onko kovia kyykkääjiä

fsfdfr

10

537

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pikku-A

      Tietenkin ovat kovia kyykkäämään, ja tuota monoliftiä olisi syytä käyttää IPF:n puolellakin, mikään ole sen
      typerämpää, kuin peruuttaa tanko selässä, ja teputella edes-takaisin asento vakaaksi uudelleen-saman tien tanko selkään, ja merkistä alas, paljon, paljon fiksumpaa. Sillä mitataan voimaa-ei kyykyssä pidä mitata kykyä kävellä tanko selässä.

      Tähän nyt joku urpo tietenkin sanoo, että "ei tuo ole mistään kotoisin, Kazmaierkin otti 400 munasillaan". Minäpä sanon siihen, että mitä vi**ua sitten. Lähes 99,99999999 prosenttia ikinä kyykänneistä ei saa edes omaa painoaan pohjakyykkynä, ja ilman vyötä.

      • dddddddddddd

        Totta. Suurin osa kyykkää sitä paitsi salilla aivan liian vajaita kyykkyjä. Laitetaan sata kiloa tankoon ja pikkusen koukistetaan polvia, kun ei viitsitä/kehdata aloittaa pienistä painoista tekniikan kehitystä. Itse oon nostanut 1.9 kertaa oman painoni kyykystä ja tarpeeksi syvältä....silti se on aivan surkea tulos.


      • kyykyttäjä
        dddddddddddd kirjoitti:

        Totta. Suurin osa kyykkää sitä paitsi salilla aivan liian vajaita kyykkyjä. Laitetaan sata kiloa tankoon ja pikkusen koukistetaan polvia, kun ei viitsitä/kehdata aloittaa pienistä painoista tekniikan kehitystä. Itse oon nostanut 1.9 kertaa oman painoni kyykystä ja tarpeeksi syvältä....silti se on aivan surkea tulos.

        "Itse oon nostanut 1.9 kertaa oman painoni kyykystä ja tarpeeksi syvältä"

        Ja tekee varmasti polville höpöä.


      • Lievää liioittelua mutta siihen suuntaan.

        Käyttämälläni salilla on lavatilaa kahdelle nostajalle.
        Syvä- saatikka pohjakyykkyä näkee harvemmin.

        Suurin osa vähistä kyykkääjistä tekee sitä jonkin muun lajin tukiharjoitteena.
        Muutama lätkäilijä ja lentiksen pelaaja.
        Hekin 1/2 kyykkynä jotakin poikkeusta lukuun ottamatta.

        Jähyäjät kakaavat prässeissä ihaille tappeihin mättämiään levynippuja.
        Siinäkin polvikulmat korkealla.

        Teen itse etukyykkynä POHJAAN.
        Ei tarvitse kytätä polvikulmia eikä kyykyn syvyyttä.

        Ikääntymisen myötä olen jäykistynyt joten tarvitsen kantojen alle noin 1,5cm:n laudan tai 5:n levyt.
        Muuten pohjassa pyrkii ristiselkäni taipumaan.

        Mielestäni pohjaan tehty etukyykky on yksiselitteisen lahjomaton.
        Siinä ei kikkailla selällä eikä millään muullakaan.
        Minusta tuntuu että monella olisi siinä liikkuvuusongelma.
        Ei käänny tanko olkapäille eivätkä nilkat hyväksy pohjakyykkyä ilman reilua nousua päkiöille ja tasapainon menetystä.

        Vohottamisesta huolimatta en pääse pullistelemaan kyykylläni.
        Etukyykky pohjasta ehdoton maksimi on nykyään vyöttömänä 110kg mutta kuitenkin päälle oman painon.

        Nuorukaisena kilpaillessa työntöraudat oli pakko saada kyykystä kohtuullisen kevyesti koska ylöstyöntöni ei ollut riittävän terävä ja tekninen.


    • sdfasdfasdf

      näyttää tosi epäluonnolliselta noin leveä haara-asento, edes kovin syvälle ei pääse noin

    • hjkhkjjjjjj

      varmasti kovia kyykkääjiä mutta tuohan on vaan niiausta. Siis mitä helvettiä, yksikään nosto ei menis meilläpäin läpi. Svnl:n säännöissä luki että reiden yläpinta lonkkanivelen kohdalta pitää käydä samalla tasolla kuin polvi. Eli ei tuo kyykkäykseltä näyttänyt. katos tuosta esimerkki.
      http://www.youtube.com/watch?v=fC5GYjtjE94

      • timo yö

        mitä nuo teki? levittivät jalkansa kuten naiset tallinnassa ja sitten suit sait sukkelaan 18 senttiä alaspäin, irvistys ja ylös? mitä tuossa tehtiin tai piti tehdä? joku lantio liike 18 sentin liikeradalla?
        mä en ymmärtänyt tarkoitusta. tuota voisi kutsua ristiriipunnaksi.


      • Pikku-A

        SVNL:n säännöt ei päde pro-puolella, ja tuppaa oleen noi pro-säännötkin sitten liittokohtaiset...sinänsä turhaa jupinaa, sillä jokainen on vapaa menemään kokeileen niillä pro-säännöillä, jos siltä tuntuu. Minä en mee.

        Jos joku Donnie Thompson kyykkäilee treeneissä lähes 600 kilon rautoja monoliftillä, niin ei ole mitään epäilystä, etteikö se IPF-puolella olisi maailmanhuippu myös...ei kahta sanaa. Tosin, Donnie on oikeastikin läpivahva pätikkä, ja vetää maasta kovia malmeja myös.

        Penkkipaidoista pakko sanoa, että kaipailen sitä aikaa, kun paitojakin oli mukava pitää päällä, raudat oli maltillisemmat, nostot kauniimpia sitä myöten, ja voimaa tarvi olla pirusti yleensäkin, että sai kovaa tulosta...etc...nykyset panssarit vaatii jumaliste vähintään 200 kiloo tankoon, ennen kuin saa lähellekään rintaa...puhumattakaan, että treeneissä pitää olla jo 2-3 henkee varmistamassa, jos paita potkaseekin kurkulle, tai mahalle...


    • ylioppilas11

      En ole kyykynnyt enää moneen kuukauteen kun muistaakseni tokassa kyykkytreenissä pääsi ylös tullessa pieru ja sen mukana vähän muutakin. Ei siinä liikkeessä ole mitään järkeä, hiukan ihmettelen miksi siitä tohistaan niin paljon ja mitä järkeä on pyöriä salilla paskat housussa. Mieluummin treenaan penkkiä ja hankin voimaa ja näköä yläkroppaan. Kelpaa sitten kesällä olla rannalla ja terassilla ilman paitaa.

      • :::Mutlu:::

        Ei oo kyllä itelläni ongelmaa että kurat menisi housuun kyykätessä. Sinulla on jokin henkilökohtainen ongelma. Uloste liian löysää tai sulkijalihas ei pidä? Keskivartalon ja syvien lihasten heikkous?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      112
      8721
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2613
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      128
      2351
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1989
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1736
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1540
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1487
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1427
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1296
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1219
    Aihe