Palstalaisen kanssa sänkyyn

s-e-x

Kenen palstalaisen kanssa rakastelisit?

itse rakastelisin ellastellan kanssa.

132

1956

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • A. K.

      Minä rakastelisin Naisasialooserin kanssa.

      • helevettilääne

        Kukaan tota kyttäriä halua!


    • dsfäajföäs

      Aika turha kysely kun ei täällä enää ole muita nimimerkillisiä naisia kuin ellastella...

      • gfghfkgfgkhyutyyt

        Onhan jungfrau, pirun sosiaalistajat, realismus... muut


      • ........
        gfghfkgfgkhyutyyt kirjoitti:

        Onhan jungfrau, pirun sosiaalistajat, realismus... muut

        pirun sosiaalistajat ja realismus on jotain elähtäneitä pirttihirmuja, joihin ei kyllä kukaan koske pitkällä kepilläkään, paitsi jos on sillä tavalla perverssi

        jungfrau ja ellastella ovat taas Einon lumoissa


      • kjyuio
        ........ kirjoitti:

        pirun sosiaalistajat ja realismus on jotain elähtäneitä pirttihirmuja, joihin ei kyllä kukaan koske pitkällä kepilläkään, paitsi jos on sillä tavalla perverssi

        jungfrau ja ellastella ovat taas Einon lumoissa

        Ellastella on palstan naisista ainoa, joka pienen kurinpalautuksen jälkeen saattaisi tulla kysymykseen.


      • ufhjcbshabvhx
        kjyuio kirjoitti:

        Ellastella on palstan naisista ainoa, joka pienen kurinpalautuksen jälkeen saattaisi tulla kysymykseen.

        Niin onki ;)


    • 21

      Mahdotonta sanoa näkemättä henkilöitä.

    • Panomees

      Pannaan ellastellaa oikeen joukolla!

      • ellastella

        Ottakaa anna panna. Se on paljon reippaampi nainen kuin minä.

        Tai ottakaa Jeanne d'Arc. Se osaa samanaikaisesti purra munan poikki ja laulaa hoosiannaa.


      • sdafölsdgj
        ellastella kirjoitti:

        Ottakaa anna panna. Se on paljon reippaampi nainen kuin minä.

        Tai ottakaa Jeanne d'Arc. Se osaa samanaikaisesti purra munan poikki ja laulaa hoosiannaa.

        miksi et käytä yhtä nimmaria kertoaksesi kaikki nuo asiat?


      • ellastella
        sdafölsdgj kirjoitti:

        miksi et käytä yhtä nimmaria kertoaksesi kaikki nuo asiat?

        Koska tää palsta on sekoittanut mun pään lopullisesti.


      • Reipas Poikamies
        ellastella kirjoitti:

        Ottakaa anna panna. Se on paljon reippaampi nainen kuin minä.

        Tai ottakaa Jeanne d'Arc. Se osaa samanaikaisesti purra munan poikki ja laulaa hoosiannaa.

        Saappaita/korkkareita käyttävä lady ;)


    • shjhgdgjgdj

      Miehistä..... no vaihtoehdot on aika vähissä. Mutta onneksi on Eino.

      • ghjghjaghjytwywty

        Eino on ihqu... On iso-eikka ja pikku-eikka, soo soo pikku-eikka khihi hihiihiii

        Mutta
        entä jos
        Eino onkin nainen
        iihihh hih hi hiiiiiiiiiiii


    • ugly bitch

      Mä taidan tänäänkin rakastella itseni kanssa..tai jotain.

      • Kari82..

        Mulle ugly bitch! Kontalles siitä!


    • helevettilääne

      Ilimanki oon nirso notta täältä vielä jotaki hullua, hyij olokoon!

    • Mensch

      Ääni Jungfraulle!

    • Darth
      • ellastella

        Tuo jo menee ihan pöröksi että mä olisin mies.

        Helppo täällä on saada huomiota, koska täällä ei juuri muita naisia ole. Niin... miksihän tällä palstalla ei oikein naiset viihdy...


