksihan se meni. Monta vuottahan tässä meni kun uskalsin vihdoin kysyä häntä kahville.

      Paljastuikin että hänellä on jo 5 vuotias poika ja 2 suhdettakin takana.
      Vanha sananlasku pitää näköjään tässäkin asiassa paikkansa, että nopeat syövät hitaat.

      Noh nyt elellään loppu elämä sit yksin. Ei täskään elämäntyylissä kyl mitään vikaa ole.
      Olenhan elänyt jo 38 vuotta itselleni. Ei täs kyl osaakkaan enään aatella parisuhteita.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1425
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1214
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1212
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1196
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1194
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1188
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1164
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe