Saapi nauraa mutta jos joku ystavallinen ihminen viitsisi laittaa mulle tan kappaleen sanat olisin melkein ikuisesti kiitollinen ;).
Freeman Susannalle sanat haussa!
5
1380
Vastaukset
- -
Pitääkö sen ystävällisen ihmisen sitten arvata sähköpostiosoitteesi vai miten ihmeessä ne sanat sinulle muka saa toimitettua?
- alkuperainenkyselija
No nehan voisi laittaa vaikka suoraan tanne, etta seuraava etsija loytaisi netista eika tarvitsisi montaa kertaa kysella ;)
- -
alkuperainenkyselija kirjoitti:
No nehan voisi laittaa vaikka suoraan tanne, etta seuraava etsija loytaisi netista eika tarvitsisi montaa kertaa kysella ;)
Unohtuikohan sinulta nyt pari pikkuseikkaa - palstan säännöt ja Suomen laki.
Muistutus keskustelujen säännöistä:
Keskusteluissa ei saa käyttää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia. Tekstin suora kopioiminen muista julkaisuista on kiellettyä. Toisin sanoen rikot tekijänoikeuslakia, jos kopioit artikkelin tai kappaleen sanat verkkosivulta ja kopioit sen Suomi24:n keskustelupalstalle. Viestit, joihin on kopioitu artikkeli tai pitkä lainaus, poistetaan.
- sana-setä neuvoo
Kysyn ihan asiallisesti ja tosissani, että miksi ihmeessä et kopioi niitä itse. Tuokin biisi näyttää löytyvän esimerkiksi täältä http://www.youtube.com/watch?v=MOyoltmiZiA ja varmaan muualtakin?
Kynä ja paperia käteen, sormi valmiina tuolle paussinappulalle jne...
Ei mene varmastikaan ainakaan kymmentä minuuttia kauempaa taukoineen jne... - PIIKKI LIHASSA
Susannalle on hieno biisi. Oliko J. Leskisen kynästä? Silti Freemanin paras biisi on "Ajetaan tandemilla". Sitten tulee tietty "Osuuskaupan Jane" ja "Kaksi lensi yli käenpesän". Kuinkahan kauan "Nunu" kiertää vielä lavoja. Kunto näyttää olevan miehellä kova. Yhtä hoikassa kunnossa ja vetreä kun silloin muinoin 70-luvulla. Varmaan ainoa yli kuuskymmppinen suomalaisartisti jolle mahtuis vielä alkuperäiset esiintymiskuteet päälle. Tosin Fredille 70-luvun kostyymit saattais olla melkosia telttoja. sen verran hän on vuosien saatossa laihtunut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?465721Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki552995- 1832635
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t102321- 272073
mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k122026törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/151736- 1451315
- 131227
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu2611143