      • ...
        ellastella kirjoitti:

        Tuo jo menee ihan pöröksi että mä olisin mies.

        Helppo täällä on saada huomiota, koska täällä ei juuri muita naisia ole. Niin... miksihän tällä palstalla ei oikein naiset viihdy...

        Samaa ihmetellyt, miksei naiset viihdy. Täällähän pyörii mukavia miehiä vaikka kuinka paljon. No yksi holtiton eino kanssa, mutta siitä huolimatta.


      • Jätkä 25
        ... kirjoitti:

        Samaa ihmetellyt, miksei naiset viihdy. Täällähän pyörii mukavia miehiä vaikka kuinka paljon. No yksi holtiton eino kanssa, mutta siitä huolimatta.

        kyllähän täällä naisia on, mutta mitä itse olen käsittänyt, niin täällä kun on niin paljon lutkiteltu lutkia, että suurin osa ei vaan viitsi sitten itsestään pitää minkäänlaista varsinaista nickiä, kun eivät halua leimautua täällä :D


      • ES
        Jätkä 25 kirjoitti:

        kyllähän täällä naisia on, mutta mitä itse olen käsittänyt, niin täällä kun on niin paljon lutkiteltu lutkia, että suurin osa ei vaan viitsi sitten itsestään pitää minkäänlaista varsinaista nickiä, kun eivät halua leimautua täällä :D

        Tuo on varmaan totta, että naiset jotka ovat täällä eivät yleensä kai halua olla kovin esillä, ei yhtään varsinaista nikkiä.


      • Täällähän,
        Jätkä 25 kirjoitti:

        kyllähän täällä naisia on, mutta mitä itse olen käsittänyt, niin täällä kun on niin paljon lutkiteltu lutkia, että suurin osa ei vaan viitsi sitten itsestään pitää minkäänlaista varsinaista nickiä, kun eivät halua leimautua täällä :D

        edelleenkin, on lutkiteltu naisia, ei lutkia. Jos eroa ei tajua, niin ei kannata ihmetellä miksi sitä naista itselle ei löydy... ATämmät ei saa naisia, eikä lutkia :D Jeeee!


      • Jätkä 25
        Täällähän, kirjoitti:

        edelleenkin, on lutkiteltu naisia, ei lutkia. Jos eroa ei tajua, niin ei kannata ihmetellä miksi sitä naista itselle ei löydy... ATämmät ei saa naisia, eikä lutkia :D Jeeee!

        Ensinnäkään en ole edelleenkään ATM ja minä kyllä olen nähnyt eron tavallisissa naisissa ja lutka naisissa. Ja sit joo, itse ainakin vaan lutkittelen täällä lutkia, eli en siis tarkoita sillä kaikkia naisia :) Toisin kuin ehkä sitten jotkut muut miehet täällä.


    • pirttihirmulle tilaa

      eATMe:n ja söisin sen parittelun jälkeen ;-d

      • fgfdgfdfgdrtertert

        Tuo oli hauska! Oot oikea hämähäkkinainen.


    • Mies1985

      Vaikka tulee vähän semmoinen "Miehen logiikka" palstamainen tuoksahdus hörhöineen niin varmaan Jungfraun. Vaikuttaa ihan fiksulta ja hienostuneelta naiselta jota myöskin kiinnostavat miehet.

    • Mun valinta

      pirun sosiaalistajat 1.

    • bimbobambi
      • tappikansa

        Oon mäkin sen nähnyt youtubessa mut ei se keltainen ollu kyl...


      • bimbobambi
        tappikansa kirjoitti:

        Oon mäkin sen nähnyt youtubessa mut ei se keltainen ollu kyl...

        Oliks se iso ja vaaleanpunane :D
        Oliko pilkkuja oliko oliko!!!


      • .-.-.-.-
        bimbobambi kirjoitti:

        Oliks se iso ja vaaleanpunane :D
        Oliko pilkkuja oliko oliko!!!

