Saapi nauraa mutta jos joku ystavallinen ihminen viitsisi laittaa mulle tan kappaleen sanat olisin melkein ikuisesti kiitollinen ;).
Freeman Susannalle sanat haussa!
5
1235
Vastaukset
- -
Pitääkö sen ystävällisen ihmisen sitten arvata sähköpostiosoitteesi vai miten ihmeessä ne sanat sinulle muka saa toimitettua?
- alkuperainenkyselija
No nehan voisi laittaa vaikka suoraan tanne, etta seuraava etsija loytaisi netista eika tarvitsisi montaa kertaa kysella ;)
- -
alkuperainenkyselija kirjoitti:
No nehan voisi laittaa vaikka suoraan tanne, etta seuraava etsija loytaisi netista eika tarvitsisi montaa kertaa kysella ;)
Unohtuikohan sinulta nyt pari pikkuseikkaa - palstan säännöt ja Suomen laki.
Muistutus keskustelujen säännöistä:
Keskusteluissa ei saa käyttää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia. Tekstin suora kopioiminen muista julkaisuista on kiellettyä. Toisin sanoen rikot tekijänoikeuslakia, jos kopioit artikkelin tai kappaleen sanat verkkosivulta ja kopioit sen Suomi24:n keskustelupalstalle. Viestit, joihin on kopioitu artikkeli tai pitkä lainaus, poistetaan.
- sana-setä neuvoo
Kysyn ihan asiallisesti ja tosissani, että miksi ihmeessä et kopioi niitä itse. Tuokin biisi näyttää löytyvän esimerkiksi täältä http://www.youtube.com/watch?v=MOyoltmiZiA ja varmaan muualtakin?
Kynä ja paperia käteen, sormi valmiina tuolle paussinappulalle jne...
Ei mene varmastikaan ainakaan kymmentä minuuttia kauempaa taukoineen jne... - PIIKKI LIHASSA
Susannalle on hieno biisi. Oliko J. Leskisen kynästä? Silti Freemanin paras biisi on "Ajetaan tandemilla". Sitten tulee tietty "Osuuskaupan Jane" ja "Kaksi lensi yli käenpesän". Kuinkahan kauan "Nunu" kiertää vielä lavoja. Kunto näyttää olevan miehellä kova. Yhtä hoikassa kunnossa ja vetreä kun silloin muinoin 70-luvulla. Varmaan ainoa yli kuuskymmppinen suomalaisartisti jolle mahtuis vielä alkuperäiset esiintymiskuteet päälle. Tosin Fredille 70-luvun kostyymit saattais olla melkosia telttoja. sen verran hän on vuosien saatossa laihtunut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984