        Kato ite


    • Mies eikä ATM

      Pirun sosiaalistajat tai Jungfrau. Jos ei saa molempia. ;)

    • anna panna

      työtön ATM!

    • Vauhti

      superneitsyen kanssa tietenkin! Eipä ole sitä näkynyt nyt tosin vähään aikaan.

      • .hyk

        Se on Einon panoringissä.


      • ES

        Niinpä! Se bitch jätti mut tänne kaikenlaisten (sensuroitu) sekaan.


      • pirun paikka on H
        ES kirjoitti:

        Niinpä! Se bitch jätti mut tänne kaikenlaisten (sensuroitu) sekaan.

        Joo ja tilalle tuli se pirunainen...


      • anna panna
        ES kirjoitti:

        Niinpä! Se bitch jätti mut tänne kaikenlaisten (sensuroitu) sekaan.

        mutta onhan sulla mut.


      • ES
        anna panna kirjoitti:

        mutta onhan sulla mut.

        En kestä sua enää. Haluun Jungfraun. JUNGFAUUUUUUUUU!!!! Mis oot...


      • allmächt'ge jungfrau
        ES kirjoitti:

        En kestä sua enää. Haluun Jungfraun. JUNGFAUUUUUUUUU!!!! Mis oot...

        Tässä kultaseni, kutsuitko?


      • ES
        allmächt'ge jungfrau kirjoitti:

        Tässä kultaseni, kutsuitko?

        Sä oot kuitenkin trolli pööö.


      • allmächt'ge jungfrau
        ES kirjoitti:

        Sä oot kuitenkin trolli pööö.

        En ole. Olen sun oma kultamussukka-multatussukka junkkis-jungfrau sun huolias kuunnellen ja syvästi ymmärtäen.


      • ES
        allmächt'ge jungfrau kirjoitti:

        En ole. Olen sun oma kultamussukka-multatussukka junkkis-jungfrau sun huolias kuunnellen ja syvästi ymmärtäen.

        Sniff. Mullon ollut ikävä. Kasvosi nään noissa nimissä muissa... Ketale.


      • pirun sosiaalistajat
        ES kirjoitti:

        Sniff. Mullon ollut ikävä. Kasvosi nään noissa nimissä muissa... Ketale.

        Mikset tykkää musta enää, kyllästyitkö mun kampaukseen?


      • allmächt'ge jungfrau
        ES kirjoitti:

        Sniff. Mullon ollut ikävä. Kasvosi nään noissa nimissä muissa... Ketale.

        Voi pientä. Olen ollut Einon panorinkelissä (vaniljarinkeli) koko päivän, niin en ole ehtinyt tänne.


      • ES
        pirun sosiaalistajat kirjoitti:

        Mikset tykkää musta enää, kyllästyitkö mun kampaukseen?

        Kiva kampaus ja kaikki :)


      • ES
        allmächt'ge jungfrau kirjoitti:

        Voi pientä. Olen ollut Einon panorinkelissä (vaniljarinkeli) koko päivän, niin en ole ehtinyt tänne.

        Sitä mä oon vähän epäillyt, että Einon kanssa oot vaan syönyt rinkeliä.
        Mä oon ollut tuhmana täällä. Riehunut.


      • allmächt'ge troll
        ES kirjoitti:

        Sitä mä oon vähän epäillyt, että Einon kanssa oot vaan syönyt rinkeliä.
        Mä oon ollut tuhmana täällä. Riehunut.

        Nyt tulen ja syön jungfraun suihini. Nams. Maistuipas vaniljalta. On ollut taas Einon vaniljarinkelissä koko päivän. Reiän jätin syömättä. Saat nyt jäädä jungfraun reiän kanssa tänne keskustelemaan. Huomenna lähdet sitten sinne Haitiin. Tässä vähän lisäinfoa:
        http://www.redcross.fi/tulemukaan/avustustyontekijaksi/fi_FI/index/


      • ES
        allmächt'ge troll kirjoitti:

        Nyt tulen ja syön jungfraun suihini. Nams. Maistuipas vaniljalta. On ollut taas Einon vaniljarinkelissä koko päivän. Reiän jätin syömättä. Saat nyt jäädä jungfraun reiän kanssa tänne keskustelemaan. Huomenna lähdet sitten sinne Haitiin. Tässä vähän lisäinfoa:
        http://www.redcross.fi/tulemukaan/avustustyontekijaksi/fi_FI/index/

        Mutta jäihän mulle edes muru...
        Muruuuuuu! Mis oot..


    • Herra XYZ

      Ellastella, Jugfrau, pirun sosiaalistajat, Ugly Bich... kaikki kävis. Realismus on vähä liian kypsä...en oo Jaguaari enkä Puuma mies mä!

      ES ja ps on kyl molemmat samanlaisii naiveja söpöstelijöitä... sellasia kilttejä. Vaan mikä tossa jälkimmäisessä sit palstalaisia mättää? Nätisti tuo kirjottaa parisuhteestakin.

      • ES

        Luulis ennemminkin että mä mättäisin palstalaisia.


      • anti-feministi
        ES kirjoitti:

        Luulis ennemminkin että mä mättäisin palstalaisia.

        Ps on parempi vihollinen.


      • sixty-sixty77
        anti-feministi kirjoitti:

        Ps on parempi vihollinen.

        Mix?


      • ES
        anti-feministi kirjoitti:

        Ps on parempi vihollinen.

        Mutku mua haluttais joskus tapella jonku kanssa mutta kaikki vaan vinkuu tai hihittää...


      • vinkuhihi
        ES kirjoitti:

        Mutku mua haluttais joskus tapella jonku kanssa mutta kaikki vaan vinkuu tai hihittää...

        Hih hih viiii-iik!


    • Suoraan en kenenkään kanssa. Haluan tutustua livenä ensin ennen kuin sinne asti mennään.

      • dfghjkllölkljhghf

        Sä otat usein asiat ihan liian tosissaan. Löysää vähän. Vaikka sinänsä kommenttisi oli totta.


      • dfghjkllölkljhghf kirjoitti:

        Sä otat usein asiat ihan liian tosissaan. Löysää vähän. Vaikka sinänsä kommenttisi oli totta.

        Tiedän, multa puuttuukin huumorintaju... Mistähän sen sais?


      • ghjsghjsdfaaaa
        itmies kirjoitti:

        Tiedän, multa puuttuukin huumorintaju... Mistähän sen sais?

        Huumorintajun saa silleen kun aattelee ensin että on oikeastaan itse aika hassu tapaus. Sit kaikki muukin näyttää usein hassulta.


      • 81Mies
        dfghjkllölkljhghf kirjoitti:

        Sä otat usein asiat ihan liian tosissaan. Löysää vähän. Vaikka sinänsä kommenttisi oli totta.

        Sopivan neuroottisen naisen kanssa voin kyllä. Ehkä voisin toteuttaa myös fantasioitani hänen kanssaan?


      • r67iy75t
        ghjsghjsdfaaaa kirjoitti:

        Huumorintajun saa silleen kun aattelee ensin että on oikeastaan itse aika hassu tapaus. Sit kaikki muukin näyttää usein hassulta.

        Niinpä. Huumorintajuttomat ottaa itsensä liian vakavasti. Ihmiset on kuitenkin aika mitättömiä, kaikkein mahtavimmatkin tapaukset. Kuolo korjaan jokaisen. Mietipä sitä ja naura vähän itsellesi.


      • r67iy75t kirjoitti:

        Niinpä. Huumorintajuttomat ottaa itsensä liian vakavasti. Ihmiset on kuitenkin aika mitättömiä, kaikkein mahtavimmatkin tapaukset. Kuolo korjaan jokaisen. Mietipä sitä ja naura vähän itsellesi.

        Okei, siis nyt mä tiedän.


      • ilokone
        itmies kirjoitti:

        Okei, siis nyt mä tiedän.

        Ajattele oikein paljon ja intesiivisesti kuolemaa ja kaikkee muuta kurjaa, niin eiköhän ala naurattaa. Ei sitä muuten kestä..


    • nainen, ei lutka

      Ehdottomasti Gordon Gekon!

      • Gerdon Kokko

      • laatunainen olen

    • ellastella

      M-i-x haluaisit rakastella kanssani, s-e-x?
      Kuka olet?

      • s-e-x

        Mietipä sitä ;)


    • Mr. Right

      Pirun sosiaalistajat maistuis varmaan mullekin...

    • sir_eino

      No naisten.

      Todellisuudessa? Itseni.

    • panomies pete

      Ellastellan neitsytreikää nam olisi kiva painaa!

    • ensin opetella

      rakastelemisen alkeet.

      Ja tuskin palstan lutkista opettajiksi on.

      • opettele opettele

        Lutkistahan nimenomaan on opettajiksi!


      • lue lue
        opettele opettele kirjoitti:

        Lutkistahan nimenomaan on opettajiksi!

        Kovin päinvastaista viestiä olen ymmärtänyt lukeneeni.

        Vai ovatko rakastelu ja lutkailu synonyymejä?

        Ps. Olen yhä "ensimmäisellä luokalla" siis, ja osaan kirjoittaa kirjaimet V, I, P ja L, U, T.


    • Ladamies 69

      Mä haluisin panna Realismusta sen Jaguaarin takapenkillä.

    • Milla Magia 82

      Ellastellan kanssa rakastelisin, jos se tykkäis tytöistä.

      • sgfakfkdfgfrfrf

        Ehkä se tykkää koko maailmankaikkeudesta.
        Haliiiiiiiiiiiiiii!!!!!


    • Risto Reipas

      Pirun sosiaalistajat vois sopii sänkyyn ja kirkkoon. Harvinainen pakkaus! :D

      • devil sucker sucks

        BUUUU!


    • dhskdakkkajsjaasjak

      EN KENENKÄÄN KAA NÄISTÄ KYRVÄKKEISTÄ EN IKINÄ HYI HELVETTI MITÄ ROSKASAKKIMIEHIÄ KOKO PALSTA TÄYNNÄ VARMAAN KULLITKIN SURKASTUNEET KÄYTÖN PUUTTEESSA!

      • ATM-soturi

        Noooo, lutkarumilusko se siellä... Oot aika söpö :D


      • jgr75

        Onko ellastellalla vuotoaika kuukaudesta vai puutteessako kun kun noin kiukkuaa?


      • bhdbsbasueuuu
        jgr75 kirjoitti:

        Onko ellastellalla vuotoaika kuukaudesta vai puutteessako kun kun noin kiukkuaa?

        Ei ku sen foliokypärä on huonosti päässä. Repsottaa.


      • tryuiogghghhggghgg

        Realismus... Heti huomenna hommaat oikeat napit niin olo helpottuu.


      • t44wt

        eiköhän ne ole päivittäisessä käytössä


      • lklslaskskkaakak

        HAISTAKAA PASKA MYRKKYKYRPÄMUNAKOISOSATIAISET!


      • ES
        lklslaskskkaakak kirjoitti:

        HAISTAKAA PASKA MYRKKYKYRPÄMUNAKOISOSATIAISET!

        myrkkykyrpämunakoisosatiainen

        Pistään tuon leksikkooni.


    • what the hell?

      Eikö einoa halutakaan, häh?

      • sgdgfagfytytytyuhggh

        Tuon kysymyksen teki varmaan Eino!!

        Ei naiset uskalla ilmoittaa kenet haluaisivat kun silloinhan on lutka.

        Mä haluisin Gordonin, m30:n (jos se olis hiljaa) ja Einon (ehkä) ja sit muutaman muu ;) Aika monta ottaisin, nam. Perustan oman lutkapiirin.


      • Hinttari-Hessu

        Kyllä halutaan!


      • Lutkafani
        sgdgfagfytytytyuhggh kirjoitti:

        Tuon kysymyksen teki varmaan Eino!!

        Ei naiset uskalla ilmoittaa kenet haluaisivat kun silloinhan on lutka.

        Mä haluisin Gordonin, m30:n (jos se olis hiljaa) ja Einon (ehkä) ja sit muutaman muu ;) Aika monta ottaisin, nam. Perustan oman lutkapiirin.

        Lutkat rulettaa


      • sir_eino
        sgdgfagfytytytyuhggh kirjoitti:

        Tuon kysymyksen teki varmaan Eino!!

        Ei naiset uskalla ilmoittaa kenet haluaisivat kun silloinhan on lutka.

        Mä haluisin Gordonin, m30:n (jos se olis hiljaa) ja Einon (ehkä) ja sit muutaman muu ;) Aika monta ottaisin, nam. Perustan oman lutkapiirin.

        No en. Jos joku lukee näitä mun juttuja ja oikeasti haluaa mut niin sitten on vähän pöpi. Ei se tietenkään mua kyllä haittaa. Hyvä vaan. Live-elämässä on helpompaa kun naiset ei ihan heti tiedä kaikkea. Siis sitä että olen oikeasti mieleltäni sairas. Tänään se taas tuli vähän ajankohtaiseksi, hassua. Olikin yllättävän pitkään melko tasaista.

        Mutta. Mulla on mania. Ja tästä seuraa sitten kunnon pohja. Milloin? En mä tiedä.


      • mania mania
        sir_eino kirjoitti:

        No en. Jos joku lukee näitä mun juttuja ja oikeasti haluaa mut niin sitten on vähän pöpi. Ei se tietenkään mua kyllä haittaa. Hyvä vaan. Live-elämässä on helpompaa kun naiset ei ihan heti tiedä kaikkea. Siis sitä että olen oikeasti mieleltäni sairas. Tänään se taas tuli vähän ajankohtaiseksi, hassua. Olikin yllättävän pitkään melko tasaista.

        Mutta. Mulla on mania. Ja tästä seuraa sitten kunnon pohja. Milloin? En mä tiedä.

        Miten sä jaksat palstalle satuilla jos sulla on mania?


      • gshxbvhjqjhww
        sir_eino kirjoitti:

        No en. Jos joku lukee näitä mun juttuja ja oikeasti haluaa mut niin sitten on vähän pöpi. Ei se tietenkään mua kyllä haittaa. Hyvä vaan. Live-elämässä on helpompaa kun naiset ei ihan heti tiedä kaikkea. Siis sitä että olen oikeasti mieleltäni sairas. Tänään se taas tuli vähän ajankohtaiseksi, hassua. Olikin yllättävän pitkään melko tasaista.

        Mutta. Mulla on mania. Ja tästä seuraa sitten kunnon pohja. Milloin? En mä tiedä.

        SYÖ LÄÄKKEET.


      • sir_eino
        gshxbvhjqjhww kirjoitti:

        SYÖ LÄÄKKEET.

        Onks pakko jos ei haluu? En mä lopettanut kun tasaajan jonka lopetin pari viikkoa sitten ja aloitin taas ja lopetin taas sitten. Kaikkia muita jänniä mömmöjä psykiatri mulle kyllä määrää ja niitä syönkin.


      • sir_eino
        mania mania kirjoitti:

        Miten sä jaksat palstalle satuilla jos sulla on mania?

        Helposti. Mulla on energiaa. Olen tuhlannut sitä tänään töissä, salilla ja naisissa ja silti sitä vaan riittää. Kohta kyllä alan hakata konsolia.


      • öyh
        sir_eino kirjoitti:

        Helposti. Mulla on energiaa. Olen tuhlannut sitä tänään töissä, salilla ja naisissa ja silti sitä vaan riittää. Kohta kyllä alan hakata konsolia.

        Kohta alat kyllä hakata tattia.


      • ksaksakakakka
        sir_eino kirjoitti:

        Onks pakko jos ei haluu? En mä lopettanut kun tasaajan jonka lopetin pari viikkoa sitten ja aloitin taas ja lopetin taas sitten. Kaikkia muita jänniä mömmöjä psykiatri mulle kyllä määrää ja niitä syönkin.

        Miksi lopetut tasaajan??


      • sir_eino
        öyh kirjoitti:

        Kohta alat kyllä hakata tattia.

        En varmaan. Jännä kyllä, ei paneta. Ekaa kertaa varmaan viikkoon ei paneta yhtään. Kerrankin seksuaalisesti tyydytetty olo. Kestää varmaan aamuun jos hyvin käy.


      • sir_eino
        ksaksakakakka kirjoitti:

        Miksi lopetut tasaajan??

        Siksi kun tykkään olla maaninen. Kaikki menee putkeen. Ihan kaikki. Pystyn ihan mihin vaan.


      • ,k,kxkakaskksksakak
        sir_eino kirjoitti:

        Siksi kun tykkään olla maaninen. Kaikki menee putkeen. Ihan kaikki. Pystyn ihan mihin vaan.

        Pöljä. Sitten tulee pohja eikä oo enää kivaa. Syö niin oot tasasempi äläkä ees yritä kusettaa psykiatria. Sanoitko sille että oot jättänyt tasaajat?


      • sir_eino
        ,k,kxkakaskksksakak kirjoitti:

        Pöljä. Sitten tulee pohja eikä oo enää kivaa. Syö niin oot tasasempi äläkä ees yritä kusettaa psykiatria. Sanoitko sille että oot jättänyt tasaajat?

        En sanonut. Se arvasi. Ulkonäön ja käytöksen perusteella.

        Ajattelin tuplata masennus- ja ahdistuslääkkeet jos alkaa tulla sellainen olo että masentaa ja ahdistaa. Se on toiminut ennenkin hyvin.


    • himokas hiiruli

      Jos Gordon Gekko on livenä yhtä vetävä kun netissä saattaisivat pikkuhousut kastua, hih.

      • naskakldlslxdkksk

        Muuta vaihtoehtoa ei edes ole. Gordonin kanssa EHDOTTOMASTI.


      • ...
        naskakldlslxdkksk kirjoitti:

        Muuta vaihtoehtoa ei edes ole. Gordonin kanssa EHDOTTOMASTI.

        Vaan eikös "Gekko" ole oikeasti laihtunut ja kuihtunut syöpäläinen?


      • ei ummarra ei
        ... kirjoitti:

        Vaan eikös "Gekko" ole oikeasti laihtunut ja kuihtunut syöpäläinen?

        Voisko joku selittää miks gekkoa noin halutaan??? perustelkaa, pliis.


      • palstakyttä
        ei ummarra ei kirjoitti:

        Voisko joku selittää miks gekkoa noin halutaan??? perustelkaa, pliis.

        No sen takii kun Gekko on niin vitsikäs mies että esim kirjoitteli ite noita haluun gekon haluun gekon -juttuja


      • ...
        ei ummarra ei kirjoitti:

        Voisko joku selittää miks gekkoa noin halutaan??? perustelkaa, pliis.

        Gordon Gekko = rahaa = tussu kostuu


      • Suuri Kysymysmerkki
        ei ummarra ei kirjoitti:

        Voisko joku selittää miks gekkoa noin halutaan??? perustelkaa, pliis.

        Oi Eino panomestari, kerro meille, oi Eino, miksi Gordon Gekkoa halutaan?


      • jssoaolalosaoaso
        ... kirjoitti:

        Gordon Gekko = rahaa = tussu kostuu

        Ai on sil rahaa? Mistä tiedät muka? Ei oo maininnut missäään!


      • palstanarttu
        ... kirjoitti:

        Gordon Gekko = rahaa = tussu kostuu

        Onks Gekolla paljon rahaa?


      • märkäpimppa
        ... kirjoitti:

        Gordon Gekko = rahaa = tussu kostuu

        Miten paljon???!!!!


      • paljastyúit!
        märkäpimppa kirjoitti:

        Miten paljon???!!!!

        Olet rahanhimoinen miesTROLLI!


      • nsdakakakaöaöaaö
        ... kirjoitti:

        Gordon Gekko = rahaa = tussu kostuu

        Jos sen muna saakin tussun kostumaan?


      • sir_eino
        Suuri Kysymysmerkki kirjoitti:

        Oi Eino panomestari, kerro meille, oi Eino, miksi Gordon Gekkoa halutaan?

        Se on vastustamaton? Minäkin aion alkaa homoksi.


      • 7788905f
        sir_eino kirjoitti:

        Se on vastustamaton? Minäkin aion alkaa homoksi.

        Etkö sä jo ole jyystänyt jonkun äijän karvaista?


      • sir_eino
        7788905f kirjoitti:

        Etkö sä jo ole jyystänyt jonkun äijän karvaista?

        No en. Suuseksiä olen vastaanottanut ja vähän kosketellut toisen kaverin penistä. Siinä se.


      • Suuri Kysymysmerkki
        sir_eino kirjoitti:

        Se on vastustamaton? Minäkin aion alkaa homoksi.

        Onko Gordon Gekko homo? Se kyllä selittäisti tietysti hänen suosionsa...


      • sir_eino
        Suuri Kysymysmerkki kirjoitti:

        Onko Gordon Gekko homo? Se kyllä selittäisti tietysti hänen suosionsa...

        Ei. Mutta koitan käännyttää sen vähän bi-henkiseksi.


      • Gordon Gekko
        Suuri Kysymysmerkki kirjoitti:

        Onko Gordon Gekko homo? Se kyllä selittäisti tietysti hänen suosionsa...

        Täällähän on ollut hulinat päällä kun menin nukkumaan. Melkein sain pimppaa ja munaa. Siis melkein. En o homo.


      • 987--
        sir_eino kirjoitti:

        No en. Suuseksiä olen vastaanottanut ja vähän kosketellut toisen kaverin penistä. Siinä se.

        Miltä se muna oikeasti maistuu?


      • lqööqöqöqöqqöqööqö
        Gordon Gekko kirjoitti:

        Täällähän on ollut hulinat päällä kun menin nukkumaan. Melkein sain pimppaa ja munaa. Siis melkein. En o homo.

        Miltäs tuntuu olla halutumpi kuin Eino?


      • Gordon Gekko
        lqööqöqöqöqqöqööqö kirjoitti:

        Miltäs tuntuu olla halutumpi kuin Eino?

        No eipä niitä halukkaita naisia täällä normikeskusteluissa sitten näy, vakionikillä. Eivätkä tyrkytä meiliosoitteitaan (vinkvink). Tietysti hauska saada vähän kehuja, mutta kuinka tosissaan tällaseen ketjuun ihmiset kommentoi...?


    • realismus

      Sir Eino on ainoa mielenkiintoinen, ikävä kyllä ikänsä puolesta voisi olla poikani....

      • amoramor

        Mutta Einohan on kaipaillut hieman äitimäistä kurinpitäjää itselleen...


      • realismus
        amoramor kirjoitti:

        Mutta Einohan on kaipaillut hieman äitimäistä kurinpitäjää itselleen...

        Minulta puuttuvat kaikki äidilliset vaistot - kurinpidossa kyllä löytyy...


    • Nature75

      Tylyttäjä.

    • +1+1

      :O

      • 21+12

        naasin!!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      404
      12985
    2. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      83
      2562
    3. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      61
      2544
    4. Romaanien ammuskelu

      Romaanit vähän ammuskeli härmän häjy,osu sivullisiin,ja nyt nää romanit ihmettelee miksi heitä ei päästetä ravintoloihin
      Seinäjoki
      141
      2170
    5. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      37
      2057
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      171
      2018
    7. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      81
      1957
    8. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      42
      1515
    9. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      22
      1450
    10. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      60
      1449
    Aihe